BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jan Vertonghen terughalen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - woensdag 21 augustus 2019 - 12:49   quote  deeplink  
https://www.voetbalflash.nl/news/6258/keert-jan-vertonghen-toch-terug-naar-ajax

Zou Jan de missende schakel kunnen zijn voor Ten Hag? Even hardop denkend:

Onana

Mazraoui/Dest - Schuurs - Vertonghen - Tagliafico

Martinez - Blind

Vd Beek

Ziyech - Tadic - Neres

Dan heb je een sterke bank, met dezelfde belofte als vorig seizoen, namelijk: je hebt meer dan 11 basisspelers. Zie bank en vul zelf in of je er per wissel slechter van wordt..:

Huntelaar
Promes
Veltman
Alvarez
Marin
en de rest

Hmmm... Zou er een kans zijn om Vertonghen op te pikken? Zo ja, leg maar 15 miljoen neer, 20, ook prima. We moeten een powerhouse achterin hebben. (liefst 2, maar dan moet hij gewoon Schuurs opstellen..)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 augustus 2019 - 13:03   quote  deeplink  
Hahaha en dan zeggen dat hij mij niet serieus neemt. Maar wel Schuurs opstellen in plaats van Alvarez! Whahahaha en Blind maar op dat middenveld houden! Whahahahaha
JOOD
 JOOD - woensdag 21 augustus 2019 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 13:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahaha en dan zeggen dat hij mij niet serieus neemt. Maar wel Schuurs opstellen in plaats van Alvarez! Whahahaha en Blind maar op dat middenveld houden! Whahahahaha
Ok, luister ik ga het onderbouwen. (Zou jij ook eens moeten proberen..)

Een sterke centrale verdediger zoals Vertonghen haalt heel de discussie weg over Blind op het middenveld. Blind is namelijk redelijk traag in de sprint, maar een van de snelst denkende spelers in de selectie. Vandaar zijn positie op het middenveld verwacht ik. Dat zal alleen maar beter worden, vooral met Vertonghen erachter.

Schuurs heeft in mijn ogen iedere wedstrijd dit seizoen goed gespeeld. Waarom zou je hem eruit halen? Hij is toch ook gehaald om te voetballen.. Vooral met goede spelers om zich heen zal hij nog meer stappen gaan maken. Lees Vertonghen.

En waarom roep jij om Alvarez? Hij heeft 15 minuten mee gedaan dit seizoen. Dat is ook de reden dat ik hem niet direct in mijn bovenstaande opstelling zie. Als hij goed genoeg is, staat hij er snel genoeg in hoor.

Niet mee eens? Dan onderbouw a.u.b. waarom anders neem ik je inderdaad niet serieus.

Maargoed, wat vind je van de optie om Vertonghen terug te halen dan?
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 13:21 schreef JOOD het volgende:

[..]

Blind is namelijk redelijk traag in de sprint
Niet om Blind te beschermen, maar iedereen die Ajax TV heeft gekeken, weet dat Blind keer op keer als snelste uit de sprint daar komt. Geloofde het zelf ook niet, maar het is dus blijkbaar wel degelijk zo.
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 21 augustus 2019 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 13:21 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ok, luister ik ga het onderbouwen. (Zou jij ook eens moeten proberen..)

Een sterke centrale verdediger zoals Vertonghen haalt heel de discussie weg over Blind op het middenveld. Blind is namelijk redelijk traag in de sprint, maar een van de snelst denkende spelers in de selectie. Vandaar zijn positie op het middenveld verwacht ik. Dat zal alleen maar beter worden, vooral met Vertonghen erachter.

Schuurs heeft in mijn ogen iedere wedstrijd dit seizoen goed gespeeld. Waarom zou je hem eruit halen? Hij is toch ook gehaald om te voetballen.. Vooral met goede spelers om zich heen zal hij nog meer stappen gaan maken. Lees Vertonghen.

En waarom roep jij om Alvarez? Hij heeft 15 minuten mee gedaan dit seizoen. Dat is ook de reden dat ik hem niet direct in mijn bovenstaande opstelling zie. Als hij goed genoeg is, staat hij er snel genoeg in hoor.

Niet mee eens? Dan onderbouw a.u.b. waarom anders neem ik je inderdaad niet serieus.

Maargoed, wat vind je van de optie om Vertonghen terug te halen dan?
Ik vraag me af of marin en blind überhaupt een goed koppel is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 augustus 2019 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 13:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet om Blind te beschermen, maar iedereen die Ajax TV heeft gekeken, weet dat Blind keer op keer als snelste uit de sprint daar komt. Geloofde het zelf ook niet, maar het is dus blijkbaar wel degelijk zo.
Dan vraag ik me af waarom hij in de wedstrijden dan zo traag reageert en niet vooruit te branden is.
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 21 augustus 2019 - 15:04   quote  deeplink  
Daarin heb ik trouwens meer me twijfels bij marin dan bij blind. Ik denk dat blind een speler naast zich nodig heeft zodat hij meer keuzes heeft in zijn spel en denk dat marin beter op de plek van vd beek uit komt, marin is namelijk heel aanvallend ingesteld en vd beek ook. Eigenlijk is het beter om of vd beek of marin eruit te halen het middeveld is kaas. Daardoor komt blind ook niet tot zn recht.
remco k
 remco k - woensdag 21 augustus 2019 - 15:06   quote  deeplink  
Kopen jongens kopen. Hoppa daardoor hebben we altijd de succes gehad. Kopen kopen koen.
remco k
 remco k - woensdag 21 augustus 2019 - 15:07   quote  deeplink  
Nog een back. Nog een centrale beer van een vent. Nog twee middenvelders. En nog een spits. Wat zeg ik. Twee spitsen erbij. Hoppa. En rap een beetje overmars. En als je dat noet doet. Nou dan zwaait er wat.

Kopen kopen kopen.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 15:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af waarom hij in de wedstrijden dan zo traag reageert en niet vooruit te branden is.
Zeg jij het maar...

Ik heb ook nooit begrepen dat hij daar de snelste is hoor
remco k
 remco k - woensdag 21 augustus 2019 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 15:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeg jij het maar...

Ik heb ook nooit begrepen dat hij daar de snelste is hoor
Dat ging toen om een geintje van Eriksen als ik het goed onthouden heb.

Rooney gaf bij united ook al eens aan dat Blind waarschijnlijk de minst snelle speler van de selectie was.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 15:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ging toen om een geintje van Eriksen als ik het goed onthouden heb.

Rooney gaf bij united ook al eens aan dat Blind waarschijnlijk de minst snelle speler van de selectie was.
Nee hoor, dit was vorig jaar.
JOOD
 JOOD - woensdag 21 augustus 2019 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 15:07 schreef remco k het volgende:
Nog een back. Nog een centrale beer van een vent. Nog twee middenvelders. En nog een spits. Wat zeg ik. Twee spitsen erbij. Hoppa. En rap een beetje overmars. En als je dat noet doet. Nou dan zwaait er wat.

Kopen kopen kopen.
De selectie is rond, maar we staan altijd open voor buitenkansjes... Dat zijn de woorden vanuit Ajax als ik me niet vergis..

Buitenkansje..
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 16:41 schreef JOOD het volgende:

[..]

De selectie is rond, maar we staan altijd open voor buitenkansjes... Dat zijn de woorden vanuit Ajax als ik me niet vergis..

Buitenkansje..
Moet ook geen kopen voor het kopen zijn. Maar het middenveld is zeker rijp om te bestuderen en of deze in balans kan komen met deze groep of dat er specifiek naar iets gezocht moet worden wat er niet is. Dan koop je namelijk zoals het hoort.
remco k
 remco k - woensdag 21 augustus 2019 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 16:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee hoor, dit was vorig jaar.
Toen was het in ieder geval een grap. Google heet maar.

Misschien dat ie op de training een stuk sneller is geworden. Daar trainen ze immers voor toch. :-)
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 augustus 2019 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 13:21 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ok, luister ik ga het onderbouwen. (Zou jij ook eens moeten proberen..)

Een sterke centrale verdediger zoals Vertonghen haalt heel de discussie weg over Blind op het middenveld. Blind is namelijk redelijk traag in de sprint, maar een van de snelst denkende spelers in de selectie. Vandaar zijn positie op het middenveld verwacht ik. Dat zal alleen maar beter worden, vooral met Vertonghen erachter.

Schuurs heeft in mijn ogen iedere wedstrijd dit seizoen goed gespeeld. Waarom zou je hem eruit halen? Hij is toch ook gehaald om te voetballen.. Vooral met goede spelers om zich heen zal hij nog meer stappen gaan maken. Lees Vertonghen.

En waarom roep jij om Alvarez? Hij heeft 15 minuten mee gedaan dit seizoen. Dat is ook de reden dat ik hem niet direct in mijn bovenstaande opstelling zie. Als hij goed genoeg is, staat hij er snel genoeg in hoor.

Niet mee eens? Dan onderbouw a.u.b. waarom anders neem ik je inderdaad niet serieus.

Maargoed, wat vind je van de optie om Vertonghen terug te halen dan?
blind de snelst denkende speler.... ja dat kan, maar in uitvoering laat dat dan flink te wensen over..
remco k
 remco k - woensdag 21 augustus 2019 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 21:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

blind de snelst denkende speler.... ja dat kan, maar in uitvoering laat dat dan flink te wensen over..
Zijn handelings snelheid aan de bal is anders vrij hoog.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 augustus 2019 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 23:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn handelings snelheid aan de bal is anders vrij hoog.
Dat zie ik dus echt totaal niet. Dat die slim positie kan lopen wel, maar het is altijd even balletje goed leggen en dan een keer passen. Zo snel gaat dat niet.
schapio
 schapio - donderdag 22 augustus 2019 - 01:00   quote  deeplink  
blind achterin zetten, samen met schuurs en op het middenveld martinez en alvarez. de communicatie met die 2 koppels gaat beter en het lek is boven. eventueel kun je alvarez ipv schuurs opstellen en marin op het middenveld erbij. iedereen die met blind op het middenveld staat verzuipt, dat kan niet alleen aan marin en mazraoui liggen.
Martinez is agressiever in de duels en beter aan de bal
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 augustus 2019 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 23:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn handelings snelheid aan de bal is anders vrij hoog.
vind je ? nee sorry kan ik me niet in vinden.. vind hem echt traag aan de bal en qus handelings snelheid.. en meestal de makkelijke simpele oplossing.. breed of terug.. zie hem de openingen niet zien... tuurlijk af en toe wel.. maar dat ziet dan iedere blinde
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 augustus 2019 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 01:00 schreef schapio het volgende:
blind achterin zetten, samen met schuurs en op het middenveld martinez en alvarez. de communicatie met die 2 koppels gaat beter en het lek is boven. eventueel kun je alvarez ipv schuurs opstellen en marin op het middenveld erbij. iedereen die met blind op het middenveld staat verzuipt, dat kan niet alleen aan marin en mazraoui liggen.
Martinez is agressiever in de duels en beter aan de bal
klopt.. maar mazz als rb is tot nu toe ook nie wat het moet zijn.. maar blind op 6 kan niet...ja onder het saaie trage voetbal onder deboer,maar niet het ajax wat ajax weer heeft gemaakt.. (bosz en vorig seizoen)
AkaS
 AkaS - donderdag 22 augustus 2019 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 23:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn handelings snelheid aan de bal is anders vrij hoog.
Alleen ben je in de CL niet altijd aan de bal en moet je omschakelen bij balverlies!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2019 - 08:03   quote  deeplink  
Ik dacht hier over Jan Vertonghen te lezen, gaat het over Blind..
Vind Jan terug halen zo gek nog niet maar dat zal wel niet gebeuren.
We hebben genoeg verdedigers binnen gehaald.
Wat ik hoop is een goede middenvelder binnen hengelen want daar schort het aan op dit moment.Ik betwijfel dat Marin beperkt blijft.
We missen op dit moment Schone en de Jong, ik weet die zijn niet te vervangen maar toch...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2019 - 08:05   quote  deeplink  
Ik geloof niet dat Karin niet het niveau gaat halen die iedereen binnen Ajax voor ogen had...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2019 - 08:06   quote  deeplink  
Haha niet Karin maar Marin...
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2019 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 00:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat zie ik dus echt totaal niet. Dat die slim positie kan lopen wel, maar het is altijd even balletje goed leggen en dan een keer passen. Zo snel gaat dat niet.
Zie maar weinig spelers bij Ajax die meer 1 keer raken dan dat hij doet.
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2019 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 01:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind je ? nee sorry kan ik me niet in vinden.. vind hem echt traag aan de bal en qus handelings snelheid.. en meestal de makkelijke simpele oplossing.. breed of terug.. zie hem de openingen niet zien... tuurlijk af en toe wel.. maar dat ziet dan iedere blinde
Zei iedereen in zijn vorige periode ook. Totdat Opta liet zien dat het de meest vooruit passende speler van de eredivsie was.

Maar goed. Hij is het nieuwe zondebok. Zonder zondebok knajij volges mij niet van Ajax genieten ofzo.
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2019 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 07:52 schreef AkaS het volgende:

[..]

Alleen ben je in de CL niet altijd aan de bal en moet je omschakelen bij balverlies!!!
We hadden het over het deel aan de bal.

Juist zonder bal is hij altijd heel sterk geweest. Juist omdat hij niet de snelste is heeft hij ervoor gezorgd dat hij positioneel goed is.

En dat stukje is nu gewoon nog niet goed genoeg en moet snel verbeteren.
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 augustus 2019 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 08:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Zei iedereen in zijn vorige periode ook. Totdat Opta liet zien dat het de meest vooruit passende speler van de eredivsie was.

Maar goed. Hij is het nieuwe zondebok. Zonder zondebok knajij volges mij niet van Ajax genieten ofzo.
als je cv staat heb je ook niet heel veel opties.. en zondebok op nummer 6 ja want voor die positie waarbij je ook achtertegenstanders aan moet ipv opvangen komt hij gewoon tekort..en vorigjaar was mijn zondebok dolberg indd, ook gelijk ingehad toch maar bij tenhag en bepaalde supporters duurde het alleen 1.5 jaar want zelfs het 2de bedrijf onder bosz zei ik het al.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 augustus 2019 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 08:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Zie maar weinig spelers bij Ajax die meer 1 keer raken dan dat hij doet.
Als hij al 1 keer raakt, is het terug. Maar nee, zovaak raakt hij niet een keer.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 augustus 2019 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 08:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Haha niet Karin maar Marin...
Ach, zijn vrouw hoort er ook bij ;-)
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2019 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 10:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als hij al 1 keer raakt, is het terug. Maar nee, zovaak raakt hij niet een keer.
Zie je toch echt wat anders dan ik. Heb hem dinsdag verschillede keren Tadic met een keer raken zien inspelen, Tagliafico speelde hij twee keer vrij op links door 1 keer raken, en ook dat was niet achteruit.
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2019 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 09:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als je cv staat heb je ook niet heel veel opties.. en zondebok op nummer 6 ja want voor die positie waarbij je ook achtertegenstanders aan moet ipv opvangen komt hij gewoon tekort..en vorigjaar was mijn zondebok dolberg indd, ook gelijk ingehad toch maar bij tenhag en bepaalde supporters duurde het alleen 1.5 jaar want zelfs het 2de bedrijf onder bosz zei ik het al.
Nog steeds geen gelijk in, die jongen kan maarzo echt opbloeien bij een andere club, wordt niet voor niets meer dan 20 miljoen voor betaald.

En Blind heeft zich al eerder bewezen op die positie, was toen bij Ajax de beste man van het elftal.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 augustus 2019 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 10:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Zie je toch echt wat anders dan ik. Heb hem dinsdag verschillede keren Tadic met een keer raken zien inspelen, Tagliafico speelde hij twee keer vrij op links door 1 keer raken, en ook dat was niet achteruit.
Dat heb ik echt niet gezien inderdaad. Hierin verschillen we echt totaal van mening
riveco
 riveco - donderdag 22 augustus 2019 - 11:57   quote  deeplink  
Mazraou- Schuurs- Blind- Taglafico

Alvarez. Martinez

V.d Beek

Ziyech. Tadic. Neres
riveco
 riveco - donderdag 22 augustus 2019 - 12:01   quote  deeplink  
Marin is geen controleur meer aanvallende middenvelder
Eide
 Eide - donderdag 22 augustus 2019 - 12:15   quote  deeplink  
Zoals Mazraoui op het moment speelt zie ik liever Veltman of Dest op rechtsback. Veltman is verdedigend sowieso sterker dan Mazraoui (maar voetballend een stuk minder). Dest is voetballend en aanvallend ook heel sterk.
benjamin25
 benjamin25 - donderdag 22 augustus 2019 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 01:00 schreef schapio het volgende:
blind achterin zetten, samen met schuurs en op het middenveld martinez en alvarez. de communicatie met die 2 koppels gaat beter en het lek is boven. eventueel kun je alvarez ipv schuurs opstellen en marin op het middenveld erbij. iedereen die met blind op het middenveld staat verzuipt, dat kan niet alleen aan marin en mazraoui liggen.
Martinez is agressiever in de duels en beter aan de bal
Blind en schuurs achterin lijkt mij ook het beste. Maar blind kan het prima doen op het middenveld alleen marin en mazroui man die spelen echt heel slordig en slecht. Mazroui heeft ook vrij weinig toe te voegen oo het middenveld geen beslissende pass en in combinatie behalve met ziyech is het ook niet veel. Marin is nog veel te slordig en heeft echt zijn ddraai nog niet gevonden en denk dat hij het ook beter zou doen zonder vd beek want vd beek staat gewoon als extra spits te spelen. Vd beek gaat verdedigend bijna geen duel meer aan. Blind word nogal aan zn lot overgelaten door zijn mede middenvelders hierdoor bezwijkt de verdediging ook.
JOOD
 JOOD - donderdag 22 augustus 2019 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 08:24 schreef remco k het volgende:

[..]

We hadden het over het deel aan de bal.

Juist zonder bal is hij altijd heel sterk geweest. Juist omdat hij niet de snelste is heeft hij ervoor gezorgd dat hij positioneel goed is.

En dat stukje is nu gewoon nog niet goed genoeg en moet snel verbeteren.
Klopt als een bus. Doordekken is een van zijn sterke punten. Ideaal voor op 6.. Dat heeft niets met snelheid te maken, maar met inzicht en denkvermogen. Zelfs het inleveren nadien heeft hij geen moeite mee.
JOOD
 JOOD - donderdag 22 augustus 2019 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 11:57 schreef riveco het volgende:
Mazraou- Schuurs- Blind- Taglafico

Alvarez. Martinez

V.d Beek

Ziyech. Tadic. Neres
Ook zeker een optie.

Ik zou altijd voor Schuurs kiezen en zeker niet voor Veltman, en als die 2 Zuid-Amerikanen het goed met elkaar kunnen vinden kun je zomaar een slopend middenveld hebben met een verder naar voren spelende vd Beek.
benjamin25
 benjamin25 - donderdag 22 augustus 2019 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 12:48 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ook zeker een optie.

Ik zou altijd voor Schuurs kiezen en zeker niet voor Veltman, en als die 2 Zuid-Amerikanen het goed met elkaar kunnen vinden kun je zomaar een slopend middenveld hebben met een verder naar voren spelende vd Beek.
Ja plus de voorhoude met de opkomende back is voldoen om kansen te creeren.
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 22 augustus 2019 - 15:38   quote  deeplink  
Zelf ben ik wél een grote voorstander om Jan Vertonghen terug te halen.
Dat de huidige selectie niet optimaal is, blijft wel duidelijk.

Of dat te maken heeft met verschillende nationaliteiten of anders, dat weet ik (nog) niet.
Ook Schuurs moet de tijd krijgen om zich verder te ontwikkelen én daardoor beter te worden.

Verder blijf ik het vreselijk vinden waarom KJH niet altijd de laatste 25 minuten mag spelen, daar dit ook een kern van de problemen zijn bij Ajax. Dit alleen omdat onze tuinkabouter (teveel) wisselfouten en opstellingen blijft maken.
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2019 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 12:01 schreef riveco het volgende:
Marin is geen controleur meer aanvallende middenvelder
Hij speelde altijd als box to box middenvelder vanauit een controlerende rol in België. Aanvallende middenvelder was ie daar zelden.
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2019 - 16:38   quote  deeplink  
Onana

Dest Alvarez blind tagliafico

Van de Beek Martinez
Ziyech

Neres Huntelaar tadic.
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2019 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 15:38 schreef Onze Ajax het volgende:
Zelf ben ik wél een grote voorstander om Jan Vertonghen terug te halen.
Dat de huidige selectie niet optimaal is, blijft wel duidelijk.

Of dat te maken heeft met verschillende nationaliteiten of anders, dat weet ik (nog) niet.
Ook Schuurs moet de tijd krijgen om zich verder te ontwikkelen én daardoor beter te worden.

Verder blijf ik het vreselijk vinden waarom KJH niet altijd de laatste 25 minuten mag spelen, daar dit ook een kern van de problemen zijn bij Ajax. Dit alleen omdat onze tuinkabouter (teveel) wisselfouten en opstellingen blijft maken.
Huntelaar in de basis is helemaal niet de oplossing. Ajax speelt niet perse beter met Huntelaar en aanvallend liggen ook de problemen niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2019 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 16:38 schreef remco k het volgende:
Onana

Dest Alvarez blind tagliafico

Van de Beek Martinez
Ziyech

Neres Huntelaar tadic.
Gewaagd maar zie het wel zitten, gewaagd vanwege maar 1 verdedigende middenvelder, dus met de punt naar achter maar nogmaals ik zie het
wel zitten met die tijger op het middenveld..
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2019 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 16:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gewaagd maar zie het wel zitten, gewaagd vanwege maar 1 verdedigende middenvelder, dus met de punt naar achter maar nogmaals ik zie het
wel zitten met die tijger op het middenveld..
Staan gewoon twee defensieve middenvelders. Van de Beek kan die rol namelijk meer dan goed invullen.
riveco
 riveco - donderdag 22 augustus 2019 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 16:38 schreef remco k het volgende:
Onana

Dest Alvarez blind tagliafico

Van de Beek Martinez
Ziyech

Neres Huntelaar tadic.
Remco, dan haal je V.d wel uit zn kracht want hij komt dan niet veel meer voor het doel van de tegenstander
riveco
 riveco - donderdag 22 augustus 2019 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelde altijd als box to box middenvelder vanauit een controlerende rol in België. Aanvallende middenvelder was ie daar zelden.
Hij speelde daar toch wel een stuk dieper als dat hij nu doet he, kwam veel voor het doel en maakte vorig jaar 10 doelpunten als ik het goed heb
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2019 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 20:44 schreef riveco het volgende:

[..]

Remco, dan haal je V.d wel uit zn kracht want hij komt dan niet veel meer voor het doel van de tegenstander
Klopt. Maar hij heeft meer kwaliteiten. En nu krijger een ander die mogelijkheid voor van de Beek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jan Vertonghen terughalen?









0.0080549