BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 02 mei 2020 - 21:58   quote  deeplink  
Door Vermeer heeft Ajax ook punten laten liggen. Voor elke briljante actie ging Vermeer ook geregeld in de fout, vooral in de lucht. Cillissen is minder spectaculair maar wel uitermate betrouwbaar en dat is wat je zoekt in een keeper. Dat maakt Onana ook zo goed. Hij heeft de betrouwbaarheid van Cillissen met de reflexen van Vermeer en ook nog een goed voetballend inzicht.

Onana zal nooit zo'n lijnkeeper worden als Oblak, maar voor een aanvallende ploeg is hij geweldig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 mei 2020 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 19:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vond hem bij Jong Ajax de beste keeper van het hele stel. Jij hebt moeite met die jongen omdat hij een aantal keer heeft gezegd dat hij feyenoordfan is. Dat boeit mij echt geen ene zak. De beste moet er staan of welke club hij dan in z'n hart heeft zal mij echt jeuken.

Alsof Theo Janssen nu Ajacied in hart en nieren was. Of Wesley Sneijder. Of nu Hakim Ziyech. Het zal mij echt jeuken. De beste moet er staan en van het keepersmateriaal wat Ajax NU onder contract heeft vind ik Scherpen de beste.

Eerlijk gezegd denk ik dat ook Scherpen te licht is voor Ajax 1, zeker in Europees verband, maar ik weet ook niet waar Ajax dan een betere kan oppikken.
Leuk verhaal, maar niks van waar! Vind scherpen gewoon geen Ajax-materiaal! Dikke punt onder zetten!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 mei 2020 - 22:50   quote  deeplink  
Maar relax Eide, gewoon eentje nemen ouwe! Even lekker onderuitzakken maat! Laat alles even gaan! We hebben er toch geen invloed op!
p111
 p111 - zondag 03 mei 2020 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 21:58 schreef Eide het volgende:
Door Vermeer heeft Ajax ook punten laten liggen. Voor elke briljante actie ging Vermeer ook geregeld in de fout, vooral in de lucht. Cillissen is minder spectaculair maar wel uitermate betrouwbaar en dat is wat je zoekt in een keeper. Dat maakt Onana ook zo goed. Hij heeft de betrouwbaarheid van Cillissen met de reflexen van Vermeer en ook nog een goed voetballend inzicht.

Onana zal nooit zo'n lijnkeeper worden als Oblak, maar voor een aanvallende ploeg is hij geweldig.
Klopt,Cillissen is gewoon een betrouwbare rustige keeper met veel Ajax ervaring.Ik zou niet zo gauw een keeper die betaalbaar is kunnen opnoemen.Net wat menigeen zegt het is wel de nummer 1 keeper van Nederland.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 mei 2020 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 21:58 schreef Eide het volgende:
Door Vermeer heeft Ajax ook punten laten liggen. Voor elke briljante actie ging Vermeer ook geregeld in de fout, vooral in de lucht. Cillissen is minder spectaculair maar wel uitermate betrouwbaar en dat is wat je zoekt in een keeper. Dat maakt Onana ook zo goed. Hij heeft de betrouwbaarheid van Cillissen met de reflexen van Vermeer en ook nog een goed voetballend inzicht.

Onana zal nooit zo'n lijnkeeper worden als Oblak, maar voor een aanvallende ploeg is hij geweldig.
nee eide sorry.. cill is waardeloos.. net zoals stekelenburg.. allemaal niks als je hoger op wil.. weet zo niet wie, maar hun niet, ook scherpen niet...
Eide
 Eide - zondag 03 mei 2020 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 22:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Leuk verhaal, maar niks van waar!
Okay.

quote:
Op zaterdag 02 mei 2020 - 22:48 schreef Ajax Warrior het volgende:
Vind scherpen gewoon geen Ajax-materiaal! Dikke punt onder zetten!!
Dat zeg ik net ook. Dus wat is het nu? Ben je het nu wel of niet met me eens?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 mei 2020 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 03 mei 2020 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 00:05 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt,Cillissen is gewoon een betrouwbare rustige keeper met veel Ajax ervaring.Ik zou niet zo gauw een keeper die betaalbaar is kunnen opnoemen.Net wat menigeen zegt het is wel de nummer 1 keeper van Nederland.
Dat zegt momenteel meer over het niveau van de Nederlandse keepers dan over de plus aan kwaliteiten bij Cilissen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 mei 2020 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 07:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Okay.

[..]

Dat zeg ik net ook. Dus wat is het nu? Ben je het nu wel of niet met me eens?
Het stukje dat je zegt dat ik hem niet Wil zien vanwege zijn geroep over die kakkies is onzin! Dat bedoel ik dus!

Ik vind en heb hem nooit Ajax-materiaal gevonden. Net als Pierie. Allemaal van die net niet spelers.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 mei 2020 - 12:34   quote  deeplink  
laten we ook maar eerst afwachten tot er uberhaubt weer gevoetbalt kan worden, damn ik mis dat echt wel... zowel amateurs als profs..
p111
 p111 - zondag 03 mei 2020 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 09:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zegt momenteel meer over het niveau van de Nederlandse keepers dan over de plus aan kwaliteiten bij Cilissen.
O ja Stekel en Cilissen zijn daarom voor weinig geld verkocht omdat niemand er verstand van hebt.
Eide
 Eide - zondag 03 mei 2020 - 17:06   quote  deeplink  
Ik vind het wel opvallend dat Stekelenburg en Cillissen beide niet aan de bak kwamen in het buitenland en vooral Stekelenburg, die ik beter vond dan Cillissen, ook nooit meer z'n niveau van Ajax heeft gehaald.
p111
 p111 - zondag 03 mei 2020 - 17:36   quote  deeplink  
Het zijn echt allebei meevoetballende keepers die altijd de rust bewaarde wat voor een verdediging prettig is om achter je te hebben.Onana/Ter steege en onze lange Belg van Real zijn buitencat.En Cilissen en Stekel zijn prima keepers.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 mei 2020 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 17:36 schreef p111 het volgende:
Het zijn echt allebei meevoetballende keepers die altijd de rust bewaarde wat voor een verdediging prettig is om achter je te hebben.Onana/Ter steege en onze lange Belg van Real zijn buitencat.En Cilissen en Stekel zijn prima keepers.
die teveel cruciale punten hebben gekost.. idem voor vermeer.. als je niveau hoger wil, wat ajax duidelijk wil moet je hun niet hebben....
remco k
 remco k - zondag 03 mei 2020 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 17:36 schreef p111 het volgende:
Het zijn echt allebei meevoetballende keepers die altijd de rust bewaarde wat voor een verdediging prettig is om achter je te hebben.Onana/Ter steege en onze lange Belg van Real zijn buitencat.En Cilissen en Stekel zijn prima keepers.
Kom op man. Stekelenburg oké.

Maar Cilissen schiet de helft van de ballen over de zijlijn man.
Brandje
 Brandje - zondag 03 mei 2020 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 13:27 schreef p111 het volgende:

[..]

O ja Stekel en Cilissen zijn daarom voor weinig geld verkocht omdat niemand er verstand van hebt.
Sinds wanneer staat geld gelijk aan kwaliteit. Wat kostte die keeper van Chelsea, die minstens drie klasse minder is dan Onana
Brandje
 Brandje - zondag 03 mei 2020 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 21:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Kom op man. Stekelenburg oké.

Maar Cilissen schiet de helft van de ballen over de zijlijn man.
Er staat met Cillissen ook geen vent in de goal. Voetballend matig, in de lucht zwak, pakt zelden een pingel. Laat bem aub tussen de sinaasappels lopen.
Veel kwalijker is de trend die Ajax weer ljjkt in te gaan zetten. Klaassen, Cillissen, Vertonghen en eerder Babel al. Juist in deze tijd moet je investeren in je jeugd/jonge spelers zodat wanneer de crisis voorbij is er weer kapitaal op het veld staat. Niemand kan hele grote aankopen doen dus volgend siezoen met jongens als Hanssen, Timber, Taylor en Ünüvar gaan spelen. Dan maar een jaartje geen titel maar over twee drie jaar staat er wel een beestachtig elftal met een hoge waarde op het veld.
Brandje
 Brandje - zondag 03 mei 2020 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 17:06 schreef Eide het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat Stekelenburg en Cillissen beide niet aan de bak kwamen in het buitenland en vooral Stekelenburg, die ik beter vond dan Cillissen, ook nooit meer z'n niveau van Ajax heeft gehaald.
Ik vond het al een wonder dat Cillissen nog verkocht werd. Speelde allang niet meer zijn beste spel.
p111
 p111 - zondag 03 mei 2020 - 22:52   quote  deeplink  
Die Koeman is ook een lul dat hij hem opsteld.
p111
 p111 - zondag 03 mei 2020 - 22:54   quote  deeplink  
Shit ik lees net de opname van Ronald Koeman met spoed naar het ziekenhuis ivm hart problemen.
remco k
 remco k - maandag 04 mei 2020 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 mei 2020 - 22:52 schreef p111 het volgende:
Die Koeman is ook een lul dat hij hem opsteld.
Als er in Nederland niks beters is.
Eide
 Eide - maandag 04 mei 2020 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2020 - 12:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Als er in Nederland niks beters is.
Je zou ondertussen wel kunnen nadenken over Marco Bizot. Die was zeker dit seizoen erg goed op dreef.
remco k
 remco k - maandag 04 mei 2020 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2020 - 13:04 schreef Eide het volgende:

[..]

Je zou ondertussen wel kunnen nadenken over Marco Bizot. Die was zeker dit seizoen erg goed op dreef.
Dat is zeker zo. Die zie ik ook wel als potentieel vervanger van Onana nu ik erover nadenk.
Eide
 Eide - maandag 04 mei 2020 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 mei 2020 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is zeker zo. Die zie ik ook wel als potentieel vervanger van Onana nu ik erover nadenk.
Nou, Bizot is 29 en AZ zal de hoofdrijs willen. Ajax heeft Scherpen, Kotarski, El Maach, Van Leer en iets verder daarachter Raatsie en Reiziger als potentiele keepers. Scherpen is de beste van dat stel, Raatsie heeft (denk ik) misschien we de meeste potentie. Scherpen, Kotarski en Van Leer hebben allen, denk ik, niet het niveau door Ajax 1. El Maach zal, mijn mening, op termijn een goede Eredivisiekeeper ala Bizot en Padt maar of Ajax 1 erin zit...

Bizot zal heel duur worden. Ik denk dat binnen Nederland het beste alternatief Joel Drommel van FC Twente. Twente heeft de centen hard nodig en Ajax kan altijd een van de reservekeepers in de deal betrekken. Ik durf alleen ook niet te zeggen of Drommel nu een keeper voor Ajax 1 is. Misschien dat Wellenreuther nog een outsider is binnen Nederland?

Maar als ook die twee afvallen zal je echt over de landsgrenzen moeten kijken. Cillissen komt dan toch in beeld, of je wil of niet. Ik zit verder bij lange na niet goed genoeg in de keepers om serieuze alterntieven te verzinnen. Duitsland zit op een overschot aan hele goede keepers. Misschien dat daar nog wel een hele goede rondloopt die een stap hogerop in Nederland wil maken.
p111
 p111 - dinsdag 05 mei 2020 - 13:20   quote  deeplink  
Padt en Bizot waren concurenten in Ajax jeugd waarvan Padt de betere was.Als ik moest kiezen zou ik voor Padt gaan.Maar op dit moment zie ik toch Gilissen als de nr 1 van de Nederlandse keepers.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 mei 2020 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 mei 2020 - 13:20 schreef p111 het volgende:
Padt en Bizot waren concurenten in Ajax jeugd waarvan Padt de betere was.Als ik moest kiezen zou ik voor Padt gaan.Maar op dit moment zie ik toch Gilissen als de nr 1 van de Nederlandse keepers.
de n1 die overal op de bank zit en ook in nl elftal bijna zijn plek kwijt raakte aan zoet..
Eide
 Eide - woensdag 06 mei 2020 - 12:28   quote  deeplink  
Dat zegt vooral iets over het niveau van de Nederlandse keepers. Cillissen is al jaren de beste en daarna moet je het doen met jongens als Bizot en Padt. Leuke keepers voor de Eredivisie maar verder ook niet. Het is echt wachten tot er een groot keeperstalent opstaat.
p111
 p111 - woensdag 06 mei 2020 - 13:45   quote  deeplink  
Dat lijkt me normaal.maar zolang die er nog niet is !!! blijft het waarschijnlijk Cilissen.Effe voor de duidelijkheid ik ben geen fan van Cilissen maar het is op dit moment in mijn ogen de meest betrouwbare keeper voor Ajax.Trouwens Scherpen is natuurlijk een heel jonge keeper die qua fysiek alles meeheeft om een hele goede keeper te worden,een soort van de Sar.Alleen weet ik niet hoe hij zich ontwikkeld,ik vond hem afgelopen seizoen bij jong Ajax zeker niet slecht.We gaan het zien wie Onana gaat vervangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2020 door p111 --
Eide
 Eide - woensdag 06 mei 2020 - 14:38   quote  deeplink  
Ik vond Scherpen na een zwak begin ook helemaal niet verkeerd. Het schijnt dat Ajax de keeper van Anderlecht volgt, Hendrik van Crombrugge. Ajax schijnt trouwens nog door niemand officieel te zijn benaderd over Onana. Het is vooral de zaakwaarnemer die spelletjes aan het spelen is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2020 door Eide --
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 mei 2020 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2020 - 14:38 schreef Eide het volgende:
Ik vond Scherpen na een zwak begin ook helemaal niet verkeerd. Het schijnt dat Ajax de keeper van Anderlecht volgt, Hendrik van Crombrugge. Ajax schijnt trouwens nog door niemand officieel te zijn benaderd over Onana. Het is vooral de zaakwaarnemer die spelletjes aan het spelen is.
die naam ook vorigjaar ook voorbij zien komen.. geen idee of dat wat is.. scherpen weet ik niet wat ik ervan moet vinden..
JV
 JV - vrijdag 08 mei 2020 - 17:10   quote  deeplink  
e keeper is een moeilijke maar wat hebben we verder nodig
kan best dat er bv maar 2 gaan, nico en onana
zijn we met de huidige selectie sterk genoeg
denk voorin wel: anthony-promes-neres-tadic
middenveld: donny-martinez-aankoop??? of jeugd of iemand van voorhoede middenveld
achter: blind-nico voorlopig-dest of maz-schuurs of alvarez
Eide
 Eide - vrijdag 08 mei 2020 - 17:25   quote  deeplink  
Met Ziyech vertrekt verreweg de allerbeste. Daarnaast zouden Onana, Van de Beek, Tagliafico, Dest en Martinez allemaal op veel aandacht uit het buitenland kunnen rekenen. Neres heeft er heel lang uitgelegen maar kon vorig jaar ook op veel aandacht rekenen.

Ons rijk rekenen met Antony is wat opportunistisch. Eerst eens zien wat die jongen kan. Voor Unuvar komt volgend seizoen misschien net wat te vroeg. Uit de jeugd heb ik hoge verwachtingen van Taylor en Hanssen, maar beide zijn echt nog heel erg jong.
p111
 p111 - vrijdag 08 mei 2020 - 17:34   quote  deeplink  
Met gravenberg en Eiting heb je twee prima jonge middenvelders,het zal er op aankomen of Onana en Nico weggaan,daar heb je volgens mij nog niet echt goede vervangers voor.
Eide
 Eide - vrijdag 08 mei 2020 - 17:46   quote  deeplink  
Gravenberch en Eiting hebben beide nog geen goede indruk achtergelaten. Ze zijn allebei te goed voor de Eerste Divisie maar bij Ajax 1 hield het niet over. Eens kijken of ze beide stappen kunnen maken aankomend seizoen.
p111
 p111 - zaterdag 09 mei 2020 - 16:43   quote  deeplink  
Daarom Eiting is er heel lang uit geweest en Gravenberch was nog wat te jong maar hopelijk zetten zij nu een grote stap voorwaarts.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 mei 2020 - 00:09   quote  deeplink  
eiting komt tekort, dat was eerder al voor zijn blessure.. gravenberch is 17/18 maar heb ik oprecht vraagtekens bij.. en nu hebben wij het over leeftijd, maar goed genoeg is oud genoeg toch ? zo heeft ajax altijd gewerkt..
remco k
 remco k - zondag 10 mei 2020 - 08:55   quote  deeplink  
Waarbij er legio voorbeelden zijn van jongens uit de eigen jeugd die niet direct op 16 17 en 18 jarige leeftijd al het niveau voor de basis hadden. Jongens die dat wel waren vanaf hun twintigste bijvoorbeeld.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 mei 2020 - 12:07   quote  deeplink  
eiting is al 22... en heeft het niveau niet gehad als talent (geen ajax basis) en nu nog steeds niet.. gravenberch zoals ik al zie ik nog wel groeien..
p111
 p111 - zondag 10 mei 2020 - 14:12   quote  deeplink  
Net 22 geworden in Februari,en al bijna een jaar geblesseerd geweest en vlak voor die blessure had hij Schone uit de basis gespeeld,ik hoop dat hij een kans krijgt hij zou wel eens de verassing kunnen worden.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 mei 2020 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2020 - 14:12 schreef p111 het volgende:
Net 22 geworden in Februari,en al bijna een jaar geblesseerd geweest en vlak voor die blessure had hij Schone uit de basis gespeeld,ik hoop dat hij een kans krijgt hij zou wel eens de verassing kunnen worden.
22 is 22 en ook al 2x bewezen tekort tekomen op het hoogte niveau.. sorry vind het een tof ventje maar geen ajax basis materiaal en nog maar de vraag of hij dat ooit gaat halen met zijn blijvende schade..
remco k
 remco k - zondag 10 mei 2020 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2020 - 12:07 schreef nummer10 het volgende:
eiting is al 22... en heeft het niveau niet gehad als talent (geen ajax basis) en nu nog steeds niet.. gravenberch zoals ik al zie ik nog wel groeien..
Huh. Je zegt letterlijk dat je vraagtekens hebt bij Gravenberg. Nergens zeg je in die post dat je denkt dat ie nog gaat groeien.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 mei 2020 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2020 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh. Je zegt letterlijk dat je vraagtekens hebt bij Gravenberg. Nergens zeg je in die post dat je denkt dat ie nog gaat groeien.
zie hem zelf wel groeien, alleen de vraagtekens komen meer of het bovenin wel goed zit en niet te arrogant word zoals bijv een kluivert
Eide
 Eide - zondag 10 mei 2020 - 21:14   quote  deeplink  
Ik vond Kluivert niet arrogant eigenlijk. Ik denk alleen dat hij zichzelf wat heeft overschat, maar dat is niet hetzelfde als arrogantie. Aan de andere kant: hij speelt echt heel veel in Italië wat toch wel een sterkere competitie is.

Bij Gravenberch irriteer ik mij zo aan de nonchalance die hij uitstraalt. Dat kan gewoon zijn manier van bewegen zijn hoor, maar ik heb hem er toch ook veel op betrapt dat hij bepaald niet lekker meeverdedigde. Ook voetballend vond ik Gravenberch nog niet heel veel toevoegen.

Eiting weet ik gewoon niet. Dat seizoen met Frenkie de Jong en Appie Nouri was Eiting echt vreselijk goed. Er zat zo belachelijk veel voetbal in dat middenveld van Jong Ajax. Tot dusver zie ik dat voetballend vermogen nog niet terug.

Ik vind Unuvar wat dat betreft al verder dan allebei die twee. Die durft, doet en oogt vreselijk fanatiek.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 mei 2020 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2020 - 21:14 schreef Eide het volgende:
Ik vond Kluivert niet arrogant eigenlijk. Ik denk alleen dat hij zichzelf wat heeft overschat, maar dat is niet hetzelfde als arrogantie. Aan de andere kant: hij speelt echt heel veel in Italië wat toch wel een sterkere competitie is.

Bij Gravenberch irriteer ik mij zo aan de nonchalance die hij uitstraalt. Dat kan gewoon zijn manier van bewegen zijn hoor, maar ik heb hem er toch ook veel op betrapt dat hij bepaald niet lekker meeverdedigde. Ook voetballend vond ik Gravenberch nog niet heel veel toevoegen.

Eiting weet ik gewoon niet. Dat seizoen met Frenkie de Jong en Appie Nouri was Eiting echt vreselijk goed. Er zat zo belachelijk veel voetbal in dat middenveld van Jong Ajax. Tot dusver zie ik dat voetballend vermogen nog niet terug.

Ik vind Unuvar wat dat betreft al verder dan allebei die twee. Die durft, doet en oogt vreselijk fanatiek.
ok dan bedoel ik zelfoverschatting, en door zijn interviews kwam dat in iedergeval voor mij arrogant over..

wat betreft het middenveld eiting dejong nouri... ik heb echt het idee dat eiting meekon dankzij beide.. in ajax 1 heb ik het zonder hun niet gezien, misschien komt dit ook door zijn schade in de knie.. i dunno

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2020 door nummer10 --
p111
 p111 - maandag 11 mei 2020 - 10:22   quote  deeplink  
Eiting is op het verkeerde moment geblesseerd geraakt,ik hoop dat hij die best wel zware blessure te boven komt,en zich verder kan ontwikkelen ik zie wel wat in hem.Over Gravenberch zijn wij het wel eens zijn grootste valkuil zal bij hem metaal zijn.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 mei 2020 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2020 - 10:22 schreef p111 het volgende:
Eiting is op het verkeerde moment geblesseerd geraakt,ik hoop dat hij die best wel zware blessure te boven komt,en zich verder kan ontwikkelen ik zie wel wat in hem.Over Gravenberch zijn wij het wel eens zijn grootste valkuil zal bij hem metaal zijn.
als ik nu al lees hoe de onderhandelingen gaan en niks meer heeft laten zien dan dat hij potentie heeft gravenverch bedoel ik dan (ook door rioolrat)..... eiting sorry.. had hem oprecht het graag zien halen want is een top gozertje, maar vrees van niet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2020 door nummer10 --
p111
 p111 - donderdag 04 juni 2020 - 17:52   quote  deeplink  
Weg of verwacht dat ze weg gaan- (de Jong-Hakim-Babel-Nico-Onana-Donny-Dest) .Binnen Antony
…………………………………..………………………………………………….?? Wat talenten Gravenberch-Ekkelenkamp-Eiting-Taylor-Trouore/Brian Brobbey, Sontje Hansen, Univar en de broers Jurriën en Quinten Timber.Dan in mijn ogen proberen te verkopen( Marin-Pirie + de al verkochte Hakim en de Jong en de waarschijnlijke verkopen Onana-Donny-Dest-Nico-Babel dat zou betekenen dat je er totaal 7 kwijt bent vanaf afgelopen seizoen en slechts 1 aankoop.Qua voorhoede met Promes/Tadic/Trouore/Neres/Hansen/Labyad/Antony heb je genoeg.Middenveld met Martinez/Eiting/Gravenberch/Alvarez/Ekkelenkamp/Taylor.Over het middenveld heb ik nog mijn twijfel.
Achterin met Maz/Veltman/Schuurs/Blind/Botman das ook erg magertjes.
Kepers Scherpen/Kotarski van Leer ook magertjes
p111
 p111 - donderdag 04 juni 2020 - 17:54   quote  deeplink  
Sorry Lang vergeten,maar daar zie ik ook nog geen basis in.
remco k
 remco k - donderdag 04 juni 2020 - 22:39   quote  deeplink  
Overmars laat niet Nico Donny Onana en Dest gaan. Geloof ik niks van. Dat heeft hij de laatste jaren ook wel bewezen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 04 juni 2020 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2020 - 22:39 schreef remco k het volgende:
Overmars laat niet Nico Donny Onana en Dest gaan. Geloof ik niks van. Dat heeft hij de laatste jaren ook wel bewezen.
bij de eerste 3 een toezegging gedaan, alleen bij dest niet maar heb je mazz nog voor dus zou niet weten waarom niet..
Eide
 Eide - vrijdag 05 juni 2020 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juni 2020 - 22:39 schreef remco k het volgende:
Overmars laat niet Nico Donny Onana en Dest gaan. Geloof ik niks van. Dat heeft hij de laatste jaren ook wel bewezen.
Natuurlijk wel, maar op dezelfde manier als met Ziyech. Dus als de goede club komt die de juiste prijs betaald zijn Onana en Nico echt wel weg hoor. Dest moet ik eerst nog eens zien. Anderzijds, als er echt een club met veel geld komt; waarom niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0468990