BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 31 juli 2019 - 15:29   quote  deeplink  
Wij hebben neres tadic promes en Ziyech voor die 2 posities.
p111
 p111 - woensdag 31 juli 2019 - 17:59   quote  deeplink  
Behalve als Neres en Ziyech en Donny weg gaan,dan kom je ineens krap in je vleugelspelers te zitten.Malen zou op Donny zijn plek kunnen en Bergwijn kan op links en op rechts.Ik hoop dat er niemand meer weg gaat maar het blijft maar hopen.
Koh
 Koh - woensdag 31 juli 2019 - 18:30   quote  deeplink  
Wat mij betreft zie ik liever Malen komen dan Bergwijn. Ten eerste de zijkanten bij Ajax zijn goed bezet maar wat de spitspositie betreft ...
Weer een jaar doormodderen met Dolberg is geen optie waar Huntelaar hooguit leuk is voor de eredivisie. Voor Europa heb je buiten Tadic nog een andere spits nodig. Biedt 15 a 20 miljoen voor Malen dat is mijn ogen een fair bedrag en een zorg minder.
Nu halen Ze nog een verdediger voor 15 ik had liever Malen zien komen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 31 juli 2019 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 15:29 schreef remco k het volgende:
Wij hebben neres tadic promes en Ziyech voor die 2 posities.
Bizar dat er hier twee van zullen moeten banken.
Dubaiaan
 Dubaiaan - woensdag 31 juli 2019 - 20:32   quote  deeplink  
Als je Neres kan verkopen, zou ik het doen en Malen halen. Met een contract tot 2020 lijkt mij dat een haalbare aankoop en anders zit je volgende zomer weer. Desnoods gebruik je Malen als reserve dit seizoen, als we CL halen zullen er genoeg wedstrijden gespeeld moeten worden...
remco k
 remco k - woensdag 31 juli 2019 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 17:59 schreef p111 het volgende:
Behalve als Neres en Ziyech en Donny weg gaan,dan kom je ineens krap in je vleugelspelers te zitten.Malen zou op Donny zijn plek kunnen en Bergwijn kan op links en op rechts.Ik hoop dat er niemand meer weg gaat maar het blijft maar hopen.
Uiteraard zal Ajax zich dan nog gaan versterken. Maar ik verwacht niet dat ze allemaal vertrekken die hè noemt.
remco k
 remco k - woensdag 31 juli 2019 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 19:16 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Bizar dat er hier twee van zullen moeten banken.
Dat ligt eraan hoe je speelt

Tadic op 9 dolberg bank. Ziyech op 10. Neres op rechtsbuiten promes linksbuiten. Van de beek naast Marin of blind.
p111
 p111 - woensdag 31 juli 2019 - 23:10   quote  deeplink  
Dat zou een geweldig team zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 augustus 2019 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 juli 2019 - 18:30 schreef Koh het volgende:
Wat mij betreft zie ik liever Malen komen dan Bergwijn. Ten eerste de zijkanten bij Ajax zijn goed bezet maar wat de spitspositie betreft ...
Weer een jaar doormodderen met Dolberg is geen optie waar Huntelaar hooguit leuk is voor de eredivisie. Voor Europa heb je buiten Tadic nog een andere spits nodig. Biedt 15 a 20 miljoen voor Malen dat is mijn ogen een fair bedrag en een zorg minder.
Nu halen Ze nog een verdediger voor 15 ik had liever Malen zien komen.
Ik zie ook liever Malen komen, kan weleens tot een hele goede spits uitgroeien.
Dolberg en Huntelaar gaan het helaas niet worden dit seizoen vermoed ik.
Traore of Malen zijn de spitsen voor de toekomst hier op de Nederlandse velden
p111
 p111 - donderdag 01 augustus 2019 - 17:37   quote  deeplink  
Ik zie toch steeds meer seintjes dat v/d Beek naar Real verdwijnt.Dan zou ik 100 % voor Malen gaan.
hjf
 hjf - donderdag 01 augustus 2019 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 17:37 schreef p111 het volgende:
Ik zie toch steeds meer seintjes dat v/d Beek naar Real verdwijnt.Dan zou ik 100 % voor Malen gaan.
Ik zou voor nog een jaar Donny van de Beek gaan en daarna Malen gratis oppikken bij Pisvee
remco k
 remco k - donderdag 01 augustus 2019 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 17:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik zie ook liever Malen komen, kan weleens tot een hele goede spits uitgroeien.
Dolberg en Huntelaar gaan het helaas niet worden dit seizoen vermoed ik.
Traore of Malen zijn de spitsen voor de toekomst hier op de Nederlandse velden
Maar malen is eigenlijk helemaal geen 9. Is gewoon een buitenspeler die nu als 9 wordt gebruikt.
remco k
 remco k - donderdag 01 augustus 2019 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 18:33 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik zou voor nog een jaar Donny van de Beek gaan en daarna Malen gratis oppikken bij Pisvee
Aangezien we hem nu zeker niet nodig hebben is dat een vele leukere optie. Nu al een afspraak daarover maken.

En dan kan hij strijden met een aantal andere jongens voor een positie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 augustus 2019 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar malen is eigenlijk helemaal geen 9. Is gewoon een buitenspeler die nu als 9 wordt gebruikt.
Klopt maar ik zie wel dat hij op die positie goed aanspeelbaar is, is snel, sterk in de kleine ruimte, hij mist alleen de rust, het overzicht, is te gehaast maar daar is aan te werken.
p111
 p111 - donderdag 01 augustus 2019 - 23:11   quote  deeplink  
Hij is snel sterk aan de bal techn/bekwaam,zeer geschikt achter de spits of als valse spits.Ik zou hem vast wat influisteren als ik Marc was.
remco k
 remco k - vrijdag 02 augustus 2019 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 23:11 schreef p111 het volgende:
Hij is snel sterk aan de bal techn/bekwaam,zeer geschikt achter de spits of als valse spits.Ik zou hem vast wat influisteren als ik Marc was.
Achter de spits hebben we een 10 lopen die dus middenvelder is. Dat kan hij toch gewoon helemaal niet.

Bijna het hele vorige seizoen heeft die jongen als buitenspeler gespeeld.
Scout2
 Scout2 - vrijdag 02 augustus 2019 - 12:41   quote  deeplink  
Van de beek waarschijnlijk weg

Verdediging: veltman/dest alvarez/schuurs blind/kik taliaflico/martinez

Middenveld mazraoui/de wit marin/ ziyech/noa

Aanval promes tadic neres
Eide
 Eide - vrijdag 02 augustus 2019 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 augustus 2019 - 23:11 schreef p111 het volgende:
Hij is snel sterk aan de bal techn/bekwaam,zeer geschikt achter de spits of als valse spits.Ik zou hem vast wat influisteren als ik Marc was.
Als 10 lijkt mij niet. Hij speelde in de jeugd van Ajax op 9 en bij PSV eigenlijk hoofdzakelijk als spits of linksbuiten.

Op linksbuiten heeft Ajax Tadic, Promes en Lang. In de spits Tadic, Huntelaar en Dolberg, plus Traore in de coulissen.

Deze zomer zou ik Malen vooral lekker laten waar hij is. Pas volgend seizoen kan dat een dingetje worden, afhankelijk van veranderingen in de selectie.
p111
 p111 - vrijdag 02 augustus 2019 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 09:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Achter de spits hebben we een 10 lopen die dus middenvelder is. Dat kan hij toch gewoon helemaal niet.

Bijna het hele vorige seizoen heeft die jongen als buitenspeler gespeeld.
Dan kijk je echt niet goed naar die jongen,kijk even hoe makkelijk hij in de kleine ruimte speelt hoe makkelijk hij mensen passeert,hoe geweldig zijn handelingssnelheid is deze man is juist veel meer geschikt in een druk centrum als dat hij maar staat te wachten op een bal als buitenspeler.
p111
 p111 - vrijdag 02 augustus 2019 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 12:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Als 10 lijkt mij niet. Hij speelde in de jeugd van Ajax op 9 en bij PSV eigenlijk hoofdzakelijk als spits of linksbuiten.

Op linksbuiten heeft Ajax Tadic, Promes en Lang. In de spits Tadic, Huntelaar en Dolberg, plus Traore in de coulissen.

Deze zomer zou ik Malen vooral lekker laten waar hij is. Pas volgend seizoen kan dat een dingetje worden, afhankelijk van veranderingen in de selectie.
Als hij zich zo blijft profileren als dat hij nu doet,denk ik dat je volgend jaar te laat bent.Is alleen mijn mening he.
Eide
 Eide - vrijdag 02 augustus 2019 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 13:27 schreef p111 het volgende:

[..]

Als hij zich zo blijft profileren als dat hij nu doet,denk ik dat je volgend jaar te laat bent.Is alleen mijn mening he.
Dat kan, maar moet je dan nu gasten kopen om ze op de bank te zetten? Wat doet dat dan weer met de ontwikkeling van zo'n jongen vraag ik mij dan af.

Daarnaast vind ik Malen tot dusver niet een geweldige spits in de kleine ruimte. Het is iemand die met wat ruimte dodelijk is. Bij Ajax moet je echter ook een type KJH zijn, die gewoon altijd goed staat.

Ik vind Malen een hele goede voetballer, maar ik weet niet of hij een verstandige koop zou zijn op dit moment.
p111
 p111 - vrijdag 02 augustus 2019 - 19:34   quote  deeplink  
Ik vrees dat Donny weg is naar Reaal
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 augustus 2019 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 15:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat kan, maar moet je dan nu gasten kopen om ze op de bank te zetten? Wat doet dat dan weer met de ontwikkeling van zo'n jongen vraag ik mij dan af.

Daarnaast vind ik Malen tot dusver niet een geweldige spits in de kleine ruimte. Het is iemand die met wat ruimte dodelijk is. Bij Ajax moet je echter ook een type KJH zijn, die gewoon altijd goed staat.

Ik vind Malen een hele goede voetballer, maar ik weet niet of hij een verstandige koop zou zijn op dit moment.
Gelukkig hebben we Dolberg die doet het super in de kleine ruimte! :p
Met ruimte ook super trouwens!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 augustus 2019 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 19:34 schreef p111 het volgende:
Ik vrees dat Donny weg is naar Reaal
Ben er ook bang voor. Ziyech, Neres en Tadic dan maar behouden anders wordt het wel heel magerin de productiviteit. Ahh Huntelaar schiet er wel 20+ in.
p111
 p111 - vrijdag 02 augustus 2019 - 19:54   quote  deeplink  
Ik vrees dat we verschillen van mening,ik vind Malen en Bergwijn ver boven de rest uitsteken.
remco k
 remco k - vrijdag 02 augustus 2019 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 13:25 schreef p111 het volgende:

[..]

Dan kijk je echt niet goed naar die jongen,kijk even hoe makkelijk hij in de kleine ruimte speelt hoe makkelijk hij mensen passeert,hoe geweldig zijn handelingssnelheid is deze man is juist veel meer geschikt in een druk centrum als dat hij maar staat te wachten op een bal als buitenspeler.
Ik kijk naar hem en zie in lang bijvoorbeeld een speler die hetzelfde kan.
remco k
 remco k - vrijdag 02 augustus 2019 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 19:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we Dolberg die doet het super in de kleine ruimte! :p
Met ruimte ook super trouwens!
Maar gelukkig hebben we tadic Huntelaar en traore ook nog voor die plek.
remco k
 remco k - vrijdag 02 augustus 2019 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 19:54 schreef p111 het volgende:
Ik vrees dat we verschillen van mening,ik vind Malen en Bergwijn ver boven de rest uitsteken.
Van PSV wel ja. Voor Ajax begrippen vind ik dat wel meevallen.
Eide
 Eide - vrijdag 02 augustus 2019 - 21:18   quote  deeplink  
Donny vervangen wordt een hele lastige klus. Veel diepgang en stiekem technisch ook een buitengewoon begaafde voetballer.
p111
 p111 - vrijdag 02 augustus 2019 - 22:11   quote  deeplink  
Inderdaad,vanuit onze jeugd misschien de Wit of Ekkelkamp of Ziyech.Maar de Wit en Ekkelkamp zijn nog niet zo ver. Dus of Ziyech of in mijn ogen extra misschien Malen.
Eide
 Eide - vrijdag 02 augustus 2019 - 22:50   quote  deeplink  
Ik denk eigenlijk dat de eerste keuze dan Promes op 10 wordt, met Tadic en Ziyech op de flanken en Marin/Schone/Blind daar achter. Of Ziyech op 10. Of Tadic op 10. Vrij veel opties eigenlijk.
p111
 p111 - vrijdag 02 augustus 2019 - 23:23   quote  deeplink  
Zeker maar ik heb nog mijn twijfels over Promes,heeft mij nog niet echt kunnen inponeren.Ik denk dat we Schone kunnen afschrijven en Neres zie ik ook niet blijven,dus al die opties worden steeds minder.
Eide
 Eide - vrijdag 02 augustus 2019 - 23:35   quote  deeplink  
Eens over Promes. Schöne wordt elk seizoen afgeschreven en komt elk seizoen boven drijven.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 03 augustus 2019 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 augustus 2019 - 23:23 schreef p111 het volgende:
Zeker maar ik heb nog mijn twijfels over Promes,heeft mij nog niet echt kunnen inponeren.Ik denk dat we Schone kunnen afschrijven en Neres zie ik ook niet blijven,dus al die opties worden steeds minder.
Maakt ook niet zoveel uit kan altijd op de bank, mocht hij tegenvallen.

Stel promes valt tegen van de beek, nerres en taliaflico vertrekken is er nog niet echt een probleem, dan heb kun je kopen/neerzetten

Aanval: bergwijn/tadic/ziyech Middenveld marin(cm) alvarez(cvm) mazraoui(10) Verdediging: martinez/blind/schuurs/veltman< zelfde als het middenveld pluspunt ervaring.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 03 augustus 2019 - 00:17   quote  deeplink  
Dan wel ziyech en veltman allebei verlengen, ziyech zijn clausule de lucht in.
Eide
 Eide - zaterdag 03 augustus 2019 - 09:26   quote  deeplink  
Ik ga eerst even boodschappen doen. Daarna maak ik een topic voor vanavond.
Eide
 Eide - zaterdag 03 augustus 2019 - 09:27   quote  deeplink  
Moet sowieso even opschieten voor ze hier wegen af gaan zetten ivm met de wedstrijd.
JOOD
 JOOD - zaterdag 03 augustus 2019 - 10:18   quote  deeplink  
Wat als.....

Vd Beek naar Real vertrekt voor 50-70 miljoen. We ons uiterste best gaan doen om Suarez terug te halen en Tadic op het middenveld zetten als 10.

Zoiets:

Suarez - Dolberg - Neres of Promes - Suarez - Ziyech

Tadic of Ziyech

Blind - Marin of Eiting/Ekkelenkamp/Alvarez/Martinez

Tagliafico - Alvarez - Schuurs - Mazraoui of een van de 100 andere opties...

Onana
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2019 - 14:46   quote  deeplink  
Ajax mag haar verleden niet verloochenen. Ik ga veel liever met een of twee jeugdspelers verder dan die aankopen van PSV die genoemd worden

Ajax heeft dadelijk een bijna volledig gekocht eerste elftal.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 03 augustus 2019 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 14:46 schreef remco k het volgende:
Ajax mag haar verleden niet verloochenen. Ik ga veel liever met een of twee jeugdspelers verder dan die aankopen van PSV die genoemd worden

Ajax heeft dadelijk een bijna volledig gekocht eerste elftal.
Met jed eens maar ik heb echt geen moeite met aankopen. Wel moet er balans blijven en de jeugd niet vergeten worden(Wat ook niet gebeurt met nu Dest bv).

Ajax moet nu op sterkte blijven als dat betekent dat je moet kopen dan niet aarzelen..
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 augustus 2019 - 18:24   quote  deeplink  
Ik ben het met allemaal wel een beetje eens.

Het is sowieso fijn als je zoveel mogelijk aan je identiteit vast kunt houden en Ajax staat zeker voor opleiden, dus is het fijn als je jongens kunt laten doorstromen.

De andere kant, de laatste gouden lichting is bijna vetrokken en de echt grote talenten staan nog niet klaar. Neem daarbij de huidige successen, de topaankopen vallen de laatste jaren goed uit en dan is het ook niet erg. Nu lijkt Dest weer door te breken. Niet alle jaren kun je met 5/6 zelfopgeleide jongens spelen
Eide
 Eide - zaterdag 03 augustus 2019 - 19:09   quote  deeplink  
Schöne verruilt Ajax na zeven jaar voor Genoa

Na ruim zeven seizoenen, met daarin 286 officiële duels, komt er een einde aan het tijdperk van Lasse Schöne bij Ajax. De 33-jarige Deense middenvelder vertrekt naar het Italiaanse Genoa, waar hij een contract voor twee jaar zal tekenen, met een optie voor nog een seizoen. Momenteel zijn de besprekingen over de laatste details in een afrondende fase.

De Italiaanse club meldde zich onlangs bij Forza Sports Group, het managementbureau van Schöne. Daarop is de deal in gang gezet. Genoa vocht vorig seizoen nog tegen degradatie, maar wil in de komende jaargang de sprong naar de subtop maken. Daarin ziet de club een belangrijke rol weggelegd voor de 45-voudig Deens international.

Schöne kwam in de zomer van 2012 transfervrij over van NEC. Aanvankelijk als aanvallende middenvelder, die onder trainer Frank de Boer ook veelal als hangende rechtsbuiten speelde. Met de komst van Peter Bosz onderging de sympathieke Deen een gedaantewisseling als speler en ontpopte zich als controlerende middenvelder. Op die positie speelde hij afgelopen seizoen een belangrijke rol in het successeizoen van Ajax. Vooral in de Champions League-duels met Real Madrid en Juventus liet Schöne zich op het allerhoogste podium gelden.

Met grote regelmaat begon Schöne het seizoen met de vraag of hij wel basisspeler zou zijn, maar telkens dwong hij zijn positie zelf af. Het maakte van hem een publiekslieveling in Amsterdam, die bovendien met zijn verfijnde traptechniek met vrije trappen en hoekschoppen van grote waarde was.

De Deen had in Amsterdam nog een verbintenis voor één seizoen. Dit seizoen heeft hij veel concurrentie op zijn plek als controlerende middenvelder. Ajax trok de Roemeense middenvelder Razvan Marin aan, terwijl ook nieuweling Edson Alvarez, Daley Blind, Carel Eiting en Noussair Mazraoui op zijn plek voor de verdediging uit de voeten kunnen.

Bron
remco k
 remco k - zaterdag 03 augustus 2019 - 19:18   quote  deeplink  
Ik gun deze echte Ajacied het aller beste. Ik hoop dat ie er een hoop centen verdiend en later bij ons terg komt voor de jeugd.

Toch had ik gehoopt dat ie bij ons zou afsluiten.
Eide
 Eide - zaterdag 03 augustus 2019 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 19:18 schreef remco k het volgende:
Ik gun deze echte Ajacied het aller beste. Ik hoop dat ie er een hoop centen verdiend en later bij ons terg komt voor de jeugd.

Toch had ik gehoopt dat ie bij ons zou afsluiten.
Dat had ik eigenlijk ook verwacht. Schöne is al zo lang in Nederland, maar ik gun hem echt alles. Een topvent, topprof en ontzettend onderschatte voetballer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 augustus 2019 - 19:58   quote  deeplink  
En een grote fout om deze speler te laten gaan!
p111
 p111 - zaterdag 03 augustus 2019 - 20:46   quote  deeplink  
Laat Schone no effe wat centjes pakken hij heeft genoeg voor Ajax gedaan.
nummer10
 nummer10 - zondag 04 augustus 2019 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:46 schreef p111 het volgende:
Laat Schone no effe wat centjes pakken hij heeft genoeg voor Ajax gedaan.
gun het schone zeker.. maar wat is deze man zwaar onderschat doorvelen ook vorig jaar en met name hier op het forum.. te traag blablabla.. maar ooo zo belangrijk...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 augustus 2019 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 01:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gun het schone zeker.. maar wat is deze man zwaar onderschat doorvelen ook vorig jaar en met name hier op het forum.. te traag blablabla.. maar ooo zo belangrijk...
Maak me nu al zorgen met Blind op die positie! Werd gisteren continu overlopen!
Eide
 Eide - zondag 04 augustus 2019 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 08:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maak me nu al zorgen met Blind op die positie! Werd gisteren continu overlopen!
Schone en Blind zijn beide niet de voetballende mannen. Ze zijn het extra slot voor de verdediging die vooral de ruimtes dicht moeten houden. Voorheen hadden we Frenkie de Jong daarbij die zich uit elke situatie kon voetballen en de bal dan ook nog inspeelde zodat Ajax daarna kon aanvallen. Dat vermogen is nu veel minder aanwezig.

Ik wil eigenlijk dit Ajax wel zien met Ziyech op de plaats van Marin. Dat levert risico op, maar met Blind staat er een echte verdediger dus waarom niet. Dat creert meteen ruimte voor Neres voorin.
Scout2
 Scout2 - zondag 04 augustus 2019 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 09:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Schone en Blind zijn beide niet de voetballende mannen. Ze zijn het extra slot voor de verdediging die vooral de ruimtes dicht moeten houden. Voorheen hadden we Frenkie de Jong daarbij die zich uit elke situatie kon voetballen en de bal dan ook nog inspeelde zodat Ajax daarna kon aanvallen. Dat vermogen is nu veel minder aanwezig.

Ik wil eigenlijk dit Ajax wel zien met Ziyech op de plaats van Marin. Dat levert risico op, maar met Blind staat er een echte verdediger dus waarom niet. Dat creert meteen ruimte voor Neres voorin.
Als van de beek gaat zou ik een middenveld met ziyech,blind en mazraoui proberen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0136420