BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles Almelo - Ajax (zondag 23 februari 2020, 16.45 uur) Eredivisie 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 17 februari 2020 - 14:24   quote  deeplink  
ethev6q.jpg

Datum en tijdstip: Zondag 23 februari 2020, 16.45 uur
Locatie: Erve Asito stadion, Almelo
Scheidsrechter: Pol van Boekel
Competitie: Eredivisie

De wedstrijd
Heracles mag gerust de laatste jaren als een angsgegner worden genoemd voor Ajax. Van de laatste 4 onderlinge duels wist Ajax er maar één te winnen en dat was eerder dit seizoen thuis. De laatste 2 uitwedstrijden in Almelo gingen verloren.

Voor Ajax is het duel in Almelo de 3 in 7 dagen in een serie van 6 wedstrijden in 17 dagen en tevens ruim 60 uur na het loodzware uitduel in de EL met Getafe. Met een selectie die nog steeds verre van helemaal fit is, zal het opletten zijn en is rouleren gevraagd op de juiste momenten. Echter, dit is wat spelers willen, namelijk om de 3 dagen spelen om zo minder te hoeven trainen en in een beter ritme te komen.

Onze tegenstander is vooral wisselvallig dit seizoen. Het volgt leuk en attractief voetbal af met de meest belabberde resultaten. Zo werd er vrijdag verloren bij VVV en werd er eerder verloren bij RKC. Toch laat Heracles vooral thuis zien dat het een hele taaie ploeg is. Enkele weken geleden kreeg Feyenoord bijvoorbeeld nog een helft lang voetballes. Na rust ging het echter wel fout.

Voor Ajax is het zaak dit 'tussendoortje' in het tweeluik met Getafe te winnen en zo de minimale 6 punten voorsprong te behouden op AZ. Zeker omdat het weekend erna, het weekend van 1 maart Ajax - AZ en PSV - Feyenoord op het programma staat. En we willen niet zoals vorig jaar voorafgaand aan Ajax - PSV weer een dreun oplopen waardoor er opnieuw extra druk zal ontstaan.

Tot slot
Eerder dit seizoen won Ajax de thuiswedstrijd tegen Heracles relatief eenvoudig met 4-1. Bekijk hieronder de samenvatting van deze wedstrijd.



Ik wens iedereen een fijne wedstrijd toe en tot Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 februari 2020 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 09:32   quote  deeplink  
MATCHDAY!

Wat verwachten jullie?
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2020 - 10:09   quote  deeplink  
Geen peil op te trekken met de vorm van het moment.
p111
 p111 - zondag 23 februari 2020 - 10:48   quote  deeplink  
Ik verwacht een kleine overwinning,ik denk dat ze gebrand zijn na afgelopen donderdag.
0-2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2020 door p111 --
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 10:51   quote  deeplink  
Je zegt het zelf al. Heracles presteert zeer wisselend en Ajax presteert prima in de eredivisie alleen is het kwalitatief extreem wisselend.

Volgens mij klopt dat helemaal en aangezien Heracles het de laatste jaren tegen Ajax goed doet. Kan dit echt alle kanten op.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 februari 2020 - 11:31   quote  deeplink  
Ik ga voor een 1 - 2 overwinning.
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2020 - 11:33   quote  deeplink  
Het kan zijn dat het op een wandelvoetbaltempo weer 0-3 wordt, maar je kan vandaag ook zomaar tegen vervelend puntverlies oplopen. Ik hoop vooral dat Ajax beter voetbal laat zien dan de voorgaande weken.
p111
 p111 - zondag 23 februari 2020 - 12:20   quote  deeplink  
Hopelijk zien ze in dat ze niet op 80 procent kunnen blijven voetballen in de eredivisie.Dat gaat een keer fout.En ook nog een keer op dat vreselijke kunstgras.
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2020 - 12:52   quote  deeplink  
En met deze weersomstandigheden zal het sowieso slordig worden. Hoge ballen worden een ramp.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 12:58   quote  deeplink  
Als Ajax speelt zoals afgelopen donderdag en Heracles probeert om de theatermakers uit Spanje te kopieëren, dan wordt het een klein drama. Heracles heeft ons vaker puntverlies bezorgd. Ik ben er niet gerust op en durf geen uitslag te voorspellen.
Mocht Heracles "gewoon" gaan voetballen dan hoop ik op een driepunter voor onze mannen.
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 10:51 schreef remco k het volgende:
Je zegt het zelf al. Heracles presteert zeer wisselend en Ajax presteert prima in de eredivisie alleen is het kwalitatief extreem wisselend.

Volgens mij klopt dat helemaal en aangezien Heracles het de laatste jaren tegen Ajax goed doet. Kan dit echt alle kanten op.
Yep. Beide niet in beste doen, al moet bij Ajax het spel nu onderhand weer langzaam terug gaan komen. Het meeste is inmiddels terug, of beter gezegd, het belangrijkste.

Maar de laatste 2/3 wedstrijden waren van een redelijk bedroevend niveau. In de andere wedstrijden vanaf december, waar Ajax minder werd, zaten vaak nog diverse goede fases. Die ontbreken nu ook.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Yep. Beide niet in beste doen, al moet bij Ajax het spel nu onderhand weer langzaam terug gaan komen. Het meeste is inmiddels terug, of beter gezegd, het belangrijkste.

Maar de laatste 2/3 wedstrijden waren van een redelijk bedroevend niveau. In de andere wedstrijden vanaf december, waar Ajax minder werd, zaten vaak nog diverse goede fases. Die ontbreken nu ook.
Een vraagje: is Promes fit? Dat scheelt een slok op een borrel.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2020 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 12:52 schreef Eide het volgende:
En met deze weersomstandigheden zal het sowieso slordig worden. Hoge ballen worden een ramp.
stadion staat hier vrij gunstig voor de wind nu, woon er praktisch naast en ben daar ook vanmiddag, dus geen negatieve dingen onder de wedstrijd ;) denk erg lastig, heracles thuis is echt anders dan uit, mededoor dat kutgras wat dan nog eigenlijk de beste kunstgrasmat is van nederland..
AkaS
 AkaS - zondag 23 februari 2020 - 13:18   quote  deeplink  
Heracles is zoals Loetje aangeeft een ploeg waar Ajax de laatste jaren nog weleens wat punten heeft verloren....

Ik vrees een nederlaag!

Ajax niet in goede doen, weinig automatisme en dus niet het bekende positiespel.
Spelen op kunstgras onder deze weersomstandigheden....

Ik hoop op een zware 1-2 maar ben bang voor een 3-1
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Een vraagje: is Promes fit? Dat scheelt een slok op een borrel.
Promes is maandag individueel gaan trainen. Dit was al een week of 2 na PSV, waar hij uit was gevallen. Naar mijn weten heeft die de rest van de week alleen getraind. Maar die zou normaliter tussen nu en een week de groepstraining moeten hervatten en zou AZ haalbaar kunnen zijn.

Maar let wel op, dit is speculatief praten van mij. Eigenlijk iets wat ik altijd verafschuw, haha.
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:18 schreef AkaS het volgende:
Heracles is zoals Loetje aangeeft een ploeg waar Ajax de laatste jaren nog weleens wat punten heeft verloren....

Ik vrees een nederlaag!

Ajax niet in goede doen, weinig automatisme en dus niet het bekende positiespel.
Spelen op kunstgras onder deze weersomstandigheden....

Ik hoop op een zware 1-2 maar ben bang voor een 3-1
3-1 zie ik het niet worden, omdat Heracles simpelweg ook niet draait. Maar Wormuth is een prima trainer die Ajax ook altijd bestrijd met vroeg druk zetten. Ajax gaat het heel lastig krijgen en zelf verwacht ik 1-1.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Promes is maandag individueel gaan trainen. Dit was al een week of 2 na PSV, waar hij uit was gevallen. Naar mijn weten heeft die de rest van de week alleen getraind. Maar die zou normaliter tussen nu en een week de groepstraining moeten hervatten en zou AZ haalbaar kunnen zijn.

Maar let wel op, dit is speculatief praten van mij. Eigenlijk iets wat ik altijd verafschuw, haha.
Thanks! Ik kon het de afgelopen weken niet helemaal volgen. Ik ben weer bij ;)
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Thanks! Ik kon het de afgelopen weken niet helemaal volgen. Ik ben weer bij ;)
Veltman is nog geen zicht op terugkeer, Labyad ook niet. Mazraoui vooralsnog ook niet.

Promes zou eerdaags aan moeten haken en Neres heeft helaas een terugslag, die had al lang terug moeten zijn. Wat hoop ik dat die nog een jaar blijft, maar zijn maatjes zullen gaan en dan verwacht ik hij ook. Zelden zo fan van iemand geweest.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2020 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veltman is nog geen zicht op terugkeer, Labyad ook niet. Mazraoui vooralsnog ook niet.

Promes zou eerdaags aan moeten haken en Neres heeft helaas een terugslag, die had al lang terug moeten zijn. Wat hoop ik dat die nog een jaar blijft, maar zijn maatjes zullen gaan en dan verwacht ik hij ook. Zelden zo fan van iemand geweest.
heb je enig idee of tadic op 10 uit de voeten kan ? ik niet namelijk.. want stel neres blijft weel met de komst van anthony, waar wil je de mensen dan neerzetten mochten ze allemaal blijven voorin, promes tadic neres anthony traore huntelaar, en zal er vast wat vergeten..
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2020 - 13:39   quote  deeplink  
laat ik het vanmiddag positief houden, 1-3 anders zit ik voor janlul in de wind vanmiddag (sta op q en de wind waait er volgens mij precies op)
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veltman is nog geen zicht op terugkeer, Labyad ook niet. Mazraoui vooralsnog ook niet.

Promes zou eerdaags aan moeten haken en Neres heeft helaas een terugslag, die had al lang terug moeten zijn. Wat hoop ik dat die nog een jaar blijft, maar zijn maatjes zullen gaan en dan verwacht ik hij ook. Zelden zo fan van iemand geweest.
Nogmaals dank. Ik ben ook heel blij met David Neres. Onnavolgbare dribbels, assists en doelpunten en niet te vergeten een enorme diepgang. Ik hoop met je mee dat hij nog een paar jaar voor Ajax kiest, maar net als jij verwacht ik het niet. Helaas.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veltman is nog geen zicht op terugkeer, Labyad ook niet. Mazraoui vooralsnog ook niet.

Promes zou eerdaags aan moeten haken en Neres heeft helaas een terugslag, die had al lang terug moeten zijn. Wat hoop ik dat die nog een jaar blijft, maar zijn maatjes zullen gaan en dan verwacht ik hij ook. Zelden zo fan van iemand geweest.
Aan de andere kant komt er dit jaar een nieuwe Braziliaan bij wat ongetwijfeld zal bijdragen aan het wel of niet blijven.

Daarnaast draait hij geen seizoen waardoor de Europese top aan gaat kloppen.

Ik verwacht dat die blijft.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Aan de andere kant komt er dit jaar een nieuwe Braziliaan bij wat ongetwijfeld zal bijdragen aan het wel of niet blijven.

Daarnaast draait hij geen seizoen waardoor de Europese top aan gaat kloppen.

Ik verwacht dat die blijft.
Dat van Antony heb ik inderdaad over het hoofd gezien. Dat zou inderdaad wel eens een drijfveer kunnen zijn om te blijven. Ik hoop het zeer.
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nogmaals dank. Ik ben ook heel blij met David Neres. Onnavolgbare dribbels, assists en doelpunten en niet te vergeten een enorme diepgang. Ik hoop met je mee dat hij nog een paar jaar voor Ajax kiest, maar net als jij verwacht ik het niet. Helaas.
Diepgang en magnifiek in de kleine ruimte. Dat laatste heeft Promes dan bijvoorbeeld totaal niet. Is en blijft onvoorspelbaar, in vorm zoveel gevoel voor de ruimte en het 1 keer raken. Ja, ik ben een groot fan.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Diepgang en magnifiek in de kleine ruimte. Dat laatste heeft Promes dan bijvoorbeeld totaal niet. Is en blijft onvoorspelbaar, in vorm zoveel gevoel voor de ruimte en het 1 keer raken. Ja, ik ben een groot fan.
Absoluut waar. En wat betreft Promes, vind ik de samenwerking tussen hem en Hakim Ziyech ook grandioos.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 13:58   quote  deeplink  
Er lopen ook volgend jaar wel een aantal pareltjes rond.

Met name benieuwd naar de opvolging van Onana als hij vertrekt en van Ziyech. En dan niet direct van Ziyech maar meer hoe men de kansen gaat creeeren aangezien Ziyech echt een groot deel daarvan voor zijn rekening neemt.

Ook benieuwd wat men met Castillio gaat doen. Ik vind hem namelijk echt een positieve uitzondering bij Jong Ajax.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut waar. En wat betreft Promes, vind ik de samenwerking tussen hem en Hakim Ziyech ook grandioos.
Zeker waar. Ook benieuwd of Promes blijft na dit seizoen. Heb ergens het gevoel dat hij er dit seizoen is ivm het EK. En dat is hierna graag weer weg zou willen.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker waar. Ook benieuwd of Promes blijft na dit seizoen. Heb ergens het gevoel dat hij er dit seizoen is ivm het EK. En dat is hierna graag weer weg zou willen.
Dat zou zomaar eens kunnen, vooral ook omdat zijn maatje Ziyech aan het eind van dit seizoen naar Chelsea verkast. Ik vrees sowieso een forse leegloop bij Ajax. Een mooie taak voor Marc Overmars om de selectie weer op peil te brengen.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 14:05 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zou zomaar eens kunnen, vooral ook omdat zijn maatje Ziyech aan het eind van dit seizoen naar Chelsea verkast. Ik vrees sowieso een forse leegloop bij Ajax. Een mooie taak voor Marc Overmars om de selectie weer op peil te brengen.
Ik vermoed dat van de Beek en Onana zeker vertrekken en dat Tagliafico mogelijk vertrekt.

Met name van de Beek zou ik niet verstandig vinden. Die zo nog een jaar de onbetwist beste speler van Ajax moeten worden om ergens als een serieuze meneer binnen te komen zoals Ziyech dadelijk zal doen.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 14:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vermoed dat van de Beek en Onana zeker vertrekken en dat Tagliafico mogelijk vertrekt.

Met name van de Beek zou ik niet verstandig vinden. Die zo nog een jaar de onbetwist beste speler van Ajax moeten worden om ergens als een serieuze meneer binnen te komen zoals Ziyech dadelijk zal doen.
Je hebt helemaal gelijk. Ook is het voor mij niet helemaal duidelijk wat de plannen van Daley Blind zullen zijn. Ik heb hem namelijk horen zeggen, dat hij een buitenlandse transfer, gezien zijn leeftijd, wel ziet zitten. Mits een interessante club in een interessante competitie.
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 15:31   quote  deeplink  
Hakim Ziyech niet wedstrijdfit.

Ofwel, hij heeft sinds vorige week genoeg gespeeld na zijn blessure en krijgt rust voor Getafe en AZ, of het is wel hommeles en bent hem weer wedstrijden kwijt.
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker waar. Ook benieuwd of Promes blijft na dit seizoen. Heb ergens het gevoel dat hij er dit seizoen is ivm het EK. En dat is hierna graag weer weg zou willen.
Promes vermoed ik wel dat hij zal blijven.

Echter, wij zijn allebei best verteld gaan staan van Promes want hadden dit niet verwacht. Ik ben daarom zéér benieuwd hoe Promes functioneert zonder Hakim Ziyech, want zonder Ziyech, vind ik Promes 6 klassen minder eerlijk gezegd
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 15:36   quote  deeplink  
Opstelling:

Onana, Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico, Gravenberch, Martinez, Van de Beek, Tadic, Babel en Huntelaar.

Ziyech dus niet fit. Nogmaals, hopelijk snel terug en uit voorzorg. Ik had Eiting verwacht, dit vind ik erg raar.

Schuurs is ergens heel logisch, maar als je ziet dat Alvarez steeds beter werd en Schuurs weer die fout maakt donderdag, is ook dat weer vrij apart. Huntelaar is logisch want Traore was waardeloos de laatste potten
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2020 - 15:44   quote  deeplink  
ERd6AnRXYAE14oT?format=jpg&name=small
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2020 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 15:36 schreef Loetje het volgende:
Opstelling:

Onana, Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico, Gravenberch, Martinez, Van de Beek, Tadic, Babel en Huntelaar.

Ziyech dus niet fit. Nogmaals, hopelijk snel terug en uit voorzorg. Ik had Eiting verwacht, dit vind ik erg raar.

Schuurs is ergens heel logisch, maar als je ziet dat Alvarez steeds beter werd en Schuurs weer die fout maakt donderdag, is ook dat weer vrij apart. Huntelaar is logisch want Traore was waardeloos de laatste potten
die fout snap ik wat je bedoelt, maar schuurs brengt voetballend wel weer meer, met beide had /kan ik prima leven.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 14:33 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk. Ook is het voor mij niet helemaal duidelijk wat de plannen van Daley Blind zullen zijn. Ik heb hem namelijk horen zeggen, dat hij een buitenlandse transfer, gezien zijn leeftijd, wel ziet zitten. Mits een interessante club in een interessante competitie.
Als mij een ding duidelijk is geworden. Is het dat Overmars gewoon niet iedereen laat vertrekken. Ook dit seizoen verwacht ik hooguit 4 spelers. Afgelopen seizoen waren dat er ook 4 namelijk.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 15:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Promes vermoed ik wel dat hij zal blijven.

Echter, wij zijn allebei best verteld gaan staan van Promes want hadden dit niet verwacht. Ik ben daarom zéér benieuwd hoe Promes functioneert zonder Hakim Ziyech, want zonder Ziyech, vind ik Promes 6 klassen minder eerlijk gezegd
Zonder Ziyech is het hele elftal minder. En dat is ook logisch eigenlijk. Je hebt namelijk geen aanvoer meer zonder hem. Vorig jaar had je met Frenkie en Schone meer mensen die de aanvallers aan het werk konden zetten. Van de Beek is ook geen speler van de passing op het middenveld.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 februari 2020 - 16:31   quote  deeplink  
Zelf vind ik dat Marc Overmars het goed doet, dit in belang voor de club Ajax om niet zomaar spelers te laten vertrekken. Hij probeert goed te doseren in spelers, lijkt mij.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 16:37   quote  deeplink  
Ziyech er inderdaad niet bij om er donderdag wel weer te zijn
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 16:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Als mij een ding duidelijk is geworden. Is het dat Overmars gewoon niet iedereen laat vertrekken. Ook dit seizoen verwacht ik hooguit 4 spelers. Afgelopen seizoen waren dat er ook 4 namelijk.
Dat was vorig jaar inderdaad het geval. Ajax is eigenlijk ook wel in een positie om voor een transfer te gaan liggen. Maar of dat een garantie is voor de komende zomerse transferperiode is echter wel de vraag. Als er een club komt uit een van de grote competities en flink met de portemonnee rammelt, moet je maar afwachten of Ajax dat kan (of wil) tegenhouden.
We wachten maar af.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 16:45   quote  deeplink  
Veel plezier mannen. Hopen op beter voetbal en een overwinning.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 16:45 schreef remco k het volgende:
Veel plezier mannen. Hopen op beter voetbal en een overwinning.
Jij ook. Succes!
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 16:49   quote  deeplink  
Al meteen opmerkelijk. Ajax zet helemaal geen druk.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 16:51   quote  deeplink  
Gravenberg al twee keer gevaarlijk balverlies in de as.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 16:51 schreef remco k het volgende:
Gravenberg al twee keer gevaarlijk balverlies in de as.
Ik vind hem sinds hij zijn wedstrijden in Ajax-1 speelt behoorlijk tegenvallen.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 16:58   quote  deeplink  
Martinez speelt ook al vanaf november slecht.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 23 februari 2020 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 16:49 schreef remco k het volgende:
Al meteen opmerkelijk. Ajax zet helemaal geen druk.
Zelf vind ik de eerste 10 minuten rommelig lopen,
ook omdat we teveel balverlies hebben.

Het loopt nog niet lekker.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2020 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2020 - 16:58 schreef remco k het volgende:
Martinez speelt ook al vanaf november slecht.
Eén van de velen. Ook Tadic bijvoorbeeld. Geen schim van de Tadic van vorig seizoen, ondanks zijn doelpunten en assists.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2020 - 17:03   quote  deeplink  
Het eerste kwartier gewoon weer dramatisch slecht. Ajax heeft flinke ruimtes weg. En creëert helemaal niets.
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2020 - 17:03   quote  deeplink  
Weet Babel niet wat balbehandeling is?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5126
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles Almelo - Ajax (zondag 23 februari 2020, 16.45 uur) Eredivisie 1-0









0.0265359