BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe koers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - dinsdag 05 januari 2021 - 18:39   quote  deeplink  
Komt er sneeuw ?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 05 januari 2021 - 21:01   quote  deeplink  
Schijnt
Maar zondag niet
kenny
 kenny - dinsdag 26 januari 2021 - 12:30   quote  deeplink  
https://www.feyenoordpings.nl/nieuws/hoofdnieuws/328698/az-62-minder-geld-maar-wel-beter-georganiseerd-dan-feyenoord?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
kenny
 kenny - dinsdag 26 januari 2021 - 12:32   quote  deeplink  
staaltje van jaren wanbeleid , het is oud nieuws maar mag hopen dat Arnesen goed een nieuwe visie en beleid gaat neer leggen
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 januari 2021 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 - 12:32 schreef kenny het volgende:
staaltje van jaren wanbeleid , het is oud nieuws maar mag hopen dat Arnesen goed een nieuwe visie en beleid gaat neer leggen
Moeten hem wel de kans geven.
En een jaar zonder Europees voetbal ( meestal maar 1 ronde) geeft je meer tijd.
En met goede inkoop en verkoop valt de klap qua geld wel mee denk ik .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 januari 2021 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 - 12:32 schreef kenny het volgende:
staaltje van jaren wanbeleid , het is oud nieuws maar mag hopen dat Arnesen goed een nieuwe visie en beleid gaat neer leggen
Ja. Maar ook resultaat van beleid van toen t water ons aan de lippen stond.
Daarom werden spelers met kortlopende contracten voor een schijntje verkocht.
Een van de hoofdredenen waarom wij bijna nooit hebben kunnen cashen

Daarom vind ik t ook te makkelijk, de contracten van toen heb je nu nog last van.
En ging t eindelijk weer, gaan we dure contracten geven aan spelers die je eigenlijk had moeten lozen, maar niet konden lozen omdat ze a. te weinig zouden opbrengen (Botte, Toornstra, etc.) en b. niet genoeg in kas had ze adequaat op te vangen, tel daarbij op een jeugdopleiding die al jaren niets meer voortbrengt omdat er niet in geïnvesteerd is (piramide), ook omdat je het geld maar 1 keer uit kan geven en dan is dit t resultaat. Naast her en der wanbeleid ja.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2021 door Stylzz --
kenny
 kenny - dinsdag 26 januari 2021 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 - 12:37 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Moeten hem wel de kans geven.
En een jaar zonder Europees voetbal ( meestal maar 1 ronde) geeft je meer tijd.
En met goede inkoop en verkoop valt de klap qua geld wel mee denk ik .
zeker moeten we hem de kans geven , ik hoop en denk dat hij daar wel druk mee bezig is
kenny
 kenny - dinsdag 26 januari 2021 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja. Maar ook resultaat van beleid van toen t water ons aan de lippen stond.
Daarom werden spelers met kortlopende contracten voor een schijntje verkocht.
Een van de hoofdredenen waarom wij bijna nooit hebben kunnen cashen

Daarom vind ik t ook te makkelijk, de contracten van toen heb je nu nog last van.
En ging t eindelijk weer, gaan we dure contracten geven aan spelers die je eigenlijk had moeten lozen, maar niet konden lozen omdat ze a. te weinig zouden opbrengen (Botte, Toornstra, etc.) en b. niet genoeg in kas had ze adequaat op te vangen, tel daarbij op een jeugdopleiding die al jaren niets meer voortbrengt omdat er niet in geïnvesteerd is (piramide), ook omdat je het geld maar 1 keer uit kan geven en dan is dit t resultaat. Naast her en der wanbeleid ja.
Arnesen is druk met de jeugd in de weer dat is top en laten we hopen dat het net zo'n talenten fabriek gaat worden als bij AZ of 020

er waren onder v geel een aantal goede verkopen (karsdorp kongolo wat dik 30milj opbracht ) alleen is dit verkeerd geinvesteerd in verkeerde aankopen en weg is je geld weer

Arnesen zit inderdaad klem met wat zijn voorgangers v geel en troost hebben verkloot , hij moet wel oppassen met aankopen diemers linssen pratto die gaan je niet verder helpen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 januari 2021 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 januari 2021 - 13:31 schreef kenny het volgende:

[..]

Arnesen is druk met de jeugd in de weer dat is top en laten we hopen dat het net zo'n talenten fabriek gaat worden als bij AZ of 020

er waren onder v geel een aantal goede verkopen (karsdorp kongolo wat dik 30milj opbracht ) alleen is dit verkeerd geinvesteerd in verkeerde aankopen en weg is je geld weer

Arnesen zit inderdaad klem met wat zijn voorgangers v geel en troost hebben verkloot , hij moet wel oppassen met aankopen diemers linssen pratto die gaan je niet verder helpen
Eens grotendeels, maar meetpunt bij Arnesen is -naast de namen die je noemt- ook Bozenik: heeft wel 4 miljoen gekost. Texeira??? Conteh???
En Sjakie heeft ons Johnston en Kelly geboden....Maar okee, ook Senesi.
MMM
 MMM - woensdag 27 januari 2021 - 09:38   quote  deeplink  
Na komende zomer kunnen we Arnesen beoordelen vind ik, cruciale transferperiode.

Diemers en Linssen hem zeker kwalijk te nemen.
kenny
 kenny - woensdag 27 januari 2021 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 januari 2021 - 09:38 schreef MMM het volgende:
Na komende zomer kunnen we Arnesen beoordelen vind ik, cruciale transferperiode.

Diemers en Linssen hem zeker kwalijk te nemen.
eens , en dan nog he ga er maar aan staan er is niks te besteden , corona zorgt voor rode cijfers en ga dan de selectie maar op pijl brengen

feyenoord zal vol op de jeugd moeten inzetten hendriks doet het goed bij NAC nu kijken hoe de 3 het gaan doen bij de schapenkoppen of ze dan al klaar zijn voor volgend seizoen is afwachten maar veel keus is er niet met 0,0 in kas

berghuis zal zeker vertrekken aan het einde van het seizoen , je moet hopen op misschien een vertrek van haps en senesi om wat geld in het laadje te brengen om je vervolgens te kunnen versterken op cruciale posities
MMM
 MMM - woensdag 17 februari 2021 - 22:02   quote  deeplink  
Doorselecteren is heel hard nodig. Pittige zomer voor Arnesen.

Botteghin, Haps, Nieuwkoop, Toornstra, Diemers, Jorgensen etc. moet je gewoon lozen.

Tijd voor verversing.
kenny
 kenny - donderdag 18 februari 2021 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2021 - 22:02 schreef MMM het volgende:
Doorselecteren is heel hard nodig. Pittige zomer voor Arnesen.

Botteghin, Haps, Nieuwkoop, Toornstra, Diemers, Jorgensen etc. moet je gewoon lozen.

Tijd voor verversing.
eens dat is echt nodig wil je de weg omhoog weer inzetten , het zal wel heel moeilijk worden voor Slot en die tijd moet hem gegeven worden , een stap achteruit om er in de toekomst 2 vooruit te kunnen zetten

het zijn niet alleen de spelers , ook is het tijd dat dickie gelukkig opstapt einde seizoen , onder hem zie ik totaal geen ontwikkeling van het elftal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2021 door kenny --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 18 februari 2021 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2021 - 22:02 schreef MMM het volgende:
Doorselecteren is heel hard nodig. Pittige zomer voor Arnesen.

Botteghin, Haps, Nieuwkoop, Toornstra, Diemers, Jorgensen etc. moet je gewoon lozen.

Tijd voor verversing.
Grotendeels eens. Iemand als Fer komt daarvoor ook in aanmerking trouwens, vind hem zeker sinds zijn blessure erg tegenvallen, heeft veel ingeleverd qua loopvermogen lijkt het. Maar je zou bijvoorbeeld hem en Toornstra ook gewoon uit hun contract kunnen lopen in 2022. Je hebt ook als je die 2 nog een jaartje erbij houdt nog een aantal nieuwe middenvelders nodig. En Toornstra is niet echt het probleem. Ook niet de oplossing, maar nog een jaartje bij de eerste 18 is niet zo'n probleem. Voor die anderen is het hoog tijd inderdaad. Diemers heeft misschien nog een paar maanden om vooruitgang te laten zien, omdat het zijn eerste jaar is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 18 februari 2021 - 10:22   quote  deeplink  
En die anderen die (bijna) uit hun contract lopen laat je ook gaan uiteraard. Pratto, Narsingh, Johnston, Kelly, Van Beek. De Spajic van eerste seizoenshelft kan je erbij houden m.i. als hij niet duur is. Maar die laatste handvol wedstrijden voordat hij vervangen werd door Botteghin waren dramatisch. En Marsman kan je ook gerust laten vertrekken. Vind het niet zo belangrijk die erbij te houden.
MMM
 MMM - donderdag 18 februari 2021 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 10:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Grotendeels eens. Iemand als Fer komt daarvoor ook in aanmerking trouwens, vind hem zeker sinds zijn blessure erg tegenvallen, heeft veel ingeleverd qua loopvermogen lijkt het. Maar je zou bijvoorbeeld hem en Toornstra ook gewoon uit hun contract kunnen lopen in 2022. Je hebt ook als je die 2 nog een jaartje erbij houdt nog een aantal nieuwe middenvelders nodig. En Toornstra is niet echt het probleem. Ook niet de oplossing, maar nog een jaartje bij de eerste 18 is niet zo'n probleem. Voor die anderen is het hoog tijd inderdaad. Diemers heeft misschien nog een paar maanden om vooruitgang te laten zien, omdat het zijn eerste jaar is.
Jens is misschien het probleem niet als hij kan banken maar heeft een flink salaris.

En ik ben die ploeg gewoon beu na zoveel jaren. Verversen. Het zal tijd kosten maar zo verder gaan is het ook niet.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 18 februari 2021 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 10:36 schreef MMM het volgende:

[..]

Jens is misschien het probleem niet als hij kan banken maar heeft een flink salaris.

En ik ben die ploeg gewoon beu na zoveel jaren. Verversen. Het zal tijd kosten maar zo verder gaan is het ook niet.
Zijn salaris kan een reden zijn inderdaad. En verder met je eens hoor. Zeker die spelers die constant ziek zwak of misselijk zijn. Of die spelers die heel eendimensionaal zijn. Als je PSG ziet spelen, met spelers die topfit zijn die snelheid hebben die naar voren denken. Echt een modern ploeg, dat zou ik toch ook graag bij Feyenoord zien. Op ons eigen niveau uiteraard. 'Grappige' is dat onze selectie meer op die van hun tegenstander van een paar dagen terug lijkt. Met 1 speler die er bovenuit springt. Een aantal talenten maar vooral ook spelers die op hun retour zijn. Die het moderne voetbal niet bij kunnen benen.
MMM
 MMM - donderdag 18 februari 2021 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 10:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Zijn salaris kan een reden zijn inderdaad. En verder met je eens hoor. Zeker die spelers die constant ziek zwak of misselijk zijn. Of die spelers die heel eendimensionaal zijn. Als je PSG ziet spelen, met spelers die topfit zijn die snelheid hebben die naar voren denken. Echt een modern ploeg, dat zou ik toch ook graag bij Feyenoord zien. Op ons eigen niveau uiteraard. 'Grappige' is dat onze selectie meer op die van hun tegenstander van een paar dagen terug lijkt. Met 1 speler die er bovenuit springt. Een aantal talenten maar vooral ook spelers die op hun retour zijn. Die het moderne voetbal niet bij kunnen benen.
+1
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 februari 2021 - 12:10   quote  deeplink  
Ik zie de toekomst qua spelers niet zo slecht
Goede zet om spelers aan te trekken o 21 en deze nu uit te lenen.
Daar zitten wat buitenlandse jeugd internationals bij, die mij hoopvol stemmen
Je kan wat verkopen van de huisige selectie zoals Senesi ( ik ga laag zitten ) 10 milj. Berghuis 4,5 milj en als het moet
Haps 4 milj, Nee ik denk dat onze TD goed bezig is geweest alleen nu is het behelpen ( plaatsen voor europes voetbal is NOG STEEDS mogelijk.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 februari 2021 - 12:42   quote  deeplink  
Met de bedragen die jij noemt dekken we alleen t gat in de begroting.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 februari 2021 - 14:25   quote  deeplink  
Dat is voldoende voorlopig, misschien dat er dan beweging gaat komen in de structuur bij Feyenoord.
En die bedragen zijn laag ingeschat.
Laat iemand een klap geven op het stadion nee of ja.
Spelers technisch komt het wel goed met Arnesen
Kwade tongen hier hadden al snel het oordeel klaar over Bv Linssen , in het verleden ook over Sinistera
Er gaat doorgeselecteerd worden ( lees visie Arrnesen)
Bijlow, nieuwkoop Geertruida,Sinistera, Bozenik, Azarkan,Linssen,Koczu, is een basis met toekomst aangevuld door jeugd (o21)
En gerichte aankoop.
Dat is waar Slot voor aangestelt is
MMM
 MMM - donderdag 18 februari 2021 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 14:25 schreef piet de paler het volgende:
Kwade tongen hier hadden al snel het oordeel klaar over Bv Linssen , in het verleden ook over Sinistera
Er gaat doorgeselecteerd worden ( lees visie Arrnesen)
Bijlow, nieuwkoop Geertruida,Sinistera, Bozenik, Azarkan,Linssen,Koczu, is een basis met toekomst aangevuld door jeugd (o21)
En gerichte aankoop.
Dat is waar Slot voor aangestelt is
Daar hebben we Piet weer die tevreden is als Jorgensen een windje laat in het veld en nu Linssen de hemel in prijst na een paar goaltjes. Ongelooflijk..

Nieuwkoop? Zullen we die ook maar eens doorselecteren? En het worden zware tijden met jouw rijtje aangevuld met O21 spelers..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 februari 2021 - 15:16   quote  deeplink  
O u kunt in de toekomst kijken, je praat eerst opbouwen dan aankopen wat wil je nu ?
Opbouwen ja dat gaat met jeugd en in onze situatie die we nu hebben
Nee er is geen geld voor toppers te kopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2021 door piet de paler --
MMM
 MMM - donderdag 18 februari 2021 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 15:16 schreef piet de paler het volgende:
O u kunt in de toekomst kijken, je praat eerst opbouwen dan aankopen wat wil je nu ?
Opbouwen ja dat gaat met jeugd en in onze situatie die we nu hebben
Nee er is geen geld voor toppers te kopen
Er moet wel meer bij dan het plaatje dat jij schetst, dat is wel echt heel erg matig. Dan mag je al blij zijn als je play-off voetbal haalt.

Zoveel bijzonders loopt er niet rond in het O21 team.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 februari 2021 - 17:33   quote  deeplink  
Plus t O21 team moet ook gevuld blijven
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 februari 2021 - 19:41   quote  deeplink  
Vooralsnog illusie te denken dat Feyenoord potten kan gaan breken, komend seizoen.
Get used to it.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 februari 2021 - 20:15   quote  deeplink  
We blijven hopen
kenny
 kenny - donderdag 18 februari 2021 - 21:49   quote  deeplink  
volgend seizoen hoeven we nergens op te rekenen , beter gezegd mogen we nergens op rekenen , Slot moet een elftal gaan bouwen met voornamelijk jeugd spelers maar dit is de enige route die genomen dient te worden om in de toekomst weer mee te kunnen gaan doen

ik zit aankomend seizoen totaal niet te wachten op aankopen van het niveau diemers , linssen of een pratto , daar schiet feyenoord geen klote mee op en is weggegooid geld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2021 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 februari 2021 - 22:23   quote  deeplink  
Pratto....Hoe haal je het in je bolle hoofd om zo'n gok te nemen...Tot op heden dus geld weggooien.
Iemand Teixeira nog ergens gezien?
Frstu
 Frstu - donderdag 18 februari 2021 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 21:49 schreef kenny het volgende:
volgend seizoen hoeven we nergens op te rekenen , beter gezegd mogen we nergens op rekenen , Slot moet een elftal gaan bouwen met voornamelijk jeugd spelers maar dit is de enige route die genomen dient te worden om in de toekomst weer mee te kunnen gaan doen

ik zit aankomend seizoen totaal niet te wachten op aankopen van het niveau diemers , linssen of een pratto , daar schiet feyenoord geen klote mee op en is weggegooid geld
!!!!
CobusIII
 CobusIII - donderdag 18 februari 2021 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 22:23 schreef FR-Henk het volgende:
Pratto....Hoe haal je het in je bolle hoofd om zo'n gok te nemen...Tot op heden dus geld weggooien.
Iemand Teixeira nog ergens gezien?
En dan hebben we ook nog Bozenik die voor 4M is binnengehaald. Ik hoop dat het een afmaker is want voetballen kan hij niet en inmiddels ook alweer een half jaar geblesseerd.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 februari 2021 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 23:28 schreef CobusIII het volgende:

[..]

En dan hebben we ook nog Bozenik die voor 4M is binnengehaald. Ik hoop dat het een afmaker is want voetballen kan hij niet en inmiddels ook alweer een half jaar geblesseerd.
Sluit ik me bij aan. Balcontrole is zwaar ondermaats. Tot nu toe hele dure miskoop.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 februari 2021 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 22:23 schreef FR-Henk het volgende:
Pratto....Hoe haal je het in je bolle hoofd om zo'n gok te nemen...Tot op heden dus geld weggooien.
Iemand Teixeira nog ergens gezien?
Ik weet niet hoe lang beenbreuk revalidatie kost?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 februari 2021 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2021 - 23:28 schreef CobusIII het volgende:

[..]

En dan hebben we ook nog Bozenik die voor 4M is binnengehaald. Ik hoop dat het een afmaker is want voetballen kan hij niet en inmiddels ook alweer een half jaar geblesseerd.
Lekker man. Gast krijgt een zware blessure en zelfs daar branden we m op af

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2021 door Stylzz --
MMM
 MMM - vrijdag 19 februari 2021 - 08:41   quote  deeplink  
Ik wil het nog wel even afwachten met Bozenik. Ik denk dat hij voetballend inderdaad tekort komt maar in de 16 dodelijk is/kan worden.
VVout
 VVout - vrijdag 19 februari 2021 - 09:00   quote  deeplink  
T's wachten op de nieuwe kapitein op het veld, voordat de koers uitgezet gaat worden. Hij is uitgedacht, nu nog de uitvoering ervan.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 februari 2021 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 08:41 schreef MMM het volgende:
Ik wil het nog wel even afwachten met Bozenik. Ik denk dat hij voetballend inderdaad tekort komt maar in de 16 dodelijk is/kan worden.
Ik denk dat ie best wel kan voetballen, maar in dit bejaarden omschakel tempo van ons heeft iedere speler t lastig tegen die oerwoud aan verdedigers voor zich
kenny
 kenny - vrijdag 19 februari 2021 - 10:06   quote  deeplink  
het valt niet mee om goede spelers binnen te halen maar mogen we kritisch wezen op het aankoop beleid van Arnesen ? contheh teixeira diemers linssen pratto kan je niet bepaald versterkingen noemen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2021 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 februari 2021 - 12:16   quote  deeplink  
T is hetzelfde probleem als van Geel had alleen die haalde ze dichterbij.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 februari 2021 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 08:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe lang beenbreuk revalidatie kost?
Komt ie:
half december kuitbeenbreuk. Ingeschat werd 5 weken herstel.
4 weken terug weer op trainingsveld.
En nu???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2021 door FR-Henk --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 februari 2021 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 10:06 schreef kenny het volgende:
het valt niet mee om goede spelers binnen te halen maar mogen we kritisch wezen op het aankoop beleid van Arnesen ? contheh teixeira diemers linssen pratto kan je niet bepaald versterkingen noemen
Ach laten we Arnesen nog niet vergelijken met z'n voorganger, maar er zitten al aardig wat missers tussen.
Wel bespeur ik een visie bij Frank. Dat bevalt wel.
R()b
 R()b - vrijdag 19 februari 2021 - 19:51   quote  deeplink  
Hmmm je hebt nog een paar maandjes te gaan voor een nieuw seizoen.
Betaling tegenwoordig kan je uitstellen.
Tot die tijd smijt je die merchandise in prijs naar beneden, verkoop die troep met een kleine winstmarge.
Daarna kan je op de transfermarkt wel wat kwijt, salarishuis zal giga naar beneden zakken!
En er zijn weer wat inkomsten.
Dat gegil, hou gewoon je hoofd een beetje cool.
kenny
 kenny - vrijdag 19 februari 2021 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 19:18 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ach laten we Arnesen nog niet vergelijken met z'n voorganger, maar er zitten al aardig wat missers tussen.
Wel bespeur ik een visie bij Frank. Dat bevalt wel.
mee eens , ben ook wel te spreken dat er meer visie en beleid gevoerd wordt met arnesen ook dat hij met de jeugd aan de gang is bevalt me wel

over zijn aankopen mag je wel je vraagtekens bij zetten , ik begrijp eigenlijk totaal niet dat je in januari pratto haald met de wetenschap dat je elke week rode cijfers schrijf , is geen goedkope jongen half jaartje bijna 1 milj is toch wel een erg dure gok , en nu moet iedereen inleveren omdat ze op omvallen staan , leg dat maar eens uit als club zijnde
pat
 pat - vrijdag 19 februari 2021 - 20:31   quote  deeplink  
Pratto is minder dan vier ton voor een half jaar, dickie zelf gezegd.

Hoe dan ook vind ik dat je appels met peren vergelijk. De tijd en het missen van geld.
Als je dan kijkt wat hij haalt en wetend uit welke vinver hij tapt.
Ik vind het enorm goed wat hij doet
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 februari 2021 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 18:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Komt ie:
half december kuitbeenbreuk. Ingeschat werd 5 weken herstel.
4 weken terug weer op trainingsveld.
En nu???
Niet wedstrijd fit dan denk ik
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 februari 2021 - 21:21   quote  deeplink  
Dan moet dat zeer binnenkort wel zover zijn lijkt me.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 20 februari 2021 - 20:38   quote  deeplink  
We moeten helemaal niks meer gaan halen. Liever een gezonde zelfstandige club dan 3e en gelazer en balanceren op faillissement
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 20 februari 2021 - 20:40   quote  deeplink  
Prato,spajic en nog vele vele andere zijn niet beter dan onze jeugd die een halfjaar het vertrouwen krijgt in Feyenoord 1. Zonde van t geld, salaris en bovenal zonde van de jeugd die hun geluk elders gaat zoeken. Dag investering
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 februari 2021 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2021 - 08:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lekker man. Gast krijgt een zware blessure en zelfs daar branden we m op af
dat deed ik daarvoor al...
CobusIII
 CobusIII - zondag 21 februari 2021 - 11:40   quote  deeplink  
Bozenik kan gewoon niet voetballen, dat wil niet zeggen dat het meteen een slechte spits is/afmaker is, maar om daar nou 4m voor neer te leggen vind ik wel erg veel voor iemand die nog niets bewezen heeft...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe koers?









0.0202200