BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aan de stamtafel

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 12 juli 2019 - 22:03   quote  deeplink  
Gesproken met Jaap in Leogang. J = Jaap S = Sportdwaas

J: Schnitzels altijd lekker. Stiegl bier erbij om het weg te spoelen.
S: Ik ben de laatste U tegen te spreken.
J: Zeg maar Jaap Sporty
S: Ik ben ook ouder al heb ik meer haar
J: Ik zou hier om kunnen lachen
S: Wat vond U, euh Jaap van Red Bull
J: Ze hadden een betere Noor dan wij. Jij doet geen citroen over de schnitzel?
S: Soms
J: Ik zag goede dingen
S: In het publiek
J: Ik zou hier om kunnen lachen
S: Rijd je nog steeds in die Audi?
J: Burger liet zich zien
S: Waarom was ie na afloop boos op de scheids
J: Ingezet op de wedstrijd volgens Wout, maar hij zit bij de selectie van Feyenoord1 en niet bij de FIOD denk ik.
S: Ik zou hier om kunnen lachen
J: Ayoub begon redelijk, viel ver terug, herpakte zich maar viel weer terug
S: Blijft Steven
J: Als ie zo blijft … het is voetbal de markt is lang open dit jaar
S: Veel hulptrainers, waarom
J: Contracten maar Denny gaat het vrouwenelftal doen
S: Lekker
J: Kenneth wordt mijn eerste kiep, hou het nog effe voor je, totdat de Kaapverdiaan klaar is.
S: Vrouw van Jorgensen weer zwanger
J: Niet van mij
S: Hij is het scoren nog niet verleerd
J: Ik mag hier om lachen
S: Als Kelly zo ver terugzakt kan St Juste beter de plek van Botteghin of Jan Arie nemen omdat hij meer diepgang heeft of niet..
J: De Coolsingel is ver weg
S: Dank je Jaap
J: We gaan ijs eten en dan met de ploeg naar het geboortehuis van Ludwig Wittgenstein.
S: Viel Spass en Gruss Gott!

Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje. En we gaan met Jaap Stam, Tapia, Samba Sam, het hondstrouwe legioen en onder de zegen van de Apostel Jacobus de Meerdere voor de triple. Het wordt weer een mooi seizoen.

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

©sportdwaas
Niets uit deze uitgave mag op welke wijze dan ook geheel of gedeeltelijk worden verveelvoudigd of openbaar gemaakt zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Sportdwaas
van geil
 van geil - vrijdag 12 juli 2019 - 22:07   quote  deeplink  
En van je hela hola, houdt er de moed maar in.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 juli 2019 - 22:14   quote  deeplink  
Mooi
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 juli 2019 - 22:26   quote  deeplink  
Niet veel aan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 12 juli 2019 - 22:28   quote  deeplink  
Grappig
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 12 juli 2019 - 22:51   quote  deeplink  
Top. Ik zou hierom kunnen lachen. Ook gedaan.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juli 2019 - 22:52   quote  deeplink  
Goddomme wat ben ik geil.
VVout
 VVout - vrijdag 12 juli 2019 - 23:11   quote  deeplink  
:)
ar
 ar - vrijdag 12 juli 2019 - 23:11   quote  deeplink  
Niet bukken mannen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 juli 2019 - 23:16   quote  deeplink  
Hahahaha!
VVout
 VVout - vrijdag 12 juli 2019 - 23:16   quote  deeplink  
Gewoon die fakkel aansteken, ben je safe.
van geil
 van geil - vrijdag 12 juli 2019 - 23:18   quote  deeplink  
Hoe heter , hoe beter!
tomson
 tomson - zaterdag 13 juli 2019 - 00:36   quote  deeplink  
Hijsweer dwaas
Positivo
 Positivo - maandag 15 juli 2019 - 08:02   quote  deeplink  
Wat een topper die Trump gewoon tegen die zeikwijven zeggen inclusief, het doekje. We hebben jullie opgevangen uit wrede dictaturen bevalt het je niet ga terug naar daar en bouw het op. Zo DENK ik er ook over.
Positivo
 Positivo - maandag 15 juli 2019 - 08:02   quote  deeplink  
Wat een topper die Trump gewoon tegen die zeikwijven zeggen inclusief, het doekje. We hebben jullie opgevangen uit wrede dictaturen bevalt het je niet ga terug naar daar en bouw het op. Zo DENK ik er ook over.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 juli 2019 - 08:06   quote  deeplink  
Welnee joh, hij is simpelweg gefrustreerd dat vrouwen hem niet serieus nemen.
Klein pikkie.
Positivo
 Positivo - maandag 15 juli 2019 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 08:06 schreef FR-Henk het volgende:
Welnee joh, hij is simpelweg gefrustreerd dat vrouwen hem niet serieus nemen.
Klein pikkie.
DENK het ook straks is Amerika Mexico hij doet wat 20 jaar geleden in Nederland al had moeten gebeuren grenzen dicht.
MightyAce
 MightyAce - maandag 15 juli 2019 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 08:11 schreef Positivo het volgende:

[..]

DENK het ook straks is Amerika Mexico hij doet wat 20 jaar geleden in Nederland al had moeten gebeuren grenzen dicht.
Ja, grenzen dicht en oogkleppen op. Dan is alles opgelost in de wereld.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 juli 2019 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 08:40 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ja, grenzen dicht en oogkleppen op. Dan is alles opgelost in de wereld.
Maar hij DENKt het hè....
MightyAce
 MightyAce - maandag 15 juli 2019 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 08:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Maar hij DENKt het hè....
Daar twijfel ik niet aan
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 juli 2019 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 08:11 schreef Positivo het volgende:

[..]

DENK het ook straks is Amerika Mexico hij doet wat 20 jaar geleden in Nederland al had moeten gebeuren grenzen dicht.
Zo, dat ben je ook weer even kwijt.
VVout
 VVout - maandag 15 juli 2019 - 12:04   quote  deeplink  
Een Europese regering zonder dronkaards en papzakken zou de oplossing zijn, elitaire macht of je het nou begrenst binnen Nederland of op wereldwijde schaal neemt maakt er een zooitje van. Wie gelooft dat veel brandhaarden in de interesse van de globale mens is heeft oogkleppen op. Vooral niet ingaan op haatpredikers uit wat voor hoek dan ook.
Positivo
 Positivo - maandag 15 juli 2019 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 12:04 schreef VVout het volgende:
Een Europese regering zonder dronkaards en papzakken zou de oplossing zijn, elitaire macht of je het nou begrenst binnen Nederland of op wereldwijde schaal neemt maakt er een zooitje van. Wie gelooft dat veel brandhaarden in de interesse van de globale mens is heeft oogkleppen op. Vooral niet ingaan op haatpredikers uit wat voor hoek dan ook.
Ben geen haatprediker maar na al die aanslagen en cultuurbotsingen zien we toch dat de Islam in Europa onwrnselijk is. Met chinezen , surinamers nooit fundamentele meningsverschillen of domme cultuur opvattingen over vrouwen Mohammed Jerusalem etc. heel gek. Als er teveel mensen komen krijgen zij ook democratische macht en ontwrichten zij onze maatschappij of in welk land dan ook.
Positivo
 Positivo - maandag 15 juli 2019 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 12:04 schreef VVout het volgende:
Een Europese regering zonder dronkaards en papzakken zou de oplossing zijn, elitaire macht of je het nou begrenst binnen Nederland of op wereldwijde schaal neemt maakt er een zooitje van. Wie gelooft dat veel brandhaarden in de interesse van de globale mens is heeft oogkleppen op. Vooral niet ingaan op haatpredikers uit wat voor hoek dan ook.
Ben geen haatprediker maar na al die aanslagen en cultuurbotsingen zien we toch dat de Islam in Europa onwenseijk is. Met chinezen , surinamers nooit fundamentele meningsverschillen of domme cultuur opvattingen over vrouwen Mohammed Jerusalem etc. heel gek. Als er teveel mensen komen krijgen zij ook democratische macht en ontwrichten zij onze maatschappij of in welk land dan ook. Gewoon stoppen die onzin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2019 door Positivo --
VVout
 VVout - maandag 15 juli 2019 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 13:16 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ben geen haatprediker maar na al die aanslagen en cultuurbotsingen zien we toch dat de Islam in Europa onwrnselijk is. Met chinezen , surinamers nooit fundamentele meningsverschillen of domme cultuur opvattingen over vrouwen Mohammed Jerusalem etc. heel gek. Als er teveel mensen komen krijgen zij ook democratische macht en ontwrichten zij onze maatschappij of in welk land dan ook.
Zeg ik niet, maar ook mensen uit die landen hebben met de negatieve invloed te maken van agressors en winnen er niets mee. Het is geen keuze, je krijgt het gewoon op je dak.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 juli 2019 - 16:20   quote  deeplink  
ik mag niets zeggen .......................................................
doe ik ook niet,is er nog lekker Duits bier hier. ik hou niet zo van Ara bier

dit laatste als scherts cq grapje
Positivo
 Positivo - maandag 15 juli 2019 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 08:40 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ja, grenzen dicht en oogkleppen op. Dan is alles opgelost in de wereld.
DENK dat ik slimmer ben dan jij. Maar goed jouw toekomst ideaal zijn drie miljoen Salafisten met jurk of doekje biddend voor de grote zege van Mohammed. Doe daarbij een of twee miljoen kanslozen en je kent jouw toekomst.
MightyAce
 MightyAce - maandag 15 juli 2019 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 17:17 schreef Positivo het volgende:

[..]

DENK dat ik slimmer ben dan jij. Maar goed jouw toekomst ideaal zijn drie miljoen Salafisten met jurk of doekje biddend voor de grote zege van Mohammed. Doe daarbij een of twee miljoen kanslozen en je kent jouw toekomst.
Want zo zwartwit is deze wereld. Helder.
van geil
 van geil - maandag 15 juli 2019 - 17:43   quote  deeplink  
Wat schaft de pot ?
Positivo
 Positivo - maandag 15 juli 2019 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 17:39 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Want zo zwartwit is deze wereld. Helder.
Nederland wel aangezien wij het rioolputje van die landen hebben opgenomen. Istanboel is tegen Erdogan onze vierde generatie plattelands Turken aanbidden hem. Wij hebben rit Marokkanen niet die uit Casablanca. Ook in Marokko zorgen deze parels voor onrust betogingen moord op buitenlanders alleen worden ze daar aangepakt. Hier is wel weer een links excuus geluid of wij halen de tweede wereldoorlog of Anne Frank uit de kast. Als je het niet met woorden of feiten kunt winnen heeft links de racistenkaart klaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2019 door Positivo --
Positivo
 Positivo - maandag 15 juli 2019 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 17:53 schreef Positivo het volgende:

[..]

Nederland wel aangezien wij het rioolputje van die landen hebben opgenomen. Istanboel is tegen Erdogan onze vierde generatie plattelands Turken aanbidden hem. Wij hebben rif Marokkanen niet die uit Casablanca. Ook in Marokko zorgen deze parels voor onrust betogingen moord op buitenlanders alleen worden ze daar aangepakt. Hier is wel weer een links excuus geluid of wij halen de tweede wereldoorlog of Anne Frank uit de kast. Als je niet met wooden kunt winnen heeft links de racistenkaart.
Positivo
 Positivo - maandag 15 juli 2019 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 17:43 schreef van geil het volgende:
Wat schaft de pot ?
Couscous
MightyAce
 MightyAce - maandag 15 juli 2019 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 17:53 schreef Positivo het volgende:

[..]

Nederland wel aangezien wij het rioolputje van die landen hebben opgenomen. Istanboel is tegen Erdogan onze vierde generatie plattelands Turken aanbidden hem. Wij hebben rit Marokkanen niet die uit Casablanca. Ook in Marokko zorgen deze parels voor onrust betogingen moord op buitenlanders alleen worden ze daar aangepakt. Hier is wel weer een links excuus geluid of wij halen de tweede wereldoorlog of Anne Frank uit de kast. Als je het niet met woorden of feiten kunt winnen heeft links de racistenkaart klaar.
Erdo is een enge dictator. Alleen iedereen over dezelfde kam scheren gaat me te ver. Ieder z'n mening.

Is Guidetti er al?
van geil
 van geil - maandag 15 juli 2019 - 18:25   quote  deeplink  
Wordt er al aan de poten gezaagd ?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 juli 2019 - 18:29   quote  deeplink  
Goed topic. Weinig humor.
Frstu
 Frstu - maandag 15 juli 2019 - 18:30   quote  deeplink  
Ja, we hebben hier wat vervelende figuren rondlopen die iets te fanatiek in hun "roots" blijven geloven. Meer dan in het land dat ze welvaart biedt.

Maar linkse deugdrammers en rechtse onheilsprofeten. Ik word er zo beu van. Van allebei.

Iedereen zit maar in zijn eigen nieuwsbubbel. De ene helft leest alleen de Volkskrant. De andere helft leest niets anders dan Geenstijl.nl. Allemaal volstrekt geïndoctrineerd door hun nieuwsbronnen. Op zoek naar zelfbevestiging.

Nee, niet alle asielzoekers zijn gelukzoekers. Maar ja, er zitten inderdaad ook godsdienstwaanzinnigen en profiteurs tussen. En ja, er is wat met het klimaat aan de hand. Maar nee, we gaan ook niet al morgen met zijn allen naar de kloten. En ja, Italië is een staat geregeerd door idioten die de Eurozone naar de klote kunnen helpen. Maar nee, zelfstandig uit de Eurozone stappen en de Gulden weer invoeren is een beroerd idee. En de dunne lijn tussen racisme en aanstellerig gedrag van mensen die zich nogal snel beledigd voelen is af en toe niet meer te begrijpen. Nee, ik vind Zwarte Piet geen discriminatie, maar het interesseert me ook geen ruk als we hem afschaffen.

Nuance.
van geil
 van geil - maandag 15 juli 2019 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 17:59 schreef Positivo het volgende:

[..]

Couscous
Dat gaat direct door de plee.
Positivo
 Positivo - maandag 15 juli 2019 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 18:30 schreef Frstu het volgende:
Ja, we hebben hier wat vervelende figuren rondlopen die iets te fanatiek in hun "roots" blijven geloven. Meer dan in het land dat ze welvaart biedt.

Maar linkse deugdrammers en rechtse onheilsprofeten. Ik word er zo beu van. Van allebei.

Iedereen zit maar in zijn eigen nieuwsbubbel. De ene helft leest alleen de Volkskrant. De andere helft leest niets anders dan Geenstijl.nl. Allemaal volstrekt geïndoctrineerd door hun nieuwsbronnen. Op zoek naar zelfbevestiging.

Nee, niet alle asielzoekers zijn gelukzoekers. Maar ja, er zitten inderdaad ook godsdienstwaanzinnigen en profiteurs tussen. En ja, er is wat met het klimaat aan de hand. Maar nee, we gaan ook niet al morgen met zijn allen naar de kloten. En ja, Italië is een staat geregeerd door idioten die de Eurozone naar de klote kunnen helpen. Maar nee, zelfstandig uit de Eurozone stappen en de Gulden weer invoeren is een beroerd idee. En de dunne lijn tussen racisme en aanstellerig gedrag van mensen die zich nogal snel beledigd voelen is af en toe niet meer te begrijpen. Nee, ik vind Zwarte Piet geen discriminatie, maar het interesseert me ook geen ruk als we hem afschaffen.

Nuance.
Ik zit er tussen in zo wel in Den-Haag als Rotterdam praktijk zou graag eens in de kamer in debat willen. Nuance heb ik heel lang gehad maar kan verhalen vertellen uit eerste hand de mensen die het betreft waar jij van schrikt. Nog steeds vindt er in Nederland en Belgie op grote schaal gedwongen huwelijken plaats plus bruidschat. Al het geld dat zwart verdiend wordt of door bijstandsfraude wordt verkregen verdwijnt in kluizen of huizen in landen die niet openheid van zaken geven. Islam scholen, patriarchale cultuur en de kerk cq moskee die de denkbeelden en het sociale leven bepaald. Dit geldt voor 70 procent van de Moslims. Critici zijn er ook die worden bedreigd. Nuance nee die fase zijn wij voorbij. Alle grote steden bestaan al uit meer allochtonen dan Nederlanders. Wij gaan hard de kant van Frankrijk op. Milieu , Europa zal mij verder een worst zijn. Maar goed is Jorgensen fit.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 juli 2019 - 18:53   quote  deeplink  
Zo, ook weer gehad.
Tis me een verhaal, niet?
van geil
 van geil - maandag 15 juli 2019 - 18:54   quote  deeplink  
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 juli 2019 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 16:20 schreef piet de paler het volgende:
ik mag niets zeggen .......................................................
doe ik ook niet,is er nog lekker Duits bier hier. ik hou niet zo van Ara bier

dit laatste als scherts cq grapje
Je mag hier alles zeggen.
Moet wel lachwekkend zijn.
Kun jij wel goed.
van geil
 van geil - maandag 15 juli 2019 - 19:02   quote  deeplink  
Gezellig hier.
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 juli 2019 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 18:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je mag hier alles zeggen.
Moet wel lachwekkend zijn.
Kun jij wel goed.
Heb ik het nu weer gedaan, ik heb mijn mening gegeven
Daar kunnen mensen niet tegen ik staaf deze mening op wat ik gezien en gedaan heb. En Jij?
Als je het probleem benoemt zonder politieke correctheid komen we verder, met patstellingen kunnen we niets.
Is er nog bier dan klinken wij op het vrije woord, gisteren met 8 veschillende nationaliteiten bier gedronken en geklonken op de vrijheid en verloren kamaraden is dit trouwen lachwekkend ?
Kom pak een biertje en wees trots dat we hier alles kunnen zeggen soms ernstig en soms met een glimlach.
Positivo
 Positivo - maandag 15 juli 2019 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 juli 2019 - 19:48 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Heb ik het nu weer gedaan, ik heb mijn mening gegeven
Daar kunnen mensen niet tegen ik staaf deze mening op wat ik gezien en gedaan heb. En Jij?
Als je het probleem benoemt zonder politieke correctheid komen we verder, met patstellingen kunnen we niets.
Is er nog bier dan klinken wij op het vrije woord, gisteren met 8 veschillende nationaliteiten bier gedronken en geklonken op de vrijheid en verloren kamaraden is dit trouwen lachwekkend ?
Kom pak een biertje en wees trots dat we hier alles kunnen zeggen soms ernstig en soms met een glimlach.
Precies helemaal mee eens. Heeft iemand een andere mening ook goed laten we drinken!
van geil
 van geil - maandag 15 juli 2019 - 19:53   quote  deeplink  
Bier
ar
 ar - maandag 15 juli 2019 - 19:55   quote  deeplink  
Effe niet, m'n broek gaat alweer wat strakker.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 juli 2019 - 19:56   quote  deeplink  
Hahaha, ik staaf mijn mening op het directe contact met vele mensen. Ik heb er vele zien veranderen, ook velen niet. Hun kinderen echter weer wel.
En net als andere nationaliteiten: kuttekoppen aanwezig die achterlijk blijven.

En je hapt zo lekker ook.
@piet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2019 door FR-Henk --
van geil
 van geil - maandag 15 juli 2019 - 19:58   quote  deeplink  
Je seksleven doet er niet zo veel toe hier op dit forum Henk.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 15 juli 2019 - 20:01   quote  deeplink  
Je begrijpend lezencursus weer op zomerreces?
piet de paler
 piet de paler - maandag 15 juli 2019 - 20:03   quote  deeplink  
Ach ja, hebben jullie het defile in Parijs nog gezien? Trots op het legioen blijft mijn passie
En dat happen is aard van het beestje. Het legion laat zien dat geloof, kleur, afkomst er niet toe doet.
Als je maar leeft naar de regeltjes en respect hebt voor elkaar. En daar valt ook wel eens een klappie.
Maar genoeg an der stamtisch,doe mij maar een wasser mit sprudel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Aan de stamtafel









0.0091130