BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Afzeikers Ajax-spelers op social media, supporters of randdebielen?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 14:56   quote  deeplink  
Zelfde vraagstelling, zelfde gedachte. Op zoek naar het hypocriete!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door Ajax Warrior --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 15:29   quote  deeplink  
Ik denk dat je echt niet begrijpt, lees mijn post maar op het andere gedeelte. Als Ajax speelt ga je ze supporten. Van mij zal je geen post vinden waarin ik iemand tijdens de wedstrijd afzeik. Ik denk zelfs dat je geen post kan vinden waarin ik een individuele speler afmaak.

Alleen je negatieve mening geven achteraf is heel wat anders dan in een stadion je team uitfluiten. Je mag kritisch zijn en ik ben altijd kritsich naar de trainers op social media en veel minder naar de spelers. Dat is bij andere misschien wel anders.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 15:32   quote  deeplink  
Oh, erna is alles en iedereen slecht en tijdens de wedstrijd iedereen goed. Lachen man.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:32 schreef Loetje het volgende:
Oh, erna is alles en iedereen slecht en tijdens de wedstrijd iedereen goed. Lachen man.
Dit geeft aan dat je het niet snapt, dus een discussie met jou heeft ook geen zin,maar het is duidelijk wat voor type supporter jij bent.

Kijk maar naar mijn andere posts
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:39 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dit geeft aan dat je het niet snapt, dus een discussie met jou heeft ook geen zin,maar het is duidelijk wat voor type supporter jij bent.

Kijk maar naar mijn andere posts
Whahahahahaha, wacht even....

Ik citeer jou even.... Ik vind dat supporters randebielen zijn als ze beklag doen. Iemand: Niet mee eens. Jij: Oh dan snap je het niet en ben je een randdebiel.

Sorry dat ik moet lachen om de grootste randdebiel.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahahahahaha, wacht even....

Ik citeer jou even.... Ik vind dat supporters randebielen zijn als ze beklag doen. Iemand: Niet mee eens. Jij: Oh dan snap je het niet en ben je een randdebiel.

Sorry dat ik moet lachen om de grootste randdebiel.
??? ik gebruik nooit het woord "beklag". Ik geloof dat je het allemaal niet leest, maar 1 ding is zeker, jij bent een fluiter en dus een randdebiel in mijn ogen. Je post geeft maar weer aan dat ik gelijk heb over het denkvermogen van de fluiters
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:46 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

??? ik gebruik nooit het woord "beklag". Ik geloof dat je het allemaal niet leest, maar 1 ding is zeker, jij bent een fluiter en dus een randdebiel in mijn ogen. Je post geeft maar weer aan dat ik gelijk heb over het denkvermogen van de fluiters
Ben je erbij als ik er ben? Zou dan toch even willen weten bij welke helderziende je langs geweest bent. Maar denk meer dat jij zo'n trol bent die voetbalplaatjes spaart in plaats je in iets te verdiepen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 15:49   quote  deeplink  
Jij vind kritiek leveren op spelers dus anders als uitfluiten. Ik vind dat hypocriet. Je kan daar namelijk op allebei de manieren een speler mee raken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ben je erbij als ik er ben? Zou dan toch even willen weten bij welke helderziende je langs geweest bent. Maar denk meer dat jij zo'n trol bent die voetbalplaatjes spaart in plaats je in iets te verdiepen
Je komt zo op voor de fluiters, dan lijkt me dat een makkelijk optel sommetje 1+1=2. vertel waar moet ik me in verdiepen? Moet ik me verdiepen in de fluiters? Wat hun beweegreden is, waarom ze fluiten?

weet je wat het is met die fluiters, ik kan het niet begrijpen of ik wil het niet begrijpen, maar als ze even naar hunzelf gaan kijken en ze zouden zelf in het veld staan, waardoor denk je dat je beter gaat voetballen tijdens de wedstrijd?

1) Je gaat beter voetballen als je eigen publiek je uitfluit...
2) Je gaat beter voetballen als je supporters je aanmoedigen....
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 17:42   quote  deeplink  
Nou kijk, tijdens de wedstrijd je spelers uitfluiten is niet zo best. Omdat ze dit direct meekrijgen en het averechts werkt.
Ik denk dat je een speler tijdens een wedstrijd juist moet aanmoedigen om ervoor te zorgen dat ze net dat stapje extra kunnen zetten.

Op social media etc spelers afzeiken keur ik ook af, maar dit krijgt een speler tijdens de wedstrijd niet direct mee, dus het heeft minder direct effect.

Maargoed, misschien is het ook gewoon stoer om (mee) te fluiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 15:54 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Je komt zo op voor de fluiters, dan lijkt me dat een makkelijk optel sommetje 1+1=2. vertel waar moet ik me in verdiepen? Moet ik me verdiepen in de fluiters? Wat hun beweegreden is, waarom ze fluiten?

weet je wat het is met die fluiters, ik kan het niet begrijpen of ik wil het niet begrijpen, maar als ze even naar hunzelf gaan kijken en ze zouden zelf in het veld staan, waardoor denk je dat je beter gaat voetballen tijdens de wedstrijd?

1) Je gaat beter voetballen als je eigen publiek je uitfluit...
2) Je gaat beter voetballen als je supporters je aanmoedigen....
Oordelen op iets waar je dus niks vam af weet en daar een optelsom aan koppelt. Enige wat ik.daar slechts uit kan halen is dat je het uitzinnige denkvermogen van een mug hebt. Verdiep je daar maar eens in, want je bent nog kortzichtiger dan wie dan ook hier.

In het andere topic beantwoord ik je vraag en dat ga ik niet net als jou 9x doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 17:42 schreef Jaccio het volgende:
Nou kijk, tijdens de wedstrijd je spelers uitfluiten is niet zo best. Omdat ze dit direct meekrijgen en het averechts werkt.
Ik denk dat je een speler tijdens een wedstrijd juist moet aanmoedigen om ervoor te zorgen dat ze net dat stapje extra kunnen zetten.

Op social media etc spelers afzeiken keur ik ook af, maar dit krijgt een speler tijdens de wedstrijd niet direct mee, dus het heeft minder direct effect.

Maargoed, misschien is het ook gewoon stoer om (mee) te fluiten.
En wat denk je dat een speler achteraf allemaal op zijn beeldscherm te zien krijgt? Mensen die hem uitschelden, een blessure toewensen en meer van dat alles? Jij denkt dat dit niet iets met de speler doet? Inderdaad niet direct tijdens deze wedstrijd, maar waarschijnlijk wel de volgende wedstrijd. Fluiten tijdens een wedstrijd of een speler bekritiseren op social media heeft uiteindelijk op lange termijn dezelfde invloed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door Ajax Warrior --
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En wat denk je dat een speler achteraf allemaal op zijn beeldscherm te zien krijgt? Mensen die hem uitschelden, een blessure toewensen en meer van dat alles? Jij denkt dat dit niet iets met de speler doet? Inderdaad niet direct tijdens deze wedstrijd, maar waarschijnlijk wel de volgende wedstrijd. Fluiten tijdens een wedstrijd of een speler bekritiseren op social media heeft uiteindelijk op lange termijn dezelfde invloed.
Daarom keur ik het ook beiden af.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik denk dat een Veltman zich gisteren meer gekwetst voelde dat hij door 'zijn' publiek werd uitgefloten dan wanneer hij online iets leest..
Of Ziyech, vlak nadat je tot man of the match wordt uitgeroepen en het gevoel hebt eindelijk die steun waar je zo naar hunkert van het publiek te hebben of krijgen.. En dan moeten horen van je thuispubliek dat je moet oprotten.
Dat doet meer met een speler dan wat te lezen valt op social media en dergelijke, lijkt mij.

Denk je niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door Jaccio --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En wat denk je dat een speler achteraf allemaal op zijn beeldscherm te zien krijgt? Mensen die hem uitschelden, een blessure toewensen en meer van dat alles? Jij denkt dat dit niet iets met de speler doet? Inderdaad niet direct tijdens deze wedstrijd, maar waarschijnlijk wel de volgende wedstrijd. Fluiten tijdens een wedstrijd of een speler bekritiseren op social media heeft uiteindelijk op lange termijn dezelfde invloed.
Ik geef toe dat als je een speler via social media de grond in boord, dat dit op langer termijn ook effect heeft op een speler. Het zijn en blijven mensen en als een speler veel vetrouwen heeft lukt alles ook beter. Uiteindelijk gaat het in het koppie zitten.

Ik boor spelers ook niet de grond in via dit of ander platform, ik doe dat wel met trainers.
Daarbij mag je natuurlijk wel verwachten dat profvoetballers tegen een beetje kritiek moeten kunnen.

Het gaat mij er meer om dat je tijdens de wedstrijd je ploeg moet steunen, dat help het voetbal ook meer en dat zorgt er ook voor dat een tegenstander geen fijn gevoel heeft als ze in zo'n vijandig stadion zitten, daarmee kan je toch een paar punten extra mee verdienen.

Ik begrijp heel goed de onvrede en na de wedstrijd fluiten als ze echt een wanprestatie hebben geleverd vind ik nog niet zo vervelend. Ik vind dat je je ongenogen best kenbaar mag maken na de wedstrijd. Ik vind ook dat supporters hierover moeten kunnen praten, maar sommige zijn hardleers en snappen echt niet dat je met fluiten je ploeg niet support.

Ik las ooit een artikel van een speler van Ajax die niet eens meer durfde om een steekbal te geven, omdat hij bang was voor al die negatieve reacties, dus ging hij maar op safe spelen om maar niet de bal te verliezen (tikkie takie breed en geen kansen creeeren). Dat wil je toch niet
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:24 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Daarom keur ik het ook beiden af.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik denk dat een Veltman zich gisteren meer gekwetst voelde dat hij door 'zijn' publiek werd uitgefloten dan wanneer hij online iets leest..
Of Ziyech, vlak nadat je tot man of the match wordt uitgeroepen en het gevoel hebt eindelijk die steun waar je zo naar hunkert van het publiek te hebben of krijgen.. En dan moeten horen van je thuispubliek dat je moet oprotten.
Dat doet meer met een speler dan wat te lezen valt op social media en dergelijke, lijkt mij.

Denk je niet?
idd op social media is het de mening van enkele personen en je kan er voor kiezen het niet te lezen, maar in een stadion hoor je het en je krijgt het gevoel dat het alle Ajax supporters zijn. Uiteindelijk is het maar een heel klein groepje dat fluit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:24 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Daarom keur ik het ook beiden af.
Maar moet eerlijk zeggen dat ik denk dat een Veltman zich gisteren meer gekwetst voelde dat hij door 'zijn' publiek werd uitgefloten dan wanneer hij online iets leest..
Of Ziyech, vlak nadat je tot man of the match wordt uitgeroepen en het gevoel hebt eindelijk die steun waar je zo naar hunkert van het publiek te hebben of krijgen.. En dan moeten horen van je thuispubliek dat je moet oprotten.
Dat doet meer met een speler dan wat te lezen valt op social media en dergelijke, lijkt mij.

Denk je niet?
Ik weet wel zeker van niet. Open jij maar eens een willekeurig bericht op Facebook over een speler of kijk voor de gein eens op profielen van spelers. Lees voor de gein eens dat het dan niet om eenlingen gaat die iets roepen, maar om het feit dat een grote groep hetzelfde roept. Ook dit komt bij spelers terecht. Ik heb daarnaast al meermalen op verschillende sociale media verwensingen gezien aan spelers, die dan vervolgens door meerdere mensen wordt geliked. In geval van een like geef je dus in principe aan achter het geplaatste te staan.

Daarom vind ik het wijzen naar enkel de fluiter in het stadion en hen dan voor randdebielen en nepsupporters uitmaken erg hypocriet als je jezelf tegoed doet aan het ongegeneerd uiten op social media. Dat komt namelijk uiteindelijk ook binnen bij spelers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:28 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

idd op social media is het de mening van enkele personen en je kan er voor kiezen het niet te lezen, maar in een stadion hoor je het en je krijgt het gevoel dat het alle Ajax supporters zijn. Uiteindelijk is het maar een heel klein groepje dat fluit.
En een hele grote groep op social media die denkt ongegeneerd hun mening te kunnen geven.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 12 maart 2018 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En een hele grote groep op social media die denkt ongegeneerd hun mening te kunnen geven.
Dat is het grote probleem vind ik met social media. Ook als je reacties wilt hebben, moet je dingen schrijven op social media die dat triggeren. zoals "randdebielen" ;-)

Het is een stuk asocialer geworden sinde er social media is.
Jaccio
 Jaccio - maandag 12 maart 2018 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 18:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker van niet. Open jij maar eens een willekeurig bericht op Facebook over een speler of kijk voor de gein eens op profielen van spelers. Lees voor de gein eens dat het dan niet om eenlingen gaat die iets roepen, maar om het feit dat een grote groep hetzelfde roept. Ook dit komt bij spelers terecht. Ik heb daarnaast al meermalen op verschillende sociale media verwensingen gezien aan spelers, die dan vervolgens door meerdere mensen wordt geliked. In geval van een like geef je dus in principe aan achter het geplaatste te staan.

Daarom vind ik het wijzen naar enkel de fluiter in het stadion en hen dan voor randdebielen en nepsupporters uitmaken erg hypocriet als je jezelf tegoed doet aan het ongegeneerd uiten op social media. Dat komt namelijk uiteindelijk ook binnen bij spelers.
Hier ben ik het met je oneens.
En dan vooral omdat op internet iedere malloot en internetheld van alles online kan gooien. Dus ik denk dat dat eerder met een korreltje zout wordt genomen. Het zijn voornamelijk ook de wat minder slimme mensen, en/of kinderen die spelers allerlei nare dingen toewensen.

Maar om juist in 'jouw thuishaven' aangevallen te worden. Dat is pijnlijk hoor.

Daarmee zeg ik niet dat het online gebeuren niks met een speler doet, want het zal vast binnenkomen. Maar je verwacht het al een beetje denk ik, dus het komt minder hard aan. Je hebt nou eenmaal een publiek figuur, dus het schijnt er allemaal bij te horen.

Maar om het over je heen te krijgen van de mensen waar je het niet van verwacht... De 'trouwe' supporters. 'Jouw' publiek..
Nee, ik denk dat dat veel pijnlijker is. Omdat je toch een soort band met ze hebt.
Peterhs
 Peterhs - maandag 12 maart 2018 - 19:10   quote  deeplink  
Gaan we serieus 10 topics openen over het zelfde onderwerp.
Nog even en ik ga jullie allemaal uitfluiten voor wangedrag.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 19:32   quote  deeplink  
Whahahahaahahaahaha!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:10 schreef Peterhs het volgende:
Gaan we serieus 10 topics openen over het zelfde onderwerp.
Nog even en ik ga jullie allemaal uitfluiten voor wangedrag.
Nee man, even via social media. Ik wil achteraf pas lezen wat je van me vind! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:01 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hier ben ik het met je oneens.
En dan vooral omdat op internet iedere malloot en internetheld van alles online kan gooien. Dus ik denk dat dat eerder met een korreltje zout wordt genomen. Het zijn voornamelijk ook de wat minder slimme mensen, en/of kinderen die spelers allerlei nare dingen toewensen.

Maar om juist in 'jouw thuishaven' aangevallen te worden. Dat is pijnlijk hoor.

Daarmee zeg ik niet dat het online gebeuren niks met een speler doet, want het zal vast binnenkomen. Maar je verwacht het al een beetje denk ik, dus het komt minder hard aan. Je hebt nou eenmaal een publiek figuur, dus het schijnt er allemaal bij te horen.

Maar om het over je heen te krijgen van de mensen waar je het niet van verwacht... De 'trouwe' supporters. 'Jouw' publiek..
Nee, ik denk dat dat veel pijnlijker is. Omdat je toch een soort band met ze hebt.
Toch raar dat een speler dat niet weet als hij naar Ajax komt. Dit omdat het publiek in Amsterdam al heel lang als veeleisend staat omschreven.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch raar dat een speler dat niet weet als hij naar Ajax komt. Dit omdat het publiek in Amsterdam al heel lang als veeleisend staat omschreven.
Ook niet gek he, met alles wat supporters beloofd wordt. Allemaal grootspraak en vooralsnog komt er al 4 jaar niets van uit.

Nogmaals, er moet vanuit 2 kanten bekeken worden en niet vanuit moraalridderperspectief
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook niet gek he, met alles wat supporters beloofd wordt. Allemaal grootspraak en vooralsnog komt er al 4 jaar niets van uit.

Nogmaals, er moet vanuit 2 kanten bekeken worden en niet vanuit moraalridderperspectief
Ik hou van fanatiek publiek zoals in Griekenland bijvoorbeeld. Die spelers leven voor de club.

Fuck alle commercie en regeltjesdrang tegenwoordig!!

AGAINST MODERN FOOTBALL!!!
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook niet gek he, met alles wat supporters beloofd wordt. Allemaal grootspraak en vooralsnog komt er al 4 jaar niets van uit.

Nogmaals, er moet vanuit 2 kanten bekeken worden en niet vanuit moraalridderperspectief
Sorry. Maar ik zie niemand die niet beide kanten bekijkt Loetje.
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik hou van fanatiek publiek zoals in Griekenland bijvoorbeeld. Die spelers leven voor de club.

Fuck alle commercie en regeltjesdrang tegenwoordig!!

AGAINST MODERN FOOTBALL!!!
Helemaal eens. Maar helaas gaan wij het niet meemaken dat dit anders wordt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal eens. Maar helaas gaan wij het niet meemaken dat dit anders wordt.
Zeker wel, je moet er alleen achter staan. Maar teveel mensen willen wel terug naar het oude maar als puntje bij paaltje komt houden ze hun bek.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik hou van fanatiek publiek zoals in Griekenland bijvoorbeeld. Die spelers leven voor de club.

Fuck alle commercie en regeltjesdrang tegenwoordig!!

AGAINST MODERN FOOTBALL!!!
Je 2e liefde mag je je gewoon helemaal voor geven. Voor sommigen zelf hun eerste liefde. Daar kan men in Nederland sowieso niet tegenop.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar ik zie niemand die niet beide kanten bekijkt Loetje.
Ik lees niet anders. Enige wat namelijk gezegd wordt is dat je een randdebiel bent als er gefloten wordt. En dat doe jij als 2 kanten af. Met alle respect, maar dat slaat noch kant, noch wal
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik lees niet anders. Enige wat namelijk gezegd wordt is dat je een randdebiel bent als er gefloten wordt. En dat doe jij als 2 kanten af. Met alle respect, maar dat slaat noch kant, noch wal
Klopt en daar reageer ik tegen. Ieder beleeft voetbal op zijn manier. En niemand weet wat hij of zij er voor heeft moeten laten. Bij sommigen gaat die liefde namelijk enorm ver.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 12 maart 2018 - 20:31   quote  deeplink  
Supporters.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 12 maart 2018 - 20:52   quote  deeplink  
Wat een kut discussie jongens...

Mensen die willen fluiten zullen daar in hun beleving een reden voor hebben, maar het zijn niet meteen randdebielen. Ik heb liever 52000 man die fluiten, dan 52000 man die stil zitten en alleen opstaan als er wordt gescoord.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 20:58   quote  deeplink  
Precies dat!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 maart 2018 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 20:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Wat een kut discussie jongens...

Mensen die willen fluiten zullen daar in hun beleving een reden voor hebben, maar het zijn niet meteen randdebielen. Ik heb liever 52000 man die fluiten, dan 52000 man die stil zitten en alleen opstaan als er wordt gescoord.
Dat bedoel ik dus APIK, vandaar dit topic. Als reactie op het andere topic.
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zeker wel, je moet er alleen achter staan. Maar teveel mensen willen wel terug naar het oude maar als puntje bij paaltje komt houden ze hun bek.
In de grote landen vinden grote delen van de supporters het ook allemaal wel prima hè. Allleen wij kleine. Landen hebben er veel moeite mee.

Uitzondering is Frankrijk. Psg bijvoorbeeld wordt door velen in de eigen stad volledig verafschuwd. Dat gebeurt elders helaas te weinig.
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 19:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik lees niet anders. Enige wat namelijk gezegd wordt is dat je een randdebiel bent als er gefloten wordt. En dat doe jij als 2 kanten af. Met alle respect, maar dat slaat noch kant, noch wal
Ik lees ook andere berichten Loetje.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 21:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik lees ook andere berichten Loetje.
Dan is het nog grappiger dat je tot deze conclusie komt.
remco k
 remco k - maandag 12 maart 2018 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 21:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan is het nog grappiger dat je tot deze conclusie komt.
Ik bedoel dat ik ook lees dat mensen er normaal op reageren.
Loetje
 Loetje - maandag 12 maart 2018 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 maart 2018 - 22:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bedoel dat ik ook lees dat mensen er normaal op reageren.
Stop alsjeblieft met 'normaal' reageren want vanaf dag 1 loop je hier het bijdehandje uit te hangen die alles lijkt te weten maar er vrijwel altijd naast zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door Loetje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Afzeikers Ajax-spelers op social media, supporters of randdebielen?









0.0120308