BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 15 april 2018, 16:45);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Had niet anders verwacht. Had wel verwacht dat die bus niet naar de Arena zou rijden. Maar laat ze maar weten wat er van gevonden wordt! En laat de politie eens aan de kant blijven!
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 21:14   quote  deeplink  
En hebben ze ook nog wat gezegd of zijn ze doorgegaan naar de ArenA?
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 21:19   quote  deeplink  
Jeetje, ga lekker warm thuis zitten man. Je gaat toch geen bus tegenhouden.
Brandje
 Brandje - zondag 15 april 2018 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 21:19 schreef Jaccio het volgende:
Jeetje, ga lekker warm thuis zitten man. Je gaat toch geen bus tegenhouden.
Zo was ik vroeger ook hoor. Sinds ik kids heb is dat fanatisme wat minder maar vroeger had ik er ook gestaan hoor
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 21:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zo was ik vroeger ook hoor. Sinds ik kids heb is dat fanatisme wat minder maar vroeger had ik er ook gestaan hoor
Snap niet zo goed wat ze ermee willen bereiken.. Die jochies van 19 jaar bang maken?
Ik zou zeggen pak het grootser aan en organiseer een actie in het stadion, bereik je veel meer mee volgens mij.
Maargoed, zal wel aan mij liggen.
Brandje
 Brandje - zondag 15 april 2018 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 21:26 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Snap niet zo goed wat ze ermee willen bereiken.. Die jochies van 19 jaar bang maken?
Ik zou zeggen pak het grootser aan en organiseer een actie in het stadion, bereik je veel meer mee volgens mij.
Maargoed, zal wel aan mij liggen.
Klopt wel wat je zegt maar deze directie heeft vak410 al monddood gemaakt door ze naar zuid te verhuizen. De oude garde fside heeft een bloedhekel aan dat jonge grut. Kijk vroeger waren er altijd al strubbelingen tussen de wijken. Zo kon oost niet met west maar nu zitten er ook nog eens limburgers en brabos op F. Dat strookt niet.
Maar vroeger was ajax mijn alles. Ging overal mee naar toe. Uit en thuis. Ook europees. Ajax was mijn leven. Ik kan je dingen vertellen man hahahhaa
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 21:14 schreef Loetje het volgende:
En hebben ze ook nog wat gezegd of zijn ze doorgegaan naar de ArenA?
Schijnt dat Ze al even vaststaan. Weet niet of ze de arena nu bereikt hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 21:19 schreef Jaccio het volgende:
Jeetje, ga lekker warm thuis zitten man. Je gaat toch geen bus tegenhouden.
Er zijn fans die het niet meer pikken en geen berusting hebben zoals jij.
Brandje
 Brandje - zondag 15 april 2018 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 21:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Schijnt dat Ze al even vaststaan. Weet niet of ze de arena nu bereikt hebben.
zitten nog steeds vast ind
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 21:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt wel wat je zegt maar deze directie heeft vak410 al monddood gemaakt door ze naar zuid te verhuizen. De oude garde fside heeft een bloedhekel aan dat jonge grut. Kijk vroeger waren er altijd al strubbelingen tussen de wijken. Zo kon oost niet met west maar nu zitten er ook nog eens limburgers en brabos op F. Dat strookt niet.
Maar vroeger was ajax mijn alles. Ging overal mee naar toe. Uit en thuis. Ook europees. Ajax was mijn leven. Ik kan je dingen vertellen man hahahhaa
Jammer dat er ook weer verschillende groepen zijn binnen de supporters. Dat is waarom ik denk dat zulke acties weinig gaan uitrichten.
Alle supporters moeten als 1 volledig blok acteren en laten zien dat ze ontevreden zijn, niet maar een klein groepje.
Daarom denk ik dat zo een actie in het stadion veel effectiever zou zijn.

Fanatisme is absoluut niks mis mee, maar wil je echt wat bereiken dan zul je toch echt georganiseerder te werk moeten gaan lijkt mij.
Ze kunnen 1 vak monddood maken, maar het hele stadion? Nooit
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 21:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Er zijn fans die het niet meer pikken en geen berusting hebben zoals jij.
Je hoeft het ook niet te pikken, maar je moet het grootser aanpakken
Brandje
 Brandje - zondag 15 april 2018 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 21:35 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Jammer dat er ook weer verschillende groepen zijn binnen de supporters. Dat is waarom ik denk dat zulke acties weinig gaan uitrichten.
Alle supporters moeten als 1 volledig blok acteren en laten zien dat ze ontevreden zijn, niet maar een klein groepje.
Daarom denk ik dat zo een actie in het stadion veel effectiever zou zijn.

Fanatisme is absoluut niks mis mee, maar wil je echt wat bereiken dan zul je toch echt georganiseerder te werk moeten gaan lijkt mij.
Ze kunnen 1 vak monddood maken, maar het hele stadion? Nooit
Je laatste zin kliopt dus niet want ze hebben het dus wel gered. Kijk de lang zijdes in de arena daar zitten de nepsupporters om het zo te zeggen. De provincialen die voor tijd weg gaan omdat ze de trein moeten halen of niet te lang willen wachten als ze weg rijden.
Achter de goals zitten de echten. Ik heb op 114 en 428 gezeten en ajax doet alles om sfeeracties tegen te houden. Ze brachten het heel mooi. Een groot sfeervak op zuid waar je ook nog eens mag staan maar het is een grote farce geworden. Dan heb je nog het gezeur op oud 410 waar ze nu een familievak van gemnaakt hebben. Dus daar zitten nog oud 410ers maar ook ouders met kinderen. dus je voelt de bui al hangen
En nee je bereikt geen klote met zulke acties maar het zit die jongens wel echt diep. Die waren vandaag in eindhovem
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 21:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je laatste zin kliopt dus niet want ze hebben het dus wel gered. Kijk de lang zijdes in de arena daar zitten de nepsupporters om het zo te zeggen. De provincialen die voor tijd weg gaan omdat ze de trein moeten halen of niet te lang willen wachten als ze weg rijden.
Achter de goals zitten de echten. Ik heb op 114 en 428 gezeten en ajax doet alles om sfeeracties tegen te houden. Ze brachten het heel mooi. Een groot sfeervak op zuid waar je ook nog eens mag staan maar het is een grote farce geworden. Dan heb je nog het gezeur op oud 410 waar ze nu een familievak van gemnaakt hebben. Dus daar zitten nog oud 410ers maar ook ouders met kinderen. dus je voelt de bui al hangen
En nee je bereikt geen klote met zulke acties maar het zit die jongens wel echt diep. Die waren vandaag in eindhovem
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zo diep niet in zit. Ik heb ook geen seizoenkaart ofzo en weet ook niet welke vakken wat doen.
De frustratie van die jongens begrijp ik echt wel, ik vind het alleen zo jammer dat het maar een kleine groep is.
Ik denk dat 80% van de supporters ontevreden is, kan er dan echt geen manier te vinden zijn om de onvrede grootser te laten blijken?
Ook onder de supporters die geen seizoenkaart hebben.

Laten we met zijn allen opstaan is wat ik wil zeggen. Georganiseerd.
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 22:09   quote  deeplink  
Het is inmiddels alweer helemaal stil bij de ArenA. Dat bedoel ik. Het haalt niks uit. Veel te powerless allemaal, van een te kleine groep.
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 22:10   quote  deeplink  
Ook de bus van Overmars wordt staande gehouden...

15rftqb.jpg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 21:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

zitten nog steeds vast ind
Lekker laten staan!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 22:10 schreef Loetje het volgende:
Ook de bus van Overmars wordt staande gehouden...

[ afbeelding ]
Whahahaha
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 22:10 schreef Loetje het volgende:
Ook de bus van Overmars wordt staande gehouden...

[ afbeelding ]
Whahahaha ik ga stuk
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 15 april 2018 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee hij reageert op AP die vind dat Ten Hag de spullen moet weghalen omdat je door moet!
Altijd Prijs? Bedoel je mij bolle?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 15 april 2018 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:44 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Kan het ook niet maken om als nieuwe trainer het shirt van Nouri weg te halen
ik zou niet weten waarom? Eens moeten mensen er een punt achter zetten, hoe vervelend dat ook is.
hij zou dan best mensen kwaad hebben gemaakt en misschien wel de hele selectie. Maar ik denk dat het echt beter is geweest om het wel te doen.
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 23:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik zou niet weten waarom? Eens moeten mensen er een punt achter zetten, hoe vervelend dat ook is.
hij zou dan best mensen kwaad hebben gemaakt en misschien wel de hele selectie. Maar ik denk dat het echt beter is geweest om het wel te doen.
Dit soort opmerkingen maakte je al eens eerder over dergelijke gevallen he...

Niemand is heilig hier, maar dit soort dingen kun je niet roepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2018 door Loetje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 15 april 2018 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waar heeft hij de afgelopen maanden aangetoond een goede trainer te zijn??? Allerlei rare capriolen heeft die vent uitgehaald en we zijn er enkel op achteruit gegaan!

En kom alsjeblieft niet aan met Utrecht periode dit en dat want Utrecht en Ajax is een wereld van verschil voor een trainer.
Zo lang is hij nog niet hoofdtrainer dus voorbeelden heb ik niet. Maar bij Bayern B heeft hij het goed gedaan. Volgens de volgers van Bayern.

En volgens mij eindigde hij met Utrecht ook op een goede positie. Iets wat voor Utrecht goed is.

En volgens mij deed Adriaanse het ooit ook goed bij Willem 2 en bij Ajax?
Volgens mij deed Koeman het ook goed bij Vitesse en bij Ajax?

Der is geen garantie dat hij het ook hier goed gaat doen? Maar heb je überhaupt in het leven garanties?
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 23:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zo lang is hij nog niet hoofdtrainer dus voorbeelden heb ik niet. Maar bij Bayern B heeft hij het goed gedaan. Volgens de volgers van Bayern.

En volgens mij eindigde hij met Utrecht ook op een goede positie. Iets wat voor Utrecht goed is.

En volgens mij deed Adriaanse het ooit ook goed bij Willem 2 en bij Ajax?
Volgens mij deed Koeman het ook goed bij Vitesse en bij Ajax?

Der is geen garantie dat hij het ook hier goed gaat doen? Maar heb je überhaupt in het leven garanties?
Er is 1 speler van Bayern B doorgebroken in de Bundesliga onder Ten Hag en dat was niet eens bij Bayern.
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 23:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik zou niet weten waarom? Eens moeten mensen er een punt achter zetten, hoe vervelend dat ook is.
hij zou dan best mensen kwaad hebben gemaakt en misschien wel de hele selectie. Maar ik denk dat het echt beter is geweest om het wel te doen.
Omdat je mensen niet kan dwingen om op jouw manier zulke gebeurtenissen te verwerken.
Respecteer gewoon de manier waarop iemand iets verwerkt.
Hij had trouwens de hele wereld over zich heen gekregen denk ik. Het zou een onmenselijke en ronduit respectloze actie geweest zijn van Ten Hag.

En ik begrijp best wat je bedoelt hoor, maar dit is echt veel te vroeg.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 15 april 2018 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 23:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen maakte je al eens eerder over dergelijke gevallen he...

Niemand is heilig hier, maar dit soort dingen kun je niet roepen.
Ik zou niet weten waarop je precies bedoeld, over dergelijke gevallen?

Ik zeg zelf dat het best hard is.
Maar wel correct. Het leven gaat door. Ik had ook graag de tijd willen stil zetten en het liefst terug willen draaien. Snik.

Maar je gaat mij verwijten dat ik iets roep wat ik niet mag roepen?
Beetje vreemd vind je niet, je bent zelf ook niet zo heilig boontje? Pot verwijt de ketel zou ik zeggen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 15 april 2018 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 23:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er is 1 speler van Bayern B doorgebroken in de Bundesliga onder Ten Hag en dat was niet eens bij Bayern.
Ik zeg niet dat hij daar puik werk geleverd heeft. Ik zeg dat mensen zeggen dat hij puik werk geleverd heeft.
Ik volg namelijk Bundesliga niet en Bayern B al helemaal niet.
Dan is het ook wel zo netjes om daar geen mening over te vormen.
Ik geloof alleen de mensen die dat zeggen wel, daar kan ik wel eens een fout mee maken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 15 april 2018 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 23:18 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Omdat je mensen niet kan dwingen om op jouw manier zulke gebeurtenissen te verwerken.
Respecteer gewoon de manier waarop iemand iets verwerkt.
Hij had trouwens de hele wereld over zich heen gekregen denk ik. Het zou een onmenselijke en ronduit respectloze actie geweest zijn van Ten Hag.

En ik begrijp best wat je bedoelt hoor, maar dit is echt veel te vroeg.
het eerste wat je zegt klopt. Maar spullen weghalen betekend niet meteen dat je stopt met het verwerken daarvan. Geef er een andere invulling aan.

hij had best de hele wereld over zich heen gekregen. Maar dat verstompt ook na verloop van tijd.
Wil je Blind 2.0 als trainer of Van gaal 2.0 als trainer?
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 23:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

het eerste wat je zegt klopt. Maar spullen weghalen betekend niet meteen dat je stopt met het verwerken daarvan. Geef er een andere invulling aan.

hij had best de hele wereld over zich heen gekregen. Maar dat verstompt ook na verloop van tijd.
Wil je Blind 2.0 als trainer of Van gaal 2.0 als trainer?
Het betekent inderdaad niet dat je stopt met verwerken. Dat is precies wat ik zeg, je probeert iemand te dwingen om iets op een andere manier te verwerken en dat moet je niet doen. Gewoon uit respect en medeleven.

Probeer er op en andere manier naar te kijken. In jouw team gebeurt er zoiets met je beste maat. Jullie zijn een hechte groep en besluiten hem te eren en hem te herinneren door zijn shirt op zijn vaste plek te laten hangen. 6 maanden later komt er een nieuweling en die haalt het shirt weg want hij vind dat jullie het maar op een andere manier moeten verwerken.. Dat kan toch niet? Respectloos is dat.

Ik heb liever van Gaal 2.0 als trainer. Maar weet zeker dat van Gaal dat shirt ook had laten hangen.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 april 2018 - 00:02   quote  deeplink  
was toch sws een verloren seizoen ? ;) maak me nie eens druk gek genoeg om de titel.. ongeacht welke trainer er had gezeten... wou spijkerman weg al vanaf eerste seizoen dat die er zat overigens. missie volbracht.. rest zie ik wel weer
Loetje
 Loetje - maandag 16 april 2018 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 00:02 schreef nummer10 het volgende:
was toch sws een verloren seizoen ? ;) maak me nie eens druk gek genoeg om de titel.. ongeacht welke trainer er had gezeten... wou spijkerman weg al vanaf eerste seizoen dat die er zat overigens. missie volbracht.. rest zie ik wel weer
Tsja, het maakte niemand nog wat uit na het drama Nouri... De werkelijkheid is anders geweest. Bij iedereen.
Loetje
 Loetje - maandag 16 april 2018 - 02:59   quote  deeplink  
Deze dreunt wel goed na moet ik zeggen. Overigens enkel wat blikken van wat lampies gehad, maar een duivelse blik was blijkbaar voldoende. Geen opmerkingen gehad of dergelijke.

Zat ineens te denken aan Veltman en Wöber, die 2 hebben nog geen greintje vertrouwen meer he...
Loetje
 Loetje - maandag 16 april 2018 - 03:12   quote  deeplink  
En goed, de een zegt geef Ten Hag nog een kans en de ander zegt beslist niet... Maar zonder ik een open deur in wil trappen, maar dit is toch een bizar risico wat je neemt?

Ten Hag heeft de winterstop als voorbereiding gehad en had 3 weken, Keizer idemdito aangezien de CL al vroeg begon... Kreeg zijn versterkingen en het werd aanzienlijk slechter. Krediet neemt dus heel snel af en komend seizoem hoeft het in het begin maar een klein beetje niet te lukken en het is exit en heb je weer een nieuwe trainer nodig die geen voorbereiding heeft. Het risico is veel en veel te groot in mijn optiek.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 april 2018 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 00:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tsja, het maakte niemand nog wat uit na het drama Nouri... De werkelijkheid is anders geweest. Bij iedereen.
baal net zo goed hoor en flink ook, gewoon dikke fouten gemaakt.. ik wou keizer weg of nog niet zo zeee keizer maar het spul ernaast, en had gehoopt dat tenhag het wel kon, maar helaas.. dus tjah wat wil je dan... enige wat ik me nu kan bedenken is doe ons pls vdbrom, of toch vgaal ?.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 22:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Altijd Prijs? Bedoel je mij bolle?
Nee sorry, moest PA zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 23:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zo lang is hij nog niet hoofdtrainer dus voorbeelden heb ik niet. Maar bij Bayern B heeft hij het goed gedaan. Volgens de volgers van Bayern.

En volgens mij eindigde hij met Utrecht ook op een goede positie. Iets wat voor Utrecht goed is.

En volgens mij deed Adriaanse het ooit ook goed bij Willem 2 en bij Ajax?
Volgens mij deed Koeman het ook goed bij Vitesse en bij Ajax?

Der is geen garantie dat hij het ook hier goed gaat doen? Maar heb je überhaupt in het leven garanties?
Dus toch alleen maar op basis van verhalen bij andere clubs. Ik heb hem nu bijna 4 maanden bezig gezien en ik vind hem totaal ongeschikt.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 april 2018 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 00:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tsja, het maakte niemand nog wat uit na het drama Nouri... De werkelijkheid is anders geweest. Bij iedereen.
Nou ik heb er vrede mee hoor Psv is ook terecht kampioen geworden. Na Nouri had ik me toch al voor genomen dat dit een flinke impactging hebben op de groep. Logisch gevolg ook dat Keizer een slechte start maakte. We lagen overal al snel uit en net toen het wat beter ging vloog hij eruit.

Ook dit bleek weer een stomme keuze en werd er veel van ten Hag verwacht. Ook dit vond ik niet echt reëel. Waar Ajax dus in een storm verkeerde was het bij Psv veel rustiger en konden ze op het gemak naar dit kampioenschap toe werken.

Volgen seizoen moeten we er weer eens staan en mag er deze zomer wederom de bezem door de club en selectie. Met een schone lei beginnen en volgas voor get kampioenschap gaan.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 april 2018 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 07:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus toch alleen maar op basis van verhalen bij andere clubs. Ik heb hem nu bijna 4 maanden bezig gezien en ik vind hem totaal ongeschikt.
Zo lopen er veel meer rond bij Ajax..
Jaccio
 Jaccio - maandag 16 april 2018 - 07:45   quote  deeplink  
The day after.
Flink gebaald, maar life goes on.
Op naar volgend seizoen voor Ajax1

Vanavond jong
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 07:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zo lopen er veel meer rond bij Ajax..
O ja, zonder meer. Lees mijn reactie even in het Ten Hag topic.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 07:45 schreef Jaccio het volgende:
The day after.
Flink gebaald, maar life goes on.
Op naar volgend seizoen voor Ajax1

Vanavond jong
Gaat dat zo makkelijk bij jou??? Ik ben er nog flink ziek van, en nu blijkt er nog meer rotzooi uit te komen.
Jaccio
 Jaccio - maandag 16 april 2018 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 08:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gaat dat zo makkelijk bij jou??? Ik ben er nog flink ziek van, en nu blijkt er nog meer rotzooi uit te komen.
Weet je wat het is.. Ik ben me ervan bewust dat ik met mijn grote mond hier op het forum geen veranderingen teweeg ga brengen.
Zolang de supporters niet 1 blok vormen gaat er bar weinig gebeuren en zal het altijd worden weggezet als 'er zit altijd een kleine groep idioten tussen'
We hebben de grootste achterban van Nederland, maar wanneer we als groep een statement moeten maken geeft niemand thuis.

Ik vind het heel erg wat er met m'n club gebeurt, maar moet ook leren mezelf niet op te winden over zaken waar je geen invloed op hebt. Mijn kids hebben niks aan me als ik in elkaar zak van de stress. Dus vallen, opstaan en doorgaan.
AkaS
 AkaS - maandag 16 april 2018 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 03:12 schreef Loetje het volgende:
En goed, de een zegt geef Ten Hag nog een kans en de ander zegt beslist niet... Maar zonder ik een open deur in wil trappen, maar dit is toch een bizar risico wat je neemt?

Ten Hag heeft de winterstop als voorbereiding gehad en had 3 weken, Keizer idemdito aangezien de CL al vroeg begon... Kreeg zijn versterkingen en het werd aanzienlijk slechter. Krediet neemt dus heel snel af en komend seizoem hoeft het in het begin maar een klein beetje niet te lukken en het is exit en heb je weer een nieuwe trainer nodig die geen voorbereiding heeft. Het risico is veel en veel te groot in mijn optiek.
Dat vind ik dus ook. Klaar met het gesodemieter. Streep eronder. Nieuwe, ervaren trainer aanstellen die ook past bij het voetbal van Ajax en de filosofie. En dan gaan voor de titel.

Ten Hag is voor de politiek correcte supporter een trainer die volgens het open deur principe nog een kans verdiend. Maar er zijn teveel signalen dat hij gewoon te zwak is.

Al met al stelt Loetje terecht vast dat Ten Hag helemaal niet zoveel minder tijd had dan Keizer. Daarnaast had hij niet te maken met het accute drama van Nouri. En hij kreeg idd ook nog eens de gewenste versterkingen.

Resultaat van zijn komst: Slap geouwehoer. Liegen alsof het gedrukt staat, als hij tenminste uit zijn woorden komt...

En hopenloos slecht voetbal met relatief veel puntverlies...

Tot slot... de conclusie: weer helemaal niets in Amsterdam en wederom een aanleiding gecreëerd om spelers te laten kiezen voor een transfer ipv prijzen halen bij Ajax.

Ik snap oprecht niet dat de meerderheid niet inziet dat het gevoerde beleid of beter gezegd het wanbeleid van onze directie, v.d. Sar, Overmars en Bergkamp een heel talentvolle lichting om zeep hebben geholpen.

Spelere willen natuurlijk veel geld verdienen, maar de meeste willen daarbij nog veel liever prijzen winnnen.

Sanchez is weggegaan, niet omdat hij persé meer geld wilde verdienen... Hij ging mijn inziens weg vanwege de vieze spelletjes die werden gespeeld met o.a Tete en Bosz en dat er niet doorgeselecteerd werd en een volstrekt onervaren coach werd aangesteld en de eerste resultaten hopenloos slecht waren. Hij zag geen enkel aanknopingspunt tot sportief succes.

En dat geldt nu weer voor een aantal spelers...

Voor mij mogen ze alledrie oprotten, Sar, Overmars en die kut Ten Hag!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 16 april 2018 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 07:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus toch alleen maar op basis van verhalen bij andere clubs. Ik heb hem nu bijna 4 maanden bezig gezien en ik vind hem totaal ongeschikt.
Wellicht komt het omdat hij letterlijk niks heeft veranderd.

Heeft de basisopstelling letterlijk niet veranderd, alleen de spelers die daarvoor niet goed hebben gespeeld mochten even op de bank plaats nemen.

Hij heeft aanvoerderschap van Veltman niet afgenomen, terwijl hij niet de leider van de groep is en toch wel de minste van alle ajacieden is.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 april 2018 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 07:45 schreef Jaccio het volgende:
The day after.
Flink gebaald, maar life goes on.
Op naar volgend seizoen voor Ajax1

Vanavond jong
+1
Jaccio
 Jaccio - maandag 16 april 2018 - 10:15   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/809042/de-telegraaf-ziyech-kreeg-zwiep-bij-verlaten-van-spelersbus-ajax.html

Stelletje idioten. En zich maar blijven afvragen waarom de supporters niet serieus genomen worden.
Gatverdamme. Op dit soort momenten schaam ik mij ervoor om geassocieerd te worden met deze 'supporters'
Brandje
 Brandje - maandag 16 april 2018 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 10:15 schreef Jaccio het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/809042/de-telegraaf-ziyech-kreeg-zwiep-bij-verlaten-van-spelersbus-ajax.html

Stelletje idioten. En zich maar blijven afvragen waarom de supporters niet serieus genomen worden.
Gatverdamme. Op dit soort momenten schaam ik mij ervoor om geassocieerd te worden met deze 'supporters'
Ik schaam mij dood voor dit soort figuren? Wat heeft Hakim nou verkeerd gedaan.
Jaccio
 Jaccio - maandag 16 april 2018 - 10:41   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=12527
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 10:15 schreef Jaccio het volgende:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/809042/de-telegraaf-ziyech-kreeg-zwiep-bij-verlaten-van-spelersbus-ajax.html

Stelletje idioten. En zich maar blijven afvragen waarom de supporters niet serieus genomen worden.
Gatverdamme. Op dit soort momenten schaam ik mij ervoor om geassocieerd te worden met deze 'supporters'
Ook een verhaal wat enorm wordt opgeblazen. Zeker als je de titel bekijkt en daarna de beelden. Ziyech stond al lang en breed buiten en Veltman al in discussie. Toen is er geduw en daarna gaan de spelers de bus weer in. Daarnaast wordt er binnen de groep supporters een aantal mensen terecht gewezen die geduwd zouden hebben. Waarom gelijk al die supporters dan als kwaadwillig worden weggezet gaat mij te ver.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 april 2018 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 10:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik schaam mij dood voor dit soort figuren? Wat heeft Hakim nou verkeerd gedaan.
Misschien iets verkeerd gezegd in de discussie? Hij stond namelijk al lang en breed buiten en werd niet aangevallen toen hij de bus verliet, zoals in de titel wordt gesuggereerd.
Jaccio
 Jaccio - maandag 16 april 2018 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 april 2018 - 11:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ook een verhaal wat enorm wordt opgeblazen. Zeker als je de titel bekijkt en daarna de beelden. Ziyech stond al lang en breed buiten en Veltman al in discussie. Toen is er geduw en daarna gaan de spelers de bus weer in. Daarnaast wordt er binnen de groep supporters een aantal mensen terecht gewezen die geduwd zouden hebben. Waarom gelijk al die supporters dan als kwaadwillig worden weggezet gaat mij te ver.
Maar misschien staat het niet op die beelden die wij gezien hebben?
Het wordt iniedergeval bevestigd door mensen die in die bus zaten, volgens de telegraaf althans.

Begrijp sowieso al niet waarom die supporters daar moeten gaan staan om verhaal te gaan halen, maar dat heb ik gisteren al uitgelegd.
Beetje op die bus gaan bonken als volwassenen mannen en een stel 19 jarigen toeschreeuwen om uit te stappen. Stoer hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2018 door Jaccio --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSV - Ajax (zondag 15 april 2018, 16:45);









0.0146279