BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert Marin

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - donderdag 04 april 2019 - 22:58   quote  deeplink  
Hij is dus binnen.

https://www.ajax.nl/streams/actueel/ajax-contracteert-razvan-marin.htm
remco k
 remco k - donderdag 04 april 2019 - 22:59   quote  deeplink  
Ajax contracteert Razvan Marin
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Razvan Marin en Standard Luik over de overgang van de Roemeen naar Amsterdam. De rechtsbenige aanvallende middenvelder tekent een contract dat per 1 juli 2019 ingaat en een looptijd heeft van 5 jaar, tot en met 30 juni 2024. Ajax betaalt een transfersom van € 12,5 miljoen voor de Roemeens international.

Marin werd op 23 mei 1996 geboren in Boekarest. Hij doorliep in zijn geboorteland de Gheorghe Hagi Football Academy en kwam vervolgens uit voor het eerste elftal van FC Viitorul Constanța. In 2017 nam Standard Luik de speler over. Tot nu toe speelde hij 15 officiële duels voor zijn nationale team.
Loetje
 Loetje - vrijdag 05 april 2019 - 01:54   quote  deeplink  
Ik denk echt dat dit een uitstekende aankoop is en De Jong niet veel beter op te vangen is voor Ajax dan dit. En nog een speler die volop in ontwikkeling is
JOOD
 JOOD - vrijdag 05 april 2019 - 08:00   quote  deeplink  
Een van de beste spelers uit België lijkt me zeker een aanvulling. Niet te jong, maar fysiek wel ontwikkeld. Zeer benieuwd.

Marc, go for it!

Nu Pavon en Pröpper nog :)
remco k
 remco k - vrijdag 05 april 2019 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2019 - 08:00 schreef JOOD het volgende:
Een van de beste spelers uit België lijkt me zeker een aanvulling. Niet te jong, maar fysiek wel ontwikkeld. Zeer benieuwd.

Marc, go for it!

Nu Pavon en Pröpper nog :)
Heb je Pavon weleens zien spelen? Ik hoor je er wel vaker over, maar vraag me oprecht af waarom jij die naam telkens noemt.
p111
 p111 - vrijdag 05 april 2019 - 08:38   quote  deeplink  
Nu Odegaard/Propper er bij met een middenveld van Marin/Odegaard/Propper/Verbeek ben je op het middenveld klaar.Achter zal je naar alle waarschijnlijkheid Nico kwijtraken ik heb daar niet direct een vervanger voor,maar met Maz/Veltman/Pirie/Schuurs en Blind/Magnalan heb je wel keus maar ben je wel zwakker geworden.Voorin verlies je Nerus dus misschien Berghuis.
remco k
 remco k - vrijdag 05 april 2019 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2019 - 08:38 schreef p111 het volgende:
Nu Odegaard/Propper er bij met een middenveld van Marin/Odegaard/Propper/Verbeek ben je op het middenveld klaar.Achter zal je naar alle waarschijnlijkheid Nico kwijtraken ik heb daar niet direct een vervanger voor,maar met Maz/Veltman/Pirie/Schuurs en Blind/Magnalan heb je wel keus maar ben je wel zwakker geworden.Voorin verlies je Nerus dus misschien Berghuis.
Ik denk niet dat ajax berghuis zal halen, al denk ik wel dat het een speler voor ons kan zijn, dat zei ik laatst al.

Ajax gaat echt weer met namen komen van buitenaf die wij niet kennen.En ook echt wel met meer dan 1. Ook verwacht ik wel weer een speler ala Blind of Tadic.

Maar met de Ligt en Nico die je kwijt raakt kan Ajax daar niet direct even sterk zijn komend seizoen. dat gaat simpelweg niet.
Loetje
 Loetje - vrijdag 05 april 2019 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2019 - 08:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je Pavon weleens zien spelen? Ik hoor je er wel vaker over, maar vraag me oprecht af waarom jij die naam telkens noemt.
Ik ga eerlijk zijn, heb hem ook genoemd. Jaren in prima ontwikkeling gestaan en is nog wel een goede speler. Maar staat wel muisstil momenteel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax contracteert Marin









0.0392501