BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 07 mei 2018 - 14:44   quote  deeplink  
Doe maar,een jaartje 020 zal je goed doen.
CobusIII
 CobusIII - maandag 07 mei 2018 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
Doe maar,een jaartje 020 zal je goed doen.
Hoe weet jij dat?
Leuv
 Leuv - maandag 07 mei 2018 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:37 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Botteghin en Arie zekerheden voor de toekomst? Als dat zo is dan sla ik een jaartje over...
Als ik nog een jaar naar Boetius moet kijken sluit ik de ogen.
JanM
 JanM - maandag 07 mei 2018 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 15:33 schreef Leuv het volgende:

[..]

Als ik nog een jaar naar Boetius moet kijken sluit ik de ogen.
Die zie ik wel weer vertrekken, net als Jones, Bottteghin en Toornstra. Hou je voor de basis niet heel veel over als ook Jørgensen, El Ahmadi, Vilhena en Tapia vertrekken:

Bijlow/aankoop
St Juste/aankoop - Van Beek - aankoop - Haps
Amrabat/aankoop - Van Persie? - Ayoub
Berghuis - aankoop - Larsson

Stopt Van Persie en gaat Berghuis ook nog eens weg, krijgen we bijna een compleet nieuw elftal ...
van geil
 van geil - maandag 07 mei 2018 - 16:19   quote  deeplink  
Dat wordt smullen.
MMM
 MMM - maandag 07 mei 2018 - 16:26   quote  deeplink  
Boëtius gaat niet hoor denk ik.
JanM
 JanM - maandag 07 mei 2018 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 16:19 schreef van geil het volgende:
Dat wordt smullen.
Als MvG een paar goeie aankopen doet hopelijk wel, maar anders vrees ik dat je wel eens gelijk zou kunnen krijgen ...
JanM
 JanM - maandag 07 mei 2018 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 16:26 schreef MMM het volgende:
Boëtius gaat niet hoor denk ik.
Ze zullen niet voor hem in de rij staan denk ik nee ... maar je hebt maar 1 koper nodig hè!
MMM
 MMM - maandag 07 mei 2018 - 16:49   quote  deeplink  
Denk dat Feyenoord hem ook niet kwijt wil. Moeten ze weer investeren in een linksbuiten.

Plus cijfers niet slecht maar MOET beter ja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 mei 2018 door MMM --
Leuv
 Leuv - maandag 07 mei 2018 - 16:53   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord wel moet. Hij kan het niveau niet aan dat heeft hij meer dan eens aangetoond. Wie het niveau niet aan kan valt af.
MMM
 MMM - maandag 07 mei 2018 - 17:03   quote  deeplink  
Dan houden er wel heel weinig over.

Larsson heeft mij ook nog niet overtuigd. Qua cijfers wint Boëtius het..
ar
 ar - maandag 07 mei 2018 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 13:36 schreef Leuv het volgende:
Jahanbakhsh is onbetaalbaar geworden.
Next...
Wie zegt dat?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 mei 2018 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 20:45 schreef Stylzz het volgende:
Die was een beetje gedraaid. Die vond t eerst ook helemaal niets ..
Ik denk dat hij hier tussen hoort:
Alfreð Finnbogason
Björn Vleminckx
Denk het ook. Vond Finnbogason nog meer hebben dan hij. De keren dat ik hem (die spits van Adeau) zag spelen, vond ik het vrij beperkt. Het verbaast me eigenlijk dat ie er zoveel heeft gemaakt.

Vind dan Fran Sol nog de meest interessante optie qua spitsen in de eredivisie. Doet me een beetje aan Pellè denken. Die zou ik eventueel wel bij Feyenoord willen zien, maar ook zeker niet voor een gigantisch bedrag.
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 mei 2018 - 21:29   quote  deeplink  
Ook al op leeftijd
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 07 mei 2018 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 21:29 schreef Stylzz het volgende:
Ook al op leeftijd
Klopt. Maar sommigen bloeien wat later. Kijk naar de ontwikkeling van Pellè, om die vergelijking door te trekken. Of Berghuis, die heeft ook lang nodig gehad. Is ouder dan Sol bijvoorbeeld. Dit betekent uiteraard niet, dat dit opgaat voor alle spelers, maar het gebeurt vaker. En als ik hem zie spelen dan denk ik wel dat hij het misschien aan zou kunnen. Dat heb ik bij anders spelers als Weghorst of Johnsen veel minder. Jahanbakhsh schaar ik een beetje in dezelfde categorie als Sol. Interessant om erbij te hebben, maar zou er geen enorme bedragen voor uittrekken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 mei 2018 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 mei 2018 - 14:51 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?
http://forum.headliner.nl/sg-1/

Veel plezier volgend jaar
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 08 mei 2018 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 09:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

http://forum.headliner.nl/sg-1/

Veel plezier volgend jaar
Waaaa een echte headliner-fittie
VVout
 VVout - dinsdag 08 mei 2018 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 09:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

http://forum.headliner.nl/sg-1/

Veel plezier volgend jaar
Kan B die link niet blokken, pfff..
JanM
 JanM - dinsdag 08 mei 2018 - 11:19   quote  deeplink  
Waar blijven de transfernieuwtjes Martin ?????
ar
 ar - dinsdag 08 mei 2018 - 11:49   quote  deeplink  
Staat Villalba nog op je lijstje Martin?
MMM
 MMM - dinsdag 08 mei 2018 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 11:19 schreef JanM het volgende:
Waar blijven de transfernieuwtjes Martin ?????
Druk druk
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 08 mei 2018 - 13:49   quote  deeplink  
Actuele transferwaarde 500.000 euro; dat moet moet het wel bijna van Geel zijn:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/813747/zaakwaarnemer-van-amerikaan-23-onthult-contact-met-nederlandse-topclub.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord
JanM
 JanM - dinsdag 08 mei 2018 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Zat net te kijken ja, maar zit nog niet te juichen ... niet echt een hoogvlieger. Linkspoot?
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 08 mei 2018 - 14:31   quote  deeplink  
Kan op links én op rechts CV, naar het schijnt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 08 mei 2018 - 15:17   quote  deeplink  
Lijkt me ook niet direct de positie waar we echt versterkingen nodig hebben, tenzij er spelers vertrekken natuurlijk.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 08 mei 2018 - 15:20   quote  deeplink  
Geen middenvelder, geen eredivisie of ex Feyenoord. Geen Van Geeltje
JanM
 JanM - dinsdag 08 mei 2018 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 15:20 schreef MightyAce het volgende:
Geen middenvelder, geen eredivisie of ex Feyenoord. Geen Van Geeltje
Goh, stel dat het weer een Jørgensen-tje blijkt te zijn, piep je dan nog zo?
van geil
 van geil - dinsdag 08 mei 2018 - 17:23   quote  deeplink  
Klinkt als Beugelsdijk.
MMM
 MMM - dinsdag 08 mei 2018 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 15:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Goh, stel dat het weer een Jørgensen-tje blijkt te zijn, piep je dan nog zo?
Nou nou. 1 op de hoeveel was dat dan?
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 08 mei 2018 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 18:23 schreef MMM het volgende:

[..]

Nou nou. 1 op de hoeveel was dat dan?
Pelle
Berghuis
MMM
 MMM - dinsdag 08 mei 2018 - 18:31   quote  deeplink  
Berghuis is toch gewoon een Nederlander en oud-eredivisie speler. Zelfde geldt voor Pellè bij AZ.
van geil
 van geil - dinsdag 08 mei 2018 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 18:31 schreef MMM het volgende:
Berghuis is toch gewoon een Nederlander en oud-eredivisie speler. Zelfde geldt voor Pellè bij AZ.
En beiden over een langere periode beter.
Jorgensen heeft eigenlijk alleen een seizoenshelft goed gevoetbald.
Daarna in anderhalf seizoen af en toe een puike pot, niet meer dan dat.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 08 mei 2018 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 15:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Goh, stel dat het weer een Jørgensen-tje blijkt te zijn, piep je dan nog zo?
Ik refereerde naar het stereotype speler waar Van Geel mee placht aan te komen. Je retoriek dat ik minder kritisch ben als een aankoop succesvol is, lijkt me nutteloos.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 08 mei 2018 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 18:38 schreef van geil het volgende:

[..]

En beiden over een langere periode beter.
Jorgensen heeft eigenlijk alleen een seizoenshelft goed gevoetbald.
Daarna in anderhalf seizoen af en toe een puike pot, niet meer dan dat.
Berghuis wisselt ook slechte wedstrijden af met goede. Tegen sterke tegenstanders laat hij het zowat nooit zien.
Jorgensen heeft een uitstekend eerste seizoen gedraaid. Het tweede seizoen is niet geworden wat het had moeten zijn. Dat had met een aantal factoren te maken...zware blessure, prive problemen en transferperikelen.
JanM
 JanM - dinsdag 08 mei 2018 - 20:01   quote  deeplink  
Maar MvG blijft dus het zal hier nog wel even doorgaan met het afbranden van alles wat hij minder goed doet en bagatelliseren van alles wat hij goed doet. Weinig verrassend!
van geil
 van geil - dinsdag 08 mei 2018 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 19:52 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Berghuis wisselt ook slechte wedstrijden af met goede. Tegen sterke tegenstanders laat hij het zowat nooit zien.
Jorgensen heeft een uitstekend eerste seizoen gedraaid. Het tweede seizoen is niet geworden wat het had moeten zijn. Dat had met een aantal factoren te maken...zware blessure, prive problemen en transferperikelen.
Vorig seizoen na de winterstop was identiek als dit seizoen.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 08 mei 2018 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 15:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Lijkt me ook niet direct de positie waar we echt versterkingen nodig hebben, tenzij er spelers vertrekken natuurlijk.
Niet direct, nee.
Maar misschien is het idee erachter, dat met deze aankoop de linker CV-positie dan met Jan Arie dubbel bezet is en dat st Juste dan samen met Nieuwkoop de rechtsback positie dubbel kan bezetten. Voor betrekkelijk weinig geld heb je je verdediging dan rond, er vanuit gaande dat Tapia deze zomer vertrekt.
van geil
 van geil - dinsdag 08 mei 2018 - 20:36   quote  deeplink  
Het gaat niet om betrekkelijk weinig geld, maar om kwaliteit.
windoweyes
 windoweyes - dinsdag 08 mei 2018 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 20:36 schreef van geil het volgende:
Het gaat niet om betrekkelijk weinig geld, maar om kwaliteit.
Dat snap ik.
Ik probeerde enkel om te achterhalen wat de gedachte er van zou kunnen zijn.
van geil
 van geil - dinsdag 08 mei 2018 - 20:53   quote  deeplink  
Ik verwacht een gigantische transfer zomer wereldwijd .
Het WK zal de "katalysator" zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 08 mei 2018 - 21:36   quote  deeplink  
jeetje, wat een negativiteit weer. Jörgensen kan er niets van, Botteghin en Jan-Scharie mogen bij het oude vuil. Ze hebben beiden een halfjaar buitenspel gestaan. Laat ze maar weer een goede voorbereiding meedraaien en je hebt er wel degelijk wat aan. Jörgensen is wel degelijk goed. Misschien dit seizoen wat minder omdat de gehele ploeg minder was plus dat hij een deel van de competitie... juist, geblesseerd was...
Larsson is ook zo'n verhaal. Ja, hij is een lichtgewicht, maar wel een slimme met uitstekende techniek. Helaas is meeverdedigen niet zijn sterkste punt.

Ik ben trouwens ontzetttend benieuwd naar Justin Bijlow. Wat is hij een geweldig goede meevoetballende keeper (goede balcontrole en vooral ook een puike pass in zijn pootjes). Ik kan hem niet beoordelen op het tegenhouden van ballen, wat natuurlijk de hoofdtaak van een keeper is, want dat heb ik hem amper zien doen. Waar ik ook van hou zijn keepers met durf. Volgens mij zagen we daar in de wedstrijd tegen Sparta wat van. De bal kwam tussen hem, wat verdedigers, maar ook aanvallers van Sparta. Hij dook naar voren om de bal net voor de aanvallers weg te tikken: schitterend keeperswerk, durf en feeling hebben voor de situatie.

En dan nog even over Van Geel: prima zet door Berghuis binnen te hengelen, maar hij zat eerder al te slapen, nl. toen Jahanbakshs nog bij NEC speelde. Een blinde kip zag zijn talent nog. Hij speelde zelfs al een wk (volgens mij drie keer in de basis; ben er niet helemaal zeker van). Mocht Berghuis gaan, mag hij gehaald worden mits de prijs netjes is. Hetzelfde geldt voor Jörgensen: Weghorst. Velen vinden hem het net niet hebben, maar ik denk dat hij megapopulair kan worden. Hij is een knokker, een warrior en neemt de rest van het team op sleeptouw.

Wat vinden jullie trouwens van Teun Koopmeiners? (jaja, ook AZ) Ik heb AZ niet heel veel zien spelen dit jaar, maar hij valt mij wel op. Kan mij wel bekoren. Zou hij wat voor ons kunnen zijn? Of wordt dit een gevalletje Auassar?

Jammer trouwens dat Gustafson nu al wordt afgeserveerd. Mijn gevoel zegt dat hij het wel degelijk gaat maken. Ontzettende slimme speler. Wel een heethoofdje en hard werken is hij soms wel wat vies van, maar toch....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 mei 2018 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 21:36 schreef Arie.Klooster het volgende:
jeetje, wat een negativiteit weer. Jörgensen kan er niets van, Botteghin en Jan-Scharie mogen bij het oude vuil. Ze hebben beiden een halfjaar buitenspel gestaan. Laat ze maar weer een goede voorbereiding meedraaien en je hebt er wel degelijk wat aan. Jörgensen is wel degelijk goed. Misschien dit seizoen wat minder omdat de gehele ploeg minder was plus dat hij een deel van de competitie... juist, geblesseerd was...
Larsson is ook zo'n verhaal. Ja, hij is een lichtgewicht, maar wel een slimme met uitstekende techniek. Helaas is meeverdedigen niet zijn sterkste punt.

Ik ben trouwens ontzetttend benieuwd naar Justin Bijlow. Wat is hij een geweldig goede meevoetballende keeper (goede balcontrole en vooral ook een puike pass in zijn pootjes). Ik kan hem niet beoordelen op het tegenhouden van ballen, wat natuurlijk de hoofdtaak van een keeper is, want dat heb ik hem amper zien doen. Waar ik ook van hou zijn keepers met durf. Volgens mij zagen we daar in de wedstrijd tegen Sparta wat van. De bal kwam tussen hem, wat verdedigers, maar ook aanvallers van Sparta. Hij dook naar voren om de bal net voor de aanvallers weg te tikken: schitterend keeperswerk, durf en feeling hebben voor de situatie.

En dan nog even over Van Geel: prima zet door Berghuis binnen te hengelen, maar hij zat eerder al te slapen, nl. toen Jahanbakshs nog bij NEC speelde. Een blinde kip zag zijn talent nog. Hij speelde zelfs al een wk (volgens mij drie keer in de basis; ben er niet helemaal zeker van). Mocht Berghuis gaan, mag hij gehaald worden mits de prijs netjes is. Hetzelfde geldt voor Jörgensen: Weghorst. Velen vinden hem het net niet hebben, maar ik denk dat hij megapopulair kan worden. Hij is een knokker, een warrior en neemt de rest van het team op sleeptouw.

Wat vinden jullie trouwens van Teun Koopmeiners? (jaja, ook AZ) Ik heb AZ niet heel veel zien spelen dit jaar, maar hij valt mij wel op. Kan mij wel bekoren. Zou hij wat voor ons kunnen zijn? Of wordt dit een gevalletje Auassar?

Jammer trouwens dat Gustafson nu al wordt afgeserveerd. Mijn gevoel zegt dat hij het wel degelijk gaat maken. Ontzettende slimme speler. Wel een heethoofdje en hard werken is hij soms wel wat vies van, maar toch....
Mensen mogen best kritisch zijn op spelers.
Wat een langere periode niet goed is moet de kans krijgen op betere tijden.
Als je gaat zeggen dat je een jaar niet gaat kijken als Botteghin en van der Heijden spelen,dan ben je wat mij betreft geen Feyenoorder.
MMM
 MMM - dinsdag 08 mei 2018 - 22:21   quote  deeplink  
Arie is nooit kritisch.

Die vond Nelom zelfs een prima speler.
ar
 ar - dinsdag 08 mei 2018 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 20:53 schreef van geil het volgende:
Ik verwacht een gigantische transfer zomer wereldwijd .
Het WK zal de "katalysator" zijn.
Daarvoor zal het rustig zijn. Met hier en daar een geruchtje.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 08 mei 2018 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mensen mogen best kritisch zijn op spelers.
Wat een langere periode niet goed is moet de kans krijgen op betere tijden.
Als je gaat zeggen dat je een jaar niet gaat kijken als Botteghin en van der Heijden spelen,dan ben je wat mij betreft geen Feyenoorder.
Boeien...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 mei 2018 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 22:21 schreef MMM het volgende:
Arie is nooit kritisch.

Die vond Nelom zelfs een prima speler.
Ja dat klopt maar dat heb ik dan liever dan wat Cobus doet..
Van der Heijden en Botteghin speelde vorig jaar werelds en waren mede
verantwoordelijk voor t kampioenschap.
Sorry hoor maar als je een seizoen later gaat schrijven dat je niet meer gaat kijken
als zij spelen dan nen je gewoon een successupporter of niet?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 08 mei 2018 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 22:42 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Boeien...
Neus!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 08 mei 2018 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 21:36 schreef Arie.Klooster het volgende:
jeetje, wat een negativiteit weer. Jörgensen kan er niets van, Botteghin en Jan-Scharie mogen bij het oude vuil. Ze hebben beiden een halfjaar buitenspel gestaan. Laat ze maar weer een goede voorbereiding meedraaien en je hebt er wel degelijk wat aan. Jörgensen is wel degelijk goed. Misschien dit seizoen wat minder omdat de gehele ploeg minder was plus dat hij een deel van de competitie... juist, geblesseerd was...
Larsson is ook zo'n verhaal. Ja, hij is een lichtgewicht, maar wel een slimme met uitstekende techniek. Helaas is meeverdedigen niet zijn sterkste punt.

Ik ben trouwens ontzetttend benieuwd naar Justin Bijlow. Wat is hij een geweldig goede meevoetballende keeper (goede balcontrole en vooral ook een puike pass in zijn pootjes). Ik kan hem niet beoordelen op het tegenhouden van ballen, wat natuurlijk de hoofdtaak van een keeper is, want dat heb ik hem amper zien doen. Waar ik ook van hou zijn keepers met durf. Volgens mij zagen we daar in de wedstrijd tegen Sparta wat van. De bal kwam tussen hem, wat verdedigers, maar ook aanvallers van Sparta. Hij dook naar voren om de bal net voor de aanvallers weg te tikken: schitterend keeperswerk, durf en feeling hebben voor de situatie.

En dan nog even over Van Geel: prima zet door Berghuis binnen te hengelen, maar hij zat eerder al te slapen, nl. toen Jahanbakshs nog bij NEC speelde. Een blinde kip zag zijn talent nog. Hij speelde zelfs al een wk (volgens mij drie keer in de basis; ben er niet helemaal zeker van). Mocht Berghuis gaan, mag hij gehaald worden mits de prijs netjes is. Hetzelfde geldt voor Jörgensen: Weghorst. Velen vinden hem het net niet hebben, maar ik denk dat hij megapopulair kan worden. Hij is een knokker, een warrior en neemt de rest van het team op sleeptouw.

Wat vinden jullie trouwens van Teun Koopmeiners? (jaja, ook AZ) Ik heb AZ niet heel veel zien spelen dit jaar, maar hij valt mij wel op. Kan mij wel bekoren. Zou hij wat voor ons kunnen zijn? Of wordt dit een gevalletje Auassar?

Jammer trouwens dat Gustafson nu al wordt afgeserveerd. Mijn gevoel zegt dat hij het wel degelijk gaat maken. Ontzettende slimme speler. Wel een heethoofdje en hard werken is hij soms wel wat vies van, maar toch....
Weghorst vind ik nou juist een over-acterend mannetje. Hij heeft iets naars over zich, onsympathiek.
Echte spits, maar geen greintje techniek. Ene Kramer scoorde ook regelmatig bij een eerdere club.
Gustafson lijkt mij gesloten boek.
ar
 ar - dinsdag 08 mei 2018 - 23:54   quote  deeplink  
Die overacterende jankert van een Wegworst hoef ik echt niet in de kuip te zien.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 mei 2018 - 08:02   quote  deeplink  
Lulring scenario

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018









0.0135209