BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Utrecht (zondag 12 mei 2018, 14:30); 4 - 1 OFFICIEUZE 34e KAMPIOENSCHAP VOOR AJAX!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 10 mei 2019 - 21:21   quote  deeplink  
Livestream-Ajax-FC-Utrecht.jpg?fit=600%2C400&ssl=1

Ajax heeft maar één opdracht. De knop omzetten en van Utrecht winnen. Bij winst speelt Ajax aanstaande woensdag om de landstitel. Bij puntverlies is de kans aanzienlijk dat Ajax op een onoverbrugbare achterstand komt. De opdracht is dus simpel, de uitvoering zal ongetwijfeld een stuk lastiger blijken te zijn.

Bij utrecht ontbreken Simon Makienok, Michiel Kramer, Joris van Overeem en Urby Emanuelson. Ook de zieke Leon Guwara en Jean-Christophe Bahebeck ontbreken. 2,5 weken rust is kennelijk een neslag voor de Utrechtse selectie. Desondanks moet Ajax er voor waken te gemakzuchtig het duel in te gaan.

Verder niet te veel tekst. Gewoon kijken en hopelijk op naar alsnog een prachtige seizoensafsluiting.

In Utrecht won Ajax met 1-3.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2019 door Eide --
Robinho
 Robinho - vrijdag 10 mei 2019 - 21:50   quote  deeplink  
Als Huntelaar speelt scoort hij twee keer en winnen we makkelijk. Het gaat nu ook om doorzettingsvermogen, power en ervaring. Geen Dolberg dus. Als Neres fit is Schone er uit
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 10 mei 2019 - 21:55   quote  deeplink  
Zondag Ajax-F.C. Utrecht, de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen. Er MOET gewonen worden!!!
Laten we nog 1x dit seizoen met ruim 50000 man/vrouw onze ploeg toejuichen en naar een overwinning schreeuwen. Daarna is het aan onze uit-supporters volgende week woendag, uit bij de Graafschap het zelfde te doen. Respect voor jullie!
Hierna moet de 34e landstitel een feit zijn.

Come on Boys, doe het voor jullie zelf, doe het voor ons, maar doe het vooral voor Appie Nouri!!! ***34***
Loetje
 Loetje - vrijdag 10 mei 2019 - 22:18   quote  deeplink  
1-2
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 10 mei 2019 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 22:18 schreef Loetje het volgende:
1-2
5-1
Robinho
 Robinho - vrijdag 10 mei 2019 - 23:05   quote  deeplink  
Ik dacht ook 5-1
Utrecht heeft twee keer van Emmen verloren, is uit vorm en mist 5 spelers
jodocus
 jodocus - zaterdag 11 mei 2019 - 08:35   quote  deeplink  
4-1
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 mei 2019 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 mei 2019 - 22:59 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

5-1
Was het maar zo'n feest. Nee, die zitten helemaal stuk
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 11 mei 2019 - 11:18   quote  deeplink  
Ik denk dat ze eroverheen gaan. Getergd en vastbesloten iets goed te maken.
Ik ga mee met Jodocus. 4-1
p111
 p111 - zaterdag 11 mei 2019 - 11:28   quote  deeplink  
Ik ga er van uit dat wij deze klus wel gaan klaren met 3-0 winnen, en hopelijk krijgen die schijtboeren beuk van onze vrienden uit Alkmaar.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 11 mei 2019 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2019 - 11:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest. Nee, die zitten helemaal stuk
Ik denk dat ze behoorlijk getergd zijn en tot het gaatje zullen gaan om dit seizoen met de dubbel te staan. Ik heb zelf een klein beetje het idee dat Neres met lichte klachten gespaard is omdat de titel tot belangrijker is dan de CL, hoe graag wij ook hadden wille staan in de finale.
De titel is het allerbelangrijkste!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 11 mei 2019 - 12:02   quote  deeplink  
Bij de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur had ik zeker gehoopt dat KJH erin zou komen, in plaats van de matige Dolberg. Weer een zoveelste verkeerde beoordeling van Ten Hag.

Als KJH morgen de laatste 35 minuten zou mogen spelen dan is de kans groot dat we de wedstrijd dan gaan winnen. Zelf denk ik dan ook aan een 3 - 1 overwinning.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 11 mei 2019 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2019 - 12:02 schreef Onze Ajax het volgende:
Bij de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur had ik zeker gehoopt dat KJH erin zou komen, in plaats van de matige Dolberg. Weer een zoveelste verkeerde beoordeling van Ten Hag.

Als KJH morgen de laatste 35 minuten zou mogen spelen dan is de kans groot dat we de wedstrijd dan gaan winnen. Zelf denk ik dan ook aan een 3 - 1 overwinning.
Ik denk dat Klaas Jan morgen in de basis start....
En als Neres fit is denk ik dat Schöne op de bank zit....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 mei 2019 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 mei 2019 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 mei 2019 - 11:40 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze behoorlijk getergd zijn en tot het gaatje zullen gaan om dit seizoen met de dubbel te staan. Ik heb zelf een klein beetje het idee dat Neres met lichte klachten gespaard is omdat de titel tot belangrijker is dan de CL, hoe graag wij ook hadden wille staan in de finale.
De titel is het allerbelangrijkste!!
Ik zag Tadic gister zitten... Die zat totaal stuk
benjamin25
 benjamin25 - zaterdag 11 mei 2019 - 14:16   quote  deeplink  
4-1 we hebben dit jaar echt een heel goed team en ze gaan Utrecht makkelijk opzij zetten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 mei 2019 - 14:24   quote  deeplink  
Ik sprak Warrior daar toevallig vorige week al over en die dacht dat alles zou samenhangen met afgelopen woensdag. En ik denk oprecht dat die daar gelijk in gaat hebben
ajax1970
 ajax1970 - zaterdag 11 mei 2019 - 18:24   quote  deeplink  
Nog even over Valentein Driessen en alle anderen meelopende zogenaamde voetbalkenners. Volgens deze Valentein en andere verslaggevers had Ajax in tweede helft slecht geanticipeerd tegen de Spurs,maar wat als Hakim niet tegen de paal had geschoten en deze bal ingegaan zou zijn was hun commentaar natuurlijk dat dit Ajax geniaal gespeeld had. Ook het bericht dat Valentein Driessen een aantal weken geleden in de media gooide, dat Ajax nu ze zoveel verdient, ook maar eens geld moeten doneren aan andere clubs. Laat deze Valentein Driessen dan het voortouw nemen nu hij toch hoofdredacteur van VI is en zelf zoveel verdient, dan ook een deel van zijn salaris aan minder betaalde verslaggevers afstaat.
remco k
 remco k - zaterdag 11 mei 2019 - 19:45   quote  deeplink  
Ik blijf hetzelfde zeggen. Nu draait het alleen maar om winnen. Hoe en wie maakt niet uit. Winnen om vertrouwen te tanken richting de Graafschap.

Hopelijk nekt het lange Europese seizoen ons nu niet ineens.
Loetje
 Loetje - zaterdag 11 mei 2019 - 20:23   quote  deeplink  
Ik denk dat het mentaal op is. Daardoor nu fysiek ook
madlinux
 madlinux - zondag 12 mei 2019 - 08:09   quote  deeplink  
relativeren
pfff wat een week. Ajax de ploeg waar iedereen naar kijkt.
Iedereen heeft het er over en youtube staat er vol mee.
Wat een ploeg! Real Madrid en Juventus gaan over de knie. Wat is het zonde! Ajax vliegt eruit.
Ik ben echt voor Ajax. Ik heb het er nog enorm moeilijk mee. zelfs 4 dagen erna. Over een tijd zal ik denken wat een vreugde brengt het mij(ons) Wat is iedereen weer trots. Ik werk in een cafe in amsterdam.
Na de wedstrijd Juventus - Ajax draait onze dj (een niet amsterdammer/voetbalfan) Viva hollandia en we houden van oranje.
Ik vind dat op dat moment heel gek. Maar als je er over nadenkt....
Heel nederland (los van de harde kern van de concurenten) juicht voor Ajax. Heel nederland juicht voor nederland!
Nu 4 dagen na het debacel tegen tottenham lig ik op de bank. Ik open youtube en zie bij mijn favorieten al de filmpjes over ajax.
Het doet pijn. Ik kijk er 3... en dan ineens komt er een filmpje met Donny van de beek en Steven Bergwijn.
Ze zijn bij een boekpresentatie.... Een boek over Appie van een tijd geleden. Ik krijg een klap in mijn gezicht. De pijn van het niet halen van de finale voelt bijna het zelfde als het verlies van wat appie had kunnen zijn.
Ineens voel ik mij een heel slecht mens. Wat had ik Nouri graag zien schijnen in dit elftal. Weer een egoistishe gedachte.
Eigenlijk moet het zijn: Appie wat had ik jou een leven gegunt zoals ieder ander. Gewoon kunnen zijn wie je bent. Een mooi mens. Iedereen mag jo. Zelfs de harde kern van de concurent heeft een zwak voor jou daar ben ik echt van overtuigd. Iedereen wilde jou zijn. Stiekem denk ik dan aan hoe het zou zijn als je er wel bij was. Jij samen met je vriend Donny op het middenveld. Samen met wat van buitenaf lijkt op je broer Ziyech. Wat had dat mooi kunnen zijn! je sprak er zelf over met kale en kokkie ver komen in de champions league. Dat wilde jij vooral voor de fans. Woensdag pakken we hopelijk eindelijk jou titel. nummer 34. Wat zit iedereen daar op te wachten. Ik hoop dat jij hem krijgt. De titel zal van ons allemaal zijn maar vooral die van jou. 34 is net als 14 een nummer die bij Ajax altijd van legendes zullen zijn. Jou naam werd al gescandeerd voordat je ooit een minuut had gemaakt in het eerste. Wij hopen allemaal op een wonder Nouri. Nog groter als het wonder van Ajax in de champions league dit seizoen. ik mis je.

#staystrongnouri
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 12 mei 2019 - 10:18   quote  deeplink  
Klootzak!! ;-) ;-)
Zit weer met tranen in m'n ogen. over het mislopen van de finale, maar vooral het stukje over Appie, ONZE Appie

Die titel moet er komen, ,voor ons allemaal, maar vooral voor Appie Nouri, ONZE nr.34 for ever!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 mei 2019 - 11:11   quote  deeplink  
De spanning giert al het hele weekend door mijn lijf! Het zal toch niet?? Het zal toch niet zo zijn dat we in het slot van de competitie zo'n geweldig seizoen weggooien en uiteindelijk alleen met dat lullige kut bekertje zo'n prachtig seizoen afsluiten. Dit verdient deze selectie niet!!!
Loetje
 Loetje - zondag 12 mei 2019 - 11:58   quote  deeplink  
Spanning en angst, vandaag nog meer.

Duimen en hopen...

Zal ik dan maar 1 positief ding noemen... We hoeven deze keer niet tot 9 uur te wachten.

Ajax vermoedelijk nog zonder Neres
Waarschijnlijk wel met Nous, wat ik steeds belachelijker vind naar Veltman. Als ik Joël was, ging ik lekker weg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 mei 2019 door Loetje --
pth
 pth - zondag 12 mei 2019 - 12:10   quote  deeplink  
Nog 2x alles op alles. Laat vanmiddag nog één keer de Johan Cruyff Arena kolken als een vulkaan, zoals zo vaak dit seizoen. Nog één keer
op de golven van het enthousiasme naar iets heel moois. CL was een sprookje, maar de 34e titel is een reëelere droom. Kom op godenzonen doe het voor ons de fans ....
Loetje
 Loetje - zondag 12 mei 2019 - 13:21   quote  deeplink  
OPSTELLING AJAX

Onana, Veltman, De Ligt, Blind, Tagliafico, Mazraoui, De Jong, Van de Beek, Ziyech, Huntelaar en Tadic.
Loetje
 Loetje - zondag 12 mei 2019 - 13:22   quote  deeplink  
Waarom ga je in deze cruciale weken zoveel wijzigen
remco k
 remco k - zondag 12 mei 2019 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 13:21 schreef Loetje het volgende:
OPSTELLING AJAX

Onana, Veltman, De Ligt, Blind, Tagliafico, Mazraoui, De Jong, Van de Beek, Ziyech, Huntelaar en Tadic.
Dus zijn eigen ongelijk over dolberg.
remco k
 remco k - zondag 12 mei 2019 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 13:22 schreef Loetje het volgende:
Waarom ga je in deze cruciale weken zoveel wijzigen
Schone niet okselfris begreep ik. Dan is alles verder wel logisch toch.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 12 mei 2019 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 13:21 schreef Loetje het volgende:
OPSTELLING AJAX

Onana, Veltman, De Ligt, Blind, Tagliafico, Mazraoui, De Jong, Van de Beek, Ziyech, Huntelaar en Tadic.
Ik denk dat dit in grote lijnen ook de opstelling wordt voor volgend seizoen. Natuurlijk gaan er een aantal weg, maar Veltman back, Mazraoui op het middenveld
Loetje
 Loetje - zondag 12 mei 2019 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 14:10 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit in grote lijnen ook de opstelling wordt voor volgend seizoen. Natuurlijk gaan er een aantal weg, maar Veltman back, Mazraoui op het middenveld
Ik zie Veltman vertrekken, De Ligt en sowieso dan De Jong. Huntelaar zal 2e spits blijven en dikke kans dat Ziyech weg gaat. Ook Tadic sluit ik niet uit.

Kortom, best heel wat verandering hoor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 mei 2019 - 14:28   quote  deeplink  
KOM OP JODEN!!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 12 mei 2019 - 14:29   quote  deeplink  
Voor ons bestaat nu voor vandaag maar één opdracht :

NAMELIJK DE 3 PUNTEN BINNEN HALEN ! ! ! ! ! ! !
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 12 mei 2019 - 14:32   quote  deeplink  
Wat
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 mei 2019 - 14:32   quote  deeplink  
Pffffff!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 12 mei 2019 - 14:32   quote  deeplink  
Shit, wat een klotebende. 0 - 1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 mei 2019 - 14:33   quote  deeplink  
Lekker verdedigd ook!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 12 mei 2019 - 14:42   quote  deeplink  
Jezus waarom hebben we nou weer van Boekel, man man man
remco k
 remco k - zondag 12 mei 2019 - 14:42   quote  deeplink  
Onana ineens onzeker.
remco k
 remco k - zondag 12 mei 2019 - 14:43   quote  deeplink  
Van Boekel fluit normaal alle wedstrijden dood. En nu wil hij het lekker mannelijk houden.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 12 mei 2019 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 14:42 schreef Hasjkoph het volgende:
Jezus waarom hebben we nou weer van Boekel, man man man
van Boekel heeft nu al 3 fouten / verkeerde beoordelingen gemaakt binnen 12 minuten in het nadeel van Ajax.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 12 mei 2019 - 14:45   quote  deeplink  
JAAA HUNTELAAAAR
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 12 mei 2019 - 14:45   quote  deeplink  
JAAA HUNTELAAAAR
Jaccio
 Jaccio - zondag 12 mei 2019 - 14:45   quote  deeplink  
Jezus, wat een aanval
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 12 mei 2019 - 14:46   quote  deeplink  
Ongelooflijke pass van Ziyech zeg
remco k
 remco k - zondag 12 mei 2019 - 14:46   quote  deeplink  
Hopppaaa die is heel erg belangrijk zo snel.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 12 mei 2019 - 14:46   quote  deeplink  
Mooi, nu de 1 - 1. En nu door blijven drukken.
Fijn dat KJH erbij zit.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 mei 2019 - 14:48   quote  deeplink  
Daarom had Dolberg nooit mogen spelen. Huntelaar op alle fronten beter! Nu door
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 12 mei 2019 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 mei 2019 - 14:48 schreef Hummel10 het volgende:
Daarom had Dolberg nooit mogen spelen. Huntelaar op alle fronten beter! Nu door
Daar heb je zeker gelijk in.
Jaccio
 Jaccio - zondag 12 mei 2019 - 14:57   quote  deeplink  
Geef Hakim een mega contract alsjeblieft. Nog 1 jaartje
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 12 mei 2019 - 14:58   quote  deeplink  
Die mag er ook wel in Huntelaar

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Utrecht (zondag 12 mei 2018, 14:30); 4 - 1 OFFICIEUZE 34e KAMPIOENSCHAP VOOR AJAX!









0.0097570