BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe koers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 08 december 2020 - 11:16   quote  deeplink  
Met o.a. die 4 van de kaasboeren zou dat niet gek zijn.
ar
 ar - dinsdag 08 december 2020 - 11:55   quote  deeplink  
Het lijkt er op dat Feyenoord daadwerkelijk helemaal op de schop gaat.
Zeer interessante ontwikkelingen.
R()b
 R()b - dinsdag 08 december 2020 - 12:41   quote  deeplink  
Ook erg benieuwd naar deze uitwerking.
Ik ben nog steeds van mening dat het ook anders kan, het duurt alleen wat langer dan je 'ziel' verkopen.
Maar goed blijkbaar is dit nodig...
Ik moet dan gelijk weer aan die reclame met Amstelovich denken, waarin Feyenoord een dikke koffer met geld weigerde.
Het is beide een gok denk ik dan maar, eigen kracht of met hulp....
Alleen ben ik er bang voor dat de hele identiteit van de club gaat veranderen, misschien ligt dat dan meer aan mij.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 09 december 2020 - 11:33   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/957367/twee-externe-partijen-staan-klaar-om-enorm-bedrag-te-investeren-in-feyenoord.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord

130M
CobusIII
 CobusIII - woensdag 09 december 2020 - 11:33   quote  deeplink  
Begrijp nu wel waarom Slot in dit avontuur wil stappen..
VVout
 VVout - woensdag 09 december 2020 - 11:41   quote  deeplink  
Vond deze reactie er onder ook wel prettig :)

Snel terug naar de top!

Edit: Ff een reactie op een aantal trollen van een bepaalde club die hieronder bezig zijn;

1) wij hebben al 49% van de aandelen uitstaan.. alleen worden ze doorverkocht. Dus we raken de club niet kwijt. Procentueel veranderd er niets.

2) waarom zo hypocriet? Jullie zijn zelf nota bene naar de beurs gegaan!

3) proef uit al die reacties toch wat angst voor de slapende reus feyenoord. Het jeugd complex is super modern. De jeugd is begonnen aan de piramide. Het trainingscomplex is hyper modern..

4) met oa stanley, arnesen en slot heb je echt weer kwaliteit binnen gehaald.

5)Er komt een stadion waar ze alleen van kunnen dromen daar...

6) er komt geld... en er staat ook al aardig wat kapitaal met oa bijlow malacia senesi sinistera kokcu...

Tja ergens begrijp ik de angst die ik hieronder proef wel.......
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 december 2020 - 11:41   quote  deeplink  
Bq5kncZCYAA1zrR.png
VVout
 VVout - woensdag 09 december 2020 - 11:43   quote  deeplink  
Mann soll ein geschenktes Pferd nicht in den Mund gucken.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 09 december 2020 - 11:59   quote  deeplink  
Als het waar is, ben ik er wel positief over. Feyenoord is te lang gevangen gehouden door vriendjes en kleindenkers...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 december 2020 - 12:02   quote  deeplink  
Maar t is wel het ultieme risico
CobusIII
 CobusIII - woensdag 09 december 2020 - 12:03   quote  deeplink  
Wat mij wel zorgen baart, is dat het lijkt op een vlucht voorwaarts. Alsof je in 2/3 jaar tijd alles hebt omgezet. Wat dat betreft is het bij 020 wat meer geleidelijk en solide gegaan.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 09 december 2020 - 12:04   quote  deeplink  
Pas op de 5 e kolone gaat zich nu roeren
De zgn vrienden ( gaan uit het pluche)
Ex voetballers gaan nu zeggen dat he top gevoetbalt moet hebben
Amateur tak gaat zich roeren
En sommige Feyenoord watchers in de media
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 december 2020 - 12:10   quote  deeplink  
Eerst maar eens meer vernemen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 december 2020 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 12:03 schreef CobusIII het volgende:
Wat mij wel zorgen baart, is dat het lijkt op een vlucht voorwaarts. Alsof je in 2/3 jaar tijd alles hebt omgezet. Wat dat betreft is het bij 020 wat meer geleidelijk en solide gegaan.
Nou ja, de basis waarom t jaren niet kon is: geen geld.
We zitten nog met een kleine 30milj vast aan de VvF. Deze mensen vertegenwoordigen een behoorlijke groep invloedrijke anderen, die ook dus deels kunnen bepalen wat er gebeurt, als t niet via de officiële kanalen is, dan wel via de achterdeurtjes. Ook bijvoorbeeld in de ontwikkeling van het nieuwe stadion. Dit, plus onkunde, zorgde ervoor dat er miljoenen verdampt zijn.

Geld wat er beschikbaar kwam na het kampioenschap, is gedeeltelijk wijs geïnvesteerd, maar ook grotendeels aan aankopen die uiteindelijk geen rendement opgeleverd hebben.

De (financiële en later principiële) keuze om niet in de KKD in te stromen blijkt nauwelijks in te halen. De weg met de O21 om dit t doen is lang. Dit zorgt er voor dat er perspectief mist bij de jeugd en het risico op weglopen van talent is dan ook nog steeds groot en heeft er mede voor zorggedragen dat de lichting die er nu aan zit te komen, niet overloopt van grote talenten. Dat duurt nog wat jaartjes.

Tel daar de pandemie bij op en je hebt een situatie waarin Feyenoord feitelijk weer wat jaartjes achteruit geworpen is, geld misloopt en aanwezig geld heeft moeten besteden aan spelers die dit niet meer gaan opleveren.

Ergo: er is geld nodig om NU iets te kunnen doen, om niet nog verder achterop te raken. Dat zal de keuze zijn. Daarnaast hebben ze hopelijk ook ingezien dat met alles wat nu een dikke vinger in de pap heeft, we er niet gaan komen en err gekozen moet worden voor een andere koers. Maar dan ook echt. En dat kan dus betekenen dat er niet direct resultaat op het veld komt en daar zal je ook financiën voor nodig moeten hebben om dat op te vangen.

Maar mislukt dit, tel het stadion debacle wat ook nog loopt erbij op.. Dan is t een grote kans op over en uit.
pat
 pat - woensdag 09 december 2020 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 12:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou ja, de basis waarom t jaren niet kon is: geen geld.
We zitten nog met een kleine 30milj vast aan de VvF. Deze mensen vertegenwoordigen een behoorlijke groep invloedrijke anderen, die ook dus deels kunnen bepalen wat er gebeurt, als t niet via de officiële kanalen is, dan wel via de achterdeurtjes. Ook bijvoorbeeld in de ontwikkeling van het nieuwe stadion. Dit, plus onkunde, zorgde ervoor dat er miljoenen verdampt zijn.

Geld wat er beschikbaar kwam na het kampioenschap, is gedeeltelijk wijs geïnvesteerd, maar ook grotendeels aan aankopen die uiteindelijk geen rendement opgeleverd hebben.

De (financiële en later principiële) keuze om niet in de KKD in te stromen blijkt nauwelijks in te halen. De weg met de O21 om dit t doen is lang. Dit zorgt er voor dat er perspectief mist bij de jeugd en het risico op weglopen van talent is dan ook nog steeds groot en heeft er mede voor zorggedragen dat de lichting die er nu aan zit te komen, niet overloopt van grote talenten. Dat duurt nog wat jaartjes.

Tel daar de pandemie bij op en je hebt een situatie waarin Feyenoord feitelijk weer wat jaartjes achteruit geworpen is, geld misloopt en aanwezig geld heeft moeten besteden aan spelers die dit niet meer gaan opleveren.

Ergo: er is geld nodig om NU iets te kunnen doen, om niet nog verder achterop te raken. Dat zal de keuze zijn. Daarnaast hebben ze hopelijk ook ingezien dat met alles wat nu een dikke vinger in de pap heeft, we er niet gaan komen en err gekozen moet worden voor een andere koers. Maar dan ook echt. En dat kan dus betekenen dat er niet direct resultaat op het veld komt en daar zal je ook financiën voor nodig moeten hebben om dat op te vangen.

Maar mislukt dit, tel het stadion debacle wat ook nog loopt erbij op.. Dan is t een grote kans op over en uit.
hiervoor maakte ik me zorgen over je laatste zin, na arnesen denk ik daar positiver over, jij?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 december 2020 - 17:38   quote  deeplink  
Nu nog lastig te beoordelen, lijkt me.
Wel zeer benieuwd naar de bijbehorende wederzijdse constructies en voorwaarden.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 december 2020 - 17:44   quote  deeplink  
Ik vind t ook lastig inschatten
CobusIII
 CobusIII - woensdag 09 december 2020 - 18:24   quote  deeplink  
Zoals het de laatste 20 jaar gaat is ook geen oplossing. We raken steeds meer achterop, jaar na jaar. De dood of de gladiolen spreekt mij wel aan, zolang Feyenoord maar een meerderheidsbelang houdt.
van geil
 van geil - woensdag 09 december 2020 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Of x 2 ?
ar
 ar - woensdag 09 december 2020 - 19:31   quote  deeplink  
Dyballa spits
FR-030
 FR-030 - woensdag 09 december 2020 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 18:47 schreef van geil het volgende:

[..]

Of x 2 ?
Er is toch maar 1 aandelenpakket van 49% te koop? Dat van de vrienden?

Edit:En dat klinkt wat triest, zakelijk als je het zo opschrijft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2020 door FR-030 --
van geil
 van geil - woensdag 09 december 2020 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 19:35 schreef FR-030 het volgende:

[..]

Er is toch maar 1 aandelenpakket van 49% te koop? Dat van de vrienden?
Ja , maar willen ze dat met 2 partijen kopen ? of ?
ar
 ar - woensdag 09 december 2020 - 19:38   quote  deeplink  
1 van de 2 begreep ik.
FR-030
 FR-030 - woensdag 09 december 2020 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 19:37 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja , maar willen ze dat met 2 partijen kopen ? of ?
Kan ik me eigenlijk niet zo goed voorstellen.
1. Je wil met zo'n €130mio investering toch in ieder geval dicht tegen een meerderheidsbelang aanzitten en goede afspraken kunnen maken en macht hebben. Dat is met twee partijen en gedeelde macht veel lastiger.
2. Boekhoudkundig zou Feyenoord dan gewaardeerd worden op 525 miljoen. Met een eigen vermogen nu van minder dan 10 miljoen lijkt me dat, hoezeer ik van mijn club hou, veel te hoog.
van geil
 van geil - woensdag 09 december 2020 - 19:48   quote  deeplink  
Ok , dan kun je beter de beurs op.
In het vorige stuk werd gesproken over 200 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2020 door van geil --
FR-030
 FR-030 - woensdag 09 december 2020 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 december 2020 - 19:48 schreef van geil het volgende:
Ok , dan kun je beter de beurs op.
In het vorige stuk werd gesproken over 200 miljoen.
Alleen Genee heeft het gehad over 200 miljoen. Die 130 miljoen voor de 49% van aandelen van de vrienden is ook wat eerder genoemd werd.

De beurs? Dan gaat een bank die de beursgang begeleidt de waarde van die 49% inschatten. En die komt vast ook niet op veel hoger dan 130 miljoen uit vrees ik. We hebben nu 10 miljoen eigen vermogen en er komt nog een flink Corona verlies aan.

Edit: Eigen vermogen is 18 miljoen. We zijn heel gezond maar verschil tussen waardering en huidige eigen vermogen is heel erg groot. Investeerders zouden heel flink betalen voor onze potentie als sleeping giant bij 130 miljoen, laat staan bij 200 miljoen voor de helft van de aandelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 december 2020 door FR-030 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 december 2020 - 10:54   quote  deeplink  
https://www.instagram.com/p/CIinCbyAPTW/

“Feyenoord heeft geen plan met hun jeugdspelers.” Maar toch hebben de grote talenten zich verbonden aan de club..
↳ Hoe zit dit?

Vernieuwing van Frank Arnesen: high potential-begeleiding.

Een aantal spelers bij Feyenoord krijgen intensieve begeleiding in hun stappen naar het eerste elftal. Zo wordt er met een bepaalde groep extra getraind en is er extra begeleiding op het gebied van core stability, diëtiek en lifestyle. [Rijnmond]

Deze high potential-groep bestaat uit talenten die we allen eerder benoemden:

@ramonhendriks4 (19)
@marouazarkan (19)
@qhartman_ (19)
@teintroost_ (18)
@sam.pak (17)
@shilohtzand (17)
@gbaars_ (17)
@m.benita_ (17)
@il.moussaoui (16)
@j.jaydencandelaria (16)
@giofelicia7 (16)
@delanodiegovanderheijden (16)
@milambo10._ (15)
@mikekleijn_ (15)
@jadenslory (15)

Ook @bennyy66 en @sondre.skogen maken deel uit van de groep.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 december 2020 door Stylzz --
VVout
 VVout - donderdag 10 december 2020 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 10:54 schreef Stylzz het volgende:
https://www.instagram.com/p/CIinCbyAPTW/

“Feyenoord heeft geen plan met hun jeugdspelers.” Maar toch hebben de grote talenten zich verbonden aan de club..
↳ Hoe zit dit?

Het zal hoofdzakelijk naar buiten komen door spelers waar Feyenoord geen plan meer mee heeft, logisch toch. Typisch om dat je mond doen te laten spreken en niet meer je voeten. Voordat er nu voorbeelden genoemd worden die best potentie hadden en toch kas zijn, die jongens hadden vaak via een omweg bij Feyenoord toch al een ander plan zoals bv de Bogarde clan.

Ook heeft er kortstondig een dipje in de opleiding gezeten door mede het missen van de piramide, wat willens en wetens zo doorgedrukt moest worden. Daar hadden we gewoon hypocriet mee moeten doen als je het puur egoïstisch bekijkt naar de eerste divisie clubs toen toe.

Ik vind ook vooral dat we niet moeten vergeten dat daarvoor ook toen nog met Brard veelal geroemd zijn om onze jeugdopleiding en we nu wederom met Brard en een vernieuwde koers weer hard op de terugweg zijn.

Laten we dus vooral on niet gek maken door het gejammer van enkele zuurpruimen en lekker verder bouwen aan Feyenoord, hopende dat dingen lekker gaan uitpakken.
van geil
 van geil - donderdag 10 december 2020 - 19:29   quote  deeplink  
G-star
Frstu
 Frstu - donderdag 10 december 2020 - 19:53   quote  deeplink  
Als het aankomt op beter beleid voeren dan kan ik ermee leven om een nieuwe koers te varen, want momenteel is Feyenoord alleen met de komende wedstrijd bezig. Je ziet dat az en ajax beiden structureel beter beleid voeren. Daar kun je wat van leren.

Ik houd niet van vage investeerders. Die willen alleen geld zien. Ik denk bovendien dat Feyenoord een bodemloze put is waarin je zo 120 miljoen kunt kwijtraken. Raiola telt zijn centen alvast. Met Stengs, Boadu en Wijndal wordt Feyenoord geen kampioen. Waarom überhaupt Wijndal? Je hebt al Malacia en Haps.

Beleid is spelers als Kökçü uren laten maken. Vallen en weer opstaan. En af en toe zo'n speler verkopen. Om dikke winst te maken.

Maar dat is Feyenoord niet gegeven. Geduld.
VVout
 VVout - donderdag 10 december 2020 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 december 2020 - 19:29 schreef van geil het volgende:
G-spot
???
van geil
 van geil - donderdag 10 december 2020 - 19:56   quote  deeplink  
:)
MMM
 MMM - donderdag 10 december 2020 - 22:36   quote  deeplink  
Tijd voor de nieuwe koers
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 11 december 2020 - 08:49   quote  deeplink  
Ik mis Tapia....
MMM
 MMM - vrijdag 11 december 2020 - 08:59   quote  deeplink  
giphy.gif
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 11 december 2020 - 15:37   quote  deeplink  
Doet het qua voetbal toch goed in Spanje las ik....
Frstu
 Frstu - zaterdag 12 december 2020 - 11:29   quote  deeplink  
Het is een aardige elftalopvulling. Maar het is ook geen Iniesta. Bij Feyenoord zag Van Bronckhorst niets in hem. Als hij aan het begin wat meer gespeeld had dan was het misschien nog wat geworden. Maar hij heeft te lang op de bank gezeten.
van geil
 van geil - zaterdag 12 december 2020 - 13:06   quote  deeplink  
Zo snel mogelijk de boel verkopen
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 29 december 2020 - 17:47   quote  deeplink  
bijlow
Nieuwkoop Spajic Senesi Malacia
toornstra Fer
Jorgensen
berghuis Pratto Sinistera
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 29 december 2020 - 17:49   quote  deeplink  
Fysiek sterke ploeg
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 december 2020 - 18:05   quote  deeplink  
Als ze heel blijven
pat
 pat - zondag 03 januari 2021 - 16:15   quote  deeplink  
ok
bijlow
geertruida spajic senesi haps
fer
toornsta diemers
berghuis pratto sisitera
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 januari 2021 - 18:22   quote  deeplink  
Nieuwe speler erbij?
pat
 pat - zondag 03 januari 2021 - 18:32   quote  deeplink  
Welke?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 januari 2021 - 18:45   quote  deeplink  
Hahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 januari 2021 - 18:56   quote  deeplink  
d:-)))
pat
 pat - zondag 03 januari 2021 - 19:50   quote  deeplink  
Oh shit kzie et haha
Nou we weten wel wie, ik verander et nie haha
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 januari 2021 - 20:33   quote  deeplink  
Geeft niks pad
ar
 ar - zondag 03 januari 2021 - 23:05   quote  deeplink  
Hahaha
pat
 pat - maandag 04 januari 2021 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 januari 2021 - 20:33 schreef Stylzz het volgende:
Geeft niks pad
wie? :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Nieuwe koers?









0.0287899