BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Operatie de grote schoonmaak.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 april 2019 - 08:02   quote  deeplink  
In zulke posities zul je het nooit goed doen in iedereen zijn ogen dat is duidelijk. Je kan niet iedereen willen pleasen..
Milo
 Milo - maandag 08 april 2019 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 17:22 schreef RenatoBos het volgende:
Neem als voorbeeld dat ie zei vooral met eige; jeugd te gaan werken, dan huren we clasie en Martina natuurlijk..
Onze jeugd op dit moment is gewoon niet goed genoeg.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 08 april 2019 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 08:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik volg je volledig maat, en inderdaad je kunt niet alles vertellen, maar ga dan niet zo zitten liegen, dan beter je mond houden en das niet enkel het voorbeeldje van de Jong wat ik aanhaalde ze doen het allemaal en daar ben ik klaar mee, heb m’n seizoenskaart weer verlengd maar heb er na 31 jaar serieus aan zitten te denken ermee te stoppen vanwege al dat gelieg. Neem Gio bijvoorbeeld met z’n “ ik heb Berghuis gewisseld om tactische redenen”. Waarom zeg je dat... Of van Geel “ we gaan voor een trainer met ervaring”, en dan kom je met Jaap Stam. Dat is wat mij zo tegen de borst stuit..
Ik snap jouw punt dan ook weer in deze. Al dat gelieg helpt niet en moeten ze achterwege laten. Dat is heel onhandig, ze spreken dingen uit die vaak tegenstrijdig of onwaar blijken te zijn. Dat van Gio was gewoon echt heel stom inderdaad. Die had moeten weten dat anders aan te pakken. Zonde dat dit voor trouwe leden van ons Legioen, zoals jij, een afweging oplevert om wellicht de seizoenkaart op te zeggen. Gelukkig heb je dat niet gedaan. Goed om onze club te blijven steunen en er ook van te blijven genieten. Komend seizoen zal het beter worden, daar heb ik wel vertrouwen in. En zo niet zitten we ook gewoon weer tweewekelijks in de kuip. Het komt uiteindelijk wel in orde. Maar deze grote schoonmaak is in mijn ogen verre van een oplossing op dit moment.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 april 2019 - 09:47   quote  deeplink  
Die grote schoonmaak kan ook niet. Met wijzigingen in rvc lijkt het dat er een transitie fase is aangebroken. Maar niet geheel volgens scenario. Geel was onhoudbaar, de Jong is te licht gebleken en is aangeschoten wild, ook intern.
Sneu, maar staat niet boven de bloedgroepen.
kenny
 kenny - maandag 08 april 2019 - 10:54   quote  deeplink  
door doorte gaan met jan de jong zal de onrust alleen maar toenemen , hij wordt binnen en buiten feyenoord niet al te serieus genomen , dit is gewoon geen goed draagvlak om verder mee te gaan , daarbij komt hij in de pers ook niet bepaalt goed over en lult maar een eind raak
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 08 april 2019 - 11:41   quote  deeplink  
Gelieg en draaikonterij voor de bühne is in topfuncties toch heel normaal, de waarheid is niet te begrijpen noch te verteren, politieke spelletjes in achterkamertjes.
tomson
 tomson - maandag 08 april 2019 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 april 2019 - 19:17 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Toch achteraf klopte dat totaal niet.
Oke.. vertel ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 april 2019 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 13:47 schreef tomson het volgende:

[..]

Oke.. vertel ?
Had een schuld van 21 miljoen opgebouwd ,maar had zeker het kapitaal nog op het veld staan.
van geil
 van geil - maandag 08 april 2019 - 17:56   quote  deeplink  
En zie nu
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 08 april 2019 - 18:27   quote  deeplink  
Stam haalt er meer uit.
nr 10
 nr 10 - maandag 08 april 2019 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 08:01 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik volg je volledig maat, en inderdaad je kunt niet alles vertellen, maar ga dan niet zo zitten liegen, dan beter je mond houden en das niet enkel het voorbeeldje van de Jong wat ik aanhaalde ze doen het allemaal en daar ben ik klaar mee, heb m’n seizoenskaart weer verlengd maar heb er na 31 jaar serieus aan zitten te denken ermee te stoppen vanwege al dat gelieg. Neem Gio bijvoorbeeld met z’n “ ik heb Berghuis gewisseld om tactische redenen”. Waarom zeg je dat... Of van Geel “ we gaan voor een trainer met ervaring”, en dan kom je met Jaap Stam. Dat is wat mij zo tegen de borst stuit..
Juist om die reden heb ik mijn scc niet meer verlengd. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik kwam 50 jaar geleden voor het eerst in de Kuip. Ook zo'n lul van De Jong. Muil houden of roepen dat er valide redenen waren om niet de piramide in te stappen. En de grootste blokkade is per 1 juli weg en die janlul komt drie dagen later met het verhaal dat we toch wel kunnen instappen. Ook dat soort gezeik.
Milo
 Milo - maandag 08 april 2019 - 21:33   quote  deeplink  
Gudde was nog niet eens zo slecht ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 april 2019 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 21:33 schreef Milo het volgende:
Gudde was nog niet eens zo slecht ;)
Nou die heeft hem zo'n beetje zelf aangesteld.
Milo
 Milo - maandag 08 april 2019 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 22:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou die heeft hem zo'n beetje zelf aangesteld.
Die wilde zelfs mij aanstellen ;) die was klaar en dacht jullie mij naaien? Ik kan het beter....hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 april 2019 - 22:49   quote  deeplink  
HHahahaha had tie t maar gedaan ;-)
van geil
 van geil - maandag 08 april 2019 - 22:55   quote  deeplink  
Hij heeft mij ook een app gestuurd.
ar
 ar - maandag 08 april 2019 - 23:04   quote  deeplink  
Toen was ie geil
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 april 2019 - 06:47   quote  deeplink  
Die Ted van Leeuwen toch, die zonder geld Twente aan goede spelers kom helpen...
Dat Twente, blijft de kluit gewoon belazeren. Gebruikt geld wat t niet heeft en moet nu voor de zoveelste keer steun van gemeente hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 april 2019 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2019 - 06:47 schreef Stylzz het volgende:
Die Ted van Leeuwen toch, die zonder geld Twente aan goede spelers kom helpen...
Dat Twente, blijft de kluit gewoon belazeren. Gebruikt geld wat t niet heeft en moet nu voor de zoveelste keer steun van gemeente hebben.
Lekker nog een jaar in die keukencompetitie.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 april 2019 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2019 - 09:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Lekker nog een jaar in die keukencompetitie.
ik vrees dat de KNVB dit gewoon fairplay vindt...
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 09 april 2019 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 18:27 schreef FR-Henk het volgende:
Stam haalt er meer uit.
Wel met een beter elftal
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 09 april 2019 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2019 - 06:47 schreef Stylzz het volgende:
Die Ted van Leeuwen toch, die zonder geld Twente aan goede spelers kom helpen...
Dat Twente, blijft de kluit gewoon belazeren. Gebruikt geld wat t niet heeft en moet nu voor de zoveelste keer steun van gemeente hebben.
Financieel je club slopen. Zielig doen en geld aftroggelen bij de gemeente. Nog een keer je club financieel slopen (salarishuis is subtop eredivisie). Dreigen de boel te laten instorten en nog meer geld halen bij de gemeente.

Maarrrr FC Deutschland is zielig en al genoeg gestraft! Dat die gore club vandaag nog mag stoppen te bestaan.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 april 2019 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2019 - 10:00 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Financieel je club slopen. Zielig doen en geld aftroggelen bij de gemeente. Nog een keer je club financieel slopen (salarishuis is subtop eredivisie). Dreigen de boel te laten instorten en nog meer geld halen bij de gemeente.

Maarrrr FC Deutschland is zielig en al genoeg gestraft! Dat die gore club vandaag nog mag stoppen te bestaan.
Precies, alsof t knap is ' goede spelers' naar Twente te halen wanneer je gewoon dezelfde salarissen betaalt als de subtop. Ik zou echt helemaal gek worden als zijnde NEC of Sparta, die dat dus niet kunnen en daardoor nu gewoon keihard voorbij gerend zijn en kansloos voor kampioenschap.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 09 april 2019 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2019 - 10:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies, alsof t knap is ' goede spelers' naar Twente te halen wanneer je gewoon dezelfde salarissen betaalt als de subtop. Ik zou echt helemaal gek worden als zijnde NEC of Sparta, die dat dus niet kunnen en daardoor nu gewoon keihard voorbij gerend zijn en kansloos voor kampioenschap.
Maar, mensen die in armoede leven maken kans op 1 van de 2000 kaarten die de gemeente krijgt voor thuiswedstrijden!

Manmanman
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 april 2019 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2019 - 10:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies, alsof t knap is ' goede spelers' naar Twente te halen wanneer je gewoon dezelfde salarissen betaalt als de subtop. Ik zou echt helemaal gek worden als zijnde NEC of Sparta, die dat dus niet kunnen en daardoor nu gewoon keihard voorbij gerend zijn en kansloos voor kampioenschap.
Ik zou het ook niet pikken indd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 09 april 2019 - 10:26   quote  deeplink  
FcRente
kenny
 kenny - dinsdag 09 april 2019 - 10:59   quote  deeplink  
ik vind het aardig stil rond het aan trekken van een nieuwe TD , je hoort geen geruchten of namen , of ze hebben al iemand aangetrokken maar houden het stil ivm zijn huidige baan of ze weten niet wie ze moeten aanstellen , vind wel dat er op korte termijn duidelijkheid moet komen naar het nieuwe seizoen toe , er zullen toch spelers moeten vertrekken en aangekocht moeten worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 april 2019 door kenny --
Leuv
 Leuv - dinsdag 09 april 2019 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2019 - 10:59 schreef kenny het volgende:
ik vind het aardig stil rond het aan trekken van een nieuwe TD , je hoort geen geruchten of namen , of ze hebben al iemand aangetrokken maar houden het stil ivm zijn huidige baan of ze weten niet wie ze moeten aanstellen , vind wel dat er op korte termijn duidelijkheid moet komen naar het nieuwe seizoen toe , er zullen toch spelers moeten vertrekken en aangekocht moeten worden
Inderdaad, ik neem de aanbieding nog altijd in beraad.
ar
 ar - dinsdag 09 april 2019 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 april 2019 - 10:00 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Financieel je club slopen. Zielig doen en geld aftroggelen bij de gemeente. Nog een keer je club financieel slopen (salarishuis is subtop eredivisie). Dreigen de boel te laten instorten en nog meer geld halen bij de gemeente.

Maarrrr FC Deutschland is zielig en al genoeg gestraft! Dat die gore club vandaag nog mag stoppen te bestaan.
Eens!
van geil
 van geil - dinsdag 09 april 2019 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 april 2019 - 23:04 schreef ar het volgende:
Toen was ie geil
:)
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 april 2019 - 20:52   quote  deeplink  
Naast deze operatie is ook operatie annexatie gaande:
Feyenoord zaalvoetbal
Feyenoord basketbal
En nu Feyenoord handbal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 14 april 2019 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 20:52 schreef Stylzz het volgende:
Naast deze operatie is ook operatie annexatie gaande:
Feyenoord zaalvoetbal
Feyenoord basketbal
En nu Feyenoord handbal
Honkbal en dames voetbal ook toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2019 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - zondag 14 april 2019 - 21:57   quote  deeplink  
Er komt zelfs een parenclub Feyenoord.
van geil
 van geil - zondag 14 april 2019 - 21:58   quote  deeplink  
Martin en Annet zijn gastheer/vrouw.
ar
 ar - zondag 14 april 2019 - 21:59   quote  deeplink  
Jan de Jong uitsmijter
van geil
 van geil - zondag 14 april 2019 - 21:59   quote  deeplink  
De jong doet standaard de eerste stripact .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2019 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 april 2019 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Honkbal en dames voetbal ook toch?
Ja, maar dat was er al of is nieuw opgezet.
Dit zijn naamswijzigingen
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 april 2019 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 21:57 schreef van geil het volgende:
Er komt zelfs een parenclub Feyenoord.
Brabantse invloeden natuurlijk.
Frstu
 Frstu - maandag 15 april 2019 - 20:22   quote  deeplink  
De vraag is niet wie er weg moeten. De vraag is wie er genoeg potentie heeft om mee door te gaan.

Ik denk dat het volgende rijtje in potentie nog wel goed is (nu ondermaats presteert):

Berghuis, Toornstra, Jørgensen, Burger, Bannis, Kökçü, Geertruida, Haps, St. Juste en Vilhena (mits hij zijn baan opzegt bij PostNL).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 april 2019 door Frstu --
Frstu
 Frstu - maandag 15 april 2019 - 20:30   quote  deeplink  
O ja: El Bouchataoui. Ook hartstikke goed. Daar zit veel meer techniek in dan bij Clasie.
R()b
 R()b - dinsdag 16 april 2019 - 01:59   quote  deeplink  
Kameraden, als je het allemaal opsomt is er gewoon heel veel aan de hand bij ons mooie Feyenoord.

Op een rij:

- Technisch directeur weg (nog geen waardige vervanger)
- Van Bronckhorst gaat weg (opvolger Stam)
- Vechten voor Europees voetbal, plaats 3
- Stadion
- Selectie volgend jaar
- Voetbalpiramide
- Jeugd die amper doorstroomt
- Contracten die aflopen
- Transfers
- Jan de Jonge onder vuur
- Wedstrijd zonder Vak S
- Spelers die geen speelminuten krijgen wanneer het moet.
- Besloten trainingen met doeken
- Spelers die uit de pas lopen
- Aangetrokken huurspelers spelen slecht, en blijven staan

Op zich zijn het veel kleine dingen.
De club zelf kan een hoop gezeur zelf weghalen, maar zijn te druk met andere zaken.
Dan zul je zien dat de positiviteit toe neemt.
Het enige wat wij supporters willen is mooi voetbal, en meedoen om de titel en niet afhaken bij speelronde 15.
Dat vindt ik niet te veel gevraagd.

Emil Hansson en Kökcü zijn alvast toegevoegd tot de selectie voor aankomend seizoen.
Dat kan ook met meerdere talenten, lekker een plan opzetten met die gasten met invalbeurten dan krijgen ze ook veel meer waarde.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 16 april 2019 - 06:39   quote  deeplink  
En dan ook nog dit:
Geef de club terug aan de supporters
Open trainingen
Geen rare aanvang tijden
Vuurwerk veilig maar wel toestaan
Betere betaalbare spelers ( dus goed scouten)
Geen baantjes geile voorzitters
V Hanegem,en meerdere oud spelers opnemen als ere scout met volwaardige inspraak
Scouting apparaat op de schop
Leuv
 Leuv - dinsdag 16 april 2019 - 08:52   quote  deeplink  
Leuk dit alles maar het grootste probleem is dat er niet wordt of werd doorgeselecteerd. Doe je dat wel dan wordt jeugd sowieso sneller ingepast en wordt er geld verdient.
Leuv
 Leuv - dinsdag 16 april 2019 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2019 - 06:39 schreef piet de paler het volgende:
En dan ook nog dit:
Geef de club terug aan de supporters
Open trainingen
Geen rare aanvang tijden
Vuurwerk veilig maar wel toestaan
Betere betaalbare spelers ( dus goed scouten)
Geen baantjes geile voorzitters
V Hanegem,en meerdere oud spelers opnemen als ere scout met volwaardige inspraak
Scouting apparaat op de schop
Tsja.....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 april 2019 - 08:57   quote  deeplink  
Plus, t laatste wat je wilt is inspraak van je supporters. Zeker die van ons, wat de ene groep wil, wil de andere niet en vise versa, dus hoe wil je dat doen? Referenda?
Piet wat jij zegt is leuk, maar de helft van jouw punten zijn gewoon regels of ben je afhankelijk van anderen.
Vuurwerk -> regels
aanvangtijden -> KNVB
Beter betaalbare spelers -> Markt, scouten helpt, maar dat moet je bij de jeugd al doen.
Geen baantjes geile voorzitters. Tja
Van Hanegem, laat die man aub zijn pensioen genieten
Scouting apparaat op de schop, dat is het enige waar ik t helemaal met je eens ben
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 16 april 2019 - 09:23   quote  deeplink  
Inderdaad, vuurwerk en aanvangstijden wordt gewoon van bovenaf opgelegd. Qua aanvangstijden kan Feyenoord alleen een voorkeur opgeven. Dat is al jaren zondag 14:30. En dan maar hopen dat je zoveel mogelijk wedstrijden op dat tijdstip krijgt toegewezen. En dat waren er niet veel dit jaar.

Vuurwerk heeft Feyenoord al helemaal niets meer te willen, daar zitten KNVB en UEFA bovenop. Elke overtreding kost duizenden of tienduizenden euros. Of vakken worden gesloten. En ga je ermee door dan worden straffen allemaal maar hoger. Dan krijg je wedstrijden zonder thuispubliek of puntenaftrek. Wat moet Feyenoord dan doen?
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 16 april 2019 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2019 - 09:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Inderdaad, vuurwerk en aanvangstijden wordt gewoon van bovenaf opgelegd. Qua aanvangstijden kan Feyenoord alleen een voorkeur opgeven. Dat is al jaren zondag 14:30. En dan maar hopen dat je zoveel mogelijk wedstrijden op dat tijdstip krijgt toegewezen. En dat waren er niet veel dit jaar.

Vuurwerk heeft Feyenoord al helemaal niets meer te willen, daar zitten KNVB en UEFA bovenop. Elke overtreding kost duizenden of tienduizenden euros. Of vakken worden gesloten. En ga je ermee door dan worden straffen allemaal maar hoger. Dan krijg je wedstrijden zonder thuispubliek of puntenaftrek. Wat moet Feyenoord dan doen?
De bekende rel schopvakken beter controleren dan maar laten wachten
R()b
 R()b - dinsdag 16 april 2019 - 12:26   quote  deeplink  
Feyenoord is soms een schip in nood, terwijl het vast ligt in de veilige haven.

Dit wordt zelf gecreëerd, luister gewoon goed naar je fans.
Daar bedoel ik geen inspraak mee, maar als 30.000 Feyenoorders een jeugdtalent willen zien, geef ze dat dan ook desnoods een aantal minuten.
Als club kan je ook zelf een positieve vibe creëren.

De meeste oplossingen voor Feyenoord zijn simpel en voor de hand liggend.
Zo'n ramp is het allemaal ook weer niet, maar er moet wel snel actie ondernomen worden.
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 16 april 2019 - 12:41   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/50474-verzorger-fred-zwang-vertrekt-bij-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
R()b
 R()b - dinsdag 16 april 2019 - 12:54   quote  deeplink  
Tja, als je een mooie baan aangeboden krijgt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Operatie de grote schoonmaak.









0.0212309