BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX TREFT REAL IN ACHTSTE FINALE CL!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 december 2018 - 12:18   quote  deeplink  
AJAX is in de loting voor een plaats in kwartfinale van de Champions League gekoppeld aan Real Madrid! Ajax speelt de eerste 8ste finale wedstrijd thuis.

Later meer inclusief reacties van trainer en spelers.
Brandje
 Brandje - maandag 17 december 2018 - 12:20   quote  deeplink  
Dus vanaf de kwartfinales begint het pas echt voor ons.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 december 2018 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:20 schreef Brandje het volgende:
Dus vanaf de kwartfinales begint het pas echt voor ons.
Hoe mooi zou het zijn om te winnen van Real. De ploeg die erg wisselvallig speelt.
Brandje
 Brandje - maandag 17 december 2018 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoe mooi zou het zijn om te winnen van Real. De ploeg die erg wisselvallig speelt.
En in dit geval eerst thuis wel een voordeel denk ik.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 december 2018 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

En in dit geval eerst thuis wel een voordeel denk ik.
En mogelijk de uitwedstrijd ook met supporters, aangezien de UEFA het onderzoek heeft uitgesteld.
Brandje
 Brandje - maandag 17 december 2018 - 12:23   quote  deeplink  
En was je éérste geworden dan hadden we Liverpool gehad. Dus dikke prima dit.
Eide
 Eide - maandag 17 december 2018 - 12:24   quote  deeplink  
Mooie loting. In tegenstelling tot ogenschijnlijk velen denk ik dat het een buitengewoon lastige opgave zal worden. Real Madrid is natuurlijk niet in goede doen, maar won wel "gewoon" de poule, waarin ze ook "gewoon" twee keer van Roma wonnen. Kortom, het wordt lastig zat, maar wel een mooi affiche.
Eide
 Eide - maandag 17 december 2018 - 12:28   quote  deeplink  
UEFA stelt uitspraak uit: Ajax in uitduel gesteund door eigen fans

Ajax zal in de achtste finale van de Champions League in het uitduel gesteund worden door de eigen supporters. De UEFA heeft het onderzoek naar wangedrag van de Ajax-aanhang uitgesteld waardoor de voorwaardelijke straf nog niet opgelegd zal worden.

De Europese voetbalbond doet onderzoek naar de supporters van Ajax naar aanleiding van het duel met AEK Athene. De Amsterdammers hadden nog een voorwaardelijke straf boven het hoofd hangen waarin een uitwedstrijd zonder publiek gespeeld zou moeten worden. Deze is dus niet van toepassing voor de achtste finale. De UEFA doet pas eind februari inhoudelijk onderzoek en daarna moet nog een uitspraak volgen.

Het eerste duel van de achtste finale wordt op 12, 13, 19 of 20 februari gespeeld. De return zijn begin maart.

Bron

Ajax speelt de eerste wedstrijd uit in Madrid.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 december 2018 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:24 schreef Eide het volgende:
Mooie loting. In tegenstelling tot ogenschijnlijk velen denk ik dat het een buitengewoon lastige opgave zal worden. Real Madrid is natuurlijk niet in goede doen, maar won wel "gewoon" de poule, waarin ze ook "gewoon" twee keer van Roma wonnen. Kortom, het wordt lastig zat, maar wel een mooi affiche.
Ik weet wel zeker dat het heel moeilijk gaat worden. Ik denk zelfs dat dit het eindstation is, maar dan kunnen we toch trots wezen want het was een mooi Europees seizoen zo!
remco k
 remco k - maandag 17 december 2018 - 12:29   quote  deeplink  
Het madrid in de Cl is een ander madrid dan in de competitie, daarnaast schijnen ze deze winter een vervanger voor CR te gaan halen, ik verwacht een op en top gemotiveerd Real na de winterstop dat een stuk beter voor de dag komt dan voor de winter.

Dit gebeurt ze trouwens de laatste 3 jaar al he, voor de winter matig, om erna te vlammen en de belangrijkste prijs te winnen.

We spelen gewoon tegen de bekerhouder.

Ajax zal hun allerbeste dag mogelijk moeten hebben, en Real een hele matige dag willen we kans maken, en zulke dagen hebben we er twee van nodig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 december 2018 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:28 schreef Eide het volgende:
UEFA stelt uitspraak uit: Ajax in uitduel gesteund door eigen fans

Ajax zal in de achtste finale van de Champions League in het uitduel gesteund worden door de eigen supporters. De UEFA heeft het onderzoek naar wangedrag van de Ajax-aanhang uitgesteld waardoor de voorwaardelijke straf nog niet opgelegd zal worden.

De Europese voetbalbond doet onderzoek naar de supporters van Ajax naar aanleiding van het duel met AEK Athene. De Amsterdammers hadden nog een voorwaardelijke straf boven het hoofd hangen waarin een uitwedstrijd zonder publiek gespeeld zou moeten worden. Deze is dus niet van toepassing voor de achtste finale. De UEFA doet pas eind februari inhoudelijk onderzoek en daarna moet nog een uitspraak volgen.

Het eerste duel van de achtste finale wordt op 12, 13, 19 of 20 februari gespeeld. De return zijn begin maart.

Bron

Ajax speelt de eerste wedstrijd uit in Madrid.
Dat klopt niet Eide, want de runners up spelen eerst thuis begreep ik bij de loting.
Eide
 Eide - maandag 17 december 2018 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat het heel moeilijk gaat worden. Ik denk zelfs dat dit het eindstation is, maar dan kunnen we toch trots wezen want het was een mooi Europees seizoen zo!
Als je op verschillende social media en sites kijkt lijkt het toch dat er velen zijn die denken dat we dit Real Madrid wel 2x met 3-0 gaan oprollen...
remco k
 remco k - maandag 17 december 2018 - 12:30   quote  deeplink  
Spelen we nu eerst uit of thuis? Eide en Warrior berichten beiden wat anders?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 december 2018 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:30 schreef remco k het volgende:
Spelen we nu eerst uit of thuis? Eide en Warrior berichten beiden wat anders?
Eerst thuis, dan uit! Alleen worden de exacte speeldata en tijden pas later bekend gemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 december 2018 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Als je op verschillende social media en sites kijkt lijkt het toch dat er velen zijn die denken dat we dit Real Madrid wel 2x met 3-0 gaan oprollen...
Hahaha dat is dan hoogmoed. Maar ik ga er niet vanuit.
Eide
 Eide - maandag 17 december 2018 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat klopt niet Eide, want de runners up spelen eerst thuis begreep ik bij de loting.
Ik meen gelezen te hebben dat Ajax met een uitwedstrijd zou beginnen, maar misschien heb je gelijk hoor.
Eide
 Eide - maandag 17 december 2018 - 12:34   quote  deeplink  
AW heeft gelijk:

Ajax 12 februari thuis tegen Real en 5 maart uit in Madrid.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 december 2018 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik meen gelezen te hebben dat Ajax met een uitwedstrijd zou beginnen, maar misschien heb je gelijk hoor.
Ajax meldt op digitale thuis ook eerst thuis en dan uit. En die man van de UEFA meldde het ook. Alleen de exacte speeldata en tijd zijn nog niet bekend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 december 2018 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:34 schreef Eide het volgende:
AW heeft gelijk:

Ajax 12 februari thuis tegen Real en 5 maart uit in Madrid.
Ow, die zijn nu ook bekend. Hahahaha
Eide
 Eide - maandag 17 december 2018 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow, die zijn nu ook bekend. Hahahaha
Nou ja, volgens Google. Ik zie dat nog nergens bevestigd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2018 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 17 december 2018 - 12:38   quote  deeplink  
Ik ben druk bezig met valse informatie verspreiden. :) FAKE NEWS!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 december 2018 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:38 schreef Eide het volgende:
Ik ben druk bezig met valse informatie verspreiden. :) FAKE NEWS!
Hahahaha ik bel Trump! ;-)
Enigma
 Enigma - maandag 17 december 2018 - 12:53   quote  deeplink  
Uiteraard is dit geen makkelijke tegenstander, maar welke was wel makkelijk geweest?

City, PSG, Barcelona bijvoorbeeld was lastiger geweest. Ik kreeg weer een beeld voor me van 96 of 97 in Madrid..... Waarom niet dit keer opnieuw?

Ik denk dat dit toch mogelijkheden biedt. Alleen nog een .... erbij en dan zijn het gewoon twee wedstrijden waarin alles kan.
Brandje
 Brandje - maandag 17 december 2018 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Als je op verschillende social media en sites kijkt lijkt het toch dat er velen zijn die denken dat we dit Real Madrid wel 2x met 3-0 gaan oprollen...
Sarcasme beste Eide. Ieder weldenkend mens weet dat dit samen met City, Liverpool en Psg ze zwaarst mogelijke loting is.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 17 december 2018 - 13:01   quote  deeplink  
In de afgelopen zes a negen weken speelt REAL MADRID geen goed voetbal.
Voor Ajax daarom de sterk toegenomen kans om de volgende ronde te halen.

Mocht Ajax de volgende ronde wel halen, dan zijn er weer vier hele sterke topploegen weg.
Is zeer goed nieuws voor Ajax.
Loetje
 Loetje - maandag 17 december 2018 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 12:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Als je op verschillende social media en sites kijkt lijkt het toch dat er velen zijn die denken dat we dit Real Madrid wel 2x met 3-0 gaan oprollen...
Dat las ik ook en dat wordt ook echt geschreven. Bravoure is prachtig, maar dit is totaal belachelijke hoogmoed. Wat Remco schreef heb ik de hele week al geroepen.

Dit is op Barca na gewoon de zwaarste loting die er kwalitatief was. Al hadden we tegen Juve helemaal ons voetbal niet kunnen spelen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 17 december 2018 - 13:28   quote  deeplink  
Ik zou niet weten waarom Ajax niet van Real zou kunnen winnen?

CSKA is dat thuis tegen Real A ook gelukt. Uit ook maar dan tegen Real B

Dus het is echt niet onmogelijk om van Real te winnen.
p111
 p111 - maandag 17 december 2018 - 14:01   quote  deeplink  
Super loting ,hopelijk kunnen wij voor een verrassing zorgen.
Jaccio
 Jaccio - maandag 17 december 2018 - 14:01   quote  deeplink  
Weer een staande ovatie in het Bernabeu?
Wie weet herhaalt de geschiedenis zich.

Het worden iniedergeval 2 mooie wedstrijden.
hjf
 hjf - maandag 17 december 2018 - 14:08   quote  deeplink  
Als we een scheidsrechter in beide duels gaan krijgen, dan zie ik ons verder komen. RM heeft de laatste jaren door een aantal dubieuze beslissingen van het scheidsrechterkorps de wind behoorlijk mee gehad. Er zijn genoeg voorbeelden te bedenken. WZAWZDB!!
remco k
 remco k - maandag 17 december 2018 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 13:01 schreef Onze Ajax het volgende:
In de afgelopen zes a negen weken speelt REAL MADRID geen goed voetbal.
Voor Ajax daarom de sterk toegenomen kans om de volgende ronde te halen.

Mocht Ajax de volgende ronde wel halen, dan zijn er weer vier hele sterke topploegen weg.
Is zeer goed nieuws voor Ajax.
Waarom dan? Die wedstrijd is pas over een week of 8, het gehele elftal bij Real kan dan al weer vervangen zijn inclusief de trainer, overigens spelen ze het gehele seizoen al matig.
remco k
 remco k - maandag 17 december 2018 - 16:00   quote  deeplink  
Wat bij betreft veel te veel euforie over de real loting. Straks weer keihard terug naar de realiteit als we zijn uitgeschakeld.
remco k
 remco k - maandag 17 december 2018 - 16:03   quote  deeplink  
Real trouwens een maximaal zwaar programma dan, voor Ajax spelen ze tegen Atletico, en voor de returnwedstrijd spelen ze tegen Barca.

Wat het zegt weet ik niet, maar dat het pittig is lijkt me duidelijk..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 17 december 2018 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 16:00 schreef remco k het volgende:
Wat bij betreft veel te veel euforie over de real loting. Straks weer keihard terug naar de realiteit als we zijn uitgeschakeld.
Mee eens. Het zou een enorme prestatie zijn willen we hier doorheen komen. In principe schakelt Real ons gewoon uit.
Eide
 Eide - maandag 17 december 2018 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 16:10 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Mee eens. Het zou een enorme prestatie zijn willen we hier doorheen komen. In principe schakelt Real ons gewoon uit.
Eens, en elk ander resultaat zou een prestatie van bijna ongekend formaat zijn.
Eide
 Eide - maandag 17 december 2018 - 17:59   quote  deeplink  
Champions League: Ajax treft Real Madrid in achtste finales

Ajax neemt het in de achtste finales van de Champions League op tegen Real Madrid. Dat heeft de loting in Nyon maandagmiddag uitgewezen. Het team van Erik ten Hag speelt woensdag 13 februari thuis, de return is op dinsdag 5 maart. Beide duels beginnen om 21:00 uur.

Real Madrid veroverde de afgelopen 3 jaar de Champions League. In totaal wonnen de Spanjaarden het belangrijkste Europese clubtoernooi 13 keer, Ajax was 4 keer de beste van Europa.

Blind: 'Lastig, maar altijd kans'
"Een lastige loting, maar een prachtige wedstrijd", aldus de 1e reactie van Daley Blind. "We kunnen onze borst natmaken. Toch zie ik kansen. Ik denk dat we met lef en durf moeten spelen, en moeten geloven in onze kwaliteiten."

Kaartverkoop
De kaartverkoop voor de thuiswedstrijd begint 14 januari 2019. Voor het bezoeken van de uitwedstrijd volgt ergens de komende weken meer informatie. Houd de Ajax-kanalen in de gaten om op de hoogte te blijven!

Ajax.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2018 door Eide --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 17 december 2018 - 19:25   quote  deeplink  
Wat een mooi affiche:

Ajax - Real Mdrid

Het zal heel lastig worden, maar zeker niet onmogelijk!

Tijd voor revanche!!!

Ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2018 door Ronald 1960 --
benjamin25
 benjamin25 - maandag 17 december 2018 - 20:25   quote  deeplink  
Ajax had 2 keer van bayern kunnen winnen, toch kregen ze dat niet voor elkaar. Daar hebben ze hopelijk van geleerd, die kans dat je ze pijn kunt doen zal je nu ook echt moeten pakken.

Ik denk dat Ajax diezelfde kansen gaat krijgen tegen Real, alleen deze keer met weer wat ervaring meer en hopelijk met resultaat.
remco k
 remco k - maandag 17 december 2018 - 20:35   quote  deeplink  
Sorry hoor. Maar verwachten dat real en Bayern ongeveer hetzelfde zijn is niet echt de realiteit.

Real wint de cl ff een paar maal op rij.

Ajax heeft altijd kans. Maar het wordt bijna gebracht alsof het een pot tegen Az is ofzo.
Loetje
 Loetje - maandag 17 december 2018 - 23:00   quote  deeplink  
Real speelt het voetbal wat dodelijker dan dodelijk is voor Ajax. Druk zetten rond de moddenlijn en omschakelen als de beste.

Daarbij zal Real kennende zich wel enorm gaan versterken in de winterstop. Over 8 weken kan hun vorm totaal anders zijn.

Het wint 4x in de laatste 5 jaar de CL en 2x daarvan waren ze heel lang in het seizoen geen klote waard. Maar zie de resultaten en dat maakt Real absolute top en Ajax een goede ploeg. Staan er als het moet, altijd!

Als je het voor elkaar krijgt thuis niet te verliezen en uit met 2-0 of 3-1 te verliezem, heb je een prima prestatie geleverd.

Hoewel je nooit kansloos bent, is de kans niet meer dan 5% en niet de 40 of 50% die sommige Ajax toedienen.

En Real is Bayern niet. Ik speel met Ajax liever tegen Barca als Real. Die spelen open op de aanval, Real is PSV maar dan in het groot.

En laat mij maar negatief zijn, maar ik blijf graag bij de realiteit en dat is niet wat sommige denken.
Loetje
 Loetje - maandag 17 december 2018 - 23:02   quote  deeplink  
En daarbij wordt voortdurend bij Real de nederlagen tegen CSKA genoemd. Weet ook dat ze de halve finalist van vorig jaar 2x helemaal van de mat spelen en dat Barca in eigen stadion 30 minuten voetballes kreeg. Dat het na de 3-1 gedaan was, is wat anders.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 december 2018 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 23:00 schreef Loetje het volgende:
Real speelt het voetbal wat dodelijker dan dodelijk is voor Ajax. Druk zetten rond de moddenlijn en omschakelen als de beste.

Daarbij zal Real kennende zich wel enorm gaan versterken in de winterstop. Over 8 weken kan hun vorm totaal anders zijn.

Het wint 4x in de laatste 5 jaar de CL en 2x daarvan waren ze heel lang in het seizoen geen klote waard. Maar zie de resultaten en dat maakt Real absolute top en Ajax een goede ploeg. Staan er als het moet, altijd!

Als je het voor elkaar krijgt thuis niet te verliezen en uit met 2-0 of 3-1 te verliezem, heb je een prima prestatie geleverd.

Hoewel je nooit kansloos bent, is de kans niet meer dan 5% en niet de 40 of 50% die sommige Ajax toedienen.

En Real is Bayern niet. Ik speel met Ajax liever tegen Barca als Real. Die spelen open op de aanval, Real is PSV maar dan in het groot.

En laat mij maar negatief zijn, maar ik blijf graag bij de realiteit en dat is niet wat sommige denken.
kan niet anders dan me hier bij aan te sluiten.. en ga gewoon genieten van die 2 avonden, wat er ook gebeurt ben ik al trots dat we hier tussen staan na jaaaaren.. en denk dat dit slechts het begin is van iets heel moois wat ze in amsterdam aan het neerzetten zijn..
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 18 december 2018 - 09:49   quote  deeplink  
We gaan het mee maken, hopelijk word het een spektakelstuk.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 18 december 2018 - 13:53   quote  deeplink  
Ik hoop gewoon dat we goed tegenstand bieden en niet afgemakt worden met 5-0 en 0-5. Als we durven voetballen hebben we een kansje
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 18 december 2018 - 14:01   quote  deeplink  
Ik gok op een 2-1 overwinning in Amsterdam en een gelijkspel in Madrid.
Met het nodige geluk, dat wel, maar ik heb er een goed gevoel over.
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 december 2018 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 08:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kan niet anders dan me hier bij aan te sluiten.. en ga gewoon genieten van die 2 avonden, wat er ook gebeurt ben ik al trots dat we hier tussen staan na jaaaaren.. en denk dat dit slechts het begin is van iets heel moois wat ze in amsterdam aan het neerzetten zijn..
Ben ik met je eens. Het is ook nu of nooit want de belangrijkste spelers ben je einde van het jaar kwijt.

Die 2 potten voor de winterstop zijn heel belangrijk en hopelijk overleven we die en spelen we na de winterstop ook goed. Want in tegenstelling tot 4 jaar geleden is dat ook niet meer steevast het geval.
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 december 2018 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 13:53 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik hoop gewoon dat we goed tegenstand bieden en niet afgemakt worden met 5-0 en 0-5. Als we durven voetballen hebben we een kansje
Real wil juist dat Ajax durft te voetballen.

Ik hoop dat Ajax vooral slim durft te spelen. Aanvallend, maar net met 1 a 2 mensen meer achter de bal. Anders slachten ze je in de omschakeling.
remco k
 remco k - dinsdag 18 december 2018 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 23:00 schreef Loetje het volgende:
Real speelt het voetbal wat dodelijker dan dodelijk is voor Ajax. Druk zetten rond de moddenlijn en omschakelen als de beste.

Daarbij zal Real kennende zich wel enorm gaan versterken in de winterstop. Over 8 weken kan hun vorm totaal anders zijn.

Het wint 4x in de laatste 5 jaar de CL en 2x daarvan waren ze heel lang in het seizoen geen klote waard. Maar zie de resultaten en dat maakt Real absolute top en Ajax een goede ploeg. Staan er als het moet, altijd!

Als je het voor elkaar krijgt thuis niet te verliezen en uit met 2-0 of 3-1 te verliezem, heb je een prima prestatie geleverd.

Hoewel je nooit kansloos bent, is de kans niet meer dan 5% en niet de 40 of 50% die sommige Ajax toedienen.

En Real is Bayern niet. Ik speel met Ajax liever tegen Barca als Real. Die spelen open op de aanval, Real is PSV maar dan in het groot.

En laat mij maar negatief zijn, maar ik blijf graag bij de realiteit en dat is niet wat sommige denken.
Ik ben het volledig met je eens.

Maar desalniettemin een prachtige loting. Toch prachtig om zowel tegen Bayern als real te loten
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 december 2018 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 15:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens.

Maar desalniettemin een prachtige loting. Toch prachtig om zowel tegen Bayern als real te loten
Jep. Bayern is en blijft in mijn optiek na Real en Barca altijd de grootste kanshebber in de CL, mits in vorm he.

Ik noem bewust City en PSG niet omdat die er nog altijd veel te vroeg uitgaan en Juve en Atletico altijd outsiders blijven en niet meer als dat.

Ajax heeft wel de kans nu om te laten zien verder te zijn als enkele jaren geleden tegen Real.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 19 december 2018 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 15:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom dan? Die wedstrijd is pas over een week of 8, het gehele elftal bij Real kan dan al weer vervangen zijn inclusief de trainer, overigens spelen ze het gehele seizoen al matig.
Ik bedoelde ermee en vanuit gaande, dat Ajax ( alleen nog maar ) in een stijgende lijn blijft spelen en om nog beter te voetballen en te presteren. En dit terwijl Real Madrid in de afgelopen negen wedstrijden erg stil bleef staan om wel goed voetbal te laten zien.

Zoals we weten speelt bij Real Madrid nu ook de leeftijd mee, daar bij diverse spelers meer blessures oplevert waardoor zij hun (top)niveau bijna niet meer kunnen bereiken.
Verder is de afwezigheid van Ronaldo ook een grote voordeel voor Ajax ! ! !

Gezien de situatie van de beide clubs onderling om te winnen, acht ik in eerste instantie procentueel op 55% voor Real Madrid en 45% voor Ajax, daar Ajax wel om bekend staat om heel vaak voor een sensatie te zorgen.

Tegen Bayern München had ook niemand vooraf gedacht dat Ajax 2x gelijk zou spelen ! ! !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX TREFT REAL IN ACHTSTE FINALE CL!!!









0.0139498