BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/4F CL: Ajax - Juventus (woe 10-04-19: 1-1) Juventus - Ajax (din 16-04-19 21.00 uur:) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 23:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt maar daarvoor werd hij in de zone opgepakt en dat kan niet tegen hem want hij zwerft te véél. Zag je bij de 0-1
Klopt zeker, maar nadat Costa erin kwam ging Ronaldo vast centraal spelen, eerst kwam hij zogenaamd vanaf links.

Een man op hem zetten als hij vanaf links komt en gaat zwerven kan volgens mij gewoon niet
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 08:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

lichte bovenliggende partij ??? juve wist het vaak totaal niet te zoeken.. 20 min lamg juve met de rug tegen de muur.. noem jij het maar licht bovenliggende partij ik noem het ajax vele malen sterker dan juve en had gewoon 4-1 kunnen zijn met wat meer geluk in de afronding.. en de wissel snapte ik eerst ook niet, tot dat hij op doelschoot en een hele gevaarlijke countee onschadelijk maakte..
Je gaat even voorbij aan het feit dat Juve de bal niet hoeft te hebben als ploeg, en aan het feit dat ook Juve ongeveer evenveel kansen gehad heeft.

Afstandschoten ziyech, tegenover de schoten van Bernardeski (nogwat) kans Ekkelenkamp en van de Beek tegenover die uit de draai van Bernardeski en de bal van Costa op de paal.

Hou ik alleen dat puntertje van Tadic nog over, en een aantal mogelijkheden tot kansen, maar dat had Juve ook.
guusje
 guusje - donderdag 11 april 2019 - 09:17   quote  deeplink  
Hoe dan ook, je speelde wel tegen een ploeg die 9 (!!) wedstijden voor het einde kampioen kan worden in Italië.
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 april 2019 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 09:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Je gaat even voorbij aan het feit dat Juve de bal niet hoeft te hebben als ploeg, en aan het feit dat ook Juve ongeveer evenveel kansen gehad heeft.

Afstandschoten ziyech, tegenover de schoten van Bernardeski (nogwat) kans Ekkelenkamp en van de Beek tegenover die uit de draai van Bernardeski en de bal van Costa op de paal.

Hou ik alleen dat puntertje van Tadic nog over, en een aantal mogelijkheden tot kansen, maar dat had Juve ook.
ajax voetbalde gewoon veruit beter dan juve.. schoten juve ? welke ? alleen de paal indd.. voor de rest heeft onana niet veel tedoen gehad hoor, daarbij dat juve de bal niet had kwam puur omdat ajax ze gelijk vast zette.. ajax was dreigender en verdiende de overwinning.. bijna iedereen had nooit verwacht dat dit ajax juve zo kon bestrijden.. zin in turijn, wat er ook gebeurt in de cl wat ben ik trots op deze ploeg, ajax heeft weer aanzien in de hele wereld en we gaan echt weer stappen maken naar boven..
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 09:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ajax voetbalde gewoon veruit beter dan juve.. schoten juve ? welke ? alleen de paal indd.. voor de rest heeft onana niet veel tedoen gehad hoor, daarbij dat juve de bal niet had kwam puur omdat ajax ze gelijk vast zette.. ajax was dreigender en verdiende de overwinning.. bijna iedereen had nooit verwacht dat dit ajax juve zo kon bestrijden.. zin in turijn, wat er ook gebeurt in de cl wat ben ik trots op deze ploeg, ajax heeft weer aanzien in de hele wereld en we gaan echt weer stappen maken naar boven..
Ik benoem die schoten en kansen zelfs.

En leuk hoor dat we beter voetbalden, Dat boeit Italianen niet..

En ik zeg niet dat Ajax slecht was he, Ajax was juist heel goed, maar niet veel beter dan Juventus. Die speelden het spel dat ze wilden, prikken er uit eentje in en gaan dik tevreden naar huis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2019 door remco k --
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 april 2019 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 09:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik benoem die schoten en kansen zelfs.

En leuk hoor dat we beter voetbalden, Dat boeit Italianen niet..
vond je dat schoten en kansen ? serieus ? ja 1tje op de paal.. maar verder ? makkelijk tepakken voorzetten voor onana voor de rest viel het tegen.. en ja denk wel dat het de italianen dit boeit... want als het zo ook gaat in turijn krijgt juve het er erg zwaar mee..
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 april 2019 - 09:36   quote  deeplink  
en voor de mensen die schone de schuldgeven van de 1-0

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/873525/uitblinker-de-jong-gefopt-door-cristiano-ronaldo-niet-genieten-maar-wel-knap-.html
p111
 p111 - donderdag 11 april 2019 - 09:39   quote  deeplink  
Nee maar Ajaxfans wel,genoten van Ajax als voetballende ploeg.Beter als zo,n counterende maffioso ploeg.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 april 2019 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 22:57 schreef remco k het volgende:
En Ajax stelt met dit gelijke spel de directie plaatsing in 2020 veilig. Hoppa.
Ja precies, dit is zo goed voor het Nederlandse voetbal. Het leek onmogelijk om Oostenrijk voor te blijven, maar nu is het echt gelukt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 april 2019 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 23:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman naast de ligt blind op links en mazra op rechts.
Nee geen Veltman in het centrum, dat vind ik niets. Zet maar gewoon een iemand anders op links. Jammer dat Wober er niet is
Ik zie liever die MAghallan in het centrum, dan veltman. pff die werd ook echt serieus gepiepeld, kan het niveau echt niet aan. Was ook al zo in de EL campagne

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2019 door Ajax we love you --
p111
 p111 - donderdag 11 april 2019 - 10:07   quote  deeplink  
Maghallan is dus een miskoop ?
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 april 2019 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 10:07 schreef p111 het volgende:
Maghallan is dus een miskoop ?
Niet dat ik weet, ik zie hem liever dan veltman, al moet hij nog wennen net als Neres moets wennen. Het is ook lastig communiceren als je geen engels spreekt
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Ja en hier staat wat anders..

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/873506/hoe-een-seintje-van-ten-hag-naar-de-jong-de-toon-zette-voor-ajax-juventus.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 10:00 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Nee geen Veltman in het centrum, dat vind ik niets. Zet maar gewoon een iemand anders op links. Jammer dat Wober er niet is
Ik zie liever die MAghallan in het centrum, dan veltman. pff die werd ook echt serieus gepiepeld, kan het niveau echt niet aan. Was ook al zo in de EL campagne
Sorry, maar Veltman was gister gewoon heel goed, een moment met Costa en een slechte bal binnendoor.
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 09:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond je dat schoten en kansen ? serieus ? ja 1tje op de paal.. maar verder ? makkelijk tepakken voorzetten voor onana voor de rest viel het tegen.. en ja denk wel dat het de italianen dit boeit... want als het zo ook gaat in turijn krijgt juve het er erg zwaar mee..
Uit de draai bernadeski en die bal die net over de lat gaat waar Onana echt kansloos was. Dus ja, echt hele gevaarlijke kansen die gewoon bijna raak waren.
p111
 p111 - donderdag 11 april 2019 - 10:32   quote  deeplink  
Zelfs de Italiaanse kranten waren lovend over Aax,en dat Juventus het grote delen heel moeilijk had tegen een heel goed spelend Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 april 2019 - 10:47   quote  deeplink  
Top prestatie, Top supporters!!!

Helaas had die linkse tut andere belangen samen met haar korpschef! Onschuldige vrouwen, kinderen en bejaarden slaan en met het waterkanon beschieten!! Vies vuil ............ (rest is te erg om te plaatsen)!
Loetje
 Loetje - donderdag 11 april 2019 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 10:10 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, ik zie hem liever dan veltman, al moet hij nog wennen net als Neres moets wennen. Het is ook lastig communiceren als je geen engels spreekt
En waarop is dat gebaseerd? 2 potjes gehad die Magallan, de een veroorzaakt die een pingel en de andere was echt comedy karpers. Veltman keert trouwens erg sterk terug vooralsnog.
Loetje
 Loetje - donderdag 11 april 2019 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 10:32 schreef p111 het volgende:
Zelfs de Italiaanse kranten waren lovend over Aax,en dat Juventus het grote delen heel moeilijk had tegen een heel goed spelend Ajax.
Ik vind het juist mooi dat ik durf te zeggen dat Ajax nog veel beter kon dan gister
Loetje
 Loetje - donderdag 11 april 2019 - 11:39   quote  deeplink  
Wat wel mooi is, je speelt dit jaar een Duitse, Spaanse en nu ook gedeeltelijk Italiaanse grootmacht helemaal tureluur. 3 van de 4 beste competities gehad...

Maar vrees wel dat het nu echt voorbij is. En vrees meer dan al ooit nu de komende 3 Eredivisie wedstrijden
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 april 2019 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 10:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar Veltman was gister gewoon heel goed, een moment met Costa en een slechte bal binnendoor.
Veltman was niet slecht idd, maar ik weet het bij hem gewoon nooit. Als hij een snelle speler tegen zich heeft, dan weet je dat hij eraan gaat, ook al vind ik hem gister zeer verdienstelijk spelen, maar je weet dat hij een speler is met beperkte kwaliteiten. Verdedigend is hij wel beter dan Mazza. Ik hoop dat volgende week Sinkgraven als linksback gaat fungeren. Verder staat het gewoon goed.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 april 2019 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 11:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

En waarop is dat gebaseerd? 2 potjes gehad die Magallan, de een veroorzaakt die een pingel en de andere was echt comedy karpers. Veltman keert trouwens erg sterk terug vooralsnog.
Ja het is nergens op gebaseerd... hahahaha, gewoon gevoel vanwege zijn kopsterkte. Maar heel eerlijk gezegd vind ik dat we niet teveel moeten wisselen, dus zet Sinkgraven linksback en laat de rest lekker staan.
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 11:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

En waarop is dat gebaseerd? 2 potjes gehad die Magallan, de een veroorzaakt die een pingel en de andere was echt comedy karpers. Veltman keert trouwens erg sterk terug vooralsnog.
Omdat ik de scouting van Ajax tegenwoordig een stuk beter vertrouw dan voorheen.

Op basis van 2 potjes kan ik in ieder geval geen enkel oordeel vellen over zijn kwaliteiten, enige wat ik op basis van die potjes kan doen is een oordeel vellen over het type verdediger.
Loetje
 Loetje - donderdag 11 april 2019 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 12:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat ik de scouting van Ajax tegenwoordig een stuk beter vertrouw dan voorheen.

Op basis van 2 potjes kan ik in ieder geval geen enkel oordeel vellen over zijn kwaliteiten, enige wat ik op basis van die potjes kan doen is een oordeel vellen over het type verdediger.
Ik reageerde op Awly gap, vroeg hem waarop het gebaseerd is dat Veltman minder is dan Magallan... En dat is nog onmogelijk te zeggen
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 11 april 2019 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 12:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik reageerde op Awly gap, vroeg hem waarop het gebaseerd is dat Veltman minder is dan Magallan... En dat is nog onmogelijk te zeggen
Nee precies dat is ook onmogelijk om te zeggen, gewoon onderbuik gevoel. Totaal nergens op gebaseerd :)

Maar speel toch liever met Sinkgraven op links en het centrum niet aanpassen, Mazza weer op rechts en dan gewoon 2 goals maken daar in Turijn. Het zou wat zijn als Ajax door gaat naar de volgende ronde...
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 12:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik reageerde op Awly gap, vroeg hem waarop het gebaseerd is dat Veltman minder is dan Magallan... En dat is nog onmogelijk te zeggen
Oke, dacht dat het wat anders was..
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 april 2019 - 23:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

343 spelen volgende week. Met Tadic die zich terug laat zakken speel je dus met 5 tegen 3 op het middenveld. Achterin man op man spelen want met spelers als Ronaldo kan je niet in de zone spelen want die zwerft over het hele veld heen wat je zag bij de 0-1. Toen Costa erin kwam en CR centraal ging spelen vrat de Ligt hem op.
Du spelen met Onana, Veltman, De Ligt en Blind. Middenveld met Mazraoui die zowel aanvallend kan spelen maar ook de verdediging ondersteunen. Verder met Lasse, Danny en Frenkie en voorin met David, Dusan en Hakim. Tadic terug zakken en je speelt ze helemaal zoek die strontzakken.
Waarom nu ineens zo spelen in 3-4-3, het gehele seizoen nog eigenlijk niet zo gespeeld.

Vind je dat niet een heel groot risico??

Ik zou er normaal wel fan van zijn hoor, maar wel als je het wat vaker speelt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 april 2019 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 10:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Uit de draai bernadeski en die bal die net over de lat gaat waar Onana echt kansloos was. Dus ja, echt hele gevaarlijke kansen die gewoon bijna raak waren.
onana had die gehad, hand zat al in de hoek.. en ik vond het niet echt hele gevaarlijke kansen.. ziyech in de hoek, puntertje tadic, vd beek bijna 100% kans, ekkelenkamp net nie genoeg snelheid.. schot van ziyech waar 3 man voorduikt.. mja wel netzoveel kansen toch ? ajax was gewoon bovenliggend.. simpeler kan ik het niet zeggen.. daarbij over het doelpunt van ronaldo hoe kan je neres daarbij vermelden.. wat een cult analyse haha je ziet de jong bij hem lopen en hoe die bij hem wegloopt.. en dejong geeft het zelf toe, mjaaa remco weet het weer eens beter dan de spelers zelf
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 13:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

onana had die gehad, hand zat al in de hoek.. en ik vond het niet echt hele gevaarlijke kansen.. ziyech in de hoek, puntertje tadic, vd beek bijna 100% kans, ekkelenkamp net nie genoeg snelheid.. schot van ziyech waar 3 man voorduikt.. mja wel netzoveel kansen toch ? ajax was gewoon bovenliggend.. simpeler kan ik het niet zeggen.. daarbij over het doelpunt van ronaldo hoe kan je neres daarbij vermelden.. wat een cult analyse haha je ziet de jong bij hem lopen en hoe die bij hem wegloopt.. en dejong geeft het zelf toe, mjaaa remco weet het weer eens beter dan de spelers zelf
Ach nee man, die kwam daar echt later dan de bal. Maar mooi dat je ze niet zo gevaarlijk vond.

En lees het gehele topic eens terug voor de grap, dan zie je direct wie ik de schuld geef van die tegengoal, namelijk als eerste Neres, omdat hij als eerste de fout in gaat door niet mee te lopen, en daarna vooral de Jong en Blind.

Daarnaast benoem ik alle kansen die jij benoemt nu ook. En ik zeg daar dus bij dat er ongeveer een gelijkwaardig aantal grote kansen is. En dat op basis van die kansen het onzin is om te stellen dat Ajax hier een dikke overwinning verdient had, ehcter als Ajax met 2-1 had gewonnen had niemand dat raar gevonden.

Ik stel namelijk niet dat Juve beter is en ik stel niet dat ze overwinning verdiend zouden hebben.
Loetje
 Loetje - maandag 15 april 2019 - 14:33   quote  deeplink  
De Jong in ieder geval mee het vliegtuig in...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 15 april 2019 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2019 - 14:33 schreef Loetje het volgende:
De Jong in ieder geval mee het vliegtuig in...
Als hij niet meedoet, dan acht ik de kansen op 1% voor Ajax
p111
 p111 - maandag 15 april 2019 - 17:25   quote  deeplink  
Weer erg overdreven 1%
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 15 april 2019 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2019 - 17:25 schreef p111 het volgende:
Weer erg overdreven 1%
Klopt, is ook overdreven, maar hij was echt goed tegen Juve :)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 15 april 2019 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2019 - 14:33 schreef Loetje het volgende:
De Jong in ieder geval mee het vliegtuig in...
Ik ga er gewoon vanuit dat hij ook speelt. vlak voordat hij naar de kant ging, sprintte hij nog en liep ook gewoon het veld af Wel had hij zij linker hand op zijn rechter heup. met zijn rechter hand gaf hij te Hag een hand.....
Meer details weet ik niet, hoe ik ook niet te weten....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 april 2019 door Ronald 1960 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 15 april 2019 - 19:57   quote  deeplink  
Gewoon dezelfde tactiek als met Ronaldo toch, laten lijken dat hij niet speelt en op de dag zelf is hij gewoon fit.
remco k
 remco k - maandag 15 april 2019 - 20:41   quote  deeplink  
Mandzukic en chielini iig niet bij de selectie.

Overigens was juve met mandzukic minder goed dan zonder.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 april 2019 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2019 - 20:41 schreef remco k het volgende:
Mandzukic en chielini iig niet bij de selectie.

Overigens was juve met mandzukic minder goed dan zonder.
En Costa, die was toch ook geblesseerd? of is die weer beter?

oh ik lees nu dat de volgende spelers niet me kunnen doen.

Emre Can, Giorgio Chiellini, Mario Mandzukic en Douglas Costa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2019 door Ajax we love you --
p111
 p111 - dinsdag 16 april 2019 - 13:45   quote  deeplink  
Laatste nws dat Can en Costa gewoon bi de selectie zitten.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 16 april 2019 - 13:47   quote  deeplink  
Helaas kan ik de wedstrijd niet kijken, vanavond.
Maar ik denk wel dat er ( toch weer ) een stunt in de maak kan zijn.

Eerst wordt het minimaal 1 -1 denk ik, en daarna dat we in de verlenging de winnende goal maken. Fijne avond iedereen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 16 april 2019 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2019 - 13:45 schreef p111 het volgende:
Laatste nws dat Can en Costa gewoon bi de selectie zitten.
Ah dat is jammer, baal wel dat Nico niet me mag doen, die gaan we serieus missen deze wedstrijd
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 16 april 2019 - 15:10   quote  deeplink  
ludieke actie:

https://www.telegraaf.nl/video/3453239/beelden-ajax-fans-halen-streek-uit-in-turijn
Brandje
 Brandje - dinsdag 16 april 2019 - 16:19   quote  deeplink  
Godver de tering tyfus cholera wat duurt die dag lang.
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2019 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2019 - 16:19 schreef Brandje het volgende:
Godver de tering tyfus cholera wat duurt die dag lang.
Niet de enige dus. Bah.
Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 16 april 2019 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2019 - 16:19 schreef Brandje het volgende:
Godver de tering tyfus cholera wat duurt die dag lang.
Het verlangen naar een wedstrijd, daar moet je juist van genieten.

Zo heel erg vaak is dat de laatste seizoenen nou ook weer niet voorgekomen.
Enigma
 Enigma - dinsdag 16 april 2019 - 19:24   quote  deeplink  
Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. Ene kant zegt realisme dat Juventus met zoveel vermogen en geld op het veld aan het langste eind gaat trekken. Andere kant... Ajax was niet de mindere van Bayern en helemaal niet van Real. Ook thuis was Ajax niet de mindere van Juve.

Speelt Ajax vlot en met flair dan zou het zomaar een verlenging van dit sprookje kunnen zijn. Mocht Ajax vanavond uitgeschakeld worden dan mag Nederland en zeker de Ajacieden enorm trots zijn op dit Ajax. Ajax heeft kleur gegeven, nu al, aan dit toernooi. Niet city of barca maar Ajax.

Ik heb vrede met elke uitkomst maar heb toch ergens dat gevoel dat teruggrijpt op het jaar dat Ajax de CL won. Uit 1-1 bij Bayern thuis Bayern vd mat gespeeld. Ze wisten niet wat hun overkwam. Misschien is het tegen beter in maar ik zeg: 2-2

Belangrijkste is Groningen straks weer. Dan Vitesse.

Zenuwen zenuwen zenuwen...
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2019 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2019 - 19:24 schreef Enigma het volgende:
Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten. Ene kant zegt realisme dat Juventus met zoveel vermogen en geld op het veld aan het langste eind gaat trekken. Andere kant... Ajax was niet de mindere van Bayern en helemaal niet van Real. Ook thuis was Ajax niet de mindere van Juve.

Speelt Ajax vlot en met flair dan zou het zomaar een verlenging van dit sprookje kunnen zijn. Mocht Ajax vanavond uitgeschakeld worden dan mag Nederland en zeker de Ajacieden enorm trots zijn op dit Ajax. Ajax heeft kleur gegeven, nu al, aan dit toernooi. Niet city of barca maar Ajax.

Ik heb vrede met elke uitkomst maar heb toch ergens dat gevoel dat teruggrijpt op het jaar dat Ajax de CL won. Uit 1-1 bij Bayern thuis Bayern vd mat gespeeld. Ze wisten niet wat hun overkwam. Misschien is het tegen beter in maar ik zeg: 2-2

Belangrijkste is Groningen straks weer. Dan Vitesse.

Zenuwen zenuwen zenuwen...
En toch is dit bijzonder. De belangrijkste is niet Groningen. Dat is Juve nu. Je speelt een heel seizoen om Europees te spelen en daar te presteren.

En ik bedoel het niet verkeerd want heb hetzelfde gevoel.
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2019 - 20:07   quote  deeplink  
Dus met mazraoui op linksback.
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2019 - 20:13   quote  deeplink  
Juve veranderd op drie plekken. Die gaan het tactisch dus echt anders doen nu. Ik vermoed dat ze er volle bak opvliegen gezien de namen.
Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 16 april 2019 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2019 - 20:13 schreef remco k het volgende:
Juve veranderd op drie plekken. Die gaan het tactisch dus echt anders doen nu. Ik vermoed dat ze er volle bak opvliegen gezien de namen.
Die de Sciglio kan er geen hout van, die maakte tegen SPAL ook al een zeer zwakke indruk.

Hij staat ook nog eens naast een zwakke centrale verdediger (Rugani) dus aan die kant liggen zeker mogelijkheden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 april 2019 door Brank de Foer --
remco k
 remco k - dinsdag 16 april 2019 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 april 2019 - 20:17 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Die de Sciglio kan er geen hout van, die maakte tegen SPAL ook al een zeer zwakke indruk.

Hij staat ook nog eens naast een zwakke centrale verdediger (Rugani) dus aan die kant liggen zeker mogelijkheden.
Rugani speelt normaal juist vanaf de andere kant centraal toch.

Sciglio vind ik juist niet slecht. Zou ik graag bij ons zien volgend seizoen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 1/4F CL: Ajax - Juventus (woe 10-04-19: 1-1) Juventus - Ajax (din 16-04-19 21.00 uur:) 1-2









0.0292980