BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (dinsdag 07 aug 2018, 20:00 / dinsdag 14 aug 2018, 20:30); 5 - 2 (2 - 2 / 3 - 0)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 16 augustus 2018 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 16:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik reageer niet eens meer op een wedstrijd. Heb geen zin in nodeloze en nutteloze discussie met een stel onnozele schreeuwers die vanachter hun toetsenbord de held willen zijn en je van alles toeroepen wat je zou zijn.
wat loetje zegt.... iedereen... niet alles te persoonlijk opvatten heb ik mezelf wel voorgenomen... wel betere dingen te doen tegenwoordig... :P
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 16 augustus 2018 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 18:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ach gap, dat doet werkelijk iedereen hier.
Je weet waar ik op doel ouwe!! Omdat ik geen fan ben van die ben je een racist. Omdat je een mening hebt over iets ben je ineens een nep-Ajacied. Omdat je geen fan bent van Ten Hag ben je ineens een hater. Pffff man, ga gewoon niet meer reageren tijdens de wedstrijd. En misschien er omheen ook niet. Die paar schreeuwmongolen verpesten het echt. Kon best met Remco, AkaS, Pietje of Eide een meningsverschil hebben, maar dan heb je gewoon nog respect voor elkaar. Bij sommigen met je het eerst 99x uitleggen voordat ze het snappen. Ben daar gewoon beetje klaar mee. Ik hoef toch godsamme geen toestemming te vragen om een bepaalde mening te mogen hebben van deze mongolen???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 16 augustus 2018 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 17:26 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Hallo Ajax Warrior,

Ik ben al bijna 2 jaar geleden gestopt met het reageren op dit forum. Had ook geen zin meer in die nutteloze discussies. Lees het wel nog af en toe. Het gaat je goed.
Tnx man, blijf nog gewoon maar tijdens de wedstrijd blokkeer ik die kansloze mongolen wel. Tenminste respectvol om met anderen via Whatsapp te discussiƫren zonder van alles naar je smoel geworpen te krijgen. En ja, jou miste ik al een tijdje.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 16 augustus 2018 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 18:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat loetje zegt.... iedereen... niet alles te persoonlijk opvatten heb ik mezelf wel voorgenomen... wel betere dingen te doen tegenwoordig... :P
Niet alles persoonlijk opvatten??? Tering ouwe, als iemand zegt dat ik een downie of racist ben omdat ik een bepaalde reactie geef dan is dat persoonlijk gericht.

Heel simpel, Remco en ik liggen elkaar misschien niet en hebben best verschillende inzichten, maar zelfs wij hebben nog respect voor elkaar!!
Loetje
 Loetje - donderdag 16 augustus 2018 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 18:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je weet waar ik op doel ouwe!! Omdat ik geen fan ben van die ben je een racist. Omdat je een mening hebt over iets ben je ineens een nep-Ajacied. Omdat je geen fan bent van Ten Hag ben je ineens een hater. Pffff man, ga gewoon niet meer reageren tijdens de wedstrijd. En misschien er omheen ook niet. Die paar schreeuwmongolen verpesten het echt. Kon best met Remco, AkaS, Pietje of Eide een meningsverschil hebben, maar dan heb je gewoon nog respect voor elkaar. Bij sommigen met je het eerst 99x uitleggen voordat ze het snappen. Ben daar gewoon beetje klaar mee. Ik hoef toch godsamme geen toestemming te vragen om een bepaalde mening te mogen hebben van deze mongolen???
Ik weet wat je bedoeld, maar met alle respect, de enige die altijd netjes post hier, is Eide. En ja, er snappen hier veel mensen de context niet. Van alle kanten. Laat het lopen, probeer ik ook.
Eide
 Eide - donderdag 16 augustus 2018 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 18:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eide
Mwah, ik heb hier in het verleden ook wel een paar keer m'n zelfbeheersing verloren hoor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 16 augustus 2018 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 18:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoeld, maar met alle respect, de enige die altijd netjes post hier, is Eide. En ja, er snappen hier veel mensen de context niet. Van alle kanten. Laat het lopen, probeer ik ook.
Kijk, ik laat mezelf wel eens gaan maar zal nooit iemand downie, nep-Ajacied of racist noemen. Niet via hier en niet via pb! En verder laat ik het erbij!

En voor de oplettende, ja nu heb ik me laten gaan ja door jullie mongolen te noemen! Maar je krijgt waarom je vraagt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 augustus 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - donderdag 16 augustus 2018 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 19:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Mwah, ik heb hier in het verleden ook wel een paar keer m'n zelfbeheersing verloren hoor.
Ach man, jij noemt dat zelfbeheersing verliezen... Hahaha en ik dan?! Ik gooi meteen een atoombom op het forum... Nee gap, jij bent de meest nette en onderbouwende persoon hier. En dat meen ik echt.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 augustus 2018 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 19:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk, ik laat mezelf wel eens gaan maar zal nooit iemand downie, nep-Ajacied of racist noemen. Niet via hier en niet via pb! En verder laat ik het erbij!

En voor de oplettende, ja nu heb ik me laten gaan ja door jullie mongolen te noemen! Maar je krijgt waarom je vraagt!
Jij mag mij mongool noemen ;-)
remco k
 remco k - donderdag 16 augustus 2018 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 18:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je weet waar ik op doel ouwe!! Omdat ik geen fan ben van die ben je een racist. Omdat je een mening hebt over iets ben je ineens een nep-Ajacied. Omdat je geen fan bent van Ten Hag ben je ineens een hater. Pffff man, ga gewoon niet meer reageren tijdens de wedstrijd. En misschien er omheen ook niet. Die paar schreeuwmongolen verpesten het echt. Kon best met Remco, AkaS, Pietje of Eide een meningsverschil hebben, maar dan heb je gewoon nog respect voor elkaar. Bij sommigen met je het eerst 99x uitleggen voordat ze het snappen. Ben daar gewoon beetje klaar mee. Ik hoef toch godsamme geen toestemming te vragen om een bepaalde mening te mogen hebben van deze mongolen???
Ik zou het vervelend vinden als ik daar toch een aandeel
In heb gehad.

Maar ik begrijp je volkomen. Ik ben ook een stuk minder gaan posten.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 augustus 2018 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou het vervelend vinden als ik daar toch een aandeel
In heb gehad.

Maar ik begrijp je volkomen. Ik ben ook een stuk minder gaan posten.
Ach iedereen laat zich wel eens gaan. Ik reageer ook al bijna niet meer. Je kan een mening hebben maar het gezeik hier is toch al heel lang hetzelfde.

Sorry Warrior of anderen als ik je downie genoemd heb.. ;)

Uiteindelijk is (bijna) iedereen hier Ajacied en heeft op zijn manier het beste met Ajax voor..
Loetje
 Loetje - donderdag 16 augustus 2018 - 22:42   quote  deeplink  
Het is maar wat je wilt zien. Heb met iedereen hier in de clinch gelegen en altijd erna respect gehad. Probeer altijd te onderbouwen. Kritiek als het slecht is en positief als het goed is.

Maar het slaat hier oprecht helemaal door. Het gaat nergens meer over en dat is niet sinds gisteren. En mensen kunnen mij haten, maar ik ben wel altijd puur en oprecht.

Maar sommige hier kots ik werkelijk helemaal uit. Het structureel zoeken van ellende. De club ongefundeerd in diskrediet brengen en vervolgens jezelf Ajacied noemen. Pleur dan lekker op
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 16 augustus 2018 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 22:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou het vervelend vinden als ik daar toch een aandeel
In heb gehad.

Maar ik begrijp je volkomen. Ik ben ook een stuk minder gaan posten.
Same, ik heb sowieso helemaal geen tijd meer om ergens diep op in te gaan, oftewel de langere posts. Plus dat andere mensen het beter kunnen verwoorden dan ik.

Alleen nog in wedstrijdtopics ventileer ik mij nog zowat.
Loetje
 Loetje - donderdag 16 augustus 2018 - 23:08   quote  deeplink  
Jij moet juist meer posten ouwe. Altijd fijn als er iemand terugkomt van de oude garde.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 augustus 2018 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 23:08 schreef Loetje het volgende:
Jij moet juist meer posten ouwe. Altijd fijn als er iemand terugkomt van de oude garde.
mits netjes en niet een nummer10 met een kutsfeer in huis en hier af te reageren ;) maar dat is geweest ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 17 augustus 2018 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 23:08 schreef Loetje het volgende:
Jij moet juist meer posten ouwe. Altijd fijn als er iemand terugkomt van de oude garde.
Ik ben niet weg, lees nog wel bijna alles. Maar meestal is mijn mening een combinatie van meerdere mensen hier, die, zoals gezegd, een stuk beter zijn in hun typkunsten.

Overigens mogen we nog blij zijn dat het hier vaak goed gaat en we het kunnen onderhouden zonder moderator (Boudewijn acht ik dat amper nog). Plekken als Voetbalprimeur en Voetbalzone zijn de comments alleen maar teringverwekkend, om het nog zacht uit te drukken.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 17 augustus 2018 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 01:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik ben niet weg, lees nog wel bijna alles. Maar meestal is mijn mening een combinatie van meerdere mensen hier, die, zoals gezegd, een stuk beter zijn in hun typkunsten.

Overigens mogen we nog blij zijn dat het hier vaak goed gaat en we het kunnen onderhouden zonder moderator (Boudewijn acht ik dat amper nog). Plekken als Voetbalprimeur en Voetbalzone zijn de comments alleen maar teringverwekkend, om het nog zacht uit te drukken.
dat klopt, vooral vp is een ramp.. post er nooit... en sowieso meer zen nu haha..
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 augustus 2018 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 01:00 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik ben niet weg, lees nog wel bijna alles. Maar meestal is mijn mening een combinatie van meerdere mensen hier, die, zoals gezegd, een stuk beter zijn in hun typkunsten.

Overigens mogen we nog blij zijn dat het hier vaak goed gaat en we het kunnen onderhouden zonder moderator (Boudewijn acht ik dat amper nog). Plekken als Voetbalprimeur en Voetbalzone zijn de comments alleen maar teringverwekkend, om het nog zacht uit te drukken.
Heb Boudewijn laatst ontmoet. Die is hier volgens mij amper nog.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 augustus 2018 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 22:42 schreef Loetje het volgende:
Het is maar wat je wilt zien. Heb met iedereen hier in de clinch gelegen en altijd erna respect gehad. Probeer altijd te onderbouwen. Kritiek als het slecht is en positief als het goed is.

Maar het slaat hier oprecht helemaal door. Het gaat nergens meer over en dat is niet sinds gisteren. En mensen kunnen mij haten, maar ik ben wel altijd puur en oprecht.

Maar sommige hier kots ik werkelijk helemaal uit. Het structureel zoeken van ellende. De club ongefundeerd in diskrediet brengen en vervolgens jezelf Ajacied noemen. Pleur dan lekker op
Kijk Loetje, je doet nu precies waar ik het over heb. Wat voor jou zoeken naar ellende is, kan voor een ander een heel andere betekenis hebben. Om dan te roepen dat diegene zich geen Ajacied mag noemen gaat mij veel te ver. Misschien is die reageerder wel hele dagen op de toekomst te vinden en ziet en hoort hij iets wat wij niet zien. Wat ik bedoel te zeggen is dat iedereen een mening mag hebben zonder dat we die gelijk moeten veroordelen.

Het gaat mij juist erom dat er in discussies altijd naar woorden als downie, nep-Ajacied of racist moet worden gegrepen om te denken dat je zo een discussie kunt winnen. Heb de laatste tijd diverse pb's gehad met diezelfde strekking van woorden. En elke keer probeer in netjes te blijven op diezelfde mongolen.

En let wel, ik zuiver mijzelf nu niet van blaam, maar na de zoveelste verwensing was en ben ik er wel klaar mee!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 augustus 2018 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 08:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk Loetje, je doet nu precies waar ik het over heb. Wat voor jou zoeken naar ellende is, kan voor een ander een heel andere betekenis hebben. Om dan te roepen dat diegene zich geen Ajacied mag noemen gaat mij veel te ver. Misschien is die reageerder wel hele dagen op de toekomst te vinden en ziet en hoort hij iets wat wij niet zien. Wat ik bedoel te zeggen is dat iedereen een mening mag hebben zonder dat we die gelijk moeten veroordelen.

Het gaat mij juist erom dat er in discussies altijd naar woorden als downie, nep-Ajacied of racist moet worden gegrepen om te denken dat je zo een discussie kunt winnen. Heb de laatste tijd diverse pb's gehad met diezelfde strekking van woorden. En elke keer probeer in netjes te blijven op diezelfde mongolen.

En let wel, ik zuiver mijzelf nu niet van blaam, maar na de zoveelste verwensing was en ben ik er wel klaar mee!
Denk dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Zelfde als Facebook en eigenlijk overal waar helden kunnen typen komt er een hoop onzin uit.

Zegt denk ook meer over de mensen zelf die je dit sturen..
hjf
 hjf - vrijdag 17 augustus 2018 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 18:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik weet wat je bedoeld, maar met alle respect, de enige die altijd netjes post hier, is Eide. En ja, er snappen hier veel mensen de context niet. Van alle kanten. Laat het lopen, probeer ik ook.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
hjf
 hjf - vrijdag 17 augustus 2018 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 19:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Mwah, ik heb hier in het verleden ook wel een paar keer m'n zelfbeheersing verloren hoor.
Er is niets menselijker dan dat Eide!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 augustus 2018 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 08:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Zelfde als Facebook en eigenlijk overal waar helden kunnen typen komt er een hoop onzin uit.

Zegt denk ook meer over de mensen zelf die je dit sturen..
Snap ik Hummel, maar na een x of 10 is de pret er wel vanaf.

Zoals ik zeg zuiver ik mezelf niet van blaam, maar iemand downie, nep-Ajacied of racist noemen omdat je het niet eens bent met de mening van diegene gaat mij te ver.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 augustus 2018 - 08:42   quote  deeplink  
Waar ik wel blij mee ben is dat deze discussie nu eens op gang komt. Denk dat we allemaal niet willen dat we qua reacties naar bijvoorbeeld VP afdwalen. Dus heb respect, houd de discussie netjes en als je het gevoel krijgt dat het uit de klauwen loopt, loop er dan even voor weg. Maar blijf altijd in de gedachte dat een ander het anders beleefd of voelt.
Eide
 Eide - vrijdag 17 augustus 2018 - 08:55   quote  deeplink  
Zonder 'high and mighty' over te willen komen; Je kiest er zelf voor of je beledigd bent of niet en hoe je daar op reageert. Een ander kan proberen te kwetsen of je uit proberen te lokken, maar je kiest er echt zelf voor of het je raakt of niet. Of je die keuze bewust kan maken is overigens een heel andere vraag, want bepaalde dingen zijn dusdanig kwetsend dat het niet alleen een reactie garandeert maar dat deze ook gewoon terecht is. Moraal van het verhaal; probeer gewoon een beetje normaal te doen tegen elkaar.

Dat gezegd hebbende irriteert het ook mij enorm als discussies met gestrekt been op de man worden gevoerd. Ik heb mij in het verleden om die reden en ook op die manier wel eens laten gaan. Dat hoort denk ik niet. Je kan het rustig met elkaar oneens zijn zonder meteen karaktermoord te plegen.

Of de insteek dan positief of negatief is en welke mening iemand heeft doet er wat mij betreft niet zo toe. Iedereen is vrij om een eigen mening te hebben, hoezeer die mening ook in of uit de pas loopt met alle anderen. Het aardige aan discussie is juist die wisselwerking tussen personen met uiteenlopende meningen, prioriteiten en argumenten. Of je het dan eens bent met een ander is echt niet belangrijk, je kan het toch alleen maar accepteren.

Ik vind het de laatste tijd trouwens juist weer prettig vertoeven hier op het forum.
hjf
 hjf - vrijdag 17 augustus 2018 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 08:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Snap ik Hummel, maar na een x of 10 is de pret er wel vanaf.

Zoals ik zeg zuiver ik mezelf niet van blaam, maar iemand downie, nep-Ajacied of racist noemen omdat je het niet eens bent met de mening van diegene gaat mij te ver.
Mag ik vragen aan je wie dat soort onzin loopt te roepen.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 17 augustus 2018 - 10:28   quote  deeplink  
Dat is wel vervelend.
Voor zover ik weet heb ik geen respectloze dingen geroepen en ben ik hier nooit echt tegen iemand uitgevallen of iets in die richting.
Mocht dat wel het geval zijn, dan hierbij mijn oprechte excuses.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 augustus 2018 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 09:04 schreef hjf het volgende:

[..]

Mag ik vragen aan je wie dat soort onzin loopt te roepen.
Je mag het vragen, maar ik ben niet snel iemand die namen openbaart. Gewoonweg omdat ik niet zo ben. Wel weet ik dat ze dit hebben gelezen en dondersgoed weten dat het over ze gaat. Alleen of die helden zullen reageren, dat vermoed ik niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 augustus 2018 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 08:55 schreef Eide het volgende:
Zonder 'high and mighty' over te willen komen; Je kiest er zelf voor of je beledigd bent of niet en hoe je daar op reageert. Een ander kan proberen te kwetsen of je uit proberen te lokken, maar je kiest er echt zelf voor of het je raakt of niet. Of je die keuze bewust kan maken is overigens een heel andere vraag, want bepaalde dingen zijn dusdanig kwetsend dat het niet alleen een reactie garandeert maar dat deze ook gewoon terecht is. Moraal van het verhaal; probeer gewoon een beetje normaal te doen tegen elkaar.

Dat gezegd hebbende irriteert het ook mij enorm als discussies met gestrekt been op de man worden gevoerd. Ik heb mij in het verleden om die reden en ook op die manier wel eens laten gaan. Dat hoort denk ik niet. Je kan het rustig met elkaar oneens zijn zonder meteen karaktermoord te plegen.

Of de insteek dan positief of negatief is en welke mening iemand heeft doet er wat mij betreft niet zo toe. Iedereen is vrij om een eigen mening te hebben, hoezeer die mening ook in of uit de pas loopt met alle anderen. Het aardige aan discussie is juist die wisselwerking tussen personen met uiteenlopende meningen, prioriteiten en argumenten. Of je het dan eens bent met een ander is echt niet belangrijk, je kan het toch alleen maar accepteren.

Ik vind het de laatste tijd trouwens juist weer prettig vertoeven hier op het forum.
Het moraal van jouw verhaal ligt dus geheel in het moraal van mijn verhaal.

Ik voel me enkel beledigd als het meermalen geroepen wordt door dezelfde personen. Bij 1x lach ik je uit, bij 2x irriteert het me en bij een 3e keer vind ik het genoeg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 augustus 2018 - 10:52   quote  deeplink  
En nu weer verder ...........

Of niet natuurlijk! ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 17 augustus 2018 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 08:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Snap ik Hummel, maar na een x of 10 is de pret er wel vanaf.

Zoals ik zeg zuiver ik mezelf niet van blaam, maar iemand downie, nep-Ajacied of racist noemen omdat je het niet eens bent met de mening van diegene gaat mij te ver.
Och kerel. Ik begrijp je echt heel erg goed.

Ik weet van mezelf dat ik vaak hele pittige dingen zeg die anderen tegen de borst stoten.

Maar als je mijn inbox ziet aan verwensingen endergelijke. Dat is echt niet meer normaal

Tot aan bedreigingen dat ze wisten waar ik woon en me op zouden zoeken aan toe.

Heb een heel vaak over nagedacht lekker weg te gaan hier. Maar wil me ook niet weg laten jagen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2018 door remco k --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 17 augustus 2018 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 11:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Och kerel. Ik begrijp je echt heel erg goed.

Ik weet van mezelf dat ik vaak hele pittige dingen zeg die anderen tegen de borst stoten.

Maar als je mijn inbox ziet aan verwensingen endergelijke. Dat is echt niet meer normaal

Tot aan bedreigingen dat ze wisten waar ik woon en me op zouden zoeken aan toe.

Heb een heel vaak over nagedacht lekker weg te gaan hier. Maar wil me ook niet weg laten jagen.
Ergens anders zal het absoluut niet beter zijn. Simpelweg de PBs niet serieus nemen, erom lachen en doorgaan. Dat soort mensen zijn het niet waard om energie in te steken.

Mensen zijn nu eenmaal ziek in hun hoofd als ze op hun teentjes getrapt zijn.
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 augustus 2018 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 08:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kijk Loetje, je doet nu precies waar ik het over heb. Wat voor jou zoeken naar ellende is, kan voor een ander een heel andere betekenis hebben. Om dan te roepen dat diegene zich geen Ajacied mag noemen gaat mij veel te ver. Misschien is die reageerder wel hele dagen op de toekomst te vinden en ziet en hoort hij iets wat wij niet zien. Wat ik bedoel te zeggen is dat iedereen een mening mag hebben zonder dat we die gelijk moeten veroordelen.

Het gaat mij juist erom dat er in discussies altijd naar woorden als downie, nep-Ajacied of racist moet worden gegrepen om te denken dat je zo een discussie kunt winnen. Heb de laatste tijd diverse pb's gehad met diezelfde strekking van woorden. En elke keer probeer in netjes te blijven op diezelfde mongolen.

En let wel, ik zuiver mijzelf nu niet van blaam, maar na de zoveelste verwensing was en ben ik er wel klaar mee!
Lezen ouwe, lezen! Ik ben persoonlijk met een groepje van 4 of 5 helemaal klaar. Ik veroordeel hier verder niemand, maar als mensen hier louter komen om ruzie, vraag ik me af of dat Ajacieden zijn of juist intetnethooligans.

Dan moet je je ook niet meteen aangesproken voelen want heb je vaak genoeg aan te telefoon uitgelegd hoe ik hier in sta.

En niemand hoeft zich te zuiveren.
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 augustus 2018 - 14:10   quote  deeplink  
En Warrior, ik heb jou al vaker gezegd over talloze keren hetzelfde uitleggen en dat je bijna toestemming zou moeten vragen wat je mag posten, negeer die gasten gap. Je kent ze niet en heb niets met ze van doen. Ik negeer nu 4/5 mensen bijna structureel en dat bevalt me echt uitstekend
remco k
 remco k - vrijdag 17 augustus 2018 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 12:07 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ergens anders zal het absoluut niet beter zijn. Simpelweg de PBs niet serieus nemen, erom lachen en doorgaan. Dat soort mensen zijn het niet waard om energie in te steken.

Mensen zijn nu eenmaal ziek in hun hoofd als ze op hun teentjes getrapt zijn.
Ach. Ik probeer er ook zo min mogelijk energie in te steken. Maar er zijn dingen die je eenmaal wel raken.
Pietje
 Pietje - vrijdag 17 augustus 2018 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 augustus 2018 - 18:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je weet waar ik op doel ouwe!! Omdat ik geen fan ben van die ben je een racist. Omdat je een mening hebt over iets ben je ineens een nep-Ajacied. Omdat je geen fan bent van Ten Hag ben je ineens een hater. Pffff man, ga gewoon niet meer reageren tijdens de wedstrijd. En misschien er omheen ook niet. Die paar schreeuwmongolen verpesten het echt. Kon best met Remco, AkaS, Pietje of Eide een meningsverschil hebben, maar dan heb je gewoon nog respect voor elkaar. Bij sommigen met je het eerst 99x uitleggen voordat ze het snappen. Ben daar gewoon beetje klaar mee. Ik hoef toch godsamme geen toestemming te vragen om een bepaalde mening te mogen hebben van deze mongolen???
Wat een somberte, gap, en dan ook nog eens vanuit je vakantieadres!

Maar per saldo heb je volledig gelijk. Dat is ook de reden dat ik wel eens een poosje hier ben weggeweest.

Vooropgesteld: een forum is een medium waar iedereen zijn of haar mening kan/mag geven. Niets meer en niets minder. Maar bij sommigen valt een afwijkende mening verkeerd en wordt het al gauw zeer persoonlijk met een fors gescheld over en weer. Er is al vaker gesteld dat een open forum iedereen de kans biedt om zijn/haar mening te posten. Anders wordt het wanneer dat gescheld zeer persoonlijk wordt.

Ik vind dat -helaas- een beetje de afspiegeling van onze hedendaagse maatschappij: we worden met elkaar wat intoleranter in dit land, we kunnen wat minder van elkaar hebben.

Een voorbeeld: een paar weken geleden was ik in mijn dorp onderweg naar de Chinees (we hadden geen zin om te koken...). Bij een kruising reed een meisje op de fiets pardoes de weg op, die nadrukkelijk met haar smartphone in de weer was. Ik toeterde om haar te waarschuwen. Resultaat? Zij stak haar middelvinger op en schold mij verrot. Ik stapte uit en zei haar dat ik de volgende keer wat extra gas zou geven, waarop ze naar mij spuugde. De teef...

Kom op vriend, laat je leven niet vergallen door een of meerdere internettrollen! Geniet nog even van de Griekse sfeer en post lekker wat je wilt posten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 augustus 2018 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 14:10 schreef Loetje het volgende:
En Warrior, ik heb jou al vaker gezegd over talloze keren hetzelfde uitleggen en dat je bijna toestemming zou moeten vragen wat je mag posten, negeer die gasten gap. Je kent ze niet en heb niets met ze van doen. Ik negeer nu 4/5 mensen bijna structureel en dat bevalt me echt uitstekend
Maar daar ligt nu juist het punt. Ik kan mensen niet negeren. Dat zit niet in mijn aard.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 augustus 2018 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach. Ik probeer er ook zo min mogelijk energie in te steken. Maar er zijn dingen die je eenmaal wel raken.
Klopt en deze dingen raken mij op dit moment. Ga er niet teveel over uitwijden, maar er zijn momenten in het leven dat je wat minder stabiel staat!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 17 augustus 2018 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 15:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat een somberte, gap, en dan ook nog eens vanuit je vakantieadres!

Maar per saldo heb je volledig gelijk. Dat is ook de reden dat ik wel eens een poosje hier ben weggeweest.

Vooropgesteld: een forum is een medium waar iedereen zijn of haar mening kan/mag geven. Niets meer en niets minder. Maar bij sommigen valt een afwijkende mening verkeerd en wordt het al gauw zeer persoonlijk met een fors gescheld over en weer. Er is al vaker gesteld dat een open forum iedereen de kans biedt om zijn/haar mening te posten. Anders wordt het wanneer dat gescheld zeer persoonlijk wordt.

Ik vind dat -helaas- een beetje de afspiegeling van onze hedendaagse maatschappij: we worden met elkaar wat intoleranter in dit land, we kunnen wat minder van elkaar hebben.

Een voorbeeld: een paar weken geleden was ik in mijn dorp onderweg naar de Chinees (we hadden geen zin om te koken...). Bij een kruising reed een meisje op de fiets pardoes de weg op, die nadrukkelijk met haar smartphone in de weer was. Ik toeterde om haar te waarschuwen. Resultaat? Zij stak haar middelvinger op en schold mij verrot. Ik stapte uit en zei haar dat ik de volgende keer wat extra gas zou geven, waarop ze naar mij spuugde. De teef...

Kom op vriend, laat je leven niet vergallen door een of meerdere internettrollen! Geniet nog even van de Griekse sfeer en post lekker wat je wilt posten.
Hahaha idd, een echte teef.

Maar bedankt voor de woorden Pietje!
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 augustus 2018 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 16:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar daar ligt nu juist het punt. Ik kan mensen niet negeren. Dat zit niet in mijn aard.
Kon het ook niet, kwestie van een grote knop op. En neem van mij aan, dat is het investeren waard.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 18 augustus 2018 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 11:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Och kerel. Ik begrijp je echt heel erg goed.

Ik weet van mezelf dat ik vaak hele pittige dingen zeg die anderen tegen de borst stoten.

Maar als je mijn inbox ziet aan verwensingen endergelijke. Dat is echt niet meer normaal

Tot aan bedreigingen dat ze wisten waar ik woon en me op zouden zoeken aan toe.

Heb een heel vaak over nagedacht lekker weg te gaan hier. Maar wil me ook niet weg laten jagen.
Haha heel vaak met je in de clinch gelegen hier.. Ik sta alleen niet in je inbox hoor. Het blijft maar een forum en voetbal hoort nou eenmaal een beetje emotie bij.
Respect voor anderen uiteindelijk ook.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 18 augustus 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 16:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt en deze dingen raken mij op dit moment. Ga er niet teveel over uitwijden, maar er zijn momenten in het leven dat je wat minder stabiel staat!
Sterkte in ieder geval..
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2018 - 11:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Och kerel. Ik begrijp je echt heel erg goed.

Ik weet van mezelf dat ik vaak hele pittige dingen zeg die anderen tegen de borst stoten.

Maar als je mijn inbox ziet aan verwensingen endergelijke. Dat is echt niet meer normaal

Tot aan bedreigingen dat ze wisten waar ik woon en me op zouden zoeken aan toe.

Heb een heel vaak over nagedacht lekker weg te gaan hier. Maar wil me ook niet weg laten jagen.
Bedreigingen via PB bij Boudewijn neerleggen, altijd!

Wij hebben forse ruzie gehad, maar nooit via PB trouwens.

Roboer, een nicht van de Lampies bedreigde me dat die me kapot zou maken. Me moeder was een hier en zou uit een verkrachting ofzo geboren zijn. Had hem mijn adres gegeven maar die kwam niet.

Bedreigen via PB is meer angst dan dat ze wat doen. Hoeven ze niet uit hun confortzone
remco k
 remco k - zaterdag 18 augustus 2018 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 17:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bedreigingen via PB bij Boudewijn neerleggen, altijd!

Wij hebben forse ruzie gehad, maar nooit via PB trouwens.

Roboer, een nicht van de Lampies bedreigde me dat die me kapot zou maken. Me moeder was een hier en zou uit een verkrachting ofzo geboren zijn. Had hem mijn adres gegeven maar die kwam niet.

Bedreigen via PB is meer angst dan dat ze wat doen. Hoeven ze niet uit hun confortzone
Ik reageer er helemaal niet op en betrek ook Boudewijn er niet bij.

Het is alleen wel zoals AW zegt. Sommige dingen komen wel degelijk binnen. Wat dat is zal bij ieder persoon anders zijn.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 augustus 2018 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2018 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik reageer er helemaal niet op en betrek ook Boudewijn er niet bij.

Het is alleen wel zoals AW zegt. Sommige dingen komen wel degelijk binnen. Wat dat is zal bij ieder persoon anders zijn.
Oh dat zal zeker. Echter heb ik de knop wel om dat woorden van een vreemde me echt ijs en ijskoud laten. Wat het ook is. Maar dat is gewoon een knop die ik wel om moest zetten een jaar of 2 geleden. Neemt niet weg dat dat voor iedereen anders is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Standard Luik (dinsdag 07 aug 2018, 20:00 / dinsdag 14 aug 2018, 20:30); 5 - 2 (2 - 2 / 3 - 0)









0.0228180