BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Telstar - Ajax (woensdag 18 december, 18.30) TOTO KNVB Beker 3-4

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Loetje
 Loetje - donderdag 28 november 2019 - 00:53   quote  deeplink  
yoakbhde7n3zk.jpg

De wedstrijd
In de 3e ronde is het in Velsen-zuid het duel tussen Telstar en Ajax in de TOTO KNVB Beker. Speciaal voor deze wedstrijd heeft Telstar zijn stadioncapaciteit verhoogd naar 5200 en daarvan mogen er 600 Ajacieden mee.

Verder gezien de omvang van de wedstrijd, deze keer geen uitgebreid topic, dat is het me niet waard. Voor Ajax is het vooral zorgen dat het in de koker gaat voor een plaats in de 8e finales.

Tevens lijkt met het enorm drukke schema van Ajax dit het ideale moment voor Ten Hag om wat andere spelers aan het werk te zien. Hoewel we geleerd hebben een geheel ander elftal op te stellen, nog wel eens voor wat problemen kan zorgen, lijken 5/6 spelers rust geven toch wel slim.

Hieronder nog even een overzicht van de overige wedstrijden in deze ronde. Voor alle Ajacieden een fijne wedstrijd toegewenst en op naar een nieuwe triomf in de beker.

Loting TOTO KNVB Beker 2e ronde:
Ijselmeervogels - Stedoco
Heracles Almelo - FC Dordrecht
Telstar - AJAX
SC Heerenveen - Roda JC

Vitesse - Odin 59
OFC - Spakenburg
SC Cambuur - Feyenoord
AZ - Groene Ster

Willem II - Sparta Rotterdam
FC Twente - Go Ahead Eagles
Katwijk - TOP Oss
FC Groningen - FC Utrecht

Fortuna Sittard - PEC Zwolle
GVVV - PSV
Excelsior - FC Eindhoven
Sparta Nijkerk - NAC Breda

m9th47pd.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 december 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - donderdag 28 november 2019 - 00:55   quote  deeplink  
Sorry dat deze er dus al direct is, maar na 2 december ga ik het even heel druk en zwaar krijgen, kan binnen een week weer prima zijn, maar kan in verkeerde geval ook lang duren. Dus even de midweekse wedstrijden gedaan.

Willem II komt zondag. AZ probeer ik tussen de bedrijven door te maken. Maar dit scheelt even veel tijd.
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 november 2019 - 02:05   quote  deeplink  
2de elftal 1-5
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 november 2019 - 00:24   quote  deeplink  
Morgen Telstar tegen Jong Ajax. Wellicht met het oog op deze pot wel interessant die te volgen. Grote kans dat veel van die jongens bij een goed resultaat dan ook gaan spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 november 2019 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2019 - 00:55 schreef Loetje het volgende:
Sorry dat deze er dus al direct is, maar na 2 december ga ik het even heel druk en zwaar krijgen, kan binnen een week weer prima zijn, maar kan in verkeerde geval ook lang duren. Dus even de midweekse wedstrijden gedaan.

Willem II komt zondag. AZ probeer ik tussen de bedrijven door te maken. Maar dit scheelt even veel tijd.
Sterkte Loet!!! Ik steun je!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 november 2019 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2019 - 00:55 schreef Loetje het volgende:
Sorry dat deze er dus al direct is, maar na 2 december ga ik het even heel druk en zwaar krijgen, kan binnen een week weer prima zijn, maar kan in verkeerde geval ook lang duren. Dus even de midweekse wedstrijden gedaan.

Willem II komt zondag. AZ probeer ik tussen de bedrijven door te maken. Maar dit scheelt even veel tijd.
dsterkte in iedergeval kerel, wat het ook moge zijn.
Eide
 Eide - vrijdag 29 november 2019 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 november 2019 - 00:55 schreef Loetje het volgende:
Sorry dat deze er dus al direct is, maar na 2 december ga ik het even heel druk en zwaar krijgen, kan binnen een week weer prima zijn, maar kan in verkeerde geval ook lang duren. Dus even de midweekse wedstrijden gedaan.

Willem II komt zondag. AZ probeer ik tussen de bedrijven door te maken. Maar dit scheelt even veel tijd.
Ik pak na deze serie wel even de wedstrijdtopics op. Laat maar weten wanneer je er weer aan toe bent.
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 november 2019 - 13:58   quote  deeplink  
Dankjewel allen. Heb na de 3 topics deze week de lay-outs klaargezet voor de wedstrijden van Willem II en AZ. Plaatjes, dikgedrukte en video's zijn dus al gedaan, wat me enorm qua tijd scheelt. Dus die moet ik kunnen halen. Mocht ik ADO niet redden, laat ik het je bijtijds weten Eide.

Maar zoals gezegd, met een beetje geluk is het misschien net een weekje. Ik probeer er in ieder geval op de wedstrijddagen, als het even toelaat er te zijn. Puur voor de ontspanning.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 november 2019 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 november 2019 - 13:58 schreef Loetje het volgende:
Dankjewel allen. Heb na de 3 topics deze week de lay-outs klaargezet voor de wedstrijden van Willem II en AZ. Plaatjes, dikgedrukte en video's zijn dus al gedaan, wat me enorm qua tijd scheelt. Dus die moet ik kunnen halen. Mocht ik ADO niet redden, laat ik het je bijtijds weten Eide.

Maar zoals gezegd, met een beetje geluk is het misschien net een weekje. Ik probeer er in ieder geval op de wedstrijddagen, als het even toelaat er te zijn. Puur voor de ontspanning.
Ajax en ontspanning? Hahahaha
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 november 2019 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 november 2019 - 07:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ajax en ontspanning? Hahahaha
In ieder geval de focus op iets anders ;-)
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 15:12   quote  deeplink  
succes vanavond mannen.. moet geen probleem zijn toch ? mooie mix van jong en "oud" hoop ik toch ? en dat de jeugd zich kan bewijzen aan tenhag
Eide
 Eide - woensdag 18 december 2019 - 16:42   quote  deeplink  
Sontje Hansen maakt z'n debuut in de A-selectie. De verwachting is dat Ajax Nico en Ziyech ook rust gaat gunnen. Gravenberch en Timber lijken daarom te kunnen hopen op een basisplaats.
Eide
 Eide - woensdag 18 december 2019 - 17:18   quote  deeplink  
EMFPyvUXUAAaCZM?format=jpg&name=large
Eide
 Eide - woensdag 18 december 2019 - 17:19   quote  deeplink  
Ekkelenkamp en Gravenberch in de basis.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 18 december 2019 - 17:21   quote  deeplink  
Vanavond ben ik niet aanwezig,
Maar ga ervan uit dat we de volgende ronde gaan halen.

Ook als we met een halve B-elftal spelen.
Mogelijk dat er in de basis eerst vier reserve spelers mee gaan spelen.

Daarna zal er mogelijk nóg eens twee reserve spelers erbij komen.

Succes iedereen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 december 2019 door Onze Ajax --
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - woensdag 18 december 2019 - 17:35   quote  deeplink  
Ik zie het zitten in ekkelenkamp ben dan ook erg blij dat die dit kansje krijgt
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 17:45   quote  deeplink  
dest schuurs martinez mazz (2 zwakste backs op dit moment)

gravenbergch vdbeek ekkelenkamp top dat die 2 de kans krijgen

tadic hunterlaar lang jammer dat traore of hansen of timber de kans niet krijgen terwijl lang zijn kans al heeft gehad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 december 2019 door nummer10 --
Eide
 Eide - woensdag 18 december 2019 - 17:49   quote  deeplink  
Ik verwacht dat Traore, Timber en misschien Eiting echt wel minuten gaan krijgen als dat in de wedstrijd past.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 17:49 schreef Eide het volgende:
Ik verwacht dat Traore, Timber en misschien Eiting echt wel minuten gaan krijgen als dat in de wedstrijd past.
dat mag je toch hopen indd..
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 18 december 2019 - 18:59   quote  deeplink  
Je ziet vaak voorzetten zonder enig idee, het zijn altijd dezelfde spelers met het tactische inzicht die het wel hebben.
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 18 december 2019 - 19:10   quote  deeplink  
Prima aan lang word gewerkt zo te horen, maar het was wel gewoon een kut pass van tadic die laatste tijd echt ruk speelt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 19:12   quote  deeplink  
wauw... tadic geeft lang de schuld terwijl die zelf een kutbal geeft, vervolg begint tenhag ook nog ff ipv tadic op zijn flikker tegeven die speelt als een lammetak
benjamin25
 benjamin25 - woensdag 18 december 2019 - 19:17   quote  deeplink  
Lang zn conditie is nog niet helemaal op peil heb ik het idee, het mee verdedigen en aanvallen valt hem zwaar.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 december 2019 - 19:19   quote  deeplink  
Zo, die jeugdtrainer van Ajax is z'n baantje ook kwijt na dit seizoen ;-) ;-) ;-)
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 18 december 2019 - 19:35   quote  deeplink  
En hoe was de eerste helft ? Rommelig bij ons ?
Ik kijk nu de 2e helft, en zie nu ineens de 1 - 3 .
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 19:39   quote  deeplink  
onana wat een knooier soms
Eide
 Eide - woensdag 18 december 2019 - 19:43   quote  deeplink  
Lang en KJH beide meer dan rijp voor een wissel.
Eide
 Eide - woensdag 18 december 2019 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 19:35 schreef Onze Ajax het volgende:
En hoe was de eerste helft ? Rommelig bij ons ?
Ik kijk nu de 2e helft, en zie nu ineens de 1 - 3 .
In één woord: matig.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 19:45   quote  deeplink  
nu traore en/of nog 2 jonkies
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 18 december 2019 - 19:45   quote  deeplink  
Omdat ik de eerste helft niet gezien had omdat ik er niet was,
heb ik de indruk dat we niet echt motiverend bezig zijn.

Dit ondanks dat we nu met 1 - 4 voorstaan.
Eide
 Eide - woensdag 18 december 2019 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 19:45 schreef Onze Ajax het volgende:
Omdat ik de eerste helft niet gezien had omdat ik er niet was,
heb ik de indruk dat we niet echt motiverend bezig zijn.

Dit ondanks dat we nu met 1 - 4 voorstaan.
Heeft niets met motivatie te maken. Ajax zet de lijn van de afgelopen week door en speelt gewoon slecht.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 18 december 2019 - 19:49   quote  deeplink  
Deze 2 - 4 was dramatisch te noemen,
gezien de zeer slechte verdediging en het niet duiken van Onana.

Gewoon slecht eigenlijk ! !
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 19:45 schreef Onze Ajax het volgende:
Omdat ik de eerste helft niet gezien had omdat ik er niet was,
heb ik de indruk dat we niet echt motiverend bezig zijn.

Dit ondanks dat we nu met 1 - 4 voorstaan.
wederom gewoon loszand, tuurlijk veel nieuwen...maar dan nog een trainer bereid het team voor zeggen ze altijd, nou blijkt nu wederom maar weer dat tenhag tactisch niks kan en afhankelijk is van top aankopen
remco k
 remco k - woensdag 18 december 2019 - 19:55   quote  deeplink  
Hahahah. En nu de jonkies deels de kans krijgen en het gewoon laten afweten. Is dat ook weer de trainer.

Het begint hier met de dag lachwekkender te worden.

Een deel van die jonge gasten krijgen nu noodgedwongen minuten. Blijkbaar zijn ze simpelweg gewoon niet goed genoeg.
remco k
 remco k - woensdag 18 december 2019 - 19:56   quote  deeplink  
Daarnaast kan je het in zo’n pot nooit goed doen.

Win je 20-0 is het dood normaal. Win je 1 of 2-0 is het een schande en al het andere hangt er tussen in.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 18 december 2019 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 19:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wederom gewoon loszand, tuurlijk veel nieuwen...maar dan nog een trainer bereid het team voor zeggen ze altijd, nou blijkt nu wederom maar weer dat tenhag tactisch niks kan en afhankelijk is van top aankopen
Het lijkt mij dat er (toch wel) teveel irritatie is bij ons.
Het lijkt mij dat het niet lekker gaat.

En wat de nieuwe spelers betreft, iedereen moet goed kunnen voetballen,
en ingespeeld zijn bij Ajax. Deze verdediging speelt zwak, vind ik.

Ook blijft mijn vermoeden dat we een hele zwakke reserves hebben op de bank.
Maar dat is mijn mening.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 19:55 schreef remco k het volgende:
Hahahah. En nu de jonkies deels de kans krijgen en het gewoon laten afweten. Is dat ook weer de trainer.

Het begint hier met de dag lachwekkender te worden.

Een deel van die jonge gasten krijgen nu noodgedwongen minuten. Blijkbaar zijn ze simpelweg gewoon niet goed genoeg.
het blijkt dat deze trainer niks met jeugd kan.. niks met een team kan zonder dat de topspelers er zijn.. zelfs mindere teams met minder materiaal dan onze jeugd spelen beter dan dit.. niks lachwekkends aan dat dit een trainer is die niet kan zonder miljoenen aankopen
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 20:03   quote  deeplink  
hahahaahhaahaahah veltman om de deur opslot tegooien ? wat een laffe kut trainer
Eide
 Eide - woensdag 18 december 2019 - 20:15   quote  deeplink  
Zo vreselijk slecht.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 20:19   quote  deeplink  
manmanman..
remco k
 remco k - woensdag 18 december 2019 - 20:22   quote  deeplink  
Slechte wedstrijd. Wel weer eens gescoord. Talenten geven voor mij in ieder geval niet duidelijk aan dat ze op de deur kloppen. Dat lijkt mij dus ook de duidelijke reden dat ze niet zo veel gebruikt worden als gewenst. Gewoon dus nog niet goed genoeg.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 december 2019 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 20:22 schreef remco k het volgende:
Slechte wedstrijd. Wel weer eens gescoord. Talenten geven voor mij in ieder geval niet duidelijk aan dat ze op de deur kloppen. Dat lijkt mij dus ook de duidelijke reden dat ze niet zo veel gebruikt worden als gewenst. Gewoon dus nog niet goed genoeg.
hahahahahahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 18 december 2019 - 20:58   quote  deeplink  
Je kan Dest dus echt wel op rechts buiten zetten....
p111
 p111 - donderdag 19 december 2019 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 19:55 schreef remco k het volgende:
Hahahah. En nu de jonkies deels de kans krijgen en het gewoon laten afweten. Is dat ook weer de trainer.

Het begint hier met de dag lachwekkender te worden.

Een deel van die jonge gasten krijgen nu noodgedwongen minuten. Blijkbaar zijn ze simpelweg gewoon niet goed genoeg.
Zielig zo als jij reageert om je gelijk te krijgen,De jonkies Ekkelenkamp/Gravenberg deden het goed alleen Lang waardeloos maar die gaat er ook niet komen.Waar staat Ajax voor ? inderdaad dat de jeugd een kans krijgt,en dat moet die drop trainer ook weten.
p111
 p111 - donderdag 19 december 2019 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 december 2019 - 20:03 schreef nummer10 het volgende:
hahahaahhaahaahah veltman om de deur opslot tegooien ? wat een laffe kut trainer
Ja en de derde goal van Telstar heft Veltman weer het buitenspel op net als tegen Valencia topper die Veltman.
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 december 2019 - 08:23   quote  deeplink  
echt p111... kreeg applaus van se telstar aanhang toen die inviel... mooi erheen lagen gaan zou ik zeggen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Telstar - Ajax (woensdag 18 december, 18.30) TOTO KNVB Beker 3-4









0.0190191