BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 04 augustus 2019 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 10:09 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Als van de beek gaat zou ik een middenveld met ziyech,blind en mazraoui proberen.
Daar kan ik mij best in vinden.
Scout2
 Scout2 - zondag 04 augustus 2019 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 10:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Daar kan ik mij best in vinden.
Nerres zal ook nog wel gaan, bergwijn en malen ophalen bij psv is tactisch meesterzet al kost het wat geld.
Scout2
 Scout2 - zondag 04 augustus 2019 - 11:16   quote  deeplink  
Bergwijn/tadic/malen

Blind/mazraoui/ziyech

Taliaflico/martinez/schuurs/veltman/dest

Bank:alvarez, promes, marin, labyad, huntelaar,enz..

Zo doe je gewoon weer mee hoor
p111
 p111 - zondag 04 augustus 2019 - 11:37   quote  deeplink  
Alvares 15 miljoen op de bank ? Maar ga er maar van uit dat Donny weg gaat,ik zou zeker of Malen of Bergwijn kopen bij PSV.
Mijn basis zou zijn .
Onana
Alvares-Schuurs-Martinez-Taliaflico
Blind
Mazraoui-Marin
Bergwijn-Tadic-Ziyech
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 augustus 2019 - 11:51   quote  deeplink  
Na Schöne lijkt vandaag ook v.d. Beek te vertrekken! Hoe was het een week geleden. Toen leek het allemaal mee te vallen deze transferperiode. Ongelooflijk, maar straks ben je het hele middenveld van afgelopen seizoen kwijt.

Wie zou, in het geval van vertrek v.d. Beek, een logische aankoop wezen?
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 10:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Daar kan ik mij best in vinden.
Ik voorlopig niet. Mazraoui lekker op rb laten staan.

Ziyech voor Marin en Blind lijkt mij echt prima.
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 11:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Na Schöne lijkt vandaag ook v.d. Beek te vertrekken! Hoe was het een week geleden. Toen leek het allemaal mee te vallen deze transferperiode. Ongelooflijk, maar straks ben je het hele middenveld van afgelopen seizoen kwijt.

Wie zou, in het geval van vertrek v.d. Beek, een logische aankoop wezen?
Ziyech naar zijn positie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 augustus 2019 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 12:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ziyech naar zijn positie.
Ja joh, nog meer gevaar richting het middenveld brengen!
Enigma
 Enigma - zondag 04 augustus 2019 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 11:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Na Schöne lijkt vandaag ook v.d. Beek te vertrekken! Hoe was het een week geleden. Toen leek het allemaal mee te vallen deze transferperiode. Ongelooflijk, maar straks ben je het hele middenveld van afgelopen seizoen kwijt.

Wie zou, in het geval van vertrek v.d. Beek, een logische aankoop wezen?
Pröpper of Malen. Zyech een linie terug.

Neres gaat ook weg lijkt het, daarvoor Bergwijn

Hoe dan ook zouden Malen en Bergwijn zeer welkom zijn.
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 12:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja joh, nog meer gevaar richting het middenveld brengen!
Nee een creatief meesterbrein op 10 die meer arbeid verricht dan het grootste deel van het elftal.
Een positie die hem ook gewoon eigen is. En dat met twee controleurs erachter in de vorm van Blind en Marin.
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 13:02 schreef Enigma het volgende:

[..]

Pröpper of Malen. Zyech een linie terug.

Neres gaat ook weg lijkt het, daarvoor Bergwijn

Hoe dan ook zouden Malen en Bergwijn zeer welkom zijn.
Dus dan heb je malen bergwijn tadic Ziyech neres promes voor twee posities als men Ziyech niet als 10 zou willen zien?

Dubbele bezetting lijkt me goed. Maar dit slaat nergens op toch
Enigma
 Enigma - zondag 04 augustus 2019 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 13:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus dan heb je malen bergwijn tadic Ziyech neres promes voor twee posities als men Ziyech niet als 10 zou willen zien?

Dubbele bezetting lijkt me goed. Maar dit slaat nergens op toch
Volgens mij gaat neres zeker weg en zyech zie ik ook nog gaan. Promes zie ik als wissel, valt zwaar tegen. Zyech is eigenlijk een tien. Hij is echter multifunctioneel vandaar dat hij vrij vaak zwervend door het veld gaat.

Malen is echt beter voor dit team i.p.v. Promes. Gisteren was Promes ook prut. Tegen PSV deed hij met eens mee gezien de wedstrijd.

Nogmaals, wil Ajax continueren of verder uitlopen dan moeten ze nu ballen tonen en doorpakken met topspelers te halen. Nu zijn ze ook te laat voor Pavon las ik. Dus ja, dan moet je meer gaan betalen. Investeren en vooruitgaan of stil blijven staan en dus achteruit gaan.
p111
 p111 - zondag 04 augustus 2019 - 14:27   quote  deeplink  
Regel 2 is als je Bergwijn/Malen haalt maak je onze concurrent een stuk zwakker,wat weer een voordeel is voor Ajax als we ver in Europa komen.En ga er nou maar van uit dat Neres/Donny zo goed als zeker weg gaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 augustus 2019 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 13:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee een creatief meesterbrein op 10 die meer arbeid verricht dan het grootste deel van het elftal.
Een positie die hem ook gewoon eigen is. En dat met twee controleurs erachter in de vorm van Blind en Marin.
Ja joh met Blind erachter ook nog. Bij balverlies, en dat lijdt Ziyech genoeg, gewoon de tegenstander richting ons doel laten lopen. Want Blind is net zo traag als Schöne!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 augustus 2019 - 14:29   quote  deeplink  
Ziyech mag wat mij betreft gaan inderdaad! Maar waarheen? Heeft die gozer geen last van grootheidswaanzin? Sevilla afwijzen om te denken dat er grotere clubs komen. Helaas zitten de echte topclubs niet te wachten op Ziyech!
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 14:08 schreef Enigma het volgende:

[..]

Volgens mij gaat neres zeker weg en zyech zie ik ook nog gaan. Promes zie ik als wissel, valt zwaar tegen. Zyech is eigenlijk een tien. Hij is echter multifunctioneel vandaar dat hij vrij vaak zwervend door het veld gaat.

Malen is echt beter voor dit team i.p.v. Promes. Gisteren was Promes ook prut. Tegen PSV deed hij met eens mee gezien de wedstrijd.

Nogmaals, wil Ajax continueren of verder uitlopen dan moeten ze nu ballen tonen en doorpakken met topspelers te halen. Nu zijn ze ook te laat voor Pavon las ik. Dus ja, dan moet je meer gaan betalen. Investeren en vooruitgaan of stil blijven staan en dus achteruit gaan.
Pavon was een toptalent. Dat is het inmiddels al niet meer. Daar is Ajax dus niet te laat voor. Die heeft Ajax op tijd laten gaan.

Promes ben ik overigens ook geen fan van hoor. Maar ik moet eerst eens zien of die jongens echt vertrekken waarvan jij dat denkt.
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 14:27 schreef p111 het volgende:
Regel 2 is als je Bergwijn/Malen haalt maak je onze concurrent een stuk zwakker,wat weer een voordeel is voor Ajax als we ver in Europa komen.En ga er nou maar van uit dat Neres/Donny zo goed als zeker weg gaan.
En dan koopt PSV voor dat geld ook gewoon weer een sterke aanvaller.

Ik begrijp echt de ophef niet over malen hoor. Vorig seizoen leuk maar niet heel bijzonder. Nu prima begonnen maar opvallen bij PSV is nu ook niet heel erg mogelijk toch
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 14:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja joh met Blind erachter ook nog. Bij balverlies, en dat lijdt Ziyech genoeg, gewoon de tegenstander richting ons doel laten lopen. Want Blind is net zo traag als Schöne!
Als hij minder diep speelt is dat geen issue. Dat was het ook niet in zijn vorige laatste seizoen bij Ajax.

Snelheid is daarbij in de achterste linie vee belangrijker dan als middenvelder. Tegen PSV vorige week was hij een van de beste spelers van het veld op die plek.
remco k
 remco k - zondag 04 augustus 2019 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 14:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ziyech mag wat mij betreft gaan inderdaad! Maar waarheen? Heeft die gozer geen last van grootheidswaanzin? Sevilla afwijzen om te denken dat er grotere clubs komen. Helaas zitten de echte topclubs niet te wachten op Ziyech!
Ik denk dat hij geen grootheidswaanzin heeft. Ik denk dat hij goed weet wat hij nu heeft en dat alleen wil verlaten voor de top.
Eide
 Eide - zondag 04 augustus 2019 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 13:02 schreef Enigma het volgende:

[..]

Hoe dan ook zouden Malen en Bergwijn zeer welkom zijn.
Beide vooral buitenspelers voor de linkerkant. Daar hebben we al zat spelers. Ik denk dat Ajax eerder iemand voor het middenveld zoekt, zeker mocht Donny vertrekken.
Eide
 Eide - zondag 04 augustus 2019 - 16:34   quote  deeplink  
En melden maar
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 augustus 2019 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 15:27 schreef Alissia17 het volgende:
Beoordeel mijn jonge ezel - https://fuck.it/sexnl
Geil, gewoon hier foto showen! Niet via link! Da's niet leuk!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 augustus 2019 - 16:39   quote  deeplink  
BOUDEWIJN!!!! Werk aan de winkel!! HUP HUP, je beveiliging is kut!!!
AkaS
 AkaS - maandag 05 augustus 2019 - 17:50   quote  deeplink  
Én de euforie heeft weer toegeslagen...

We denken weer een acceptabel niveau te halen met Veltman, Blind en dan Mazraoui op het middenveld... En ten Hag als trainer...

Er is een reden waarom Mazraoui nooit echt een contract kreeg als middenvelder... En er is volgens mij een reden dat Veltman nog nooit een geïnteresseerde club achter zijn reet aan kreeg.... ( voor afgelopen seizoen)

Blind speelde goed bij vlagen maar had Frenkie en de Ligt om zich heen...

En onze trainer stelt doodleuk dat we van ons Ajax niet teveel mochten verwachten.... 3 dagen voor de CL voorronde....

We zijn goed bezig!

Donny weg, Ziyech niet te houden bij een goed bod...

Klinkt lullig maar ben bijna blij dat Eitingh een terugslag in herstel heeft... Anders komt die straks ook nog in de basis..

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...???
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2019 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2019 - 17:50 schreef AkaS het volgende:
Én de euforie heeft weer toegeslagen...

We denken weer een acceptabel niveau te halen met Veltman, Blind en dan Mazraoui op het middenveld... En ten Hag als trainer...

Er is een reden waarom Mazraoui nooit echt een contract kreeg als middenvelder... En er is volgens mij een reden dat Veltman nog nooit een geïnteresseerde club achter zijn reet aan kreeg.... ( voor afgelopen seizoen)

Blind speelde goed bij vlagen maar had Frenkie en de Ligt om zich heen...

En onze trainer stelt doodleuk dat we van ons Ajax niet teveel mochten verwachten.... 3 dagen voor de CL voorronde....

We zijn goed bezig!

Donny weg, Ziyech niet te houden bij een goed bod...

Klinkt lullig maar ben bijna blij dat Eitingh een terugslag in herstel heeft... Anders komt die straks ook nog in de basis..

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...???
Bij wie slaat de euforie toe dan?

Ajax krijgt gewoon een selectie met trainer die kampioen moeten kunnen worden waarbij overwintering in de cl als doel gesteld moet worden.

Leuk dat je bepaalde spelers eruit haalt die vorig jaar volgens jou om een andere reden een bepaald niveau haalden dan door hun eigen toedoen. Maar dat is echt slechts een aanname. Blind was namelijk op het middenveld tegen PSV de beste man van het veld.

Ik ben ook zeer benieuwd wie er dit seizoen gaat opstaan en met name hoe ons middenveld eruit komt te zien.
AkaS
 AkaS - maandag 05 augustus 2019 - 19:40   quote  deeplink  
We gáán het zíen Remco...

Vind het optreden van ten Hag wederom zwak
remco k
 remco k - maandag 05 augustus 2019 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2019 - 19:40 schreef AkaS het volgende:
We gáán het zíen Remco...

Vind het optreden van ten Hag wederom zwak
We gaan het zeker allemaal weer meemaken.

Ik verbaas mij alleen over het krediet dat sommigen binnen Ajax krijgen na zon seizoen als afgelopen jaar.

Wij speelden onze zwakste wedstrijden zonder Ziyech bijvoorbeeld. En er zijn gewoon nog mensen die hem liever zien gaan dan blijven.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 augustus 2019 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 augustus 2019 - 14:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ziyech mag wat mij betreft gaan inderdaad! Maar waarheen? Heeft die gozer geen last van grootheidswaanzin? Sevilla afwijzen om te denken dat er grotere clubs komen. Helaas zitten de echte topclubs niet te wachten op Ziyech!
heeft het afgewezen omdat hij sevilla niet groter vind dan ajax.. dus dan blijft die liever bij ajax.. logisch denk ik
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 augustus 2019 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 augustus 2019 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

We gaan het zeker allemaal weer meemaken.

Ik verbaas mij alleen over het krediet dat sommigen binnen Ajax krijgen na zon seizoen als afgelopen jaar.

Wij speelden onze zwakste wedstrijden zonder Ziyech bijvoorbeeld. En er zijn gewoon nog mensen die hem liever zien gaan dan blijven.
Mag ik een eigen mening hebben?
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 augustus 2019 - 16:14   quote  deeplink  
Als Ziyech de bal iets eerder zou kunnen spelen, zie ik weldegelijk een gelijkenis met Frenkie de Jong... Ik ben ervan overtuigd dat hij in deze rol naar een topper kan groeien bij Ajax!

Ziyech is snel, heeft een fabelachtige techniek en pass. Passeerbewegingen en einde van vorig jaar een harde werker die de nodige ballen veroverde...

-------------- Huntelaar--------------

Neres----------------------------Tadic

---------Donny----------Marin---------

----------------Ziyech---------------- = nieuwe sensatie

Nico--------------------------Mazraoui

--------------Blind-Schuurs-----------

----------------Onana------------------

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2019 door AkaS --
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2019 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 16:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mag ik een eigen mening hebben?
Natuurlijk kerel. Maar iemand anders ook?
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2019 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 16:14 schreef AkaS het volgende:
Als Ziyech de bal iets eerder zou kunnen spelen, zie ik weldegelijk een gelijkenis met Frenkie de Jong... Ik ben ervan overtuigd dat hij in deze rol naar een topper kan groeien bij Ajax!

Ziyech is snel, heeft een fabelachtige techniek en pass. Passeerbewegingen en einde van vorig jaar een harde werker die de nodige ballen veroverde...

-------------- Huntelaar--------------

Neres----------------------------Tadic

---------Donny----------Marin---------

----------------Ziyech---------------- = nieuwe sensatie

Nico--------------------------Mazraoui

--------------Blind-Schuurs-----------

----------------Onana------------------
Ajax speelt niet met twee aanvallende middenvelders. Vorig jaar ook al niet.

Ik zie Ziyech die defensieve rol ook niet aankunnen.

Neres en tadic omruilen zou ik doen. Huntelaar als eerste spits lijkt me prima inderdaad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2019 door remco k --
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 augustus 2019 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 16:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax speelt niet met twee aanvallende middenvelders. Vorig jaar ook al niet.

Ik zie Ziyech die defensieve rol ook niet aankunnen.

Neres en tadic omruilen zou ik doen. Huntelaar als eerste spits lijkt me prima inderdaad.
IK weet dat jij dat niet ziet. Is het verschil tussen jou en mij.

Ik zie essentiële voetbalovereenkomsten en verschillen, maar ik herken de cruciale overeenkomsten tussen beide en daardoor dat ik het zie.

Jij hoeft het niet te zien of eens te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2019 door AkaS --
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 augustus 2019 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk kerel. Maar iemand anders ook?
Nee.
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2019 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 16:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

IK weet dat jij dat niet ziet. Is het verschil tussen jou en mij.

Ik zie essentiële voetbalovereenkomsten en verschillen, maar ik herken de cruciale overeenkomsten tussen beide en daardoor dat ik het zie.

Jij hoeft het niet te zien of eens te zijn.
Wat heerlijk denigrerend toch weer van je.

Maar goed dat sommige mensen het anders zien dan jij. Anders hadden we vorig jaar toch echt wat minder goed voetbal voorgeschoteld gekregen.

Maar goed. Een speler die zoveel balverlies lijdt en dat ook echt niet gaat veranderen in de eerste of tweede fase van de opbouw aan de bal laten komen zonder daar iemand naast te laten spelen is pure zelfmoord.
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2019 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 16:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nee.
O sorry dan
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - dinsdag 06 augustus 2019 - 17:02   quote  deeplink  
Remco en akas Huntelaar heeft vaak genoeg laten zien dat hij het nog steeds kan, maar om hem elke week in de basis te zetten is niet verstandig op zijn leeftijd.
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 augustus 2019 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 17:02 schreef Sjaakgroen het volgende:
Remco en akas Huntelaar heeft vaak genoeg laten zien dat hij het nog steeds kan, maar om hem elke week in de basis te zetten is niet verstandig op zijn leeftijd.
Mee eens Sjaak

Was eigenlijk mijn opstelling voor vanavond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 augustus 2019 door AkaS --
Dubaiaan
 Dubaiaan - dinsdag 06 augustus 2019 - 17:27   quote  deeplink  
Als het een beetje tegenzit dan verliezen we Ziyech, Neres, en Donny. Hopelijk winnen we vanavond, want CL zal voor sommigen misschien de doorslag geven om nog een seizoen te blijven.
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 augustus 2019 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 16:57 schreef remco k het volgende:

[..]

O sorry dan
hahaha grapje Remco
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 augustus 2019 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 16:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heerlijk denigrerend toch weer van je.

Maar goed dat sommige mensen het anders zien dan jij. Anders hadden we vorig jaar toch echt wat minder goed voetbal voorgeschoteld gekregen.

Maar goed. Een speler die zoveel balverlies lijdt en dat ook echt niet gaat veranderen in de eerste of tweede fase van de opbouw aan de bal laten komen zonder daar iemand naast te laten spelen is pure zelfmoord.
Niet denigrerend bedoeld by the way...

Ziyech heeft vergelijkbare kwaliteiten aan die van de Jong, maar heeft zich op andere posities ontwikkelt. Neemt niet weg dat hij op cruciale punten vergelijkbare kwaliteiten heeft en heeft ontwikkeld gelijk aan die van Frenkie...

Een talent scouten die je ook niet obv het niveau wat hij op dat moment heeft, maar je visualiseert een ontwikkeling obv eigenschappen en kwaliteiten die hij op dat moment toont.

Maar zoals gezegd, je hoeft het niet te zien. Ik zie het wel.
AkaS
 AkaS - dinsdag 06 augustus 2019 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 16:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax speelt niet met twee aanvallende middenvelders. Vorig jaar ook al niet.

Ik zie Ziyech die defensieve rol ook niet aankunnen.

Neres en tadic omruilen zou ik doen. Huntelaar als eerste spits lijkt me prima inderdaad.
waarom neres en tadic omruilen?

Neres heeft een hekel om vanaf rechts te spelen geloof ik en Tadic kan dat prima. Speelt daar dacht ik ook in zijn nationale team...

Hoop in ieder geval vanavond op een voorhoede van Huntelaar, Tadic en Neres. Ziyech zou ik met een wat behoudendere taak op 6 zetten.
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - dinsdag 06 augustus 2019 - 17:42   quote  deeplink  
Dubaiaan, Donny lijkt inderdaad te vertrekken, al hoop ik van niet natuurlijk. Mocht hij gaan dan zal Ajax niet zo snel nog een speler laten vertrekken. Hooguit Ziyech gezien zijn leeftijd en waarschijnlijk heeft hij daar duidelijke afspraken over als de juiste team komt.

Ziyech zal Donnys plek nemen als hij weggaat hoop ik dat Ajax de portemonnee trekt en een klasbak haalt bijvoorbeeld Suarez als Barca Neymar koopt.
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - dinsdag 06 augustus 2019 - 17:44   quote  deeplink  
Akas ziyech op frenkies plek is interessant ik ben het niet met je oneens, maar ik denk niet dat dat ooit gaat gebeuren. Ziyech zelf zou dat niet willen en Ajax ook niet denk ik zo.
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2019 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 17:27 schreef AkaS het volgende:

[..]

hahaha grapje Remco
Dat weet ik toch.
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2019 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 17:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

waarom neres en tadic omruilen?

Neres heeft een hekel om vanaf rechts te spelen geloof ik en Tadic kan dat prima. Speelt daar dacht ik ook in zijn nationale team...

Hoop in ieder geval vanavond op een voorhoede van Huntelaar, Tadic en Neres. Ziyech zou ik met een wat behoudendere taak op 6 zetten.
Nee neres speelt het liefst vanaf rechts volgens mij en tafic liever van links dan rechts.

Maar goed. Ten hag houd dus vast aan Solberg vanavond en mazraoui op het middenveld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 augustus 2019 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk kerel. Maar iemand anders ook?
Jij moet het benoemen toch?
remco k
 remco k - dinsdag 06 augustus 2019 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 19:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij moet het benoemen toch?
Dat is het hebben van een mening hè.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 augustus 2019 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2019 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is het hebben van een mening hè.
Ach blijf in die gedachte!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 07 augustus 2019 - 11:43   quote  deeplink  
Malen is niet meer haalbaar nu dat hij een 5 jarig contract heeft getekend. M.i. een gemiste kans. Nu we de eerste wedstrijden van ons Ajax hebben gezien, missen we een goede vervanger voor Lasse Schone. Blind doet zijn best op die positie, maar zie hem toch liever in de verdediging. Alvarez zou een goede vervanger kunnen zijn op de plek van verdedigende middenvelder, maar dan heb je met Martinez en Blind twee linksbenige spelers in het centrum.
Ik zou dan opteren voor een speler als Propper. De plek van Donny kunnen we wel zelf opvullen met een Tadic of Ziyech op zijn positie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0171551