BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe koers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
CobusIII
 CobusIII - zondag 02 februari 2020 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 14:46 schreef van geil het volgende:

[..]

We spelen nu ook eigenlijk zonder spits.
Nico is al tijden een drama.
Des te onbegrijpelijker dat er geen spits is aangetrokken in het begin van het seizoen....
van geil
 van geil - zondag 02 februari 2020 - 14:55   quote  deeplink  
Maar het haalt je theorie volledig onderuit.
CobusIII
 CobusIII - zondag 02 februari 2020 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 14:55 schreef van geil het volgende:
Maar het haalt je theorie volledig onderuit.
Dat als er een spits in de spits staat je meer kansen hebt op doelpunten?
van geil
 van geil - zondag 02 februari 2020 - 14:58   quote  deeplink  
.
Het lag gewoon aan Stam .
Niet aan het ontbreken van een spits.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2020 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - zondag 02 februari 2020 - 15:01   quote  deeplink  
jorgensen was geblesseerd, hoeveel wedstrijden speelde sinistera of narsingh wel niet in de spits? het is toch duidelijk dat er naast jorgensen een tweede of eerste spits aangetrokken had moeten worden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 februari 2020 - 15:03   quote  deeplink  
Ja tuurlijk..blunder van de bovenste plank
van geil
 van geil - zondag 02 februari 2020 - 15:03   quote  deeplink  
De spits die nu speelt , speelt als n drol.
En toch winnen we alles .
Zegt alles over de trainer , en de tactiek.
CobusIII
 CobusIII - zondag 02 februari 2020 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 15:03 schreef van geil het volgende:
De spits die nu speelt , speelt als n drol.
En toch winnen we alles .
Zegt alles over de trainer , en de tactiek.
Ga jij toch lekker zonder spits spelen...
van geil
 van geil - zondag 02 februari 2020 - 15:07   quote  deeplink  
Doen we nu ook.
Dus daar lag het niet aan.
Ik zeg nergens dat een extra spits niet wenselijk was.
Maar dat was niet de oorzaak van de dramatische start .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2020 door van geil --
MightyAce
 MightyAce - zondag 02 februari 2020 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 15:07 schreef van geil het volgende:
Doen we nu ook.
Dus daar lag het niet aan.
Ik zeg nergens dat een extra spits niet wenselijk was.
Maar dat was niet de oorzaak van de dramatische start .
Geen opvolger voor Van Geel was eigenlijk de oorzaak...
MMM
 MMM - zondag 02 februari 2020 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 15:07 schreef van geil het volgende:
Doen we nu ook.
Dus daar lag het niet aan.
Ik zeg nergens dat een extra spits niet wenselijk was.
Maar dat was niet de oorzaak van de dramatische start .
Eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 februari 2020 - 15:51   quote  deeplink  
We hebben elke wedstrijd met een spits gespeelt ,alleen
waren de spelers zelf geen spits van origine.
Maar de positie die ingevuld werd .
Dat het nu loopt heeft meer met Advocaat te maken dan met posities.
Geen hoog druk ,want dat gaat niet met dit elftal.
tomson
 tomson - zondag 02 februari 2020 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 januari 2020 - 12:46 schreef MMM het volgende:

[..]

Alsof zij nog geen grootverdieners waren. Verlenging van Berghuis was overigens wel terecht, zo werkt het in de voetballerij. PSV wilde hem dus dan moet je een speler belonen.

Johnston is afwachten, heb jij hem al gezien dan? De verhalen schijnen namelijk wel positief te zijn.

Dat spelers die jaren weinig gespeeld er niet direct staan is logisch, zie Berghuis in zijn 1e seizoen. En tsja, Troost moest wel.. Er was niks meer voorhanden door van Geel.
Ik vraag me af of we Johnston überhaupt ooit een keer zullen kunnen beoordelen.
Verwacht eigenlijk van de zomer een roemloze achterdeur.
Ook al hoop ik natuurlijk op beter.
tomson
 tomson - zondag 02 februari 2020 - 15:55   quote  deeplink  
O ja sorry voor het rijkelijk laat reageren :p
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 februari 2020 - 15:57   quote  deeplink  
Het Smurfenlied.
kenny
 kenny - zondag 02 februari 2020 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 15:07 schreef van geil het volgende:
Doen we nu ook.
Dus daar lag het niet aan.
Ik zeg nergens dat een extra spits niet wenselijk was.
Maar dat was niet de oorzaak van de dramatische start .
je haalt 7 spelers die alle geen versterkingen waren en dan als klap op de vuurpijl vergeet je een spits aan te trekken , senesi kwam laat binnen en had een paar weken nodig om zich aan te passen , fer narsingh karsdorp totaal niet fit en totaal geen wedstrijd ritme en dan onze engelse vrienden kelly en johnston die missen elk niveau om ons te versterken , dan heb je nog een onervaren coach die veel fouten maakt en dan sta je met een matig elftal in de middemoot

zonder spits het seizoen beginnen was een blunder , gelukkig is senesi wel een goede aankoop en fer begint wel langzaam steeds beter te spelen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2020 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 februari 2020 - 17:49   quote  deeplink  
De discussie hierboven betrof de wenselijkheid van een extra spits.
Plots wordt de dramatische start bij gehaald. Dat zegt echter niemand.
Het ging uitsluitend om het feit dat er mogelijk wat punten meer gehaald zouden zijn.

Amusement is belangrijk.
van geil
 van geil - zondag 02 februari 2020 - 17:55   quote  deeplink  
Worst in een broodje , worstenbroodje.
Gek he, er zit er maar 1 in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2020 door van geil --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 02 februari 2020 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 15:51 schreef Leon FR1908 het volgende:
We hebben elke wedstrijd met een spits gespeelt ,alleen
waren de spelers zelf geen spits van origine.
Maar de positie die ingevuld werd .
Dat het nu loopt heeft meer met Advocaat te maken dan met posities.
Geen hoog druk ,want dat gaat niet met dit elftal.
Idd. Advocaat speelt gewoon naar de mogelijkheden van zijn team. Het verschil met een ervaren coach en een beginneling... Waren we maar met hem gestart...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2020 door Cruzcontrol --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 februari 2020 - 19:33   quote  deeplink  
Er waart ook hier weer een insecten knijpertje rond.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 februari 2020 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 15:01 schreef CobusIII het volgende:
jorgensen was geblesseerd, hoeveel wedstrijden speelde sinistera of narsingh wel niet in de spits? het is toch duidelijk dat er naast jorgensen een tweede of eerste spits aangetrokken had moeten worden.
Maar advocaat heeft vrijwel geen punt verloren.
Best presterende trainer sinds zijn komst
van geil
 van geil - zondag 02 februari 2020 - 20:11   quote  deeplink  
Is dat zo Leon ?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 februari 2020 - 20:26   quote  deeplink  
Ja van geil dan zouden we dik bovenaan staan
van geil
 van geil - zondag 02 februari 2020 - 20:35   quote  deeplink  
Ik doelde op de laatste zin , volgens mij klopt dat niet.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 02 februari 2020 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 20:35 schreef van geil het volgende:
Ik doelde op de laatste zin , volgens mij klopt dat niet.
Best presterende in de Eredivisie nu, sinds zijn aanstelling
van geil
 van geil - zondag 02 februari 2020 - 20:46   quote  deeplink  
Ja dat klopt, maar ik bedoel , niet over de laatste jaren .
Gio heeft deze series ook neergezet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2020 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 februari 2020 - 20:58   quote  deeplink  
Wat bedoel je nou Geile?
Voor de tweede keer vandaag ben ik het helemaal kwijt.
van geil
 van geil - zondag 02 februari 2020 - 21:15   quote  deeplink  
Best presterende trainer dit seizoen in de eredivisie klopt als een bus.
Dacht dat je all time bedoelde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 februari 2020 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 21:15 schreef van geil het volgende:
Best presterende trainer dit seizoen in de eredivisie klopt als een bus.
Dacht dat je all time bedoelde.
Precies ,hij wint en hij wint zonder een extra spits op de bank gehad te hebben .
Het is lekker dat we die nu hebben met Bozeňik,maar eigenlijk kon hij het tot nu toe ook zonder.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 02 februari 2020 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 21:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Precies ,hij wint en hij wint zonder een extra spits op de bank gehad te hebben .
Het is lekker dat we die nu hebben met Bozeňik,maar eigenlijk kon hij het tot nu toe ook zonder.
Ja, mochten we met hem gewoon zijn begonnen zeg... Die houdt ook gewoon de hele club in het gareel... Zo'n types heb je nodig bij onze club, geen beginnende trainertjes meer...
van geil
 van geil - zondag 02 februari 2020 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 21:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Precies ,hij wint en hij wint zonder een extra spits op de bank gehad te hebben .
Het is lekker dat we die nu hebben met Bozeňik,maar eigenlijk kon hij het tot nu toe ook zonder.
Eens
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 februari 2020 - 21:52   quote  deeplink  
Gaap.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 februari 2020 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 21:32 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Ja, mochten we met hem gewoon zijn begonnen zeg... Die houdt ook gewoon de hele club in het gareel... Zo'n types heb je nodig bij onze club, geen beginnende trainertjes meer...
Zeker geen beginnende trainer die zich te goed voelt voor de trainerscurcus.
van geil
 van geil - zondag 02 februari 2020 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 21:52 schreef FR-Henk het volgende:
Gaap.
Wormenkuurtje.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 februari 2020 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 20:46 schreef van geil het volgende:
Ja dat klopt, maar ik bedoel , niet over de laatste jaren .
Gio heeft deze series ook neergezet.
Maar jij leest dingen die jij wilt lezen, dat staat er niet..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 februari 2020 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 februari 2020 - 21:15 schreef van geil het volgende:
Best presterende trainer dit seizoen in de eredivisie klopt als een bus.
Dacht dat je all time bedoelde.
d:-)
MMM
 MMM - maandag 24 februari 2020 - 21:57   quote  deeplink  
EXIT VVF
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 februari 2020 - 22:07   quote  deeplink  
Derksen: VVF gijzelt Feyenoord. De club moet nog 27 miljoen afdragen aan deze Vrienden om van hen af te komen.
Derksen stelt dat de Vrienden derhalve niet zitten te wachten op grote transferwinsten, omdat zij, de Vrienden, op deze manier nog 2% rente beuren en een 4tal logeplaatsen kunnen opeisen (€ 20.000,- per seizoen). Daarnaast bonussen bij successen Europees.

Derksen hekelt deze zgn. Vrienden. Pluche-zitters.
windoweyes
 windoweyes - maandag 24 februari 2020 - 23:28   quote  deeplink  
'VvF houdt komst nieuwe investeerders tegen'

Johan Derksen heeft maandagavond een boekje open gedaan over de Vrienden van Feyenoord. De groep rijke investeerders redde Feyenoord in het vorige decennium van de financiële ondergang, maar zitten nog altijd op hun plek in de Kuip..

"De Vrienden van Feyenoord hebben Feyenoord ooit gered in de tijd van Eric Gudde", zegt hij in Veronica Inside. "Gudde kreeg daar de credits voor, maar had weinig aandeel in die redding. Die Vrienden zitten er voor 27 miljoen euro en willen dat graag zo laten. Want ze krijgen rente en plekken in de Kuip daarvoor."

"Ze willen die aandelen niet aflossen, Feyenoord wel. Feyenoord heeft mensen klaarstaan die voor meer geld aandelen willen kopen. Dat zijn niet die Amerikanen. De Vrienden hebben nu de smaak te pakken, maar als zij die aandelen verkopen zijn zij hun macht kwijt."

"De Vrienden van Feyenoord hebben een heel sterke positie omdat zij Mark Koevermans daar hebben neergezet. Hij is de sprekende pop van hen. Dan krijg je het probleem dat zij niet willen dat Feyenoord winst maakt. Anders komt er geld vrij zodat de club de aandelen kan aflossen. Er ligt ook een bod van achttien miljoen voor Marcos Senesi."

"Het zijn geen echte vrienden", vervolgt Derksen. "Want als het echte vrienden waren hadden ze gezegd: betaal ons maar af. Dan kan Feyenoord weer beleid gaan voeren. Het blijken patsers die uit zijn op macht. De club is gegijzeld door mannen uit de haven, dat is een groot probleem."
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 25 februari 2020 - 07:22   quote  deeplink  
Als die teniet uit willen, pleuren wij supporters ze er toch uit, bestormen we die lounge waar ze in zitten..
VVout
 VVout - dinsdag 25 februari 2020 - 07:42   quote  deeplink  
Wie zijn die vrienden dan die bij Derksen op de koffie geweest zijn dan?

Als je de één weg jaagt is het ook handig te weten wat er op het vinkentouw legt.
kenny
 kenny - dinsdag 25 februari 2020 - 11:40   quote  deeplink  
er is gewoon nog steeds een machtsstrijd gaande , kamp bodegem lekt naar Derksen die vervolgens zijn gal spuugt , denk wel dat derksen gelijk heeft omtrent VvF maar die van bodegem is net zo'n machtsbelusteling en eng , waar is het op gebaseerd dat hij de macht grijpt ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 25 februari 2020 - 16:00   quote  deeplink  
Ram koers
Positivo
 Positivo - maandag 16 maart 2020 - 08:10   quote  deeplink  
Stuk gelezen in het NRC die vrienden zijn nog niet zo verkeerd.
kenny
 kenny - maandag 16 maart 2020 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2020 - 08:10 schreef Positivo het volgende:
Stuk gelezen in het NRC die vrienden zijn nog niet zo verkeerd.
denk ik ook , feit blijft wel dat ze zo vlug mogelijk uitgekocht moeten worden het blijven toch wel machts belustelingen evenals die v bodegem dat is de grootste engerd in het maasgebouw die probeert de macht te pakken maar is nergens op gebaseerd , een gevaarlijke griezel is het
MMM
 MMM - maandag 16 maart 2020 - 10:07   quote  deeplink  
Zo
VVout
 VVout - maandag 16 maart 2020 - 12:39   quote  deeplink  
Weet niet wat goed is, een investeringsgroep die er voor iedere Euro 3 terug wil zien maakt het er ook niet altijd beter op. Vaak ga je dan nietsontziend het menselijke en karakter van een bedrijf op de achtergrond zetten. Ik zou daar persoonlijk een kudt gevoel bij hebben, maar schijnt sommige minder te boeien.

VVF is misschien juist voor zulk soort mensen een sta in de weg en dan begrijp ik het ook wel dat ze steeds slechter in de publieke opinie scoren. Dan is het namelijk de tactiek van zulk soort investeerders om een open deur te creëren.

Waar ben je dan beter mee af en wat wil je allemaal opofferen. Logisch is het als je als grote investeerder en fan ook een paar stoeltjes wilt zien. 2% dividend is ook in de huidige tijd niet overdreven als je ff de actuele misère buiten beschouwing laat.

De club voor een éénmalige injectie verkopen voor 50 a 100 miljoen is het laatste wat je voor z'n fooi moet willen. Daar schieten we nauwelijks wat mee op en ben je nog aan het prutsen. Nee zo gaan we voorlopig niets veranderen en zou ik ook niet wenselijk vinden.
Positivo
 Positivo - maandag 16 maart 2020 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2020 - 12:39 schreef VVout het volgende:
Weet niet wat goed is, een investeringsgroep die er voor iedere Euro 3 terug wil zien maakt het er ook niet altijd beter op. Vaak ga je dan nietsontziend het menselijke en karakter van een bedrijf op de achtergrond zetten. Ik zou daar persoonlijk een kudt gevoel bij hebben, maar schijnt sommige minder te boeien.

VVF is misschien juist voor zulk soort mensen een sta in de weg en dan begrijp ik het ook wel dat ze steeds slechter in de publieke opinie scoren. Dan is het namelijk de tactiek van zulk soort investeerders om een open deur te creëren.

Waar ben je dan beter mee af en wat wil je allemaal opofferen. Logisch is het als je als grote investeerder en fan ook een paar stoeltjes wilt zien. 2% dividend is ook in de huidige tijd niet overdreven als je ff de actuele misère buiten beschouwing laat.

Precies gewoon in de jeugd blijven investeren en verantwoord inkopen i.p.v. het snelle geld
De club voor een éénmalige injectie verkopen voor 50 a 100 miljoen is het laatste wat je voor z'n fooi moet willen. Daar schieten we nauwelijks wat mee op en ben je nog aan het prutsen. Nee zo gaan we voorlopig niets veranderen en zou ik ook niet wenselijk vinden.
kenny
 kenny - maandag 16 maart 2020 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2020 - 12:39 schreef VVout het volgende:
Weet niet wat goed is, een investeringsgroep die er voor iedere Euro 3 terug wil zien maakt het er ook niet altijd beter op. Vaak ga je dan nietsontziend het menselijke en karakter van een bedrijf op de achtergrond zetten. Ik zou daar persoonlijk een kudt gevoel bij hebben, maar schijnt sommige minder te boeien.

VVF is misschien juist voor zulk soort mensen een sta in de weg en dan begrijp ik het ook wel dat ze steeds slechter in de publieke opinie scoren. Dan is het namelijk de tactiek van zulk soort investeerders om een open deur te creëren.

Waar ben je dan beter mee af en wat wil je allemaal opofferen. Logisch is het als je als grote investeerder en fan ook een paar stoeltjes wilt zien. 2% dividend is ook in de huidige tijd niet overdreven als je ff de actuele misère buiten beschouwing laat.

De club voor een éénmalige injectie verkopen voor 50 a 100 miljoen is het laatste wat je voor z'n fooi moet willen. Daar schieten we nauwelijks wat mee op en ben je nog aan het prutsen. Nee zo gaan we voorlopig niets veranderen en zou ik ook niet wenselijk vinden.
inderdaad , helemaal niet in zee gaan met zulk soort investeerders , dat is je hoofd aan een strop binden , ik begrijp werkelijk zo'n v bodegem niet sniekie achter de rug om gaan praten met zulke investeerders , ik dacht dat feyenoord streefde naar transparantie nou dat lukt v bodegem heel goed

ik zie het meer zitten in zelf geld creeren door middel van te beginnen die hele jeugdopleiding op de schop te gooien , zorg dat je grote talenten gaat voort brengen zoals bijvoorbeeld onze concurrenten doen , zorg dat jeugd spelertjes niet meer willen overstappen naar een 020 of psv , creeer een opleiding waar juist spelertjes graag naar willen en willen blijven

en dan de scouting dat is al jaar en dag lachwekkend , ik geloof dat arnesen hier gelukkig al werk van maakt

onderaf beginnen en zo wordt je weer een topclub , het heeft tijd nodig maar dit lijkt mij de juiste weg ipv zo'n investeerder binnen te halen die zijn alleen bezig om geld te vedienen ipv feyenoord omhoog te helpen
van geil
 van geil - maandag 16 maart 2020 - 21:42   quote  deeplink  
Investeerders prima, maar niet zulke.
Prima van de vrienden van.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe koers?









0.0132389