BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - woensdag 22 mei 2019 - 13:20   quote  deeplink  
En terecht,het is gewoon drama die kunstgrasvelden het heeft veel invloeden op de wedstrijd,bal snelheid het is blessure gevoelig en het is een lichtelijke competitie vervalsing.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 22 mei 2019 - 13:59   quote  deeplink  
Ik zie eigenlijk alleen dat Frenkie wordt opgevangen door Marin.
Eerst zal Marin naast Schone spelen en Martinez erin komen voor Schone en dan zal Blind doorschuiven.

De andere aankopen is voornamelijk verbreding van de selectie. Piere en Scherpen.
Zal volgens mij voornamelijk in Jong Ajax actief zijn.
Robinho
 Robinho - woensdag 22 mei 2019 - 15:22   quote  deeplink  
Ik denk dat Schone op de bank begint. Met twee geweldenaars als De Jong en Van de Beek naast zich redt hij het wel. Maar volgend seizoen is De Jong er niet meer. Ik denk een middenveld: Van de Beek, Marin, Hagi (gerucht)
Brandje
 Brandje - woensdag 22 mei 2019 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Marin speelt nu veel box to box. Dat zou dus echt een prima optie zijn in de frenkie rol.
Zie hem liever ipv Lasse of Blind moet men doorschuiven maar om nu meteen je hele centrum te vervangen is wellicht ook niet slim. Eiting vind ik niks dus daar moet echt nog wat bij komen.
RZA1991
 RZA1991 - dinsdag 04 juni 2019 - 20:21   quote  deeplink  
http://www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/123272/ajax-akkoord-met-atletico-nacional-over-cuesta
Loetje
 Loetje - dinsdag 11 juni 2019 - 16:01   quote  deeplink  
Vrijdag wordt het conceptprogramma bekend gemaakt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 14 juni 2019 - 15:15   quote  deeplink  
En ja hoor, daar is die weer!! Nog zo'n onwerkelijke kuttijd erbij om te voetballen. Waar eerder zondagmiddag om 12.15 uur al achterlijk was kan daar zondagavond 20.00 uur aan toegevoegd worden!! En dan ook nog thuis tegen het sterk geachte RKC! Geloof mij maar als ik zeg dat het stadion weer voor de helft gevuld zal zijn.

Sodemieter toch eens op al die achterlijke tijden. Er zijn nu 8 verschillende speelronden. Wachten is op de maandagavond nog!
Eide
 Eide - vrijdag 14 juni 2019 - 18:06   quote  deeplink  
Wacht nu eens rustig af tot een en ander definitief is. Het schijnt nu weer van tafel te zijn. De KNVB lanceert een plan en gaat dan in gesprek met clubs en supporterverenigingen... en dan kan het dus inderdaad zomaar anders worden.
Brandje
 Brandje - vrijdag 14 juni 2019 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2019 - 18:06 schreef Eide het volgende:
Wacht nu eens rustig af tot een en ander definitief is. Het schijnt nu weer van tafel te zijn. De KNVB lanceert een plan en gaat dan in gesprek met clubs en supporterverenigingen... en dan kan het dus inderdaad zomaar anders worden.
Typisch KNVB. Je overlegt toch vooraf. Nu is iedereen weer verbaasd en misschien niet eens door het idee zelf maar op de manier waarop
Eide
 Eide - vrijdag 14 juni 2019 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2019 - 20:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Typisch KNVB. Je overlegt toch vooraf. Nu is iedereen weer verbaasd en misschien niet eens door het idee zelf maar op de manier waarop
Dat krijg je bij dingen die gelekt worden. De KNVB gaat toch in overleg? Of ze hebben het natuurlijk bewust gelekt, maar ik denk eerlijk gezegd dat dit via een andere belanghebbende is uitgekomen. Maar goed, je moet toch eerst een voorstel opsturen voordat je er over kan praten. Alle partijen moeten zich kunnen voorbereiden toch?
Eide
 Eide - vrijdag 14 juni 2019 - 22:01   quote  deeplink  
D9C7RaBXUAIw9gu?format=jpg&name=large
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 14 juni 2019 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2019 - 18:06 schreef Eide het volgende:
Wacht nu eens rustig af tot een en ander definitief is. Het schijnt nu weer van tafel te zijn. De KNVB lanceert een plan en gaat dan in gesprek met clubs en supporterverenigingen... en dan kan het dus inderdaad zomaar anders worden.
En terecht! Welke gladiool dat verzonnen heeft moeten ze direct afleveren bij Zon en Schild. Het voetbal is nog steeds van de supporters, maar tegenwoordig wordt er meer gedacht aan uitzenden dan dat het voor de supporters logisch wordt gemaakt een wedstrijd in het stadion bij te wonen.

En daarnaast is eerder al het draagvlak onderzocht, nog voordat ze het conceptprogramma opstuurden naar de clubs, en toen was de draagvlak ook al minimaal. De KNVB had gehoopt het er doorheen te persen maar kwam van een koude kermis thuis toen zowel clubs als supporters zich gingen roeren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 14 juni 2019 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2019 - 22:01 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zo, mis alleen VVV en fortuna door vakantie. Dat is te doen. Ook lekker verspreid. Lijkt te doen, 4 potjes per maand! ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 15 juni 2019 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2019 - 22:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mooi zo, mis alleen VVV en fortuna door vakantie. Dat is te doen. Ook lekker verspreid. Lijkt te doen, 4 potjes per maand! ;-)
En op het oog geen periodes waar je 3 of 4 lastige tegenstanders achter elkaar treft.
Loetje
 Loetje - zaterdag 15 juni 2019 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2019 - 07:54 schreef Eide het volgende:

[..]

En op het oog geen periodes waar je 3 of 4 lastige tegenstanders achter elkaar treft.
Op het eerste oog zijn februari en maart onze zwaarste maanden.
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2019 - 13:17   quote  deeplink  
Februari maart toch wel alle lastige wedstrijden
doo.bee.doo.wa.wa
 doo.bee.doo.wa.wa - zaterdag 13 juli 2019 - 08:10   quote  deeplink  
Misschien een idee om de openingspost aan te passen en de realiteit van vandaag weer te geven?
Peterhs
 Peterhs - zondag 14 juli 2019 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 juli 2019 - 08:10 schreef doo.bee.doo.wa.wa het volgende:
Misschien een idee om de openingspost aan te passen en de realiteit van vandaag weer te geven?
Misschien een idee dat jij lekker opbokt hier, in plaats van ieder topic te vervuilen met je domme gezwets, aandachtszoeker.
JOOD
 JOOD - zondag 14 juli 2019 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2019 - 07:54 schreef Eide het volgende:

[..]

En op het oog geen periodes waar je 3 of 4 lastige tegenstanders achter elkaar treft.
Alleen maar positief lijkt me. Sterkere periodes trekken de ondergrens omhoog. In de 'lichtere' periodes lekker stabiel blijven, maar vlammen in de drukke periodes!
Eide
 Eide - zondag 14 juli 2019 - 18:31   quote  deeplink  
Wat is Donny goed geworden zeg. Speelt zo makkelijk en doet eigenlijk alles goed. Verder gaat er tot dusver eigenlijk vooral veel mis.
Eide
 Eide - zondag 14 juli 2019 - 18:34   quote  deeplink  
Mooie goal zeg. Niet toevallig Van de Beek als aangever. Tadic ook heel knap en prima binnen getikt door Dolberg.
Eide
 Eide - zondag 14 juli 2019 - 18:36   quote  deeplink  
Dan heb je Promes en Tadic voorin en dan moeten Ziyech en Neres nog terug keren.
nummer10
 nummer10 - zondag 14 juli 2019 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2019 - 18:36 schreef Eide het volgende:
Dan heb je Promes en Tadic voorin en dan moeten Ziyech en Neres nog terug keren.
tjah... luxe... hoop op een voorhoede met promes tadic neres en ziyech achter tadic.. en vdbeek en marin als controleurs die afwisselend op kunnen komen.. dodelijk en geen houden aan lijkt me in de eredivisie..
Eide
 Eide - zondag 14 juli 2019 - 19:13   quote  deeplink  
Ajax laat zich voorlopig met twee B-elftallen goed zien tegen de nummer 2 van Turkije. Interessant ook, want Turkije moet het volgende doel zijn op de UEFA ranking. Althans, als de andere clubs eindelijk eens hun best gaan doen in Europa.
JOOD
 JOOD - zondag 14 juli 2019 - 19:28   quote  deeplink  
Die Varela ziet er goed uit, sterk en straalt vertrouwen uit.
JOOD
 JOOD - zondag 14 juli 2019 - 19:31   quote  deeplink  
En Ekkelenkamp heeft wel iets van Litmanen weg :)
Eide
 Eide - zondag 14 juli 2019 - 19:32   quote  deeplink  
2-0, goal Huntelaar of een eigen goal. Goede actie van Ekkelenkamp.
Eide
 Eide - zondag 14 juli 2019 - 19:36   quote  deeplink  
2-1, afstandschot.
Eide
 Eide - zondag 14 juli 2019 - 19:51   quote  deeplink  
Ajax wint met 2-1. Eerste helft nadrukkelijk voor Ajax. Tweede helft matig met wat kansen voor de Turken.
Eide
 Eide - zondag 14 juli 2019 - 19:52   quote  deeplink  
Aankomende donderdag Ajax - Watford
remco k
 remco k - zondag 14 juli 2019 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2019 - 18:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah... luxe... hoop op een voorhoede met promes tadic neres en ziyech achter tadic.. en vdbeek en marin als controleurs die afwisselend op kunnen komen.. dodelijk en geen houden aan lijkt me in de eredivisie..
Als iedereen blijft gaat het dit wel worden denk ik. Waarbij je eigenlijk iedere positie heel makkelijk kan opvangen vanaf het middenveld naar voren.

Maar ten Hag heeft ook heel veel met Eiting hè. Dat gaf hij een paar weken terug al aan.
Eide
 Eide - zondag 14 juli 2019 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2019 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar ten Hag heeft ook heel veel met Eiting hè. Dat gaf hij een paar weken terug al aan.
En hij was vandaag opvallend positief over Dolberg.
nummer10
 nummer10 - maandag 15 juli 2019 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2019 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Als iedereen blijft gaat het dit wel worden denk ik. Waarbij je eigenlijk iedere positie heel makkelijk kan opvangen vanaf het middenveld naar voren.

Maar ten Hag heeft ook heel veel met Eiting hè. Dat gaf hij een paar weken terug al aan.
klopt.. maar dat zijn jongens die net komen kijken infeite en zullen hun kansjes zeker wel gaan krijgen.. gewoon lekker om zoon bredebank te hebben
remco k
 remco k - maandag 15 juli 2019 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2019 - 20:57 schreef Eide het volgende:

[..]

En hij was vandaag opvallend positief over Dolberg.
Ik verwacht ook echt dat er nog wel een aanvaller vertrekt, en dat men daar niet direct iets voor terug gaat halen.
remco k
 remco k - maandag 15 juli 2019 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 09:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt.. maar dat zijn jongens die net komen kijken infeite en zullen hun kansjes zeker wel gaan krijgen.. gewoon lekker om zoon bredebank te hebben
Zoals ten Hag zelf al aangaf, Eiting was voor zijn blessure basis speler he.
nummer10
 nummer10 - maandag 15 juli 2019 - 11:34   quote  deeplink  
las net ergens dat ziyech ook blijft..
Eide
 Eide - maandag 15 juli 2019 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 11:34 schreef nummer10 het volgende:
las net ergens dat ziyech ook blijft..
Gezien maar geen enkele bron. Gewoon iemand die, ongehinderd door feitelijke informatie, zijn denkbeelden vermomd als feiten de wereld inslingerd.
nummer10
 nummer10 - maandag 15 juli 2019 - 13:53   quote  deeplink  
klopt.. eerst zien dan geloven..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 15 juli 2019 - 16:56   quote  deeplink  
Lees net breaking dat Alavarez naar Amsterdam komt. Totdat ik las dat dit door Mike verweij de wereld was ingeslingerd. Ik wacht wel af, je weet het nooit met die Zuid-Amerikanen.
Eide
 Eide - maandag 15 juli 2019 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 16:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Lees net breaking dat Alavarez naar Amsterdam komt. Totdat ik las dat dit door Mike verweij de wereld was ingeslingerd. Ik wacht wel af, je weet het nooit met die Zuid-Amerikanen.
Hij zegt zelf als dat het "normaal gesproken een kwestie van dagen is. Inderdaad, met Zuid-Amerikanen weet je het nooit. Zie het geneuzel met Richarlison maar.
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 15 juli 2019 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2019 - 15:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
En ja hoor, daar is die weer!! Nog zo'n onwerkelijke kuttijd erbij om te voetballen. Waar eerder zondagmiddag om 12.15 uur al achterlijk was kan daar zondagavond 20.00 uur aan toegevoegd worden!! En dan ook nog thuis tegen het sterk geachte RKC! Geloof mij maar als ik zeg dat het stadion weer voor de helft gevuld zal zijn.

Sodemieter toch eens op al die achterlijke tijden. Er zijn nu 8 verschillende speelronden. Wachten is op de maandagavond nog!
Ik ben het ermee eens met je mening, daar ik ook vindt dat de KNVB steeds gekker of dommer aan het worden is.

Na mijn mening wordt het Nederlandse voetbal er daar vooral niet beter op / door.
Integendeel zelfs ! ! !
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 15 juli 2019 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 18:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij zegt zelf als dat het "normaal gesproken een kwestie van dagen is. Inderdaad, met Zuid-Amerikanen weet je het nooit. Zie het geneuzel met Richarlison maar.
Dat bedoel ik. Die was ook breaking rond, net als die laatste. Diegene die naar Betis ging. Lainez ofzo. Alles was breaking rond. Geloof het niet zolang Ajax niets meldt. Wordt doodmoe van die Televaagzooi!
Eide
 Eide - maandag 15 juli 2019 - 21:14   quote  deeplink  
Kostas Lamprou is opgerot naar Vitesse.
Eide
 Eide - maandag 15 juli 2019 - 21:36   quote  deeplink  
Nu Van Leer nog op laten zouten en dan heb je met Varela en Scherpen wel een aardige 2e en 3e keeper, er vanuit gaande dat Onana blijft.
remco k
 remco k - maandag 15 juli 2019 - 21:52   quote  deeplink  
Volgens het ad bevestigd Marc overmars de komst van Alvarez
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 15 juli 2019 - 22:14   quote  deeplink  
Na mijn mening denkelijk wel een hele goede aankoop.
De tijd zal het leren in de praktijk.

Mocht dat echt het geval zijn, dan zien we erg snel dat er Europese topclubs zich weer melden bij Ajax. Maar dan niet meer onder de 75 miljoen "als Ajax zijn poot stijf houd".

Laten we vooral hopen op het allerbeste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2019 door Onze Ajax --
nummer10
 nummer10 - maandag 15 juli 2019 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 21:36 schreef Eide het volgende:
Nu Van Leer nog op laten zouten en dan heb je met Varela en Scherpen wel een aardige 2e en 3e keeper, er vanuit gaande dat Onana blijft.
scherpen.. 1 kakkerlak weg en de andere ervoor terug..
Eide
 Eide - dinsdag 16 juli 2019 - 06:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 23:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

scherpen.. 1 kakkerlak weg en de andere ervoor terug..
Als hij maar ballen tegen houdt vind ik het prima.
doo.bee.doo.wa.wa
 doo.bee.doo.wa.wa - woensdag 17 juli 2019 - 04:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2019 - 01:39 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Misschien een idee dat jij lekker opbokt hier, in plaats van ieder topic te vervuilen met je domme gezwets, aandachtszoeker.
Ik geniet van de positieve berichten. Ook welkom. ;)
Het is gewoon een topic wat niet is bijgewerkt en gewoon kan worden voortgezet met acurate info.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 17 juli 2019 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 04:25 schreef doo.bee.doo.wa.wa het volgende:

[..]

Ik geniet van de positieve berichten. Ook welkom. ;)
Het is gewoon een topic wat niet is bijgewerkt en gewoon kan worden voortgezet met acurate info.
Kom dan ook met accurate informatie, want voorlopig kom je met enkel losse zinnetjes van losse onzin. Je bent zeker zogenaamd voor het eerst op het forum, want je stijl doet mij aan iemand denken...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2019 door Peterhs --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0068759