BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële AFC Ajax is terug in de Champions League topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 augustus 2018 - 23:04   quote  deeplink  
2ev8378.jpg

Het overzicht van de potindeling voor de Champions League 2018/2019. Ajax en PSV beiden in pot 3.

De wedstrijden zullen in de loop van de avond bekend worden. De ploeg die in speelronde 1 de tegenstander is, zal dat ook in speelronde 5 zijn. De tegenstander uit speelronde 2 zal ook die uit speelronde 6 zijn. In speelronde 3 en 4 treft Ajax dezelfde tegenstander.

Ajax heeft de Champions League gehaald door voor het eerst 3 voorrondes te overleven. Achtereenvolgens werden Sturm Graz,  Standard Luik en Dynamo Kiev overtuigend aan de kant gezet.

PSV had het iets makkelijker. De Eindhovenaren mochten als Landskampioen en mede door het succes van Liverpool vorig seizoen, pas in de Play-offs instromen. Hierin werd BATE Borisov eenvoudig verslagen.

Tevens is Nederland op de coëfficiëntielijst Oostenrijk voorbij door het succes van Ajax en PSV in de Champions League. Zowel Nederland, als Oostenrijk zijn nog met 2 clubs actief in Europa.

wunhfo.jpg

Poule A:
1. Atletico Madrid
2. Borussia Dortmund
3. AS Monaco
4. Club Brugge

Poule B:
1. FC Barcelona
2. Tottenham Hotspur
3. PSV
4. Internationale

Poule C:
1. Paris Saint Germain
2. Napoli
3. Liverpool
4. Rode Ster Belgrado

Poule D:
1. Lokomotiv Moskou
2. FC Porto
3. Schalke 04
4. Galatasaray

Poule E:
1. FC Bayern München
2. Benfica
3. Ajax
4. AEK Athene

Poule F:
1. Manchester City
2. Shakthar Donetsk
3. Olympique Lyon
4. Hoffenheim

Poule G:
1. Real Madrid
2. AS Roma
3. CSKA Moskou
4. Victoria Plzen

Poule H:
1. Juventus
2. Manchester United
3. Valencia
4. Young Boys

De poule van Ajax
2n6u494.png

De poule van PSV
2du03sx.jpg

jausk8.jpg

Speelschema Ajax

2wggle1.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2018 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 augustus 2018 - 23:06   quote  deeplink  
Vanavond de loting?? ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 augustus 2018 - 23:08   quote  deeplink  
Lokomotiv Moskou, Borussia Dortmund en Young Boys. Perspectief en we spelen tegen mijn 2e club
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 augustus 2018 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 23:08 schreef Loetje het volgende:
Lokomotiv Moskou, Borussia Dortmund en Young Boys. Perspectief en we spelen tegen mijn 2e club
Mooie loting gap, waar heb je die gezien. Ziet hier beetje naar azijnzeikerdje Derksen te kijken!
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 augustus 2018 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 23:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooie loting gap, waar heb je die gezien. Ziet hier beetje naar azijnzeikerdje Derksen te kijken!
Deze is mogelijk. Dat weet ik wel. Een in pot 1, 2 en 4. Wij zitten in 3.
Loetje
 Loetje - dinsdag 28 augustus 2018 - 23:26   quote  deeplink  
Het ergste geval loot je Real/Barca, Man United/Dortmund/Liverpool en Inter.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 28 augustus 2018 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 23:26 schreef Loetje het volgende:
Het ergste geval loot je Real/Barca, Man United/Dortmund/Liverpool en Inter.
En dan "gewoon" 2e worden en overwinteren in de CL
Loetje
 Loetje - woensdag 29 augustus 2018 - 00:09   quote  deeplink  
Even gekeken naar het programma. De wedstrijden na afloop van de CL in de Eredivisie.

- PSV (U)
- AZ Alkmaar (T)
- Feyenoord (T)
- Excelsior (U)
- ADO Den Haag (T)
- De Graafschap (T)
Enigma
 Enigma - woensdag 29 augustus 2018 - 00:49   quote  deeplink  
Lokomotiv, man united en young boys. Zou beste zijn
Loetje
 Loetje - woensdag 29 augustus 2018 - 01:04   quote  deeplink  
Borussia ipv United. Lafbek Mourinho hoef ik niet
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 29 augustus 2018 - 08:35   quote  deeplink  
Niet dat we er wel even van zouden kunnen winnen, maar ik hoop stiekem op een Tottenham Hotspur uit pot 2.
p111
 p111 - woensdag 29 augustus 2018 - 08:52   quote  deeplink  
Mijn favoriet/lijstje
Real/Barca -Tottenham-Ajax-Youngboys.
Wat geweldig eindelijk weer de CL.
Eide
 Eide - woensdag 29 augustus 2018 - 09:49   quote  deeplink  
Dit levert trouwens gegarandeerd 40 miljoen op. Daarmee zijn alle aankopen van dit seizoen al weer terug verdient.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 29 augustus 2018 - 11:22   quote  deeplink  
Ik hoop op
Lokomotiv Moskou
Tottenham Hotspur/Liverpool
Young Girls/TSG Hoffenheim/AEK Athene
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 augustus 2018 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2018 - 23:26 schreef Loetje het volgende:
Het ergste geval loot je Real/Barca, Man United/Dortmund/Liverpool en Inter.
Wel een gave poule hoor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 augustus 2018 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 00:09 schreef Loetje het volgende:
Even gekeken naar het programma. De wedstrijden na afloop van de CL in de Eredivisie.

- PSV (U)
- AZ Alkmaar (T)
- Feyenoord (T)
- Excelsior (U)
- ADO Den Haag (T)
- De Graafschap (T)
Dat zijn niet de minste ploegen, maar ook dan moeten ze er gewoon staan!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 augustus 2018 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 12:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wel een gave poule hoor.
Zeker als je kwalificatie afdwingt met 18 punten. Doelsaldo 18-6.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 augustus 2018 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 12:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat zijn niet de minste ploegen, maar ook dan moeten ze er gewoon staan!
Gelukkig zijn de meeste wedstrijden thuis. En PSV speelt zelf ook europees.
Loetje
 Loetje - woensdag 29 augustus 2018 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 12:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat zijn niet de minste ploegen, maar ook dan moeten ze er gewoon staan!
Ook dit is nogal eens een ramp geweest. Dus benieuwd of hierin ook verbeterd gaat worden.
Loetje
 Loetje - woensdag 29 augustus 2018 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 12:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de meeste wedstrijden thuis. En PSV speelt zelf ook europees.
Zou dan toch gaver zijn als Pisvee EL speelt. Dan spelen die op donderdag pas.

Laat trouwens maar, die nemen ze niet serieus
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 29 augustus 2018 - 13:25   quote  deeplink  
Ook Swart is het met mij eens. Een echte stopper en een aanvaller.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 augustus 2018 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 13:16 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zou dan toch gaver zijn als Pisvee EL speelt. Dan spelen die op donderdag pas.

Laat trouwens maar, die nemen ze niet serieus
Nee, CL is gaver. Gewoon PSV zoek gespeeld zien worden, is heerlijk om te zien.
Zeker als daarna tegen Ajax het nog een keer gebeurd, terwijl Ajax wel wint.

Gewoon aan PSV laten zien dat Ajax CL waardig is en zij niet.

En geef de supporters en de media niet de mogelijkheid om te zeggen dat Ajax een makkelijke loting heeft.

Als je bij de grote clubs wil horen dan is iedere loting prima.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 augustus 2018 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 13:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ook Swart is het met mij eens. Een echte stopper en een aanvaller.
Zei hij waarom?

Edit: Zelf een stukje gelezen. Vind dat een stopper moet komen omdat hij wil dat er kopduels word gewonnen.
Volgens mij word dat ook gedaan, in de CL hadden we een lange spits tegen die veel kopduels wint, maar niet tegen Ajax.
Dus dat zou bankvulling zijn.

En aanvaller omdat de spoeling voorin dun is. Daar kan ik mij iets bij voorstellen, Cerny, Dolberg en Bande zijn geblesseerd. Dat is een gehele voorroede. Maar ik vind dat je daardoor niet een aanvaller moet halen omdat er ook middenvelders daar kunnen spelen. Maandag nog een semi spits laten gaan, omdat er geen plek is in de selectie.

Is klaas geblesseerd en heb je geen spits dan gooi een middenvelder erin en laat je die ruimte leeg en laat je middenvelders en buitenspelers er in komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 augustus 2018 door Positieve Arrogantie --
Loetje
 Loetje - woensdag 29 augustus 2018 - 15:20   quote  deeplink  
Even toepasselijk in elkaar gezet!

2qjdq8l.png
remco k
 remco k - woensdag 29 augustus 2018 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 13:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ook Swart is het met mij eens. Een echte stopper en een aanvaller.
Sorry. Maar die man kan ik niet meer heel serieus nemen als hik het serieus bedoelt.
Enigma
 Enigma - woensdag 29 augustus 2018 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Maar die man kan ik niet meer heel serieus nemen als hik het serieus bedoelt.
Hoezo? Hij heeft toch volledig gelijk? Een stopper die echt kopsterk en dus fysiek sterk is hebben we alleen met de Ligt. De rest dat centraal speelt is dat niet, geen Vertonghen of sanchez. En een spits die wel kansen benut hoeven we het niet eens over te hebben, zeker niet na gisteren, toch? Dolberg gaat nog lang duren voordat die weer op niveau is, als ie dat ooit nog haalt. Sierhuis is er nog (lang) niet aan toe. Wil Ajax werkelijk doorstoten dan moet je er gewoon een scorende spits bij hebben.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 augustus 2018 - 21:53   quote  deeplink  
Ik vind dat Ajax geen scorende spits nodig heeft. Score deden we niet gister in Kiev maar alle andere keren scoren we wel.
Je hebt misschien veel kansen nodig om een doelpunt te maken, maar dat is tijdens een wedstrijd ook anders geweest.
En een scorende spits met een hoog rendement ga je niet meer vinden, zeker als die ook wel eens op de bank zit.

Een verdediger is echt helemaal niet nodig. Want kopduels winnen we heel vaak, zelfs met blind. Ook frenkie wint vaak kopduels, Schone overigens ook wel eens. Dan hebben we de Ligt niet eens over gehad. Ook de backs winnen wel eens een kopduel omdat de 1 met passie springt en ander ook wel lang is.

Enige waar je last van hebt is als de tegenstander goed kan voetballen, dat we dan naar achteren wordt gedrukt. Waar we ook last van hebben is dat sommige wel eens te gemakkelijk de bal verliezen(gemakzucht). Dat de tegenstander de counter niet goed uitspeelt, dat is dan gelukkig voor Ajax. En een diepe bal op de man van Blind, niet dat hij een kopduel verliest maar niet heel snel is.

Maar dat vind ik niet zo erg, alles is op te lossen met positie kiezen
Loetje
 Loetje - woensdag 29 augustus 2018 - 22:02   quote  deeplink  
Nee het is geen probleem wanneer je 10 kansen per pot krijgt. Wanneer je er 1 of 2 krijgt tegen Real of Barca, MOETEN ze erin
Enigma
 Enigma - woensdag 29 augustus 2018 - 22:06   quote  deeplink  
Kijk naar verhouding kansen en goals. Dat zegt genoeg, kan me nog wel seizoenen herinneren waarop we de titel hebben gemist op doelsaldo of 1 tot 2 punten verschil. Dat mag niet gebeuren als je het van te voren weet. Ajax weet nu, veel beter dan wij, dat Huntelaar een onvoldoende score heeft gezien zijn kansen, echt 10000% kansen. Dan moet je anticiperen. Zo niet dan ook niet janken en zoeken naar excuses als je niet, net als PSV, de doelpunten maakt en punten pakt.

Heb niks met PSV maar effectief zijn ze wel: nu al 2-0 voor, uit drie goals. Wou dat wij dat hadden
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 augustus 2018 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 22:02 schreef Loetje het volgende:
Nee het is geen probleem wanneer je 10 kansen per pot krijgt. Wanneer je er 1 of 2 krijgt tegen Real of Barca, MOETEN ze erin
Was toch ook een van de wedstrijden van CL, dat Ajax iedere kans benutten.
Dus dat kan wel, ook met deze spelers.

Daarvoor heb je geen nieuwe speler halen, al betwijfel of je die überhaupt kan halen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 29 augustus 2018 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 22:06 schreef Enigma het volgende:
Kijk naar verhouding kansen en goals. Dat zegt genoeg, kan me nog wel seizoenen herinneren waarop we de titel hebben gemist op doelsaldo of 1 tot 2 punten verschil. Dat mag niet gebeuren als je het van te voren weet. Ajax weet nu, veel beter dan wij, dat Huntelaar een onvoldoende score heeft gezien zijn kansen, echt 10000% kansen. Dan moet je anticiperen. Zo niet dan ook niet janken en zoeken naar excuses als je niet, net als PSV, de doelpunten maakt en punten pakt.

Heb niks met PSV maar effectief zijn ze wel: nu al 2-0 voor, uit drie goals. Wou dat wij dat hadden
Nou, ik hoef niet perse effectief ploeg te hebben. Italiaans voetbal heeft zeker wel wat, maar ik kijk toch echt liever naar sprankelend voetbal met veel kansen.
remco k
 remco k - woensdag 29 augustus 2018 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 20:29 schreef Enigma het volgende:

[..]

Hoezo? Hij heeft toch volledig gelijk? Een stopper die echt kopsterk en dus fysiek sterk is hebben we alleen met de Ligt. De rest dat centraal speelt is dat niet, geen Vertonghen of sanchez. En een spits die wel kansen benut hoeven we het niet eens over te hebben, zeker niet na gisteren, toch? Dolberg gaat nog lang duren voordat die weer op niveau is, als ie dat ooit nog haalt. Sierhuis is er nog (lang) niet aan toe. Wil Ajax werkelijk doorstoten dan moet je er gewoon een scorende spits bij hebben.
Je hebt er daar ook geen twee van nodig.

Dolberg traint inmiddels weer en ik verwacht dat die er binnen een maand wel weer is. Daarnaast andere opties die daar kunnen spelen en sierhuis kan daar echt prima minuten maken.

Ajax heeft de selectie zo prima rond lijkt me. Meer dan prima zelfs.
Loetje
 Loetje - woensdag 29 augustus 2018 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 22:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Was toch ook een van de wedstrijden van CL, dat Ajax iedere kans benutten.
Dus dat kan wel, ook met deze spelers.

Daarvoor heb je geen nieuwe speler halen, al betwijfel of je die überhaupt kan halen.
Algemeen kijkend zijn er te weinig effectieve wedstrijden van ons. Die hebben we er welgeteld 1 gehad. Nouja, anderhalf. De eerste 2 in Luik zaten ook. Liefst 4.5x niet en dat is echt te vaak.
Enigma
 Enigma - woensdag 29 augustus 2018 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 22:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nou, ik hoef niet perse effectief ploeg te hebben. Italiaans voetbal heeft zeker wel wat, maar ik kijk toch echt liever naar sprankelend voetbal met veel kansen.
Met kansen die niet benut worden wordt niemand kampioen. En natuurlijk kijk ik liever naar sprankelend voetbal maar dan moeten er wel iig 5 vd tien kansen erin. Laten we hetnog iets afzwakken: vijf vd tien kansen tussen de palen en drie erin. Maar dat gebeurt bij Huntelaar momenteel niet, en aangezien er geen alternatief is moddert hij verder. Blijf erbij dat het Ajax onwaardig is. Ben echt beetje jaloers op PSV dat gewoon zes goals maakt tegen een goed team in de play off. En weer die llozano! Waarom koopt niemand die gast weg daar???
Loetje
 Loetje - woensdag 29 augustus 2018 - 22:53   quote  deeplink  
Gisteren 16 kansen en 0 goals. Dat mag gewoon niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 augustus 2018 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 29 augustus 2018 - 22:54   quote  deeplink  
Maargoed, ik ben er tevens schuldig aan maar dit is het zoveelste topic wat ergens anders over gaat dan de bedoeling
Enigma
 Enigma - woensdag 29 augustus 2018 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 22:54 schreef Loetje het volgende:
Maargoed, ik ben er tevens schuldig aan maar dit is het zoveelste topic wat ergens anders over gaat dan de bedoeling
Ok, laatste opmerking dan nog: Bony mag weg bij swansea. Dat zou een goede zijn, vind ik dan
Loetje
 Loetje - donderdag 30 augustus 2018 - 02:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 23:10 schreef Enigma het volgende:

[..]

Ok, laatste opmerking dan nog: Bony mag weg bij swansea. Dat zou een goede zijn, vind ik dan
Perfecte spits
Enigma
 Enigma - donderdag 30 augustus 2018 - 07:15   quote  deeplink  
Ajax hoopt zich voor het sluiten van de transfermarkt nog te versterken met een extra spits. Erik ten Hag laat dat weten aan De Telegraaf. De Ajax-trainer kan in de punt van de aanval alleen beschikken over Klaas-Jan Huntelaar, omdat Kasper Dolberg nog herstellende is van zijn blessure.

Omdat Ajax Champions League gaat spelen, wil Ten Hag er sowieso nog een extra aanvaller bij hebben. "In de Champions League heb je twee goede centrumspitsen nodig", vertelt hij aan de ochtendkrant.

Ten Hag 'sluit niet uit' dat er nog wat gaat gebeuren en baalt dat hij nog steeds niet over Dolberg kan beschikken. Hij hoopt dat de Deense spits snel weer aansluit. "Maar op het moment dat ik bij Ajax tekende kreeg ik de mededeling dat hij geblesseerd was geraakt en sindsdien heb ik nauwelijks over hem kunnen beschikken. En ja, in de Champions League heb je wel twee goede centrumspitsen nodig."

Ten Hag is blij met wat hij nu heeft bij Ajax. "Marc Overmars heeft met de rest van de directie zijn nek uitgestoken. Marc, het Technisch Hart en ik hebben zo de selectie kunnen samenstellen. De technische staf heeft daar een belangrijke rol in gespeeld. Met elkaar hebben we een goede analyse gemaakt waar we spelers nodig hadden en welke spelers daarvoor in aanmerking kwamen. Daarna er zijn krachtsinspanningen geleverd om dingen voor elkaar te krijgen."

Hag kijkt hier gewoon mee, maar goed. Beter goed gejat dan slecht bedacht

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2018 door Enigma --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 augustus 2018 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 02:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Perfecte spits
Die werd hier altijd verweten dat hij te lui was.
Wel een goed aanspeelpunt voor dit Ajax denk ik dan.

Ten Hag wil er met het oog op de Champions League nog een spits bij hebben. Aangezien Dolberg nog niet terug is en Sierhuis (nog) van dat niveau is..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 augustus 2018 - 07:34   quote  deeplink  
Wat vinden jullie van El Haddadi van barcelona?
Jaartje huren en volgend jaar gratis ophalen.
Dat afspreken met Barcelona, dan mag ze Frenkie voor 50 miljoen volgend seizoen ophalen.

Wat vinden jullie van die deal?
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 30 augustus 2018 - 08:40   quote  deeplink  
Een extra scorende spits is een must als je op alle fronten wil meedoen. Goed combinatie voetbal is prachtig om te zien maar het gaat uiteindelijk toch om het verschil op het veld uit te drukken in doelpunten. Wellicht een type als Fran Sol?
Daarnaast is het een ramp dat we geen goede 2de keeper meer hebben. Je moet er niet aan denken dat Onana iets overkomt en we met Lamprou de CL in moeten...
hjf
 hjf - donderdag 30 augustus 2018 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 00:49 schreef Enigma het volgende:
Lokomotiv, man united en young boys. Zou beste zijn
Dan gaan we als poulewinnaar met twee vingers in de neus door.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 augustus 2018 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt er daar ook geen twee van nodig.

Dolberg traint inmiddels weer en ik verwacht dat die er binnen een maand wel weer is. Daarnaast andere opties die daar kunnen spelen en sierhuis kan daar echt prima minuten maken.

Ajax heeft de selectie zo prima rond lijkt me. Meer dan prima zelfs.
Sierhuis???? Ben daarna gelijk gestopt met jouw bijdrage hieromtrent. Die jongen is het gewoon niet. Doet het leuk bij Jong en scoort daar veel, maar is gewoon niet van het niveau dat Ajax wil nastreven. En zal daar ook gewoonweg niet komen. En blijkbaar wil Ten Hag er dus ook nog een extra spits bij, aangezien Dolberg meer geblesseerd is dan fit.

En terugkomen op de verdediging. Ja daar mag echt nog iemand bijkomen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 augustus 2018 - 09:46   quote  deeplink  
En let wel, ik ben fan van Huntelaar maar die jongen gaat 3 wedstrijden per week niet volhouden.
Eide
 Eide - donderdag 30 augustus 2018 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 09:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
En let wel, ik ben fan van Huntelaar maar die jongen gaat 3 wedstrijden per week niet volhouden.
Vooralsnog oogt Huntelaar anders bizar fit. Hij werkt misschien juist te veel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2018 door Eide --
JOOD
 JOOD - donderdag 30 augustus 2018 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 07:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Wat vinden jullie van El Haddadi van barcelona?
Jaartje huren en volgend jaar gratis ophalen.
Dat afspreken met Barcelona, dan mag ze Frenkie voor 50 miljoen volgend seizoen ophalen.

Wat vinden jullie van die deal?
Prima deal.

El Haddadi, Pavon, Dost, Bony. Laat maar komen. Huntelaar gaat t niet volhouden, helaas te oud. Een klasbak voorin, extra investering van 15-20 miljoen en je bent serieus bezig! Overmars, surprise us...
Enigma
 Enigma - donderdag 30 augustus 2018 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 09:24 schreef hjf het volgende:

[..]

Dan gaan we als poulewinnaar met twee vingers in de neus door.
Dat denk ik ook. Dus die loting lijkt mij wel goed toe. Mits we een scorende spits hebben.
Enigma
 Enigma - donderdag 30 augustus 2018 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 augustus 2018 - 11:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Vooralsnog oogt Huntelaar anders bizar fit. Hij werkt misschien juist te veel.
Dat laatste ben ik met je eens, andere ook, maar dat laatste stukje zou minder mogen en die energie steken in posities kiezen. Ik vind hem daar te vaak in falen en dus scoort hij minder. Hij moet het niet van techniek hebben
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 augustus 2018 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 augustus 2018 - 13:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ook Swart is het met mij eens. Een echte stopper en een aanvaller.
Ik ook

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële AFC Ajax is terug in de Champions League topic!









0.0127282