BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Operatie de grote schoonmaak.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 maart 2019 - 12:13   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/871940/feyenoord-fans-hangen-spandoeken-op-bij-de-kuip-operatie-grote-schoonmaak-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_cam
MightyAce
 MightyAce - zondag 31 maart 2019 - 12:35   quote  deeplink  
Déjà vu
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 maart 2019 - 12:41   quote  deeplink  
Nogal idd
tomson
 tomson - zondag 31 maart 2019 - 14:08   quote  deeplink  
He.. geen verhuisdozen deze keer ?
ar
 ar - zondag 31 maart 2019 - 14:26   quote  deeplink  
Vrachtwagens, gelijk inladen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 31 maart 2019 - 16:34   quote  deeplink  
Jaja de randzaken beginnen weer de boventoon te leiden.
kenny
 kenny - zondag 31 maart 2019 - 20:39   quote  deeplink  
mario been had het over een TD van genk , schijnt aardig groot netwerk te hebben en met weinig geld toch elke x goede selecties samen te stellen , ik kan de beste man niet maar klinkt goed , zie zoiets 10x liever als v stee of mathijsen
kenny
 kenny - zondag 31 maart 2019 - 20:43   quote  deeplink  
gaat om Dimitri de Condé van fc genk
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 april 2019 - 11:22   quote  deeplink  
Pol gelezen net over Jan de Jong, 89% van de stemmers vind dat ie ook weg moet..
MMM
 MMM - zondag 07 april 2019 - 11:42   quote  deeplink  
Eens.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 april 2019 - 13:55   quote  deeplink  
Nahja hij heeft niets gedaan waarop ik zeg: Moet weg.
Maar hij heeft ook niets gedaan waarop ik zeg: Moet blijven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 april 2019 - 14:02   quote  deeplink  
Hij heeft dus niks gedaan, weg dus..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 april 2019 - 16:06   quote  deeplink  
Precies,opteren
tomson
 tomson - zondag 07 april 2019 - 16:29   quote  deeplink  
Binding met voetbal : 0,0. Ben er blanco ingegaan maar het is echt slechts een "talking head"
ar
 ar - zondag 07 april 2019 - 16:33   quote  deeplink  
With the haircut from a hamster.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 07 april 2019 - 16:37   quote  deeplink  
Maar op basis waarvan denkt men (degenen die achter operatie grote schoonmaak staan) dat het beter gaat als je de gehele directie, de stadiondirecteur en woordvoerder wegstuurt? Vooral ook als dat allemaal tegelijk gedaan wordt? Want dan zitten we dus zonder bestuur en gebeurt er helemaal niets. Je hebt namelijk echt niet in een week of een maand een geheel nieuw bestuur zitten, wat direct alles kan oppakken. Die moeten ook geïnformeerd worden, veel gaan praten, inlezen etc voordat er beslissingen genomen gaan worden. Laat staan nog de tijd die nodig is om eerst iemand te vinden die het kan én wil doen. Het is momenteel één groot wespennest aan het worden. In mijn ogen ook voor een groot deel door de spreekkoren (eerst tegen Gudde, toen van Geel, nu zal de Jong wel aan de beurt zijn..) en acties met verhuisdozen en spandoeken.

Een Jan de jong zit er pas net. Als je hem nu wegstuurd, zit je zonder directeur. Zie dan meer eens ander te vinden die dan weer van punt 0 moet gaan beginnen. En als de Jong het niet goed doet.. zijn we dan zoveel opgeschoten met het afscheid van Gudde? Gudde was eerst de grote boosdoener. Toen die wegging, is het dan kennelijk niet beter geworden. En Gudde is nu populair, omdat hij het zo goed doet bij de KNVB. Ik snap echt helemaal niets van acties zoals deze. Nog los van het feit dat een stadiondirecteur en een woordvoerder 0,0 invloed hebben op prestaties van het elftal. Dat Van Geel dingen fout heeft gedaan, dat zag ik ook. Maar ik snap werkelijk niet dat iedereen weg moet en ik zie al helemaal niet in dat dit (snel) verbeteringen gaat geven.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 april 2019 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 16:37 schreef feyenoord!!! het volgende:
Maar op basis waarvan denkt men (degenen die achter operatie grote schoonmaak staan) dat het beter gaat als je de gehele directie, de stadiondirecteur en woordvoerder wegstuurt? Vooral ook als dat allemaal tegelijk gedaan wordt? Want dan zitten we dus zonder bestuur en gebeurt er helemaal niets. Je hebt namelijk echt niet in een week of een maand een geheel nieuw bestuur zitten, wat direct alles kan oppakken. Die moeten ook geïnformeerd worden, veel gaan praten, inlezen etc voordat er beslissingen genomen gaan worden. Laat staan nog de tijd die nodig is om eerst iemand te vinden die het kan én wil doen. Het is momenteel één groot wespennest aan het worden. In mijn ogen ook voor een groot deel door de spreekkoren (eerst tegen Gudde, toen van Geel, nu zal de Jong wel aan de beurt zijn..) en acties met verhuisdozen en spandoeken.

Een Jan de jong zit er pas net. Als je hem nu wegstuurd, zit je zonder directeur. Zie dan meer eens ander te vinden die dan weer van punt 0 moet gaan beginnen. En als de Jong het niet goed doet.. zijn we dan zoveel opgeschoten met het afscheid van Gudde? Gudde was eerst de grote boosdoener. Toen die wegging, is het dan kennelijk niet beter geworden. En Gudde is nu populair, omdat hij het zo goed doet bij de KNVB. Ik snap echt helemaal niets van acties zoals deze. Nog los van het feit dat een stadiondirecteur en een woordvoerder 0,0 invloed hebben op prestaties van het elftal. Dat Van Geel dingen fout heeft gedaan, dat zag ik ook. Maar ik snap werkelijk niet dat iedereen weg moet en ik zie al helemaal niet in dat dit (snel) verbeteringen gaat geven.
Wat heeft Jan de Jong dan gedaan in de bijna twee jaar dat ie er zit, behalve iedereen de hand boven het hoofd houden..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 07 april 2019 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 16:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wat heeft Jan de Jong dan gedaan in de bijna twee jaar dat ie er zit, behalve iedereen de hand boven het hoofd houden..
November 2017 begonnen, dus is 1,5 jaar. Ik snap enigszins je punt. Het grootste deel van zijn tijd zal in het stadiondossier zijn gaan zitten. Dat is natuurlijk veel werk om in te lezen, bijgepraat te worden, te praten met iedereen en dan een keuze te maken van wat te gaan doen. Je kan het ermee eens zijn of niet, maar daar is hij mee bezig geweest. Let wel, ik vind hem ook niet heel sterk overkomen in interviews. Normaal gesproken zou ik ook liever een ander zien, maar ik denk dat met de wisseling van TD en trainer je niet nog meer moet gaan wisselen. Dan krijg je helemaal onzekerheid. Daarnaast is hij natuurlijk algemeen directeur en niet zozeer iemand die bezig is met het technische beleid van de club. Hij is in principe natuurlijk niet de man die zich bemoeit met samenstelling selectie ed.

Maar laat ik de vraag dan ook omdraaien? Wat had je verwacht dat hij zou doen in die 1,5 jaar? Wanneer was hij wel een goede directeur geweest voor je?

En dan nog is Jan de Jong één iemand. Operatie grote schoonmaak eist dat meerdere mensen weg gaan, zoals ik al schreef. Ben je het dan eens met het overige deel van mijn bericht of vind je dat iedereen weg moet gaan?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 april 2019 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:12 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

November 2017 begonnen, dus is 1,5 jaar. Ik snap enigszins je punt. Het grootste deel van zijn tijd zal in het stadiondossier zijn gaan zitten. Dat is natuurlijk veel werk om in te lezen, bijgepraat te worden, te praten met iedereen en dan een keuze te maken van wat te gaan doen. Je kan het ermee eens zijn of niet, maar daar is hij mee bezig geweest. Let wel, ik vind hem ook niet heel sterk overkomen in interviews. Normaal gesproken zou ik ook liever een ander zien, maar ik denk dat met de wisseling van TD en trainer je niet nog meer moet gaan wisselen. Dan krijg je helemaal onzekerheid. Daarnaast is hij natuurlijk algemeen directeur en niet zozeer iemand die bezig is met het technische beleid van de club. Hij is in principe natuurlijk niet de man die zich bemoeit met samenstelling selectie ed.

Maar laat ik de vraag dan ook omdraaien? Wat had je verwacht dat hij zou doen in die 1,5 jaar? Wanneer was hij wel een goede directeur geweest voor je?

En dan nog is Jan de Jong één iemand. Operatie grote schoonmaak eist dat meerdere mensen weg gaan, zoals ik al schreef. Ben je het dan eens met het overige deel van mijn bericht of vind je dat iedereen weg moet gaan?
Kan me wel vinden in je optiek, maar het is er volgens mij ook 1 die net zoveel liegt als de rest van de directie, ik vind het maar een mooi pratert..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 april 2019 - 17:21   quote  deeplink  
Niet teveel woorden aan vuil maken.
Gegokt en verloren,geen woorden maar daden.
Weg met die de Jong.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 april 2019 - 17:22   quote  deeplink  
Neem als voorbeeld dat ie zei vooral met eige; jeugd te gaan werken, dan huren we clasie en Martina natuurlijk..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 april 2019 - 17:22   quote  deeplink  
Zijn allemaal leugenaars, tis net de politiek..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 april 2019 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:22 schreef RenatoBos het volgende:
Neem als voorbeeld dat ie zei vooral met eige; jeugd te gaan werken, dan huren we clasie en Martina natuurlijk..
Zo'n vent komt nieuw in de voetballerij,en zoals elk mens zoek je houvast
bij je collega's.
Ik denk dat hij dat precies bij de verkeerde gedaan heeft.
Hij heeft niks bijgedragen,echt niks
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 april 2019 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zo'n vent komt nieuw in de voetballerij,en zoals elk mens zoek je houvast
bij je collega's.
Ik denk dat hij dat precies bij de verkeerde gedaan heeft.
Hij heeft niks bijgedragen,echt niks
Begreep juist va; Kees Jansma dat ie heel bekend is in de voetbalwereld..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 april 2019 - 17:28   quote  deeplink  
Daarbij is hij het uithangbord van een voetbalclub.
Vind hem meer het type uitstraling hebben als directeur van museum Boymans ofiets
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 april 2019 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Daarbij is hij het uithangbord van een voetbalclub.
Vind hem meer het type uitstraling hebben als directeur van museum Boymans ofiets
Of van gay club 020

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2019 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 april 2019 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Begreep juist va; Kees Jansma dat ie heel bekend is in de voetbalwereld..
Ja hij pakte altijd zijn wedstrijdjes mee bij Ado..
Maar Ado is niet de gehele voetbalwereld
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 april 2019 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:29 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Of van gay club Adonis..
Je bedoelt 020?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 april 2019 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je bedoelt 020?
Inderdaad..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 april 2019 - 17:31   quote  deeplink  
Hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 april 2019 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja hij pakte altijd zijn wedstrijdjes mee bij Ado..
Maar Ado is niet de gehele voetbalwereld
Das waar maar denk niet dat Jansma daar op doelde, hij zei dat ie iedereen uit de voetbalwereld kende..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 april 2019 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:32 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Das waar maar denk niet dat Jansma daar op doelde, hij zei dat ie iedereen uit de voetbalwereld kende..
Tuurlijk op media gebied zal hij zek er bekend zijn geweest bij elke club.
Dat lijkt mij logisch maar wat zeg dat dan vraag ik mij af?
Van de Herik was dakdekkersbaas
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 april 2019 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Tuurlijk op media gebied zal hij zek er bekend zijn geweest bij elke club.
Dat lijkt mij logisch maar wat zeg dat dan vraag ik mij af?
Van de Herik was dakdekkersbaas
In die functie heb je meer eraan als een dakdekkersbaas natuurlijk, maar van de Herik is meer een vent dan de Jong..
de bluffer
 de bluffer - zondag 07 april 2019 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

In die functie heb je meer eraan als een dakdekkersbaas natuurlijk, maar van de Herik is meer een vent dan de Jong..
was hij er nog maar in de kuip
tomson
 tomson - zondag 07 april 2019 - 18:40   quote  deeplink  
Geweldige vent maar hij kon niet zo goed rekenen. Stonden we ineens behoorlijk in de min.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 april 2019 - 18:42   quote  deeplink  
Jammer. de Jong teveel lichtgewicht.
Makkelijk te ringeloren, teveel pratende pop.
de bluffer
 de bluffer - zondag 07 april 2019 - 18:42   quote  deeplink  
Feyenoord moet nu gewoon met Real Madrid gaan praten om Odergaard willen huren (wat een speler)voordat hij naar één van de top 2 gaat?.
Dan kunnen ze samen met Berghuis Jorgensen Toornstra en Botteghin bouwen aan een sterk elftal.
kenny
 kenny - zondag 07 april 2019 - 18:55   quote  deeplink  
mee eens odegaard proberen te huren , ook zou ik proberen die johnsen van 020 over te nemen (schijnt dat ie weg mag), heb je nog een verdedigende middevelder , centrale verdediger en rechtsback nodig
ar
 ar - zondag 07 april 2019 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 18:42 schreef de bluffer het volgende:
Feyenoord moet nu gewoon met Real Madrid gaan praten om Odergaard willen huren (wat een speler)voordat hij naar één van de top 2 gaat?.
Dan kunnen ze samen met Berghuis Jorgensen Toornstra en Botteghin bouwen aan een sterk elftal.
Denk jij dat Botteghin niet op zijn retour is bluf?
de bluffer
 de bluffer - zondag 07 april 2019 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:00 schreef ar het volgende:

[..]

Denk jij dat Botteghin niet op zijn retour is bluf?
Nee van Beek en V d Heijden wel
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 april 2019 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 18:40 schreef tomson het volgende:
Geweldige vent maar hij kon niet zo goed rekenen. Stonden we ineens behoorlijk in de min.
Toch achteraf klopte dat totaal niet.
de bluffer
 de bluffer - zondag 07 april 2019 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 18:55 schreef kenny het volgende:
mee eens odegaard proberen te huren , ook zou ik proberen die johnsen van 020 over te nemen (schijnt dat ie weg mag), heb je nog een verdedigende middevelder , centrale verdediger en rechtsback nodig
ga praten met Engelse clubs om te huren
van geil
 van geil - zondag 07 april 2019 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:20 schreef de bluffer het volgende:

[..]

ga praten met Engelse clubs om te huren
Kan dat wel volgend seizoen ???
Volgens mij is dat een stuk complexer na de Brexit
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 april 2019 - 19:26   quote  deeplink  
Welke Brexit?
van geil
 van geil - zondag 07 april 2019 - 19:30   quote  deeplink  
Dat zal 29 juni denk ik gewoon beklonken worden , ik denk dat dit een politiek spelletje is.
Maar als het door is , dan heeft dat volgens mij voor het voetbal vele gevolgen , de meeste positief voor Nederland.
Bovenstaande vraag ik me af, betreft het spelers huren ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 april 2019 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 april 2019 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

In die functie heb je meer eraan als een dakdekkersbaas natuurlijk, maar van de Herik is meer een vent dan de Jong..
De Jong heeft altijd geld uit mogen geven vanuit et en onuitputtelijke voorraad.
Van de Herik heeft altijd eigen geld uitgegeven en heeft een onwijs zakelijk instinkt.
Je ziet het ook aan de geslepenheid bij dat soort mensen..
De Jong oogt als een sufkut
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 07 april 2019 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:26 schreef Stylzz het volgende:
Welke Brexit?
Precies,volgend jaar besluiten ze alsnog via een omweg om van de brexit af te zien.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 april 2019 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:30 schreef van geil het volgende:
Dat zal 29 juni denk ik gewoon beklonken worden , ik denk dat dit een politiek spelletje is.
Maar als het door is , dan heeft dat volgens mij voor het voetbal vele gevolgen , de meeste positief voor Nederland.
Vooralsnog denk ik dat er langer uitstel gaat komen. Gevolgd door afstel. Inderdaad politiek.

Voor onze jeugdopleiding zou t een zegen zijn
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 07 april 2019 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kan me wel vinden in je optiek, maar het is er volgens mij ook 1 die net zoveel liegt als de rest van de directie, ik vind het maar een mooi pratert..
Tuurlijk spreekt men niet altijd de waarheid, je kunt immers niet alles vertellen. Neemt niet weg dat de Jong een aantal keer op zijn zachtst gezegd onhandig is geweest in zijn uitspraken. Maar mijn vraag blijft wat hij dan precies fout heeft gedaan? Wat verwacht men dan van een algemeen directeur? En hoe/waarom/waardoor denkt men dat het beter gaat als je nu naast de trainer en td nog veel meer mensen wegstuurt? Ging het ook zoveel beter toen Gudde vertrok?

Dat zijn overigens vragen die niet zozeer voor jou gelden, Renato, maar in het algemeen voor wie het eens is met ‘operatie grote schoonmaak’ en/of vertrek van de Jong.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 april 2019 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 23:45 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tuurlijk spreekt men niet altijd de waarheid, je kunt immers niet alles vertellen. Neemt niet weg dat de Jong een aantal keer op zijn zachtst gezegd onhandig is geweest in zijn uitspraken. Maar mijn vraag blijft wat hij dan precies fout heeft gedaan? Wat verwacht men dan van een algemeen directeur? En hoe/waarom/waardoor denkt men dat het beter gaat als je nu naast de trainer en td nog veel meer mensen wegstuurt? Ging het ook zoveel beter toen Gudde vertrok?

Dat zijn overigens vragen die niet zozeer voor jou gelden, Renato, maar in het algemeen voor wie het eens is met ‘operatie grote schoonmaak’ en/of vertrek van de Jong.
Ik volg je volledig maat, en inderdaad je kunt niet alles vertellen, maar ga dan niet zo zitten liegen, dan beter je mond houden en das niet enkel het voorbeeldje van de Jong wat ik aanhaalde ze doen het allemaal en daar ben ik klaar mee, heb m’n seizoenskaart weer verlengd maar heb er na 31 jaar serieus aan zitten te denken ermee te stoppen vanwege al dat gelieg. Neem Gio bijvoorbeeld met z’n “ ik heb Berghuis gewisseld om tactische redenen”. Waarom zeg je dat... Of van Geel “ we gaan voor een trainer met ervaring”, en dan kom je met Jaap Stam. Dat is wat mij zo tegen de borst stuit..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Operatie de grote schoonmaak.









0.0083098