BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tik.. tak.. tik.. tak..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - donderdag 07 juni 2018 - 22:26   quote  deeplink  
Sorry hoor, maar het schiet weer helemaal niet op met die aankopen.. jongejonge wat moet het toch weer lang duren.

Magallan, graag of niet. Zit niet zo te treuzelen zeg.
Linksbuiten? Kluivert en Younes vertrekken waarschijnlijk beide. Bandé voor gehaald. Misschien Labyad?
Ziyech gaat vertrekken, haal verdomme een vervanger nu er nog tijd is. Lijstjes genoeg lijkt me, miljoenen zeker.
Backs, zitten we niet dik in.
Neres is de enige rechtsbuiten.
Geen ervaring in het team, wederom.

‘We willen weer meedoen’, ‘we willen de selectie voor de start van de voorbereiding rond hebben’, ‘liever een positie dubbel bezet dan een gat in de selectie bij een verwachte verkoop’..

Schiet dan toch op man, geld genoeg. Geef het eens uit stelletje soepstengels... doe anders die uitspraken niet.
remco k
 remco k - donderdag 07 juni 2018 - 22:47   quote  deeplink  
Schuurs bande en labyad al sjaals nog voordat er een speler verkocht is.

Hoezo ze doen niets?
JOOD
 JOOD - donderdag 07 juni 2018 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 22:47 schreef remco k het volgende:
Schuurs bande en labyad al sjaals nog voordat er een speler verkocht is.

Hoezo ze doen niets?
Ik zeg nergens dat ze niets doen.

Ben jij tevreden dan met deze huidige selectie? Wetende dat er veel spelers gaan vertrekken..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 juni 2018 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 22:53 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ze niets doen.

Ben jij tevreden dan met deze huidige selectie? Wetende dat er veel spelers gaan vertrekken..
Volgens hem hebben we elk jaar de beste selectie..
JOOD
 JOOD - donderdag 07 juni 2018 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 23:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens hem hebben we elk jaar de beste selectie..
Hij is idd ieder jaar veel eerder tevreden dan ik ;)
AkaS
 AkaS - vrijdag 08 juni 2018 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 22:47 schreef remco k het volgende:
Schuurs bande en labyad al sjaals nog voordat er een speler verkocht is.

Hoezo ze doen niets?
Schuuurs is een talent van Fortuna.
Bandé heeft slechts een paar maandjes goed gespeeld, daarna drama.
Labyad is het vriendje van Ten Hag, komt bij een middenmoter vandaan waar hij prima speelde, niet meer dan dat!

Is dit hoe hoog jij de lat voor Ajax legt, dwarsliggende zuiger!
AkaS
 AkaS - vrijdag 08 juni 2018 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 22:26 schreef JOOD het volgende:
Sorry hoor, maar het schiet weer helemaal niet op met die aankopen.. jongejonge wat moet het toch weer lang duren.

Magallan, graag of niet. Zit niet zo te treuzelen zeg.
Linksbuiten? Kluivert en Younes vertrekken waarschijnlijk beide. Bandé voor gehaald. Misschien Labyad?
Ziyech gaat vertrekken, haal verdomme een vervanger nu er nog tijd is. Lijstjes genoeg lijkt me, miljoenen zeker.
Backs, zitten we niet dik in.
Neres is de enige rechtsbuiten.
Geen ervaring in het team, wederom.

‘We willen weer meedoen’, ‘we willen de selectie voor de start van de voorbereiding rond hebben’, ‘liever een positie dubbel bezet dan een gat in de selectie bij een verwachte verkoop’..

Schiet dan toch op man, geld genoeg. Geef het eens uit stelletje soepstengels... doe anders die uitspraken niet.
Helemaal mee eens. Het is gewoon weer kut. Niet meer en niet minder dan dat.
Overmars kan straks weer tonnen aan bonus opstrijken...

En wij mogen weer ons zuur verdiende centen uitgeven aan seizoenskaarten, entree tickets en merchandise en zij kunnen lekker arrogant zitten doen en jaar in jaar uit falen en toch tonnen binnne harken..

En dan heb je van die slijmballen die hen nog verdedigen ook!!!

Echt hilarisch gewoon.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 juni 2018 - 07:44   quote  deeplink  
Gewoon weer niks .......... bande en schuurs noem ik geen versterkingen. Labyad ook niet. Maar ach, nog even en alle seizoenskaarten zijn weer verkocht!
AkaS
 AkaS - vrijdag 08 juni 2018 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 07:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Gewoon weer niks .......... bande en schuurs noem ik geen versterkingen. Labyad ook niet. Maar ach, nog even en alle seizoenskaarten zijn weer verkocht!
Volgens mij zijn dit in ons Ajax niet meer dan breedte aankopen Warrior!

Lijkt wel of sommigen een soort commissie opstrijken wanneer ze Overmars ophemelen of verdedigen!

Prioriteit lijkt wel geld op de bank hebben, i.p.v. een winnend team bij elkaar te organiseren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 juni 2018 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 08:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dit in ons Ajax niet meer dan breedte aankopen Warrior!

Lijkt wel of sommigen een soort commissie opstrijken wanneer ze Overmars ophemelen of verdedigen!

Prioriteit lijkt wel geld op de bank hebben, i.p.v. een winnend team bij elkaar te organiseren.
Er was ergens geroepen dat de selectie op orde moet zijn voor de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Volgens mij begint die al bij. Eind juli wachten al voorrondes. Met de huidige selectie zal die echt niet gewonnen worden. Zeker niet met de ontevredenheid onder diverse spelers.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 08 juni 2018 - 14:27   quote  deeplink  
Is dit niet elk jaar zo? Ik verwacht helaas niet eens meer anders
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 08 juni 2018 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 08:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dit in ons Ajax niet meer dan breedte aankopen Warrior!

Lijkt wel of sommigen een soort commissie opstrijken wanneer ze Overmars ophemelen of verdedigen!

Prioriteit lijkt wel geld op de bank hebben, i.p.v. een winnend team bij elkaar te organiseren.
Commissie...., Nu je het zegt, ik zal Overmars ff bellen, dan hoef ik de komende jaren niet meer te werken ;-) ;-)
AkaS
 AkaS - vrijdag 08 juni 2018 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 14:55 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Commissie...., Nu je het zegt, ik zal Overmars ff bellen, dan hoef ik de komende jaren niet meer te werken ;-) ;-)
Als de schoen je past, trek deze dan gerust aan. Veel plezier in je telefoongesprek met Overmars. Zal een enerverend gesprek worden. Hahahaha
remco k
 remco k - vrijdag 08 juni 2018 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 22:53 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ze niets doen.

Ben jij tevreden dan met deze huidige selectie? Wetende dat er veel spelers gaan vertrekken..
Je suggereerd met jouw post van alles. Maar zeker niet dat ze iets aan het doen zij.
remco k
 remco k - vrijdag 08 juni 2018 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 00:02 schreef AkaS het volgende:

[..]

Schuuurs is een talent van Fortuna.
Bandé heeft slechts een paar maandjes goed gespeeld, daarna drama.
Labyad is het vriendje van Ten Hag, komt bij een middenmoter vandaan waar hij prima speelde, niet meer dan dat!

Is dit hoe hoog jij de lat voor Ajax legt, dwarsliggende zuiger!
En hoe vaak in de geschiedenis van Ajax zijn er al bewezen toppers gekocht die het ook bij Ajax goed deden?

Veel vaker zijn het juist de spelers die krocht worden die het nog niet bewezen hebben en het uiteindelijk goed doen.

En dan kan je mij wel een zuiger noemen. Maar dat zijn de feiten van onze geschiedenis kerel.
remco k
 remco k - vrijdag 08 juni 2018 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 08:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij zijn dit in ons Ajax niet meer dan breedte aankopen Warrior!

Lijkt wel of sommigen een soort commissie opstrijken wanneer ze Overmars ophemelen of verdedigen!

Prioriteit lijkt wel geld op de bank hebben, i.p.v. een winnend team bij elkaar te organiseren.
De aankopen zijn absoluut niet voldoende. En volgens mij heb ik ook gezegd dat ze zich deze zomer wel moeten bewijzen. Ik hemel dus helemaa niemand op. Maar we moeten wel realistische verwachtingen hebben. En de selectie 100% op orde voor aanvang voorrondes cl zie ik als een utopie.

Er zijn spelers van ons op een wk die dadelijk rust nodig hebben. En veel spelers wachten gewoon af welke clubs er voorbij komen. Die tekenen niet in de beginfase van de transferwindow.

Voor mij moet men met de spelers die er dan zijn in staat zijn om afhankelijk van de tegenstanders twee rondes door te komen.
JOOD
 JOOD - vrijdag 08 juni 2018 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 19:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Je suggereerd met jouw post van alles. Maar zeker niet dat ze iets aan het doen zij.
Ok, dat is in ieder geval niet de bedoeling. Sorry hoor.

Vandaag is er dus weer een dag voorbij gegaan zonder aankoop.. geen Magallan, geen Tadic, geen weet ik veel.
Eide
 Eide - vrijdag 08 juni 2018 - 21:15   quote  deeplink  
Vooralsnog is er ook nog niemand verkocht.

Het frustreert mij ook hoor, maar het gebeurt als het gebeurt.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 juni 2018 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 21:15 schreef Eide het volgende:
Vooralsnog is er ook nog niemand verkocht.

Het frustreert mij ook hoor, maar het gebeurt als het gebeurt.
Het is allemaal nog magertjes en het nieuwe seizoen komt er alweer langzaam aan. Er moet echt nog wel iets bij. Echt zeer benieuwd waar ze mee gaan komen. Ook wel benieuwd wat er nog vertrekt Kluivert, Ziyech, de Ligt mogelijk het is toch wel een stuk kwaliteit waar flinke geruchten over zijn.
JOOD
 JOOD - vrijdag 08 juni 2018 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 23:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het is allemaal nog magertjes en het nieuwe seizoen komt er alweer langzaam aan. Er moet echt nog wel iets bij. Echt zeer benieuwd waar ze mee gaan komen. Ook wel benieuwd wat er nog vertrekt Kluivert, Ziyech, de Ligt mogelijk het is toch wel een stuk kwaliteit waar flinke geruchten over zijn.
Idd..

Anticiperen in plaats van reageren.
p111
 p111 - zaterdag 09 juni 2018 - 09:37   quote  deeplink  
Het zal wel een stuk moeilijker zijn om te kopen dan wij denken.
remco k
 remco k - zaterdag 09 juni 2018 - 10:26   quote  deeplink  
Wij willen talentvolle spelers waarbij voor hun Ajax niet het eindstation is.

En dat is toevallig de vijver met de meest ambitieuze spelers die nig maar weinig gewonnen hebben, nog niet helemaal binnen zijn financieel gezien en die dus ook vaak meer opties hebben waarbij ze vaak meer kunnen verdienen.
Brandje
 Brandje - zaterdag 09 juni 2018 - 11:24   quote  deeplink  
Magallan komt gewoon, het is alleen wachten totdat Boca een vervanger heeft en schijnt bijna het geval te zijn.
Bande en Schuurs is inderdaad afwachten maar wordt net als Labyad al gezien als een miskoop.
Van de basis is alleen Kluivert verkocht maar we hebben drie spelers die daar kunnen spelen. Ziyech zal gaan en zal ook echt wel een vervanger voor komen.
Bij velen is het glas halfleeg blijkt wel weer.
Pietje
 Pietje - zaterdag 09 juni 2018 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2018 - 11:24 schreef Brandje het volgende:
Magallan komt gewoon, het is alleen wachten totdat Boca een vervanger heeft en schijnt bijna het geval te zijn.
Bande en Schuurs is inderdaad afwachten maar wordt net als Labyad al gezien als een miskoop.
Van de basis is alleen Kluivert verkocht maar we hebben drie spelers die daar kunnen spelen. Ziyech zal gaan en zal ook echt wel een vervanger voor komen.
Bij velen is het glas halfleeg blijkt wel weer.
Ik sta volledig achter jouw post.

Verkopen is altijd gemakkelijk, maar kopen des te moeilijker en ook is een aankoop nooit een garantie op succes, waarbij je in ogenschouw moet nemen dat Ajax in een bepaalde vijver moet vissen. De echte topspelers komen echt niet naar Nederland. Je moet dus altijd maar afwachten. Als directie doe je het nooit goed. Juist door uitlatingen van Van der Sar en Overmars zie ik het zeker (nog) niet somber in.
remco k
 remco k - zaterdag 09 juni 2018 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2018 - 11:24 schreef Brandje het volgende:
Magallan komt gewoon, het is alleen wachten totdat Boca een vervanger heeft en schijnt bijna het geval te zijn.
Bande en Schuurs is inderdaad afwachten maar wordt net als Labyad al gezien als een miskoop.
Van de basis is alleen Kluivert verkocht maar we hebben drie spelers die daar kunnen spelen. Ziyech zal gaan en zal ook echt wel een vervanger voor komen.
Bij velen is het glas halfleeg blijkt wel weer.
Eens.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 09 juni 2018 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2018 - 13:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik sta volledig achter jouw post.

Verkopen is altijd gemakkelijk, maar kopen des te moeilijker en ook is een aankoop nooit een garantie op succes, waarbij je in ogenschouw moet nemen dat Ajax in een bepaalde vijver moet vissen. De echte topspelers komen echt niet naar Nederland. Je moet dus altijd maar afwachten. Als directie doe je het nooit goed. Juist door uitlatingen van Van der Sar en Overmars zie ik het zeker (nog) niet somber in.
En geloof mij, we worden komend seizoen gewoon kampioen. Met Ten Hag ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 09 juni 2018 - 15:50   quote  deeplink  
Maar zonder gekheid. Ik ben ook van mening dat het absoluut niet meevalt om de juiste spelers voor ajax te halen. En al helemaal niet in de ogen van ons. Veel worden er al afgebrand voor dat ze hun eerste balcontact bij onze club hebben gehad.....
remco k
 remco k - zaterdag 09 juni 2018 - 20:17   quote  deeplink  
Nu lees ke dat Ajax en Barca een akkoord naderen over Frenkie.

Dat zou ik echt een belachelijke beslissing vinden om hem te verkopen.
Eide
 Eide - zaterdag 09 juni 2018 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2018 - 20:17 schreef remco k het volgende:
Nu lees ke dat Ajax en Barca een akkoord naderen over Frenkie.

Dat zou ik echt een belachelijke beslissing vinden om hem te verkopen.
Waar dan? Want ik lees dat Frenkie slechts op vakantie is in Spanje en dat van een transfer op dit moment geen enkele sprake is. Lijkt eerder clickbait uit de Spaanse media dan wat anders op dit moment maar zeg nooit nooit.
AkaS
 AkaS - zondag 10 juni 2018 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2018 - 11:24 schreef Brandje het volgende:
Magallan komt gewoon, het is alleen wachten totdat Boca een vervanger heeft en schijnt bijna het geval te zijn.
Bande en Schuurs is inderdaad afwachten maar wordt net als Labyad al gezien als een miskoop.
Van de basis is alleen Kluivert verkocht maar we hebben drie spelers die daar kunnen spelen. Ziyech zal gaan en zal ook echt wel een vervanger voor komen.
Bij velen is het glas halfleeg blijkt wel weer.
Even voor de duidelijkheid... Bandé is voor mij niet bij voorbaat mislukt!
Ik stel alleen vast dat gezien de hierarchie op het moment dat hij werd vastgelegd Ajax hem niet voor de basis kocht. Maar hij moet het nu wel voor ons gaan doen in de voorronde CL.

Volgens mij hebben wij een periode van 7 a 8 jaar bouwen achter de rug en zou er nu geoogst moeten worden... Maar vooruitkijkend op basis van hoe de kaarten nu op tafel liggen gaan we wederom een nieuwe periode van bouwen in.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 10 juni 2018 - 10:39   quote  deeplink  
Het nadeel van veel talenten hebben dus. Misschien toch beter om meer spelers in je selectie te hebben die niet zo heel erg goed zijn, maar het moeten hebben van fysiek en werklust. Spelers die echt willen werken en knokken om kampioen te worden. Beter om daar nu al mee te beginnen dan te wachten tot de halve selectie is weggekocht.....

Willen we weer regelmatig kampioen worden, of alleen spelers opleiden die na één seizoen eredivisie weg willen omdat ze meer uitdging zien in het buitenland voor veel meer poen.....
remco k
 remco k - zondag 10 juni 2018 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 juni 2018 - 22:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Waar dan? Want ik lees dat Frenkie slechts op vakantie is in Spanje en dat van een transfer op dit moment geen enkele sprake is. Lijkt eerder clickbait uit de Spaanse media dan wat anders op dit moment maar zeg nooit nooit.
Het gerucht staat in een aantal kranten.
remco k
 remco k - zondag 10 juni 2018 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 07:51 schreef AkaS het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid... Bandé is voor mij niet bij voorbaat mislukt!
Ik stel alleen vast dat gezien de hierarchie op het moment dat hij werd vastgelegd Ajax hem niet voor de basis kocht. Maar hij moet het nu wel voor ons gaan doen in de voorronde CL.

Volgens mij hebben wij een periode van 7 a 8 jaar bouwen achter de rug en zou er nu geoogst moeten worden... Maar vooruitkijkend op basis van hoe de kaarten nu op tafel liggen gaan we wederom een nieuwe periode van bouwen in.
Een aantal nieuwe spelers inpassen is altijd bouwen toch.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 10 juni 2018 - 11:18   quote  deeplink  
Tijd voor een Sjeik, zodat we ook miljoenen aan salaris kunnen betalen en langer kunnen binden, dan worden we ook weer kampioen......
Eide
 Eide - zondag 10 juni 2018 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 10:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gerucht staat in een aantal kranten.
Punt is dat er alleen wordt gerapporteerd dat Frenkie in Spanje is. Dat is geen verrassing want Frenkie is er op vakantie met een vriend. De link naar gesprekken met Barca lijkt speculatief want er zijn, voor zover bekend, geen contacten tussen Ajax en Barca.
JOOD
 JOOD - zondag 10 juni 2018 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 11:18 schreef Ronald 1960 het volgende:
Tijd voor een Sjeik, zodat we ook miljoenen aan salaris kunnen betalen en langer kunnen binden, dan worden we ook weer kampioen......
Dat zou wel een reden zijn voor onze beste talenten om te blijven! Ook de uitgaande toptransfers van de afgelopen jaren waren allemaal gebleven, wat voor team had je dan gehad?

Onana

Tete - de Ligt - Sanchez - Tagliafico

De Jong (Frenkie) / vd Beek

Klaassen - Ziyech

Neres - Dolberg - Kluivert

Stel ze hoeven niet weg en blijven 4-5 jaar samen spelen.. wtf.

Ok, dit was even een zondagochtend gedachtte... doei.
AkaS
 AkaS - zondag 10 juni 2018 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 11:36 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat zou wel een reden zijn voor onze beste talenten om te blijven! Ook de uitgaande toptransfers van de afgelopen jaren waren allemaal gebleven, wat voor team had je dan gehad?

Onana

Tete - de Ligt - Sanchez - Tagliafico

De Jong (Frenkie) / vd Beek

Klaassen - Ziyech

Neres - Dolberg - Kluivert

Stel ze hoeven niet weg en blijven 4-5 jaar samen spelen.. wtf.

Ok, dit was even een zondagochtend gedachtte... doei.
Dat zijn 12 man Jood. Hahaha. Oja en dan zou natuurlijk Veltman spelen
ipv Tete.... Grrr.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juni 2018 door AkaS --
remco k
 remco k - zondag 10 juni 2018 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 11:36 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat zou wel een reden zijn voor onze beste talenten om te blijven! Ook de uitgaande toptransfers van de afgelopen jaren waren allemaal gebleven, wat voor team had je dan gehad?

Onana

Tete - de Ligt - Sanchez - Tagliafico

De Jong (Frenkie) / vd Beek

Klaassen - Ziyech

Neres - Dolberg - Kluivert

Stel ze hoeven niet weg en blijven 4-5 jaar samen spelen.. wtf.

Ok, dit was even een zondagochtend gedachtte... doei.
Met dit elftal wordt je wekelijks gediskwalificeerd
Pietje
 Pietje - zondag 10 juni 2018 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 11:36 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat zou wel een reden zijn voor onze beste talenten om te blijven! Ook de uitgaande toptransfers van de afgelopen jaren waren allemaal gebleven, wat voor team had je dan gehad?

Onana

Tete - de Ligt - Sanchez - Tagliafico

De Jong (Frenkie) / vd Beek

Klaassen - Ziyech

Neres - Dolberg - Kluivert

Stel ze hoeven niet weg en blijven 4-5 jaar samen spelen.. wtf.

Ok, dit was even een zondagochtend gedachtte... doei.
Ajax is helaas een handelshuis, een opleidingsinstituut. Het is een illusie om te denken dat de talenten die Ajax ergens ophaalt of zelf opleidt, langer dan een jaar of twee, drie kan behouden.
Dan rammelen de "grote" (rijke) clubs al met de portemonnee en komen met een aanbod dat zowel Ajax als de betreffende speler niet kunnen (willen) weigeren. Vandaag de dag is dat niet anders!

Het is dus helaas de realiteit dat jonge spelers maar een korte periode ons mooie shirt dragen. En dan kunnen we met z'n allen met je mee dromen dat het ooit anders wordt, maar dat zal dus wel een utopie zijn en blijven.

Er zijn hier mensen die schreven, dat coaches/trainers "maar" passanten zijn, maar dat zijn de spelers eveneens. Clubliefde bestaat echt niet (meer). Het gaat over het algemeen puur om de euro's (of andere valutasoort).

Zo ook bij (bijvoorbeeld) Justin Kluivert. Je kunt zonder meer aannemen, dat hij bij AS Roma (als die transfer tenminste doorgaat) na een wedstrijd of drie, vier op de reservebank of tribune terechtkomt. Maar hij heeft wel een goedgevulde portemonnee... In Nederland mogen die jonge spelers fouten maken (verder leren, ervaring opdoen) maar in Italië, Spanje, Engeland et cetera niet. Daar moet direct gepresteerd worden. En dat is juist bij jonge spelers het grote probleem: jeugd staat voor wisselvalligheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juni 2018 door Pietje --
p111
 p111 - zondag 10 juni 2018 - 14:32   quote  deeplink  
Inderdaad Pietje elk nw talent die er boven uitspringt wordt gewoon weggekocht.Het is frusterend maar het is de realiteit,en daar zie ik voorlopig geen verandering in komen.Dus beste Aax fans zoals het nu gaat de laatste jaren zal het voorlopig blijven.Mits er wijzigingen komen zoals maximaal aantal buitenlanders,of alle geldschieters moeten er mee stoppen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juni 2018 door p111 --
Pietje
 Pietje - zondag 10 juni 2018 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 14:32 schreef p111 het volgende:
Inderdaad Pietje elk nw talent die er boven uitspringt wordt gewoon weggekocht.Het is frusterend maar het is de realiteit,en daar zie ik voorlopig geen verandering in komen.Dus beste Aax fans zoals het nu gaat de laatste jaren zal het voorlopig blijven.Mits er wijzigingen komen zoals maximaal aantal buitenlanders,of alle geldschieters moeten er mee stoppen.
En toch ligt het ook wel wie er aan het roer staat als Technisch Directeur (of hoe zo iemand ook heten mag). Kijk naar PSV, toen Marcel Brands daar nog in functie was. Luuk de Jong, Jeroen Zoet, Gáston Pereiro en Steven Bergwijn hadden te kennen gegeven om een transfer te willen maken.

Brands ging er dwars voor liggen: Na Locadia en nog een enkeling, mocht daar geen een speler meer vertrekken, ongeacht het bedrag dat werd geboden. Het kan dus kennelijk wel in Nederland. Maar ja, Ajax is een beursgenoteerd bedrijf denk ik dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 juni 2018 door Pietje --
Loetje
 Loetje - zondag 10 juni 2018 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 10:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gerucht staat in een aantal kranten.
Ik vraag me wel eens af of die journalisten daar de hele dag op het vliegveld zitten. Iedere speler die voorbij komt, maakt volgens hun de dag erna een transfer.
Loetje
 Loetje - zondag 10 juni 2018 - 15:32   quote  deeplink  
De voorbereiding, CL en eventueel Europa League aanpakken om dat elftal neer te zetten! Hoe het dan ook afloopt, je bent ingespeeld tijdens de aftrap van het seizoen. Dan is er boor niemand geen excuus meer en kunnen we vol voor de titel gaan.
Pietje
 Pietje - zondag 10 juni 2018 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 15:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vraag me wel eens af of die journalisten daar de hele dag op het vliegveld zitten. Iedere speler die voorbij komt, maakt volgens hun de dag erna een transfer.
Er hoeft maar één journalist iets uit de duim te zuigen en de rest volgt vanzelf: ze nemen alles van elkaar over. De media... Op een enkeling na, vertrouw ik niemand wat dat betreft.

Mijn vader zei vroeger bij dat soort dingen: "Sehen muß ich es", zei blinde Maupie...
Loetje
 Loetje - zondag 10 juni 2018 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 15:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Er hoeft maar één journalist iets uit de duim te zuigen en de rest volgt vanzelf: ze nemen alles van elkaar over. De media... Op een enkeling na, vertrouw ik niemand wat dat betreft.

Mijn vader zei vroeger bij dat soort dingen: "Sehen muß ich es", zei blinde Maupie...
Jep, het is wat je in wilt vullen. En er kan best wat van waar zijn hoor, maar de laatste jaren heb ik denk ik wel 8 spelers van ons aan Barca gekoppeld zien worden door de Spaanse kranten en er is er niet één gegaan. Toeval of niet...
Pietje
 Pietje - zondag 10 juni 2018 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 16:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jep, het is wat je in wilt vullen. En er kan best wat van waar zijn hoor, maar de laatste jaren heb ik denk ik wel 8 spelers van ons aan Barca gekoppeld zien worden door de Spaanse kranten en er is er niet één gegaan. Toeval of niet...
Haha. Nee hoor geen toeval. Het is zendtijd vullen en de kranten moeten ook vol worden geschreven.
Ik geloof het allemaal pas als het door Ajax officieel bevestigd wordt. Tot dan neem ik het voor kennisgeving aan.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 10 juni 2018 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 15:32 schreef Loetje het volgende:
De voorbereiding, CL en eventueel Europa League aanpakken om dat elftal neer te zetten! Hoe het dan ook afloopt, je bent ingespeeld tijdens de aftrap van het seizoen. Dan is er boor niemand geen excuus meer en kunnen we vol voor de titel gaan.
Dit lijkt me toch altijd de bedoeling?
JOOD
 JOOD - zondag 10 juni 2018 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 12:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat zijn 12 man Jood. Hahaha. Oja en dan zou natuurlijk Veltman spelen
ipv Tete.... Grrr.
Oh ja Veltman haha ver uit de beste speler van de afgelopen jaren!

En er zit een verschil tussen een streepje (-) en een slash (/) ;)
JOOD
 JOOD - zondag 10 juni 2018 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 12:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Met dit elftal wordt je wekelijks gediskwalificeerd
Ik heb 2 spelers voor de ‘6’
Loetje
 Loetje - zondag 10 juni 2018 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 juni 2018 - 18:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dit lijkt me toch altijd de bedoeling?
Moet ook mogelijk zijn. Opzich voegen ze wel woord bij daad nu en dat staat het er los van of wij het met de aankopen eens zijn of niet.

Als Ziyech, De Ligt en Onana straks in de laatste week een miljoenenbod krijgen van 30/40+ miljoen, kan Ajax daar heel weinig aan doen. Hooguit de vervangers van te voren polsen. Maar die worden ook duurder als ze zien dat Ajax flink geld vangt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tik.. tak.. tik.. tak..









0.0082149