BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC Waalwijk - Ajax (zaterdag 19 oktober, 18.30 uur) Eredivisie 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:14   quote  deeplink  
Hoe the fuck kan je die missen? Dat moet gewoon 2-2 zijn
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:15   quote  deeplink  
Was dit niet gewoon een penalty?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:17   quote  deeplink  
Armen langs het lichaam, geen penalty
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:17   quote  deeplink  
Invallers zijn een groot drama!
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:19   quote  deeplink  
Je mag niet spreken over een wanprestie toch als het zo blijft? Want eigenlijk vind ik dat Ajax echt ver door de ondergrens gezakt is
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:20   quote  deeplink  
Lekker Onana, weer een minuut extra. Sukkeltje!
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:22   quote  deeplink  
Ik heb Van de Beek nog nooit zo laks zien spelen als vandaag. Alleen maar sjokken. Op dit fenomeen moet Ten Hag echt consequenties gaan zetten hoor.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:23   quote  deeplink  
De 3 punten wél mee naar Amsterdam, maar de rest helemaal vergeten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:24   quote  deeplink  
Wat mij betreft mogen ze zich helemaal kapot schamen. Dit kan echt niet.
remco k
 remco k - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:24   quote  deeplink  
Pff. Punten binnen maar wat verschrikkelijk slecht.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 20:23 schreef Onze Ajax het volgende:
De 3 punten wél mee naar Amsterdam, maar de rest helemaal vergeten.
Juist niet, want dit gebeurd veel vaker. Er moet echt iets gaan veranderen
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:25   quote  deeplink  
Man man man. Absoluut geen verdiende overwinning, maar wel 3 punten.

Ik mag hopen dat dit tegen Chelsea echt anders gaat.

Chapeau voor het spel van RKC, verdienen meer dan die ene punt in de competitie.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:25   quote  deeplink  
Met bloed, zweet en tranen.....
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 20:25 schreef Hasjkoph het volgende:
Man man man. Absoluut geen verdiende overwinning, maar wel 3 punten.

Ik mag hopen dat dit tegen Chelsea echt anders gaat.

Chapeau voor het spel van RKC, verdienen meer dan die ene punt in de competitie.
Eens! En snel vergeten kan je bijna niet, gebeurd veel vaker dit man. Maar deze keer was het een collectieve wanprestatie hoor.
Eide
 Eide - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:26   quote  deeplink  
Ik word gek van dat tijdrekken van Onana. Hij moet daar echt mee ophouden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:27   quote  deeplink  
En terechte kritiek van Van Basten
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 20:26 schreef Eide het volgende:
Ik word gek van dat tijdrekken van Onana. Hij moet daar echt mee ophouden.
Mee eens.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:30   quote  deeplink  
Er komt toch in vredesnaam een keer die wedstrijd waar al die kansen tegen wel een keer zitten en je er 4 of 5 om de oren krijgt?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 20:30 schreef Loetje het volgende:
Er komt toch in vredesnaam een keer die wedstrijd waar al die kansen tegen wel een keer zitten en je er 4 of 5 om de oren krijgt?
Als het gebeurd, is dat meestal bij een AZ-Ajax ofzo, maar dat is pas in december.

In de tussentijd kan het alleen tegen Chelsea gebeuren. Dat wordt een goede graadmeter, want het staat allemaal nog lang niet goed.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:35   quote  deeplink  
En bijna iedereen vlakt de thuiswedstrijd tegen feyenoord uit....
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 20:33 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Als het gebeurd, is dat meestal bij een AZ-Ajax ofzo, maar dat is pas in december.

In de tussentijd kan het alleen tegen Chelsea gebeuren. Dat wordt een goede graadmeter, want het staat allemaal nog lang niet goed.
Ik snap gewoon niet hoe wij nog ongeslagen kunnen zijn, wat staan tegenstanders te zwijnen tegen ons joh.

Ik riep na Vitesse uit dat ik ons matig vond. De dag vandaag constateer ik dat dat misschien wel onze beste pot was. Weinig kansen tegen maar die vlogen er wel in en veel mooie uitgespeelde kansen gecreëerd. De rest vond ik verre van geweldig
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 20:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
En bijna iedereen vlakt de thuiswedstrijd tegen feyenoord uit....
Eens, op deze manier wordt alles moeilijk
Eide
 Eide - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 20:27 schreef Loetje het volgende:
En terechte kritiek van Van Basten
Ik vind het heerlijk dat Van Basten nergens een blad voor de mond neemt. Geen flauwekul, geen blabla. Goed is goed, niet goed is niet goed.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 20:35 schreef Ronald 1960 het volgende:
En bijna iedereen vlakt de thuiswedstrijd tegen feyenoord uit....
Thuis tegen dit Feyenoord mag je niet verliezen, tevens is dat ook geen ploeg dat ff 4 doelpunten maakt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 20:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind het heerlijk dat Van Basten nergens een blad voor de mond neemt. Geen flauwekul, geen blabla. Goed is goed, niet goed is niet goed.
Doet Borst ook niet trouwens. Ben trouwens totaal geen fan van Borst maar zie wel graag dat er allemaal maar mensen met ongezouten meningen zitten
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 20:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Thuis tegen dit Feyenoord mag je niet verliezen, tevens is dat ook geen ploeg dat ff 4 doelpunten maakt.
Als wij zo spelen, wordt ook die pot billenknijpen.
Eide
 Eide - zaterdag 19 oktober 2019 - 21:03   quote  deeplink  
Laten we het erop houden dat je kampioen wordt door dit soort potjes te winnen.
remco k
 remco k - zaterdag 19 oktober 2019 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 20:27 schreef Loetje het volgende:
En terechte kritiek van Van Basten
Die zegt eigenlijk alleen maar zinnige dingen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 22:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Die zegt eigenlijk alleen maar zinnige dingen.
Grotendeels wel ja. Prettig om naar te luisteren.
Eide
 Eide - zaterdag 19 oktober 2019 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 23:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Grotendeels wel ja. Prettig om naar te luisteren.
Als trainer leuk voor de middenmoot, maar zeker een prettige man in de studio. Ook wel fijn dat Van Basten voor zichzelf heeft gekozen. Het zegt allemaal best veel over de man.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 23:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Als trainer leuk voor de middenmoot, maar zeker een prettige man in de studio. Ook wel fijn dat Van Basten voor zichzelf heeft gekozen. Het zegt allemaal best veel over de man.
Heeft prima zelfkennis en legde gewoon eerder heel goed uit waarom hij het trainerschap niet aan kon
Eide
 Eide - zaterdag 19 oktober 2019 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 23:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heeft prima zelfkennis en legde gewoon eerder heel goed uit waarom hij het trainerschap niet aan kon
Precies, en kom koos voor zichzelf. Er zijn er zat die zichzelf naar de kloten helpen door krampachtig door te zetten. Gewoon de juiste keuzes, nuchtig, eerlijk en lekker recht door zee.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 23:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies, en kom koos voor zichzelf. Er zijn er zat die zichzelf naar de kloten helpen door krampachtig door te zetten. Gewoon de juiste keuzes, nuchtig, eerlijk en lekker recht door zee.
Kijk Van Bommel maar...;-)
Eide
 Eide - zaterdag 19 oktober 2019 - 23:27   quote  deeplink  
Ik weet het nog niet met Van Bommel. Ik vind zijn voetbalopvattingen meer passen bij Italië dan bij Nederlands. Bovendien als persoon langs de lijn geregeld beneden elk peil. Hij presteerde vorig jaar jaar wel uitermate goed met een elftal dat helemaal zo goed niet was.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 oktober 2019 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 23:27 schreef Eide het volgende:
Ik weet het nog niet met Van Bommel. Ik vind zijn voetbalopvattingen meer passen bij Italië dan bij Nederlands. Bovendien als persoon langs de lijn geregeld beneden elk peil. Hij presteerde vorig jaar jaar wel uitermate goed met een elftal dat helemaal zo goed niet was.
Het was ook een beetje sarcastisch van me. Maar ben het wel met je eens, Van Bommel heeft de trekjes en de stijl uit Italië. Misschien Milan ooit.
hjf
 hjf - zondag 20 oktober 2019 - 10:57   quote  deeplink  
Eigenlijk mag je nu al van een topweekend spreken. Je wint in een verschrikkelijk slechte wedstrijd (je had niet alleen kunnen maar zelfs moeten verliezen). En je directe concurrenten (Pisvee en AZ) gaan er af met een nederlaag. Ook met het doelsaldo een extra punt gepakt. De wedstrijd moeten we maar snel vergeten. Op naar Chelski.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 oktober 2019 - 13:42   quote  deeplink  
Wat een weekend en wat een pot!! Wat zag het er allemaal goed georganiseerd en prachtig uit! Moet zeggen dat het met de week beter wordt! Ga zo door boys, heb genoten van jullie gisteren.
Loetje
 Loetje - zondag 20 oktober 2019 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2019 - 13:42 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een weekend en wat een pot!! Wat zag het er allemaal goed georganiseerd en prachtig uit! Moet zeggen dat het met de week beter wordt! Ga zo door boys, heb genoten van jullie gisteren.
Helemaal mee eens....
nummer10
 nummer10 - zondag 20 oktober 2019 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2019 - 13:42 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een weekend en wat een pot!! Wat zag het er allemaal goed georganiseerd en prachtig uit! Moet zeggen dat het met de week beter wordt! Ga zo door boys, heb genoten van jullie gisteren.
en niet te vergeten ons tactisch meesterbrein tenhag he ! geen idee wat die allemaal aan het doen was maar het waren allemaal super omzettingen !! en die heerlijke slimme overtredingen van veltman waren ook een genot voor het oog
nummer10
 nummer10 - zondag 20 oktober 2019 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 19:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman blind worden overlopen doordat de rest gewoon allemaal hun werk niet doen. Van de Beek en Promes op het middenveld echt schandalig slecht. Huntelaar en tadic ook gewoon dramatisch slecht. Martinez en Ziyech zijn gewoon slecht. Dest oké. Mazraoui dramatisch. Blind Veltman en Onana de besten bij Ajax. En die spelen ook gewoon niet goed.
wat heb jij zitten kijken dan ? veltman en blind de betere.. zou ik je toch adviseren nogmaals te gaan kijken... rest was ook niks maar veltman en blind waren niks beter.. integendeel de meest ervaren lui die de mensen juist goed moeten neerzetten.. maar goed gelukkig hebben de echte voetbalkenners het wel gezien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 21 oktober 2019 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 23:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies, en kom koos voor zichzelf. Er zijn er zat die zichzelf naar de kloten helpen door krampachtig door te zetten. Gewoon de juiste keuzes, nuchtig, eerlijk en lekker recht door zee.
Ook gewoon de dingen waar hij om moet lachen steekt hij niet onder stoelen of banken.

Dat hij over Feyenoord ook gewoon zegt dat het geen zin heeft om ze te analyseren als een topclub, om de doodeenvoudige reden dat ze de middelen niet hebben om een topclub te zijn. En ze zich dus prima als middenmotor gedragen en we ze daar dus ook op moeten beoordelen.

Heerlijk toch.
remco k
 remco k - maandag 21 oktober 2019 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2019 - 21:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat heb jij zitten kijken dan ? veltman en blind de betere.. zou ik je toch adviseren nogmaals te gaan kijken... rest was ook niks maar veltman en blind waren niks beter.. integendeel de meest ervaren lui die de mensen juist goed moeten neerzetten.. maar goed gelukkig hebben de echte voetbalkenners het wel gezien
Heb de wedstrijd twee keer gezien, en mijn mening veranderd niets over zaterdag.

Iedere kans, van RKC ontstaat uit het niet meelopen, niet kort zitten, blunderen, van backs, middenvelders en de twee vleugel spelers.

Maar wat zijn dan echte voetbalkenners volgens jou?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 oktober 2019 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2019 - 21:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en niet te vergeten ons tactisch meesterbrein tenhag he ! geen idee wat die allemaal aan het doen was maar het waren allemaal super omzettingen !! en die heerlijke slimme overtredingen van veltman waren ook een genot voor het oog
Ik had het over de supporters eb het vuurwerk hoor! De wedstrijd was niet om aan te gluren!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 oktober 2019 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2019 - 14:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens....
Ja toch, de supporters en de protestactie waren voor mij het beste van de wedstrijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 oktober 2019 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - maandag 21 oktober 2019 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2019 - 20:25 schreef Ronald 1960 het volgende:
Met bloed, zweet en tranen.....
Sorry,hou het alleen op tranen wat een afgang,echt op indivuele klasse pakken ze die pot onverdiend maar wel lekker.
p111
 p111 - maandag 21 oktober 2019 - 12:56   quote  deeplink  
Tja,of je loopt in stadions met 60.000 man op de tribune het veld op tegen Juventus met Ronaldo als tegenstander,of je loopt in Waalwijk het veld op tegen Fred Grim op een amateurveld. Wat denk je wat een verschil dat is,dat haal je echt niet weg uit die hersenpan van die jongens.Ze proberen het gewoon op 60 procent zo simpel is dat.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 oktober 2019 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 08:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb de wedstrijd twee keer gezien, en mijn mening veranderd niets over zaterdag.

Iedere kans, van RKC ontstaat uit het niet meelopen, niet kort zitten, blunderen, van backs, middenvelders en de twee vleugel spelers.

Maar wat zijn dan echte voetbalkenners volgens jou?
goal rkc is gewoon een fout van veltman, word er gewoon uitgelopen en stopt met rennen, de bal op de lat, domme overtreding veltman.. het niet goed organiseren van het middenveld, blind en veldman.. dit is eigenlijk het hele seizoen al, alleen kom je vaak met geluk weg dus verbloemt het veel..
remco k
 remco k - maandag 21 oktober 2019 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 14:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

goal rkc is gewoon een fout van veltman, word er gewoon uitgelopen en stopt met rennen, de bal op de lat, domme overtreding veltman.. het niet goed organiseren van het middenveld, blind en veldman.. dit is eigenlijk het hele seizoen al, alleen kom je vaak met geluk weg dus verbloemt het veel..
Kijk eens even terug naar de tijd van de post. Dan moet je geen zaken van na rust erbij gaan halen.
Loetje
 Loetje - maandag 21 oktober 2019 - 22:36   quote  deeplink  
2 duels voor Viergever en Hendrix na afloop van deze speelronde. Wat vinden jullie, terecht? Viergever was smerig, maar die had de intentie van deze overtreding niet, maar Hendrix deed het doelbewust. Dan vind ik 2 veel te weinig.
Loetje
 Loetje - maandag 21 oktober 2019 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 08:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb de wedstrijd twee keer gezien, en mijn mening veranderd niets over zaterdag.

Iedere kans, van RKC ontstaat uit het niet meelopen, niet kort zitten, blunderen, van backs, middenvelders en de twee vleugel spelers.

Maar wat zijn dan echte voetbalkenners volgens jou?
Ga jij serieus nog moeite doen die discussie te voeren met hem? Ik zou daar oprecht moe van worden, je weet namelijk bij voorbaat dat alles aan Veltman en Blind ligt bij hem. Al maakt Huntelaar een eigen goal, al spelen ze niet. Dan is het hun duistere kracht wel.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC Waalwijk - Ajax (zaterdag 19 oktober, 18.30 uur) Eredivisie 1-2









0.0099129