BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe trainer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - zondag 28 april 2019 - 09:16   quote  deeplink  
Even hardop vooruit denkend..;

Ten Hag krijgt een wereldkans en vertrekt naar Bayern.

Zou Guardiola dan te porren zijn om Ajax nog groter te maken?
p111
 p111 - zondag 28 april 2019 - 10:20   quote  deeplink  
Ik denk John van het Schip.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2019 door p111 --
hjf
 hjf - zondag 28 april 2019 - 12:13   quote  deeplink  
Wat een toeval, dat ik bij het uitlaten van 1 van mijn honden hier aan moest denken, dat wij wel eens zouden moeten gaan uitkijken naar een nieuwe trainer. Er zijn zoveel namen te bedenken, maar vanmorgen kwam de naam Gheorge Hagi in mij op. Vraag me niet waarom. Het was heel spontaan. Wellicht dat deze man in de filosofie van onze mooie club past.
Loetje
 Loetje - zondag 28 april 2019 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2019 - 09:16 schreef JOOD het volgende:
Even hardop vooruit denkend..;

Ten Hag krijgt een wereldkans en vertrekt naar Bayern.

Zou Guardiola dan te porren zijn om Ajax nog groter te maken?
Nee, 15 miljoen salaris per jaar ofzo... Onmogelijk!

Overigens denk ik dat Guardiola de klus zelf wel op zijn lijf geschreven zou staan. Die werkt zo graag me jonge jongens met dit voetbal. Maar dat gebeurd niet.

Dat Ajax een trainer met iets meer naam aan zou kunnen nu, geloof ik wel.

Ik ga sowieso ook met Kraay jr mee, Ten Hag moet sowieso gaan. Of hij pakt niks en iedereen des duivels, of hij wint en kan het niet meer evenaren en verliest al zijn goede spelers.
p111
 p111 - zondag 28 april 2019 - 13:15   quote  deeplink  
Zeker Ten Hag moet zeker gaan,alleen zijn opvolger krijgt het zeer moeilijk.
remco k
 remco k - zondag 28 april 2019 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2019 - 09:16 schreef JOOD het volgende:
Even hardop vooruit denkend..;

Ten Hag krijgt een wereldkans en vertrekt naar Bayern.

Zou Guardiola dan te porren zijn om Ajax nog groter te maken?
Serieus. De allerbeste trainer van de wereld zou voor Ajax kiezen?

Wat minder hallucinerende spullen naar binnen werken man.
remco k
 remco k - zondag 28 april 2019 - 14:35   quote  deeplink  
Complete onzin dat hij zou koeten gaan.

Zoveel kritiek gehad. Nu ook gewoon doorpakken en volgend jaar laten zien weer een elftal te kunnen bouwen.

Zelfs nu is hij namelijk nog niet onomstreden.
JOOD
 JOOD - zondag 28 april 2019 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2019 - 14:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus. De allerbeste trainer van de wereld zou voor Ajax kiezen?

Wat minder hallucinerende spullen naar binnen werken man.
Werk jij met cijfers? Boekhouder, accountant ofzo?
remco k
 remco k - zondag 28 april 2019 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2019 - 17:53 schreef JOOD het volgende:

[..]

Werk jij met cijfers? Boekhouder, accountant ofzo?
Ja werk met cijfers.

Maar even serieus. Jij roept zoveel namen en echt 99% is totaal niet realistisch.

Hij werkt met de top van de wereld. De grootste talenten en al gearriveerde spelers.

En dat in de grote top competities van de wereld. Doet ieder jaar mee voor de cl.

Wat heeft zon trainer in hemelsnaam bij Ajax te zoeken.

Sinds wanneer komt de wereld top naar Ajax?
nummer10
 nummer10 - zondag 28 april 2019 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2019 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja werk met cijfers.

Maar even serieus. Jij roept zoveel namen en echt 99% is totaal niet realistisch.

Hij werkt met de top van de wereld. De grootste talenten en al gearriveerde spelers.

En dat in de grote top competities van de wereld. Doet ieder jaar mee voor de cl.

Wat heeft zon trainer in hemelsnaam bij Ajax te zoeken.

Sinds wanneer komt de wereld top naar Ajax?
nooit, maar zeker wel een naam die groter is dan tenhag was...
remco k
 remco k - zondag 28 april 2019 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2019 - 20:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nooit, maar zeker wel een naam die groter is dan tenhag was...
En hoevaak in onze geschiedenis heeft een al gearriveerde toptrainer gepresteerd bij Ajax?
JOOD
 JOOD - zondag 28 april 2019 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2019 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja werk met cijfers.

Maar even serieus. Jij roept zoveel namen en echt 99% is totaal niet realistisch.

Hij werkt met de top van de wereld. De grootste talenten en al gearriveerde spelers.

En dat in de grote top competities van de wereld. Doet ieder jaar mee voor de cl.

Wat heeft zon trainer in hemelsnaam bij Ajax te zoeken.

Sinds wanneer komt de wereld top naar Ajax?
Dacht ik al :)

Dan begrijp ik ook beter hoe jij denkt. Je bouwt in het dagelijks leven op zekerheden, niet op kansen die risico dragen. No offense, totaal niet, maar nu begrijp ik je starre houding beter. Volgens jou kunnen bepaalde dingen echt niet.

Ik vind het tegenovergestelde. Mij lijkt het wel een gave kans voor Pep om nog eens iets leuks te gaan doen. Barca, Bayern, Man City... Wat als hij het kunstje nogmaals kan doen bij de club die lijkt op Barca, op dit moment hele goede spelers heeft en dik maar dan ook dik in de lift zit? Als hij ergens een uitdaging in zou zien, lijkt het me wel om Ajax jaarlijks Europees mee te laten doen.

En pats, dan is hij nu de juiste trainer op het juiste moment.

Is het haalbaar? Dat hangt van een aantal factoren af. Was Blind haalbaar? Was Tadic haalbaar? Was finale Europa league haalbaar 2 jaar geleden? Is winnen van Juve uit haalbaar? Is de finale nu haalbaar?

We zullen het waarschijnlijk nooit weten, maar oh wat zou het gaaf zijn!! Eindelijk een goede trainer die zich al dubbel en dwars bewezen heeft.

Nogmaals no offence, maar er zijn mensen die anders denken dan de waarheden op papier.
remco k
 remco k - maandag 29 april 2019 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2019 - 21:31 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dacht ik al :)

Dan begrijp ik ook beter hoe jij denkt. Je bouwt in het dagelijks leven op zekerheden, niet op kansen die risico dragen. No offense, totaal niet, maar nu begrijp ik je starre houding beter. Volgens jou kunnen bepaalde dingen echt niet.

Ik vind het tegenovergestelde. Mij lijkt het wel een gave kans voor Pep om nog eens iets leuks te gaan doen. Barca, Bayern, Man City... Wat als hij het kunstje nogmaals kan doen bij de club die lijkt op Barca, op dit moment hele goede spelers heeft en dik maar dan ook dik in de lift zit? Als hij ergens een uitdaging in zou zien, lijkt het me wel om Ajax jaarlijks Europees mee te laten doen.

En pats, dan is hij nu de juiste trainer op het juiste moment.

Is het haalbaar? Dat hangt van een aantal factoren af. Was Blind haalbaar? Was Tadic haalbaar? Was finale Europa league haalbaar 2 jaar geleden? Is winnen van Juve uit haalbaar? Is de finale nu haalbaar?

We zullen het waarschijnlijk nooit weten, maar oh wat zou het gaaf zijn!! Eindelijk een goede trainer die zich al dubbel en dwars bewezen heeft.

Nogmaals no offence, maar er zijn mensen die anders denken dan de waarheden op papier.
Dat zie je dan echt verkeerd, wij zijn de gehele dag risico's en zekerheden tegen elkaar aan het afwegen om de juiste keuzes te maken. Met mensen werken is niet alleen maar excel, het managen van emoties is een mega groot onderdeel van ons werk.

Daarnaast gaat je vergelijking mank. Blind was geen wereldtop, Tadic was dat ook niet, totaal niet zelfs, die jongens behoorden eigenlijk niet eens tot de subtop van Europa. En Guardiola is met grote afstand de beste van de wereld.

Als je dan die vergelijking wil maken, zou ajax messi en Ronaldo als spelers moeten halen.

Ook vanuit emotie en hoop geredeneerd is de gedachte echt complete waanzin.
nummer10
 nummer10 - maandag 29 april 2019 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 april 2019 - 21:07 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoevaak in onze geschiedenis heeft een al gearriveerde toptrainer gepresteerd bij Ajax?
hebben we die al gehad dan ?
remco k
 remco k - maandag 29 april 2019 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 09:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hebben we die al gehad dan ?
Heel weinig. En waarom is dat denk je?
JOOD
 JOOD - maandag 29 april 2019 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 09:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zie je dan echt verkeerd, wij zijn de gehele dag risico's en zekerheden tegen elkaar aan het afwegen om de juiste keuzes te maken. Met mensen werken is niet alleen maar excel, het managen van emoties is een mega groot onderdeel van ons werk.

Daarnaast gaat je vergelijking mank. Blind was geen wereldtop, Tadic was dat ook niet, totaal niet zelfs, die jongens behoorden eigenlijk niet eens tot de subtop van Europa. En Guardiola is met grote afstand de beste van de wereld.

Als je dan die vergelijking wil maken, zou ajax messi en Ronaldo als spelers moeten halen.

Ook vanuit emotie en hoop geredeneerd is de gedachte echt complete waanzin.
Spelers zoals je benoemd zijn niet haalbaar. Echt niet. 0,0% kans. 100% eens.

Maar een trainer heeft vaak andere motieven. Vooral 1 die alles al gespeeld en gewonnen heeft. Als je die afweging maakt, ben ik heel benieuwd...
remco k
 remco k - maandag 29 april 2019 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 12:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Spelers zoals je benoemd zijn niet haalbaar. Echt niet. 0,0% kans. 100% eens.

Maar een trainer heeft vaak andere motieven. Vooral 1 die alles al gespeeld en gewonnen heeft. Als je die afweging maakt, ben ik heel benieuwd...
Ik kan oprecht geen voorbeeld opnoemen wat staaft wat je zegt over de trainers. Juist eerder bij een speler dan een trainer.. Bijvoorbeeld om af te bouwen of om weer bij een jeugdliefde te gaan spelen.

Maar goed, ik zou zeggen, bel hem man, misschien neemt ie je op en kan jij je plan uitleggen..
JOOD
 JOOD - maandag 29 april 2019 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 13:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kan oprecht geen voorbeeld opnoemen wat staaft wat je zegt over de trainers. Juist eerder bij een speler dan een trainer.. Bijvoorbeeld om af te bouwen of om weer bij een jeugdliefde te gaan spelen.

Maar goed, ik zou zeggen, bel hem man, misschien neemt ie je op en kan jij je plan uitleggen..
Top antwoord, precies dat laatste hoop ik dat onze Marc gaat doen.. nooit geschoten is altijd mis toch?
riveco
 riveco - maandag 29 april 2019 - 15:17   quote  deeplink  
Misschien Michael Laudrup nog eens vragen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 29 april 2019 - 15:52   quote  deeplink  
Ik denk wel dat Ten Hag vertrekt. Schreuder is al vertrokken. Vrij snel werd een nieuwe aangetrokken. Schreuder is wel degelijk een rechter hand van Ten Hag.

Ik vermoed een deense tour. Trainer van Mitsiland, die in belangstelling van Anderlecht is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 april 2019 door Positieve Arrogantie --
JOOD
 JOOD - maandag 29 april 2019 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 15:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik denk wel dat Ten Hag vertrekt. Schreuder is al vertrokken. Vrij snel werd een nieuwe aangetrokken. Schreuder is wel degelijk een rechter hand van Ten Hag.

Ik vermoed een deense tour. Trainer van Mitsiland, die in belangstelling van Anderlecht is.
Dat zou ik dus heel jammer vinden. Weer geen overwichtige trainer. Dan liever Ten Hag..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 april 2019 - 16:00   quote  deeplink  
Als Ten Hag vetrekt, dan gaat Frank de Boer het stokje overnemen. VOlgens mij staat dat ook in zijn contract als clausule.
Loetje
 Loetje - maandag 29 april 2019 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 15:59 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dat zou ik dus heel jammer vinden. Weer geen overwichtige trainer. Dan liever Ten Hag..
Dat weet jij nu al? Oordelen zonder weet gaat wel echt makkelijk, niet?
Loetje
 Loetje - maandag 29 april 2019 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 16:00 schreef Ajax we love you het volgende:
Als Ten Hag vetrekt, dan gaat Frank de Boer het stokje overnemen. VOlgens mij staat dat ook in zijn contract als clausule.
De vraag is of Ajax dat nog moet willen. Ondanks die destijds met minder materiaal werkte, is die sindsdien echt overal gezakt en zeker ook mede toedoen van zichzelf
JOOD
 JOOD - maandag 29 april 2019 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 17:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat weet jij nu al? Oordelen zonder weet gaat wel echt makkelijk, niet?
Als je stappen wilt maken moet je wel een trainer van naam nemen toch? Die mannen spelen de beste spelers van de wereld van de map, dan ben ik van mening dat de trainer moet weten hoe je een bal trapt op dat niveau :)
Loetje
 Loetje - maandag 29 april 2019 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 17:44 schreef JOOD het volgende:

[..]

Als je stappen wilt maken moet je wel een trainer van naam nemen toch? Die mannen spelen de beste spelers van de wereld van de map, dan ben ik van mening dat de trainer moet weten hoe je een bal trapt op dat niveau :)
Want? De laatste trainers die Ajax successen bracht, hadden veel ervaring?

Van Gaal en De Boer... Allebei op het moment van instappen amper tot geen ervaring. Als Ten Hag iets haalt, had die geen ervaring bij grote clubs het eerste te trainen.

Guardiola had geen ervaring bij instromen en zo zijn er talloze voorbeelden. Echt volslagen bullshit.
JOOD
 JOOD - maandag 29 april 2019 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 18:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Want? De laatste trainers die Ajax successen bracht, hadden veel ervaring?

Van Gaal en De Boer... Allebei op het moment van instappen amper tot geen ervaring. Als Ten Hag iets haalt, had die geen ervaring bij grote clubs het eerste te trainen.

Guardiola had geen ervaring bij instromen en zo zijn er talloze voorbeelden. Echt volslagen bullshit.
Klopt. Maar je ziet dat bijvoorbeeld een Tadic, Blind, Schone, Veltman (op dit moment), iets anders brengen door de ervaring die ze hebben. Dat geldt voor een trainer des te meer.

Prima om weer een opleiding te geven aan een clubtrainer. (Seedorf en Kluivert zouden in mijn ogen dan goede opties zijn) Maar als je nu een trainer met ervaring neemt kun je naar een volgend level. Laat daar dan de toekomstig trainer mee kijken (wellicht doen ze dat nu al met Reiziger..?) en hij stroomt lekkerder in.

Voor beiden is iets te zeggen. Mocht een toptrainer niet haalbaar zijn, dan wat mij betreft voor optie B, eigen trainer opleiden. Maar Laudrup of een andere trainer die het net niet gehaald heeft mag wegblijven van mij.
remco k
 remco k - maandag 29 april 2019 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 17:44 schreef JOOD het volgende:

[..]

Als je stappen wilt maken moet je wel een trainer van naam nemen toch? Die mannen spelen de beste spelers van de wereld van de map, dan ben ik van mening dat de trainer moet weten hoe je een bal trapt op dat niveau :)
Nee dat hoeft helemaal niet. Was Zidane een trainer van naam? Was Valverde een trainer van naam? Was Guardiola een trainer van naam toen hij barca kreeg?

Was Mourinho een trainer van naam toen hij porto kreeg?

Zomaar een greep uit de laatste cl winnaars. Allemaal mannen die in een van hun eerste seizoenen als trainer de cl wisten te winnen.
remco k
 remco k - maandag 29 april 2019 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 20:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt. Maar je ziet dat bijvoorbeeld een Tadic, Blind, Schone, Veltman (op dit moment), iets anders brengen door de ervaring die ze hebben. Dat geldt voor een trainer des te meer.

Prima om weer een opleiding te geven aan een clubtrainer. (Seedorf en Kluivert zouden in mijn ogen dan goede opties zijn) Maar als je nu een trainer met ervaring neemt kun je naar een volgend level. Laat daar dan de toekomstig trainer mee kijken (wellicht doen ze dat nu al met Reiziger..?) en hij stroomt lekkerder in.

Voor beiden is iets te zeggen. Mocht een toptrainer niet haalbaar zijn, dan wat mij betreft voor optie B, eigen trainer opleiden. Maar Laudrup of een andere trainer die het net niet gehaald heeft mag wegblijven van mij.
Juist voor een trainer geld dat niet of veel minder.

Mourinho heeft alleen maar miljarden elftallen getraind na Porto. En wat presteerde hij bij real Madrid of manchester United.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 april 2019 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 17:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

De vraag is of Ajax dat nog moet willen. Ondanks die destijds met minder materiaal werkte, is die sindsdien echt overal gezakt en zeker ook mede toedoen van zichzelf
Hij krijgt ook nergens het geduld om te werken zoals hij wil, maar idd het voetbal dat daar op de mat werd gelegd was niet om aan te gluren.

Ik weet op dit moment niemand anders die het stokje van Ten Hag kan overnemen. Marcel Keizer? :)
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 30 april 2019 - 11:59   quote  deeplink  
En toch sluit ik niet uit, dat Ajax en Ten Hag met elkaar door zullen gaan.
Marc Overmars is een grote voorstander van Ten Hag daar ik daarom denk dat hij blijft.

Dat zal (denkelijk) wel zo blijven, totdat het tegendeel bewezen wordt in de komende twee a drie weken dat Ten Hag alsnog echt weg gaat bij Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 april 2019 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 11:59 schreef Onze Ajax het volgende:
En toch sluit ik niet uit, dat Ajax en Ten Hag met elkaar door zullen gaan.
Marc Overmars is een grote voorstander van Ten Hag daar ik daarom denk dat hij blijft.

Dat zal (denkelijk) wel zo blijven, totdat het tegendeel bewezen wordt in de komende twee a drie weken dat Ten Hag alsnog echt weg gaat bij Ajax.
Wie gaat de nieuwe assistent worden, als Ten Hag blijft?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 30 april 2019 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 13:30 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Wie gaat de nieuwe assistent worden, als Ten Hag blijft?
Christian Poulsen
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 11:28 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hij krijgt ook nergens het geduld om te werken zoals hij wil, maar idd het voetbal dat daar op de mat werd gelegd was niet om aan te gluren.

Ik weet op dit moment niemand anders die het stokje van Ten Hag kan overnemen. Marcel Keizer? :)
Kwestie van goed rondkijken he...

Ik heb nog steeds een hekel aan Ten Hag, maar mocht die prijzen pakken, bewijst dus maar wel dat je ook in een andere filosofie kunt zoeken in plaats van dat doorgeslagen gedoe.
JOOD
 JOOD - dinsdag 30 april 2019 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 20:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee dat hoeft helemaal niet. Was Zidane een trainer van naam? Was Valverde een trainer van naam? Was Guardiola een trainer van naam toen hij barca kreeg?

Was Mourinho een trainer van naam toen hij porto kreeg?

Zomaar een greep uit de laatste cl winnaars. Allemaal mannen die in een van hun eerste seizoenen als trainer de cl wisten te winnen.
Is Seedorf een trainer van naam? Jij vindt van niet, ik vind van wel. Die gast heeft natuurlijk overwicht. Waarom zou je als voetballer zijn ervaring in twijfel trekken? Niet. Gewoon geen discussie als hij iets doet. Nadeel van een onbekende trainer is het krediet bij de spelersgroep en achterban.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 30 april 2019 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 15:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kwestie van goed rondkijken he...

Ik heb nog steeds een hekel aan Ten Hag, maar mocht die prijzen pakken, bewijst dus maar wel dat je ook in een andere filosofie kunt zoeken in plaats van dat doorgeslagen gedoe.
IK heb geen hekel aan Ten Hag, maar ik vind zijn presentatie niet zo best. Al moet ik wel togeven dat hij serieus goede resulataten haald. Wat ik wel merkwaardig vind is dat je nu ineens wel allemaal mensen naar voren komen van wat voor freak Ten Hag is. Hij werkt alles uit tot in de kleinste details. Overal waar hij gewerkt heeft is men lyrisch over hem.

Denk toch dat het een slimme trainer is die zijn team afstemt op de zwakte van zijn tegenstander.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 16:09 schreef JOOD het volgende:

[..]

Is Seedorf een trainer van naam? Jij vindt van niet, ik vind van wel. Die gast heeft natuurlijk overwicht. Waarom zou je als voetballer zijn ervaring in twijfel trekken? Niet. Gewoon geen discussie als hij iets doet. Nadeel van een onbekende trainer is het krediet bij de spelersgroep en achterban.
Waarom falen er dan zoveel fantastische spelers als trainer?

Seedorf bijvoorbeeld tot nu toe ook maar gefaald.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 16:13 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

IK heb geen hekel aan Ten Hag, maar ik vind zijn presentatie niet zo best. Al moet ik wel togeven dat hij serieus goede resulataten haald. Wat ik wel merkwaardig vind is dat je nu ineens wel allemaal mensen naar voren komen van wat voor freak Ten Hag is. Hij werkt alles uit tot in de kleinste details. Overal waar hij gewerkt heeft is men lyrisch over hem.

Denk toch dat het een slimme trainer is die zijn team afstemt op de zwakte van zijn tegenstander.
En ik geloof dat ook en gun iedereen ook dat ze houden van Ten Hag.

Ik irriteer me ook niet omdat hij qua uitstraling geen Ajax trainer is, sterker nog, hij oogt beter en beter.

Maar ik blijf het een idioot vinden als het gaat om wisselen en tijdens de wedstrijd de wedstrijd kunnen lezen. Daar vind ik hem echt zwak en daar heb ik moeite mee.

Daarbij vind ik ook nog steeds dat de dingen die mis gaan, structureel mis aan het gaan zijn en ook daar irriteer ik me naar hem, maar daar net zo goed naar de spelers trouwens. En dat doel ik echt op de arrogantie in de ploeg.

Zonder arrogantie haal je niks, met teveel arrogantie kan het ook verkeerd uitpakken.
p111
 p111 - dinsdag 30 april 2019 - 16:57   quote  deeplink  
Ja mijn grootste probleem met hem is ook zijn soms dramatische wissels, en toch ook zijn uitstraling naar buiten als Ajax trainer pfff
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 16:57 schreef p111 het volgende:
Ja mijn grootste probleem met hem is ook zijn soms dramatische wissels, en toch ook zijn uitstraling naar buiten als Ajax trainer pfff
Uitstraling vind ik juist steeds beter.

Maar soms wisselt die gewoon te laat, of hij wisselt raar.... 9 van de 10 keer is het onbegrijpelijk en zelden wordt het er beter van. Dat zijn belangrijke dingen in een pot.

Kijk Van Bommel... Bloedhekel aan die vent, maar zijn wisselbeleid is daarin bijvoorbeeld geweldig. Zo eerlijk moet je zijn
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 17:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Uitstraling vind ik juist steeds beter.

Maar soms wisselt die gewoon te laat, of hij wisselt raar.... 9 van de 10 keer is het onbegrijpelijk en zelden wordt het er beter van. Dat zijn belangrijke dingen in een pot.

Kijk Van Bommel... Bloedhekel aan die vent, maar zijn wisselbeleid is daarin bijvoorbeeld geweldig. Zo eerlijk moet je zijn
Niet echt eens wat van Bommel betreft. Volgens mij zijn zijn invallers zelden betrokken bij de winnende goals in de tweede helft van het seizoen en komt dat juist meer door gewoon doorgaan van de ploeg. Dat heeft hij er als trainer wel goed ingekregen.

En juist van Bommel zijn opstellingen begreep ik helemaal niets van als je die selectie bekijkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 april 2019 door remco k --
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet echt eens wat van Bommel betreft. Volgens mij zijn zijn invallers zelden betrokken bij de winnende goals in de tweede helft van het seizoen en komt dat juist meer door gewoon doorgaan van de ploeg. Dat heeft hij er als trainer wel goed ingekregen.

En juist van Bommel zijn opstellingen begreep ik helemaal niets van als je die selectie bekijkt.
Ik denk dat Malen als invaller meermaals goud waard was. Pereiro idemdito, alleen dan met de beslissende pass.

Wat die met dat middenveld doet is me een raadsel
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 19:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk dat Malen als invaller meermaals goud waard was. Pereiro idemdito, alleen dan met de beslissende pass.

Wat die met dat middenveld doet is me een raadsel
Ik heb net even zitten kijken. Met name voor de winterstop had van Bommel veel goede wissels. Dat lijkt hij na de winter echt kwijt te zijn. Bij ten Hag is het juist andersom.

Nog een dik uur pik. Pffff.
Loetje
 Loetje - dinsdag 30 april 2019 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 19:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb net even zitten kijken. Met name voor de winterstop had van Bommel veel goede wissels. Dat lijkt hij na de winter echt kwijt te zijn. Bij ten Hag is het juist andersom.

Nog een dik uur pik. Pffff.
Zal maar op het laatste reageren, deze dag duurt een jaar!
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 mei 2019 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 16:57 schreef p111 het volgende:
Ja mijn grootste probleem met hem is ook zijn soms dramatische wissels, en toch ook zijn uitstraling naar buiten als Ajax trainer pfff
uitstraling.. door zijn twenste accent ? man is voor de camera gewoon onzeker... heb je mediatraining voor en zo te zien volgt hij die.. zijn wissels zijn voor ons vaak onbegrijpelijk, maar na uitleg waarom vaak wel logisch.. pakt niet altijd goed uit maar wat is niet goed ? kijk waar we staan man dus de wissels hebben blijkbaar wel goed uitgepakt anders had je niet gestaan waar je nu staat op 3 vlakken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 mei 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2019 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 01:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

uitstraling.. door zijn twenste accent ? man is voor de camera gewoon onzeker... heb je mediatraining voor en zo te zien volgt hij die.. zijn wissels zijn voor ons vaak onbegrijpelijk, maar na uitleg waarom vaak wel logisch.. pakt niet altijd goed uit maar wat is niet goed ? kijk waar we staan man dus de wissels hebben blijkbaar wel goed uitgepakt anders had je niet gestaan waar je nu staat op 3 vlakken..
Door de resultaten mag je niet meer kritisch zijn?

Zijn wissels zorgen er regelmatig voor dat het toch nog spannend wordt. Vaak compleet onnodig.
riveco
 riveco - woensdag 01 mei 2019 - 15:35   quote  deeplink  
Michael Laudrup
remco k
 remco k - woensdag 01 mei 2019 - 15:58   quote  deeplink  
Bielsa is een geweldig tacticus.

Sampaloi is een geweldige motivator die altijd aanvallend voetbal nastreeft.
p111
 p111 - woensdag 01 mei 2019 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 mei 2019 - 01:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

uitstraling.. door zijn twenste accent ? man is voor de camera gewoon onzeker... heb je mediatraining voor en zo te zien volgt hij die.. zijn wissels zijn voor ons vaak onbegrijpelijk, maar na uitleg waarom vaak wel logisch.. pakt niet altijd goed uit maar wat is niet goed ? kijk waar we staan man dus de wissels hebben blijkbaar wel goed uitgepakt anders had je niet gestaan waar je nu staat op 3 vlakken..
Uitstraling is niet alleen accent,maar ook persoonlijkheid en hoe je verbaal uit je woorden komt enz.Dat vind ik bij hem niet top.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 01 mei 2019 - 17:33   quote  deeplink  
Als we de "treble" pakken is Ten Hag weg. Dat is volgend seizoen niet te evenaren. Pakken we alleen de KNVB-Beker en de landstitel of alleen de landstitel, zal hij blijven.
Staan we aan het eind van dit seizoen met lege handen, zal hij ook blijven.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5905
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe trainer









0.0128929