BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zakaria Labyad voor 4 jaar naar Ajax.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 14 mei 2018 - 15:39
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Update: 'Ajax vervroegt bekendmaking Labyad-deal door uitgelekte keuring' (VoetbalPrimeur)

Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 16:37   quote  deeplink  
Zoals verwacht. Jullie mening?

Gehaald voor de flanken of middenveld?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2018 door Loetje --
Jaccio
 Jaccio - maandag 14 mei 2018 - 16:47   quote  deeplink  
Ik ben er wel blij mee. Denk dat hij hoofdzakelijk voor het middenveld komt, maar vaak genoeg op de flank geplaatst gaat worden.
Pietje
 Pietje - maandag 14 mei 2018 - 16:48   quote  deeplink  
Ik denk dat Labyad gehaald is voor het aanstaande vertrek van Hakim Ziyech. Ik weet niet of beide spelers heel erg met elkaar te vergelijken zijn, maar ik vind Labyad een intelligente voetballer met een prima inzicht, een goede traptechniek en fors scorend vermogen.

Ik ben blij met zijn komst!
Pietje
 Pietje - maandag 14 mei 2018 - 16:49   quote  deeplink  
En niet te vergeten: hij brengt aardig wat ervaring mee.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 mei 2018 - 16:58   quote  deeplink  
Mijn mening, pfffffff!
Pietje
 Pietje - maandag 14 mei 2018 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 16:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
Mijn mening, pfffffff!
Oei... een lekke band? ;-)
Eide
 Eide - maandag 14 mei 2018 - 17:11   quote  deeplink  
Ajax is met Frenkie de Jong, Donny van de Beek, Siem de Jong, Nous Mazraoui, Schöne en Eiting al heel ruim voorzien op het middenveld. De flanken zijn mager. Ik denk dus dat Labyad zivh vooral op 11 moet richten en eventueel 10 of 9.5 onder bepaalde omstandigheden.

Verder een voetballer waar ik over twijfel. Ik vind hem geen topper in de Eredivisie. Tegelijkertijd is het wel een typ die we momenteel niet hebben. Net als iedereen begint hij wat mij betreft op 100 punten en mag hij zelf laten zien of hij dat respect ala vowtballer waard is.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 mei 2018 - 17:26   quote  deeplink  
Succes Zakaria Labyad!
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 16:48 schreef Pietje het volgende:
Ik denk dat Labyad gehaald is voor het aanstaande vertrek van Hakim Ziyech. Ik weet niet of beide spelers heel erg met elkaar te vergelijken zijn, maar ik vind Labyad een intelligente voetballer met een prima inzicht, een goede traptechniek en fors scorend vermogen.

Ik ben blij met zijn komst!
Ik denk niet dat hij zijn opvolger wordt. Dan zou ik Hakim nog echt gaan missen ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2018 door Loetje --
Pietje
 Pietje - maandag 14 mei 2018 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 17:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij zijn opvolger wordt. Dan zou ik Hakim nog echt gaan missen ook.
Haha. Ik liet mijn brein de vrije loop... Ik opperde wat in eerste instantie bij mij naar boven kwam borrelen.
En ik zal Hakim zeker gaan missen, ondanks zijn vele balverlies. Ik kijk toch vooral naar zijn creatieve inbreng. Maar die discussie is hier al vaker gevoerd. ;-)
p111
 p111 - maandag 14 mei 2018 - 18:52   quote  deeplink  
Ik vind het wel een goede voetballer techn/goed en scoort veel en 24 dus een beetje ervaring.Ik lees dat we veel middenvelders hebben,maar Siem en Schone zijn voor mij geen basis en vind ik Labyad zeker beter.Eiting moet nog wat groeien,en zie ik dus met Donny/Frenkie en Mazraoui en Labyad de eerste 4 middenvelders waar van Labyad ook op de flanken kan.Dus ik vind het geen verkeerde aankoop.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 mei 2018 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 18:52 schreef p111 het volgende:
Ik vind het wel een goede voetballer techn/goed en scoort veel en 24 dus een beetje ervaring.Ik lees dat we veel middenvelders hebben,maar Siem en Schone zijn voor mij geen basis en vind ik Labyad zeker beter.Eiting moet nog wat groeien,en zie ik dus met Donny/Frenkie en Mazraoui en Labyad de eerste 4 middenvelders waar van Labyad ook op de flanken kan.Dus ik vind het geen verkeerde aankoop.
Nee inderdaad en aangezien Younes vertrekt en Kluivert ook niet bijtekent kan hij mogelijk ook vanaf links spelen. Prima aankoop denk ik.
AkaS
 AkaS - maandag 14 mei 2018 - 22:27   quote  deeplink  
Ik vind zijn komst een onderstreping van middelmaat en verkeerde keuzes wat op dit moment de klok slaat bij onze Ajax directie. Ik bedoel, hij is al 25 jaar oud en het is niet zo dat hij wekelijks de pannen van het dak speelt. Nee meer een politieke keuze om de greep van Ten Hag op de selectie te versterken. Net zoals dat de aanstelling van Ten Hag was om de positie van Overmars te versterken.

Denk ik in complotten.... Ja dat doe ik. Bij Ajax is het momenteel niet de ambitie voor prijzen dat de klok slaat. Maar interne oorlogsvoering om eigen posities te consolideren.

Ten Hag is door zijn houding in de media en zijn resultaten een tikkende tijdbom. Die al vroeg het komende seizoen in gevaar kan brengen. Maar hem nu ontslaan is een enorm gezichtsverlies voor Overmars en ook voor van der Sar en dat kunnen deze egotrippertjes nu even niet lijen...

Bijna iedereen neemt het falen van deze directie voor lief. Het schijnt de meeste niet eens op te vallen dat we met een betere beleidsvoering een unieke verzameling van talenten konden hebben, inclusief Sanchez dat kon meestrijden om mooie prijzen.

Maar deze potentiële topselectie valt als los zand uit elkaar en er moet opnieuw gebouwd worden.

Echt tenenkrommend!
p111
 p111 - maandag 14 mei 2018 - 23:41   quote  deeplink  
Geld Akas in deze tijd is het onmogelijk een elftal op te bouwen mochten het grote talenten zijn,voorbeeld Kluivert en de ligt en Sanches enz zodra je een goed jaar draait en veel jonge spelers hebt zijn ze weg.Labyad is een prima speler voor Ajax veel meer zit er niet in,accepteer het nou maar ook deze directie kan daar weinig mee doen.
remco k
 remco k - dinsdag 15 mei 2018 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 22:27 schreef AkaS het volgende:
Ik vind zijn komst een onderstreping van middelmaat en verkeerde keuzes wat op dit moment de klok slaat bij onze Ajax directie. Ik bedoel, hij is al 25 jaar oud en het is niet zo dat hij wekelijks de pannen van het dak speelt. Nee meer een politieke keuze om de greep van Ten Hag op de selectie te versterken. Net zoals dat de aanstelling van Ten Hag was om de positie van Overmars te versterken.

Denk ik in complotten.... Ja dat doe ik. Bij Ajax is het momenteel niet de ambitie voor prijzen dat de klok slaat. Maar interne oorlogsvoering om eigen posities te consolideren.

Ten Hag is door zijn houding in de media en zijn resultaten een tikkende tijdbom. Die al vroeg het komende seizoen in gevaar kan brengen. Maar hem nu ontslaan is een enorm gezichtsverlies voor Overmars en ook voor van der Sar en dat kunnen deze egotrippertjes nu even niet lijen...

Bijna iedereen neemt het falen van deze directie voor lief. Het schijnt de meeste niet eens op te vallen dat we met een betere beleidsvoering een unieke verzameling van talenten konden hebben, inclusief Sanchez dat kon meestrijden om mooie prijzen.

Maar deze potentiële topselectie valt als los zand uit elkaar en er moet opnieuw gebouwd worden.

Echt tenenkrommend!
Tagliafico speelde ook niet de sterren van het dak, en die slaagt met vlag en wimpel bij Ajax.

Ik sta niet te juichen om deze aankoop hoor, maar op voorhand roepen dat het niks is, tsja dan wordt het wel lastig.

En jij blijft maar terugkomen op Sanchez, ik denk dat hij uberhaubt niet te houden was, ook niet als Bosz was gebleven, die jongen wil naar de top, was vorig seizoen een van de beste CV's in Europa en dan komt er echt wel druk van grote clubs, was het Tottenham niet geweest dan was het wel een andere club.

Ik denk dat je te licht denkt over het behouden van dat soort spelers..
remco k
 remco k - dinsdag 15 mei 2018 - 08:25   quote  deeplink  
afgelopen seizoen over alle wedstrijden 16 goals en 11 assists, dan kan je heus wel ballen.

Nogmaals, ik sta er ook niet om te juichen, maar deze jongen kan dus wel wat, weet wat ten Hag wil spelen, en was in dat spel een van de uitblinkers bij Utrecht.

Ik vind wel dat als Ajax negatieve scoutingsrapporten over hem heeft uitgebracht en er een negatief advies was, deze speler niet gekocht zou mogen worden.

Of dat waar is heb ik geen idee van.

Het lijkt in eerste instantie ook geen dure jongen, en ik denk dan ook eerder dat hij voor de breedte is gehaald, en dat mocht Ziyech vertrekken er nog wel een speler gehaald zal worden.
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 mei 2018 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 23:41 schreef p111 het volgende:
Geld Akas in deze tijd is het onmogelijk een elftal op te bouwen mochten het grote talenten zijn,voorbeeld Kluivert en de ligt en Sanches enz zodra je een goed jaar draait en veel jonge spelers hebt zijn ze weg.Labyad is een prima speler voor Ajax veel meer zit er niet in,accepteer het nou maar ook deze directie kan daar weinig mee doen.
Natuurlijk willen alle voetballers uiteindelijk ook cashen. Maar ik ben ervan overtuigd dat ze over het algemeen genomen ook sportief gedreven zijn en daarom heel graag prijzen willen winnen.

Een aantal weken geleden verscheen er in de pers een bericht dat bepaalde spelers van het huidige Ajax totaal niet werden betrokken door de directie in de plannen van het komende seizoen.

Dit vind ik voor een club als Ajax heel heel dom.

Voetballers bij Ajax verdienen de wereld niet (afgezet tegen salarissen in het buitenland.), maar voor hen is Ajax een club van opleiding en een eerste mogelijkheid tot het winnen van prijzen. Tegenwoordig niet meer de grootste prijzen, maar toch zeker wel een kampioenschap, de beker en incidenteel een Europees succesje...

Het aanblijven van spelers die min of meer al in de kijker zijn gespeeld is moeilijk, maar de kans vergroot je door ze te betrekken bij plannen en het gevoel geven dat er komend seizoen geïnvesteerd wordt om prijzen te winnen.

@ Remco... En daarom beste Remco kom ik soms terug op Sanchez...

Tete werd gediskwalificeerd. De beperkte Veltman werd bewierookt. Bosz werd in de maling genomen en vertrok. Er werd totaal niet doorgeselecteerd en er werd een volslagen onervaren trainer aangesteld.... Oja… En de voorbereiding was nog maar een paar dagen aan de gang en Overmars ging roepen dat Sanchez te koop was door een prijs in de media te roepen...

DAAAAG Sanchez... En dag seizoen.

Wanneer je de huidige belangrijke spelers (op Ziyech na dan...) betrekt bij de plannen en laat zien dat er goede aankopen komen en er een goede trainer voor de groep komt te staan, geeft hen dat perspectieven om te blijven en prijzen met Ajax te winnen.

Zonder dat perspectief gaan ze voor geld en of een andere club waar ze wellicht meer kans op prijzen maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 mei 2018 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 17:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Oei... een lekke band? ;-)
Gewoon wetende dat dit weer een net niet speler wordt bij Ajax. Alleen maar gehaald om mijnheertje Ten Hag tevreden te stellen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 mei 2018 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 08:25 schreef remco k het volgende:
afgelopen seizoen over alle wedstrijden 16 goals en 11 assists, dan kan je heus wel ballen.

Nogmaals, ik sta er ook niet om te juichen, maar deze jongen kan dus wel wat, weet wat ten Hag wil spelen, en was in dat spel een van de uitblinkers bij Utrecht.

Ik vind wel dat als Ajax negatieve scoutingsrapporten over hem heeft uitgebracht en er een negatief advies was, deze speler niet gekocht zou mogen worden.

Of dat waar is heb ik geen idee van.

Het lijkt in eerste instantie ook geen dure jongen, en ik denk dan ook eerder dat hij voor de breedte is gehaald, en dat mocht Ziyech vertrekken er nog wel een speler gehaald zal worden.
Utrecht en Ajax zijn ook echt te vergelijken? Bij meerdere clubs niet geslaagd, behalve bij Utrecht. Daarnaast alleen maar gehaald om Ten Hag tevreden te stellen. En wat als die straks bij een slechte seizoensstart moet vertrekken?
p111
 p111 - dinsdag 15 mei 2018 - 09:03   quote  deeplink  
Ook bij PSV toen was hij nog heel jong al een uitblinker.Alleen was hij en zijn familie ook verblind door het geld en te vroeg weg gegaan,waardoor hij in het rijtje past van te vroeg vertrokken spelers.Maar hij kan echt wel voetballen dus ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 mei 2018 - 09:27   quote  deeplink  
Denk dat we met zijn allen een beetje doorslaan hiero. Het is ook nooit goed.
Ziyech, nota bene je belangrijkste speler, wordt al praktisch weggejaagd.
Heb je eindelijk die echte ouderwetse Ajax speler met kwaliteit, lef en bravoure en dan jagen we hem weg. Ja, wat wil je dan?

Zoals Remco hierboven ook al aangeeft, de cijfers van Labyad zijn toch echt wel indrukwekkend. Ik zie niet waarom hij niet goed genoeg zou zijn voor dit Ajax. Met betere spelers om zich heen zal hij ook beter renderen. Daar ben ik van overtuigd.

Die top kunnen we wel vergeten als Nederlandse ploeg. Daar gaan we echt niet meer naartoe. Spelers als Sanchez scout je incidenteel en moet je heel erg geluk bij hebben ook. Onmogelijk om die elk jaar te halen.

Kijk naar een Neres, in mijn ogen absoluut (nog) geen topper hoor. Heeft 3/4 seizoen seizoen goed gedraaid, maar wordt wel al bijna weggekaapt voor 30 Mil. Om maar aan te geven dat je als Ajax overgeleverd bent aan de grillen van Europa en onmogelijk goede spelers kunt behouden en dus bouwen aan een top elftal.
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 mei 2018 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 09:27 schreef Jaccio het volgende:
Denk dat we met zijn allen een beetje doorslaan hiero. Het is ook nooit goed.
Ziyech, nota bene je belangrijkste speler, wordt al praktisch weggejaagd.
Heb je eindelijk die echte ouderwetse Ajax speler met kwaliteit, lef en bravoure en dan jagen we hem weg. Ja, wat wil je dan?

Zoals Remco hierboven ook al aangeeft, de cijfers van Labyad zijn toch echt wel indrukwekkend. Ik zie niet waarom hij niet goed genoeg zou zijn voor dit Ajax. Met betere spelers om zich heen zal hij ook beter renderen. Daar ben ik van overtuigd.

Die top kunnen we wel vergeten als Nederlandse ploeg. Daar gaan we echt niet meer naartoe. Spelers als Sanchez scout je incidenteel en moet je heel erg geluk bij hebben ook. Onmogelijk om die elk jaar te halen.

Kijk naar een Neres, in mijn ogen absoluut (nog) geen topper hoor. Heeft 3/4 seizoen seizoen goed gedraaid, maar wordt wel al bijna weggekaapt voor 30 Mil. Om maar aan te geven dat je als Ajax overgeleverd bent aan de grillen van Europa en onmogelijk goede spelers kunt behouden en dus bouwen aan een top elftal.
Zo op het eerste gezicht lijk je volkomen gelijk te hebben...

Maar denk jij oprecht en werkelijk dat als Ziyech straks zijn gewenste mooie transfer maakt naar een subtopper in Europa, dat zij van hem 35x balverlies in een wedstrijd gaan accepteren ?

Tel hierbij zijn non-verbale communicatie, lees nonchalante houding erbij op... Denk je dat dit geaccepteerd gaat worden?

Ja Ziyech is een prachtige voetballer. En ja hij kan beslissend zijn. Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft ook een periode gehad waarin het leek alsof hij maar wat deed en hierbij een houding had dat het hem weinig kon schelen.

En daarop is gereageerd door het kritische Ajax publiek en terecht. Had hij niet zo opzichtig met gebaartjes gereageerd en kritisch naar zichzelf gekeken en gaan voetballen zoals hij heeft gedaan dan had het een heel ander verhaal geweest.

Het gefluit heeft hem getergd en op scherp gezet. Vanuit een negatieve emotie.
Jammer dat hij zichzelf niet op scherp kon zetten vanuit een zelfbewuste en positieve emotie !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door AkaS --
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 mei 2018 - 10:45   quote  deeplink  
Maar goed, nu heeft Remco het toch weer voor elkaar dat de aandacht van de kern is afgeleidt. En de kern is mismanagement waardoor er een gouden generatie verkwanselt is en zonder prijzen als los zand uit onze handen glijdt.

Op naar de volgende tig jaren van geduld en afwachten tot er per ongeluk weer een dergelijk kwalitatieve selectie bij elkaar komt.
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 mei 2018 - 10:48   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=394562&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_ajax

Wat zegt dit over het huidige beleid en over deze beleidsbepaler ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door AkaS --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 mei 2018 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 10:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zo op het eerste gezicht lijk je volkomen gelijk te hebben...

Maar denk jij oprecht en werkelijk dat als Ziyech straks zijn gewenste mooie transfer maakt naar een subtopper in Europa, dat zij van hem 35x balverlies in een wedstrijd gaan accepteren ?

Tel hierbij zijn non-verbale communicatie, lees nonchalante houding erbij op... Denk je dat dit geaccepteerd gaat worden?

Ja Ziyech is een prachtige voetballer. En ja hij kan beslissend zijn. Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft ook een periode gehad waarin het leek alsof hij maar wat deed en hierbij een houding had dat het hem weinig kon schelen.

En daarop is gereageerd door het kritische Ajax publiek en terecht. Had hij niet zo opzichtig met gebaartjes gereageerd en kritisch naar zichzelf gekeken en gaan voetballen zoals hij heeft gedaan dan had het een heel ander verhaal geweest.

Het gefluit heeft hem getergd en op scherp gezet. Vanuit een negatieve emotie.
Jammer dat hij zichzelf niet op scherp kon zetten vanuit een zelfbewuste en positieve emotie !
Natuurlijk. Hij had zo zijn maniertjes en weet niet of die in het buitenland geaccepteerd gaan worden. Ik denk dat ze daar wel meer van hem zullen accepteren als hij heel belangrijk is voor het team.

Ik denk echter ook wel dat het zover niet zal komen, omdat hij in het buitenland niet als 'vedette' binnen komt. Hij zal dan ook gecorrigeerd worden door zijn medespelers. En dat heeft hij nodig.

Die extra prikkel had hij hier niet meer toen Klaassen en Sanchez weg waren.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 mei 2018 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 10:45 schreef AkaS het volgende:
Maar goed, nu heeft Remco het toch weer voor elkaar dat de aandacht van de kern is afgeleidt. En de kern is mismanagement waardoor er een gouden generatie verkwanselt is en zonder prijzen als los zand uit onze handen glijdt.

Op naar de volgende tig jaren van geduld en afwachten tot er per ongeluk weer een dergelijk kwalitatieve selectie bij elkaar komt.
Wat betreft het beleid zijn we denk ik allemaal vrij ontevreden en daar heb je ook gewoon gelijk in.

Ik vraag mij alleen wel af in hoeverre je hier wat aan kunt doen.. Je blijft als Ajax natuurlijk wel afhankelijk van een aantal dingen die niet bepaald meezitten.

Ze kunnen het wat mij betreft wel beter doen dan hoe het nu gaat hoor, ik kan je daar absoluut geen ongelijk in geven.

Maar, wij zitten hier ook maar achter een beeldscherm te klagen en gissen. Weten wij hoe het eraan toegaat en hoe simpel of lastig het daadwerkelijk is om het op de rit te krijgen?
Kritiek leveren is makkelijk als je niet dicht bij de gang van zaken zit..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 15 mei 2018 - 11:45   quote  deeplink  
Wel mrkwaardig dat Overmars het op zich niet zag zitten en ook de scouting niet positief was, ervan uitgaande dat dit idd waar is. Maargoed Ten Hag dramde door en denkt dat hij echt zo iemand nodig heeft voor de juiste balans in zijn team.

Ik ben niet blij met deze aankoop, maar ik kan het wel begrijpen. Ajax verliest vaak de titel omdat ze juist een goede mix missen van ervaring en jonge talenten. Die talenten gaan allemaal weg en spelers als dit, die zullen langer bij Ajax blijven, omdat de top van Europa hier niet op zit te wachten, dan heb je wel meer rust. Zijn cijfers in de eredivisie zijn idd niet slecht.
remco k
 remco k - dinsdag 15 mei 2018 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 10:45 schreef AkaS het volgende:
Maar goed, nu heeft Remco het toch weer voor elkaar dat de aandacht van de kern is afgeleidt. En de kern is mismanagement waardoor er een gouden generatie verkwanselt is en zonder prijzen als los zand uit onze handen glijdt.

Op naar de volgende tig jaren van geduld en afwachten tot er per ongeluk weer een dergelijk kwalitatieve selectie bij elkaar komt.
Ik heb niks voor elkaar, er zijn meerdere discussies mogelijk en niet alles hoeft over jouw graag besproken onderwerp te gaan toch?

Ik reageer volop over de discussie over het bestuur, dus er wordt geen aandacht afgeleid.
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 mei 2018 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 11:02 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Wat betreft het beleid zijn we denk ik allemaal vrij ontevreden en daar heb je ook gewoon gelijk in.

Ik vraag mij alleen wel af in hoeverre je hier wat aan kunt doen.. Je blijft als Ajax natuurlijk wel afhankelijk van een aantal dingen die niet bepaald meezitten.

Ze kunnen het wat mij betreft wel beter doen dan hoe het nu gaat hoor, ik kan je daar absoluut geen ongelijk in geven.

Maar, wij zitten hier ook maar achter een beeldscherm te klagen en gissen. Weten wij hoe het eraan toegaat en hoe simpel of lastig het daadwerkelijk is om het op de rit te krijgen?
Kritiek leveren is makkelijk als je niet dicht bij de gang van zaken zit..
Kritiek leveren is zeker makkelijk. Ze maken het ook wel heel makkelijk om kritiek te leveren.

Vroeger kon je nog voor de dag komen als Ajax met Jaap van Praag, Michels, Cruijff, Michael van Praag, van Gaal ed.

Maar nu... van der Sar, Overmars en Ten Hag....

Beleving bij de supporters: Na jaren geduldig te hebben gewacht op de uitwerking van de Cruijff revolutie verwachten we een selectie en trainersstaf die ons kampioen maken. En ons laten overwinteren in de CL.

Achter de schermen in de bestuurskamer: Cashen cashen en nog eens cashen. Oja en niet te vergeten bonussen voor Overmars en van der Sar omdat zij Ajax rijk hebben gemaakt en daarom zo goed functioneren....

Scenario dat volgt...

Ten Hag is en blijft trainer. Mag/moet een nieuw team opbouwen en we mogen weer jaren geduld hebben en hopen dat er nog een kans voorbij komt met een verzameling van talenten zoals we dit afgelopen jaar bij elkaar hadden. Alleen dan wel svp onder leiding van een capabele trainer die het klappen van de zweep al kent!
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 mei 2018 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 13:15 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kritiek leveren is zeker makkelijk. Ze maken het ook wel heel makkelijk om kritiek te leveren.

Vroeger kon je nog voor de dag komen als Ajax met Jaap van Praag, Michels, Cruijff, Michael van Praag, van Gaal ed.

Maar nu... van der Sar, Overmars en Ten Hag....

Beleving bij de supporters: Na jaren geduldig te hebben gewacht op de uitwerking van de Cruijff revolutie verwachten we een selectie en trainersstaf die ons kampioen maken. En ons laten overwinteren in de CL.

Achter de schermen in de bestuurskamer: Cashen cashen en nog eens cashen. Oja en niet te vergeten bonussen voor Overmars en van der Sar omdat zij Ajax rijk hebben gemaakt en daarom zo goed functioneren....

Scenario dat volgt...

Ten Hag is en blijft trainer. Mag/moet een nieuw team opbouwen en we mogen weer jaren geduld hebben en hopen dat er nog een kans voorbij komt met een verzameling van talenten zoals we dit afgelopen jaar bij elkaar hadden. Alleen dan wel svp onder leiding van een capabele trainer die het klappen van de zweep al kent!
We hadden een zeer capabele trainer. Eentje die ons 4x achter elkaar kampioen heeft gemaakt.. Moest weg van ons, de supporters.

Het is echt nooit goed. Wat ze ook doen.
Het kan beter hoor, ben ik met je eens. Maar wij zullen altijd wat te klagen hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 mei 2018 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 10:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zo op het eerste gezicht lijk je volkomen gelijk te hebben...

Maar denk jij oprecht en werkelijk dat als Ziyech straks zijn gewenste mooie transfer maakt naar een subtopper in Europa, dat zij van hem 35x balverlies in een wedstrijd gaan accepteren ?

Tel hierbij zijn non-verbale communicatie, lees nonchalante houding erbij op... Denk je dat dit geaccepteerd gaat worden?

Ja Ziyech is een prachtige voetballer. En ja hij kan beslissend zijn. Maar eerlijk is eerlijk, hij heeft ook een periode gehad waarin het leek alsof hij maar wat deed en hierbij een houding had dat het hem weinig kon schelen.

En daarop is gereageerd door het kritische Ajax publiek en terecht. Had hij niet zo opzichtig met gebaartjes gereageerd en kritisch naar zichzelf gekeken en gaan voetballen zoals hij heeft gedaan dan had het een heel ander verhaal geweest.

Het gefluit heeft hem getergd en op scherp gezet. Vanuit een negatieve emotie.
Jammer dat hij zichzelf niet op scherp kon zetten vanuit een zelfbewuste en positieve emotie !
Helemaal eens!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 mei 2018 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 09:27 schreef Jaccio het volgende:
Denk dat we met zijn allen een beetje doorslaan hiero. Het is ook nooit goed.
Ziyech, nota bene je belangrijkste speler, wordt al praktisch weggejaagd.
Heb je eindelijk die echte ouderwetse Ajax speler met kwaliteit, lef en bravoure en dan jagen we hem weg. Ja, wat wil je dan?

Zoals Remco hierboven ook al aangeeft, de cijfers van Labyad zijn toch echt wel indrukwekkend. Ik zie niet waarom hij niet goed genoeg zou zijn voor dit Ajax. Met betere spelers om zich heen zal hij ook beter renderen. Daar ben ik van overtuigd.

Die top kunnen we wel vergeten als Nederlandse ploeg. Daar gaan we echt niet meer naartoe. Spelers als Sanchez scout je incidenteel en moet je heel erg geluk bij hebben ook. Onmogelijk om die elk jaar te halen.

Kijk naar een Neres, in mijn ogen absoluut (nog) geen topper hoor. Heeft 3/4 seizoen seizoen goed gedraaid, maar wordt wel al bijna weggekaapt voor 30 Mil. Om maar aan te geven dat je als Ajax overgeleverd bent aan de grillen van Europa en onmogelijk goede spelers kunt behouden en dus bouwen aan een top elftal.
wegjagen??? Whahahaha
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 mei 2018 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 08:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gewoon wetende dat dit weer een net niet speler wordt bij Ajax. Alleen maar gehaald om mijnheertje Ten Hag tevreden te stellen!
We zullen het wel zien. Ik durf er geen zinnig woord over te zeggen. Laat hij het maar zien aan de trainers en aan de supporters.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 15 mei 2018 - 14:46   quote  deeplink  
Ik geloof heel veel niet wat er in de media wordt geroepen, maar dat TH een belangrijke rol heeft gespeeld voor zijn komst naar onze club, geloof ik wel....
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 mei 2018 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 14:46 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik geloof heel veel niet wat er in de media wordt geroepen, maar dat TH een belangrijke rol heeft gespeeld voor zijn komst naar onze club, geloof ik wel....
En terecht vind ik. Dat de trainer daar een belangrijke rol in krijgt.
Moet wat mij betreft veel inspraak hebben in de selectie waar hij zich mee moet gaan bewijzen.
Ik weet dat er weinig zijn die die mening met mij delen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 mei 2018 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 14:59 schreef Jaccio het volgende:

[..]

En terecht vind ik. Dat de trainer daar een belangrijke rol in krijgt.
Moet wat mij betreft veel inspraak hebben in de selectie waar hij zich mee moet gaan bewijzen.
Ik weet dat er weinig zijn die die mening met mij delen.
Nee hoor, ik ben het juist wel met je eens. Het is immers de trainer/coach die primair met de spelers moet werken en vertrouwen in die spelers moet hebben.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 15 mei 2018 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 14:59 schreef Jaccio het volgende:

[..]

En terecht vind ik. Dat de trainer daar een belangrijke rol in krijgt.
Moet wat mij betreft veel inspraak hebben in de selectie waar hij zich mee moet gaan bewijzen.
Ik weet dat er weinig zijn die die mening met mij delen.
Ik heb daar een beetje mijn twijfels over: een trainer is een passant, ,de club niet.
Maar: in dit geval heeft de club naar mijn idee Bosz te makkelijk laten lopen en Keizer aan gesteld en Keizer weer heel makkelijk ontslagen. Daarna hebben ze Ten Hag aangesteld die het "even" op de rails moest gaan krijgen. Ze zullen hem niet snel ontslaan en hem daarom best veel crediet geven m.b.t het halen van spelers. Dat een trainer bepaalde spelers wil halen oké, maar alleen als de volledige goedkeuring er is vanuit de club en daar dan ook het beleid op afstemt......
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 mei 2018 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 15:09 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik heb daar een beetje mijn twijfels over: een trainer is een passant, ,de club niet.
Maar: in dit geval heeft de club naar mijn idee Bosz te makkelijk laten lopen en Keizer aan gesteld en Keizer weer heel makkelijk ontslagen. Daarna hebben ze Ten Hag aangesteld die het "even" op de rails moest gaan krijgen. Ze zullen hem niet snel ontslaan en hem daarom best veel crediet geven m.b.t het halen van spelers. Dat een trainer bepaalde spelers wil halen oké, maar alleen als de volledige goedkeuring er is vanuit de club en daar dan ook het beleid op afstemt......
Je argument snap ik wel.

Ik ben alleen wel van mening dat je als club een weloverwogen beslissing maakt voor een trainer. Althans, dat zou zo moeten vind ik.

Dus, maak je die beslissing, dan ga je er niet van uit dat die trainer er slechts een jaartje zit, maar selecteer je die voor de lange termijn. En je selecteert hem omdat je vind dat de visie van die trainer bij de visie van de club past. Waarom zou een trainer dan niet aan het begin van die termijn een aantal spelers uit mogen kiezen die hij denkt nodig te hebben om aan zijn visie te werken?

Mits die spelers binnen het te spenderen budget vallen uiteraard, die je dan weer overeen bent gekomen met de trainer die je aanstelt.

Ik begrijp natuurlijk dat het ook om geld draait en dat een speler ook een bepaalde handelswaarde moet hebben om die weer met winst door te kunnen verkopen. Maar een trainer 2 spelers naar keuze (binnen budget) geven moet gewoon kunnen toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door Jaccio --
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 mei 2018 - 15:27   quote  deeplink  
PSV heeft een serieuze poging gewaagd om Zakaria Labyad naar Eindhoven te halen. Dat heeft kersverse Ajax-aanwinst dinsdagochtend onthuld in een gesprek met De Telegraaf.

De huidige middenvelder van FC Utrecht was al langere tijd in onderhandeling met Ajax, totdat er ineens een 'Nederlandse topclub' op de stoep stond. Labyad liet maandag nog in het midden om welke topclub het ging, maar laat nu weten dat PSV hem benaderde voor een terugkeer.
"Ik heb telefonisch contact met Marcel Brands gehad en werd door Phillip Cocu geappt. Maar ik had een verleden bij PSV. Is het dan verstandig terug te gaan? Mijn familie en ik dachten uiteindelijk van niet." Labyad speelde tussen 2010 en 2012 voor PSV, waarna hij een geruchtmakende overstap naar Sporting Portugal maakte.
De 25-jarige Marokkaans international heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij graag een stap omhoog wilde maken. "Ik wist van mezelf dat ik het kon, maar ik begon bij FC Utrecht op nul. Ook qua salaris, want ik heb daar bijna voor niks gevoetbald. Alles met het doel om weer naar de top te gaan. Als dat dan lukt, is het een geweldig gevoel."
Dat zijn keuze uiteindelijk op Ajax is gevallen, heeft te maken met trainer Erik ten Hag, die Labyad nog kent van zijn tijd in de Galgenwaard. "De aanwezigheid van Erik heeft mijn wens naar Ajax te gaan vele malen versterkt. Maar ook zonder hem was ik graag die kant op gegaan."
Update 12.17: PSV wil niet reageren op de bewering van Labyad, meldt het Eindhovens Dagblad. Labyad claimde dat PSV hem terug wilde halen naar Eindhoven, maar daar gaat de club niet op in.


bron

Ik mag toch aannemen, dat PSV niet voor niets aangeklopt zou hebben bij Labyad. Kennelijk hebben ze veel vertrouwen in hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door Pietje --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 mei 2018 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 15:27 schreef Pietje het volgende:
PSV heeft een serieuze poging gewaagd om Zakaria Labyad naar Eindhoven te halen. Dat heeft kersverse Ajax-aanwinst dinsdagochtend onthuld in een gesprek met De Telegraaf.

De huidige middenvelder van FC Utrecht was al langere tijd in onderhandeling met Ajax, totdat er ineens een 'Nederlandse topclub' op de stoep stond. Labyad liet maandag nog in het midden om welke topclub het ging, maar laat nu weten dat PSV hem benaderde voor een terugkeer.
"Ik heb telefonisch contact met Marcel Brands gehad en werd door Phillip Cocu geappt. Maar ik had een verleden bij PSV. Is het dan verstandig terug te gaan? Mijn familie en ik dachten uiteindelijk van niet." Labyad speelde tussen 2010 en 2012 voor PSV, waarna hij een geruchtmakende overstap naar Sporting Portugal maakte.
De 25-jarige Marokkaans international heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij graag een stap omhoog wilde maken. "Ik wist van mezelf dat ik het kon, maar ik begon bij FC Utrecht op nul. Ook qua salaris, want ik heb daar bijna voor niks gevoetbald. Alles met het doel om weer naar de top te gaan. Als dat dan lukt, is het een geweldig gevoel."
Dat zijn keuze uiteindelijk op Ajax is gevallen, heeft te maken met trainer Erik ten Hag, die Labyad nog kent van zijn tijd in de Galgenwaard. "De aanwezigheid van Erik heeft mijn wens naar Ajax te gaan vele malen versterkt. Maar ook zonder hem was ik graag die kant op gegaan."
Update 12.17: PSV wil niet reageren op de bewering van Labyad, meldt het Eindhovens Dagblad. Labyad claimde dat PSV hem terug wilde halen naar Eindhoven, maar daar gaat de club niet op in.


bron

Ik mag toch aannemen, dat PSV niet voor niets aangeklopt zou hebben bij Labyad. Kennelijk hebben ze veel vertrouwen in hem.
PSV doet het al een tijdje slim door juist dat soort jongens op te halen. Goede leeftijd, kwaliteit, ervaring en de drive om nog te knallen om die stap naar het buitenland nog eens te wagen. Zorgt gewoon voor een betere balans in je elftal.
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 mei 2018 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 13:20 schreef Jaccio het volgende:

[..]

We hadden een zeer capabele trainer. Eentje die ons 4x achter elkaar kampioen heeft gemaakt.. Moest weg van ons, de supporters.

Het is echt nooit goed. Wat ze ook doen.
Het kan beter hoor, ben ik met je eens. Maar wij zullen altijd wat te klagen hebben.
Ook in deze reactie heb je enerzijds hetgeen voor de hand ligt en een dieper liggende oorzaak.

Frank heeft aanvankelijk mooi voetbal laten spelen, echter gaande weg heeft de directie alleen maar willen cashen en weinig teruggehaald. Wat werd teruggehaald was vaak nog een miskoop ook.

Het geweldige netwerk van Overmars bij Arsenal en Barcelona leverde ook weinig op, ondanks de "geweldige" onderhandelingscapaciteiten van Overmars.....

Met het terugzakken van de selectie in kwaliteit heeft Frank een spelconcept gehanteerd wat weinig verheffend was. Heel veel balletjes terug en breed werd dit.

En van dat laatste hadden wij allemaal wel een beetje genoeg p gegeven moment volgens mij.

Je kunt ook met mindere goden aanvallend voetbal spelen... Volgens Overmars is het hebben van de beste spelers geen garantie op het hebben van het beste team.

Andersom zou dan ook zomaar waar kunnen zijn...

Hoe dan ook, behalve de euro's die er op de bank staan of zijn gekomen kan ik nou niet zeggen dat onze heren van het voormalige TH goed werk hebben geleverd. En in dat kader, als straks de Ligt voor 60 mln wordt verkocht bijvoorbeeld....

Kom dan svp niet aan dat Overmars goed werk heeft geleverd want een blinde kan nog zien dat de Ligt Europese top is geworden, de markt is financieel op hol geslagen en al helemaal niet onbelangrijk de Ligt voetbalde al bij Ajax toen Overmars nog bij GAE zat !
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 15 mei 2018 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 16:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ook in deze reactie heb je enerzijds hetgeen voor de hand ligt en een dieper liggende oorzaak.

Frank heeft aanvankelijk mooi voetbal laten spelen, echter gaande weg heeft de directie alleen maar willen cashen en weinig teruggehaald. Wat werd teruggehaald was vaak nog een miskoop ook.

Het geweldige netwerk van Overmars bij Arsenal en Barcelona leverde ook weinig op, ondanks de "geweldige" onderhandelingscapaciteiten van Overmars.....

Met het terugzakken van de selectie in kwaliteit heeft Frank een spelconcept gehanteerd wat weinig verheffend was. Heel veel balletjes terug en breed werd dit.

En van dat laatste hadden wij allemaal wel een beetje genoeg p gegeven moment volgens mij.

Je kunt ook met mindere goden aanvallend voetbal spelen... Volgens Overmars is het hebben van de beste spelers geen garantie op het hebben van het beste team.

Andersom zou dan ook zomaar waar kunnen zijn...

Hoe dan ook, behalve de euro's die er op de bank staan of zijn gekomen kan ik nou niet zeggen dat onze heren van het voormalige TH goed werk hebben geleverd. En in dat kader, als straks de Ligt voor 60 mln wordt verkocht bijvoorbeeld....

Kom dan svp niet aan dat Overmars goed werk heeft geleverd want een blinde kan nog zien dat de Ligt Europese top is geworden, de markt is financieel op hol geslagen en al helemaal niet onbelangrijk de Ligt voetbalde al bij Ajax toen Overmars nog bij GAE zat !
Ik probeer niet te beweren dat Overmars en co goed werk doen hoor. Wie ben ik overigens om te bepalen wat wel of geen goed werk is in deze? Ik heb er te weinig verstand van om erover te kunnen oordelen. Ik weet ook niet wat de doelstellingen zijn intern.

Ik probeer slechts te kijken naar ons supporters.. De vraag bij mij is, wanneer vinden we het wel goed? Wat willen we nu precies en is dat reeel om te verwachten?

Het geval FdB kaartte ik aan omdat we prijzen wilden. Mooi voetbal was even niet belangrijk. Prijzen kregen we, maar toen werd mooi voetbal wel weer belangrijk. Toen kregen we leuk voetbal met Bosz en was het ja, maar hij heeft geen prijzen gewonnen. Er is altijd een maar en daardoor vraag ik me dus af wat we nu eigenlijk willen.

Als ze volgend seizoen doen wat jij verlangt, is er aan het eind van dat seizoen weer een 'maar' van iemand anders.

Is geen persoonlijke aanval naar wie dan ook op dit forum, maar iets wat me opvalt onder meerdere supporters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 mei 2018 door Jaccio --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 mei 2018 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 16:38 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik probeer niet te beweren dat Overmars en co goed werk doen hoor. Wie ben ik overigens om te bepalen wat wel of geen goed werk is in deze? Ik heb er te weinig verstand van om erover te kunnen oordelen. Ik weet ook niet wat de doelstellingen zijn intern.

Ik probeer slechts te kijken naar ons supporters.. De vraag bij mij is, wanneer vinden we het wel goed? Wat willen we nu precies en is dat reeel om te verwachten?

Het geval FdB kaartte ik aan omdat we prijzen wilden. Mooi voetbal was even niet belangrijk. Prijzen kregen we, maar toen werd mooi voetbal wel weer belangrijk. Toen kregen we leuk voetbal met Bosz en was het ja, maar hij heeft geen prijzen gewonnen. Er is altijd een maar en daardoor vraag ik me dus af wat we nu eigenlijk willen.

Als ze volgend seizoen doen wat jij verlangt, is er aan het eind van dat seizoen weer een 'maar' van iemand anders.

Is geen persoonlijke aanval naar wie dan ook op dit forum, maar iets wat me opvalt onder meerdere supporters.
Ehm prijzen en goed voetbal is het enige goede antwoord denk ik. Als ik moet kiezen tussen goed voetbal en net geen prijzen of lelijk en wel prijzen. Wordt lastig maar als grootste club dan moet je toch voor prijzen gaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 mei 2018 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 17:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ehm prijzen en goed voetbal is het enige goede antwoord denk ik. Als ik moet kiezen tussen goed voetbal en net geen prijzen of lelijk en wel prijzen. Wordt lastig maar als grootste club dan moet je toch voor prijzen gaan.
Dat heb ik altijd geroepen hier! Uiteindelijk gaat het ons om de prijzen. Het spel is het tweede wat belangrijk is.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 mei 2018 - 17:43   quote  deeplink  
Ik vind het alleen jammer dat ik nog steeds weinig resultaat zie ondanks dat we het grootste budget van de Eredivisie hebben. We geen team op de been kunnen brengen wat boven dit PSV eindigt dat steekt een beetje. Maar goed onder Frank werd het al minder en dat wordt het al jaren eigenlijk met hier en daar een uitschieter EL bv.

Dan ben ik van mening dat er iets toch echt niet goed gaat, verkopen dan weer wel.
Ik hoop dat er eindelijk weer een Ajax voor de dag gaat komen dat boeit.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 mei 2018 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 17:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd geroepen hier! Uiteindelijk gaat het ons om de prijzen. Het spel is het tweede wat belangrijk is.
Klopt zeker ja maar graag met voetbal.
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 mei 2018 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 17:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd geroepen hier! Uiteindelijk gaat het ons om de prijzen. Het spel is het tweede wat belangrijk is.
Natuurlijk zijn prijzen het allerbelangrijkst, maar het oog wil ook wat... Dat is Ajax aan zijn stand verplicht. Ajax stond altijd voor prachtig, aanvallend en dominant voetbal.
Tegenwoordig is het helaas een tikkie anders.
remco k
 remco k - dinsdag 15 mei 2018 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 17:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd geroepen hier! Uiteindelijk gaat het ons om de prijzen. Het spel is het tweede wat belangrijk is.
Helemaal eens.

Uiteindelijk schiet je er helemaal niks mee op als je ene half seizoen mooi voetbal speelt en eerder wordt ofzo.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 mei 2018 - 21:45   quote  deeplink  
Ach ja, dan ben ik maar een gloryhunter. Natuurlijk vind ik het soort voetbal belangrijk, maar niet ten koste van alles! En zoals we weten verandert het voetbal en soms moet je gewoon voor lelijk voetbal gaan als daarmee prijzen worden behaald.
p111
 p111 - dinsdag 15 mei 2018 - 22:55   quote  deeplink  
Toch weer effe belangrijk Labyad een assist en een Goal bij invalbeurt,ik geloof wel in hem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zakaria Labyad voor 4 jaar naar Ajax.









0.0127079