BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 13:36   quote  deeplink  
Overmars haalt er gewoon nog dik 20 miljoen uit voor Dolberg....
Eide
 Eide - donderdag 29 augustus 2019 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 11:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelde al meer en regelmatig als invalller voor van de Beek.

Overigens de telegraaf. Tsjaa.
Maar Ajax heeft veel middenvelders gehaald en naar verluid waren er 15(!!) Nederlandse profclubs met intresse voor De Wit. Daarnaast moeten Ajax en AZ, als dit waar is, al even in gesprek zijn. Aangezien je met deadlines zit voor het aanmelden van spelers snap ik wel dat Ajax dit nog even Apoel thuis heeft willen heenwippen.

Als dit dan een bedankwissel was vind ik dat een mooi gebaar. Ook opmerkelijk aangezien dat gebaar ogenschijnlijk ten koste gaat van Promes.
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - donderdag 29 augustus 2019 - 14:27   quote  deeplink  
Ik zal het eeuwig zonde vinden dat Dolberg nooit zijn potentie vervuld heeft hopelijk kan hij zich bij Nice beter ontplooien
Gezien de afgelopen twee seizoenen is 20 miljoen heel behoorlijk gedaan door overmars
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 14:40   quote  deeplink  
Ajax harkt aan transfers gewoon 202 miljoen ofzo binnen, exc bonussen. En dan nog de 92 miljoen aan de CL afgelopen jaar en de 47.5 miljoen dit jaar. Daarbij het enorme vermogen wat de club daarvoor al had van ruim 100 miljoen. Bizar en knap gedaan. Is wel eens anders geweest.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 13:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar Ajax heeft veel middenvelders gehaald en naar verluid waren er 15(!!) Nederlandse profclubs met intresse voor De Wit. Daarnaast moeten Ajax en AZ, als dit waar is, al even in gesprek zijn. Aangezien je met deadlines zit voor het aanmelden van spelers snap ik wel dat Ajax dit nog even Apoel thuis heeft willen heenwippen.

Als dit dan een bedankwissel was vind ik dat een mooi gebaar. Ook opmerkelijk aangezien dat gebaar ogenschijnlijk ten koste gaat van Promes.
Eigenlijk heeft Ajax toch alleen Marin gehaald? Alvarez krijgt toch niet voor niets nummer 4? HIj kan er spelen en het pakt goed uit, maar denk niet dat hij daarvoor gehaald is?

Misschien vinden ze hem niet zo goed als wat ze voor ogen hebben.

En misschien gaan ze met andere eigen jeugd proberen die gaten in te vullen.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 13:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar Ajax heeft veel middenvelders gehaald en naar verluid waren er 15(!!) Nederlandse profclubs met intresse voor De Wit. Daarnaast moeten Ajax en AZ, als dit waar is, al even in gesprek zijn. Aangezien je met deadlines zit voor het aanmelden van spelers snap ik wel dat Ajax dit nog even Apoel thuis heeft willen heenwippen.

Als dit dan een bedankwissel was vind ik dat een mooi gebaar. Ook opmerkelijk aangezien dat gebaar ogenschijnlijk ten koste gaat van Promes.
Dat beweerde Kraay. Die neem ik niet serieus.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 14:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft Ajax toch alleen Marin gehaald? Alvarez krijgt toch niet voor niets nummer 4? HIj kan er spelen en het pakt goed uit, maar denk niet dat hij daarvoor gehaald is?

Misschien vinden ze hem niet zo goed als wat ze voor ogen hebben.

En misschien gaan ze met andere eigen jeugd proberen die gaten in te vullen.
Zal in ieder geval iets op het middenveld moeten gebeuren. Of goede jeugd of 1 gerichte aankoop daar.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 29 augustus 2019 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 14:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zal in ieder geval iets op het middenveld moeten gebeuren. Of goede jeugd of 1 gerichte aankoop daar.
De gerichte aankoop zou nog Propper of de Roon kunnen zijn. Beide verdedigende middenvelders.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 15:56 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

De gerichte aankoop zou nog Propper of de Roon kunnen zijn. Beide verdedigende middenvelders.
Ik ben fan van beiden. Maar als Ziyech weer terug naar voren gaat, zijn de opties na Donny ook heel nihil. Het wordt dan al gauw een aanvaller die daar komt. En als ik ergens geen fan van bent, is spelers zetten op een positie die niet van hun is. Tegen grote tegenstanders val je 9 van de 10 keer dan finaal door de mand.

De Roon is trouwens echt een baas geworden. Maar ook gruwelijk goed in de opbouw. Hateboer doet het daar ook geweldig trouwens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2019 door Loetje --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 29 augustus 2019 - 16:01   quote  deeplink  
Veltman heeft ook zijn contract verlengd tot zomer 2021. Goede zaak. m.i.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 16:04   quote  deeplink  
Uitstekende zaak. Al zal het normaal allemaal zijn om te voorkomen dat er volgend jaar een hoop voor een schijntje vertrekken.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2019 - 16:04   quote  deeplink  
Nou. Veltman bashers kom er maar in. Hahahaha
Eide
 Eide - donderdag 29 augustus 2019 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 16:04 schreef remco k het volgende:
Nou. Veltman bashers kom er maar in. Hahahaha
Een jaartje bijgetekend. Prima. Krijg je dit jaar geen gedoe met transfervrije status en het is een mooie wederzijdse blijk van waardering.
Loetje
 Loetje - donderdag 29 augustus 2019 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2019 - 16:04 schreef remco k het volgende:
Nou. Veltman bashers kom er maar in. Hahahaha
Hahahahaha! Jij zegt het, ik dacht het...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 augustus 2019 - 09:34   quote  deeplink  
vorige jaar te slecht en kreeg geen verlenging en mocht vertrekken, en nu een jaartje erbij... ajax had denk ik verwacht dat kik en schuurs verder waren.. als dat zo was geweest was veltman nu vertrokken, maar veltman is niet het niveau waar ajax naar toe wil maar is puur uit gebrek aan beter op dit moment.. begrijp me goed mensen het is niks tegen veltman, vind hem alleen niet goed genoeg als basis wat ajax behoord tehebben, backup op rechtsback kan het prima
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 augustus 2019 - 10:57   quote  deeplink  
remco dat was gewoon afscheid voor hem, viel amper in en eigenlijk zag ik niet veel in hem... en lees nu net dat castillo terug is....
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 augustus 2019 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2019 - 10:57 schreef nummer10 het volgende:
remco dat was gewoon afscheid voor hem, viel amper in en eigenlijk zag ik niet veel in hem... en lees nu net dat castillo terug is....
Waarom een linksback huren vraag ik me af..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 augustus 2019 - 11:34   quote  deeplink  
optie tot koop...
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2019 - 11:52   quote  deeplink  
Was een groot talent toch, die jongen wordt ook niet voor het eerste gehaald nu, die gaat bij jong meedoen vermoed ik.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 augustus 2019 - 11:59   quote  deeplink  
dat denk ik ook
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 augustus 2019 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2019 - 11:34 schreef nummer10 het volgende:
optie tot koop...
Ok dan begrijp ik het iets beter
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 augustus 2019 - 14:01   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/893163/schreuder-lekt-naar-media-na-het-tweede-appje-zeiden-we-dit-is-niet-ok-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 augustus 2019 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2019 - 11:52 schreef remco k het volgende:
Was een groot talent toch, die jongen wordt ook niet voor het eerste gehaald nu, die gaat bij jong meedoen vermoed ik.
Vind het een rare aankoop. Als dit dan het buitenkansje was...

Zal niets meer bijkomen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 augustus 2019 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2019 - 14:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind het een rare aankoop. Als dit dan het buitenkansje was...

Zal niets meer bijkomen.
Buitenkansje had meer een type Mitroglu moeten zijn lijkt mij. Geen Linksback voor jong Ajax..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 augustus 2019 - 15:32   quote  deeplink  
Of Jan Vertonghen
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2019 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 augustus 2019 - 14:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind het een rare aankoop. Als dit dan het buitenkansje was...

Zal niets meer bijkomen.
Daarom. Dit zie ik ook niet als dat buitenkansje. En Ajax zelf denk ik ook niet.
Eide
 Eide - vrijdag 30 augustus 2019 - 18:22   quote  deeplink  
Ach, als je een voormalig toptalent op die manier makkelijk weer kan binnen hengelen.... dit zijn van die transfers die geen auw doen, maar op termijn misschien nog wel eens waardevol kunnen zijn. Optie tot koop inbegrepen maar je zit hooguit een jaar vast aan zo'n gozer. Prima denk ik.
Eide
 Eide - zondag 01 september 2019 - 13:24   quote  deeplink  
'AJAX NEEMT DEFINITIEF AFSCHEID VAN CASSIERRA'

Ajax heeft volgens De Telegraaf overeenstemming bereikt met het Portugese Belenenses over de verkoop van Mateo Cassierra. De Colombiaanse spits kwam in 2016 naar Amsterdam, maar werd nooit een vaste waarde.

Het is niet bekend hoeveel de Amsterdammers ontvangen voor de 22-jarige spits. De Telegraaf weet te melden dat Ajax een doorverkooppercentage van veertig procent heeft bedongen in de onderhandelingen. Na verhuurperiodes aan FC Groningen en het Argentijnse Racing lijkt een definitief afscheid nu aanstaande.

Cassierra scoorde slechts drie keer in het eerste elftal van Ajax. Hij was een stuk trefzekerder in het shirt van Jong Ajax. Voor dat team maakte de Colombiaan in totaal 29 doelpunten in 46 wedstrijden.

Bron
Loetje
 Loetje - zondag 01 september 2019 - 13:57   quote  deeplink  
Ook dst blijft een raadsel waarom die nooit een echte kans heeft gehad
remco k
 remco k - zondag 01 september 2019 - 14:16   quote  deeplink  
Op basis van zijn prestaties bij Jong had dat wel eens gemogen. Op basis van zijn prestaties tijdens verhuur volledig logisch dat ie weg moet.
Eide
 Eide - zondag 01 september 2019 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 13:57 schreef Loetje het volgende:
Ook dst blijft een raadsel waarom die nooit een echte kans heeft gehad
Nou ja, 21 wedstrijden in Ajax 1. Toegegeven, de meeste als wissel maar toch. Bij Groningen ook door de mand gevallen.
Loetje
 Loetje - zondag 01 september 2019 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 14:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou ja, 21 wedstrijden in Ajax 1. Toegegeven, de meeste als wissel maar toch. Bij Groningen ook door de mand gevallen.
Het moment bij Ajax liep het enorm goed in Jong Ajax. Toen amper kansen. 6 minuten noem ik geen kansen. Erna minder geworden
Eide
 Eide - maandag 02 september 2019 - 16:48   quote  deeplink  
Magallan voor een jaar op huurbasis naar Alaves
Eide
 Eide - woensdag 04 september 2019 - 16:29   quote  deeplink  
Casseira definitief verkocht aan een of andere Portugese club. Ik wens hem veel succes.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 september 2019 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 september 2019 - 16:29 schreef Eide het volgende:
Casseira definitief verkocht aan een of andere Portugese club. Ik wens hem veel succes.
Ik ook, hoop dat hij daar weer de draad op pakt zoals hij bij Jong Ajax speelde!
remco k
 remco k - vrijdag 06 september 2019 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 september 2019 - 21:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ook, hoop dat hij daar weer de draad op pakt zoals hij bij Jong Ajax speelde!
Zeker. Heel bijzonder dat hij op die goede momenten geen kans bij 1 kreeg.
Eide
 Eide - zaterdag 07 september 2019 - 23:55   quote  deeplink  
Mazraoui geblesseerd uitgevallen bij Marokko.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 09 september 2019 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 september 2019 - 23:55 schreef Eide het volgende:
Mazraoui geblesseerd uitgevallen bij Marokko.
Jammer voor hem, wel beter voor Ajax. Heel goed speelde hij nou ook weer niet. Ik zal hem in het geval niet missen.
Loetje
 Loetje - maandag 09 september 2019 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 september 2019 - 15:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jammer voor hem, wel beter voor Ajax. Heel goed speelde hij nou ook weer niet. Ik zal hem in het geval niet missen.
Geen enkele blessure is goed voor iemand. Dat slaat echt helemaal nergens op
Eide
 Eide - maandag 09 september 2019 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 september 2019 - 15:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jammer voor hem, wel beter voor Ajax. Heel goed speelde hij nou ook weer niet. Ik zal hem in het geval niet missen.
Onzin. Je hebt in een lang seizoen iedereen nodig.
remco k
 remco k - maandag 09 september 2019 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 september 2019 - 15:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jammer voor hem, wel beter voor Ajax. Heel goed speelde hij nou ook weer niet. Ik zal hem in het geval niet missen.
Geen enkele blessure binnen de selectie is goed voor de club.
Eide
 Eide - dinsdag 10 september 2019 - 07:09   quote  deeplink  
Ik vind 't wel mooi hoor, voor Joël Veltman, de onuitroeibare.

Typisch zo'n speler waarvan het publiek tettert dat 'ie er niks van kan, terwijl Bosz, Ten Hag en Koeman (soms na even aankijken) tot een andere conclusie komen.

Terug geknokt in Ajax 1 en nu in Oranje. Joël is niet gepolijst, een natuurtalent of een speler die je als eerste op het wedstrijdformulier zet. Hij is wel een verbeten vechter die geen moment het hoofd laat hangen.

Als je geen respect kan opbrengen voor Joël Veltman en niet kan genieten van zijn mentaliteit... dan hou je niet van voetbal.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 september 2019 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 september 2019 - 07:09 schreef Eide het volgende:
Ik vind 't wel mooi hoor, voor Joël Veltman, de onuitroeibare.

Typisch zo'n speler waarvan het publiek tettert dat 'ie er niks van kan, terwijl Bosz, Ten Hag en Koeman (soms na even aankijken) tot een andere conclusie komen.

Terug geknokt in Ajax 1 en nu in Oranje. Joël is niet gepolijst, een natuurtalent of een speler die je als eerste op het wedstrijdformulier zet. Hij is wel een verbeten vechter die geen moment het hoofd laat hangen.

Als je geen respect kan opbrengen voor Joël Veltman en niet kan genieten van zijn mentaliteit... dan hou je niet van voetbal.
Beetje een soort Schöne he... Volgens de publieke opinie altijd degene die er als eerste uit mag, maar altijd uiteindelijk weer wordt opgesteld door iedere trainer en uiteindelijk zijn waarde weer kent.

En dat is de reden dat ik me ook altijd sterk maak voor dit soort jongens.

En daarbij, ze klagen nooit!
Eide
 Eide - dinsdag 10 september 2019 - 09:18   quote  deeplink  
Ik denk echt niet dat hij in het huidige Ajax basisspeler zou moeten zijn. Het is alleen wel heerlijk om dit soort onverzettelijke spelers te hebben.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 september 2019 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 september 2019 - 09:18 schreef Eide het volgende:
Ik denk echt niet dat hij in het huidige Ajax basisspeler zou moeten zijn. Het is alleen wel heerlijk om dit soort onverzettelijke spelers te hebben.
Je bedoeld Veltman?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 september 2019 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 september 2019 - 08:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Beetje een soort Schöne he... Volgens de publieke opinie altijd degene die er als eerste uit mag, maar altijd uiteindelijk weer wordt opgesteld door iedere trainer en uiteindelijk zijn waarde weer kent.

En dat is de reden dat ik me ook altijd sterk maak voor dit soort jongens.

En daarbij, ze klagen nooit!
Vind dat ze je talenten in de weg zitten terwijl ze nooit top zullen worden. Misschien nog leuk voor de breedte maar verder niet.

Je kan niet groeien als je op zulke spelers blijft bouwen.

A ze maken nooit een grote transfer
B ze zijn niet van een goed niveau
C ze zitten jeugd in de weg

Eigenlijk zijn ze dus niet interessant want er kan of een sterkere speler op hun positie of een groter talent. De 1 is beter voor je niveau de ander beter voor je financiële status.

Ik denk dat Ajax beter af is zonder Veltmans en Schöne's.
remco k
 remco k - dinsdag 10 september 2019 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 september 2019 - 14:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind dat ze je talenten in de weg zitten terwijl ze nooit top zullen worden. Misschien nog leuk voor de breedte maar verder niet.

Je kan niet groeien als je op zulke spelers blijft bouwen.

A ze maken nooit een grote transfer
B ze zijn niet van een goed niveau
C ze zitten jeugd in de weg

Eigenlijk zijn ze dus niet interessant want er kan of een sterkere speler op hun positie of een groter talent. De 1 is beter voor je niveau de ander beter voor je financiële status.

Ik denk dat Ajax beter af is zonder Veltmans en Schöne's.
Ajax is als club toch een stuk sterker geworden tijdens de aanwezigheid van Veltman en Schone. Beide heren waren er immers in wel de EL finale als de CL halve finales bij.. Volgens mij is dat al het groeien wat je bij Ajax zou willen zien toch.

Zou het misschien wel zo zijn dat je juist niet zonder dit soort jongens kan bij Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 september 2019 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 september 2019 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 september 2019 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax is als club toch een stuk sterker geworden tijdens de aanwezigheid van Veltman en Schone. Beide heren waren er immers in wel de EL finale als de CL halve finales bij.. Volgens mij is dat al het groeien wat je bij Ajax zou willen zien toch.

Zou het misschien wel zo zijn dat je juist niet zonder dit soort jongens kan bij Ajax.
Zeker niet mee eens. Enige wat ze brengen is rust en goede mentaliteit als pluspunten
Veltman heeft ook niet eens zoveel gebracht tijdens behalen finale El. Schöne mogelijk nog wel meer.

In mijn ogen kan er gewoon beter een talent met meer potentie staan. Een oudere speler die alles gezien heeft(bv Huntelaar) of een jongere aankoop met potentie(Sanchez Nico ect.)

Door spelers als Veltman Schöne kom je juist tot stilstand. Worden niet beter leveren niets op en voegen te weinig toe.
remco k
 remco k - dinsdag 10 september 2019 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 september 2019 - 14:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zeker niet mee eens. Enige wat ze brengen is rust en goede mentaliteit als pluspunten
Veltman heeft ook niet eens zoveel gebracht tijdens behalen finale El. Schöne mogelijk nog wel meer.

In mijn ogen kan er gewoon beter een talent met meer potentie staan. Een oudere speler die alles gezien heeft(bv Huntelaar) of een jongere aankoop met potentie(Sanchez Nico ect.)

Door spelers als Veltman Schöne kom je juist tot stilstand. Worden niet beter leveren niets op en voegen te weinig toe.
Die jongens brengen stabiliteit en zijn in staat jongeren te begeleiden. Meer dan voldoende interviews van die jonge gasten die dat zelf al aangeven.

En Veltman speelde dat seizoen gewoon 44 wedstrijden en was de aanvoerder.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 10 september 2019 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 september 2019 - 15:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Die jongens brengen stabiliteit en zijn in staat jongeren te begeleiden. Meer dan voldoende interviews van die jonge gasten die dat zelf al aangeven.

En Veltman speelde dat seizoen gewoon 44 wedstrijden en was de aanvoerder.
Veltman ipv EL had hij weinig met CL te maken. Excuus.
Maar stabiliteit heb je wel gelijk in maar denk dat ze begeleidend prima zijn naast het veld vooral. Niet bij de eerste 11. Sportief en Finacieel gezien zijn ze gewoon niet interessant.

Bij deze twee nemen ze nog wel internationale ervaring mee in de vorm van hun interlands dat is nog wel een pluspunt. Toch denk ik dat ze van een Huntelaar die alles gezien heeft meer kunnen leren.

Toch vind ik bij Veltman dat hij in de grote wedstrijden domme dingen gaat doen kaarten pakken. Komt puur voort uit onkunde.

Schöne door de mand viel in grote wedstrijden waar hij teveel moest gaan meelopen en maar met zijn kont op de 16 ging hangen.

Ik denk dat je juist 2 jaar uitzonderlijk gepresteerd hebt door een de Ligt en een de Jong.
Met daaromheen een mix van talent(Neres vd beek nico) en ervaring(Tadic,Blind Huntelaar).

Juist Schöne en Veltman vond ik hierin nog steeds de minst goede spelers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0217590