BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - woensdag 17 juli 2019 - 08:48   quote  deeplink  
Nou mannen,zo als het er nu uitziet gaat die Mexicaan van 21 jaar komen een international en daar moet Ajax altijd voor gaan,voetballers die zich al een beetje bewezen hebben en die altijd bij de nationale selectie zitten.Daarom heb ik nooit die aankoop van die Argentijn begrepen,dat wordt een bankzitter bij Ajax.Als er niks meer weg gaat dan bliven we wel erg sterk,heerlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2019 door p111 --
Scout2
 Scout2 - woensdag 17 juli 2019 - 09:39   quote  deeplink  
Nerres tadic promes

Ziyech marin van de beek

Tali.. blind alvarez mazraoui

Onana
Loetje
 Loetje - donderdag 18 juli 2019 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 08:38 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Kom dan ook met accurate informatie, want voorlopig kom je met enkel losse zinnetjes van losse onzin. Je bent zeker zogenaamd voor het eerst op het forum, want je stijl doet mij aan iemand denken...
Laat ik nou precies hetzelfde hebben, met betrekking op jou laatste zin.
Loetje
 Loetje - donderdag 18 juli 2019 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 juli 2019 - 09:39 schreef Scout2 het volgende:
Nerres tadic promes

Ziyech marin van de beek

Tali.. blind alvarez mazraoui

Onana
Zoals de voorbereiding nu gaat, zit Schuurs er heel dicht tegen aan. Wat staat die ineens op zeg. Waar Magallan en Pierie compleet door iedere ondergrens zakken, stijgen Schuurs en Dest er enorm bovenuit.
JOOD
 JOOD - donderdag 18 juli 2019 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2019 - 18:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zoals de voorbereiding nu gaat, zit Schuurs er heel dicht tegen aan. Wat staat die ineens op zeg. Waar Magallan en Pierie compleet door iedere ondergrens zakken, stijgen Schuurs en Dest er enorm bovenuit.
Die Timber, rechtsback, viel me ook op vandaag.
Loetje
 Loetje - donderdag 18 juli 2019 - 20:11   quote  deeplink  
Haha die goal van hem, tussen 2 lange gasten in en zo hard... Die was echt ziek en zie je zelden. Maakt verder gewoon een degelijke indruk.
remco k
 remco k - donderdag 18 juli 2019 - 21:23   quote  deeplink  
Met name schuurs viel me vandaag op. De beste man aan Ajax zijde. Dat zegt verder niets anders dan dat hij vol voor zijn kans gaat.
Eide
 Eide - donderdag 18 juli 2019 - 21:33   quote  deeplink  
Schuurs maakt sowieso een goede indruk bij de start van het seizoen.
Loetje
 Loetje - donderdag 18 juli 2019 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2019 - 21:23 schreef remco k het volgende:
Met name schuurs viel me vandaag op. De beste man aan Ajax zijde. Dat zegt verder niets anders dan dat hij vol voor zijn kans gaat.
Schuurs leek bij Fortuna bijna in alles op De Ligt, zij het op een lager niveau natuurlijk.

Vorig jaar de grootste moeite in Jong, maar die is helemaal los lijkt het.
p111
 p111 - vrijdag 19 juli 2019 - 08:48   quote  deeplink  
Er zin twee heel positieve spelers in de voorbereiding dat zijn Schuurs en Des,maar ook heb ik hoge verwachtingen van Eiting en Ekkelkamp.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 juli 2019 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 juli 2019 - 23:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schuurs leek bij Fortuna bijna in alles op De Ligt, zij het op een lager niveau natuurlijk.

Vorig jaar de grootste moeite in Jong, maar die is helemaal los lijkt het.
zeker.. deed het echt goed en leek indd weer op deligt met veel dingen.. natuurlijk mog een trapje lager maar ziet er weer veel belovend uit..
Eide
 Eide - vrijdag 19 juli 2019 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 08:48 schreef p111 het volgende:
Er zin twee heel positieve spelers in de voorbereiding dat zijn Schuurs en Des
Dest valt na mate de voorbereiding langer duurt steeds meer op in positieve zin inderdaad.

quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 08:48 schreef p111 het volgende:
maar ook heb ik hoge verwachtingen van Eiting en Ekkelkamp.
Die twee heb ik mijn bedenkingen bij. Eiting valt mij aan de bal tot dusver tegen. Ik vind hem voetballend op dit moment niet goed genoeg voor een Ajax-middenveld. Ekkelenkamp is even afwachten, maar er is heel veel concurrentie en Ekkelenkamp is tot dusver wel nuttig geweest, maar niet ontzettend bijzonder of iets dergelijks.
Loetje
 Loetje - vrijdag 19 juli 2019 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 12:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Dest valt na mate de voorbereiding langer duurt steeds meer op in positieve zin inderdaad.

[..]

Die twee heb ik mijn bedenkingen bij. Eiting valt mij aan de bal tot dusver tegen. Ik vind hem voetballend op dit moment niet goed genoeg voor een Ajax-middenveld. Ekkelenkamp is even afwachten, maar er is heel veel concurrentie en Ekkelenkamp is tot dusver wel nuttig geweest, maar niet ontzettend bijzonder of iets dergelijks.
Ekkelenkamp zie ik ook niet meer als misschien een breedte speler. Jongen kan veel meters maken en slim lopen, maar is ook niet echt dynamisch met de bal. Het afronden is ook verre van geweldig.

Eiting vind ik alles hebben om wel op de 'dubbele 6' te gaan spelen. Toch zie ik wel wat die kan als die invalt. Alleen het is niet constant nog, maar dat kan ook aan de lange blessure hebben gelegen.

Ben in ieder geval blij dat we volgende week weer echt beginnen!
p111
 p111 - vrijdag 19 juli 2019 - 17:34   quote  deeplink  
Eiting is er natuurlijk lang uit geweest,die heeft nog wat tijd nodig.Ik denk dat Ekkelenkamp nog lang niet aan zijn top zit,ik zie daar een nw Litmanen in ik hoop dat ik geliJk krijg.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 juli 2019 - 19:55   quote  deeplink  
Ik hoop serieus dat ze Ziyech gewoon houden... Heerlijk om die samen met Tadic te zien spelen
Eide
 Eide - vrijdag 19 juli 2019 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juli 2019 - 19:55 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik hoop serieus dat ze Ziyech gewoon houden... Heerlijk om die samen met Tadic te zien spelen
Het is de vraag wat Ziyech wil. Ajax heeft hem vorig jaar altoegezegd mee te werken als er een mooie club komt. Hakim wilde naar verluid zelf niet naar Sevilla terwijl die bereid waren de vraagprijs van Ajax te betalen. Het is dus echt afwachten of er een club concreet wordt waar Ziyech iets in ziet.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 juli 2019 - 20:24   quote  deeplink  
Ja maar dat vind ik wel mooi van Ziyech, die is heel kieskeurig, alleen een echt top team kan hem wegplukken, anders gaat hij niet. Hoop dat hij uiteindelijk zijn contract zelfs gaat verlengen
p111
 p111 - zaterdag 20 juli 2019 - 09:17   quote  deeplink  
Ik denk dat hij blijft,de topteams hebben zich nog niet gemeld en hij wil alleen weg naar een topteam.
Eide
 Eide - zondag 21 juli 2019 - 21:43   quote  deeplink  
Alvarez heeft vandaag het eerste deel van zijn medische keuring uitgevoerd op de Toekomst. Morgen volgt deel 2.
Eide
 Eide - zondag 21 juli 2019 - 21:46   quote  deeplink  
Dit zijn de mogelijke tegenstanders in de 3e voorronde Champions League

Ajax gaat op maandag 22 juli om 12:00 uur in de koker voor de loting van de 3e voorronde van de UEFA Champions League. Tijd om de mogelijke tegenstanders in het kort door te nemen!

De Amsterdammers kennen een geplaatste status, net als de ploegen APOEL Nicosia, BATE Borisov, Dinamo Zagreb, FC Kopenhagen en Celtic. De mogelijke tegenstanders van bovenstaande ploegen komen bijna allemaal uit de 2e voorronde. Deze wedstrijden worden op 23/24 en 30/31 juli gespeeld. Daarna weet Ajax waar het nieuwe Europese avontuur begint.

PAOK Soliniki
PAOK stroomt als enige ongeplaatste ploeg in de 3e voorronde in. Dit komt door het lage UEFA-coëfficiënt van de Grieken. Maar op nationaal niveau verliep het afgelopen seizoen uitstekend voor de club uit Thessaloniki, want zowel de landstitel als de Griekse beker werd gewonnen. In 2016 namen Ajax en PAOK het voor het laatst op in de 3e voorronde, toen gingen de Amsterdammers door na een zege (1-2) in Griekenland en een 1-1-gelijkspel in de ArenA.

CFR Cluj - Maccabi Tel Aviv
Ajax en CFR Cluj kennen geen verleden, maar Ajax en Maccabi Tel Aviv kunnen terugkijken op 2 duels uit 2004. Toen wonnen beide ploegen hun thuisduels (2-1 in Tel Aviv en 3-0 in Amsterdam) in Groep C van de Champions League. Uiteindelijk eindigde de ploeg van Ronald Koeman op een 3e plek onder Juventus en Bayern München.

Ferencvaros - Valleta FC
Ferencvaros werd met overmacht kampioen in Hongarije, terwijl het Maltaneze Valletta na een spannende strijd op doelsaldo kampioen werd. Ajax kent tegen Ferencvaros een succesvol verleden, want in het seizoen 1995-1996 werd in de groepsfase van de Champions League 2 keer afgerekend met de Hongaren: 4-0 en 1-5.

Dundalk FC - Qarabag Agdam
Ajax ontmoette Dundalk 2 keer eerder in de Europacup II in 1987. Ajax won 2 keer (4-0 en 0-2) door doelpunten van Frank Rijkaard, Danny Blind, Aron Winter, Frank Stapleton, Hennie Meijer en een eigen doelpunt van Paul Newe. Ajax en Qarabag speelden nooit 1 officiële wedstrijd tegen elkaar.

Rode Ster Belgrado - HJK Helsinki
Bij Rode Ster, de kampioen van Servië, speelt een oude-bekende: Dejan Meleg. De 23-jarige middenvelder speelde in het verleden 32 duels voor Jong Ajax. Hij en zijn teamgenoten nemen het op tegen Helsinki, dat met 16 punten voorsprong op RoPS, kampioen werd van Finland.

NK Maribor - AIK
Maribor werd overtuigend kampioen van Slovenië en AIK won de Zweedse landstitel met 2 punten voorsprong op Norrköping. Ajax heeft vooral aan Maribor goede herinneringen overgehouden. Het eerste duel in de UEFA Cup van 1997 eindigde nog in 1-1, maar in de return haalde Ajax verwoestend uit. Arvedadze (3x), Litmanen, Richard Witschge, Tijani Babangida, Frank de Boer, Sunday Oliseh en Benni McCarthy zorgden voor een 9-1-zege in Amsterdam.

Ajax.nl
Eide
 Eide - zondag 21 juli 2019 - 21:50   quote  deeplink  
Qarabag zou enorm kut zijn. Azerbaijan is een pokkeneind vliegen met een tussenstop in Turkije. Verder maakt het denk ik allemaal niet zo veel uit. Ik denk dat, in theorie, Rode Ster Belgrado en PAOK de sterkste ploegen zijn die Ajax kan treffen.
Loetje
 Loetje - maandag 22 juli 2019 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2019 - 21:50 schreef Eide het volgende:
Qarabag zou enorm kut zijn. Azerbaijan is een pokkeneind vliegen met een tussenstop in Turkije. Verder maakt het denk ik allemaal niet zo veel uit. Ik denk dat, in theorie, Rode Ster Belgrado en PAOK de sterkste ploegen zijn die Ajax kan treffen.
PAOK heeft eigenlijk iedereen het altijd wel lastig tegen. Rode Ster is thuis heel sterk. Wonnen vorig jaar thuis van Liverpool en Qarabag is gewoon een enorme kutploeg. Uit dat deel van Europa heb je er nog een paar zoals Astana enzo. Die gaat met 11 man voor de goal liggen. Ik hoop vooral deze 3 ploegen niet.

Desniettemin is Ajax tegen iedereen favoriet
Loetje
 Loetje - maandag 22 juli 2019 - 12:12   quote  deeplink  
Alweer tegen PAOK. Puttige loting hoor. Ploeg die altijd wel scoort en goed verdedigd. Wel favoriet, maar een hele lastige

En dat als halve finalist. Blijf het raar vinden.
Loetje
 Loetje - maandag 22 juli 2019 - 12:18   quote  deeplink  
Als PSV door gaat tegen Basel, loten zij makkelijker dan wij. Toch wel raar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 22 juli 2019 - 13:09   quote  deeplink  
Waarom altijd tegen Grieken???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 22 juli 2019 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 12:18 schreef Loetje het volgende:
Als PSV door gaat tegen Basel, loten zij makkelijker dan wij. Toch wel raar.
Kuthoeren! Hoop dat ze er deze ronde al uit tyfen!
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 22 juli 2019 - 13:12   quote  deeplink  
Over deze twee wedstrijden tegen PAOK Saloniki, zie ik Ajax wel de volgende ronde halen.
Lijk mij geen probleem, daar Ajax na mijn mening de bovenliggende club is.

Eerst uit met 1 - 2 winnen, en daarna thuis met 3 - 1 winnen zie ik denkelijk wel gebeuren,
daar ik Ajax minimaal 70% geeft om door te gaan naar de volgende ronde.
Eide
 Eide - maandag 22 juli 2019 - 20:51   quote  deeplink  
Meest opvallende bij Ajax vind ik dat Martinez centraal naast Schuurs speelt en Blind op linksback staat. Dat is toch wel verrassend.

Verder lijtk Promes een verbod op de zijlijn te hebben. Die staat constant tegen Dolberg aan.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 juli 2019 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juli 2019 - 20:51 schreef Eide het volgende:
Meest opvallende bij Ajax vind ik dat Martinez centraal naast Schuurs speelt en Blind op linksback staat. Dat is toch wel verrassend.

Verder lijtk Promes een verbod op de zijlijn te hebben. Die staat constant tegen Dolberg aan.
dolberg loopt ook telkens verkeerd, wat een niksnut is dat.. heel snel een voorhoede met tadic neres promes en ziyech als valse spits.. snel van die barbiepop af.. we vergeten echter dat dit een half b team is.. als de selectie zo blijft denk ik dat het dit word.

onana
massa alvarez/schuurs blind taq

vdbeek marin

ziyech
promes tadic neres

of misschien wel

onana
massa alvarez/schuurs martinez taq

blind marin

vdbeek
ziyech tadic neres

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juli 2019 door nummer10 --
p111
 p111 - dinsdag 23 juli 2019 - 09:48   quote  deeplink  
Wat mij het meest opvalt is het slechte spel van Promes,hopelijk is gewoon nog niet in vorm.
riveco
 riveco - dinsdag 23 juli 2019 - 10:50   quote  deeplink  
Ik ben bang dat Promes niet veel beter kan, in het Nederlands elftal is het ook niks, maar we hopen er het beste van.
remco k
 remco k - dinsdag 23 juli 2019 - 15:49   quote  deeplink  
Promes heel matig. Kritiek op dolberg begrijp ik nu totaal niet.

Nog maar weinig dynamiek in de ploeg.
remco k
 remco k - dinsdag 23 juli 2019 - 15:50   quote  deeplink  
En daarbij. Oefenpotjes zeggen helemaal niets. Zie afgelopen seizoen maar.
nummer10
 nummer10 - woensdag 24 juli 2019 - 01:44   quote  deeplink  
kritiek begrijp je niet op dolberg ? oki... tjah dat kan.. wederom een flater dit seizoen mark my words ;)
Eide
 Eide - woensdag 24 juli 2019 - 15:16   quote  deeplink  
Ajax krijgt dus 12 miljoen van Anheuser-Busch InBev om Budweiser naamsbekendheid te genereren in Europa. Let wel, er wordt straks geen Budweiser geschonken. Alleen daar waar nu Heineken aan de muren prijkt staat straks Budweiser.

12 miljoen. Dat is bijna net zoveel als shirstsponsor Ziggo. Dat is even veel als PSV van een conglomeraat van bedrijven in de regio ontvangt. Dat is echt een deal van formaat voor Nederlandse begrippen.
p111
 p111 - woensdag 24 juli 2019 - 16:18   quote  deeplink  
Buiten het veld gaat het prima, hopelijk werkt dat straks door tot op het veld.
Eide
 Eide - vrijdag 26 juli 2019 - 07:09   quote  deeplink  
Dus, de voorbereiding zit er eigenlijk op. Zondag begint het weer voor het "eggie", maar wel voor een troostprijs. Wat vonden jullie van diverse spelers gedurende de voorbereiding?

Voor mij waren de positieve uitschieters toch wel Schuurs en Martinez. Beide hebben het gewoon goed gedaan. Zeker Schuurs lijkt grote stappen gemaakt te hebben. Martinez oogt als een solide, goed voetballende, verdediger en een goede aankoop. Huntelaar lekker gretig en scherp. Dolberg iets beter dan vorig seizoen maar lang niet zo scherp als Huntelaar. Uit de jeugd is Dest ook bezig met een aardige sollicitatieprocedure bij het eerste elftal.

Magallan heeft nog geen moment kunnen overtuigen. Verder vind ik Eiting nog geen denderende indruk maken. Dat geldt eigenlijk voor alle middenvelders behalve Van de Beek en De Wit. Het middenveld was tijdens de voorbereiding nog niet heel best. Op de flanken heeft Promes mij nog niet laten genieten, integenstelling tot gifkikkertje Lang waar tot dusver meer vanuit gaat.
hjf
 hjf - vrijdag 26 juli 2019 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2019 - 07:09 schreef Eide het volgende:
Dus, de voorbereiding zit er eigenlijk op. Zondag begint het weer voor het "eggie", maar wel voor een troostprijs. Wat vonden jullie van diverse spelers gedurende de voorbereiding?

Voor mij waren de positieve uitschieters toch wel Schuurs en Martinez. Beide hebben het gewoon goed gedaan. Zeker Schuurs lijkt grote stappen gemaakt te hebben. Martinez oogt als een solide, goed voetballende, verdediger en een goede aankoop. Huntelaar lekker gretig en scherp. Dolberg iets beter dan vorig seizoen maar lang niet zo scherp als Huntelaar. Uit de jeugd is Dest ook bezig met een aardige sollicitatieprocedure bij het eerste elftal.

Magallan heeft nog geen moment kunnen overtuigen. Verder vind ik Eiting nog geen denderende indruk maken. Dat geldt eigenlijk voor alle middenvelders behalve Van de Beek en De Wit. Het middenveld was tijdens de voorbereiding nog niet heel best. Op de flanken heeft Promes mij nog niet laten genieten, integenstelling tot gifkikkertje Lang waar tot dusver meer vanuit gaat.
Een uitstekende analyse. Ik ben benieuwd naar Edson Alvarez. Blijft Neres? En wat komt ervoor terug als hij vertrekt? Ik denk zelf dat Ziyech blijft. En wat gaat de basisopstelling worden? Staat nog niet 1 2 3 vast Eide. But the show must go on (na ons prachtig mooi seizoen 2018/2019).
Eide
 Eide - vrijdag 26 juli 2019 - 10:07   quote  deeplink  
Ziyech is afgelopen maandag weer begonnen met trainen. Die zou zondag best wel eens minuten kunnen maken.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 26 juli 2019 - 11:06   quote  deeplink  
Gezien de alle transfers die er geweest zijn in de afgelopen weken,
blijf ik toch positief op goede resultaten.

Sommige spelers moeten nog in goede vorm komen, daar deze periode ook wel aankomt.
JV
 JV - vrijdag 26 juli 2019 - 11:40   quote  deeplink  
Als neres of ziyech weggaat heb je eigenlijk geen vervanger nodig. Dan heb je ziyech of neres, tadic en promes en nog dolberg en huntelaar. Middenveld; marin beek en schone of blind en achter maz-alvarez-blind of martinez en tagliafico
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 26 juli 2019 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juli 2019 - 15:16 schreef Eide het volgende:
Ajax krijgt dus 12 miljoen van Anheuser-Busch InBev om Budweiser naamsbekendheid te genereren in Europa. Let wel, er wordt straks geen Budweiser geschonken. Alleen daar waar nu Heineken aan de muren prijkt staat straks Budweiser.

12 miljoen. Dat is bijna net zoveel als shirstsponsor Ziggo. Dat is even veel als PSV van een conglomeraat van bedrijven in de regio ontvangt. Dat is echt een deal van formaat voor Nederlandse begrippen.
12 miljoen verspreid over 6 jaar. Dat is dus 2 mil per jaar. Best veel, voor enkel alleen plek op de borden.

Anheuser-Busch InBev sponsort Ajax al jaren, namelijk Juplier stond op de borden als sponsor, een ander merk van ze.

Ajax heeft een zaak gewonnen tegen de Arena, dat de Arena de zaak 'schoon' van sponsors moet afleveren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 26 juli 2019 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2019 - 10:07 schreef Eide het volgende:
Ziyech is afgelopen maandag weer begonnen met trainen. Die zou zondag best wel eens minuten kunnen maken.
Ajax speelt zaterdag en niet zondag.
Eide
 Eide - vrijdag 26 juli 2019 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 juli 2019 - 13:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax speelt zaterdag en niet zondag.
Zelfde verschil.
Loetje
 Loetje - maandag 29 juli 2019 - 14:47   quote  deeplink  
Ajax met 1-0 achter tegen Sivasspor.

Eerste en enige kans van de wedstrijd zat erin. Is bijna rust nu.

OPSTELLING AJAX:
Varela; Mazraoui, Magallán, Pierie, Tagliafico; Schöne, Eiting, Ekkelenkamp; Labyad, Huntelaar en Lang.
Loetje
 Loetje - maandag 29 juli 2019 - 15:30   quote  deeplink  
Mazraoui en Tagliafico in de rust al gewisseld. Na dik 65 minuten ook nog altijd geen kans gehad.
Loetje
 Loetje - maandag 29 juli 2019 - 15:40   quote  deeplink  
1-1. Na een minuut of 68 ineens wat kansjes. Eerst Huntelaar, toen Lang en nu de goal van Huntelaar.
benjamin25
 benjamin25 - maandag 29 juli 2019 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 juli 2019 - 15:30 schreef Loetje het volgende:
Mazraoui en Tagliafico in de rust al gewisseld. Na dik 65 minuten ook nog altijd geen kans gehad.
Fijn dat die gasten weer wat minuten hebben gemaakt.
Dubaiaan
 Dubaiaan - woensdag 31 juli 2019 - 07:56   quote  deeplink  
Malen nog maar een contract tot 2020. In mei kwam het nieuws dat dit verlengd zou worden, maar is nog niet gebeurd. Kansje wagen?
p111
 p111 - woensdag 31 juli 2019 - 09:41   quote  deeplink  
Malen en Bergwijn zijn toch echt hele goede voetballers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0099401