BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het is erg stil betreffende transfers.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
El Salvador
 El Salvador - woensdag 19 juni 2019 - 09:27   quote  deeplink  
Is dit goed nieuws?
Ajax streeft ernaar om de selectie vroeg voor elkaar te hebben.
Buiten Frenkie, waar al op is ingekocht, is er nog niets concreet.
Zou dat betekenen dat de grote uittocht wellicht mee gaat vallen?
Mathijs zal ook wel gaan en daar is ook al op geparticipeerd. Verder nog geen berichten actueel.
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juni 2019 - 10:25   quote  deeplink  
Ajax heeft 4 aankopen gedaan en al het nodige verkocht of verhuurd. Daarbij komt de transfermarkt altijd laat op gang, zeker met de doorgaans grote transfers.

Daarbij kan dit prima in het geruchtentopic!
remco k
 remco k - woensdag 19 juni 2019 - 10:26   quote  deeplink  
Lekker in de geruchten houden inderdaad.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 19 juni 2019 - 19:55   quote  deeplink  
Het is te hopen dat de spelers zelf ook zeggen dat ze bij elkaar blijven als de voor bereidingen eenmaal op gang zijn. ik bedoel daarmee dus als de internationals weer aansluiten......
Wij kunnen alleen maar afwachten....
Eide
 Eide - donderdag 20 juni 2019 - 08:21   quote  deeplink  
Het was vorig seizoen ook zo rustig met transfers rond deze periode. Het lijkt mij toch vooral een goed teken. Rust in de tent.
p111
 p111 - donderdag 20 juni 2019 - 08:43   quote  deeplink  
Ja als het maar niet te lang duurt,het is wel lekker als je op tijd weet met welke spelers je het nw seizoen in gaat.
AkaS
 AkaS - donderdag 20 juni 2019 - 18:59   quote  deeplink  
Overmars slaat toe...!

Ajax slaat grote slag!

Ik ben niet zo blij met deze subjectieve journalistiek... Ik heb nog altijd grote twijfels of ten Hag wel de persoon achter het succes is...

Frenkie, Matthijs, Neres en Ziyech zijn hoogstwaarschijnlijke vertrekken... En wie houdt Donny hier...?

Schreuder van wie gefluisterd wordt dat eigenlijk hij de grote man is...

Maar écht goede aankopen heb ik nog niet gezien!
remco k
 remco k - donderdag 20 juni 2019 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 18:59 schreef AkaS het volgende:
Overmars slaat toe...!

Ajax slaat grote slag!

Ik ben niet zo blij met deze subjectieve journalistiek... Ik heb nog altijd grote twijfels of ten Hag wel de persoon achter het succes is...

Frenkie, Matthijs, Neres en Ziyech zijn hoogstwaarschijnlijke vertrekken... En wie houdt Donny hier...?

Schreuder van wie gefluisterd wordt dat eigenlijk hij de grote man is...

Maar écht goede aankopen heb ik nog niet gezien!
Marin is juist een grote slag toch. Evenals die nieuwe Argentijn.

Dat wij ze niet kennen betekend niets hè. Kende jij Neres tagliafico sanchez voordat ze kwamen?
AkaS
 AkaS - donderdag 20 juni 2019 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 juni 2019 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Marin is juist een grote slag toch. Evenals die nieuwe Argentijn.

Dat wij ze niet kennen betekend niets hè. Kende jij Neres tagliafico sanchez voordat ze kwamen?
Eens, heb daar ook niets op aan te merken.
Loetje
 Loetje - donderdag 20 juni 2019 - 20:51   quote  deeplink  
Marin is echt een hele grote aankoop
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 21 juni 2019 - 11:13   quote  deeplink  
Ook ik vermoed dat Ajax goede aankopen heeft gedaan ,daar vooral met Marin én de Argentijnse verdediger. Mogelijk dat er nóg een onverwachte spectaculaire aankoop wordt gedaan, daar ik dat niet uitsluit.

Ook ben ik blij te horen dat Ten Hag blijft bij Ajax, daar dit ook een zeer goede ontwikkeling is voor Michael Reizger zelf als (mogelijke) nieuwe trainer, mocht Ten Hag weggaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 juni 2019 door Onze Ajax --
JOOD
 JOOD - vrijdag 21 juni 2019 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 11:13 schreef Onze Ajax het volgende:
Ook ik vermoed dat Ajax goede aankopen heeft gedaan ,daar vooral met Marin én de Argentijnse verdediger. Mogelijk dat er nóg een onverwachte spectaculaire aankoop wordt gedaan, daar ik dat niet uitsluit.

Ook ben ik blij te horen dat Ten Hag blijft bij Ajax, daar dit ook een zeer goede ontwikkeling is voor Michael Reizger zelf als (mogelijke) nieuwe trainer, mocht Ten Hag weggaan.
Ik verwacht zeker nog 1 of 2 aankopen net als Blind en Tadic vorig jaar. Wedden dat we volgend jaar een team hebben met nog betere voetballers?
remco k
 remco k - vrijdag 21 juni 2019 - 14:58   quote  deeplink  
Ik denk niet dat we nog beter worden dan vorig seizoen, geloof ik helemaal niets van.

Frenkie en de Ligt zijn niet zomaar te vervangen, en als Ziyech weg zou gaan, lever je zo gigantisch veel creativiteit in, ook die vervang je niet direct.
JOOD
 JOOD - vrijdag 21 juni 2019 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 14:58 schreef remco k het volgende:
Ik denk niet dat we nog beter worden dan vorig seizoen, geloof ik helemaal niets van.

Frenkie en de Ligt zijn niet zomaar te vervangen, en als Ziyech weg zou gaan, lever je zo gigantisch veel creativiteit in, ook die vervang je niet direct.
Ik bedoel niet dat we beter presteren, maar dat we betere voetballers krijgen.
remco k
 remco k - vrijdag 21 juni 2019 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 15:27 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik bedoel niet dat we beter presteren, maar dat we betere voetballers krijgen.
Ook dat niet. We gaan er dit seizoen echt iets op achteruit. Onmogelijk om met betere spelers dan afgelopen seizoen aan de aftrap te komen.

Jongens als Frenkie komen eens in de zoveel jaar voorbij.
p111
 p111 - vrijdag 21 juni 2019 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 15:27 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik bedoel niet dat we beter presteren, maar dat we betere voetballers krijgen.
Nou als Mark dat lukt,krijgt hij een heel groot standbeeld bij de Arena.
JOOD
 JOOD - zaterdag 22 juni 2019 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 juni 2019 - 23:59 schreef p111 het volgende:

[..]

Nou als Mark dat lukt,krijgt hij een heel groot standbeeld bij de Arena.
We gaan het zien! Geld genoeg om te handelen. Scouten zou al gebeurd moeten zijn..
remco k
 remco k - zaterdag 22 juni 2019 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2019 - 07:31 schreef JOOD het volgende:

[..]

We gaan het zien! Geld genoeg om te handelen. Scouten zou al gebeurd moeten zijn..
Ajax geld genoeg om betere spelers te halen dan de Ligt en Frenkie de Jong?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 juni 2019 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2019 - 13:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax geld genoeg om betere spelers te halen dan de Ligt en Frenkie de Jong?
Tuurlijk ga je geen goedkope de Ligt en de Jong vinden. Qua team kun je je nog wel versterken. Bepaalde posities kunnen beter. Hopelijk vinden ze nog genoeg kwaliteit voor komend seizoen.
JOOD
 JOOD - maandag 24 juni 2019 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juni 2019 - 13:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax geld genoeg om betere spelers te halen dan de Ligt en Frenkie de Jong?
Promes, Bergwijn, Propper, Alderweireld/Vertonghen/Hoge hoed aankoop?

Op die manier kun je Tadic in de spits zetten en heb je dus een betere spits dan afgelopen seizoen. 2 flankspelers met diepgang, dat komt de speelstijl alleen maar ten goede en het aantal gecreerde kansen ook.

Ziyech is/was wisselvallig hoor, heel goed en heel nonchalant. Propper is daarentegen veel degelijker en gelijkmatiger. Vd Beek blijft. Marin is heel goed en past wellicht perfect op 6 als vervanger van de Jong.

Verdedigend even kijken hoe dat uit gaat pakken.

Voor nu dus de voorhoede gaat er op vooruit, middenveld blijft ongeveer gelijk. (ja, zelfs als je het verlies van Frenkie meetelt.)

Benieuwd naar de komende weken.........
nummer10
 nummer10 - maandag 24 juni 2019 - 15:01   quote  deeplink  
sorry maar wat je zegt over ziyech klopt natuurlijk voor geen meter.. veruit 1 van de belangrijkste spelers van afgelopen seizoen en propper en ziyech in 1 zin kan natuurlijk niet.. totaal verschillende spelers/possoties

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2019 door nummer10 --
JOOD
 JOOD - maandag 24 juni 2019 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 15:01 schreef nummer10 het volgende:
sorry maar wat je zegt over ziyech klopt natuurlijk voor geen meter.. veruit 1 van de belangrijkste spelers van afgelopen seizoen en propper en ziyech in 1 zin kan natuurlijk niet.. totaal verschillende spelers/possoties
Natuurlijk niet. Laten we alle slechte ballen maar even vergeten voor het gemak. Geniaal, maar oh zo nonchalant.. qua rendement is daar zeker een verbetering mogelijk. Hoeveel schoten, hoeveel daarvan op doel en hoeveel doelpunten van afstand?
remco k
 remco k - maandag 24 juni 2019 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 11:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Promes, Bergwijn, Propper, Alderweireld/Vertonghen/Hoge hoed aankoop?

Op die manier kun je Tadic in de spits zetten en heb je dus een betere spits dan afgelopen seizoen. 2 flankspelers met diepgang, dat komt de speelstijl alleen maar ten goede en het aantal gecreerde kansen ook.

Ziyech is/was wisselvallig hoor, heel goed en heel nonchalant. Propper is daarentegen veel degelijker en gelijkmatiger. Vd Beek blijft. Marin is heel goed en past wellicht perfect op 6 als vervanger van de Jong.

Verdedigend even kijken hoe dat uit gaat pakken.

Voor nu dus de voorhoede gaat er op vooruit, middenveld blijft ongeveer gelijk. (ja, zelfs als je het verlies van Frenkie meetelt.)

Benieuwd naar de komende weken.........
Geen enkele van die spelers is beter dan frenkie of de ligt.

En proper en Ziyech vergelijken. Kerel kijk je überhaupt wel voetbal?

De een speelt als rechtsbuiten. De ander in een controlerende rol op het middenveld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2019 door remco k --
JOOD
 JOOD - dinsdag 25 juni 2019 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2019 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen enkele van die spelers is beter dan frenkie of de ligt.

En proper en Ziyech vergelijken. Kerel kijk je überhaupt wel voetbal?

De een speelt als rechtsbuiten. De ander in een controlerende rol op het middenveld.
Sorry hoor, hosanna Ziyech...

Mist veel te veel schoten op doel, verliest veel te vaak de bal in vergelijking met zijn geniale ballen. En staat rechtsbuiten omdat we daar ‘balverlies kunnen lijden’...

Geef mij maar een goede rechtsbuiten alla Neres ipv een omgeturnde middenvelder die niet kan schieten.

Staat los van het feit dat ik wel degelijk gruwelijk heb genoten van hem afgelopen seizoen, maar voor de voetbalstabiliteit is het beter om hem te verkopen.
remco k
 remco k - dinsdag 25 juni 2019 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 07:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Sorry hoor, hosanna Ziyech...

Mist veel te veel schoten op doel, verliest veel te vaak de bal in vergelijking met zijn geniale ballen. En staat rechtsbuiten omdat we daar ‘balverlies kunnen lijden’...

Geef mij maar een goede rechtsbuiten alla Neres ipv een omgeturnde middenvelder die niet kan schieten.

Staat los van het feit dat ik wel degelijk gruwelijk heb genoten van hem afgelopen seizoen, maar voor de voetbalstabiliteit is het beter om hem te verkopen.
Dan onderschat je echt in alles zijn kwaliteiten en hoe belangrijk hij geweest is. Geen enkele Ajax speler creerde meer kansen dan Ziyech.
En ach, alleen in de ED 16 goals en 17 assists. noem het maar matig.

Ik hoop dat hij nog een jaar blijft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juni 2019 door remco k --
Eide
 Eide - dinsdag 25 juni 2019 - 12:07   quote  deeplink  
Eens Remco.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 juni 2019 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 11:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan onderschat je echt in alles zijn kwaliteiten en hoe belangrijk hij geweest is. Geen enkele Ajax speler creerde meer kansen dan Ziyech.
En ach, alleen in de ED 16 goals en 17 assists. noem het maar matig.

Ik hoop dat hij nog een jaar blijft
Prima speler soms iets te optimistisch of nonchalant hoe je het wilt noemen.
Wel gretig, werkt hard en creëert veel mag van mij ook blijven hoor.
remco k
 remco k - dinsdag 25 juni 2019 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 12:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Prima speler soms iets te optimistisch of nonchalant hoe je het wilt noemen.
Wel gretig, werkt hard en creëert veel mag van mij ook blijven hoor.
Juist dat zorgt ervoor dat hij het mooie laat zien waar wij allemaal van genieten.

Ik zou graag zien dat hij daar echt helemaal niets in veranderd. Echt gewoon een van de grote pijlers van dit Ajax.

De kampioenswedstrijd was juist hij de aanjager, niet de Ligt, niet Frenkie, geen Tadic of van de Beek. Maar ziyech was die aanjager.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 26 juni 2019 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 13:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Juist dat zorgt ervoor dat hij het mooie laat zien waar wij allemaal van genieten.

Ik zou graag zien dat hij daar echt helemaal niets in veranderd. Echt gewoon een van de grote pijlers van dit Ajax.

De kampioenswedstrijd was juist hij de aanjager, niet de Ligt, niet Frenkie, geen Tadic of van de Beek. Maar ziyech was die aanjager.
Klopt hij is een totaal andere speler geworden. Bij Twente had hij iets meer precisie omdat daar de focus lag. Hoefde daar alleen maar te verdelen. Bij Ajax is hij completer geworden een aanjager inderdaad denk dat er daardoor iets vaker een bal net niet goed aankomt.
Al met al best tevreden over de speler Ziyech en nog best een aardig rendement ook.
nummer10
 nummer10 - woensdag 26 juni 2019 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 - 07:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Sorry hoor, hosanna Ziyech...

Mist veel te veel schoten op doel, verliest veel te vaak de bal in vergelijking met zijn geniale ballen. En staat rechtsbuiten omdat we daar ‘balverlies kunnen lijden’...

Geef mij maar een goede rechtsbuiten alla Neres ipv een omgeturnde middenvelder die niet kan schieten.

Staat los van het feit dat ik wel degelijk gruwelijk heb genoten van hem afgelopen seizoen, maar voor de voetbalstabiliteit is het beter om hem te verkopen.
juist door zijn risicos heeft die vaker balverlies dan een speler zonder risicos.. vrij logisch toch ?
doo.bee.doo.wa.wa
 doo.bee.doo.wa.wa - zondag 14 juli 2019 - 01:20   quote  deeplink  
Alvarez... wat denken jullie? Komt hij?
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 19 juli 2019 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 juli 2019 - 01:20 schreef doo.bee.doo.wa.wa het volgende:
Alvarez... wat denken jullie? Komt hij?
Ja hij komt nu ;-)
Eide
 Eide - vrijdag 19 juli 2019 - 20:32   quote  deeplink  
Ajax heeft net bevestigd dat ze akkoord zijn met Alvarez.
Eide
 Eide - vrijdag 19 juli 2019 - 20:34   quote  deeplink  
Ajax en Club América akkoord over Edson Álvarez

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Club América over de overgang van Edson Omar Álvarez naar Amsterdam. Het akkoord is onder voorbehoud van de medische keuring en de vervulling van een aantal overige voorwaarden.

De centrale verdediger, die ook als rechtsback en op het middenveld uit de voeten kan, tekent daarna naar verwachting een contract voor 5 seizoenen, tot en met 30 juni 2024.

Álvarez is Mexicaans international en werd op 24 oktober 1997 geboren in Tlalnepantla de Baz.

Ajax.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 19 juli 2019 - 21:05   quote  deeplink  
De verwachting is dat Alavarez voor 5 jaar tekent en dat Ajax 15 miljoen voor hem betaald. Alvarez is 21 jaar, 1.87 lang en kan volgens de verschillende websites als centrale verdediger, defensieve middenvelder en rechtsback uit de voeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 19 juli 2019 - 21:30   quote  deeplink  
Stand van zaken op transfergebied

Nieuw: Razvan Marin (Standard Luik), Lisandro Martínez (Defensa y Justicia), Kik Pierie (sc Heerenveen), Kjell Scherpen (FC Emmen), Quincy Promes (Sevilla), Edson Alvarez (Club América), Bruno Varela (Benfica, gehuurd)

Weg: Matthijs de Ligt (Juventus), Frenkie de Jong (FC Barcelona), Azor Matusiwa (FC Groningen), Navajo Bakboord (Heracles Almelo), Daley Sinkgraven (Bayer Leverkusen), Ché Nunnely (Willem II), Dennis Johnsen (PEC Zwolle, verhuurd), Václav Cerny (FC Utrecht), Kostas Lamprou (Vitesse), Rasmus Kristensen (Red Bull Salzburg)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juli 2019 door Eide --
p111
 p111 - zaterdag 20 juli 2019 - 09:07   quote  deeplink  
Nou als er niemand meer weg gaat dan zijn we sterk genoeg,mocht Neres weg gaan dan moeten we nog een buitenspeler er bij.Dat kan dan Bergwijn worden maar daar vragen ze 40 miljoen voor(te veel) maar ik zie ook in Berghuis wel goed alternatief is international en scoort ook regelmatig.Hopelijk blijft Ziyech die zie ik nog niet zo snel we gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juli 2019 door p111 --
Eide
 Eide - zaterdag 20 juli 2019 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2019 - 09:07 schreef p111 het volgende:
mocht Neres weg gaan dan moeten we nog een buitenspeler er bij
Promes, Tadic, Ziyech, Lang, Bande en vanaf de spitspositie kunnen Dolberg en Traore ook op de flank uit de voeten. Dat zit wel snor wat mij betreft.

De enige speler waar ik met spanning naar kijk is Ziyech.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 20 juli 2019 - 10:48   quote  deeplink  
Ik had begrepen dat Ajax en Neres met elkaar verder gaan wat voor beide partijen een grote voordeel kan opleveren.

Neres kan een contract krijgen die hij niet kan weigeren, en Ajax kan hierdoor een maximale transferprijs voor terugkrijgen. Mogelijk ook minimaal 70 miljoen. Hiermee krijgt Ajax de aangeboden salarisprijs van Neres dubbel en dwars terug.

Het zou verstandig zijn als Ajax doorgaat met Neres, en Bergwijn aan de kant zet.
Vooral omdat PSV een bedrag van € 40 miljoen wil ontvangen.
Dat mag wel, maar vooral niet bij Ajax ! ! !

Wij (Ajax) gaan PSV toch geen € 40 miljoen rijker maken ? Hou het geld lekker in de zak, daar we wel verder gaan kijken naar eenzelfde speler voor minder geld.

Kijk maar naar de verhouding van De Ligt en Alvadez, daar ik denk dat Alvadez een zeer sterke sprong voorwaarts kan / gaat maken bij Ajax.

Bij grote belangstelling kan Ajax dan denk ik de hoofdprijs vragen van meer dan € 70 miljoen vragen als de grote clubs in Europa (de beste 12 van Europa) zich doen melden, daar zij Ajax wel heel erg goed weten te vinden.

In eerste instantie denk ik niet dat Ajax er op achteruit gegaan is in de afgelopen transferperiode, daar het een kwestie is van veel meer en beter op elkaar inspelen met de huidige selectie.

Het komt wel goed met Ajax in de komende vijf jaar, daar ikzelf me daar geen zogen om doet maken.
Scout2
 Scout2 - zaterdag 20 juli 2019 - 10:55   quote  deeplink  
Mocht het nodig zijn, 15 miljoen plus veltman voor bergwijn.
p111
 p111 - zaterdag 20 juli 2019 - 11:49   quote  deeplink  
Ha ha dat doen ze vast bij PSV
Scout2
 Scout2 - zaterdag 20 juli 2019 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2019 - 11:49 schreef p111 het volgende:
Ha ha dat doen ze vast bij PSV
Dat zou een topdealtje van overmars zijn zeg :)
Loetje
 Loetje - zaterdag 20 juli 2019 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2019 - 10:55 schreef Scout2 het volgende:
Mocht het nodig zijn, 15 miljoen plus veltman voor bergwijn.
Ik hou Veltman graag bij ons.
PSV spekken en een verdediger geven met een niveau die ze zelf nog niet hebben. Echt niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juli 2019 door Loetje --
Eide
 Eide - zaterdag 20 juli 2019 - 18:20   quote  deeplink  
Ik zie Veltman ook graag blijven. Hij is wel gepasseerd als basisspeler denk ik, maar het is een ideale speler voor de breedte. Kan als rechtsback en als centrale verdediger uit de voeten dus nog multifunctioneel ook. Gewoon een prima jongen om erbij te hebben.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 20 juli 2019 - 20:21   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd, was ik nooit zo gecharmeerd van Veldman.

Van mij mag hij bij de deal van Bergwijn of iemand anders betrokken worden die wél veel beter dan hem is.

Van mij, " de strik erom en wegwezen ".

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juli 2019 door Onze Ajax --
Loetje
 Loetje - zondag 21 juli 2019 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juli 2019 - 18:20 schreef Eide het volgende:
Ik zie Veltman ook graag blijven. Hij is wel gepasseerd als basisspeler denk ik, maar het is een ideale speler voor de breedte. Kan als rechtsback en als centrale verdediger uit de voeten dus nog multifunctioneel ook. Gewoon een prima jongen om erbij te hebben.
Blijf hem als rechtsback nog altijd beter vinden dan wie dan ook. Toen hij speelde vond ik Akax daar zoveel meer rust uitstralen
p111
 p111 - zondag 21 juli 2019 - 13:39   quote  deeplink  
Ik denk dat Veltman nog effe een centje wil pakken op zijn leeftijd,en hij is bang dat hij bij Ajax veel op de bank zal zitten.
Eide
 Eide - zondag 21 juli 2019 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juli 2019 - 13:39 schreef p111 het volgende:
Ik denk dat Veltman nog effe een centje wil pakken op zijn leeftijd,en hij is bang dat hij bij Ajax veel op de bank zal zitten.
Sorry dat ik het zeg, maar wat een flauwe opmerking. De man is modelprof. Je mag voetballend van hem vinden wat je wil, maar dit vind ik wel onder de gordel hoor.
Loetje
 Loetje - zondag 21 juli 2019 - 14:58   quote  deeplink  
Samen met Schone de beste prof die we hebben. Staat er als het moet en zeikt nooit. Speelt al zo lang bij Ajax. Gewoon schandalige opmerking naar hem!
p111
 p111 - zondag 21 juli 2019 - 15:06   quote  deeplink  
Mijn god wat een commentaar op een knipoog opmerking over Veltman.Het lijkt mij een heel normale gedachte als je 27 jaar bent dat je nog een keer in een andere competitie wil spelen en als je daar ook nog een centje extra mee pakt,is volgens mij totaal niet nagatief.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het is erg stil betreffende transfers.









0.0101180