BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tik.. tak.. tik.. tak..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - dinsdag 19 juni 2018 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 12:41 schreef Ronald 1960 het volgende:
Gewoon iedereen een eerlijke kans geven en onze club steunen!
Als we ons niet plaatsen voor een groepsfase, is het vroeg genoeg om met z'n allen het vertrek te eisen van Ten Hag en consorte....
We zijn het weer met elkaar eens gap ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 19 juni 2018 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 12:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

We zijn het weer met elkaar eens gap ;-)
Plus kampioenschap is een MUST!
Pietje
 Pietje - dinsdag 19 juni 2018 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 12:44 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Plus kampioenschap is een MUST!
Absoluut. Vier jaar "droog staan" is veel te lang en dat kan voor een club als Ajax niet.
remco k
 remco k - dinsdag 19 juni 2018 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 08:21 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt, maar wel min of meer met een hele lichting.

Maar je kunt toch niet serieus alles aan Frenkie ophangen?
Maar dat gebeurt toch ook helemaal niet.

Ajax moet en zal echt nog wat zaken gaan doen op de markt.

Mijn verwachting is altijd al dat het amper te doen is om klaar te zijn voor aanvang van de voorrondes. Zie dat data van het wk bijvoorbeeld maar als een struikelblok

Ik verwacht dat Ajax pas op oorlogssterkte is bij aanvang van het seizoen.
remco k
 remco k - dinsdag 19 juni 2018 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 12:41 schreef Ronald 1960 het volgende:
Gewoon iedereen een eerlijke kans geven en onze club steunen!
Als we ons niet plaatsen voor een groepsfase, is het vroeg genoeg om met z'n allen het vertrek te eisen van Ten Hag en consorte....
.... en daarna moeten we ook nog eens kampioen worden, dus ik zou zeggen met z'n allen ACHTER onze club!
Met zijn allen achter de club. En als de eerste twee potjes niet gepresteerd wordt eisen we het vertrek van onze trainer.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 19 juni 2018 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Met zijn allen achter de club. En als de eerste twee potjes niet gepresteerd wordt eisen we het vertrek van onze trainer.
ZIn ze niet min of meer verplicht om nu een groepsfase te halen dan?
Ik vind van wel!

Kijk, speel je goed en verlies je omdat de tegenstander echt beter is, dan zij het zo.
Ik ben van mening dat wij met dit geld en deze spelers gewoon de groepsfase moeten halen.

Als het niet goed is, is het Ten Hag niet gelukt om een 'TEAM' neer te zetten en mag je hem daar op afrekenen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 juni 2018 door Ronald 1960 --
JOOD
 JOOD - dinsdag 19 juni 2018 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 13:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dat gebeurt toch ook helemaal niet.

Ajax moet en zal echt nog wat zaken gaan doen op de markt.

Mijn verwachting is altijd al dat het amper te doen is om klaar te zijn voor aanvang van de voorrondes. Zie dat data van het wk bijvoorbeeld maar als een struikelblok

Ik verwacht dat Ajax pas op oorlogssterkte is bij aanvang van het seizoen.
Anders reageer even op het hele gesprek ipv op mijn laatste antwoord..

Ajax moet zeker nog zaken gaan doen. Bandé, Schuurs en Labyad liggen toch ook al vast? Waarom duurt het dan zo lang om de volgende aankoop toe te voegen? Neem bijvoorbeel v Geel bij Ajax, contracteerde Jaap Stam juist net na het sluiten van de deadline voor de volgende transferperiode. Net als Bandé en Schuurs nu. Net of we nu nog moeten gaan scouten?

Wk is idd lastig voor transfers, 100% zeker.

En wat is aanvang seizoen? Na de voorrondes en met 2x puntverlies in de competitie?
Eide
 Eide - dinsdag 19 juni 2018 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 15:18 schreef JOOD het volgende:

[..]

Waarom duurt het dan zo lang om de volgende aankoop toe te voegen?
Omdat Boca Juniors dwars ligt? Omdat iemand als Tadic momenteel iets anders aan z'n hoofd heeft?

Ik ben het helemaal met iedereen eens dat Ajax de selectie idealiter al rond zou moeten hebben. Dat is, zeker met een WK ertussen, maar ook door de langlopende transferperiode godsonmogelijk. Zo is Ziyech ook (nog) niet verkocht om maar eens iets te noemen. We weten niet eens hoe serieus de interesse in De Ligt, De Jong en Onana is.

Ik vind het te makkelijk dan maar voor te sorteren op allerlei kritiek, zeker omdat Ajax juist de periode steeds proactiever is gaan handelen. Het idee dat Ajax geld oppot houdt ook al een forse periode geen stand meer, gezien sommige van de bedragen die voor inkomende transfers zijn betaald.

Ik wil een succevol Ajax, maar we mogen ons af en toe best realiseren dat de hele wereld niet naar de pijpen van Ajax danst.
Eide
 Eide - dinsdag 19 juni 2018 - 15:35   quote  deeplink  
Al het bovenstaande laat onverlet dat ik mij ook de kolere irriteer aan het uitblijven van daadwerkelijke versterkingen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 juni 2018 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 15:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Omdat Boca Juniors dwars ligt? Omdat iemand als Tadic momenteel iets anders aan z'n hoofd heeft?

Ik ben het helemaal met iedereen eens dat Ajax de selectie idealiter al rond zou moeten hebben. Dat is, zeker met een WK ertussen, maar ook door de langlopende transferperiode godsonmogelijk. Zo is Ziyech ook (nog) niet verkocht om maar eens iets te noemen. We weten niet eens hoe serieus de interesse in De Ligt, De Jong en Onana is.

Ik vind het te makkelijk dan maar voor te sorteren op allerlei kritiek, zeker omdat Ajax juist de periode steeds proactiever is gaan handelen. Het idee dat Ajax geld oppot houdt ook al een forse periode geen stand meer, gezien sommige van de bedragen die voor inkomende transfers zijn betaald.

Ik wil een succevol Ajax, maar we mogen ons af en toe best realiseren dat de hele wereld niet naar de pijpen van Ajax danst.
En Ajax ook niet naar de pijpen van de supporters danst helaas..
Eide
 Eide - dinsdag 19 juni 2018 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 15:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En Ajax ook niet naar de pijpen van de supporters danst helaas..
Hoe frustrerend ook af en toe ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 juni 2018 - 17:52   quote  deeplink  
PSV pakt wel lekker door met die rechtback van Heerenveen. Dat is juist een versterking op een positie waar ik wil dat Ajax een keer goed doorpakt. We hebben nadat Tete was weggejaagd niemand die echt goed is voor die plek.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 19 juni 2018 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 17:52 schreef Ajax we love you het volgende:
PSV pakt wel lekker door met die rechtback van Heerenveen. Dat is juist een versterking op een positie waar ik wil dat Ajax een keer goed doorpakt. We hebben nadat Tete was weggejaagd niemand die echt goed is voor die plek.
We hebben die topper van een Veltman toch nog? Geen nieuwe aankoop nodig ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 19 juni 2018 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 15:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

ZIn ze niet min of meer verplicht om nu een groepsfase te halen dan?
Ik vind van wel!

Kijk, speel je goed en verlies je omdat de tegenstander echt beter is, dan zij het zo.
Ik ben van mening dat wij met dit geld en deze spelers gewoon de groepsfase moeten halen.

Als het niet goed is, is het Ten Hag niet gelukt om een 'TEAM' neer te zetten en mag je hem daar op afrekenen....
Nee ik vind totaal van niet zelfs. Ik vind het een verwachting die ook helemaal niet meer bij de Nederlandse competitie past.
3 voorrondes moet je overleven.

Op een enkele uitzondering na is het geen van de trainers de afgelopen 15 jaar gelukt om die voorrondes te overleven. Dus op basis waarvan nu ineens wel?

Nee sorry, ik vind echter wel dat men de groepsfase van de El moet halen.
remco k
 remco k - dinsdag 19 juni 2018 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 15:18 schreef JOOD het volgende:

[..]

Anders reageer even op het hele gesprek ipv op mijn laatste antwoord..

Ajax moet zeker nog zaken gaan doen. Bandé, Schuurs en Labyad liggen toch ook al vast? Waarom duurt het dan zo lang om de volgende aankoop toe te voegen? Neem bijvoorbeel v Geel bij Ajax, contracteerde Jaap Stam juist net na het sluiten van de deadline voor de volgende transferperiode. Net als Bandé en Schuurs nu. Net of we nu nog moeten gaan scouten?

Wk is idd lastig voor transfers, 100% zeker.

En wat is aanvang seizoen? Na de voorrondes en met 2x puntverlies in de competitie?
Ik verwacht dat Ajax sterk aan de competitie start. Dat er spelers zij. Die wachten met hun antwoord of ze uberhaubt willen komen tot de laatste dagen van de transferwindow kan Ajax niet zo vee aan doen. Dat heeft ju eenmaal te maken met het feit dat vrijwel iedere speler die Ajax wil halen elders meer kan verdienen en in grotere competities kan speen.
remco k
 remco k - dinsdag 19 juni 2018 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 15:27 schreef Eide het volgende:

[..]

Omdat Boca Juniors dwars ligt? Omdat iemand als Tadic momenteel iets anders aan z'n hoofd heeft?

Ik ben het helemaal met iedereen eens dat Ajax de selectie idealiter al rond zou moeten hebben. Dat is, zeker met een WK ertussen, maar ook door de langlopende transferperiode godsonmogelijk. Zo is Ziyech ook (nog) niet verkocht om maar eens iets te noemen. We weten niet eens hoe serieus de interesse in De Ligt, De Jong en Onana is.

Ik vind het te makkelijk dan maar voor te sorteren op allerlei kritiek, zeker omdat Ajax juist de periode steeds proactiever is gaan handelen. Het idee dat Ajax geld oppot houdt ook al een forse periode geen stand meer, gezien sommige van de bedragen die voor inkomende transfers zijn betaald.

Ik wil een succevol Ajax, maar we mogen ons af en toe best realiseren dat de hele wereld niet naar de pijpen van Ajax danst.
Eens. Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 juni 2018 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 16:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Hoe frustrerend ook af en toe ;)
4 jaar geen kampioen en er nog steeds geen zicht op. Het begint vervelend te worden!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 19 juni 2018 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee ik vind totaal van niet zelfs. Ik vind het een verwachting die ook helemaal niet meer bij de Nederlandse competitie past.
3 voorrondes moet je overleven.

Op een enkele uitzondering na is het geen van de trainers de afgelopen 15 jaar gelukt om die voorrondes te overleven. Dus op basis waarvan nu ineens wel?

Nee sorry, ik vind echter wel dat men de groepsfase van de El moet halen.
Dat zeg ik ook met andere woorden: ze moeten een groepsfase halen, het zij CL, het zij EL.
remco k
 remco k - dinsdag 19 juni 2018 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 22:07 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook met andere woorden: ze moeten een groepsfase halen, het zij CL, het zij EL.
Oké. Ik dacht dat je echt specifiek de cl bedoelde. Die acht ik vrijwel niet haalbaar.
AkaS
 AkaS - woensdag 20 juni 2018 - 08:47   quote  deeplink  
En de Overmars liefhebbers struikelen weer over elkaar om hem te verdedigen met het wk als argument.

1. Was er vorig jaar een wk?
2. Was er het jaar ervoor een wk?
3. Toen Overmars aankondigde dat hij wilde leren van gemaakte fouten in het verleden en dit jaar ruimschoots op tijd de selectie op orde wilde hebben, zou hij toen niet geweten hebben dat er een wk aankwam..!

Magallan, hoe incompetent kan je zijn als Overmars om jezelf zo lang aan het lijntje te laten houden. En de invulling van de Ajax selectie voor die positie op te hangen aan de grillen van een Argentijnse voorzitter van Boca, die blijkbaar zelf erg daadkrachtig is en even een ervaren verdediger bij AC Milan transfervrij oppikt ;-)

Maar heej, Overmars is hier slechts slachtoffer. Ons Marcje is nu verdrietig. Laten we gezien de bankrekening Marcje nog maar een keertje troosten met een bonus van 300.000.00

Kan hij meteen met die andere engnek uit Barneveld en omgeving naar een spraakcursus en mediatraining!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 20 juni 2018 - 10:32   quote  deeplink  
Beste AkaS, Ik lees ieder keer jouw berichten en geef iin je veel dingen gelijk, maar in veel dingen ook weer niet. Ieder z'n menig toch?
Toch zou ik van jou graag willen weten hoe jij de situatie van onze club zou oplossen. Je hebt veel kritiek op Overmars en consorte, al dan niet terecht.
Ik ben benieuwd wat jouw ideeën hierover zijn en met welke namen en bedragen voor de te halen spelers jij onze club zou kunnen verblijden.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 20 juni 2018 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 10:32 schreef Ronald 1960 het volgende:
Beste AkaS, Ik lees ieder keer jouw berichten en geef iin je veel dingen gelijk, maar in veel dingen ook weer niet. Ieder z'n menig toch?
Toch zou ik van jou graag willen weten hoe jij de situatie van onze club zou oplossen. Je hebt veel kritiek op Overmars en consorte, al dan niet terecht.
Ik ben benieuwd wat jouw ideeën hierover zijn en met welke namen en bedragen voor de te halen spelers jij onze club zou kunnen verblijden.
Kluivert terugkopen voor minimaal 50 mil en speciaal voor hem salarisplafond verdubbelen!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 20 juni 2018 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 12:24 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Kluivert terugkopen voor minimaal 50 mil en speciaal voor hem salarisplafond verdubbelen!
Dat ik daar niet op ben gekomen... ;-)
JOOD
 JOOD - woensdag 20 juni 2018 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 juni 2018 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Ajax sterk aan de competitie start. Dat er spelers zij. Die wachten met hun antwoord of ze uberhaubt willen komen tot de laatste dagen van de transferwindow kan Ajax niet zo vee aan doen. Dat heeft ju eenmaal te maken met het feit dat vrijwel iedere speler die Ajax wil halen elders meer kan verdienen en in grotere competities kan speen.
Schakelen dan. Graag of niet. Lijstjes genoeg en doorpakken is key.

Regelen, niet afwachten. Graag of niet.

Anticiperen, niet reageren. Komt niet doortastend op me over deze transferperiode.. Of ze moeten straks nog 3 wk gangers aankopen, dan neem ik alles terug. En geloof mij, daar hoop ik op!
Eide
 Eide - woensdag 20 juni 2018 - 13:18   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax helemaal niet op veel transfers aast. Zolang er niemand vertrekt is Ajax verder alleen op zoek naar een CV en een buitenspeler.
remco k
 remco k - woensdag 20 juni 2018 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 13:05 schreef JOOD het volgende:

[..]

Schakelen dan. Graag of niet. Lijstjes genoeg en doorpakken is key.

Regelen, niet afwachten. Graag of niet.

Anticiperen, niet reageren. Komt niet doortastend op me over deze transferperiode.. Of ze moeten straks nog 3 wk gangers aankopen, dan neem ik alles terug. En geloof mij, daar hoop ik op!
De window is nog niet officieel open, daar werd ik gister ook op geattendeerd.

Maar waarom denk je dat ze het bij Ajax niet doen? Dat is namelijk wat je aangeeft. Ze doen gewoon niks. Waarom zouden ze niks doen?
Eide
 Eide - woensdag 20 juni 2018 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

De window is nog niet officieel open, daar werd ik gister ook op geattendeerd.
In Nederland is de transferwindow sinds 9 juni 2018 geopend. De window is open tot 31 augustus 23:59.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 juni 2018 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 13:05 schreef JOOD het volgende:

[..]

Schakelen dan. Graag of niet. Lijstjes genoeg en doorpakken is key.

Regelen, niet afwachten. Graag of niet.

Anticiperen, niet reageren. Komt niet doortastend op me over deze transferperiode.. Of ze moeten straks nog 3 wk gangers aankopen, dan neem ik alles terug. En geloof mij, daar hoop ik op!
Maar stel nou eens dat Ajax op jouw manier doorpakt: ze halen een drietal dure spelers en vervolgens blijkt er uiteindelijk tóch geen speler te vertrekken... Dan heb je weer die onwaarschijnlijk brede selectie met een aantal ontevreden en dure spelers op de bank/tribune zitten.

Mijn mening is dat Ajax alleen maar dient te anticiperen bij effectieve verkoop van (een) speler(s). En is er serieuze belangstelling vlak voor het sluiten van de transferwindow, dan moet Ajax weigeren om te verkopen, ongeacht of het bod "niet te weigeren" zou zijn.
JOOD
 JOOD - woensdag 20 juni 2018 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

De window is nog niet officieel open, daar werd ik gister ook op geattendeerd.

Maar waarom denk je dat ze het bij Ajax niet doen? Dat is namelijk wat je aangeeft. Ze doen gewoon niks. Waarom zouden ze niks doen?
Ja, dat is dus mijn vraag. Als ze straks na het wk 3 spelers kopen die daar actief waren zou ik het snappen.
JOOD
 JOOD - woensdag 20 juni 2018 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 13:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar stel nou eens dat Ajax op jouw manier doorpakt: ze halen een drietal dure spelers en vervolgens blijkt er uiteindelijk tóch geen speler te vertrekken... Dan heb je weer die onwaarschijnlijk brede selectie met een aantal ontevreden en dure spelers op de bank/tribune zitten.

Mijn mening is dat Ajax alleen maar dient te anticiperen bij effectieve verkoop van (een) speler(s). En is er serieuze belangstelling vlak voor het sluiten van de transferwindow, dan moet Ajax weigeren om te verkopen, ongeacht of het bod "niet te weigeren" zou zijn.
Dan heeft Ajax gewoon schandalig veel kwaliteit. Niks mis mee lijkt me. De spelers zijn zelf verstandig genoeg om te blijven of te vertrekken toch?

Een dure speler op de tribune is of niet goed genoeg of heeft niet de juiste topsportmentaliteit.

Wel heel belangrijk is dan een sterke standvaste trainer.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 juni 2018 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 14:03 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dan heeft Ajax gewoon schandalig veel kwaliteit. Niks mis mee lijkt me. De spelers zijn zelf verstandig genoeg om te blijven of te vertrekken toch?

Een dure speler op de tribune is of niet goed genoeg of heeft niet de juiste topsportmentaliteit.

Wel heel belangrijk is dan een sterke standvaste trainer.
Ik denk dat het niet goed is om met een te grote selectie te werken: de onvrede neemt toe en dat werkt altijd door binnen een club. Er kunnen er maar elf in het veld staan. Te weinig goede spelers is niet goed, maar te veel goede spelers is evenmin goed.
JOOD
 JOOD - woensdag 20 juni 2018 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 14:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet goed is om met een te grote selectie te werken: de onvrede neemt toe en dat werkt altijd door binnen een club. Er kunnen er maar elf in het veld staan. Te weinig goede spelers is niet goed, maar te veel goede spelers is evenmin goed.
Klopt helemaal, maar teveel goede spelers betekend dat de talenten meer geduld moeten hebben. Geen slechte zaak denk ik.. laat ze zich eerst maar bewijzen tov gevestigde goede spelers.
remco k
 remco k - woensdag 20 juni 2018 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 14:03 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dan heeft Ajax gewoon schandalig veel kwaliteit. Niks mis mee lijkt me. De spelers zijn zelf verstandig genoeg om te blijven of te vertrekken toch?

Een dure speler op de tribune is of niet goed genoeg of heeft niet de juiste topsportmentaliteit.

Wel heel belangrijk is dan een sterke standvaste trainer.
Leuk in theorie. Maar in de praktijk zie je vaak dat er heel nee onrust komt.
remco k
 remco k - woensdag 20 juni 2018 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 14:35 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar teveel goede spelers betekend dat de talenten meer geduld moeten hebben. Geen slechte zaak denk ik.. laat ze zich eerst maar bewijzen tov gevestigde goede spelers.
Rare stelling. Talenten kunnen zich juist alleen maar bewijzen in het eerste. En als je een bank en halve tribune vol aankopen hebt. Wanneer ga je die jinens dan eens een kans geven.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 juni 2018 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 14:35 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar teveel goede spelers betekend dat de talenten meer geduld moeten hebben. Geen slechte zaak denk ik.. laat ze zich eerst maar bewijzen tov gevestigde goede spelers.
Maar hoe kunnen zij zich in godsnaam bewijzen, als zij tal van topspelers voor zich moeten dulden?
Ik vind dat maar een metaforische stelling van jou!
Pietje
 Pietje - woensdag 20 juni 2018 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 14:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk in theorie. Maar in de praktijk zie je vaak dat er heel nee onrust komt.
Precies. En onrust (onvrede) is nooit goed binnen een selectie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 juni 2018 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 13:18 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Ajax helemaal niet op veel transfers aast. Zolang er niemand vertrekt is Ajax verder alleen op zoek naar een CV en een buitenspeler.
Dom, dom, dom. Met dit elftal ga je echt geen hoge ogen gooien.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 juni 2018 - 15:34   quote  deeplink  
Vrijwel geen enkele club heeft bij de eerste training de volledige selectie rond he. De transfermarkt is in het begin natuurlijk ook veel duurder.

Kijk naar Bandé, als Ajax had gewacht, was die nu 3 miljoen waard geweest gezien de degradatie van Mechelen. En misschien had Ajax hem niet meer gewild na zijn enorm zwakke 2e seizoenshelft. Kortom, het heeft ook verschrikkelijk veel nadelen.

Niet alles ligt altijd alleen maar aan Ajax. De voetbalwereld is er een waar je niks goed kan doen. En ben het zeer zeker heel vaak niet met Ajax eens, voor mocht dat weer een van de antwoorden hierop zijn.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 juni 2018 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 15:34 schreef Loetje het volgende:
Vrijwel geen enkele club heeft bij de eerste training de volledige selectie rond he. De transfermarkt is in het begin natuurlijk ook veel duurder.

Kijk naar Bandé, als Ajax had gewacht, was die nu 3 miljoen waard geweest gezien de degradatie van Mechelen. En misschien had Ajax hem niet meer gewild na zijn enorm zwakke 2e seizoenshelft. Kortom, het heeft ook verschrikkelijk veel nadelen.

Niet alles ligt altijd alleen maar aan Ajax. De voetbalwereld is er een waar je niks goed kan doen. En ben het zeer zeker heel vaak niet met Ajax eens, voor mocht dat weer een van de antwoorden hierop zijn.
Ik ben het helemaal met je eens hoor!
Loetje
 Loetje - woensdag 20 juni 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 15:50 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens hoor!
Doel nu niet op jou gap! :-)

Ik denk dat je het wel snapt.
remco k
 remco k - woensdag 20 juni 2018 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 15:34 schreef Loetje het volgende:
Vrijwel geen enkele club heeft bij de eerste training de volledige selectie rond he. De transfermarkt is in het begin natuurlijk ook veel duurder.

Kijk naar Bandé, als Ajax had gewacht, was die nu 3 miljoen waard geweest gezien de degradatie van Mechelen. En misschien had Ajax hem niet meer gewild na zijn enorm zwakke 2e seizoenshelft. Kortom, het heeft ook verschrikkelijk veel nadelen.

Niet alles ligt altijd alleen maar aan Ajax. De voetbalwereld is er een waar je niks goed kan doen. En ben het zeer zeker heel vaak niet met Ajax eens, voor mocht dat weer een van de antwoorden hierop zijn.
Helemaal eens Loetje, we moeten niet ineens gaan doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat er een aantal echte toppers deze kant op komen, zeker niet in het begin van de periode.
Loetje
 Loetje - woensdag 20 juni 2018 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal eens Loetje, we moeten niet ineens gaan doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat er een aantal echte toppers deze kant op komen, zeker niet in het begin van de periode.
Vooral dat laatste inderdaad. Je kan echt wel een voltreffer halen, maar je weet dat clubliefde ten eerste amper nog bestaat en ten 2e, een voor Ajax zijnde topspeler Ajax nooit als eerste optie zal zien aangezien ze afwachten. Dus dan kom je vaak in de laatste weken uit.

Weet iemand trouwens hoe het met Tadic, Mallagan en Kluivert zit? 2 weken vakantie gehad dus er behoorlijk weinig van meegekregen.
Pietje
 Pietje - woensdag 20 juni 2018 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 16:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doel nu niet op jou gap! :-)

Ik denk dat je het wel snapt.
Haha. Ik snapte het. Ik ken je langer dan vandaag. :-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 20 juni 2018 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 16:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet iemand trouwens hoe het met Tadic, Mallagan en Kluivert zit? 2 weken vakantie gehad dus er behoorlijk weinig van meegekregen.
Je weet net zo veel als ons. Wat we horen over Mallagan is redelijk tegenstrijdig.
Eide
 Eide - woensdag 20 juni 2018 - 17:22   quote  deeplink  
Of d selectie al helemaal rond is of niet boeit mij persoonlijk eigenlijk niet zo heel veel. Je moet er kern van het elftal wel rond hebben. Dat is, wat mij betreft, De Ligt, Tagliafico, De Jong, Van de Beek en KJH. KJH zal misschien geen basisspeler zijn maar is door zijn persoonlijkheid en ervaring wel heel belangrijk.

Dat er een paar aankopen niet bij zijn doet mij dus niet zo veel. Wat mij wel mateloos irriteert is die zaak rond Magellan. Dat sleept en zeurt en ik hoop dan maar dat de directie dingen weet die wij niet weten. Anders had hier al lang een streep door gemoeten. Van Tadic weten we dat dat op z'n vroegst pas na het WK afkomt. Welke middenvelder Ajax dan ambieert is mij een raadsel. Ik neem aan dat het dan om een CVM gaat.

Ajax brengt zichzelf zo weer in lastig vaarwater. Met de seizoensstart zo vreselijk vroeg kan je al 0-3 achter staan voor de competitie is begonnen. Dat moet Ajax zich niet laten overkomen want anders wordt de situatie echt onhoudbaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 juni 2018 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 15:34 schreef Loetje het volgende:
Vrijwel geen enkele club heeft bij de eerste training de volledige selectie rond he. De transfermarkt is in het begin natuurlijk ook veel duurder.

Kijk naar Bandé, als Ajax had gewacht, was die nu 3 miljoen waard geweest gezien de degradatie van Mechelen. En misschien had Ajax hem niet meer gewild na zijn enorm zwakke 2e seizoenshelft. Kortom, het heeft ook verschrikkelijk veel nadelen.

Niet alles ligt altijd alleen maar aan Ajax. De voetbalwereld is er een waar je niks goed kan doen. En ben het zeer zeker heel vaak niet met Ajax eens, voor mocht dat weer een van de antwoorden hierop zijn.
Prachtig verhaal, maar dan moet je als Overmars zijnde ook gewoon je bek houden en die verwachtingen niet uitspreken!!!
Loetje
 Loetje - woensdag 20 juni 2018 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 17:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Prachtig verhaal, maar dan moet je als Overmars zijnde ook gewoon je bek houden en die verwachtingen niet uitspreken!!!
Kan nog steeds dat die selectie op tijd op orde is hoor. Ajax is bereid behoorlijk uit te geven. Alleen kan ik pas definitief oordelen als we dadelijk de CL in gaan.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 juni 2018 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 19:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kan nog steeds dat die selectie op tijd op orde is hoor. Ajax is bereid behoorlijk uit te geven. Alleen kan ik pas definitief oordelen als we dadelijk de CL in gaan.
Gaan we met deze selectie niet redden hoor.. :p
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 juni 2018 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 19:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kan nog steeds dat die selectie op tijd op orde is hoor. Ajax is bereid behoorlijk uit te geven. Alleen kan ik pas definitief oordelen als we dadelijk de CL in gaan.
Nee, dat kan dus niet. Overmars gaf in mei aan dat de selectie voor de start van het nieuwe seizoen, 19 juni, op orde moest zijn. Dat is hem dus niet gelukt. En daarbij strooit hij dus wederom zand in de ogen van de supporters. Ik ben die mooie praatjes nu weleens zat!! Ik wil Ajax terug!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 juni 2018 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 juni 2018 - 20:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gaan we met deze selectie niet redden hoor.. :p
Dat is mijn mening ook ouwe!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Tik.. tak.. tik.. tak..









0.0128979