BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 17 maart 2019, 14:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 maart 2019 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 16:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Helemáál mee eens!!!
Ik zeg niets meer over Blind! Elke reactie over hem is er 1 teveel!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 17 maart 2019 - 16:21   quote  deeplink  
Terecht verloren......
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 maart 2019 - 16:22   quote  deeplink  
En over enkele weken kan AZ dit weer niet opbrengen tegen psv, zoals altijd eigenlijk.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 17 maart 2019 - 16:22   quote  deeplink  
Sja, op elk front afgetroefd
AkaS
 AkaS - zondag 17 maart 2019 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ben klaar, helemaal klaar met die De Jong!! Durft nergens vol in te gaan. Trekt continu zijn been terug.
Sorry vriend, niet mee eens. Vond hem metname dan in de 1e helft een uitzondering in het aangaan en winnen van duels...

Schöne, Blind, Tadic, Dolberg waren vooral ondermaats!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 17 maart 2019 - 16:25   quote  deeplink  
Nu ff 2 weken geen competitie wedstrijden....
nummer10
 nummer10 - zondag 17 maart 2019 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ben klaar, helemaal klaar met die De Jong!! Durft nergens vol in te gaan. Trekt continu zijn been terug.
eens.. bang voor blessures..
nummer10
 nummer10 - zondag 17 maart 2019 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ben klaar, helemaal klaar met die De Jong!! Durft nergens vol in te gaan. Trekt continu zijn been terug.
eens.. bang voor blessures..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 17 maart 2019 - 16:26   quote  deeplink  
AZ, alsof ze de beker gewonnen hebben. Natuurlijk mogen ze een feestje vieren....
pth
 pth - zondag 17 maart 2019 - 16:26   quote  deeplink  
Is allemaal uit emotie, maar misschien wel goed als Ajax een beetje leeggekocht wordt want dit zooitje is zo verschrikkelijk wisselvallig en labiel. Het lijkt wel of het of een 9 is of een 3.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 maart 2019 - 16:27   quote  deeplink  
en remco dat ik er 1 uitlicht komt door het feit dat hij het hele seizoen al kut is.. overschatte voetballer die in het eerste half jaar veel ruimte kreeg en daardoor nog iets kon.. na zijn eerste half jaar werd hij al minder en werd het op vorm gegooit.. onzin die man is zwaar overschat en behoord niet tot het ajax niveau.. dat de rest ook matig was is een incident en vermoeidheid... bij hem structueel en kan geen vermoeidheid zijn aangezien die stukken minder veel speelt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2019 door nummer10 --
pth
 pth - zondag 17 maart 2019 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 16:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zeg niets meer over Blind! Elke reactie over hem is er 1 teveel!
Ik zeg er nog maar één ding over, zo snel mogelijk oprotten met dat middelmatige voetballertje! En by the way, blijf er ook bij dat ten Hagje op moet pleuren.
Enigma
 Enigma - zondag 17 maart 2019 - 16:35   quote  deeplink  
Ajax verliest niet vandaag de titel maar tegen Heracles twee keer en tegen Heerenveen. Feijenoord, PSV en az in mindere mate zijn andere wedstrijden. En daarom blijf ik erbij dat ten Hag enorm heeft gefaald. Je zag dit al aankomen tegen pec.

Blind is echt te traag en wisselvallig, schone is aan het aftakelen, dolberg is niets meer, onana ook soms onvoorspelbaar. Een echte coach als van Gaal kan dat managen.

Helaas, seizoen zo goed als zeker voorbij.
pth
 pth - zondag 17 maart 2019 - 16:41   quote  deeplink  
Al jaren niets gewonnen en dan in zo veel wedstrijden in de Nederlandse competitie niet thuis geven. Over een patat generatie gesproken. Ga me maar vast weer verheugen op 2019/2020.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 maart 2019 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 16:35 schreef Enigma het volgende:
Ajax verliest niet vandaag de titel maar tegen Heracles twee keer en tegen Heerenveen. Feijenoord, PSV en az in mindere mate zijn andere wedstrijden. En daarom blijf ik erbij dat ten Hag enorm heeft gefaald. Je zag dit al aankomen tegen pec.

Blind is echt te traag en wisselvallig, schone is aan het aftakelen, dolberg is niets meer, onana ook soms onvoorspelbaar. Een echte coach als van Gaal kan dat managen.

Helaas, seizoen zo goed als zeker voorbij.
Schöne vaak belangrijk als het lekker draait en een Dolberg kan dan prima mee. Zodra er geknokt moet worden geven ze niet thuis. Helaas zijn er teveel die dan niet thuis geven.

Zonde maar vrees dat we mogelijk alleen met de beker staan aan het einde van dit seizoen. Jammer gezien de kwaliteiten binnen deze groep.
pth
 pth - zondag 17 maart 2019 - 16:48   quote  deeplink  
Het Europese wonder heeft veel verbloemd. Matige spelers als Blind, Dolberg, Schone (of momentenspelers als je het netjes wil zeggen) en een bank zonder extra’s (spelers waar je reikhalzend naar uit kijkt, die een wedstrijd kunnen kantelen). Allemaal zeer bedenkelijk. En zo gaat de titel weer naar de ploeg met het pisbakkenvoetbal. Nog bedenkelijker.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 17 maart 2019 - 16:51   quote  deeplink  
Verschil tussen de wedstrijden is en blijft te groot. Sinds de winterstop al 3x verloren in een uitwedstrijd. PSV uit en Feyenoord uit kun je verliezen. Ook AZ is lastig in Alkmaar , maar de punten tegen Heracles en Heerenveen dat kan niet. Nu alles op PSV thuis en mouwen opstropen. Beiden gaan nog punten verspelen en de titel ligt nog steeds open. Het klinkt raar maar ook de beker is geen zekerheidje als je zo wisselvallig bent. Even komende tijd het hoofd leeg maken en dan vol op de eindsprint....te beginnen met PSV oprollen!!!!
nummer10
 nummer10 - zondag 17 maart 2019 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 16:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne vaak belangrijk als het lekker draait en een Dolberg kan dan prima mee. Zodra er geknokt moet worden geven ze niet thuis. Helaas zijn er teveel die dan niet thuis geven.

Zonde maar vrees dat we mogelijk alleen met de beker staan aan het einde van dit seizoen. Jammer gezien de kwaliteiten binnen deze groep.
ook in wedstrijden als het wel loopt zie je dolberg niet... teveel kansen gehad.. genoeg tijd gehad... tijd om hem van de hand tedoen aan een amateurclub
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2019 - 18:02   quote  deeplink  
Nee natuurlijk niet. Zo veel voorbeelden van spelers die het wel weer hebben opgepakt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 17 maart 2019 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 16:48 schreef pth het volgende:
Het Europese wonder heeft veel verbloemd. Matige spelers als Blind, Dolberg, Schone (of momentenspelers als je het netjes wil zeggen) en een bank zonder extra’s (spelers waar je reikhalzend naar uit kijkt, die een wedstrijd kunnen kantelen). Allemaal zeer bedenkelijk. En zo gaat de titel weer naar de ploeg met het pisbakkenvoetbal. Nog bedenkelijker.
ik vind "moment-spelers" eigenlijk wel de mooiste uitdrukking. Er is niemand die het team daadwerkelijk op sleeptouw kan nemen als het niet lekker loopt. Dit soort spelers is heel moeilijk i te passen en oook moeilijk te vinden voor ons blijkbaar.....
nummer10
 nummer10 - zondag 17 maart 2019 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 18:02 schreef remco k het volgende:
Nee natuurlijk niet. Zo veel voorbeelden van spelers die het wel weer hebben opgepakt.
je zou ook een keer toekunnen geven dat je ernaast zit ;)
AkaS
 AkaS - zondag 17 maart 2019 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 18:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

ik vind "moment-spelers" eigenlijk wel de mooiste uitdrukking. Er is niemand die het team daadwerkelijk op sleeptouw kan nemen als het niet lekker loopt. Dit soort spelers is heel moeilijk i te passen en oook moeilijk te vinden voor ons blijkbaar.....
Tagliafico, ook al was hij niet top. Maar hij gaat er wel voor.

Gelukkig gaan hier steeds meer ogen open betreffende Blind. Technisch niets mis mee en omdat hij standaard in de basis staat heeft hij natuurlijk zo nu en dan een uitschieter, maar man man man wat een ergernis om hem bijna wekelijks te zien op een niveau middelmaat eredivisie.

Verder lijkt mij vermoeidheid en overschatting van eigen capaciteiten een aardige verklaring!
nummer10
 nummer10 - zondag 17 maart 2019 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 20:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Tagliafico, ook al was hij niet top. Maar hij gaat er wel voor.

Gelukkig gaan hier steeds meer ogen open betreffende Blind. Technisch niets mis mee en omdat hij standaard in de basis staat heeft hij natuurlijk zo nu en dan een uitschieter, maar man man man wat een ergernis om hem bijna wekelijks te zien op een niveau middelmaat eredivisie.

Verder lijkt mij vermoeidheid en overschatting van eigen capaciteiten een aardige verklaring!
vind blind de schuldgeven temakkelijk... vd week de winnende gemaakt tegen notabene pec.. vandaag is puur vermoeidheid en een verkeerde wissel, dolberg.. toen hunter erin kwam gelijk een goeiekop kans.. heeft kansen nodig maar creeerd ze teminste en doet mee met het team.. dolberg niet.. dus speel je al met 10 man 90 min..
nummer10
 nummer10 - zondag 17 maart 2019 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 18:02 schreef remco k het volgende:
Nee natuurlijk niet. Zo veel voorbeelden van spelers die het wel weer hebben opgepakt.
en nog meer voorbeelden van gefaalde spelers die wereld sterren konden worden..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 maart 2019 - 07:38   quote  deeplink  
Ik snap ook wel dat het vermoeidheid kan zijn aangezien er zoveel wedstrijden gespeeld zijn. Wordt er alleen doodziek van dat ze zich in Europese wedstrijden wel kunnen opbrengen om zich in de kijker te spelen om het vervolgens in de competitie weer weg te geven. Gebeurt al jaren eigenlijk. Teveel bv'tjes.

Je hebt ook gewoon werkers nodig. Huntelaar mistte wel aardig wat kansen maar hij moet met zijn ervaring en werklust gewoon de voorkeur krijgen op Dolberg. Schöne valt in grote wedstrijden ook altijd door de mand als Ajax onder druk komt. Ik hoop echt dat het nog goedkomt want met deze groep hoor je prijzen mee te pakken.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 maart 2019 - 07:40   quote  deeplink  
Ow en Blind ook te traag als cv valt me de laatste tijd ook op. Was als linksback ook altijd al zijn probleem.
remco k
 remco k - maandag 18 maart 2019 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2019 - 19:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je zou ook een keer toekunnen geven dat je ernaast zit ;)
Waarom. Als ik zeg dat ik hem nog de tijd geef. Waarom zou ik dan voordat die tijd op is hem afschrijven.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 maart 2019 - 08:29   quote  deeplink  
Het probleem is gewoon, dat als het niet lekker loopt er niemand is die de kar kan trekken.
Ook vreemd om Huntelaar zo laat te brengen. Dolberg haalt gewoon het niveau steeds niet. Huntelaar maakt "oorlog" en strijd in ieder geval zichtbaar meer dan Dolberg. Waarom niet met Veltman beginnen, Mazrzoui is geschorst tegen juventus, moet veltman zonder wedstrijd ritme straks zijn tegenstander in bedwang zien te houden?? Wat wij tegen Real 2x, Bayern 2x en 2x Benfica brachten, kunnen we dus niet opbregen in de ED. Wat dat aangaat kun je dus gerust spreken van een mentaliteits kwestie en mag je ook het wisselbeleid aan de kaak stellen EN het feit dat wij niet meer vechters voor het middenveld kopen als nu het geval is Hoewel het tegen Real wel goed was. Niet te vergeten dat we binnen 10 minuten in Madrid ook met 2-0 achter hadden kunnen staan, terwijl de eerste kans er voor ons wel inging. Dat scheelt wel heel erg veel. In de thuiswedstrijd was het trouwens andersom.....
nummer10
 nummer10 - maandag 18 maart 2019 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2019 - 08:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom. Als ik zeg dat ik hem nog de tijd geef. Waarom zou ik dan voordat die tijd op is hem afschrijven.
bijna 2.5 seizoenen uitvorm ? hoeveeltijd wil je hem geven dan ? totdat die vertrekt naar een middenmoter/degradatie team in engeland en nooit weer wat van weer hoord ? misschien zit ik ernaast hoor.. maar op dit moment moet die gewoon heel snel uit de basis
nummer10
 nummer10 - maandag 18 maart 2019 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2019 - 08:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom. Als ik zeg dat ik hem nog de tijd geef. Waarom zou ik dan voordat die tijd op is hem afschrijven.
bijna 2.5 seizoenen uitvorm ? hoeveeltijd wil je hem geven dan ? totdat die vertrekt naar een middenmoter/degradatie team in engeland en nooit weer wat van weer hoord ? misschien zit ik ernaast hoor.. maar op dit moment moet die gewoon heel snel uit de basis
jodocus
 jodocus - maandag 18 maart 2019 - 10:55   quote  deeplink  
Doe eerst die Dolberg maar eens weg , toen die erin kwam ging t mis
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 maart 2019 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2019 - 07:40 schreef Hummel10 het volgende:
Ow en Blind ook te traag als cv valt me de laatste tijd ook op. Was als linksback ook altijd al zijn probleem.
Serieus? Valt dit je nu pas op? Heb ik vanaf dag 1 van zijn komst aangegeven! Die gozer is zo traag als een slak!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 maart 2019 - 11:23   quote  deeplink  
Ik snap Ten Hag echt niet! Je weet dat Dolberg al weken, zo niet maanden, uit vorm is. Je begint de wedstrijd in de CL-variant, moet noodgedwongen na 23 minuten wedstrijd wisselen, ziet dat de wedstrijd al niet erg lekker loopt, en dan besluit je Dolberg te brengen? Ja inderdaad, een speler die al hopeloos uit vorm is en als spits eigenlijk eerder een sta in de weg is dan dat hij mee doet aan het spelletje.

Sorry hoor, maar op zo'n moment snap ik onze trainer echt niet! Maar ja, ik zal het wel mis hebben waarschijnlijk!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 maart 2019 - 11:23   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 maart 2019 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - maandag 18 maart 2019 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2019 - 11:23 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik snap Ten Hag echt niet! Je weet dat Dolberg al weken, zo niet maanden, uit vorm is. Je begint de wedstrijd in de CL-variant, moet noodgedwongen na 23 minuten wedstrijd wisselen, ziet dat de wedstrijd al niet erg lekker loopt, en dan besluit je Dolberg te brengen? Ja inderdaad, een speler die al hopeloos uit vorm is en als spits eigenlijk eerder een sta in de weg is dan dat hij mee doet aan het spelletje.

Sorry hoor, maar op zo'n moment snap ik onze trainer echt niet! Maar ja, ik zal het wel mis hebben waarschijnlijk!
nee mee eens... zei het altijdens de pot.. al vaker eigenlijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (zondag 17 maart 2019, 14:30);









0.0105359