BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Formule 1 / topic: The food waste challenge: why Winnow exists

Headliner: Formule 1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
VVout
 VVout - vrijdag 05 oktober 2018 - 12:53   quote  deeplink  
Mission Winnow, bij Ferrari.

Hoorde dus net bij Ziggo dat ze bij dit opschrift bij Ferrari niet wisten waar het precies over ging.

Nou dit is dus een prima initiatief om voedselverspilling in de gastronomie tegen te gaan. Ik hoorde gewoon laatst dat we groente en fruit weg gooien omdat het iets te klein is of een banaan die niet krom genoeg is komt niet in de winkel. Alleen in de horeca gooien we al 20% van het voedsel gewoon weg en in zijn geheel in Nederland hoorde ik een schokkend getal van 40%.

Onvoorstelbaar!

Er lijden mensen honger en kunnen van de armoede geen eten kopen en wij gooien 40% van ons eten weg. Buiten dat is het een belasting op het milieu wat we gewoon niet benutten en vernietigen.

Winnow, een professioneel initiatief voor in de beroepskeuken, waar we eigenlijk allemaal eens over moeten na gaan denken. Nog eentje dan, laat de appelboer zitten in je eigen land en importeer lekker vanuit het buitenland, lekker CO neutraal mensen.

http://www.winnowsolutions.com/company

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 oktober 2018 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 juli 2020 - 15:50   quote  deeplink  
Ik heb honger..
VVout
 VVout - zondag 05 juli 2020 - 19:47   quote  deeplink  
Steek de BBQ maar aan dan, want voor de rest was het weer helemaal kudt vandaag.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Formule 1 Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Formule 1 / topic: The food waste challenge: why Winnow exists









0.0089459