BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Daley Blind topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 juli 2018 - 11:21   quote  deeplink  
317f24f25f.png
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 juli 2018 - 11:55   quote  deeplink  
Miskoop! ;)
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 17 juli 2018 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 11:55 schreef Loetje het volgende:
Miskoop! ;)
Getuigt niet van Blind vertrouwen ^^
p111
 p111 - dinsdag 17 juli 2018 - 12:17   quote  deeplink  
Prima aankoop voor de Mickymouse comp/geweldige toevoeging.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 17 juli 2018 - 12:34   quote  deeplink  
Zal niet te misstaan bij Porto, Benfica en Galasatray of Besiktas.

Dat zijn immers de clubs die we achter ons moeten houden.

Andere zijn te groot(Real of Barca, City , Bayern, enz)

Dus is het een prima aankoop.
Brandje
 Brandje - dinsdag 17 juli 2018 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 12:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Zal niet te misstaan bij Porto, Benfica en Galasatray of Besiktas.

Dat zijn immers de clubs die we achter ons moeten houden.

Andere zijn te groot(Real of Barca, City , Bayern, enz)

Dus is het een prima aankoop.
Hey Pipo,
Wat vergelijk weer. Die clubs moeten wij achterlaten? Die clubs liggen al mijlenver achter ons.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 17 juli 2018 - 12:42   quote  deeplink  
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 17 juli 2018 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 12:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hey Pipo,
Wat vergelijk weer. Die clubs moeten wij achterlaten? Die clubs liggen al mijlenver achter ons.
Ohja? Volgens mij spelen zij vaker CL dan dat wij doen?

Portugal is volgens mij het 6de land van Europa. Na Engeland, Spanje, Duitsland, Frankrijk en Italië. In clubvoetbal.

Volgens mij staan wij als Nederland 10de
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 juli 2018 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 11:58 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Getuigt niet van Blind vertrouwen ^^
Daarom had die eerst een blind date.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 juli 2018 - 12:56   quote  deeplink  
Dat filmpje wat Ajax gemaakt heeft is echt vet!
Eide
 Eide - dinsdag 17 juli 2018 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 12:56 schreef Loetje het volgende:
Dat filmpje wat Ajax gemaakt heeft is echt vet!
Vind je? Ik vond het zelf tenenkrommend eerlijk gezegd.
remco k
 remco k - dinsdag 17 juli 2018 - 13:18   quote  deeplink  
Ging weg als de beste speler van de selectie, heeft een aantal goede jaren gehad, afgelopen jaar in een slecht jaar nog 15 keer in het shirt van United gespeeld waarbij het merendeel in de CL.

Wij kunnen hier dus alleen maar beter van worden, hij brengt naar mijn idee namelijk alle ervaring mee die we telkens vragen..
AkaS
 AkaS - dinsdag 17 juli 2018 - 13:22   quote  deeplink  
Welkom thuis turbo slak! :-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 juli 2018 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 13:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Vind je? Ik vond het zelf tenenkrommend eerlijk gezegd.
Ja, vind hem geweldig. Zeker als ik soms aankondigingsfilmpjes zie waar ik bijna van van mezelf af ga.

Maargoed, ieder zijn smaak denk ik dan maar.
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 juli 2018 - 14:00   quote  deeplink  
En meteen aanvoerder maken! Kan De Ligt ook in alle rust ontwikkelen. Die mag ook gewoon nog coaching krijgen.
Eide
 Eide - dinsdag 17 juli 2018 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 14:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja, vind hem geweldig. Zeker als ik soms aankondigingsfilmpjes zie waar ik bijna van van mezelf af ga.

Maargoed, ieder zijn smaak denk ik dan maar.
Dat is ook zo. :)
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 17 juli 2018 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 13:18 schreef remco k het volgende:
Ging weg als de beste speler van de selectie, heeft een aantal goede jaren gehad, afgelopen jaar in een slecht jaar nog 15 keer in het shirt van United gespeeld waarbij het merendeel in de CL.

Wij kunnen hier dus alleen maar beter van worden, hij brengt naar mijn idee namelijk alle ervaring mee die we telkens vragen..
Id, hij brengt de broodnodige ervaring en het is iemand met een echt Ajax hart. Dat kan je niet van iedereeen zeggen (Kluivert)
Loetje
 Loetje - dinsdag 17 juli 2018 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 15:21 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Id, hij brengt de broodnodige ervaring en het is iemand met een echt Ajax hart. Dat kan je niet van iedereeen zeggen (Kluivert)
Snap niet dat steeds enkel Kluivert genoemd wordt in deze. Ik kan er namelijk nog wel 50 op haan noemen die ons verlaten hebben en beweerde Ajacied in hart en nieren te zijn. Dat moet je gewoon nooit serieus nemen. Kan daardoor enkel meevallen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 18 juli 2018 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 juli 2018 - 15:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Snap niet dat steeds enkel Kluivert genoemd wordt in deze. Ik kan er namelijk nog wel 50 op haan noemen die ons verlaten hebben en beweerde Ajacied in hart en nieren te zijn. Dat moet je gewoon nooit serieus nemen. Kan daardoor enkel meevallen.
Alsof je niet mag vertrekken als je Ajacied in hart en nieren bent.
Lol, ik zou ook wel willen dat het zo was, maar dat is niet zo.

Voor 80% is dit hun enige broodwinning. En bij een andere verdien je meer.
Ik geloof niet dat iedereen aan liefdadigheid instelling meewerkt.

Maar ik geloof wel dat sommige gewoon hart in nieren Ajacied zijn en toch zijn vertrokken.
Hoe kluivert is vertrokken zonder ook echt de beste van de eredivisie te zijn, sorry maar dat vind ik lachwekkend.

Ik vind het nog steeds lachwekkend dat Roma 17 miljoen betaald heeft voor minste Ajacied.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 juli 2018 - 10:39   quote  deeplink  
Blind vind ik ook gewoon een echte Ajacied, Siem ook ondanks PSV, Davy ook, soms gaan echte Ajacieden indd even weg. Vaak indd wegens sportief of financiële vooruitgang kun je ze niet kwalijk nemen. Vaak gaan de echte Ajacieden wel door de voordeur weg en bij Kluivert is dat niet het geval.
Eide
 Eide - woensdag 18 juli 2018 - 11:01   quote  deeplink  
Dat is het ook Hummel.
Loetje
 Loetje - woensdag 18 juli 2018 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 09:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Alsof je niet mag vertrekken als je Ajacied in hart en nieren bent.
Lol, ik zou ook wel willen dat het zo was, maar dat is niet zo.

Voor 80% is dit hun enige broodwinning. En bij een andere verdien je meer.
Ik geloof niet dat iedereen aan liefdadigheid instelling meewerkt.

Maar ik geloof wel dat sommige gewoon hart in nieren Ajacied zijn en toch zijn vertrokken.
Hoe kluivert is vertrokken zonder ook echt de beste van de eredivisie te zijn, sorry maar dat vind ik lachwekkend.

Ik vind het nog steeds lachwekkend dat Roma 17 miljoen betaald heeft voor minste Ajacied.
Iedereen mag vertrekken, maar een speler die echt van Ajax houdt en de club dankbaar is voor de opleiding, speelt gewoon 3 seizoenen bij Ajax 1.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 18 juli 2018 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 11:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Iedereen mag vertrekken, maar een speler die echt van Ajax houdt en de club dankbaar is voor de opleiding, speelt gewoon 3 seizoenen bij Ajax 1.
klopt! de manier hoe die vertrekt laat zien dat hij dat niet echt is.
p111
 p111 - woensdag 18 juli 2018 - 12:06   quote  deeplink  
Ja dat blijft altijd een moeilijke discussie,staat er in enen een aantal mensen voor je deur ,je vader doet open want hij zit in de ww of wao dus is thuis.Die mensen komen jou even vertellen dat hun zoontje zo goed is met voetballen dat ze hem willen hebben in Engeland of waar dan ook.De hele familie krijgt een groot huis vader krijgt nog een baantje bij de plaatselijk sub sponser een contract voor 5 jaar voor het talentvolle zoontje met totale waarde van pakweg 5 tot 8 miljoen.
Ja bij Ajax krijgt hij nog een jeugd contract goed betaald maar wie weet of hij wel doorbreekt of zwaar geblesseerd raakt ? ja wat doe je dan het blijft altijd moeilijk om dit soort gassies te bekritiseren.
Loetje
 Loetje - woensdag 18 juli 2018 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 12:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

klopt! de manier hoe die vertrekt laat zien dat hij dat niet echt is.
Lijkt me ook!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 juli 2018 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 12:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lijkt me ook!
Mij niet!
Loetje
 Loetje - woensdag 18 juli 2018 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 12:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mij niet!
Want Kluivert is toch een echte Ajacied? ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 juli 2018 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 12:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Want Kluivert is toch een echte Ajacied? ;)
Ja man, zo genoten van die gozer!! Wat een topper man. Ziyech mag zijn veters nog niet eens strikken! ;-)
Loetje
 Loetje - woensdag 18 juli 2018 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 13:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja man, zo genoten van die gozer!! Wat een topper man. Ziyech mag zijn veters nog niet eens strikken! ;-)
Kluivert strikt wel wat anders... ;)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 18 juli 2018 - 14:35   quote  deeplink  
Er blijkt recent een mol te zitten in de selectie van Ajax die de Raad van commissarisen op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen in de kleedkamer.

Het bestuur (Overmars/Van der Sar/Slop) van Ajax weet nog niet wie de Mol is die aan de stoelpoten van Tan Hag gaat zagen, maar dat de RVC op de hoogte is van interne discussies binnen de kleedkamer, zegt voldoende.

Wie is de MOL? Het gaat spannend worden? wordt die ontmaskert aan het eind van het seizoen?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 juli 2018 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 12:06 schreef p111 het volgende:
Ja dat blijft altijd een moeilijke discussie,staat er in enen een aantal mensen voor je deur ,je vader doet open want hij zit in de ww of wao dus is thuis.Die mensen komen jou even vertellen dat hun zoontje zo goed is met voetballen dat ze hem willen hebben in Engeland of waar dan ook.De hele familie krijgt een groot huis vader krijgt nog een baantje bij de plaatselijk sub sponser een contract voor 5 jaar voor het talentvolle zoontje met totale waarde van pakweg 5 tot 8 miljoen.
Ja bij Ajax krijgt hij nog een jeugd contract goed betaald maar wie weet of hij wel doorbreekt of zwaar geblesseerd raakt ? ja wat doe je dan het blijft altijd moeilijk om dit soort gassies te bekritiseren.
Dit beschrijft niet of je wel of geen echte Ajacied bent. Zulke jochies spelen nooit in Ajax 1 en dat kun je ze inderdaad niet kwalijk nemen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 18 juli 2018 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 13:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja man, zo genoten van die gozer!! Wat een topper man. Ziyech mag zijn veters nog niet eens strikken! ;-)
Toen die nog ballen jongen was en naast het veld stond!
Eide
 Eide - woensdag 18 juli 2018 - 21:07   quote  deeplink  
Blind: Dat Ajax zo lang geen kampioen is geworden doet pijn

Daley Blind is weer speler van Ajax. Dat verraste velen, maar de 28-jarige international heeft een weloverwogen beslissing gemaakt. ,,Het voelt vertrouwd en dat is belangrijk.”

In de vier jaar dat hij weg was, heeft Daley Blind zijn band met Ajax altijd gekoesterd. Als hij in Manchester vrij was en zijn voormalige club moest spelen, zat hij steevast voor de buis. Was hij op het moment van spelen in Amsterdam, dan ging hij naar het stadion. Nu is hij terug als speler. ,,Ik ben altijd supporter gebleven. Dus dat ze zo lang geen kampioen zijn geworden, deed me pijn. Nóg een goede reden om terug te keren om zo het kampioenschap weer terug te brengen.” Dat voelt als thuiskomen voor hem. ,,Ik kende nog niet iedereen maar het voelt vertrouwd en dat is belangrijk.”

Blind komt terug in Amsterdam met een bulk aan Premier League-ervaring. ,,Ik heb Louis van Gaal meegemaakt als trainer en José Mourinho. Bij Mourinho ging het om resultaat. Dat, dat het belangrijkste is wat er is.” Hij kijk naar beroemde ploeggenoten als Zlatan Ibrahimovic maar leerde nog het meest van Michael Carrick. ,,Hoe hij mijn positie invulde.” Met Chris Smalling stond hij niet zelden in het hart van de verdediging. ,,Die speelde weer heel anders dan dat ik dat deed. Hoe hij duels aanging bijvoorbeeld. Zo leer je van elkaar. Ik ben vooral volwassener geworden. Ik ga nu proberen om dat op de jonge jongens van Ajax over te brengen.”

Dat doet hij volgens trainer Erik ten Hag nu al op het nationale trainingscentrum van de Engelse voetbalbond waar Ajax deze week traint. ,,Daley laat zich vanaf de eerste minuut zien. Tijdens besprekingen en ook tijdens de training breekt hij in tijdens spelsituaties. Hij helpt spelers en laat zien dat hij het team wil helpen.”

Verantwoord
De 54-voudig international denkt dat het voor hem kort dag wordt om volgende week al te presteren in het belangrijke voorrondeduel voor de Champions League tegen Sturm Graz. ,,Maar we moeten nog maar even kijken hoe het gaat de komende tijd. En of het ook verantwoord is om te spelen is ook de vraag natuurlijk. Ik wil graag het hele seizoen fit blijven.” Manchester United begon pas op 16 juli aan het seizoen. Blind zat toen midden in de transferonderhandelingen met Ajax. ,,En Ajax was al een maand eerder begonnen. Ik merk er nog niet zo gek veel van op het trainingsveld maar een wedstrijd is altijd anders. Ik heb bijvoorbeeld nog helemaal geen oefenwedstrijd in de benen.”

Daar kan morgen (donderdag) verandering in komen als Ajax twee oefenwedstrijden afwerkt in Engeland. In de middag treedt Ajax aan tegen Premier Leagueclub Wolverhampton Wanderers. ’s Avonds volgt dan een duel tegen Walsall dat in de League One speelt.

Ad.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juli 2018 door Eide --
AkaS
 AkaS - donderdag 19 juli 2018 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juli 2018 - 14:35 schreef Ajax we love you het volgende:
Er blijkt recent een mol te zitten in de selectie van Ajax die de Raad van commissarisen op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen in de kleedkamer.

Het bestuur (Overmars/Van der Sar/Slop) van Ajax weet nog niet wie de Mol is die aan de stoelpoten van Tan Hag gaat zagen, maar dat de RVC op de hoogte is van interne discussies binnen de kleedkamer, zegt voldoende.

Wie is de MOL? Het gaat spannend worden? wordt die ontmaskert aan het eind van het seizoen?
Ik zet mijn chocolade op Donny van de Beek, hij informeert Sjakie en Sjakie informeert Willy Wonka.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 19 juli 2018 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juli 2018 - 08:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik zet mijn chocolade op Donny van de Beek, hij informeert Sjakie en Sjakie informeert Willy Wonka.
Hahaha
ras
 ras - maandag 10 september 2018 - 22:13   quote  deeplink  
Wie gaat er nu 16 miljoen euro betalen voor deze speler. Het is helemaal geen topper en dat er voor deze speler zo veel geld is betaald is voor mij volstrekt onbegrijpelijk.
p111
 p111 - maandag 10 september 2018 - 23:25   quote  deeplink  
Je moet hem ook geen linksback zetten.
Loetje
 Loetje - dinsdag 11 september 2018 - 01:21   quote  deeplink  
Overmars gaf zelf ook aan teveel betaald te hebben voor Blind en legde de reden uit. Neemt niet weg dat ik het prima vind als die weer zijn niveau van zijn laatste 4 wedstrijden bij ons oppakt. Zoals die nu 2x speelde bij Oranje kon echt niet.
Eide
 Eide - dinsdag 11 september 2018 - 05:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 september 2018 - 01:21 schreef Loetje het volgende:
Overmars gaf zelf ook aan teveel betaald te hebben voor Blind en legde de reden uit. Neemt niet weg dat ik het prima vind als die weer zijn niveau van zijn laatste 4 wedstrijden bij ons oppakt. Zoals die nu 2x speelde bij Oranje kon echt niet.
Vooral linksback kan echt niet. Dat is de plek waarop hij bij Ajax ook totaal niet uit de verf kwam. Blind moet centraal spelen waar hij niet afhankelijk is van fysiek vermogen maar waar bij voetballend en met inzicht het verschil kan maken.
remco k
 remco k - dinsdag 11 september 2018 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 22:13 schreef ras het volgende:
Wie gaat er nu 16 miljoen euro betalen voor deze speler. Het is helemaal geen topper en dat er voor deze speler zo veel geld is betaald is voor mij volstrekt onbegrijpelijk.
Wat kan mij het nou schelen wat hij laat zien in het NL elftal op linksback?

Hij speelt bij Ajax tot nu toe erg goed, en is mede verantwoordelijk voor plaatsing CL waar we de eerste 40 miljoen verdiend hebben.
p111
 p111 - dinsdag 11 september 2018 - 09:22   quote  deeplink  
We hebben op dit forum echte Blind haters,die je alleen hoort/ziet als hij een mindere wedstrijd speelt maar niks posten als als hij een prima wedstrijd speelt.Ik weet wat het is ik was een Siem hater,je bent niet objectief meer.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 11 september 2018 - 11:38   quote  deeplink  
We moeten nou ook niet gaan doen alsof Blind een koekenbakker is na wat slechte potten in Oranje, net zoals we niet Frenkie al een wereldtopper moeten gaan noemen.

Laat ze het beiden maar een seizoen lang en in de CL laten zien.

16 m is veel geld, maar als hij dat voor Ajax waard blijkt te zijn dan is dat toch helemaal niet erg? Want daar gaat het toch om? Ajax. En niet wat hij bij het NL elftal laat zien.
AkaS
 AkaS - dinsdag 11 september 2018 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 september 2018 - 22:13 schreef ras het volgende:
Wie gaat er nu 16 miljoen euro betalen voor deze speler. Het is helemaal geen topper en dat er voor deze speler zo veel geld is betaald is voor mij volstrekt onbegrijpelijk.
Ik deel jouw mening volledig in deze, maar dat had ik al meerdere malen duidelijk gemaakt.
Vanwaar dat je nu plotseling weer op het forum komt?

Een kritische mening is wat mij betreft wel vaker welkom :-)
p111
 p111 - dinsdag 11 september 2018 - 13:06   quote  deeplink  
Niks onbegrijpelijk als je hem op de juiste manier gebruikt dan is hi zijn geld waard.En 16 miljoen lijkt veel maar is op dit moment in de voetbal wereld bijna een gangbare prijs.Kijk even in de PL wat voor een prijzen er betaald worden ? een gewone doorsnee back die 30x een bal over de lijn schopt,waar niemand ooit van gehoord hebt die kost zo rond de 10 miljoen.Onze vriend Strootman die geen bal kan schoppen in het ned/team en er uit gespeeld is door Frenkie, ging naar Marseille voor een kleine 30 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 september 2018 door p111 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 11 september 2018 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 september 2018 - 05:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Vooral linksback kan echt niet. Dat is de plek waarop hij bij Ajax ook totaal niet uit de verf kwam. Blind moet centraal spelen waar hij niet afhankelijk is van fysiek vermogen maar waar bij voetballend en met inzicht het verschil kan maken.
Bijvoorbeeld. Linksachter is altijd een probleem geweest. 6 kan uiteraard ook.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 12 september 2018 - 10:08   quote  deeplink  
Volgens mij voelt Blind wat druk om te presteren.

Eerst zelf zeggen dat hij zich geen leider voelt en ook geen leiderschap gaat vertonen.
Vervolgens zegt Overmars dat Blind te duur hebben aangeschaft.

Om zo de druk wellicht te verlichten en meer frank en vrij te kunnen voetballen.
remco k
 remco k - donderdag 20 september 2018 - 16:06   quote  deeplink  
Een 7,5 speelde echt prima, paar keer erg belangrijk met doordekken die op de helft.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 september 2018 - 16:33   quote  deeplink  
Maar grijpt bij de kans van AEK als een oud wijf in. Gelukkig haalt Frenkie erna het schot eruit. Na rust was die prima.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 21 december 2019 - 13:13   quote  deeplink  
fdf9774633.png
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 21 december 2019 - 13:19   quote  deeplink  
Heftig! Hoop op een goed en volledig herstel!
Daarna hopen dat hij nog van waarde kan zijn voor onze club

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5894
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Daley Blind topic









0.0103600