BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX SPEELT HALVE FINALE KNVB BEKER IN DE KUIP!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 januari 2019 - 22:15   quote  deeplink  
Tsja...

Ajax speelt op woensdag 27 maart.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 januari 2019 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 januari 2019 - 22:17   quote  deeplink  
Ten eerste woensdag 27 februari.

Ten tweede YES!!!

Gewoon 3x in de baggerkuip winnen!!!
Eide
 Eide - zaterdag 26 januari 2019 - 22:19   quote  deeplink  
Voorspelbaar natuurlijk. De kakkerlakken thuis en geen klassieker als finale.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 januari 2019 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2019 - 22:19 schreef Eide het volgende:
Voorspelbaar natuurlijk. De kakkerlakken thuis en geen klassieker als finale.
Hahaha idd. Dat wist ik al voor de loting. Voor de KNVB weer een geruststelling. Voor ons hopelijk weer een leuk ritje naar de badkuip.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 januari 2019 - 02:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2019 - 22:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha idd. Dat wist ik al voor de loting. Voor de KNVB weer een geruststelling. Voor ons hopelijk weer een leuk ritje naar de badkuip.
stond paar dagen geleden indd al op internet dat dit eruit zou rollen.. en jawelllll
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 27 januari 2019 - 09:14   quote  deeplink  
We hebben de kwaliteiten en de mogelijkheid in huis om gewoon te winnen.
Geen probleem, lijkt mij ! ! !
hjf
 hjf - zondag 27 januari 2019 - 11:09   quote  deeplink  
Ik geloof in een complot bij de loting. Is geen toeval meer. Laten we de kakkies dan ook in korte tijd twee keer naar de slachtbank leiden. Zal ze leren bij de Koninklijke Nederlandse Kakkerlakken Bond.
remco k
 remco k - zondag 27 januari 2019 - 14:08   quote  deeplink  
Dit is toch gewoon te gek voor woorden man.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 januari 2019 - 14:23   quote  deeplink  
Had hier nu echt iemand anders verwacht!!??
Enigma
 Enigma - zondag 27 januari 2019 - 14:29   quote  deeplink  
Is wel erg frappant met Feijenoord en lotingen. Maar het zal wel. Ajax zal daar gewoon moeten winnen. Maar het roept wel vraagtekens op.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 30 januari 2019 - 13:44   quote  deeplink  
En weer extra benadeeld tegen feyenoord in de kuip: Weer geen uit supporters.....

https://www.ajax1.nl/ook-klassieker-in-de-beker-zonder-ajax-supporters/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Kan ajax als club hier nu niet eens hard spelen en zeggen: of op neutraal terrein, helemaal zonder supporters, of in de kuip met 2000 uitsupporters en anders spelen we niet!..... of iets van deze strekking....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 januari 2019 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 13:44 schreef Ronald 1960 het volgende:
En weer extra benadeeld tegen feyenoord in de kuip: Weer geen uit supporters.....

https://www.ajax1.nl/ook-klassieker-in-de-beker-zonder-ajax-supporters/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Kan ajax als club hier nu niet eens hard spelen en zeggen: of op neutraal terrein, helemaal zonder supporters, of in de kuip met 2000 uitsupporters en anders spelen we niet!..... of iets van deze strekking....
En weet je wat extra grappig is, als je de finale haalt mogen er ineens 12.500 supporters afreizen???

Snap jij hem nog?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 30 januari 2019 - 16:13   quote  deeplink  
Ik vind dat ajax nu een keer hard moet spelen. op neutraal terrein zonder, in de kuip zonder of in de kuip met ook onze supporters. Zo niet, spelen we niet.
En gooi het voor de burgerrechter.

We worden op deze manier elke keer genaaid...... En dat voelt niet lekker....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2019 door Ronald 1960 --
Enigma
 Enigma - woensdag 30 januari 2019 - 17:12   quote  deeplink  
Ajax heeft niet de ballen om het nu eens hard te spelen. Ene kant wisten we dit andere kant had Amsterdam er alles aan gedaan nu wel supporters toe te laten. Maar goed, dit is de situatie nu.

Überhaupt zou de opzet veel beter zijn met een uit- en thuiswedstrijd voor alle lotingen of bijv. vanaf de kwartfinale. Finale in een neutraal stadion als het Olympisch.

Het is een dilemma maar Ajax zou nu gewoon moeten stellen dat ze zo weigeren te spelen. Dan maar geen beker. Maar goed, dat vereist lef en karakter. Ook de gevolgen dragen dan. Denk dat een toernooi zonder Ajax niet iets is waar de KNVB op wacht. Ze moeten een concensus zoeken dan. Lastig verhaal. Aan de zijkant...: laat maar zien dat Ajax in de Kuip ook van dit Feijenoord kan winnen. Nu mogen de leiders en wannabe barca, real, juve of city spelers opstaan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 30 januari 2019 - 17:26   quote  deeplink  
Dit was wel te verwachten. Halve finale beker zonder uitsupporters.
Sowieso was deze loting te verwachten, een mogelijk klassieker als finale. Dan was de enige regeling mogelijk zoals die in 2010. Maar dat wil niemand.

Hoezo verzorgt eigenlijk de KNVB de loting, zij hadden namelijk baat bij deze loting.
Dit levert namelijk het minste hoofdpijn op voor hun zelf.
Waarom is iedereen eigenlijk hier heel stil over, als er dingen die niet door de beugel kunnen en in het buitenland gebeurd dan is Nederland als eerste die zijn vinger opsteekt.
Boos op de Uefa en FIFA als ze corrupt zijn, maar als de KNVB het zelfde doet dan zijn ze stil.

Overigens is het logisch dat Ajax supporters en Feyenoord supporters niet samen in 1 stadion mogen zitten. Laatste keer dat Ajax in de kuip was (beker finale tegen Zwolle) droegen de Ajax supporters zich niet netjes. Feyenoord supporters droegen zich niet netjes uit bij PSV.
Het zijn echt randdebielen en het is echt vragen om problemen als je ze tegen over elkaar laat zetten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 30 januari 2019 - 17:38   quote  deeplink  
Dus gewoon uit - en thuis duel.Klaar!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 30 januari 2019 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 17:38 schreef Ronald 1960 het volgende:
Dus gewoon uit - en thuis duel.Klaar!!
Dat is prima maar dan moet het voor elke wedstrijd zo zijn en niet enkel Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax.

Zorgt er wel voor dat de verrassing van de beker er wel een beetje uit gaat.
De kans dat RKC 2x wint van PSV is niet heel groot.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 30 januari 2019 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 18:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat is prima maar dan moet het voor elke wedstrijd zo zijn en niet enkel Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax.

Zorgt er wel voor dat de verrassing van de beker er wel een beetje uit gaat.
De kans dat RKC 2x wint van PSV is niet heel groot.
Het zou ook kunnen vanaf de kwart - of halve finale.....dus vanaf de laatste 8, of vanaf de laatste 4

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2019 door Ronald 1960 --
p111
 p111 - woensdag 30 januari 2019 - 22:29   quote  deeplink  
Gewoon opfucken die mafkezen bij de KNVB,laat ze lekker die beker in hun reed steken.Niet komen en niet voetballen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 januari 2019 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 22:29 schreef p111 het volgende:
Gewoon opfucken die mafkezen bij de KNVB,laat ze lekker die beker in hun reed steken.Niet komen en niet voetballen.
Prima, maar wel nadat ajax een statement heeft gemaakt ;-)
Vooralsnog heb ik het idee dat ajax dit op 1 of andere manier niet durft, maar waarom is mij niet duidelijk.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2019 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2019 - 10:01   quote  deeplink  
De KNVB heeft niet zo veel te zeggen over wel of geen uit supporters volgens mij. Dit is echt een ding tussen de clubs en de gemeente.

En wees nou eens eerlijk, Had Amsterdam wel uitsupporters toegelaten?

Zo ja, waarom waren die er dan de afgelopen wedstrijd begin van dit seizoen niet bij?

Enige dat mij echt de strot uit komt, zijn alle "toevalllige" thuiswedstrijden van Feyenoord op een rij.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 januari 2019 - 10:31   quote  deeplink  
AMsterdam wil wel, maar rotterdam niet. Volgens mij
Jacky.W
 Jacky.W - donderdag 31 januari 2019 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 10:31 schreef Ronald 1960 het volgende:
AMsterdam wil wel, maar rotterdam niet. Volgens mij
daar kan ik me wel iets bij voorstellen, je gaat nl naar Rdam
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 10:01 schreef remco k het volgende:
De KNVB heeft niet zo veel te zeggen over wel of geen uit supporters volgens mij. Dit is echt een ding tussen de clubs en de gemeente.

En wees nou eens eerlijk, Had Amsterdam wel uitsupporters toegelaten?

Zo ja, waarom waren die er dan de afgelopen wedstrijd begin van dit seizoen niet bij?

Enige dat mij echt de strot uit komt, zijn alle "toevalllige" thuiswedstrijden van Feyenoord op een rij.
Het feit is dat Ajax, Amsterdam en de supportersvereniging van Ajax al langer willen dat supporters van beide kampen weer worden toegelaten tijdens de wedstrijden. Het nadeel is dat je altijd ook de andere partij nodig hebt. Daar gaat het zowel in Den Haag en Rotterdam fout. Deze partijen vinden het best en besparen hiermee enorm op politiekosten.

Maar ik blijf het raar vinden dat bij een wedstrijd tussen beide clubs geen supporters kunnen zijn, maar wel tijdens een eventuele bekerfinale de Ajaxsupporters in grote getalen aanwezig zijn. De laatste keer tegen PEC was er op de heenweg amper een supporter van feijenoord te bekennen in de omgeving van het stadion. Dat was de jaren daarvoor weleens anders. Maar na het smadelijke verlies tegen PEC stonden ze ineens als helden achter een hele blub ME stoer te doen en met vlagjes te zwaaien. Maar toen waren er toch zeker 10000 Ajacieden! Hoe kan het dat het dan ineens wel kan??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 11:39   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2019 door Ajax Warrior --
Jacky.W
 Jacky.W - donderdag 31 januari 2019 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 11:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het feit is dat Ajax, Amsterdam en de supportersvereniging van Ajax al langer willen dat supporters van beide kampen weer worden toegelaten tijdens de wedstrijden. Het nadeel is dat je altijd ook de andere partij nodig hebt. Daar gaat het zowel in Den Haag en Rotterdam fout. Deze partijen vinden het best en besparen hiermee enorm op politiekosten.

Maar ik blijf het raar vinden dat bij een wedstrijd tussen beide clubs geen supporters kunnen zijn, maar wel tijdens een eventuele bekerfinale de Ajaxsupporters in grote getalen aanwezig zijn. De laatste keer tegen PEC was er op de heenweg amper een supporter van feijenoord te bekennen in de omgeving van het stadion. Dat was de jaren daarvoor weleens anders. Maar na het smadelijke verlies tegen PEC stonden ze ineens als helden achter een hele blub ME stoer te doen en met vlagjes te zwaaien. Maar toen waren er toch zeker 10000 Ajacieden! Hoe kan het dat het dan ineens wel kan??
en wat hebben we met zijn allen geleerd van de gedragingen ivm dit verlies? Juist! voorlopig niet in de Kuip met zijn allen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 13:05 schreef Jacky.W het volgende:

[..]

en wat hebben we met zijn allen geleerd van de gedragingen ivm dit verlies? Juist! voorlopig niet in de Kuip met zijn allen
Hoezo? Als we de halve finale winnen zijn er gewoon weer 12.500 supporters welkom! Zoals elke keer opnieuw!
Jacky.W
 Jacky.W - donderdag 31 januari 2019 - 15:06   quote  deeplink  
hmmm welkom?!
Loetje
 Loetje - donderdag 31 januari 2019 - 15:07   quote  deeplink  
Jacky W? Klinkt als een crimineel ;-)

Doe Mohammed B de groeten...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 31 januari 2019 - 15:07   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2019 door Loetje --
Michellinkerd
 Michellinkerd - donderdag 31 januari 2019 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2019 - 22:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ten eerste woensdag 27 februari.

Ten tweede YES!!!

Gewoon 3x in de baggerkuip winnen!!!
Oeps.....
Michellinkerd
 Michellinkerd - donderdag 31 januari 2019 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 januari 2019 - 22:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ten eerste woensdag 27 februari.

Ten tweede YES!!!

Gewoon 3x in de baggerkuip winnen!!!
Oeps.....
Michellinkerd
 Michellinkerd - donderdag 31 januari 2019 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 09:14 schreef Onze Ajax het volgende:
We hebben de kwaliteiten en de mogelijkheid in huis om gewoon te winnen.
Geen probleem, lijkt mij ! ! !
Oeps.....
Michellinkerd
 Michellinkerd - donderdag 31 januari 2019 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 11:09 schreef hjf het volgende:
Ik geloof in een complot bij de loting. Is geen toeval meer. Laten we de kakkies dan ook in korte tijd twee keer naar de slachtbank leiden. Zal ze leren bij de Koninklijke Nederlandse Kakkerlakken Bond.
Oeps.....
Michellinkerd
 Michellinkerd - donderdag 31 januari 2019 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 22:29 schreef p111 het volgende:
Gewoon opfucken die mafkezen bij de KNVB,laat ze lekker die beker in hun reed steken.Niet komen en niet voetballen.
Prima....
Loetje
 Loetje - donderdag 31 januari 2019 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 15:22 schreef Michellinkerd het volgende:

[..]

Prima....
Idioot...
Loetje
 Loetje - donderdag 31 januari 2019 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 15:21 schreef Michellinkerd het volgende:

[..]

Oeps.....
Scheetje...
Loetje
 Loetje - donderdag 31 januari 2019 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 15:21 schreef Michellinkerd het volgende:

[..]

Oeps.....
Bitterbal...
Loetje
 Loetje - donderdag 31 januari 2019 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 15:21 schreef Michellinkerd het volgende:

[..]

Oeps.....
Boertje...
Loetje
 Loetje - donderdag 31 januari 2019 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 15:21 schreef Michellinkerd het volgende:

[..]

Oeps.....
Gaap...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 16:18   quote  deeplink  
Allemaal kakkies die ineens langskomen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 15:06 schreef Jacky.W het volgende:
hmmm welkom?!
Tja ......... wat wil je bereiken broekie???? Of sta je straks ook stoer langs de weg, verscholen achter paar pelotons ME met je feijenoordvlagje te zwaaien??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 16:22   quote  deeplink  
Schijtvolk heeft wel ineens praatjes gekregen.
Jacky.W
 Jacky.W - donderdag 31 januari 2019 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 16:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja ......... wat wil je bereiken broekie???? Of sta je straks ook stoer langs de weg, verscholen achter paar pelotons ME met je feijenoordvlagje te zwaaien??
En waar haal jij vandaan dat ik een broekie ben? Ben gewoon 54 jaar. En net als jij de oorlog niet meegemaakt, warrior
Loetje
 Loetje - donderdag 31 januari 2019 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 16:26 schreef Jacky.W het volgende:

[..]

En waar haal jij vandaan dat ik een broekie ben? Ben gewoon 54 jaar. En net als jij de oorlog niet meegemaakt, warrior
Dan weet je al aardig wat over Warrior man. En gezien je manier van posten getuigd dat eerder dat je een oude bekende bent dan wat dan ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 16:26 schreef Jacky.W het volgende:

[..]

En waar haal jij vandaan dat ik een broekie ben? Ben gewoon 54 jaar. En net als jij de oorlog niet meegemaakt, warrior
Poeh poeh, en waarom zou ik de oorlog meegemaakt moeten hebben. Vanwege mijn nickname? Mijn nickname heeft een heel andere betekenis. Maar je reacties tonen mij dat je jezelf gedraagt als een kleuter.
Loetje
 Loetje - donderdag 31 januari 2019 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 17:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Poeh poeh, en waarom zou ik de oorlog meegemaakt moeten hebben. Vanwege mijn nickname? Mijn nickname heeft een heel andere betekenis. Maar je reacties tonen mij dat je jezelf gedraagt als een kleuter.
Warrior betekent lamlul toch? ;-)
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2019 - 18:50   quote  deeplink  
Ongelooflijk. Voor het eerst in 1800 jaar van Ajax winnen en ineens is het hier druk met dat volk.
Smeerburg
 Smeerburg - donderdag 31 januari 2019 - 19:15   quote  deeplink  
Waarom de bekerwedstrijd niet over 2 wedstrijden, lijkt mij eerlijker dan over 1 wedstrijd en uit publiek uitsluiten..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 januari 2019 - 19:25   quote  deeplink  
https://www.ajaxlife.nl/2019/01/31/hoe-nu-verder-met-overleg-uitsupporters-bij-klassieker/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX SPEELT HALVE FINALE KNVB BEKER IN DE KUIP!









0.0125811