BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (zaterdag 13 april, 18.30 uur) 6-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 april 2019 - 20:20   quote  deeplink  
En de andere galbak vandaag loopt in het blauw. Wat een eikel
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 13 april 2019 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 20:18 schreef Loetje het volgende:
Gewoon dikke schijt aan goals... En maar die tyfus arrogantie. Weer geen concentratie en dat ligt helemaal aan Ten Hag! Die pakt weer zijn verantwoordelijkheid niet.

Walgelijk en gewoon slecht. PSV zie ik er morgen 3 inlopen. Totaal onnodig want dubbele cijfers hadden gekund
PSV gaat echt geen 7-0 winnen
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 april 2019 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 20:20 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

PSV gaat echt geen 7-0 winnen
Want?

En al winnen ze met 5-0, ze lopen onnodig in.

2 walgelijke tegengoals alweer. Spelers die kapot zijn gewoon niet wisselen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 april 2019 - 20:22   quote  deeplink  
Ekkelenkamp verdedigend echt matig hoor
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 13 april 2019 - 20:22   quote  deeplink  
Laten we hopen, dat Dolberg weer in zeer goed vorm komt.
Kunnen we dan nog veel plezier van krijgen, denk ik.
pth
 pth - zaterdag 13 april 2019 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 20:18 schreef Loetje het volgende:
Gewoon dikke schijt aan goals... En maar die tyfus arrogantie. Weer geen concentratie en dat ligt helemaal aan Ten Hag! Die pakt weer zijn verantwoordelijkheid niet.

Walgelijk en gewoon slecht. PSV zie ik er morgen 3 inlopen. Totaal onnodig want dubbele cijfers hadden gekund
Dus PSV gaat met 7-0 winnen van de Graafschap? Lijkt me niet met Bergdweil, Lucia de Jong en Valzano
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 april 2019 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 20:24 schreef pth het volgende:

[..]

Dus PSV gaat met 7-0 winnen van de Graafschap? Lijkt me niet met Bergdweil, Lucia de Jong en Valzano
Want die scoren helemaal nooit wil je zeggen? Ook die moeten. En al winnen ze met 5-0, dan laat je ze onnodig inlopen. Simpel zat...

Maar ach, Emmen 0-5 en er 2 weggeven, nu hier weer 2 goals letterlijk weggeven... Heel deze ploeg leert dat niet.

Maar je mag niks zeggen als je wint blijkbaar
pth
 pth - zaterdag 13 april 2019 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 20:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Want die scoren helemaal nooit wil je zeggen? Ook die moeten. En al winnen ze met 5-0, dan laat je ze onnodig inlopen. Simpel zat...

Maar ach, Emmen 0-5 en er 2 weggeven, nu hier weer 2 goals letterlijk weggeven... Heel deze ploeg leert dat niet.

Maar je mag niks zeggen als je wint blijkbaar
Mag zeker, want de tegengoals zijn volstrekt onnodig ... had gewoon 9,10-0 moeten zijn. Voor mij ligt dat toch vooral bij Ten Hag met zijn achterlijke wissels en nooit een duidelijk signaal dat labbekakken niet geaccepteerd wordt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 april 2019 - 20:34   quote  deeplink  
nu heeft tenhag het gedaan hahaha.. sorry hoor maar dat vind ik een lachertje.. zijn toch echt de spelers die telaks zijn op sommige momenten.. daarbij bekijk het anders, hadden we getekend met het zware programma voor 4-0 ? dacht ik wel.. en noworrys, psv speelt morgen gelijk of verliest... ;)
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 april 2019 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 20:29 schreef pth het volgende:

[..]

Mag zeker, want de tegengoals zijn volstrekt onnodig ... had gewoon 9,10-0 moeten zijn. Voor mij ligt dat toch vooral bij Ten Hag met zijn achterlijke wissels en nooit een duidelijk signaal dat labbekakken niet geaccepteerd wordt.
En vooral die gasten rust geven. Ziyech zat er vanaf het eerste moment niet goed in. Geef hem rust... Neres oogde vermoeid, De Ligt... Wissel die dan en niet Huntelaar weer.
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 april 2019 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 20:34 schreef nummer10 het volgende:
nu heeft tenhag het gedaan hahaha.. sorry hoor maar dat vind ik een lachertje.. zijn toch echt de spelers die telaks zijn op sommige momenten.. daarbij bekijk het anders, hadden we getekend met het zware programma voor 4-0 ? dacht ik wel.. en noworrys, psv speelt morgen gelijk of verliest... ;)
Ten Hag is niet schuldig aan de 2 tegengoals, wel voor dat de frisheid van de ploeg op orde is. En dat was het niet!

Volgende week kost dit je keihard de titel als dit weer gebeurd! Geloof mij maar!
remco k
 remco k - zaterdag 13 april 2019 - 20:55   quote  deeplink  
Gewoon 6-2 winnen na een loodzware week. Oppermachtig zijn en er misschien kog meer moeten maken. Ajax voetbalt heelmopen en creëer daardoor heel veel. En ja dan krijg je er ook weleens eentje tegen.

Gewoon een hele knappe overwinning dit.

PSV moet er eerst überhaupt maar eens 4 zien te maken.
remco k
 remco k - zaterdag 13 april 2019 - 20:57   quote  deeplink  
Wat ik wel raar vind is dat ten hag Huntelaar wisselt. Die gaat niet spelen tegen juve en is totaal niet vermoeid. Waarom dan nu noet gewoon de Ligt eraf halen die het zichtbaar gewoon zwaar heeft. En dat is ook helemaal noet gek. Daarnaast kan je dan Magalan laten spelen in een normale wedstrijd i.p.v. alleen in de toppers voor de leeuwen gooien.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 april 2019 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 20:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ten Hag is niet schuldig aan de 2 tegengoals, wel voor dat de frisheid van de ploeg op orde is. En dat was het niet!

Volgende week kost dit je keihard de titel als dit weer gebeurd! Geloof mij maar!
mwah nie mee eens.. frisheid van het elftal met zoveel wedstrijden kan je hem ook niet kwalijk nemen, integendeel ik vind juist dat hij dit team conditioneel stukken sterker heeft gemaakt.. wissels zitten overigens echt wel gedachtes achter (soms denk ik ook ban huuuh) en als je het mij vraagt komt die dommer over in de pers dan dat hij daadwerkelijk is.. verwoord het gewoon belabberd
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 april 2019 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 20:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

En vooral die gasten rust geven. Ziyech zat er vanaf het eerste moment niet goed in. Geef hem rust... Neres oogde vermoeid, De Ligt... Wissel die dan en niet Huntelaar weer.
puur om dolberg nog een beetje vertrouwen tegeven, huntelaar gewoon weer een hatrick.. en tenhag kon niet anders dan gewoon zijn sterkste elftal opstellen.. we konden niet zoals juve ons hele elftal wijzigen omdat je eigenlijk al kampioen bent...
remco k
 remco k - zaterdag 13 april 2019 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 21:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

puur om dolberg nog een beetje vertrouwen tegeven, huntelaar gewoon weer een hatrick.. en tenhag kon niet anders dan gewoon zijn sterkste elftal opstellen.. we konden niet zoals juve ons hele elftal wijzigen omdat je eigenlijk al kampioen bent...
Huntelaar is geen onderdeel van de sterkste elf op dit moment. Schone kreeg gewoon rust.

Huntelaar overigens goed gespeeld evenals de invalbeurt van dolberg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2019 door remco k --
Loetje
 Loetje - zaterdag 13 april 2019 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 21:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mwah nie mee eens.. frisheid van het elftal met zoveel wedstrijden kan je hem ook niet kwalijk nemen, integendeel ik vind juist dat hij dit team conditioneel stukken sterker heeft gemaakt.. wissels zitten overigens echt wel gedachtes achter (soms denk ik ook ban huuuh) en als je het mij vraagt komt die dommer over in de pers dan dat hij daadwerkelijk is.. verwoord het gewoon belabberd
Als je na een uur op rozen zit en 2 sterkhouders zitten er doorheen (wat dus ook ten koste van de concentratie gaat) en je laat die 2 erin staan en wisselt Huntelaar die juist goed en dit is... Wie doet dat dan?
nummer10
 nummer10 - zondag 14 april 2019 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 23:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je na een uur op rozen zit en 2 sterkhouders zitten er doorheen (wat dus ook ten koste van de concentratie gaat) en je laat die 2 erin staan en wisselt Huntelaar die juist goed en dit is... Wie doet dat dan?
zoals ik zei, wissels niet altijd mee eens, maar misschien hebben die spelers juist aangegeven wel de hele pot te willen spelen.. we weten nie alles qua wat eraf isgesproken etc.. ik zou het anders aanpakken net zoals jij aangeeft, maar we weten niet hoe en wat.. net zoals frenkie, ik denk dat dit afgesproken werk is.. doen alsof, toneel.. we gaan het zien...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 april 2019 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 14 april 2019 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 21:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Huntelaar is geen onderdeel van de sterkste elf op dit moment. Schone kreeg gewoon rust.

Huntelaar overigens goed gespeeld evenals de invalbeurt van dolberg.
huntelaar behoord tot de beste 12.. schone rust, dus logisch dat hij dan erin staat ipv schone.. en pas je het iets aan... dolberg is op dit moment spits 3 en mag zich bewijzen op trainingen en inval beurten.. ik zeg verkopen overigens.. tadic 1 huntelaar 2.. en daarna zien we wel wat er gaat gebeuren
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 april 2019 - 08:42   quote  deeplink  
Wie, wat of welke boeit me even niet! Maak me zorgen om De Jong! Hopelijk snel duidelijkheid!
remco k
 remco k - zondag 14 april 2019 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 01:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zoals ik zei, wissels niet altijd mee eens, maar misschien hebben die spelers juist aangegeven wel de hele pot te willen spelen.. we weten nie alles qua wat eraf isgesproken etc.. ik zou het anders aanpakken net zoals jij aangeeft, maar we weten niet hoe en wat.. net zoals frenkie, ik denk dat dit afgesproken werk is.. doen alsof, toneel.. we gaan het zien...
Een trainer moet daar dus boven staan en mensen in bescherming nemen. De Ligt met name oogde vanaf de eerste helft al helemaal pp.
remco k
 remco k - zondag 14 april 2019 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 01:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

huntelaar behoord tot de beste 12.. schone rust, dus logisch dat hij dan erin staat ipv schone.. en pas je het iets aan... dolberg is op dit moment spits 3 en mag zich bewijzen op trainingen en inval beurten.. ik zeg verkopen overigens.. tadic 1 huntelaar 2.. en daarna zien we wel wat er gaat gebeuren
Volgens mij is Huntelaar niet de eerste invaller iedere keer. Ook andere jongens worden vaak ingebracht.

Ook Huntelaar gewoon matig. Natuurlijk maakt hij hij er gister drie. Maar in de belangrijkere wedstrijden ook gewoon heel matig tot vaak ronduit slecht.

En van hem weet je dat het in principe steeds minder gaat worden. Dus als dolberg het niet gaat redden zal Ajax wat moeten gaan doen op die plek richting volgend jaar.
nummer10
 nummer10 - zondag 14 april 2019 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 10:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is Huntelaar niet de eerste invaller iedere keer. Ook andere jongens worden vaak ingebracht.

Ook Huntelaar gewoon matig. Natuurlijk maakt hij hij er gister drie. Maar in de belangrijkere wedstrijden ook gewoon heel matig tot vaak ronduit slecht.

En van hem weet je dat het in principe steeds minder gaat worden. Dus als dolberg het niet gaat redden zal Ajax wat moeten gaan doen op die plek richting volgend jaar.
huntelaar matig ? nee vond ik niet.. maar is een mening
nummer10
 nummer10 - zondag 14 april 2019 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 08:42 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wie, wat of welke boeit me even niet! Maak me zorgen om De Jong! Hopelijk snel duidelijkheid!
zal wel meevallen.. speelt gewoon, voor de wissel sprinte die er nog aardig op los..
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 01:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zoals ik zei, wissels niet altijd mee eens, maar misschien hebben die spelers juist aangegeven wel de hele pot te willen spelen.. we weten nie alles qua wat eraf isgesproken etc.. ik zou het anders aanpakken net zoals jij aangeeft, maar we weten niet hoe en wat.. net zoals frenkie, ik denk dat dit afgesproken werk is.. doen alsof, toneel.. we gaan het zien...
Maar daar moet je juist lak aan hebben, daarom sta jij boven de groep. En ze oogden helemaal kapot.

Daarbij blijf ik me voor de komende tijd zorgen maken dat Ajax niet zakelijk gaan spelen.
Loetje
 Loetje - zondag 14 april 2019 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 11:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zal wel meevallen.. speelt gewoon, voor de wissel sprinte die er nog aardig op los..
Heb hem er liever tegen Groningen bij... Daar ga je hem echt nodig hebben en die kan dan wel eens moeten rusten.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 14 april 2019 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 19:12 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik vind Ekkelenkamp tot nog toe goed invallen
Ik zat in het stadion, maar vond hem niet zo geweldig als ik heel eerlijk ben. Blind was wel weer steen goed. Stond positioneel wel heel vaak op de juiste plek. Verder was het alstig om erdoor te komen, want ze stonden echt met 11 man in en rond de 16, dan kan je bijna geen goede pass geven. Vond het nog knap dat het 6-2 werd, jammer van die 2 in mijn ogen onnodige goals.
remco k
 remco k - zondag 14 april 2019 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 11:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

huntelaar matig ? nee vond ik niet.. maar is een mening
Gister niet. Verder vrijwel altijd matig.
nummer10
 nummer10 - zondag 14 april 2019 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 14:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Gister niet. Verder vrijwel altijd matig.
tja en ik vind van niet... ;)
remco k
 remco k - zondag 14 april 2019 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 15:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tja en ik vind van niet... ;)
Dat kan. Niet voor niets dat ten hag hem niet meer bij de eerste elf namen ziet
nummer10
 nummer10 - maandag 15 april 2019 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 april 2019 - 19:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat kan. Niet voor niets dat ten hag hem niet meer bij de eerste elf namen ziet
bij de eerste 4 van de voorhoede wel.. heeft die een echte spits nodig neemt die hunter.. een voetballer dan tadic.. dus wat je zegt klopt niet helemaal.. als hij met een echte spits wil spelen behoord die gewoon tot de eerste 11
remco k
 remco k - maandag 15 april 2019 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2019 - 09:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bij de eerste 4 van de voorhoede wel.. heeft die een echte spits nodig neemt die hunter.. een voetballer dan tadic.. dus wat je zegt klopt niet helemaal.. als hij met een echte spits wil spelen behoord die gewoon tot de eerste 11
Hij speelde dit weekend om Schone rust te geven. Daarnaast driekwart van dit seizoen de derde spits geweest en pas nu weer de tweede spits.

En kom op man, dit weet je zelf ook allemaal wel.
nummer10
 nummer10 - maandag 15 april 2019 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 april 2019 - 10:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelde dit weekend om Schone rust te geven. Daarnaast driekwart van dit seizoen de derde spits geweest en pas nu weer de tweede spits.

En kom op man, dit weet je zelf ook allemaal wel.
was puur om dolberg vertrouwen tegeven... tevergeefs
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 15 april 2019 - 17:26   quote  deeplink  
Vind het wel grappig, we klagen over het spel van Ajax tegen Excelsior, want het was een stuk minder dan tegen Juventus, maar ook het publiek was vele malen slechter dan tegen Juventus.

Als je van de spelers verwacht dat die alles geven tegen kleine clubs met net zoveel passie, dan mogen de spelers dat ook verwachten van het publiek. Als het publiek dit niet kan opbrengen, waarom verwachten ze dan wel van de spelers dat zij dat kunnen.

Misschien is het een wisselwerking. Als het publiek net zo tekeer gaat als tegen Juventus, dan gaan ze ook als de brandweer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (zaterdag 13 april, 18.30 uur) 6-2









0.0107998