BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe koers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 november 2019 - 10:47   quote  deeplink  
En over die voetbalpiramide, Koevermans wil het ook graag. Dus het lijkt erop, als we hem mogen geloven, dat Van Geel dat eigenhandig heeft tegengehouden.

Arnesen doet er eigenlijk nog een schepje bovenop en vind het heel belangrijk dat de weerstand hoog is voor Feyenoord 2. Dat je veel meer leert van wedstrijden tegen senioren op enig niveau dan die potjes die Feyenoord 2 nu speelt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 november 2019 - 10:49   quote  deeplink  
Momenteel lijkt het erop dat Feyenoord 2, tweemaal kampioen moet worden om in te stromen bij de KKD. Dus dan zijn we weer een aantal seizoenen verder, want momenteel zitten ze nog niet eens in de piramide. En das nog het gunstigste geval zo lijkt het.

Maar het lijkt erop dat Feyenoord een uitzonderingspositie wil. En is met de KNVB in gesprek daarover. Om wellicht direct toe te worden gelaten of versneld?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 november 2019 - 10:51   quote  deeplink  
Medio 2020 wordt uitsluitsel over het nieuwe stadion verwacht. Moet nog een aantal financierders binnengehaald worden (Koevermans had het over enkele weken tot enkele maanden daarvoor). De bussiness case moet nogmaals worden doorgerekend. En Feyenoord is met de mogelijke bouwer in gesprek of het allemaal gaat lukken op dat front.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2019 door T-FeYeN00rD --
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 november 2019 - 10:54   quote  deeplink  
Er is beweging, in een storm gebeuren er dingen bij windstilte niets
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 november 2019 - 10:58   quote  deeplink  
Telegraaf (Valentijn Driessen geloof ik) is kritisch op zijn functioneren. Noemde het geen best track record. Koevermans antwoord dat Feyenoord in zijn tijd als directeur qua budget van 35 naar 70 miljoen. En dat Feyenoord ook met hem wel wat successen heeft gehad. En gaat verder niet zijn eigen functioneren als commercieel directeur beoordelen.

Noemde daarnaast nog het online betting dossier dat naar zijn opvolger gaat. De club hoopt daar op termijn meer inkomsten uit de genereren. Als sponsor mag je verwachten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 november 2019 - 10:59   quote  deeplink  
Koevermans vraagt ten slotte ook nog om tijd. Dat stabiliteit in de club gewenst is. Hij heeft een contract voor onbepaald tijd, maar hij noemde de komende 2-3 jaar als cruciaal. Met name het stadiondossier en de investeerders. Die wil hij in ieder geval uitzitten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 november 2019 - 11:00   quote  deeplink  
Dat was het weer, even mijn aantal posts omhoog kunnen krikken ;)
kenny
 kenny - dinsdag 26 november 2019 - 11:00   quote  deeplink  
het is gewoon afwachten , heb zojuist ook die poppenkast gezien maar je wordt er niks wijzer van

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2019 door kenny --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 november 2019 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 11:00 schreef kenny het volgende:
het is gewoon afwachten , heb zojuist ook die poppenkast gezien maar je wordt er niks wijzer van
Wel een aantal dingen zijn wat duidelijker geworden. Visie van Arnesen en in mindere mate Koevermans. Met name ook mbt Feyenoord 2. Update van het stadiondossier en investeerders. Maar ben niet zo onder de indruk van de kwaliteit van de vragen van de journalisten. Veel dezelfde vragen. En Koevermans had zijn praatje klaar en werd ook niet echt op de proef gesteld.
VVout
 VVout - dinsdag 26 november 2019 - 11:11   quote  deeplink  


https://www.youtube.com/watch?v=MQCYfo07WMk&feature=youtu.be
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 november 2019 - 11:14   quote  deeplink  
Hup Feyenoord op de toekomst met visie
Onder het motto niet gillen voordat je geslagen wordt
VVout
 VVout - dinsdag 26 november 2019 - 12:30   quote  deeplink  
Vond van Arnesen het goed om te horen hoe hij scouting, talent en het maximaal trigeren van spelers op maximaal niveau per individu belangrijk vond. Hoop dat we dit snel kunnen gaan herkennen bij Feyenoord. Verder benieuwd waar Mark en Gudde mee komen wat betreft de instroom in die piramide. Verder is de garantie van 25 miljoen gewoon weer terug als eis en liefst meer, nadruk is toch echt wel dat het goed voor Feyenoord moet zijn en dat bevalt me.

Ik kan het verder niet beoordelen, maar het verdient een kans en hoop dat de wissels goed staan met een mooie toekomst.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 november 2019 - 13:22   quote  deeplink  
Prima verhaal.
Fc Grolsch
 Fc Grolsch - dinsdag 26 november 2019 - 15:01   quote  deeplink  
Man man hier zit ook alleen maar old-school. Als er veranderingen komen is het ook weer niet goed en ook niemand krijgt een kans.Jaren geleden liepen ze bij onze vrienden uit 020 ook te klagen over een nieuw stadion en ook M Overmars en Flappie waren niets en kijk waar ze nu staan dan!!!!!
VVout
 VVout - dinsdag 26 november 2019 - 15:22   quote  deeplink  
Kijk je door een gesloten beugelflesje?
Fc Grolsch
 Fc Grolsch - dinsdag 26 november 2019 - 15:25   quote  deeplink  
Nee hoor die is leeg
van geil
 van geil - dinsdag 26 november 2019 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 13:22 schreef Stylzz het volgende:
Prima verhaal.
Eens.
Koffie dik kijken of de mannen gaan slagen , maar er gebeurt eindelijk iets, en met een idee erachter.
Hoe lang is dat wel niet geleden .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 november 2019 - 19:17   quote  deeplink  
Dat bedoel ik, plus ikzelf heb helemaal niet zo'n negatieve connotatie bij Koevermans?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 26 november 2019 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:
Dat bedoel ik, plus ikzelf heb helemaal niet zo'n negatieve connotatie bij Koevermans?
Ik ook niet. Maar hij ligt niet lekker bij een deel van het legioen. Maar goed, ik denk ook dat elk bestuurlid dat overkomt.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 november 2019 - 19:20   quote  deeplink  
Waarschijnlijk omdat "t Maasgebouw leeg moet"
En hij hoort nog bij die boedel.
van geil
 van geil - dinsdag 26 november 2019 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:
Dat bedoel ik, plus ikzelf heb helemaal niet zo'n negatieve connotatie bij Koevermans?
Ik ook niet. heb er wel vertrouwen in.
Het zal een moeilijk proces worden , maar er gebeurt iets.
Ik vind het prima.
ar
 ar - dinsdag 26 november 2019 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 november 2019 - 19:12 schreef van geil het volgende:

[..]

Eens.
Koffie dik kijken of de mannen gaan slagen , maar er gebeurt eindelijk iets, en met een idee erachter.
Hoe lang is dat wel niet geleden .
Ga ik in mee.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 november 2019 - 11:16   quote  deeplink  
Als je mee wilt doen in Nederlandse top, en gewoon in Europa dan ben ik wel
voor een goeie eerlijke rijke buitenlandse geldschieter.

Dit is ook een nieuwe koers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2019 door de bluffer --
Positivo
 Positivo - woensdag 27 november 2019 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 11:16 schreef de bluffer het volgende:
Als je mee wilt doen in Nederlandse top, en gewoon in Europa dan ben ik wel
voor een goeie eerlijke rijke buitenlandse geldschieter.

Dit is ook een nieuwe koers
Precies en een stadion enige redding over vijf jaar is 020 ook Europees weer af
de bluffer
 de bluffer - woensdag 27 november 2019 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 17:26 schreef Positivo het volgende:

[..]

Precies en een stadion enige redding over vijf jaar is 020 ook Europees weer af
Ik hoop wel eerder
Laat die geldschieter maar snel komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 november 2019 door de bluffer --
Positivo
 Positivo - woensdag 27 november 2019 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 november 2019 - 19:13 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ik hoop wel eerder
Laat die geldschieter maar snel komen
Dat gaat al eerder gebeuren wat ze verkopen kopen ze niet terug en je hebt niet altijd een goede lichting gunstige loting. Ze kunnen ff vooruit met die miljoenen maar kunnen ook niet veel meer halen dan Promes of drie Argentijnen waarvan er twee mislukt zijn. Ooh nee een Argentijn en een Mexicaan ook geld pleitte
MightyAce
 MightyAce - donderdag 28 november 2019 - 22:38   quote  deeplink  
Maar eens een onafhankelijk onderzoek instellen naar de achterlijke lijst met blessures in onze selectie. Om gek van te worden en ongekend in de eredivisie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 28 november 2019 - 22:40   quote  deeplink  
De 1 heeft gewrichtsreuma ,die andere 2 reuma op weke delen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 november 2019 - 08:38   quote  deeplink  
En de riooljournalistiek blijft stoken
VVout
 VVout - vrijdag 29 november 2019 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2019 - 22:38 schreef MightyAce het volgende:
Maar eens een onafhankelijk onderzoek instellen naar de achterlijke lijst met blessures in onze selectie. Om gek van te worden en ongekend in de eredivisie.
Om te beginnen maar eens dat kunstgras verbieden dan.
Positivo
 Positivo - vrijdag 29 november 2019 - 11:46   quote  deeplink  
RAMKOERS wie stelt wie aan wie heeft wat te zeggen? Teken eens de organisatie met de lijnen wie beslist nou wat ? Wie doet het met wie? Het is echt te gek voor woorden en Koevermans is geen nieuwe koers een TDtje ook niet allemaal doorzetten oud beleid. Blij blij blij iedereen blij behalve WIJ
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 november 2019 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 11:46 schreef Positivo het volgende:
RAMKOERS wie stelt wie aan wie heeft wat te zeggen? Teken eens de organisatie met de lijnen wie beslist nou wat ? Wie doet het met wie? Het is echt te gek voor woorden en Koevermans is geen nieuwe koers een TDtje ook niet allemaal doorzetten oud beleid. Blij blij blij iedereen blij behalve WIJ
Kun jij in de toekomst kijken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2019 door piet de paler --
VVout
 VVout - vrijdag 29 november 2019 - 12:35   quote  deeplink  
Vrienden van Feyenoord dwingt bij de rvc in samenhang met het bestuur (directie) de doelstellingen af welke contractueel zijn vastgelegd. Naast vvf heb je dan ook nog de stico en daar geld het zelfde. De directie voert dus de vastgelegde plannen uit en dit zal via de jaarvergadering met de rvc geëvalueerd worden en na deze evaluatie zullen de vvf en stico kijken of dit voldoet aan hun verwachtingspatroon en gemaakte afspraken.

Dan was, Feyenoord is nog steeds afhankelijk van stadion Feyenoord voor het spelen van de wedstrijden in de Kuip en dit zal men in afzienbare tijd graag samenvoegen.

Ik zie dat zo en niet veel moeilijker dan dat.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 november 2019 - 12:49   quote  deeplink  
Eerst beginnen stoppen met het vrienden te noemen 12% rente is geen vriend ( insite info)
Hoewel het normaal is in de zakenwereld zonder onderpand.
kenny
 kenny - vrijdag 29 november 2019 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 12:28 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Kun jij in de toekomst kijken?
jij wel dan ?? positievo heeft wel een punt , er is weinig verandert dus de directie die verantwoordelijk is voor de situatie waar we nu in zitten zit er nog steeds al dan niet in andere functie , enigste wat verandert is is de aanstelling van Arnesen waar we van mogen hopen op grote veranderingen op technisch beleid , maar ook dat is afwachten
VVout
 VVout - vrijdag 29 november 2019 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 12:49 schreef piet de paler het volgende:
Eerst beginnen stoppen met het vrienden te noemen 12% rente is geen vriend ( insite info)
Hoewel het normaal is in de zakenwereld zonder onderpand.
Ze hadden toch aandelen Piet en over aandelen wordt dividend uitgekeerd. De uitgekeerde dividend wordt in de jaarvergadering vast gelegd, in hoever het niet vast staat in de statuten.

Dat is wat ik net vond en niet dat er een vast bedrag geleend was tegen een rentepercentage.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 29 november 2019 - 13:00   quote  deeplink  
Je geeft het geen kans , en je vergeet een nieuwe trainer, een nieuwe belangrijke fin directeur, een nieuw training centrum,
En even wij als supporter hebben dit gewild
Weg v Geel , weg trainer, weg vz
En dat midden in het seizoen.
VVout
 VVout - vrijdag 29 november 2019 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 12:53 schreef kenny het volgende:

[..]

jij wel dan ?? positievo heeft wel een punt , er is weinig verandert dus de directie die verantwoordelijk is voor de situatie waar we nu in zitten zit er nog steeds al dan niet in andere functie , enigste wat verandert is is de aanstelling van Arnesen waar we van mogen hopen op grote veranderingen op technisch beleid , maar ook dat is afwachten
Hè, zit er nu nog. Zitten we dan nu nog met de Jong en van Geel opgescheept en is Koevermans nu in één keer verantwoordelijk wat zij als ad en td uitgevreten hebben?
Positivo
 Positivo - vrijdag 29 november 2019 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 13:00 schreef VVout het volgende:

[..]

Hè, zit er nu nog. Zitten we dan nu nog met de Jong en van Geel opgescheept en is Koevermans nu in één keer verantwoordelijk wat zij als ad en td uitgevreten hebben?
Bedoel dat oude kut bestuur en de VVF van Geel heeft gewoon goed gefunctioneerd en De Jong was tegen het stadion.

De rest zit er allemaal nog die al het geld in het stadion hebben gestoken en niet in de jeugd KKC of de selectie.

Piet wie moet ik een kans geven Arnesen prima, nieuwe trainer prima maar toch niet die ouwe wijven in het bestuur die elkaar voortdurend in de haren vliegen pleurt op.

Laat ze allebei hun verhaal doen dan beslissen WIJ wel met wie wij in zee willen.
VVout
 VVout - vrijdag 29 november 2019 - 15:06   quote  deeplink  
Das geen bestuur, dat is de rvc. Je moet wel alles in de hokjes laten waar het hoort. Een commissie rekent af met het bestuur uit naam van aandeelhouders in de jaarvergadering of een tussenevaluatie mocht dit gewenst worden.
Positivo
 Positivo - vrijdag 29 november 2019 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 15:06 schreef VVout het volgende:
Das geen bestuur, dat is de rvc. Je moet wel alles in de hokjes laten waar het hoort. Een commissie rekent af met het bestuur uit naam van aandeelhouders in de jaarvergadering of een tussenevaluatie mocht dit gewenst worden.
Maakt mij niet uit hoe het allemaal zit goed jij hebt wel een punt.
Wordt er knettergek van al die organen wij zijn GVD een simpele voetbalclub niet de SHELL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2019 door Positivo --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 november 2019 - 15:19   quote  deeplink  
Dit zijn juist simpele structuren...
Positivo
 Positivo - vrijdag 29 november 2019 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 15:19 schreef Stylzz het volgende:
Dit zijn juist simpele structuren...
Ja alles is simpel dik het ff aan ;-)

Maar overal waar de pleuris uitbreekt is het een teringbende zelfs een VOF.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 29 november 2019 - 21:07   quote  deeplink  
De 'romantisch denkende' Stouten vraagt zich echter af of Feyenoord wel over de grens moet kijken. "Pak de Quote 500 er eens bij. Staan veel Rotterdammers in hè? Misschien is het wishful thinking. Maar zet die mensen eens één keer in een kamer bij elkaar..."

Is nu precies ook wat ik altijd gedacht heb...Zoveel ECHT rijke Rotterdammers... Zou toch prachtig zijn als die samen in onze club zouden investeren?
Positivo
 Positivo - vrijdag 29 november 2019 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 21:07 schreef Cruzcontrol het volgende:
De 'romantisch denkende' Stouten vraagt zich echter af of Feyenoord wel over de grens moet kijken. "Pak de Quote 500 er eens bij. Staan veel Rotterdammers in hè? Misschien is het wishful thinking. Maar zet die mensen eens één keer in een kamer bij elkaar..."

Is nu precies ook wat ik altijd gedacht heb...Zoveel ECHT rijke Rotterdammers... Zou toch prachtig zijn als die samen in onze club zouden investeren?
Ja maar dat verrotten ze hè buiten dat zijn de meeste kasteelheren ken wel wat mensen niet van de quote maar wel gasten met centen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 november 2019 door Positivo --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 november 2019 - 00:25   quote  deeplink  
Jaap Stam wordt gequote, volgens FOK!

Ondanks zijn vertrek volgt hij de verrichtingen van Feyenoord nog op de voet. "Het is natuurlijk een hartstikke mooie club en je hoopt dat zo'n club weer dicht bij de top van Nederland kan komen."

"Bij Feyenoord beseffen ze ook wel dat de structuur en visie aangepakt moeten worden. Maar krijgen de nieuwe mensen daar de tijd voor? Of willen andere partijen ook een aandeel hebben in het neerzetten van de club?"

Die laatste 3 zinnen.
Wat heeft Stam gezien dat hem tot die uitspraak doet verleiden?

Of zit FOK! te fucken?
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 30 november 2019 - 00:53   quote  deeplink  
Dezelfde machten die geel gudde de jong hebben weggewerkt.
Angsthazen die gaan schoppen als t Even tegenzit
De media inlichten en na wegjagen geen alternatieven hebben en hun handen terug trekken en er een stroman neer zetten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 november 2019 door igor korneev --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 november 2019 - 13:27   quote  deeplink  
Niemand hier weet wie de touwtjes in handen heeft en of diegene een integere clubman is.
Gudde en Geel waren wel over houdbaarheid heen. Met alle respect voor de opbouw die ze bewerkstelligd hebben.
van geil
 van geil - zaterdag 30 november 2019 - 15:12   quote  deeplink  
Volgens mij is het glashelder wie de touwtjes in handen hebben , en er is nog nooit eerder zo open en transparant gecommuniceerd naar buiten toe.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 30 november 2019 - 18:59   quote  deeplink  
Van Bodegom.
Ik mag het hopen, afgaande op z'n CV en z'n drive.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe koers?









0.0122590