BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC Waalwijk - Ajax (zaterdag 19 oktober, 18.30 uur) Eredivisie 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 21 oktober 2019 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 22:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga jij serieus nog moeite doen die discussie te voeren met hem? Ik zou daar oprecht moe van worden, je weet namelijk bij voorbaat dat alles aan Veltman en Blind ligt bij hem. Al maakt Huntelaar een eigen goal, al spelen ze niet. Dan is het hun duistere kracht wel.
blind normaal niet hoor, huntelaar was dikke ruk gisteren.. eigenlijk het hele elftal... enige probleem is bij veltman zijn het terugkomende problemen.. maar zie wat jullie willen zien ;) gelukkig zien veel anderen het ook dus dat scheelt, behalve een aantal hier op het forum... 5 a 8 man actief ofzo ?
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 oktober 2019 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 23:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

blind normaal niet hoor, huntelaar was dikke ruk gisteren.. eigenlijk het hele elftal... enige probleem is bij veltman zijn het terugkomende problemen.. maar zie wat jullie willen zien ;) gelukkig zien veel anderen het ook dus dat scheelt, behalve een aantal hier op het forum... 5 a 8 man actief ofzo ?
Ik heb schijt aan anderen. Ik neuk vrouwen, geen media!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 oktober 2019 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2019 - 00:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb schijt aan anderen. Ik neuk vrouwen, geen media!
media ??? heb het niet over media.. dat jij enkel hier zit zegt ook voldoende toch.. hier vind je geen vrouwen
remco k
 remco k - dinsdag 22 oktober 2019 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2019 - 23:35 schreef nummer10 het volgende:

[..]

blind normaal niet hoor, huntelaar was dikke ruk gisteren.. eigenlijk het hele elftal... enige probleem is bij veltman zijn het terugkomende problemen.. maar zie wat jullie willen zien ;) gelukkig zien veel anderen het ook dus dat scheelt, behalve een aantal hier op het forum... 5 a 8 man actief ofzo ?
https://www.foxsports.nl/video/3134289/juventus-geinteresseerd-veltman-hij-bewijst-dat-hij-stabiel/#

Aldus de kenners waar je het altijd over hebt.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 oktober 2019 - 22:18   quote  deeplink  
https://www.goal.com/nl/nieuws/kenneth-perez-kraakt-ajacied-waarom-wordt-hij-zo-geroemd/1tkdku3qb5mj0175lgugazvsse?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

tijd mijn post, en wanneer dit gepost is.. dus nee niet uit de media gehaald, misschien lezen ze wel mee joh wie weet... en die intresse is een gerucht, dat is heel wat anders... maar hey hou er lekker aanvast

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 oktober 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 23 oktober 2019 - 10:33   quote  deeplink  
En in dezelfde berichtgeving geeft Vissers aan dat hij in de grote wedstrijden overeind blijft.

Top dus.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 oktober 2019 - 10:45   quote  deeplink  
Nu staat Veltman daar. Die is wat minder." Visssers denkt niet dat Veltman ooit een transfer zal maken zoals De Ligt, die voor 75 miljoen euro werd verkocht aan Juventus. "Maar ik vind dat hij in grote wedstrijden redelijk overeind blijft", benadrukt de Ajax-volger.

redelijk overeind... maar goed weet je, het is niks tegen de persoon veltman, die grapjes van hem bij mede ajacieden vind ik geniaal, maar ajax wil verder groeien en dan moet je afscheid nemen van mensen...
Loetje
 Loetje - woensdag 23 oktober 2019 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 10:33 schreef remco k het volgende:
En in dezelfde berichtgeving geeft Vissers aan dat hij in de grote wedstrijden overeind blijft.

Top dus.
En niet alleen Vissers in die uitzending gap.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 oktober 2019 - 23:55   quote  deeplink  
zoals in het andere stukkie, het is niet veltman zijn schuld... maar weet bijna zeker dat er betere keuzes zijn..
remco k
 remco k - donderdag 24 oktober 2019 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2019 - 23:55 schreef nummer10 het volgende:
zoals in het andere stukkie, het is niet veltman zijn schuld... maar weet bijna zeker dat er betere keuzes zijn..
Dat gevoel hebben meer mensen hier, maar het is gewoon pertinent niet zo dat het een waardeloos slechte speler is.

En we zien vaak ook wat we willen he.. Nico bijvoorbeeld gister raakt gewoon een 3 a 4 ballen kwijt in het eerste half uur die hij normaal niet zo verliezen. Blind heeft gewoon 2 belachelijk slechte inspeel passes, en Martinez deed gister in dat eerste half uur maar wat en raakte de bal zinloos kwijt een aantal keer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC Waalwijk - Ajax (zaterdag 19 oktober, 18.30 uur) Eredivisie 1-2









0.0066602