BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (woensdag 4 maart, 20.45 uur) TOTO KNVB Beker 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 14:42   quote  deeplink  
cujsipq.jpg

Datum en tijdstip: Woensdag 4 maart 2020, 20.45 uur
Locatie: Stadion Galgenwaard, Utrecht
Scheidsrechter: Björn Kuipers
Competitie: TOTO KNVB Beker

De wedstrijd
Ajax staat in de fik, die conclusie is te trekken na afloop van de wedstrijd tegen AZ. Waar Ajax kort voor de winter al eens 6 punten voorsprong weggaf in de competitie en uitgeschakeld werd in de CL, is het nu in een week opnieuw 6 punten voorsprong kwijt en is de EL einde verhaal. Het wordt oppassen dat daar binnen 9 dagen ook niet nog eens de KNVB Beker aan kan worden toegevoegd, want dat kan wel eens einde verhaal zijn op alles dit seizoen.

Langzaam maar zeker verdwijnen de excuses voor het mindere voetbal waarbij amper kansen, laat staan goals worden gecreëerd en gemaakt en inmiddels duurt de competitie nog maar 10 wedstrijden. Kortom, de enorme vormdip moet ten einde gaan komen, zeker met de boost die AZ zich zondag gegeven heeft. Want nog 1 of 2 keer puntverlies en de titel lijkt uit zicht en dat met nog een serie loodzware uitwedstrijden te gaan. Tevens is bekend dat Utrecht - Ajax in april wordt gespeeld in de ED. De beide duels, Utrecht - Ajax en AZ - Feyenoord zouden aanvankelijk over 2 weken worden ingehaald, maar daar was Feyenoord fel tegen vanwege de klassieker 4 dagen later tegen Ajax. Tevens is Ajax - Twente over anderhalve week vervroegd van 8 uur naar half 3.

Voor nu telt alleen maar winnen en bij voorkeur met voetbal waar weer hoop zal door ontstaan, want positiever is het even niet te maken. Het vorige seizoen wat zo mooi was, is langzaam van de aardbodem aan het verdwijnen en de donkere wolken boven Amsterdam-Zuid moeten weg. 3 dagen later wacht immers Heerenveen alweer uit.

Ook voor Utrecht is het een seizoen van alles of niets. De ene wedstrijd goed, maar zo werd er afgelopen zondag gewoon verloren bij hekkensluiter RKC. Beide ploegen zullen dus gebrand zijn. Utrecht, dat zeker individueel veel kwaliteit heeft, zal de finale willen halen en Ajax kan wellicht uit het dal komen tegen de angsgegner uit Utrecht!

Tot slot
In 2012 trof Ajax Utrecht voor het laatst in de beker en toen won het met 0-3. O.a Veltman en Babel deden destijds al mee, die laatste scoorde ook. Tevens als, jawel Tobias Sana en Christian Eriksen. Bekijk hieronder de samenvatting.



Iedereen een fijne bekeravond toegewenst en tot ons aller Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2020 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 14:48   quote  deeplink  
Ik merk eigenlijk aan me eigen schrijven zoals ik het nu lees, dat ik er totaal even geen vertrouwen meer in heb en bang dat we voor lul staan en het seizoen als een nachtkaars uit zal gaan. Me gevoel zegt 4-1 Utrecht vanavond.
Pietje
 Pietje - woensdag 04 maart 2020 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 14:48 schreef Loetje het volgende:
Ik merk eigenlijk aan me eigen schrijven zoals ik het nu lees, dat ik er totaal even geen vertrouwen meer in heb en bang dat we voor lul staan en het seizoen als een nachtkaars uit zal gaan. Me gevoel zegt 4-1 Utrecht vanavond.
En alweer een PRACHTIG topic, Loetje! Chapeau.

Net als jij, heb ik totaal geen vertrouwen in het huidige Ajax met zoveel spelers die totaal uit vorm zijn. Daarnaast werkt het affiche "FC Utrecht-Ajax" als een rode lap op een stier voor de Utrechtenaren (spelers en supporters). Zoals je wellicht nog weet, woon ik in een dorpje vlak bij Utrecht en de mensen hier hebben het over niets anders dan over de aanstaande twee wedstrijden van hun club tegen de mijne. Ze willen strijd zien, het liefst over de grenzen van het toelaatbare. Een mooie klus voor de arbiter om dat in de gaten te houden.

Ik heb weleens mensen horen zeggen dat FC Utrecht 32 wedstrijden mag verliezen, als ze maar wel wonnen van Ajax, "uit", maar vooral "thuis". Dat belooft niet veel goeds... Een tot het bot gemotiveerd Utrecht tegen een Ajax waar het al een tijdje niet vlot.

Mijn voorspelling: 4-0 voor FC Utrecht (want ik zou niet weten wie er voor Ajax zal scoren...).
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 04 maart 2020 - 15:34   quote  deeplink  
2-3, wederopstanding van Ten Hag
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 04 maart 2020 - 16:39   quote  deeplink  
Ik gok op een 1 -2 of 2 - 3 overwinning,
maar de angst blijft helaas (toch) nog groter.

Maar laten we op een zeer goede ommekeer hopen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 maart 2020 - 16:57   quote  deeplink  
ik ga geen voorspelling doen...
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 16:57   quote  deeplink  
Met een elftal met spelers met deze kwaliteiten ligt de ommekeer op de hoek.

Ik verwacht een getergd Ajax. Als Ajax nu eens niet snel op achterstand komt zie ik vanavond wel gewonnen worden.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 15:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
2-3, wederopstanding van Ten Hag
Dan trakteer ik op een biertje!
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 16:57 schreef remco k het volgende:
Met een elftal met spelers met deze kwaliteiten ligt de ommekeer op de hoek.

Ik verwacht een getergd Ajax. Als Ajax nu eens niet snel op achterstand komt zie ik vanavond wel gewonnen worden.
Ook dat zou al eens helpen ja.
p111
 p111 - woensdag 04 maart 2020 - 18:27   quote  deeplink  
Nou fc Urecht zit ook bepaald niet in een flow,zonder Jansen zijn ze een stuk minder,Ajax zal wel heel erg gemotiveerd zijn zonder arrogantie,en misschien weer als team een prestatie willen neerzetten.Die spelers lezen ook al die kritieken.Ik denk 0-3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2020 door p111 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 04 maart 2020 - 19:56   quote  deeplink  
Ik denk dat we vanavond de ommerkeer gaan meemaken. ik zeg 1-3
Eide
 Eide - woensdag 04 maart 2020 - 20:10   quote  deeplink  
ESSQ5odXUAQS46a?format=jpg&name=small
Eide
 Eide - woensdag 04 maart 2020 - 20:10   quote  deeplink  
Alvarez en Ekkelenkamp als toch wel verrassende namen. Schuurs en Eiting dus gespasseerd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 04 maart 2020 - 20:17   quote  deeplink  
Wij weten de reden niet, maar als het waar is dat Ten Hag niet met de Latino's heeft gesproken (telegraaf) dan is dat natuurlijk wel vreemd. Ook deze jongens maken deel uit van de seletie
misschien is daar itern wel over gesproken, met Alvarez als resultaat centraal achterin met Blind
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 maart 2020 - 20:29   quote  deeplink  
en wederom komt er kritiek uit de media richting tenhag over onderanderen alvarez en wat word er veranderd ? idem met de kritiek op jeugd etc etc.. we gaan het zien, maar wederom veranderingen voorin en op het middenveld met wederom 2 spelers die geen vertrouwen kregen van die zelfde trainer, terwijl ze het niet eens super slecht deden..
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:17 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wij weten de reden niet, maar als het waar is dat Ten Hag niet met de Latino's heeft gesproken (telegraaf) dan is dat natuurlijk wel vreemd. Ook deze jongens maken deel uit van de seletie
misschien is daar itern wel over gesproken, met Alvarez als resultaat centraal achterin met Blind
Daar vallen me wel een aantal dingen over op.

Iedereen die mij kent hier, weet dat ik Ten Hag zeker niet verdedig, maar zodra het kut gaat, komt die haatkrant met dit soort dingen.

En dan nog iets, AjaxTV maakte een kerstspecial met dat Ajax ganzenbord. Zoals iedereen kan zien, spreken die latino's stuk voor stuk amper Engels. Besef als de donder dat communicatie dan heel lastig wordt en helemaal om een band te creëren. Misschien dat er een in de TS Spaansspreekt, maar dat is een ding waar niemand wat aan kan doen.
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar vallen me wel een aantal dingen over op.

Iedereen die mij kent hier, weet dat ik Ten Hag zeker niet verdedig, maar zodra het kut gaat, komt die haatkrant met dit soort dingen.

En dan nog iets, AjaxTV maakte een kerstspecial met dat Ajax ganzenbord. Zoals iedereen kan zien, spreken die latino's stuk voor stuk amper Engels. Besef als de donder dat communicatie dan heel lastig wordt en helemaal om een band te creëren. Misschien dat er een in de TS Spaansspreekt, maar dat is een ding waar niemand wat aan kan doen.
Volgens mij zagen ze er gelukkig uit in die special.

Ik geloof er echt geen ene reet van.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 20:34   quote  deeplink  
Alvarez staat er terecht in, al denk ik dan; Waarom nu wel, gezien deze jongen steeds beter ging spelen. Straks de eerste 20 minuten weer kut en Schuurs speelt weer...

En Ekkelenkamp, het enige wat die ooit gedaan heeft, is Ronaldo het stadion uitgooien, dus dat vind ik een raadsel. En nog meer omdat je met Van de Beek gewoon 2 identieke spelers hebt staan.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zagen ze er gelukkig uit in die special.

Ik geloof er echt geen ene reet van.
Zeker, al is dat niet wat ik bedoel. Jij snapt zelf ook wel dat als spelers geen of amper een woord Engels spreken, communicatie eenmaal lastiger wordt en dat dat niks met negeren te maken heeft. Als het al klopt, is het puur onvermogen.
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:29 schreef nummer10 het volgende:
en wederom komt er kritiek uit de media richting tenhag over onderanderen alvarez en wat word er veranderd ? idem met de kritiek op jeugd etc etc.. we gaan het zien, maar wederom veranderingen voorin en op het middenveld met wederom 2 spelers die geen vertrouwen kregen van die zelfde trainer, terwijl ze het niet eens super slecht deden..
Logisch toch dat je veranderd als het slecht gaat. Schuurs is gewoon een drama en dan ga je dus terug naar alvarez.

Juist jij had het zo hoog over die jeugdspelers en Schuurs. En juist de mannen die jij veel vaker en eerder had willen zien vallen stuk voor stuk door de man.

En dan is ten Hag eerst een mafkees dat ie ze niet gebruikt. Vervolgens een mafkees dat ie te veel wisselt en dan is het weer wat anders.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 04 maart 2020 - 20:38   quote  deeplink  
Hahaha en nu mag Alvarez weer opdraven!! Pfff die trainer is eigenlijk niet meer serieus te nemen.
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:34 schreef Loetje het volgende:
Alvarez staat er terecht in, al denk ik dan; Waarom nu wel, gezien deze jongen steeds beter ging spelen. Straks de eerste 20 minuten weer kut en Schuurs speelt weer...

En Ekkelenkamp, het enige wat die ooit gedaan heeft, is Ronaldo het stadion uitgooien, dus dat vind ik een raadsel. En nog meer omdat je met Van de Beek gewoon 2 identieke spelers hebt staan.
Om de doodeenvoudige reden dat Ajax wil voetballen. Schuurs voor zijn blessure voor Alvarez in de pikorde stond en om die reden dus ook de kans kreeg mede omdat er veel van hem verwacht wordt. En tsja. Dan blijkt die jongen voorlopig de schoenen van Veltman nog niet te mogen poetsen.

Dan ga je dus terug naar Alvarez.

Dat ekkelenkamp geen kansen kreeg waar Gravenberg en Eiting die wel kregen begrijp ik dan weer minder goed. Die leek vorig jaar al redelijk aan te haken.

Zijn uitleg waarom hij speelt is wel logisch. Twee dezelfde types zegt hij zeg ook maar beiden wel goed aan de bal en sterk in het druk zetten. Waarbij beide heren ook goed schakelen en in de 16 komen.

Maar persoonlijk had ik dan twee aanvallende middenvelders opgesteld met Blind erachter en Martinez naast Alvarez.
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 20:41   quote  deeplink  
En iets wat ik niet snap. Als je tegen 4-4-2 speelt. Ga dan 3-4-3 spelen. De Boer deed dat wel vaak. Ik vind dat altijd wel slim.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Om de doodeenvoudige reden dat Ajax wil voetballen. Schuurs voor zijn blessure voor Alvarez in de pikorde stond en om die reden dus ook de kans kreeg mede omdat er veel van hem verwacht wordt. En tsja. Dan blijkt die jongen voorlopig de schoenen van Veltman nog niet te mogen poetsen.

Dan ga je dus terug naar Alvarez.

Dat ekkelenkamp geen kansen kreeg waar Gravenberg en Eiting die wel kregen begrijp ik dan weer minder goed. Die leek vorig jaar al redelijk aan te haken.

Zijn uitleg waarom hij speelt is wel logisch. Twee dezelfde types zegt hij zeg ook maar beiden wel goed aan de bal en sterk in het druk zetten. Waarbij beide heren ook goed schakelen en in de 16 komen.

Maar persoonlijk had ik dan twee aanvallende middenvelders opgesteld met Blind erachter en Martinez naast Alvarez.
Ik vond Alvarez steeds beter gaan spelen en Schuurs was daarvoor al verre van foutloos, dus had hem al eerder laten staan. Maargoed, terecht dat die speelt.

Qua Ekkelenkamp zien wij het dan anders. Ik vind hem bijcoorbeeld niet sterk aan de bal. Wat je benoemd omtrent Eiting en Gravenberch eens, maar dan had ik Marin als verbindingsspeler een keer de kans gegeven in plaats van met 2 identieke spelers te gaan spelen.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:41 schreef remco k het volgende:
En iets wat ik niet snap. Als je tegen 4-4-2 speelt. Ga dan 3-4-3 spelen. De Boer deed dat wel vaak. Ik vind dat altijd wel slim.
4-4-2 ligt ons nooit. Wellicht dat Alvarez of Blind een taak hebben als een soort middenvelder op momenten te spelen, of Ziyech.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 04 maart 2020 - 20:44   quote  deeplink  
Stadion uitverkocht, lekker volle bak.
Hopen dat we niet tegen onszelf gaan spelen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 04 maart 2020 - 20:45   quote  deeplink  
Overigens, ongeacht wat de komende wedstrijde, denk ik dat ten Hag gewoon het seizoen afmaakt.....
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vond Alvarez steeds beter gaan spelen en Schuurs was daarvoor al verre van foutloos, dus had hem al eerder laten staan. Maargoed, terecht dat die speelt.

Qua Ekkelenkamp zien wij het dan anders. Ik vind hem bijcoorbeeld niet sterk aan de bal. Wat je benoemd omtrent Eiting en Gravenberch eens, maar dan had ik Marin als verbindingsspeler een keer de kans gegeven in plaats van met 2 identieke spelers te gaan spelen.
Marin was ook zeker een optie geweest.

Maar als het slecht loopt hebben juist alle supporters meer opties en ideeen. Zo nu ook.

Ik kan hier wel mee leven eerlijk gezegd. Maar dat kon ik ook met de opstelling tegen Az.

Het is momenteel niet de opstelling die bepalend is, het is de frisheid in de kopjes, de bereidheid om voor elkaar te knokken en de dynamiek van het elftal. Als die zaken ineens weer goed vallen kan je zomaar winnen en weer de boel op de rit krijgen.

Als dat niet lukt ga je er vanavond ook gewoon vanaf. Welke 11 er ook staan.

En dat is beide kanten op de verantwoording van ten Hag.
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 20:47   quote  deeplink  
Blind dus op het middenveld.
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 20:48   quote  deeplink  
Alvarez en Martinez achterin.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:47 schreef remco k het volgende:
Blind dus op het middenveld.
Jij wordt op je wenken bediend.
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Marin was ook zeker een optie geweest.

Maar als het slecht loopt hebben juist alle supporters meer opties en ideeen. Zo nu ook.

Ik kan hier wel mee leven eerlijk gezegd. Maar dat kon ik ook met de opstelling tegen Az.

Het is momenteel niet de opstelling die bepalend is, het is de frisheid in de kopjes, de bereidheid om voor elkaar te knokken en de dynamiek van het elftal. Als die zaken ineens weer goed vallen kan je zomaar winnen en weer de boel op de rit krijgen.

Als dat niet lukt ga je er vanavond ook gewoon vanaf. Welke 11 er ook staan.

En dat is beide kanten op de verantwoording van ten Hag.
Dat is zeker waar. Alleen mij is het wel een raadsel waarom alle spelers een kans krijgen maar Marin niet, notabene door hemzelf gehaald.
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 20:50   quote  deeplink  
En van de Beek naast Blind.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 04 maart 2020 - 20:50   quote  deeplink  
De verdediging die stond erbij en keek ernaar.
Was toch een gevaarlijke situatie.

Had zomaar 1 - 0 kunnen zijn.
AkaS
 AkaS - woensdag 04 maart 2020 - 20:51   quote  deeplink  
We gaan winnen, weet het zeker!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 04 maart 2020 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:51 schreef AkaS het volgende:
We gaan winnen, weet het zeker!
Echt zeker?
AkaS
 AkaS - woensdag 04 maart 2020 - 20:52   quote  deeplink  
1-3
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 20:53   quote  deeplink  
We grappig trouwens.

Alvarez weet dat ie centraal moet spelen en Martinez weet dat ie niet op het middenveld maar als cv moet spelen.

Wie zou ze dat verteld hebben. Ten Hag praat immers niet met ze.
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:51 schreef AkaS het volgende:
We gaan winnen, weet het zeker!
Nou. Dan wordt het dus niks.

Hahaha.
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 04 maart 2020 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:52 schreef AkaS het volgende:
1-3
Zou natuurlijk geweldig zijn.
Iedereen dan erg blij.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 04 maart 2020 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:53 schreef remco k het volgende:
We grappig trouwens.

Alvarez weet dat ie centraal moet spelen en Martinez weet dat ie niet op het middenveld maar als cv moet spelen.

Wie zou ze dat verteld hebben. Ten Hag praat immers niet met ze.
De telegraaf...... ;;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 04 maart 2020 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:52 schreef AkaS het volgende:
1-3
Ik ga volledig met je mee in dit geval
Loetje
 Loetje - woensdag 04 maart 2020 - 20:58   quote  deeplink  
10 minuten en nog geen goal tegen... Sterker nog, een fraaie aanval gezien.
AkaS
 AkaS - woensdag 04 maart 2020 - 21:00   quote  deeplink  
Het staat eindelijk weer eens goed gevoelsmatig
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 04 maart 2020 - 21:01   quote  deeplink  
Na de achtste minuut zijn we iets beter in de wedstrijd gekomen.
Nu maar hopen op meer.

Speelt v/d Beek nu (voorlopig) iets meer verdedigend ?
Het lijkt er wel op.
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 21:02   quote  deeplink  
Veel te makkelijk Tagliafico.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 maart 2020 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 20:58 schreef Loetje het volgende:
10 minuten en nog geen goal tegen... Sterker nog, een fraaie aanval gezien.
progressie, en dat met martinez centraal en blind op het middenveld en een alvarez die in 1 keer weer mag opkomendraven na kritiek van de telegraaf..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 04 maart 2020 - 21:03   quote  deeplink  
die verslaggever......
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2020 - 21:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

progressie, en dat met martinez centraal en blind op het middenveld en een alvarez die in 1 keer weer mag opkomendraven na kritiek van de telegraaf..
Of gewoon omdat Schuurs ten Hag giga is tegengevallen en daarom weer mag starten.
remco k
 remco k - woensdag 04 maart 2020 - 21:08   quote  deeplink  
Vooralsnog een prima middenveld, Promes en Tadic ook prima.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Utrecht - Ajax (woensdag 4 maart, 20.45 uur) TOTO KNVB Beker 2-0









0.0096869