BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (KNVB beker: woensdag 19 december 2018, 20:45); 1 - 1 (penaltyserie 3 - 5)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 18 december 2018 - 20:27   quote  deeplink  
hoofdbeeld_rod_aja.jpg

Ajax moet midweeks een klusje klaren dat zomaar lastig zou kunnen zijn. Een midweekse wedstrijd tegen een Eerste Divisionist riekt naar spelers sparen en een wedstrijd die het aangluren niet waard is. De bank bij Ajax lijkt echter sterk zat om dit klusje te kunnen klaren, mocht Ten Hag ervoor kiezen wat spelers te sparen.

Ajax speelde in haar historie maar liefst 91 duels tegen Roda JC. Daarvan won Ajax er 56 en gingen er 11 verloren. 24 Duels eindigden in een gelijk spel. Vorig seizoen degradeerde de ploeg uit Kerkrade, onder andere door met 5-1 en 2-4 te verliezen van Ajax. Toch had AJax het in de jaren daarvoor soms lastig met de Limburgers. Roda wist zo af en toe toch een gelijkspel af te dwingen in een periode waar de Limburgers vrij stabiel in de Eredivisie mee deden.

Roda JC staat 5e in de Eerste Divisie met drie punten meer dan Jong Ajax. Met 30 voor en 22 tegen zijn die Limburgers aanvallend en verdedigend niet bijzonder te noemen. Volendam doet dat meestal in een 5-3-2 formatie. Mario Engels, wie kent hem niet, is met afstand de gevaarlijkste speler met 14 goals en 6 assists.

Bij Ajax is het afwachten voor welke speler Ten hag kiest. KJH, Neres en Wober lijken sowieso op een basisplaats te mogen rekenen. Hetzelfde zal waarschijnlijk gelden voor Sinkgraven en Labyad. Verder is het gissen.

Jong Ajax verloor eerder dit jaar van Roda JC met 2-1 in het Parkstad stadion. Hierbij de beelden van die wedstrijd.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 december 2018 door Eide --
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 december 2018 - 20:40   quote  deeplink  
Roda is wel in goede doen en ben vooral benieuwd naar de balans tussen A en B van Ten Hag deze wedstrijd. Kunstgras en in de ED hadden we het er vaak lastig. Opletten voor Engels ook.

Gewoon 6 of 7 spelers laten staan en dan moet het goed komen.

Geef Wober de kans, geef Kristensen een kans, geef Huntelaar een kans en geef Labyad een kans. Dan hou je het redelijk intact en mogen die 4 ook een keer spelen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 december 2018 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 20:40 schreef Loetje het volgende:
Roda is wel in goede doen en ben vooral benieuwd naar de balans tussen A en B van Ten Hag deze wedstrijd. Kunstgras en in de ED hadden we het er vaak lastig. Opletten voor Engels ook.

Gewoon 6 of 7 spelers laten staan en dan moet het goed komen.

Geef Wober de kans, geef Kristensen een kans, geef Huntelaar een kans en geef Labyad een kans. Dan hou je het redelijk intact en mogen die 4 ook een keer spelen.
huntelaar een kans ? heeft meer gebracht dan dolberg.. denk alleen al aan plaatsing CL.. snap ook werkelijk niet hoeveel kansen dolberg moet krijgen, mensen noemen hem ijskonijn maar volgens mij overschat die zichzelf enorm.. wober vond ik overigens bij de 2de ontmoeting niet heel erg sterk maar goed moet natuurlijk meer wedstrijden in de benen hebben..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2018 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - woensdag 19 december 2018 - 00:34   quote  deeplink  
Begin je daar nou serieus ieder topic over?

Als je mijn definitie van de tekst leest veroordeel of beoordeel ik zowel Huntelaar, als Dolberg niet. Gewoon puur waar je spelers wat rust kan geven en waar niet. Niks meer en niks minder.

En als je het dan nog een keer wil horen, ze komen allebei zwaar tekort voor ons systeem. Niet als spits zelf.
p111
 p111 - woensdag 19 december 2018 - 09:09   quote  deeplink  
In ieder geval spelers rust even a.s zondag een bloed zware wedstrijd.
Jaccio
 Jaccio - woensdag 19 december 2018 - 09:17   quote  deeplink  
2-3.
Gaat een stuk lastiger worden dan voorgaande wedstrijden ben ik bang.
Oppassen voor blessures.
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 december 2018 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 00:34 schreef Loetje het volgende:
Begin je daar nou serieus ieder topic over?

Als je mijn definitie van de tekst leest veroordeel of beoordeel ik zowel Huntelaar, als Dolberg niet. Gewoon puur waar je spelers wat rust kan geven en waar niet. Niks meer en niks minder.

En als je het dan nog een keer wil horen, ze komen allebei zwaar tekort voor ons systeem. Niet als spits zelf.
begin noet enkel daarover.. ook over wober... anyway je hebt gelijk qua rustgeven etc..
remco k
 remco k - woensdag 19 december 2018 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 10:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

begin noet enkel daarover.. ook over wober... anyway je hebt gelijk qua rustgeven etc..
Ach toe man, het is bijna het enige wat je hier nog toevoegt..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 december 2018 - 13:32   quote  deeplink  
1-4 en op naar die baggerkuip!!!
Eide
 Eide - woensdag 19 december 2018 - 13:39   quote  deeplink  
Ik denk persoonlijk dat Ajax met Neres en Wober sowieso twee potentiële basisspelers heeft. Zet dat nog een man of 4 uit de echte basis bij en vul de rest aan met reserves. Ik denk dat aan bijvoorbeeld:
Onana, Kristensen, Blind, Wober, Tagliafico, Schone, Labyad, Sinkgraven, Neres, KJH en Cerny.

Dan heb je met Onana, Blind, Tagliafico en Schone 4 vaste basisspelers. Neres, KJH en Wober zijn vaste reserves die evenzogoed basisspeler zouden kunnen zijn en dan breng je met Kristensen, Labyad, Sinkgraven en Cerny nog 4 gasten die ritme op kunnen en moeten doen en zich bovendien kunnen laten zien.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 19 december 2018 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 13:39 schreef Eide het volgende:
Ik denk persoonlijk dat Ajax met Neres en Wober sowieso twee potentiële basisspelers heeft. Zet dat nog een man of 4 uit de echte basis bij en vul de rest aan met reserves. Ik denk dat aan bijvoorbeeld:
Onana, Kristensen, Blind, Wober, Tagliafico, Schone, Labyad, Sinkgraven, Neres, KJH en Cerny.

Dan heb je met Onana, Blind, Tagliafico en Schone 4 vaste basisspelers. Neres, KJH en Wober zijn vaste reserves die evenzogoed basisspeler zouden kunnen zijn en dan breng je met Kristensen, Labyad, Sinkgraven en Cerny nog 4 gasten die ritme op kunnen en moeten doen en zich bovendien kunnen laten zien.
Ik denk dat je aardig in de buurt zit qua opstelling, maar het lijkt me toch dat Lamprou hier zal starten?
Eide
 Eide - woensdag 19 december 2018 - 14:00   quote  deeplink  
Ik kan mij er niet toe zetten Lamprou in wat voor opstelling dan ook weg te zetten. Ik vind hem daarvoor gewoon niet goed genoeg. Ik zie dan liever Kotarski.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 19 december 2018 - 15:38   quote  deeplink  
Roda is altijd een bedreiging voor PSV en Ajax geweest. Voor Feyenoord niet. Toch is het jammer dat ze eruit liggen. Het is een mooi stadion en ze horen er gewoon bij. Net als Twente. Om eerlijk te zijn. Als Ajax met een wisselteam gaat spelen zie ik Roda wi nnen. Speelt Ajax met de basis 11 dan zie ik Ajax met 5-0 of meer winnen. Het verschil tussen a en b elftal is gewoon enorm enorm groot. Ik zag gisteren rkc. Zo zo slecht... Een b team van PSV verloor hier thuis van..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 19 december 2018 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 13:39 schreef Eide het volgende:
Ik denk persoonlijk dat Ajax met Neres en Wober sowieso twee potentiële basisspelers heeft. Zet dat nog een man of 4 uit de echte basis bij en vul de rest aan met reserves. Ik denk dat aan bijvoorbeeld:
Onana, Kristensen, Blind, Wober, Tagliafico, Schone, Labyad, Sinkgraven, Neres, KJH en Cerny.

Dan heb je met Onana, Blind, Tagliafico en Schone 4 vaste basisspelers. Neres, KJH en Wober zijn vaste reserves die evenzogoed basisspeler zouden kunnen zijn en dan breng je met Kristensen, Labyad, Sinkgraven en Cerny nog 4 gasten die ritme op kunnen en moeten doen en zich bovendien kunnen laten zien.
Schöne mag ook wel eens rust krijgen toch?
Eide
 Eide - woensdag 19 december 2018 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 16:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne mag ook wel eens rust krijgen toch?
Heeft niet gespeeld tegen Bayern, dus kan nu wel een potje extra pakken lijkt mij.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 december 2018 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 15:38 schreef patrickpsv15 het volgende:
Roda is altijd een bedreiging voor PSV en Ajax geweest. Voor Feyenoord niet. Toch is het jammer dat ze eruit liggen. Het is een mooi stadion en ze horen er gewoon bij. Net als Twente. Om eerlijk te zijn. Als Ajax met een wisselteam gaat spelen zie ik Roda wi nnen. Speelt Ajax met de basis 11 dan zie ik Ajax met 5-0 of meer winnen. Het verschil tussen a en b elftal is gewoon enorm enorm groot. Ik zag gisteren rkc. Zo zo slecht... Een b team van PSV verloor hier thuis van..
op basis waarvan is Roda een bedreiging? Vroeger was Roda helemaal nog nooit gedegradeerd en heeft dus altijd op het hoogste podium gespeeld. dat is niet meer, en dat komt niet omdat andere ploegen beter zijn geworden.

Roda is in de jaren steeds zwakker gaan presteren. Dus de resultaten zeggen mij niet zo heel veel van vroeger toen Roda een sterker elftal had.

Dat projecteren van Ajax op PSV is ook gewoon niet juist. Ajax speelde vorige ronde ook tegen een club uit KKD en ook met een b elftal en wonnen ook. Dat PSV echt met 11 andere speelde tja en verloren, dat zegt meer over hoe goed jullie bank is.

Ajax heeft met Kristesen een volwaardig back, een 2de spits die net zo goed is als jullie spits.

Neres die niet altijd speelt, die is ook een basisspeler.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ten Hag speelt niet altijd met de zelfde 11 namen. Hij wisselt zo nu en dan. Van Bommel doet dat niet. Heeft net pas Perreiro eruit gehaald voor die mexicaan. Had dat al veel eerder kunnen doen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 19 december 2018 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 16:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

op basis waarvan is Roda een bedreiging? Vroeger was Roda helemaal nog nooit gedegradeerd en heeft dus altijd op het hoogste podium gespeeld. dat is niet meer, en dat komt niet omdat andere ploegen beter zijn geworden.

Roda is in de jaren steeds zwakker gaan presteren. Dus de resultaten zeggen mij niet zo heel veel van vroeger toen Roda een sterker elftal had.

Dat projecteren van Ajax op PSV is ook gewoon niet juist. Ajax speelde vorige ronde ook tegen een club uit KKD en ook met een b elftal en wonnen ook. Dat PSV echt met 11 andere speelde tja en verloren, dat zegt meer over hoe goed jullie bank is.

Ajax heeft met Kristesen een volwaardig back, een 2de spits die net zo goed is als jullie spits.

Neres die niet altijd speelt, die is ook een basisspeler.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ten Hag speelt niet altijd met de zelfde 11 namen. Hij wisselt zo nu en dan. Van Bommel doet dat niet. Heeft net pas Perreiro eruit gehaald voor die mexicaan. Had dat al veel eerder kunnen doen.
Met dat laatste ben ik met je eens. Met wat je eerder beschrijft over dat Roda en bedreiging zou zijn.. ik keek meer naar de laatste seizoenen sinds 2012 dat Ajax relatief vaak gelijkspeelde uit bij Roda en hetzelfde geldt voor PSV en ik weet nog goed de 2-4 en 2-3 Nederlagen 10 jaar geleden (ehmm ja de tijd vliegt)
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 19 december 2018 - 19:33   quote  deeplink  
DuzL6bhWkAE69yC.jpg
Loetje
 Loetje - woensdag 19 december 2018 - 19:33   quote  deeplink  
Lamprou, Kristensen, Schuurs, Blind, Wober, Eiting, De Jong, Labyad, Neres, Huntelaar en Tadic.

Qua invallers alleen De Ligt en Onana aansprekend.
Edit; En Dolberg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 december 2018 door Loetje --
Eide
 Eide - woensdag 19 december 2018 - 19:38   quote  deeplink  
Toch opvallend dat De Jong speelt. Die heeft al heel veel gespeeld en heeft links en rechts wat pijntjes.
Loetje
 Loetje - woensdag 19 december 2018 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 19:38 schreef Eide het volgende:
Toch opvallend dat De Jong speelt. Die heeft al heel veel gespeeld en heeft links en rechts wat pijntjes.
Verbaasd mij ook
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 december 2018 - 19:59   quote  deeplink  
verbaasd me nog meer dat je zegt dat je de beker serieus neemt en dan met 8 andere namen gaat spelen.. nu denkt iedereen van aaaah deze mensen kunnen het ook, maar ik vraag het me af hoe "makkelijk" het ze afgaat
Eide
 Eide - woensdag 19 december 2018 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 19:59 schreef nummer10 het volgende:
verbaasd me nog meer dat je zegt dat je de beker serieus neemt en dan met 8 andere namen gaat spelen.. nu denkt iedereen van aaaah deze mensen kunnen het ook, maar ik vraag het me af hoe "makkelijk" het ze afgaat
Met Tadic, De Jong en Blind staan wel drie heel bepalende spelers.
remco k
 remco k - woensdag 19 december 2018 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 20:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Met Tadic, De Jong en Blind staan wel drie heel bepalende spelers.
nee joh, Blind is toch een niksnut
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 december 2018 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

nee joh, Blind is toch een niksnut
Ik vind van wel.
Loetje
 Loetje - woensdag 19 december 2018 - 20:54   quote  deeplink  
Wel apart, tegen Go Ahead spaar je minder dan Roda uit. Go Ahead staat wel hoger, maar schat Roda, zeker thuis, beter in.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 december 2018 - 20:57   quote  deeplink  
Penalty!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 december 2018 - 20:58   quote  deeplink  
Goedkope pingel en 0-1!!!
Eide
 Eide - woensdag 19 december 2018 - 20:58   quote  deeplink  
Makkelijk gegeven pingel.
remco k
 remco k - woensdag 19 december 2018 - 20:58   quote  deeplink  
Belachelijke penalty zeg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 december 2018 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 20:58 schreef Eide het volgende:
Makkelijk gegeven pingel.
Dat vond ik nu ook! ;-)
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 19 december 2018 - 20:59   quote  deeplink  
De eerste kwartier was Ajax 'n beetje te aftastend.
Dankzij de strafschop dat we op 0-1 kwamen, hoop ik dat we nu beter in de wedstrijd komen.
remco k
 remco k - woensdag 19 december 2018 - 20:59   quote  deeplink  
Zo heb je 40 duels per wedstrijd in de 16
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 december 2018 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 20:58 schreef remco k het volgende:
Belachelijke penalty zeg.
Er is contact, dus hij kan hem geven. Maar goedkoop is hij wel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 december 2018 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 20:59 schreef remco k het volgende:
Zo heb je 40 duels per wedstrijd in de 16
Leren verdedigers misschien hun klauwen eens thuis te houden ipv continu de shirts en schouders vast te houden.
Eide
 Eide - woensdag 19 december 2018 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 20:58 schreef remco k het volgende:
Belachelijke penalty zeg.
Belachelijk niet. Er is voor en tijdens de loopactie contact. Het is wel heel makkelijk gegeven aangezien het contract niet zwaar genoeg lijkt KJH echt te hinderen.
remco k
 remco k - woensdag 19 december 2018 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 21:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Leren verdedigers misschien hun klauwen eens thuis te houden ipv continu de shirts en schouders vast te houden.
Aanvallend gebeurt het net zo veel hè. Altijd van twee kanten.
remco k
 remco k - woensdag 19 december 2018 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 21:06 schreef Eide het volgende:

[..]

Belachelijk niet. Er is voor en tijdens de loopactie contact. Het is wel heel makkelijk gegeven aangezien het contract niet zwaar genoeg lijkt KJH echt te hinderen.
Ik vind het een schandalige penalty zelfs Eide. Alleen in deze wedstrijd bij de vorners al meerdere momenten gezien met een arm. Zowel aanvallend als verdedigend. En ik heb echt maar 1 penalty langs zien komen.

Als je hiervoor fluit kan je iedere voorzet, corner en vrije trap met een voorzet affluiten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 december 2018 - 21:13   quote  deeplink  
Volgens mij speelt Ajax met een opstelling waarin spelers basisspelers zijn bij 16 van de eredivisie clubs.
En dan zou dit lastig zijn?

Huntelaar, Wober en Neres, Eiting spelen weleens in de basis, naast Blind, Frenkie en Tadic.
Daarnaast als Kristensen invalt dan valt hij goed in.

Dus genoeg spelers met basiskwaliteiten in de opstelling.
Eide
 Eide - woensdag 19 december 2018 - 21:15   quote  deeplink  
Dat is wel een beetje een kulargument, want volgens de regels mag je een tegenstander eenvoudigweg niet vasthouden. Dat veel scheidsrechters er nauwelijks voor optreden is interpretatie, geen diskwalificatie van deze pingel. Dus nogmaals, zeker makkelijk mar natuurlijk niet belachelijk want conform alle voetbalregels.
Eide
 Eide - woensdag 19 december 2018 - 21:17   quote  deeplink  
In ander nieuws: Ajax hanteert een wandeltempo tegen 9 verdedigers.
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 19 december 2018 - 21:21   quote  deeplink  
Het risico van een goedkope pingel is dat hij dadelijk aan de andere kant ook voor het minste geringste op de stip gaat....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 december 2018 - 21:21   quote  deeplink  
Normaal is zitten zowel de aanvaller als de verdediger aan elkaar dan fluit de scheids niet. Ook niet als de aanvaller zich wil loswringen van de verdediger.

De aanvaller moet zich niet los willen wringen maar naar de grond gaan.

Nu zit de aanvaller niet aan de verdediger.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 december 2018 - 21:22   quote  deeplink  
En 1-1 door ook een makkelijk gegeven pingel!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 december 2018 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 21:21 schreef bertus bikkel het volgende:
Het risico van een goedkope pingel is dat hij dadelijk aan de andere kant ook voor het minste geringste op de stip gaat....
Heb je een glaze bol?
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 19 december 2018 - 21:22   quote  deeplink  
En dat is 1 -1, en dat door schuld van de zware balverlies op het middenveld van Eijting.

Roda is verder slechts met 1 ding bezig, namelijk dat ze met z'n allen voor de eigen doel hangen om meer tegendoelpunten te voorkomen ! ! !
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 december 2018 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het een schandalige penalty zelfs Eide. Alleen in deze wedstrijd bij de vorners al meerdere momenten gezien met een arm. Zowel aanvallend als verdedigend. En ik heb echt maar 1 penalty langs zien komen.

Als je hiervoor fluit kan je iedere voorzet, corner en vrije trap met een voorzet affluiten.
Hahahahaha hou op hoor, schandalig nog wel!!
Loetje
 Loetje - woensdag 19 december 2018 - 21:23   quote  deeplink  
We hebben die Engels echt totaal niet onder controle.
remco k
 remco k - woensdag 19 december 2018 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 december 2018 - 21:15 schreef Eide het volgende:
Dat is wel een beetje een kulargument, want volgens de regels mag je een tegenstander eenvoudigweg niet vasthouden. Dat veel scheidsrechters er nauwelijks voor optreden is interpretatie, geen diskwalificatie van deze pingel. Dus nogmaals, zeker makkelijk mar natuurlijk niet belachelijk want conform alle voetbalregels.
Vasthouden is iets anders dan je hand neerleggen.

Maar als het een kulargument is. Waarom legt een scheids er dan niet tien per wedstrijd op de stip en 10 in het voordeel voor de verdediger?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 december 2018 - 21:24   quote  deeplink  
1 fucking spits spelen ze mee, de rest staat achterin! Maar toch zijn ze er al een aantal keren dichtbij geweest???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Roda JC - Ajax (KNVB beker: woensdag 19 december 2018, 20:45); 1 - 1 (penaltyserie 3 - 5)









0.0084559