BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 1 maart 2020, 20.00 uur) Eredivisie 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 februari 2020 - 22:07   quote  deeplink  
2otolj65s7r.jpg

Datum en tijdstip: Zondag 1 maart 2020, 20.00 uur.
Locatie: Johan Cruijff ArenA, Amsterdam
Scheidsrechter: Serdar Gozübüyük
Competitie: Eredivisie

De wedstrijd
We kunnen het over de wedstrijd opzich hebben, maar deze mag best wat uitvergroot worden. Zondag is het namelijk super sunday in de Eredivisie met om half 3 PSV - Feyenoord en 5.5 uur later treffen Ajax en AZ elkaar in Amsterdam.

Hoe gek het ook is, Ajax en AZ zijn aannemelijk minder in vorm dan de nummers 3 en 4 Feyenoord en PSV. Ajax verloor zijn laatste 3 uitwedstrijden in de Eredivisie, AZ gaat op en af en PSV wint zijn laatste 3 wedstrijden. Feyenoord verliest onder Advocaat zelfs geen enkel Eredivisieduel meer. Kortom, zondag is een belangrijke dag waar best wel eens het een en ander beslist kan worden.

Zowel Ajax als AZ werden donderdag uitgeschakeld in de Europa League. AZ verloor met 2-0 bij LASK Linz, Ajax won met 2-1 van Getafe, maar kwam 2 goals tekort.

Tevens kijkt het duidelijk dat de inhaalwedstrijden AZ - Feyenoord en FC Utrecht - Ajax nog voor de interlandbreak, eind maart, kan worden ingehaald.

Ajax verloor de laatste 2 wedstrijden van AZ, al was dat in Alkmaar. Beide wedstrijden waren geëindigd in 1-0 voor de Alkmaarders. Ajax - AZ mag dus gerust een heuse cruciale topper genoemd worden. Het ongewone tijdstip heeft te maken met de Europa League verplichtingen van beide teams eerder deze week.

x2i1ydny1.jpg

De tegenstander, AZ
AZ is de revelatie van het seizoen, het staat knap 2e maar kent, net als Ajax de laatste maanden wisselvallige periodes. Uitstekende wedstrijden worden afgelost met stroef voetbal en puntverlies. Ook vanuit Alkmaars perspectief is er dus geen pijl op te trekken hoe ze voor de dag zullen gaan komen.

Opvallend was de eerdere ontmoeting dit seizoen in Alkmaar. AZ, dat altijd aanvallend speelt en dat ook altijd tegen Ajax deed, besloot zich destijds compact op te stellen en vanuit de omschakeling te gaan voetballen. Dit was opmerkelijk, maar wel met succes. In de 90e minuut ontsnapte Boadu namelijk aan de aandacht van Schuurs en kopte de winnende 1-0 tegen de touwen. Het is dus interessant om te zien of AZ dit zondag opnieuw zal doen en dat lijkt zéér waarschijnlijk.

AZ heeft met 17 tegentreffers de minst gepasseerde defensie van de Eredivisie. Ajax volgt met 20. Tevens speelt bij AZ oud-Ajacied Dani de Wit.

og567pmaur.jpg

Ons aller Ajax
Voor Ajax is het de 2e cruciale wedstrijd van de 3 in 6 dagen tijd. Getafe werd weliswaar op wilskracht gewonnen, maar Europese uitschakeling is een feit. Zondag moet het zorgen dat AZ niet gelijk gaat komen met ons in de titelstrijd en woensdag wacht een zware pot in de halve finale van de beker bij FC Utrecht in de Galgenwaard. Ajax zou in het meest kwaaie geval dus 2 van de 3 prijzen al kunnen verliezen deze week en de titelstrijd volledig open gooien. Het kan ook dat de Europese uitschakeling tot de ommekeer kan leiden en Ajax volop gaat strijden voor de 2e dubbel op rij. Al is de landstitel het belangrijkste, gezien de vele CL miljoenen die daarmee gemoeid zijn.

De uitschakeling van Ajax en AZ kan ook zomaar nog een vervelend staartje krijgen dat Nederland volgend jaar opnieuw het directe CL ticket kwijt is.

Bij Ajax is Ziyech nog altijd een twijfelgeval, maar wat is het te hopen dat hij erbij is en Promes wat langer kan gaan spelen. Verder mist Ajax nog altijd Neres, Veltman, Mazraoui en Neres. Laatstgenoemde traint nog altijd apart na een zoveelste terugslag.

Tot slot
Vorig jaar won Ajax thuis met liefst 5-0 van AZ. Een overwinning waar we zondag alleen maar van kunnen dromen. Mede door een vroege goal van Van de Beek en een ijzersterke 2e helft, leveren de beelden hieronder een schitterende samenvatting op. Kijk en geniet!



Iedereen een fijne wedstrijd toegewenst en tot Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2020 door Loetje --
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 februari 2020 - 22:07   quote  deeplink  
Topic Utrecht verschijnt zondagavond of maandag.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 28 februari 2020 - 22:46   quote  deeplink  
Lekker topic weer loetje. Helaas lieten we ons gisteren weer provoceren, mede daardoor werden we uitgeshakeld. Toch zag ik gisteren ook weer goede dingen die we de afgelopen wedstrijden hebben gemist. Ik heb het idee dat we net optijd weer een beetje het goede gevoel terug krijgen.
Ik ga voor 3-1, waardoor het gat weer 6 punten wordt en we langzaam maar zeker naar de 35e landstitel kunnen uitzien.
Loetje
 Loetje - vrijdag 28 februari 2020 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2020 - 22:46 schreef Ronald 1960 het volgende:
Lekker topic weer loetje. Helaas lieten we ons gisteren weer provoceren, mede daardoor werden we uitgeshakeld. Toch zag ik gisteren ook weer goede dingen die we de afgelopen wedstrijden hebben gemist. Ik heb het idee dat we net optijd weer een beetje het goede gevoel terug krijgen.
Ik ga voor 3-1, waardoor het gat weer 6 punten wordt en we langzaam maar zeker naar de 35e landstitel kunnen uitzien.
Er was gister in ieder geval strijd. Dat is al heel wat. Goed voetbal heb ik vanaf een minuut of 20 niet meer gezien.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 februari 2020 - 23:16   quote  deeplink  
mooi topic, slecht gevoel... maar in alles zijn wij verplicht dit te winnen op eigen bodem en de titel tepakken... ga het wederom positief houden aangezien az nog slechter er aan toe is als ons, 3-1
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 29 februari 2020 - 08:29   quote  deeplink  
Nee, over goed voetbal kunnen we niet spreken.

Hopelijk dat we het dat zondag dat weer terug kunnen zien, ondanks dat Ten Hag deels ervoor gezorgd heeft dat Ajax zijn eigen speelwijze / stijl is kwijtgeraakt en motivatie bij spelers.

Een kleine overwinning van 1 - 0 of 2 - 1 kan het tij weer laten keren.
AkaS
 AkaS - zaterdag 29 februari 2020 - 08:45   quote  deeplink  
Ik hoop dat onze trainer wat betere keuzes gaat maken en dat we deze wedstrijd mogen winnen.

Inderdaad Loetje, tegen Getafe was er duidelijk vechtlust en ondanks dat het spel nog altijd hopeloos was, kon mij dat ook wel bekoren.

Hopelijk wordt het een overwinning!

3 - 1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 29 februari 2020 - 10:08   quote  deeplink  
1-3. Ten Hag zal wel weer met een verrassing uit de hoge hoed komen.
p111
 p111 - zaterdag 29 februari 2020 - 10:18   quote  deeplink  
Het wordt een moeilijke wedstrijd maar AZ draait ook voor geen meter en Ajax is ondanks vele blessures kwalitatief beter en een thuiswedstrijd,dat alles geeft de doorslag 2-0
nummer10
 nummer10 - zaterdag 29 februari 2020 - 11:04   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Onana; Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico; Van de Beek, Martínez; Babel, Ziyech, Promes; Tadić.

mocht babel spelen gaat die vanaf rechts spelen, onbegrijpelijk en dit snap ik dus niet, de 1 maakt 1 fout of 1 zegt een keer wat terug en mag banken of verhuurd worden en babel brengt echt 0.0 en al helemaal vanaf rechts en blijft er maar instaan.. waarom niet danilo deed het beter dan babel

en gebasseerd op de laatste potten en je wil toch op save gaan..

achterin dest schuurs blind taqi
middenveld eiting martinez vdbeek
voorin ziyech tadic promes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 februari 2020 door nummer10 --
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 februari 2020 - 14:31   quote  deeplink  
Wat een schitterend en lezenswaardig topic heb je weer uit de hoge hoed getoverd Loetje! Mijn oprechte complimenten.

Zowel Ajax als AZ zullen deze wedstrijd aangrijpen om de kater van de uitschakeling donderdag in de Europa League weg te spoelen. Ik durf er geen voorspelling op los te laten. Ik heb echt geen idee. Ik vermoed dat beide ploegen het veld opgaan om vooral niet te verliezen. Het zal me niet verbazen als het een bloedeloze 0-0 wordt (toch een voorspelling, dus).
remco k
 remco k - zaterdag 29 februari 2020 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 08:29 schreef Onze Ajax het volgende:
Nee, over goed voetbal kunnen we niet spreken.

Hopelijk dat we het dat zondag dat weer terug kunnen zien, ondanks dat Ten Hag deels ervoor gezorgd heeft dat Ajax zijn eigen speelwijze / stijl is kwijtgeraakt en motivatie bij spelers.

Een kleine overwinning van 1 - 0 of 2 - 1 kan het tij weer laten keren.
Volgens mij proberen ze druk te zetten. En werken ze keihard om te winnen.

Dus hoezo is de motivatie weg??
remco k
 remco k - zaterdag 29 februari 2020 - 14:50   quote  deeplink  
Beide ploegen niet in goede doen.

Deze wedstrijd kan echter ook voor beide ploegen de ommekeer betekenen.

Promes viel aardig in en Ziyech is echt gespaard voor deze pot. Beide heren verwacht ik dan ook wel in de basis. Al is dat natuurlijk wel een risico.

Tagliafico heeft een paar dagen rust gehad en die verwacht ik ook weer vlammend.
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 februari 2020 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 14:50 schreef remco k het volgende:
Beide ploegen niet in goede doen.

Deze wedstrijd kan echter ook voor beide ploegen de ommekeer betekenen.

Promes viel aardig in en Ziyech is echt gespaard voor deze pot. Beide heren verwacht ik dan ook wel in de basis. Al is dat natuurlijk wel een risico.

Tagliafico heeft een paar dagen rust gehad en die verwacht ik ook weer vlammend.
Eens. Ik ben nog het meest bang voor het ontbreken van wedstrijdritme bij Ziyech en Promes.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 februari 2020 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 15:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eens. Ik ben nog het meest bang voor het ontbreken van wedstrijdritme bij Ziyech en Promes.
Al ontbreekt alles, die 2 hebben 1 of 2 momentjes maar nodig, vriend

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 februari 2020 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 februari 2020 - 15:41   quote  deeplink  
Onana, Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico, Van de Beek, Ziyech, Martinez, Danilo, Tadic en Promes.

2e helft Ziyech naar voren en Eiting erbij op het midden. En zodra Ziyech eraf moet Alvarez brengen. Einde van de wedstrijd gaat het meestal toch om controle.
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 februari 2020 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 15:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Al ontbreekt alles, die 2 hebben 1 of 2 momentjes maar nodig
Dat is natuurlijk ook wel waar! Ziyech en Promes is dit seizoen het meest rendabele duo in de eredivisie qua doelpunten en assists, schreef de Volkskrant vorige week.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 februari 2020 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 15:43 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook wel waar! Ziyech en Promes is dit seizoen het meest rendabele duo in de eredivisie qua doelpunten en assists, schreef de Volkskrant vorige week.
Niet gelezen, maar dat geloof ik echt direct. Kennen elkaar blind, 1 moment is genoeg. Dan mogen ze van mij de rest van de pot kut spelen, haha.
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 februari 2020 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 15:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet gelezen, maar dat geloof ik echt direct. Kennen elkaar blind, 1 moment is genoeg. Dan mogen ze van mij de rest van de pot kut spelen, haha.
Ik zie liever toch wat meer momenten van genialiteit. :-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 februari 2020 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 15:52 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zie liever toch wat meer momenten van genialiteit. :-)
Ik ook, maar we zitten nu even in de fase waar we gewoon alleen moeten winnen. Anders valt het hele seizoen in duigen. Naarmate iedereen fit is, wordt het wel beter. Het is een cliché maar bij ons gaat het nu even enkel om winnen ouwe.
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 februari 2020 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 16:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ook, maar we zitten nu even in de fase waar we gewoon alleen moeten winnen. Anders valt het hele seizoen in duigen. Naarmate iedereen fit is, wordt het wel beter. Het is een cliché maar bij ons gaat het nu even enkel om winnen ouwe.
Je hebt helemaal gelijk, vriend. Drie punten, daar draait het in principe om in deze fase van de competitie.
Maar als dat ook nog eens gebeurt met goed en mooi voetbal, zal dat het zelfvertrouwen van onze jongens ten goede komen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 februari 2020 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 16:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, vriend. Drie punten, daar draait het in principe om in deze fase van de competitie.
Maar als dat ook nog eens gebeurt met goed en mooi voetbal, zal dat het zelfvertrouwen van onze jongens ten goede komen.
Ik denk als je deze komende 2 potten wint, hevertrouwen een eind terug is. Het begint allemaal met winnen
p111
 p111 - zaterdag 29 februari 2020 - 18:18   quote  deeplink  
Mocht je winnen waar i wel een beetje van uit ga,dan kan het bijna niet meer mis gaan
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 februari 2020 - 18:54   quote  deeplink  
Ziyech, Mazraoui en Labyad terug op trainingsveld.

Zodra ook Neres terug is, moet het wel klaar zijn met de excuses. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
remco k
 remco k - zaterdag 29 februari 2020 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 18:54 schreef Loetje het volgende:
Ziyech, Mazraoui en Labyad terug op trainingsveld.

Zodra ook Neres terug is, moet het wel klaar zijn met de excuses. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weer.
Eens hoor. Enige kan dan ritme zijn.

Overigens moet je er ook gewoon weer staan als Promes en Ziyech echt weer fit zijn zelfs zonder Neres.
Loetje
 Loetje - zaterdag 29 februari 2020 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 februari 2020 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens hoor. Enige kan dan ritme zijn.

Overigens moet je er ook gewoon weer staan als Promes en Ziyech echt weer fit zijn zelfs zonder Neres.
Grotendeels met je eens. Maar het is wel fijn als je diepgang aan 2 kanten nodig hebt, dat zag je de laatste tijd heel erg. Toch kan wellicht Danilo daar nog iets in ter overbrugging
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 18:15   quote  deeplink  
waarschijnlijk nog zonder ziyech..
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 18:30   quote  deeplink  
Opstelling Ajax: Onana, Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico, Eiting, Van de Beek, Martinez, Ziyech, Tadic en Promes.

Ajax dus met Ziyech en Promes. Tevens een heel duidelijk signaal naar de vleugels om Hakim weg te halen op het middenveld. Lijkt me een uitstekende opstelling
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 18:30 schreef Loetje het volgende:
Opstelling Ajax: Onana, Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico, Eiting, Van de Beek, Martinez, Ziyech, Tadic en Promes.

Ajax dus met Ziyech en Promes. Tevens een heel duidelijk signaal naar de vleugels om Hakim weg te halen op het middenveld. Lijkt me een uitstekende opstelling
Ja nogal een signaal. Het tekent in mijn beleving ook echt wel dat de jongens die er speelden de tactiek die ten Hag wil spelen gewoon niet goed genoeg uitvoerden.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja nogal een signaal. Het tekent in mijn beleving ook echt wel dat de jongens die er speelden de tactiek die ten Hag wil spelen gewoon niet goed genoeg uitvoerden.
En in deze heeft die daar ook wel gelijk in. Zowel Babel als Tadic mochten daar best dramatisch genoemd worden. Al zal Hakim naar het midden gaan als Neres terug is.

Wel tevens benieuwd hoe dat de rest van de week zal gaan tegen Utrecht en Heerenveen. Alles in amper 6 dagen tijd.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 18:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

En in deze heeft die daar ook wel gelijk in. Zowel Babel als Tadic mochten daar best dramatisch genoemd worden. Al zal Hakim naar het midden gaan als Neres terug is.

Wel tevens benieuwd hoe dat de rest van de week zal gaan tegen Utrecht en Heerenveen. Alles in amper 6 dagen tijd.
Zeker. Vandaag is echter de belangrijkste. De beker boeit me totaal niet. Nooit gedaan ook.

Vandaag kan je de vorm volledig terug vinden. Of helemaal wegzakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 maart 2020 door remco k --
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 18:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Vandaag is echter de belangrijkste. De beker boeit me totaal niet. Nooit gedaan ook.
Voor de club en de toename in uitgaves is Champions League voetbal heilig.

Andere kant, als je dan zover bent, wil ik hem ook winnen. Al is het maar omdat je anders in een week 2 prijzen kwijtraakt en dat is ook wel weer heel snel en heel veel als je er om 3 meespeelde.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 18:30 schreef Loetje het volgende:
Opstelling Ajax: Onana, Dest, Schuurs, Blind, Tagliafico, Eiting, Van de Beek, Martinez, Ziyech, Tadic en Promes.

Ajax dus met Ziyech en Promes. Tevens een heel duidelijk signaal naar de vleugels om Hakim weg te halen op het middenveld. Lijkt me een uitstekende opstelling
de opstelling die ik dus vd week poste, kan ik me dus in vinden..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 maart 2020 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2020 - 19:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de opstelling die ik dus vd week poste, kan ik me dus in vinden..
Nou, eens kijken of we dan nu eens makkelijk met 4-0 winnen :-)
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 19:41   quote  deeplink  
Az nog geen tegengoal gehad tegen de top 3 van Nederland dit seizoen en alle potten gewonnen.

Gaat pittig worden.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 19:48   quote  deeplink  
Babel geblesseerd blijkbaar.

1-2 denk ik vanavond. Draaien allebei niet, Maar AZ net wat meer vind ik. Daarbij weet je nu al dat sommige gewisseld gaan worden en dat nekt ons denk ik
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 01 maart 2020 - 19:58   quote  deeplink  
Prima opstelling wat mij betreft. Denk een kleine overwinning, maar t wordt heel moeilijk.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 19:58   quote  deeplink  
Het voelt raar, zondagavond 8 uur.

Succes iedereen!
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 20:05   quote  deeplink  
Zo goed starten en dan doet Blind dit.
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 20:06   quote  deeplink  
Eerst zelf een kans verneuken met Tadic en Daley die gewoon voor de 2e week op rij hopeloos de mist in gaat
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 01 maart 2020 - 20:06   quote  deeplink  
Jezus Christus
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 20:06   quote  deeplink  
Hij stapelt de ene op de andere grove fout nu.
nummer10
 nummer10 - zondag 01 maart 2020 - 20:07   quote  deeplink  
tevroeg terug ? gelukkig gebeurt dit vroeg in de wedstrijd en hebben we nog tijd
Loetje
 Loetje - zondag 01 maart 2020 - 20:08   quote  deeplink  
Helpt ook niet mee trouwens dat je voor de 2e keer in 3 dagen meteen achter staat voor het zo'n beetje begonnen is
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 maart 2020 - 20:10   quote  deeplink  
Lekker he, superspeler die Blind!
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 20:10   quote  deeplink  
Wat staat die laatste linie telkens ver terug van ons. Veel te veel ruimte krijgt az daardoor.
Jaccio
 Jaccio - zondag 01 maart 2020 - 20:14   quote  deeplink  
Weet iemand waar ik de wedstrijd live kan streamen? Betaald is prima
Ben onderweg
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 20:15   quote  deeplink  
We krijgen ook geen kans goed op goal.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 20:17   quote  deeplink  
Wat doen Martinez en Eiting telkens man. Constant 20 meter bij hun man vandaan.
remco k
 remco k - zondag 01 maart 2020 - 20:18   quote  deeplink  
En er wordt niet op de bal verdedigd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 1 maart 2020, 20.00 uur) Eredivisie 0-2









0.0081009