BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Arnesen Adviesgroep: het Forum Scoutingapparaat.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 maart 2020 - 05:49   quote  deeplink  
Het Forum heeft door de jaren heen talloze spelerstips gegeven.
Dhr. F. Arnesen heeft besloten mee te gaan lezen, maar wil dat het liefst overzichtelijk in 1 onderwerp.

Ik adviseer alvast Dhr. D. Janmaat te gaan bekijken. En een spits voor de basis. Wordt het nog wat met van Wolfswinkel bijvoorbeeld?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 maart 2020 - 08:41   quote  deeplink  
Ik zou langer uitslapen, dan nog eens nadenken.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 maart 2020 - 08:52   quote  deeplink  
Hahaha!
Is lastig uitslapen als je werken moet.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 10 maart 2020 - 09:09   quote  deeplink  
Of hond, of ik moet plassen. Komt van uitslapen niets.
Ook in de provence klonk om 06:00 reveille, Dan kwam er van fysiek uitrusten niets terecht
Maar de adviesgroep, zou heel grappig zijn als hij het zou lezen, heb je zo een scouting apparaat erbij van 1000 man.
Hahahah.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2020 door piet de paler --
Fart
 Fart - dinsdag 10 maart 2020 - 09:37   quote  deeplink  
Lijkt mij dat inze huis-tuin-keuken-scout Bluffer wekelijks wel eea doorapreekt met Frank zou het niet?
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 10 maart 2020 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 09:37 schreef Fart het volgende:
Lijkt mij dat inze huis-tuin-keuken-scout Bluffer wekelijks wel eea doorapreekt met Frank zou het niet?
Kent de familie
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 maart 2020 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 08:52 schreef FR-Henk het volgende:
Hahaha!
Is lastig uitslapen als je werken moet.
Is wel heel vroeg dan
Positivo
 Positivo - dinsdag 10 maart 2020 - 10:30   quote  deeplink  
Leuk tips voor Frank.
Allereerst ga ik ervan uit dat Jorgensen en Toornstra blijven evenals Kokcu en Senesi.
Frank moet kijken welke jeugdspelers kunnen doorstromen. Hoor Hendriks linkercentrale verdediger, Burger verdedigende middenvelder , Azarkan linkerspits en Hall rechtsback , Summerville rechtsbuiten vaak genoemd worden.

Goed de keepers daar hoef niets te gebeuren.

Achterhoede daar moet een topper naast Senesi hier mag geld ingestoken worden. Rechtsback Hall en Geertruida mogen het uitvechten. In Nederland is voor mij Hoogma topkandidaat. Buiten de grenzen zou ik het echt niet weten wie Bothhegin gaat vervangen.. Botthegin en Jan-Arie mogen weg,voor de rest jeugd doorschuiven.

Middenveld is Burger goed genoeg om Fer op termijn op te volgen? Of moet je de markt op in Nederland is geen talent op deze positie ook geen Hamer.
Ze zijn bezig met een jongen van Mechelen. Toornstra blijft, ik zou toch wat concurrentie willen zien als de prijs goed is mag Veerman komen iets meer creativiteit.
Kelly moet natuurlijk weg.

Voorin we hebben met drie spitsen Bannis, Jorgensen en Bossie de positie prima bezet. Links hebben we met Azarkan, Sini en Haps ook voldoende keuze. Rechts zal hopelijk Berghuis ons niet verlaten, als hij gaat moet er een topper terugkomen in Nederland is er geen speler die zijn vertrek kan opvangen. Narsingh mag ook wiebelen.

Kortom geld steken in een rechtercentrale verdediger en een rechtsbuiten indien Berghuis vertrekt.

Verder voor de breedte Veerman en een opvolger voor Fer.

Is Dick nog niet overtuigd van Geertruida of Hall dan zal er ook een rechtsback bij moeten.
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 10 maart 2020 - 10:41   quote  deeplink  
Ja er moet zeker een rechtsback bij. Hall veel te licht en Geert hebben we genoeg van gezien om te weten dat die het niet gaat redden.
VVout
 VVout - dinsdag 10 maart 2020 - 12:47   quote  deeplink  
Geert blijft een centrum verdediger hè, 19 jaar met best wel het nodige talent. Scheelt al als je je speler kan gebruiken op de plaats waar je hem hebt opgeleid en als dat niets wordt dan maar verkopen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 maart 2020 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 10:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Is wel heel vroeg dan
Niet als je naar een bijeenkomst in Drenthe moet.
Maar nee, niet standaard.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 maart 2020 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 13:19 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet als je naar een bijeenkomst in Drenthe moet.
Maar nee, niet standaard.
Wel dapper, bijeenkomsten ;-)
Positivo
 Positivo - dinsdag 10 maart 2020 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 14:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wel dapper, bijeenkomsten ;-)
:-) in quarantaine in Drenthe het zal je maar overkomen
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 10 maart 2020 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 14:28 schreef Positivo het volgende:

[..]

:-) in quarantaine in Drenthe het zal je maar overkomen
Met een beetje pech zit je opgesloten met Johan Derksen
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 maart 2020 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2020 - 14:06 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wel dapper, bijeenkomsten ;-)
Tis geen Brabant hè.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 maart 2020 - 22:32   quote  deeplink  
Janmaat geen optie dus. Niet meer zelfs.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 11 maart 2020 - 07:52   quote  deeplink  
Bord op schoot scouting, geef ik onmiddellijk toe, maar zou Jahanbakhsh eventueel een vervanger voor Berghuis kunnen zijn als hij weg gaat? Zijn transferprijs is behoorlijk gezakt naar 8M, wellicht is hij in de zomer (nog) goedkoper op te halen.
Kromme
 Kromme - woensdag 11 maart 2020 - 13:04   quote  deeplink  
Als je kijkt naar de selectie voor volgend seizoen, dan zie ik wel een paar vervelende probleempjes komen:

1. Bijlow / Marsman. Marsman vindt ik nou niet echt een topper, maar OK.
2. Geertruida / Hall. Karsdorp is misschien wel wat te duur om over te nemen van Roma.
3. Van Beek / ?. Als Botteghin wil verlengen, dan vindt ik dat persoonlijk geen probleem.
4. Senesi / ?. Van der Heijden moet weg, dus die moet je vervangen. Ié vindt ik geen optie.
5. Malacia / Haps. Hier geen probleem.
6. Toornstra / Burger. Hier geen probleem.
7. Fer / ?. Tapia gaat weg, Ozyaküp zal te duur zijn en in de jeugd loopt te weinig.
8. Kökcü / ?. Ik zou het hier niet weten. Hier moet je wat goeds aantrekken.
9. Berghuis / Narsingh / Summerville. Zou ik wel aandurven.
10. Bozenik / Bannis. Jörgensen hou ik geen rekening meer mee. Slappe hap. Nieuwe spits kopen?
11. Sinisterra / Azarkan?. Ik zou liever een goeie linkerspits kopen, die ook op 10 kan.

Dus al met al heb ik zomaar 2 nieuwe centrale verdedigers op mijn verlanglijst, twee nieuwe middenvelders en een centrale- en linkerspits. En dat alleen maar als Berghuis en Kökcü gewoon blijven. Dat is een flinke klus voor Frankie.

Misschien ben ik iets te pessimistisch over onze eigen jeugd, maar ik zie niet dat we al volwaardige vervangers hebben op elke positie, als er blessures zijn.
VVout
 VVout - woensdag 11 maart 2020 - 13:38   quote  deeplink  
Geertruida is een centrumverdediger, verklaart ook waarom het steeds fout gaat op de rechterkant. Of ie dan goed genoeg is voor het centrum is afwachten, maar dan moet hij daar ook eens de kans krijgen en dan niet voor één wedstrijdje. Als het dan echt z'n drama is weg doen en verder kijken.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 11 maart 2020 - 14:55   quote  deeplink  
Ik geloof niet zo in Geertje trutje sls CV.
Kom op is toch geen kerel?
MightyAce
 MightyAce - woensdag 11 maart 2020 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2020 - 14:55 schreef piet de paler het volgende:
Ik geloof niet zo in Geertje trutje sls CV.
Kom op is toch geen kerel?
Laat het maar aan Feyenoord over om een cv op te leiden die niet kan koppen en verdedigen
cakendale
 cakendale - donderdag 23 april 2020 - 20:20   quote  deeplink  
De 1e divisie dreigt komend seizoen uit 16 clubs te bestaan ipv 18 ; is het een idee om Feijenoord in te laten stromen naast een 2e serieuze gegadigde en dan vanuit Eredivisie versterkt te gaan degraderen om na 1 of 2 seizoenen weer op 2x18 clubs uit te komen ?
tomson
 tomson - donderdag 23 april 2020 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 april 2020 - 20:20 schreef cakendale het volgende:
De 1e divisie dreigt komend seizoen uit 16 clubs te bestaan ipv 18 ; is het een idee om Feijenoord in te laten stromen naast een 2e serieuze gegadigde en dan vanuit Eredivisie versterkt te gaan degraderen om na 1 of 2 seizoenen weer op 2x18 clubs uit te komen ?
Ik moet nog maar zien dat alle clubs onderin de 1e divisie dit überhaupt gaan redden.
Niet alle clubs zullen bestand zijn tegen de klappen die er nu vallen vrees ik..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Arnesen Adviesgroep: het Forum Scoutingapparaat.









0.0163509