BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 januari 2019 - 17:03   quote  deeplink  
Meer woorden zijn niet nodig!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 mei 2019 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zondag 27 januari 2019 - 18:31   quote  deeplink  
Volgens mij toch wel
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 28 januari 2019 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 17:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Meer woorden zijn niet nodig!!!
Sorry gap, maar ik vind het veel te kort door de bocht om de schuld alleen bij Ten Hag te leggen.
Ik zou zeggen: Kijk ff de beelden terug van de terug sjokkende middenvelders en verdedigers en kijk ook ff naar de vleugel aanvallers die hun man niet voorbij kwamen en alleen voor eigen succes gingen.
Die gasten in het veld verdienen een veelvoud van jou en mij en ze komen er mee weg. Als ik zo presteer voor mijn werkgever, mag ik hopen dat alleen een gesprek volgt en niet direct ontslag op staande voet bij wijze van spreken.
Het lag echt niet alleen aan Ten Hag!
remco k
 remco k - maandag 28 januari 2019 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 17:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Sorry gap, maar ik vind het veel te kort door de bocht om de schuld alleen bij Ten Hag te leggen.
Ik zou zeggen: Kijk ff de beelden terug van de terug sjokkende middenvelders en verdedigers en kijk ook ff naar de vleugel aanvallers die hun man niet voorbij kwamen en alleen voor eigen succes gingen.
Die gasten in het veld verdienen een veelvoud van jou en mij en ze komen er mee weg. Als ik zo presteer voor mijn werkgever, mag ik hopen dat alleen een gesprek volgt en niet direct ontslag op staande voet bij wijze van spreken.
Het lag echt niet alleen aan Ten Hag!
En toch. Als 90% van jouw afdeling zo zal werken. Zal het management toch echt naar jouw leidinggevende moeten gaan kijken. Want dan kan er ook wat anders aan de hand zijn.
Brandje
 Brandje - maandag 28 januari 2019 - 18:12   quote  deeplink  
Beetje te makkelijk dit want ik vind Overmars net zo schuldig dus laat die dan ook oprotten.
TH moest zo nodig in Florida gaan trainen op de restverdediging maar het klopt van geen kan meer. Twee wedstrijden op rij worden we simpel overtroefd wanneer de spits(Lammers eb vPersie) zich tien meter terug laten zaken. Waar zowel Blind als De ligt voor de winterstop door dekte blijven ze nu hangen. Exact hetzelfde gebeurd bij de backs.
Overmars heeft wederom een selectie die totaal uit balans is en waar de hiërarchie, door het vertrek van Wober,totaal verdwenen is! Dan zijn er mensen nog blij met Overmars omdat hij drie miljoen winst heeft gemaakt op hem.
Wanneer worden er een spelers gehaald die van nature cvm/op zes kunen spelen. Doodziek word ik van die spelers die ergens kunnen spelen ipv op wat hun positie is. Bande is een speler voor 442 maar wat doen wij, juist we halen hem voor linksbuiten.
Overmars teert op een paar goede aan- en verkopen maar faalt nog steeds. Neem daarbij zijn lakse houding bij Richarlison en lainez dan is hij voor mij nog meer de schuldige dan TH
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 28 januari 2019 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 17:35 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch. Als 90% van jouw afdeling zo zal werken. Zal het management toch echt naar jouw leidinggevende moeten gaan kijken. Want dan kan er ook wat anders aan de hand zijn.
Schei nou uit met die flauwe kul Remco, Iedereen was KUT, dan doet daar een zogenaamde goede werklust niets aan af. De Ligt kan het niet alleen, Ziyech ook niet, Jij ook niet, ik ook niet.
IEDEREEN was gewoon slecht! Geen enkele uitzondering. De bal het werk laten doen, zou Ziyech en Tadic in dit geval ook meer energie kunnen geven. Het slaat gewoon nergens op om alleen Ten Hag hierop af te rekenen.
Ten Hag was ook niet mijn keuze geweest, maar hij deed het voor de wintersop best aardig, of moet ik zeggen dat het alleen door de jongens in het veld kwam.....

Niet alleen Ten Hag, dat si waar het mij om gaat.
Juist nu moeten we de jongens en Ten Hag steunen! Pffff, zo makkelijk allemaal......
p111
 p111 - maandag 28 januari 2019 - 18:41   quote  deeplink  
Nou hij is inderdaad niet alleen schuldig.maar ik blijf er bij ik vind het geen Ajax trainer hij mist persoonlijkheid en heeft in mijn ogen al verschillende keren verkeerde wissels gedaan. Zou graag een nw persoonlijkheid zien.
Loetje
 Loetje - maandag 28 januari 2019 - 18:43   quote  deeplink  
Uiteindelijk is er niet 1 iemand die door de mand zakt nu, maar letterlijk iedereen. Waar de ene belachelijke trainingskampen plant, De ander bepaalde spelers vreemd genoeg laat gaan, falen spelers stuk voor stuk in het veld en doet de trainer de meest rare dingen qua wissels en lijkt die er weer amper vat op te hebben. Spelers maken structurele fouten... Nee, iedereen zakt enorm door het ijs nu.

En ieder voor zich zal op moeten staan, anders is het heel gauw over. Als je dit neerzet een aantal weken lang, mag je gewoon geen individuen meer gaan beoordelen vind ik
p111
 p111 - maandag 28 januari 2019 - 18:44   quote  deeplink  
Ik had Mazo/beslist al in de rust of helemaal niet opgesteld.Zo als hij speelde en er bijliep had hij meteen Cristessen moeten opstellen.zo zin er nog meer voorbeelden
remco k
 remco k - maandag 28 januari 2019 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 18:17 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Schei nou uit met die flauwe kul Remco, Iedereen was KUT, dan doet daar een zogenaamde goede werklust niets aan af. De Ligt kan het niet alleen, Ziyech ook niet, Jij ook niet, ik ook niet.
IEDEREEN was gewoon slecht! Geen enkele uitzondering. De bal het werk laten doen, zou Ziyech en Tadic in dit geval ook meer energie kunnen geven. Het slaat gewoon nergens op om alleen Ten Hag hierop af te rekenen.
Ten Hag was ook niet mijn keuze geweest, maar hij deed het voor de wintersop best aardig, of moet ik zeggen dat het alleen door de jongens in het veld kwam.....

Niet alleen Ten Hag, dat si waar het mij om gaat.
Juist nu moeten we de jongens en Ten Hag steunen! Pffff, zo makkelijk allemaal......
Ik schrijf nergens dat het alleen zijn schuld is hè.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 28 januari 2019 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 18:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik schrijf nergens dat het alleen zijn schuld is hè.
Nee, maar je begrijpt wel wat ik bedoel ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 28 januari 2019 - 19:23   quote  deeplink  
Ook wat Loetje en p111 scshrijven, kan ik mij in vinden ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 januari 2019 - 20:54   quote  deeplink  
Ronald, de trainer is degene die spelers kan wisselen. Als jij na de eerste helft met dezelfde elf begint aan de 2e helft en het loopt dan nog steeds niet, en als je dan wisselt haal je je beste speler van de middag eruit dan zijn mijn twijfels gerechtvaardigd. En let wel, mijn problemen met Ten Hag Zijn als sinds dag 1 en ik heb werkelijk nog geen enkele keer ongelijk gekregen. Deze trainer is niet de juiste man op de juiste plaats!
nummer10
 nummer10 - maandag 28 januari 2019 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 20:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ronald, de trainer is degene die spelers kan wisselen. Als jij na de eerste helft met dezelfde elf begint aan de 2e helft en het loopt dan nog steeds niet, en als je dan wisselt haal je je beste speler van de middag eruit dan zijn mijn twijfels gerechtvaardigd. En let wel, mijn problemen met Ten Hag Zijn als sinds dag 1 en ik heb werkelijk nog geen enkele keer ongelijk gekregen. Deze trainer is niet de juiste man op de juiste plaats!
wij zagen in donny de betere, wie zegt dat hij niet juist 1 was die zijn taken totaal niet uitvoerde waardoor frenkie en schone in de problemen kwamen ? en staan toch gewoon nog prima ? 2de nog beker en cl.. dat de spelers het aflaten weten tjah
remco k
 remco k - maandag 28 januari 2019 - 21:07   quote  deeplink  
Donny de jong en schone. Alle drie de middenvelders sjokten gister met regelmaat terug. Ook op 1-0 al een keer.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 28 januari 2019 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 20:54 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ronald, de trainer is degene die spelers kan wisselen. Als jij na de eerste helft met dezelfde elf begint aan de 2e helft en het loopt dan nog steeds niet, en als je dan wisselt haal je je beste speler van de middag eruit dan zijn mijn twijfels gerechtvaardigd. En let wel, mijn problemen met Ten Hag Zijn als sinds dag 1 en ik heb werkelijk nog geen enkele keer ongelijk gekregen. Deze trainer is niet de juiste man op de juiste plaats!
Je hebt deels gelijk, maar de jongens die de kar dan zouden moeten trekken zoals Ziyech, Tadic, Blind, de Jong met zijn geweldige kwaliteiten, want die heeft ie echt wel, Schone, ,die lieten het ook afweten en natuurlijk had Ten Hag anders kunnen/moeten wisselen.
Veltman/Kristensen op lb, Huntelaar in de spits, want dat is een gluiperd met zulke wedstrijden, misschien Donny/Ziyech op de plaats van Schone en Neres rechts buiten.
Maar het valt mij op dat zowel Ziyech als Tadic niet gewissled worden als zij hun man niet voorbij komen.
Het is en blijft een kwestie van factoren. Foute keuzes en een instelling van het lukt toch wel, het is maar feyenoord. Maar juist de passie en inzet die feyenoord gisteren toonde, mistte ik bij onze jongens.....
Enigma
 Enigma - maandag 28 januari 2019 - 22:44   quote  deeplink  
Ten Hag moet inderdaad weg. Dat vond ik al eerder, davhtvevrb dat ik ernaast zat laatst, maar met deze wissels en opstellingen vd laatste drie wedstrijden toont hij een brevet van onvermogen.

Komt bij dat hij zegt dat de mensen in het veld hun taken/afspraken niet nakomen. Tevens het gebrek aan lef om een keer miet vd beek of schone te wisselen maar zyech of vooral Tadic gisteren toont aan dat hij niet de binger op de zere plek durft te leggen. Hij is de baas en moet ze snoeihard aanpakken! Dit hoef je onder bosz, v Gaal of Bommel niet te proberen. Hij is incompetent voor deze functie.

Smeek in hemelsnaam v Gaal terug te komen. En koop in godsnaam een SPITS als je nog iets wikt bereiken dit seizoen!! Plus een Lcv!! Hoe kunnen ze Wöber verkopen en dan ook nog op zo een moment... mismanagement.
wvb
 wvb - dinsdag 29 januari 2019 - 08:56   quote  deeplink  
De pleuris is alweer uitgebroken.
Het is een optelsom:

-voortdurend te laat ingrijpen, als het team niet draait en evenzo regelmatig, zeer matige tactische wissels van de trainer.
Helemaal begrijpen doe ik dat niet, want ik zie ook Edgar Winter op de bank zitten, die zal toch zo onderhand ook wel enig inzicht hebben.
Ten Hag mist voetbalgochme en overwicht, is geen echt grote persoonlijkheid.
-teveel spelers spelen op een verkeerde positie.
-teveel over het paard getilde voetballers met sterallures en soms kapsones.
-gebrek aan inzet en werklust.
-Geen bikkelaar in het team
-Viergever een echte back gratis naar de concurrent laten vertrekken.
-Geen echte pinchhitter, de meeste doelpunten komen niet van het spitsen duo, dat is zeer verontrustend, we hebben al jaren geen topscorer eredivisie meer.
-Er is van onderuit ook geen aanvoer van nieuwe, veel scorende spitsen, al heel lang niet meer.
-In topwedstrijden moet Tadic in de spits.
-continue onrust door gemanipuleer van zakenwaarnemers, die geld ruiken en zich telkenmale nog meer willen verrijken, zeer lucratieve business uiteraard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2019 door wvb --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 januari 2019 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 22:15 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Je hebt deels gelijk, maar de jongens die de kar dan zouden moeten trekken zoals Ziyech, Tadic, Blind, de Jong met zijn geweldige kwaliteiten, want die heeft ie echt wel, Schone, ,die lieten het ook afweten en natuurlijk had Ten Hag anders kunnen/moeten wisselen.
Veltman/Kristensen op lb, Huntelaar in de spits, want dat is een gluiperd met zulke wedstrijden, misschien Donny/Ziyech op de plaats van Schone en Neres rechts buiten.
Maar het valt mij op dat zowel Ziyech als Tadic niet gewissled worden als zij hun man niet voorbij komen.
Het is en blijft een kwestie van factoren. Foute keuzes en een instelling van het lukt toch wel, het is maar feyenoord. Maar juist de passie en inzet die feyenoord gisteren toonde, mistte ik bij onze jongens.....
Als jij ziet dat bepalende spelers niet thuisgeven, wat doe je dan???

Er is maar 1 eindverantwoordelijke en die kan op dat moment ingrijpen. Als je sommige spelers ziet sjokken moet je ingrijpen en het niet 60 minuten aankijken en als je dan gaat wisselen de makkelijkste optie pakken. Durf een Blind, Tadic of Ziyech maar eens te wisselen. En nee, niet in bekerpotjes maar ook wanneer het gewoon niet loopt. Ze hebben dan wel exceptionele talenten, maar die hoef je niet altijd te verafgoden!! Keihard aanpakken die gasten!!

En het niet voor het eerst dat Ten Hag niet durft in te grijpen. En als hij dat wel doet slachtoffert hij altijd de makkelijke gevallen, maar niet de "sterren".
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 januari 2019 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 januari 2019 - 22:44 schreef Enigma het volgende:
Ten Hag moet inderdaad weg. Dat vond ik al eerder, davhtvevrb dat ik ernaast zat laatst, maar met deze wissels en opstellingen vd laatste drie wedstrijden toont hij een brevet van onvermogen.

Komt bij dat hij zegt dat de mensen in het veld hun taken/afspraken niet nakomen. Tevens het gebrek aan lef om een keer miet vd beek of schone te wisselen maar zyech of vooral Tadic gisteren toont aan dat hij niet de binger op de zere plek durft te leggen. Hij is de baas en moet ze snoeihard aanpakken! Dit hoef je onder bosz, v Gaal of Bommel niet te proberen. Hij is incompetent voor deze functie.

Smeek in hemelsnaam v Gaal terug te komen. En koop in godsnaam een SPITS als je nog iets wikt bereiken dit seizoen!! Plus een Lcv!! Hoe kunnen ze Wöber verkopen en dan ook nog op zo een moment... mismanagement.
Helemaal eens Enigma! Zoals ik ook schreef moet hij eens ingrijpen bij de zogenaamde sterren van dit elftal! Sommige spelers lijken week in week uit de onvoorwaardelijke steun te krijgen om dramatisch te spelen terwijl spelers die er alles aan doen week in week uit gewisseld worden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2019 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - dinsdag 29 januari 2019 - 09:16   quote  deeplink  
Lees commentaar Donny dat ten Hag altijd de rustige jongens wisselt,dus een scheidbak.Hij heeft Neres ook naar de klote geholpen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 januari 2019 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 09:16 schreef p111 het volgende:
Lees commentaar Donny dat ten Hag altijd de rustige jongens wisselt,dus een scheidbak.Hij heeft Neres ook naar de klote geholpen.
Dat idee heb ik ook al wat langer! Waarom is Neres bijvoorbeeld gepasseerd??? En waarom laat je hem dan nu niet gewoon gaan als er een bod is gedaan van zoveel geld!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 januari 2019 - 09:39   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2019 door Ajax Warrior --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 29 januari 2019 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 09:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als jij ziet dat bepalende spelers niet thuisgeven, wat doe je dan???

Er is maar 1 eindverantwoordelijke en die kan op dat moment ingrijpen. Als je sommige spelers ziet sjokken moet je ingrijpen en het niet 60 minuten aankijken en als je dan gaat wisselen de makkelijkste optie pakken. Durf een Blind, Tadic of Ziyech maar eens te wisselen. En nee, niet in bekerpotjes maar ook wanneer het gewoon niet loopt. Ze hebben dan wel exceptionele talenten, maar die hoef je niet altijd te verafgoden!! Keihard aanpakken die gasten!!

En het niet voor het eerst dat Ten Hag niet durft in te grijpen. En als hij dat wel doet slachtoffert hij altijd de makkelijke gevallen, maar niet de "sterren".
Ik vind ook dat Ten Hag verkeerde keuzes maakt. hij heeft blijkbaar (nog) niet het lef om een Ziyech, Tadic of Blind te wisselen als het niet loopt, al veel langer niet. Maar vooral afgelopen zondag tegen Feyenoord kon je goed zien dat bij onze spelers de ECHTE wil ontbrak om voor een overwinning te gaan. We werden aan alle kanten overtroffen op inzet, werklust en mentaliteit en dat is iets wat uit de spelers zelf zou moeten komen. Waar de spelers van Feyenoord na de 0-1, onze kans op 0-2 en met name na de 1-1 zag dat er schepje bovenop werd gegooid, gebeurde dat bij ons juist niet. Daarom zeg ik: het ligt niet alleen aan de verkeerde ingrepen van Ten Hag, maar ook aan onze eigen instelling/iznet/mentaliteit....

Ten Hag is ook niet mijn keuze, maar ik gaf hem het voordeel van de twijfel.
Ik denk overigens niet dat als je Ten Hag nu zou ontslaan, dat dat de beste oplossing is.

juist nu moet ook hij laten zien dat hij het wel kan en boven de groep gaat staan en de zelfbenoemde "sterren" te wisselen als het wederom niet loopt.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 januari 2019 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 10:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik vind ook dat Ten Hag verkeerde keuzes maakt. hij heeft blijkbaar (nog) niet het lef om een Ziyech, Tadic of Blind te wisselen als het niet loopt, al veel langer niet. Maar vooral afgelopen zondag tegen Feyenoord kon je goed zien dat bij onze spelers de ECHTE wil ontbrak om voor een overwinning te gaan. We werden aan alle kanten overtroffen op inzet, werklust en mentaliteit en dat is iets wat uit de spelers zelf zou moeten komen. Waar de spelers van Feyenoord na de 0-1, onze kans op 0-2 en met name na de 1-1 zag dat er schepje bovenop werd gegooid, gebeurde dat bij ons juist niet. Daarom zeg ik: het ligt niet alleen aan de verkeerde ingrepen van Ten Hag, maar ook aan onze eigen instelling/iznet/mentaliteit....

Ten Hag is ook niet mijn keuze, maar ik gaf hem het voordeel van de twijfel.
Ik denk overigens niet dat als je Ten Hag nu zou ontslaan, dat dat de beste oplossing is.

juist nu moet ook hij laten zien dat hij het wel kan en boven de groep gaat staan en de zelfbenoemde "sterren" te wisselen als het wederom niet loopt.....
Ik ontken ook niet de slechte instelling, inzet, mentaliteit van onze spelers. Maar Ten Hag had moeten durven ingrijpen. Ook toen hij merkte dat zijn opstelling verkeerd uitpakte. Dit had hij tegen Utrecht vorig jaar (1ste wedstrijd) moeten doen, maar ook tegen p$v, Heracles en feijenoord. En zo ken ik nog wel enkele voorbeelden erin gooien.

Deze Ten Hag is net als Keizer veel te lief voor zijn spelers. Wij moeten een trainer hebben die zich erboven stelt en de prioriteiten van de spelers weet te veranderen. Veel te veel spelers zijn namelijk bezig met hele andere dingen dan voetballen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 januari 2019 - 10:22   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2019 door Ajax Warrior --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 29 januari 2019 - 10:28   quote  deeplink  
Eigenlijk hebben we een soort Frater van Gaalinaanse nodig voor deze groep ;-)

Frank de Boer, Peter Bosz, Louis van Gaal, Co Adriaanse ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 januari 2019 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 10:28 schreef Ronald 1960 het volgende:
Eigenlijk hebben we een soort Frater van Gaalinaanse nodig voor deze groep ;-)

Frank de Boer, Peter Bosz, Louis van Gaal, Co Adriaanse ;-)
Zet die alle 4 boven de groep! Kunnen we lachen. Hahahaha
remco k
 remco k - dinsdag 29 januari 2019 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 09:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als jij ziet dat bepalende spelers niet thuisgeven, wat doe je dan???

Er is maar 1 eindverantwoordelijke en die kan op dat moment ingrijpen. Als je sommige spelers ziet sjokken moet je ingrijpen en het niet 60 minuten aankijken en als je dan gaat wisselen de makkelijkste optie pakken. Durf een Blind, Tadic of Ziyech maar eens te wisselen. En nee, niet in bekerpotjes maar ook wanneer het gewoon niet loopt. Ze hebben dan wel exceptionele talenten, maar die hoef je niet altijd te verafgoden!! Keihard aanpakken die gasten!!

En het niet voor het eerst dat Ten Hag niet durft in te grijpen. En als hij dat wel doet slachtoffert hij altijd de makkelijke gevallen, maar niet de "sterren".
Misschien een hele rare hè. Maar er gaat nu geen spits komen en die positie draait voor geen meter. Wij beiden zijn ook geen fan van een middenvelder op rechtsbuiten. En van de beek kan zich goed schikken in een bepaalde rol.

Zou dit niet een optie zijn voor de rest van het seizoen.

Tadic Vd beek Neres.
Ziyech

De jong mazraoui

Tagliafico blind de ligt Veltman
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 januari 2019 - 11:36   quote  deeplink  
Ik zou Ziyech sowieso graag op 10 zien spelen, vleugels op de vleugels en dan mag van mij Joel weer lekker op zijn vertrouwde plek achterin gaan spelen, hoe erg die ook uitgelachen is. Blind lekker naar het midden en het zo maar laten staan.

Onana,
Mazraoui (mits fit), De Ligt, Veltman, Tagliafico,
Ziyech, Blind, De Jong,
Neres, boeit me niet, Tadic.

En ik weet dat je dan weet dat gezeik met rechts en linkspoten achterin zit waar ze het niet willen. Maar ik wil vooral zekerheid en balans. En met name bij balbezit tegenstander is de balans helemaal weg.

Overigens Van de Beek en De Jong samen voor de verdediging vind ik net zo prima met Ziyech daarvoor.
p111
 p111 - dinsdag 29 januari 2019 - 12:02   quote  deeplink  
Beide opstellingen kunnen.Maar die nw Argentijn kan echt wel verdedigen alleen moet hij wel leren kort op de man te verdedigen en aansluiten geen 10 meter achter de aanval van de tegenpartij .Op dit moment zou ik zeker Mazra rust geven en Christ/Veltman laten starten.In het centrum de Ligt met evt/Mala/Blind en Nico Op het middenveld evt Blind/Donny de Jong met Hakim er voor.Voorin Tadic-Klaasjan-Neres.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2019 door p111 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 januari 2019 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 12:02 schreef p111 het volgende:
opstellingen kunnen.Maar die nw Argentijn kan echt wel verdedigen alleen moet hij wel leren kort op de man te verdedigen en aansluiten geen 10 meter achter de aanval van de tegenpartij .Op dit moment zou ik zeker Mazra rust geven en Christ/Veltman laten starten.In het centrum de Ligt met evt/Mala/Blind en Nico Op het middenveld Blind/Donny de Jong met Hakim er voor.Voorin Tadic-Klaasjan-Neres.
Je eerste zin is al precies waar het al jaren mis gaat bij Ajax.

Je haalt een verdediger van 25 jaar, kortom, ontwikkeld en je weet wat hij kan en niet kan. Dan moet je iemand niet ineens totaal andere dingen laten doen dan wat die kan. Sanchez was jong en kon nog een en ander leren, maar ook die was van nature niet wat ze willen bij ons. Misschien moet Ajax gewoon eens leren spelers te laten spelen naar hun kwaliteit en niet juist alles maar om willen scholen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 januari 2019 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 11:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien een hele rare hè. Maar er gaat nu geen spits komen en die positie draait voor geen meter. Wij beiden zijn ook geen fan van een middenvelder op rechtsbuiten. En van de beek kan zich goed schikken in een bepaalde rol.

Zou dit niet een optie zijn voor de rest van het seizoen.

Tadic Vd beek Neres.
Ziyech

De jong mazraoui

Tagliafico blind de ligt Veltman
Dus V.d. Beek eigenlijk in dezelfde rol zoals Siem dat ooit deed onder De Boer bedoel je?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 januari 2019 - 12:23   quote  deeplink  
Overigens kondigde Ten Hag keiharde maatregelen aan!! Zal dit ook gelden voor spelers die hoog in rang staan? Ik denk het antwoord al te weten! De "keiharde" maatregelen zullen wel weer gaan gelden voor spelers als Mazraoui, Schöne, v.d. Beek en Dolberg (niet onterecht overigens). Niet voor spelers als Blind, Tadic, Ziyech en De Jong!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 januari 2019 - 12:23   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2019 door Ajax Warrior --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 29 januari 2019 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 12:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens kondigde Ten Hag keiharde maatregelen aan!! Zal dit ook gelden voor spelers die hoog in rang staan? Ik denk het antwoord al te weten! De "keiharde" maatregelen zullen wel weer gaan gelden voor spelers als Mazraoui, Schöne, v.d. Beek en Dolberg (niet onterecht overigens). Niet voor spelers als Blind, Tadic, Ziyech en De Jong!
Mag toch hopen dat ook de 4 laatsgenoemde spelers deze "keiharde" maatregelen zullen ervaren....
remco k
 remco k - dinsdag 29 januari 2019 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 12:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus V.d. Beek eigenlijk in dezelfde rol zoals Siem dat ooit deed onder De Boer bedoel je?
Ja zoiets. We weten dat hij kan scoren. Hij is een slimme loper en werkt bikkelhard. Ziyech is uiteindelijk gewoon een echte tien. En ook hij werkt hard. Sterker nog hij is zo ongeveer de hardst werkende Ajacied.

Neres is gewoon een weekdier speler. Die moet spelen.
p111
 p111 - dinsdag 29 januari 2019 - 18:34   quote  deeplink  
Nog een reden om die knuppel {tenHag)weer terug te sturen naar het boerenland
=====================================================================
David Neres speelde voor zijn gevoel zijn beste wedstrijd ooit voor Ajax in München, sindsdien is hij zijn basisplaats zo goed als kwijt. Dat wordt gewoon niet uitgelegd", vertelt Verweij in de Telegraaf-podcast. "Sterker nog: er is afgelopen twee, drie maanden niet met die jongen gesproken."
Vervolgens weigerde Ajax hem te verkopen aan het Chinese Guangzhou Evergrande. "En dan wordt er nog steeds niet met Neres gesproken. Dan speel je voor de beker thuis tegen sc Heerenveen, toch een uitgelezen kans om hem in de basis te zetten, en dan staat hij niet in de basis. Pas als hij verhaal komt halen wordt er gezegd: Ja, jij speelt de tweede helft. Dat is niet de manier waarop je met spelers om moet gaan. Dat kan gewoon anders."
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 januari 2019 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 12:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat ook de 4 laatsgenoemde spelers deze "keiharde" maatregelen zullen ervaren....
Ja, ik vind van wel maar tot nog toe lijkt het daar niet op!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 29 januari 2019 - 19:16   quote  deeplink  
Ik denk hoe dan ook dat Ten Hag na dit seizoen weggaat, zelfs als we de trilogie zouden pakken.....hoewel..... ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 29 januari 2019 - 20:13   quote  deeplink  
Ach ja. Uiteindelijk is het voor mij heel simpel. Ik wil een gezonde club die goed voetbal speelt en prijzen pakt. Wie dat doen interesseert me geen moer. Dus als ten Hag kampioen wordt mag ie van mij blijven. Gebeurt dat niet mag ie weg.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 januari 2019 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 20:13 schreef remco k het volgende:
Ach ja. Uiteindelijk is het voor mij heel simpel. Ik wil een gezonde club die goed voetbal speelt en prijzen pakt. Wie dat doen interesseert me geen moer. Dus als ten Hag kampioen wordt mag ie van mij blijven. Gebeurt dat niet mag ie weg.
omdat spelers het af laten weten ? ala het goed gaat doen de spelers het zelf.. als het fout gaat is het de trainer.. vind da zoiets vreemds
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 januari 2019 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 20:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

omdat spelers het af laten weten ? ala het goed gaat doen de spelers het zelf.. als het fout gaat is het de trainer.. vind da zoiets vreemds
Ik heb meerdere punten aangegeven welke ik hem verwijt. Heeft dus niets te maken met dat spelers het af laten weten.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 januari 2019 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 20:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb meerdere punten aangegeven welke ik hem verwijt. Heeft dus niets te maken met dat spelers het af laten weten.
bij jou zitten er meer redenen achter, dat weet ik.. maar zie zoveel volk, ook hier die dan elke keer weer draaikonten.. iets mer hoe de wind waait..
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 januari 2019 - 23:32   quote  deeplink  
Wat me opvalt, is dat De Telegraaf bij iedere dal én bij iedere piek van Ajax de dag erna een bom op Ajax gooit. Nu kan het fake zijn, maar ik besef wel dat als het nieuws waar zou zijn, we een enorme mol hebben. Ze hebben het ook over kleedkamerdetails dus dan kan niet zomaar
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 januari 2019 - 08:11   quote  deeplink  
https://www.ajax1.nl/fans-zijn-klaar-met-telegraaf-lek-van-de-beek/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

tjah.. en zal mij met swart (alle respect voor zijn verleden) niks verbazen.. zijn vriendje moet altijd spelen en hierdoor denkt vd beek wss dat hij oppermachtig is..
remco k
 remco k - woensdag 30 januari 2019 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 20:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

omdat spelers het af laten weten ? ala het goed gaat doen de spelers het zelf.. als het fout gaat is het de trainer.. vind da zoiets vreemds
Nee hoor, ik gaf ten Hag juist complimenten over het vertoonde spel, en ik vind een trainer een super belangrijke spil in het geheel, waar andere mensen roepen dat een trainer eigenlijk overbodig is.

Een trainer moet zijn ploeg scherp houden, een trainer moet snappen dat als je zon druk programma hebt voor de winter, je niet in de winter naar Amerika gaat voor een commercieel training tripje ( overmars ook verantwoordelijk voor).
Die trainer is toch niet blind? Hij ziet toch ook wel dat Wober wel degelijk van waarde was als invaller voor Blind, Tagliafico of de Ligt?
Je gaat toch niet een speler die als 13e of 14e man gezien wordt in November vertellen dat je geen toekomstplannen voor hem hebt?? Je gaat toch niet je 12e man ( Neres) compleet negeren over zijn reserverol, om hem vervolgens maar eens op te stellen als ie boos wordt?

Een trainer moet alle voorwaarden creëren voor het elftal zodat het zo goed mogelijk kan presteren, hij is daarnaast de enige die vanaf de bank wissels kan toepassen om het om te draaien, in beide voorwaarde lijkt hij maar niet door te kunnen pakken en dus te slagen.
remco k
 remco k - woensdag 30 januari 2019 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 08:11 schreef nummer10 het volgende:
https://www.ajax1.nl/fans-zijn-klaar-met-telegraaf-lek-van-de-beek/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

tjah.. en zal mij met swart (alle respect voor zijn verleden) niks verbazen.. zijn vriendje moet altijd spelen en hierdoor denkt vd beek wss dat hij oppermachtig is..
Afgelopen weekend had van de Beek volkomen gelijk, en na zon afgang mag je terecht boos zijn.

Al dat lieve gedoe bij elkaar, rot op man, je mag elkaar de waarheid vertellen, dus ook de trainer, ik hou wel van dat temperament.

100x liever dit dan al die brave schooljochies die alleen maar ja en amen knikken.

En al die gasten praten uiteindelijk met andere mensen, die jongens hebben allemaal vrienden waar ze echt wel meer zaken mee delen dan zelf met de pers.
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 januari 2019 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 09:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, ik gaf ten Hag juist complimenten over het vertoonde spel, en ik vind een trainer een super belangrijke spil in het geheel, waar andere mensen roepen dat een trainer eigenlijk overbodig is.

Een trainer moet zijn ploeg scherp houden, een trainer moet snappen dat als je zon druk programma hebt voor de winter, je niet in de winter naar Amerika gaat voor een commercieel training tripje ( overmars ook verantwoordelijk voor).
Die trainer is toch niet blind? Hij ziet toch ook wel dat Wober wel degelijk van waarde was als invaller voor Blind, Tagliafico of de Ligt?
Je gaat toch niet een speler die als 13e of 14e man gezien wordt in November vertellen dat je geen toekomstplannen voor hem hebt?? Je gaat toch niet je 12e man ( Neres) compleet negeren over zijn reserverol, om hem vervolgens maar eens op te stellen als ie boos wordt?

Een trainer moet alle voorwaarden creëren voor het elftal zodat het zo goed mogelijk kan presteren, hij is daarnaast de enige die vanaf de bank wissels kan toepassen om het om te draaien, in beide voorwaarde lijkt hij maar niet door te kunnen pakken en dus te slagen.
een trainer bij ajax heeft niks tezeggen qua transfers en buitenlandse bezoekjes.. commerciele belangen zijn veel te groot.. daarbij als wober zelf ook weg wil want hij wil meer speeltijd, we halen magallan ipv wober wat is daar mis mee ? wober heeft slecht 1 goeiepot gespeelt en dat was tegen bayern, de andere pot tegen bayern vond ik hem ongeconcentreerd en niet goed genoeg.. kortom logische dingen waar de trainer niks aan kan doen, enige wat ik hem verwijt is dat hij sinkgraven blijft proberen en dolberg.. rest kan hij weinig aan veranderen..
remco k
 remco k - woensdag 30 januari 2019 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 09:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

een trainer bij ajax heeft niks tezeggen qua transfers en buitenlandse bezoekjes.. commerciele belangen zijn veel te groot.. daarbij als wober zelf ook weg wil want hij wil meer speeltijd, we halen magallan ipv wober wat is daar mis mee ? wober heeft slecht 1 goeiepot gespeelt en dat was tegen bayern, de andere pot tegen bayern vond ik hem ongeconcentreerd en niet goed genoeg.. kortom logische dingen waar de trainer niks aan kan doen, enige wat ik hem verwijt is dat hij sinkgraven blijft proberen en dolberg.. rest kan hij weinig aan veranderen..
Een trainer heeft daar wel degelijk iets over te zeggen, hij heeft Wober namelijk verteld dat ie niet in de plannen voor kwam, dat is ten Hag en niemand anders. En hij is onderdeel van de club en heeft echt wel wat te zeggen over zo'n trip. Ook over wie en welke spelers hij daar wel en niet voor gebruikt.

Het is altijd maar net een beetje hoe de wint waait, als jij besloten hebt dat ten Hag niet het probleem is, zal dat ook altijd zo blijven, idem met bepaalde spelers, iets bijstellen is er niet bij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!









0.0245850