BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 15 augustus 2019 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 16:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk echt dat dat komt omdat Blind te diep staat, zonder dat ik het bedoel om Blind tr beschuldigen en als enige verantwoordelijk te stellen daarvoor.

Marin zou het moeten kunnen, maar speelt dieper als bij Standard. Blind staat te diep en Donnt staat diep. Met zijn passing is opzich ook niet veel mis over het algemeen. Maar zou het allemaal iets meer terug willen zien staan en dan heb je profijt van Marin.
Ik denk dat het inderdaad dit is of ons centrale duo staat niet goed genoeg verdeeld en vooruit. vooruit tegen blind en Marin aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2019 door remco k --
Loetje
 Loetje - donderdag 15 augustus 2019 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 16:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het inderdaad dit is of ons centrale duo staat niet goed genoeg verdeeld en vooruit. vooruit tegen blind en Marin aan.
Is ook mogelijk, daar dan staat je centrale duo ook over de middenlijn, aangezien die 2 al zo diep staan? Maar daarom zei ik weken geleden al, ik snap niet als je nagenoeg dezelfde as kan neerzetten met dezelfde spelers of hun vervangers, dat dat niet gedaan wordt. Jij weet ook hoe belangrijk de as van je elftal is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2019 door Loetje --
Eide
 Eide - donderdag 15 augustus 2019 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 16:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk echt dat dat komt omdat Blind te diep staat, zonder dat ik het bedoel om Blind tr beschuldigen en als enige verantwoordelijk te stellen daarvoor.

Marin zou het moeten kunnen, maar speelt dieper als bij Standard. Blind staat te diep en Donnt staat diep. Met zijn passing is opzich ook niet veel mis over het algemeen. Maar zou het allemaal iets meer terug willen zien staan en dan heb je profijt van Marin.
Niet alleen Blind stond te diep, ook Donny stond te diep. Donny speelde de eerste helft in de spits. De ruimtes op het middenveld werden veel te groot.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 augustus 2019 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 17:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet alleen Blind stond te diep, ook Donny stond te diep. Donny speelde de eerste helft in de spits. De ruimtes op het middenveld werden veel te groot.
Dat schrijf ik al hoor ;-)

Echter zijn Marin en Blind wel je 2 meest verdedigendingestelde spelers daar, die moeten bij uitstek verder terug spelen.
remco k
 remco k - donderdag 15 augustus 2019 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 17:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet alleen Blind stond te diep, ook Donny stond te diep. Donny speelde de eerste helft in de spits. De ruimtes op het middenveld werden veel te groot.
Maar staat ons centrale duo achterin dan niet structureel te ver achteruit? Of althans een van de twee.
remco k
 remco k - donderdag 15 augustus 2019 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 19:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat schrijf ik al hoor ;-)

Echter zijn Marin en Blind wel je 2 meest verdedigendingestelde spelers daar, die moeten bij uitstek verder terug spelen.
Je zag met bij een corner Huntelaar ook heel duidelijk sturen en mensen neerzetten om die omschakeling te voorkomen.

Het zit hem volgens mij echt in die afstanden en niet in de kwaliteiten van die jongens.
AkaS
 AkaS - donderdag 15 augustus 2019 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 19:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat schrijf ik al hoor ;-)

Echter zijn Marin en Blind wel je 2 meest verdedigendingestelde spelers daar, die moeten bij uitstek verder terug spelen.
Yep en ik ook al. Hahahaha
Loetje
 Loetje - donderdag 15 augustus 2019 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 19:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar staat ons centrale duo achterin dan niet structureel te ver achteruit? Of althans een van de twee.
Beiden. Maar het meeste te ver achteruit. En dat haal ik dan uit de overalsituaties tegen. Dan heb je vaak de 2 CVs en een back nog tegen 4 of 5 man.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 augustus 2019 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zag met bij een corner Huntelaar ook heel duidelijk sturen en mensen neerzetten om die omschakeling te voorkomen.

Het zit hem volgens mij echt in die afstanden en niet in de kwaliteiten van die jongens.
Voetballend aspect staat al jaren niet meer ter discussie. Kijk maar wat een aanvallen Ajax soms op de mat legt. En dat komt vanuit achteruit. Het zit hem echt in zonder bal en balverlies als er teveel man diep staan.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 15 augustus 2019 - 22:45   quote  deeplink  
Ajax huurt Filip Frei van FC Zürich
Ajax heeft overeenstemming bereikt met FC Zürich en Filip Frei. De rechtsbenige speler wordt gehuurd van de Zwitserse club, waar hij op dit moment onder contract staat. De huur kent een looptijd van één seizoen, tot en met 30 juni 2020. In de overeenkomst is tevens een optie tot koop opgenomen.

Filip Frei werd op 7 januari 2001 geboren in het Zwitserse Kilchberg. Hij is toegevoegd aan de selectie van Ajax O19.

Link

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2019 door Hasjkoph --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 15 augustus 2019 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 22:45 schreef Hasjkoph het volgende:
Ajax huurt Filip Frei van FC Zürich
Ajax heeft overeenstemming bereikt met FC Zürich en Filip Frei. De rechtsbenige speler wordt gehuurd van de Zwitserse club, waar hij op dit moment onder contract staat. De huur kent een looptijd van één seizoen, tot en met 30 juni 2020. In de overeenkomst is tevens een optie tot koop opgenomen.

Filip Frei werd op 7 januari 2001 geboren in het Zwitserse Kilchberg. Hij is toegevoegd aan de selectie van Ajax O19.

Link
Apart dat het een huurovereenkomst is in eerste instantie. Iemand die hier iets meer over weet?
Eide
 Eide - vrijdag 16 augustus 2019 - 00:09   quote  deeplink  
Vooral een linksback. Maar liefst 1.62 klein.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2019 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2019 - 22:46 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Apart dat het een huurovereenkomst is in eerste instantie. Iemand die hier iets meer over weet?
Speler gehaald voor o19. Nu een jaar mee laten spelen is makkelijker beoordelen dan enkele korte stages. Nu kun je hem over een heel jaar beoordelen en daarna voor een vast bedrag overnemen als blijkt dat hij geschikt is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2019 - 08:58   quote  deeplink  
Het duizelt! Alsof ik oude topics zit te lezen. Zie ineens namen als Eindhovense Ajaxfan, Freakie en Jack Huntelaar voorbij komen! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2019 door Ajax Warrior --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 16 augustus 2019 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 08:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
Het duizelt! Alsof ik oude topics zit te lezen. Zie ineens namen als Eindhovense Ajaxfan, Freakie en Jack Huntelaar voorbij komen! ;-)
Nooit weggeweest, altijd mee blijven lezen.
De sfeer is een lange tijd niet best geweest. Gelukkig nu weer wat beter en wordt er weer over voetbal gesproken.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 augustus 2019 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 10:28 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

En wordt er weer over voetbal gesproken.
Daarom gaat het ook mis ;-)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 augustus 2019 - 12:38   quote  deeplink  
weet iemand iets over olmo van zagreb qua voetballer ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 16 augustus 2019 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 12:38 schreef nummer10 het volgende:
weet iemand iets over olmo van zagreb qua voetballer ?
Ajax heeft een vijfjarig contract klaarliggen voor Dani Olmo. De Amsterdammers hebben, zoals eerder al in Spaanse media werd beweerd, een bod uitgebracht van 22 miljoen euro en veertig procent doorverkooppercentage. (La Gazzetta dello Sport)
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 16 augustus 2019 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 12:46 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ajax heeft een vijfjarig contract klaarliggen voor Dani Olmo. De Amsterdammers hebben, zoals eerder al in Spaanse media werd beweerd, een bod uitgebracht van 22 miljoen euro en veertig procent doorverkooppercentage. (La Gazzetta dello Sport)
Vind deze deal maar niks, mocht het waar zijn.
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 augustus 2019 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 12:47 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Vind deze deal maar niks, mocht het waar zijn.
Geloof ook niet dat je iemand 40% geeft. Misschien tot een bepaald bedrag.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 augustus 2019 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 12:46 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ajax heeft een vijfjarig contract klaarliggen voor Dani Olmo. De Amsterdammers hebben, zoals eerder al in Spaanse media werd beweerd, een bod uitgebracht van 22 miljoen euro en veertig procent doorverkooppercentage. (La Gazzetta dello Sport)
ja die las ik, en dat het een spaans toptalent is, maar qua voetballer ? puur buitenspeler of middenvelder ? waar komt die het beste tot zijn recht..
remco k
 remco k - vrijdag 16 augustus 2019 - 14:42   quote  deeplink  
Volgens ten Hag absoluut niet waar wat Olmo betreft
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 augustus 2019 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 14:42 schreef remco k het volgende:
Volgens ten Hag absoluut niet waar wat Olmo betreft
Qua transfer niet of?
Loetje
 Loetje - vrijdag 16 augustus 2019 - 14:54   quote  deeplink  
Ik geloof het ook niet trouwens
remco k
 remco k - vrijdag 16 augustus 2019 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 14:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Qua transfer niet of?
De geruchten over Ajax en deze speler.
Eide
 Eide - vrijdag 16 augustus 2019 - 16:06   quote  deeplink  
Het gerucht over Olmo is door Ten Hag en Ajaxvolger Verweij beide tot onzin (vooralsnog) verklaard. Ook Overmars heeft aangegeven dat er in principe niets meer gebeurd als niemand meer vertrekt.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 16 augustus 2019 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 16:06 schreef Eide het volgende:
Het gerucht over Olmo is door Ten Hag en Ajaxvolger Verweij beide tot onzin (vooralsnog) verklaard. Ook Overmars heeft aangegeven dat er in principe niets meer gebeurd als niemand meer vertrekt.
misschien op een shortlist mocht vdbeek of wie ook alsnog vertrekken..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 augustus 2019 - 02:18   quote  deeplink  
schone... grote fout van tenhag en overmars....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 augustus 2019 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 16:06 schreef Eide het volgende:
Het gerucht over Olmo is door Ten Hag en Ajaxvolger Verweij beide tot onzin (vooralsnog) verklaard. Ook Overmars heeft aangegeven dat er in principe niets meer gebeurd als niemand meer vertrekt.
Maar waarom zouden ze ons vertellen als het wel waar is?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 augustus 2019 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2019 - 10:28 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Nooit weggeweest, altijd mee blijven lezen.
De sfeer is een lange tijd niet best geweest. Gelukkig nu weer wat beter en wordt er weer over voetbal gesproken.
Maar als je mee leest kan je dat niet zien toch?
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - zaterdag 17 augustus 2019 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2019 - 08:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar als je mee leest kan je dat niet zien toch?
Wat kan je niet zien?
remco k
 remco k - zaterdag 17 augustus 2019 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2019 - 02:18 schreef nummer10 het volgende:
schone... grote fout van tenhag en overmars....
Volgens mij was het de wens van de speler zelf. En heeft Ajax dit hem gegund. Hij gaf zelf ook aan dat ie afgelopen seizoen vaak na 65 minuten helemaal op en leeg was.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 augustus 2019 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2019 - 11:03 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Wat kan je niet zien?
Dat je mee leest. Dus dat weet ik dan toch niet.
nummer10
 nummer10 - zondag 18 augustus 2019 - 02:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2019 - 16:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij was het de wens van de speler zelf. En heeft Ajax dit hem gegund. Hij gaf zelf ook aan dat ie afgelopen seizoen vaak na 65 minuten helemaal op en leeg was.
klopt.. en zeer netjes van ajax ! maar had liever schone op 6 dan blind of marin ;)
remco k
 remco k - zondag 18 augustus 2019 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 - 02:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt.. en zeer netjes van ajax ! maar had liever schone op 6 dan blind of marin ;)
Het is weer even zoeken. En Schone heeft een geweldig seizoen gedraaid afgelopen jaar. Maar als hij zelf ook min of meer aangeeft het niet meer te kunnen belopen. En Blind wordt in mijn ogen volledig onterecht als zondebok gezocht.

Gister was in een groot deel van de wedstrijd de afstemming van achter naar midden en naar voren al een stuk beter wat afstanden betreft.

Nog niet perfect maar dat kan ook niet als het nu al een paar wedstrijden ronduit slecht was afgestemd.

Sowieso zijn we daar hier echt de koning in. Spelers al afschrijven nog voordat ze amper een kans hebben. En ja dat deed ik voorheen zelf ook. Maar ik heb van schone Veltman en Blind wel geleerd dat dit niet zou moeten.

Marin en Blind is op papier en als je hun kwaliteiten bekijkt een geweldig defensief duo op het middenveld. Dat heeft echter wel tijd nodig.

En aan de bal is het ook geen enkel probleem. Beide heren weten goed de voorste linie te vinden.

Enige probleem is de afstand Noor voor en achter in de omschakeling. En dat heeft 0.0 met snelheid van de beide heren te maken. Eerder met het kiezen van de juiste momenten en van elkaar leren herkennen wie wanneer wat doet.
AkaS
 AkaS - zondag 18 augustus 2019 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 - 10:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is weer even zoeken. En Schone heeft een geweldig seizoen gedraaid afgelopen jaar. Maar als hij zelf ook min of meer aangeeft het niet meer te kunnen belopen. En Blind wordt in mijn ogen volledig onterecht als zondebok gezocht.

Gister was in een groot deel van de wedstrijd de afstemming van achter naar midden en naar voren al een stuk beter wat afstanden betreft.

Nog niet perfect maar dat kan ook niet als het nu al een paar wedstrijden ronduit slecht was afgestemd.

Sowieso zijn we daar hier echt de koning in. Spelers al afschrijven nog voordat ze amper een kans hebben. En ja dat deed ik voorheen zelf ook. Maar ik heb van schone Veltman en Blind wel geleerd dat dit niet zou moeten.

Marin en Blind is op papier en als je hun kwaliteiten bekijkt een geweldig defensief duo op het middenveld. Dat heeft echter wel tijd nodig.

En aan de bal is het ook geen enkel probleem. Beide heren weten goed de voorste linie te vinden.

Enige probleem is de afstand Noor voor en achter in de omschakeling. En dat heeft 0.0 met snelheid van de beide heren te maken. Eerder met het kiezen van de juiste momenten en van elkaar leren herkennen wie wanneer wat doet.
Misschien heb je gelijk wat betreft een betere afstemming... Maar we speelden tegen VVV, kom op man. En waar PAOK druk zette en wilde voetballen speelde VVV echt alleen om het verlies te beperken.

Viel mij op dat Alvarez shirtnummer 4 droeg...Duidt op een beoogde plek centraal achterin lijkt mij... Hij beviel mij overigens meer dan goed. Goed gescout volgens mij!
remco k
 remco k - zondag 18 augustus 2019 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2019 - 10:23 schreef AkaS het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk wat betreft een betere afstemming... Maar we speelden tegen VVV, kom op man. En waar PAOK druk zette en wilde voetballen speelde VVV echt alleen om het verlies te beperken.

Viel mij op dat Alvarez shirtnummer 4 droeg...Duidt op een beoogde plek centraal achterin lijkt mij... Hij beviel mij overigens meer dan goed. Goed gescout volgens mij!
Klopt dat het vvv is. Maar ik heb heel bewust verlopen die onderlinge afstanden gelet. En dat heeft niet zoveel met een tegenstander te maken maar meer met positie kiezen. En het was zeker nog niet goed genoeg. Maar het was al wel een heel stuk beter dan de vorige potjes. De tijd zal uitwijzen of dat een incident was of dat het gewoon verbeterd is.

En paok wilde toch ook niet voetballen. Die speelde juist vol op de counter en tweede ballen.

Ajax is er nog lang niet. Maar het is niet allemaal kommer en kwijl.
nummer10
 nummer10 - maandag 19 augustus 2019 - 00:45   quote  deeplink  
20 mil voor een dolberg aka fisscher.. zeer netjes van overmars !!
p111
 p111 - maandag 19 augustus 2019 - 09:02   quote  deeplink  
Voor een spits die al bijna 2 jaar amper speelt !!!! 20 miljoen die wereld is helemaal op hol geslagen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 19 augustus 2019 - 10:36   quote  deeplink  
Dolberg had een mentaal probleem. Het ijskonijn was geen team speler, maar heeft enorm veel talent. Alleen Bosz kon hem raken, daarna is het helemaal misgegaan met Dolberg. Echt zonde, want hij heeft een enorme potentie. 20 miljoen dat op kan lopen tot 25m, tja aan de ene kant zonde en aan de andere kant vind ik het ook wel prima. Hij heeft echt zijn kansen gehad, maar niet gepakt. Als ik Dolberg was zou ik zoveel kijken naar Huntelaar
remco k
 remco k - maandag 19 augustus 2019 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2019 - 10:36 schreef Ajax we love you het volgende:
Dolberg had een mentaal probleem. Het ijskonijn was geen team speler, maar heeft enorm veel talent. Alleen Bosz kon hem raken, daarna is het helemaal misgegaan met Dolberg. Echt zonde, want hij heeft een enorme potentie. 20 miljoen dat op kan lopen tot 25m, tja aan de ene kant zonde en aan de andere kant vind ik het ook wel prima. Hij heeft echt zijn kansen gehad, maar niet gepakt. Als ik Dolberg was zou ik zoveel kijken naar Huntelaar
Zeker heel knap van Overmars. Ik ben echt benieuwd of hij een een nieuwe omgeving met andere mensen om zich heen zichzelf kan hervinden en dat zijn talent er dan alsnog uit komt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 01:21   quote  deeplink  
Sluit niet uit dat hij het zo opleeft daar als Cvitanich toen.

Als die in vorm komt, zal die niet tot de beste horen, maar wel tot de top 15 meest dodelijke spitsen ter wereld en dat meen ik echt. Qua totaalheid natuurlijk nooit.

Maar tot aan januari, je had qua spel niets aan hem, maar wat was deze gast dodelijk. Gaf hem geen kans in de 16!
Peterhs
 Peterhs - maandag 26 augustus 2019 - 08:17   quote  deeplink  
Zou Ben Arfa of Fredy Guarin iets zijn voor ons op middenveld? Wilfried Bony voorhoede. Zijn allen transfervrij op te pikken.
Eide
 Eide - maandag 26 augustus 2019 - 14:57   quote  deeplink  
Donny heeft gelukkig geen (af)gescheurde hamstring. Helaas is een hamstringverrekking ook een redelijke slepende blessure waar je normaal gesproken wel een paar weken mee zoet bent. Positief is dat hij daardoor wel meteen minder aantrekkelijk is op de transfermarkt.
Loetje
 Loetje - maandag 26 augustus 2019 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2019 - 14:57 schreef Eide het volgende:
Donny heeft gelukkig geen (af)gescheurde hamstring. Helaas is een hamstringverrekking ook een redelijke slepende blessure waar je normaal gesproken wel een paar weken mee zoet bent. Positief is dat hij daardoor wel meteen minder aantrekkelijk is op de transfermarkt.
Maar PSV uit dus ook waarschijnlijk in gevaar?
Eide
 Eide - maandag 26 augustus 2019 - 16:22   quote  deeplink  
Dat lijkt mij wel. Alles hangt af van hoe veel schade er is, maar dit is normaal gesproken wel een kwestie van weken.
Eide
 Eide - donderdag 29 augustus 2019 - 05:19   quote  deeplink  
Dani de Wit naar AZ. Ajax ontvangt naar verluid 2 miljoen.
Bron
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 10:48   quote  deeplink  
Heel apart, die jongen viel gister nog in en behoort dus duidelijk tot de plannen van ten Hag??
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 29 augustus 2019 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 10:48 schreef remco k het volgende:
Heel apart, die jongen viel gister nog in en behoort dus duidelijk tot de plannen van ten Hag??
....Op de dag van de wedstrijd tussen Ajax en APOEL Nicosia (2-0) sloten beide clubs de overeenkomst. Het was dan ook geen toeval dat De Wit nog vier minuten mocht opdraven als vervanger van Hakim Ziyech. Erik ten Hag gunde de jeugdexponent een 'super-afscheid "De trainer van Ajax liet de middenvelder tegen APOEL Nicosia (2-0) vlak voor tijd invallen als vervanger van Hakim Ziyech en kon zich zodoende nog één keer aan de fans tonen."...
Aldus de Telegraaf
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 11:13 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

....Op de dag van de wedstrijd tussen Ajax en APOEL Nicosia (2-0) sloten beide clubs de overeenkomst. Het was dan ook geen toeval dat De Wit nog vier minuten mocht opdraven als vervanger van Hakim Ziyech. Erik ten Hag gunde de jeugdexponent een 'super-afscheid "De trainer van Ajax liet de middenvelder tegen APOEL Nicosia (2-0) vlak voor tijd invallen als vervanger van Hakim Ziyech en kon zich zodoende nog één keer aan de fans tonen."...
Aldus de Telegraaf
Hij speelde al meer en regelmatig als invalller voor van de Beek.

Overigens de telegraaf. Tsjaa.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0141329