BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zaterdag 15 september 2018, 20:45); 3 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 15 september 2018 - 22:01   quote  deeplink  
Wat een zaadpot.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 15 september 2018 - 22:03   quote  deeplink  
Bagger man deze scheids. Verschrikkelijk
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:03   quote  deeplink  
Voordeel??? Geel???
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 september 2018 - 22:05   quote  deeplink  
Die mocht er wel in ja
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:05   quote  deeplink  
Godsamme Hakim...
Eide
 Eide - zaterdag 15 september 2018 - 22:05   quote  deeplink  
Eindelijk een goede aanval en dan mist Ziyech praktisch voor open doel.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 september 2018 - 22:07   quote  deeplink  
Cassierra maakt de 1-1
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:09   quote  deeplink  
Waarom net zo lang pingelen en tikken bij een 1-0 stand.... Ik snap er echt niets van. Leren doen ze niet
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2018 - 22:07 schreef Hasjkoph het volgende:
Cassierra maakt de 1-1
Dat denk ik serieus
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:10   quote  deeplink  
Hehe.....
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 september 2018 - 22:10   quote  deeplink  
Mooi doelpunt Huntelaar
Eide
 Eide - zaterdag 15 september 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Lekker binnen geschoten door Klaas.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Onnodige spanning even weg
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 15 september 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Schiet er een keer eentje
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 september 2018 - 22:12   quote  deeplink  
Ze voetballen heel makkelijk, maar het probleem van dit Ajax is wel dat ze nog steeds te weinig scoren.
Eide
 Eide - zaterdag 15 september 2018 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2018 - 22:12 schreef Hasjkoph het volgende:
Ze voetballen heel makkelijk, maar het probleem van dit Ajax is wel dat ze nog steeds te weinig scoren.
Ik vind ze anders knap nonchalant en slordig. Het is een beetje flierfluiten terwijl de stand daar bepaald niet naar is.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:17   quote  deeplink  
Dit vind ik meer een pingel dan die van ons.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:20   quote  deeplink  
Eens met Eide. Het is arrogant en nonchalant. Doortikken om het doortikken en amper afvuren. Gallery play bij een 1-0 stand. Dit moet er echt heel, heel rap uit.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:21   quote  deeplink  
Wow!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 september 2018 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2018 - 22:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind ze anders knap nonchalant en slordig. Het is een beetje flierfluiten terwijl de stand daar bepaald niet naar is.
Misschien is makkelijk niet het juiste woord. Hetgeen wat nonchalant is kan geoorloofd worden omdat het verder wel goed staat. Het gaat alleen problemen leveren wanneer Groningen een doelpunt zou pakken en meer druk zou zetten. Daarom moet Ajax echt wel meer creeren/doelpunten maken
Eide
 Eide - zaterdag 15 september 2018 - 22:21   quote  deeplink  
Oh, mooie goal zeg.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 september 2018 - 22:21   quote  deeplink  
Lekker doelpuntje hoor
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2018 - 22:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Misschien is makkelijk niet het juiste woord. Hetgeen wat nonchalant is kan geoorloofd worden omdat het verder wel goed staat. Het gaat alleen problemen leveren wanneer Groningen een doelpunt zou pakken en meer druk zou zetten. Daarom moet Ajax echt wel meer creeren/doelpunten maken
Vind je? Vond Groningen toch een paar keer te dreigend en Ajax echt onnodig veel risico nemen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:23   quote  deeplink  
De 2-0 ondanks die even van te voren aangeraakt werd en de 3-0 zijn wel van grote schoonheid hoor.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:24   quote  deeplink  
Dikke enkel voor Lasse zo te zien. Doet het verdedigend momenteel beter dan ooit. Hopelijk geen ellende voor de komende 2 wedstrijden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:31   quote  deeplink  
Niet altijd even goed vanavond, wel belangrijk.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:38   quote  deeplink  
Klinkt gek, maar ben blij dat het erop zit. Nooit echt leuk geweest om te zien. Gelukkig wel de puntjes. Maar tegen de Lampen zal er heel veel beter moeten wil je niet al op 5 punten komen. En voor AEK geldt hetzelfde
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 september 2018 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2018 - 22:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind je? Vond Groningen toch een paar keer te dreigend en Ajax echt onnodig veel risico nemen.
Ik vond het wel meevallen. Elke tegenstander is wel een keer dreigend. Maar ben het dus wel absoluut eens dat je het veel eerder mag beslissen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2018 - 22:39 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik vond het wel meevallen. Elke tegenstander is wel een keer dreigend. Maar ben het dus wel absoluut eens dat je het veel eerder mag beslissen.
Ik zeg ook niet dat ze goed waren gap of dat die goal in de lucht hing, maar kan altijd. En die voorzet ging er bijna in. Maargoed, al met al een simpele en irritante overwinning
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 september 2018 - 22:43   quote  deeplink  
Ondanks dat het geen leuke wedstrijd was, toch drie doelpunten en een clean sheet. Dikke prima dus.
Eide
 Eide - zaterdag 15 september 2018 - 22:43   quote  deeplink  
Lastig om iets over zo'n wedstrijd te zeggen. Simpele overwinning zonder dat Ajax echt goed was. Ajax slordig, nonchalant maar tegelijkertijd af en toe met schitterende acties en makkelijk voetballend.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:48   quote  deeplink  
Ach, we gaan zonder kleerscheuren naar PSV al hangt daar komende week ook nog wel wat vanaf. Benieuwd met hoeveel vertrouwen die 2 straks aan de start staan. PSV 30 wedstrijden thuis ongeslagen.
Eide
 Eide - zaterdag 15 september 2018 - 22:48   quote  deeplink  
Overigens nu 5 wedstrijden gespeeld met maar 1 tegentreffer. Dat is wel waanzinnig hoor. Overigens is het record van Heinz Stuy van 1082 minuten zonder tegentreffer nog lang niet in zicht. Ajax nu zo'n 370 minuten zonder doelpunt tegen maar volgende week wacht PSV.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 september 2018 - 22:56   quote  deeplink  
Wat verwachten jullie?
remco k
 remco k - zaterdag 15 september 2018 - 22:59   quote  deeplink  
Heel eerlijk verwacht ik dat psv in eigen huis van Ajax wint. Heb een goed gevoel over het vervolg van de competitie maar volgende week heb ik geen goed gevoel over.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 september 2018 - 23:15   quote  deeplink  
Ik vind het heel moeilijk om in te schatten. Beide ploegen doen het goed, maar PSV zal het thuisvoordeel hebben. Ik denk dat we heel blij mogen zijn met een 1-1. Een gelijkspel is mijn verwachting dan ook.
Eide
 Eide - zondag 16 september 2018 - 00:27   quote  deeplink  
Gek om te zeggen nadat Ajax zich heeft gekwalificeerd voor de CL, maar PSV uit wordt de eerste echt serieuze test van dit seizoen.

Dit natuurlijk achteraf, want vooraf hadden we allemaal Standard Luik en Dynamo Kiev denk ik hoger ingeschat dan wat ze hebben laten zien.
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 01:20   quote  deeplink  
Ik hoop vooral niet op dat we weer voor lul staan en het gat alweer 5 punten word en een veel minder doelsaldo dan hun. Dan heb je als het ware 6 punten achterstand en loop je weer achter de feiten aan. Vooral dat zou eens fijn zijn als dat een keer niet het geval is.
Jaccio
 Jaccio - zondag 16 september 2018 - 09:01   quote  deeplink  
PSV moet naar Barca dinsdag, dus die gaan een heel zwaar avondje tegemoet.
Die hebben het zwaarder dan ons, dus we hoeven onszelf absoluut niet in de underdog positie te praten. Ze zijn ook echt niet beter dan ons.
Zondag nemen we 'gewoon' 3 punten mee uit Eindhoven.

Wat is dat trouwens met die nieuwe tijden in de CL? Wat een rot tijd 18:55
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 16 september 2018 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2018 - 22:12 schreef Hasjkoph het volgende:
Ze voetballen heel makkelijk, maar het probleem van dit Ajax is wel dat ze nog steeds te weinig scoren.
Het is ook lastig voetballen als Groningen met 10 man achterin staat en zelfs bij de 1-0 niet vooruit wilde spelen. Ik vrees meer van dit soort potjes tegen de onderste ploegen. Tijd dat dit soort ploegen gewoon lekker ergens anders gaan ballen, want het niveua verschil is gewoon te groot
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 16 september 2018 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 september 2018 - 22:59 schreef remco k het volgende:
Heel eerlijk verwacht ik dat psv in eigen huis van Ajax wint. Heb een goed gevoel over het vervolg van de competitie maar volgende week heb ik geen goed gevoel over.
Ik heb juist een goed gevoel, PSV is in de winning mood en misschien scoren ze veel, maar kom op Immers gaf alles weg, PSV speelde met 12 man en Ado met 10.

PSV gaat gewoon aanvallen tegen Ajax en dat gaat ze nekken.
Enigma
 Enigma - zondag 16 september 2018 - 11:57   quote  deeplink  
Ik geef dit Ajax, dat zo mooi en goed kan spelen maar zo ineffectief is, weinig kans tegen het huidige PSV. Waar ik al bang voor was blijkt nu, ze hebben een superspeler gehaald ( ook nog weinig gekost ) die spelers in stelling kan brengen en hard is. Ben bang dat ze in een flow zitten die ze zelfs tegen barca wel eens een punt kan opleveren. Voorts lijkt het mij dat de klik die v Bommel heeft met Zijn groep een betere en transparantere als die ten Hag heeft. Blijf er toch bij dat Ajax geen echte coach heeft in hem. Slecht gevoel bij ten Hag nog steeds; hoe kan een team dat net gehoord heeft dat je concurrent net 7-0 wint niet doorzetten tegen een zwak Groningen..? Daar faalt de coach vind ik.

Hoop op een sneaky 1-2 of 1-3 maar vrees een 3 tot 4 nul pak rammel en moet het maar zien tegen Athene, zo veel mogelijkheden missen is dodelijk op cl niveau.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 september 2018 - 12:30   quote  deeplink  
Daar waar onze (mindere) tegenstanders vaak de bus parkeren zoals Groningen gisteravond ook weer, zo open spelen ze vaak tegen psv. Om de simpele reden dat psv over het algemeen veel afwachtender speelt dan wij.
Van de 7 goals van psv gisteravond, kun je zo zeggen dat (bijna) de helft cadeau is gekregen.....

Ik denk wel dat beide ploegen aan elkaar gewaagd zijn, maar ik ga toch voor een overwinning van ons op psv volgende week. Ik zeg 1-3
Pietje
 Pietje - zondag 16 september 2018 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 12:30 schreef Ronald 1960 het volgende:
Daar waar onze (mindere) tegenstanders vaak de bus parkeren zoals Groningen gisteravond ook weer, zo open spelen ze vaak tegen psv. Om de simpele reden dat psv over het algemeen veel afwachtender speelt dan wij.
Van de 7 goals van psv gisteravond, kun je zo zeggen dat (bijna) de helft cadeau is gekregen.....

Ik denk wel dat beide ploegen aan elkaar gewaagd zijn, maar ik ga toch voor een overwinning van ons op psv volgende week. Ik zeg 1-3
Juist! Zie ook mijn post op het "tussenstanden" topic.

Wat mij betreft mag de KNVB ploegen bestraffen die weigeren te voetballen en ik weet niet hoeveel bussen parkeren. Bij voorbeeld bestraffen met thuiswedstrijden zonder publiek.
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 11:06 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het is ook lastig voetballen als Groningen met 10 man achterin staat en zelfs bij de 1-0 niet vooruit wilde spelen. Ik vrees meer van dit soort potjes tegen de onderste ploegen. Tijd dat dit soort ploegen gewoon lekker ergens anders gaan ballen, want het niveua verschil is gewoon te groot
Ook niet waar, dit gebeurd bijna alleen tegen Ajax.
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 11:08 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik heb juist een goed gevoel, PSV is in de winning mood en misschien scoren ze veel, maar kom op Immers gaf alles weg, PSV speelde met 12 man en Ado met 10.

PSV gaat gewoon aanvallen tegen Ajax en dat gaat ze nekken.
Want wij geven niks weg? 1 tegengoal tot op heden wil niet zeggen dat we niks weggeven.
Loetje
 Loetje - zondag 16 september 2018 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 12:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Juist! Zie ook mijn post op het "tussenstanden" topic.

Wat mij betreft mag de KNVB ploegen bestraffen die weigeren te voetballen en ik weet niet hoeveel bussen parkeren. Bij voorbeeld bestraffen met thuiswedstrijden zonder publiek.
Publiek kan er niks aan doen. Gewoon punten laten minderen. Daar heb je de ploeg mee.
remco k
 remco k - zondag 16 september 2018 - 16:06   quote  deeplink  
Alleen maar goed dat ploegen de bussen parkeren. Dat gebeurt je immers in Europa niet anders.

Leer er als Ajax maar mee omgaan.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 16 september 2018 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2018 - 16:06 schreef remco k het volgende:
Alleen maar goed dat ploegen de bussen parkeren. Dat gebeurt je immers in Europa niet anders.

Leer er als Ajax maar mee omgaan.
Eens dat ajax er mee om moet leren gaan, maar waar het om gaat is dat het tegen psv en feyenoord veel minder is. Tegen ajax spelen de meesten vol gif, maar tegen psv veel minder. (mede door het meer afwachtende spel van psv)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 september 2018 - 16:37   quote  deeplink  
Schijtvoetbal!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen (zaterdag 15 september 2018, 20:45); 3 - 0









0.0130398