BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax feyenoord

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
JV
 JV - zaterdag 25 mei 2019 - 19:10   quote  deeplink  
Die idioten die rotzooi schoppen tijdend jeugdwedstrijd ajax feyenoord vandaag moeten levenslang stadion verbod krijgen
Tja zo komt er nooit uitpubliek bij de klassieker
Zeer triest
p111
 p111 - zaterdag 25 mei 2019 - 19:26   quote  deeplink  
Slecht gecontroleerd van Ajax op de toekomst ??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 mei 2019 - 19:29   quote  deeplink  
Ja en die gasten die bij de uitwedstrijd de spelersbus van o19 bekogelden en Heitinga verrot scholden ook. En die gasten die bij Swift het nodig vonden kleine kinderen in Ajax-shirts verrot te schelden met zelfs antisemitische leuzen ook. En al die Ajacieden die stickers plakten in de kuip ook! En ga zo maar door.
p111
 p111 - zondag 26 mei 2019 - 15:01   quote  deeplink  
Excact die kakkerlakken zijn geen haar beter !! ook de mini klassieker zonder uitpubliek kan niet anders.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 27 mei 2019 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 mei 2019 - 19:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ja en die gasten die bij de uitwedstrijd de spelersbus van o19 bekogelden en Heitinga verrot scholden ook. En die gasten die bij Swift het nodig vonden kleine kinderen in Ajax-shirts verrot te schelden met zelfs antisemitische leuzen ook. En al die Ajacieden die stickers plakten in de kuip ook! En ga zo maar door.
Gaat toch nooit ophouden. Zolang er haat is en idioten rondlopen zal dit altijd gebeuren. Snap het vanuit "hun" oogpunt ook nog wel. Actie reactie enz. enz. Haat vanuit beide kanten. Ik support mijn club op een andere manier. De echt fanatiekelingen zijn er wel altijd trappen vaker rotzooi.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 28 mei 2019 - 17:18   quote  deeplink  
Het is een beetje triest allemaal. Maarja aan beide kanten hebben we een paar supporters met weinig hersencellen. Je zou als Ajax supporter hier echt boven moeten staan, we zijn toch veel beter op dit moment en hebben een grotere historie.

Er is niets mooier om gezonde rivaliteit te hebben tussen teams. Ajax en Feijenoord is en blijft de echte klassieker, het zijn beide echte clubs die niet door oliesjeiken of locale Eindhovense overheden overeind worden gehouden of waar de naam verbonden is aan een stel gloeilampen.

Ik hoop echt dat we weer klassiekers krijgen waar de bezoekende supporters weer toegelaten wordt. Ik denk dat het verbod zal helpen om de agressie te stoppen. Ik denk zelfs dat als je iedereen weer toelaat, dit soort dingen niet meer gaat gebeuren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax feyenoord









0.0071530