BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - dinsdag 31 maart 2020 - 19:55   quote  deeplink  
Sowieso tot juni geen voetbal. Maar dat was geen verrassing.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 31 maart 2020 - 20:48   quote  deeplink  
Competities amateurvoetbal per direct beëindigd
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 april 2020 - 16:33   quote  deeplink  
De KNVB heeft vooralsnog de intentie de competities in het betaald voetbal uit te spelen na 30 juni. De Europese voetbalbond UEFA dringt er volgens de Nederlandse voetbalbond "sterk op aan om het seizoen uit te spelen".

"Hierbij is aangegeven dat alle competities in Europa voor 3 augustus moeten zijn afgerond. Dit houdt in dat er in de tweede helft van juni zal moeten worden gestart met hervatting van de competitie", schrijft de KNVB in een verklaring.

"KNVB, ECV en CED kunnen op basis van de sessie met UEFA verder invulling geven aan eerder door ons genoemd scenario 2; eventuele hervatting van de competitie."
MightyAce
 MightyAce - woensdag 01 april 2020 - 17:14   quote  deeplink  
Ben wel klaar met dit seizoen. En dan zonder publiek zeker?
Fart
 Fart - woensdag 01 april 2020 - 19:11   quote  deeplink  
Het seizoen eindigd zoals het begonnen is.
Kleurloos.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 01 april 2020 - 19:23   quote  deeplink  
Maar wel europees voetbal denk ik...........
MightyAce
 MightyAce - donderdag 02 april 2020 - 06:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2020 - 19:11 schreef Fart het volgende:
Het seizoen eindigd zoals het begonnen is.
Kleurloos.
Oh kleurloos. Ik dacht met een harde stam :P
VVout
 VVout - donderdag 02 april 2020 - 07:56   quote  deeplink  
Wat staat voetbal eigenlijk in de weg als er eventueel in Juni hervat kan worden? We moeten allemaal onze schouders er onder zetten vanaf de dag dat het weer kan en daar vormt voetbal toch geen uitzondering lijkt me. Zij hebben inkomsten nodig en wij het gevoel van de Hermes House band. Man wat mis ik Feyenoord evenals vele andere vanzelf sprekende dingen. Ik moet met schaamte toegeven dit mijn hele leven onderschat te hebben.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 april 2020 - 08:29   quote  deeplink  
De dag dat het weer kan gaat nog maanden duren.
Zou je in juni beginnen en je krijgt bijvoorbeeld een besmetting binnen team of staf, moet de hele club in quarantaine.
Ben je meteen klaar. Dat gaat dus niet.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 april 2020 - 09:27   quote  deeplink  
Mogelijkheid staat dus open om per juni tot 3 augustus competitie af te maken.
Vind het nogal optimistisch. Deze crisis gaat echt nog wel wat langer vragen, volgens de huidige situatie.
Daarnaast: zonder publiek is geen echte competitie, dovende kaars-effect.
En niet vergeten: uitsluiten start nieuwe competitie volgens reguliere planning, contractuele problematiek, alsmede conditionele vraagstuk.
Om weer een beetje de draad als selectie (trainingen) op te kunnen pakken hebben we alweer over mogelijk v.a. 28 april.
Kortom: stop deze competitie. Dit is de eindstand.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 02 april 2020 - 10:21   quote  deeplink  
Ik ben alleen bang dat de knjb weer met ietss uit de hoge hoed zal komen , om feyenoord dwars te zitten aangaand europees voetbal.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 02 april 2020 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2020 - 09:27 schreef FR-Henk het volgende:
Mogelijkheid staat dus open om per juni tot 3 augustus competitie af te maken.
Vind het nogal optimistisch. Deze crisis gaat echt nog wel wat langer vragen, volgens de huidige situatie.
Daarnaast: zonder publiek is geen echte competitie, dovende kaars-effect.
En niet vergeten: uitsluiten start nieuwe competitie volgens reguliere planning, contractuele problematiek, alsmede conditionele vraagstuk.
Om weer een beetje de draad als selectie (trainingen) op te kunnen pakken hebben we alweer over mogelijk v.a. 28 april.
Kortom: stop deze competitie. Dit is de eindstand.
Eens
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 april 2020 - 12:22   quote  deeplink  
piet de paler
 piet de paler - donderdag 02 april 2020 - 12:27   quote  deeplink  
De spelers willen niet spelen zonder 100% veiligheid.
Voor dat salaris mag je een ietsiepietsie risico nemen denk eens aan
Haven werkers, verpleegkundigen,bewakers.chauffeurs,schoonmakers noem maar op.die voor veel minder centjes risico lopen
Of praat ik nu poep.............
tomson
 tomson - donderdag 02 april 2020 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2020 - 08:29 schreef Stylzz het volgende:
De dag dat het weer kan gaat nog maanden duren.
Zou je in juni beginnen en je krijgt bijvoorbeeld een besmetting binnen team of staf, moet de hele club in quarantaine.
Ben je meteen klaar. Dat gaat dus niet.
Kijk naar de luchtfietserij waar sommige bestuurders van de Premier league aan
denken. De complete competitie samen in quarantaine, om de hele competitie
in een noodgang ( wedstrijd om de 3e dag) uit te spelen..
tomson
 tomson - donderdag 02 april 2020 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2020 - 12:22 schreef RenatoBos het volgende:
[ filmpje ]
<3
Mooi man. Trieste aanleiding maar zoveel mooie initiatieven.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 02 april 2020 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2020 - 12:38 schreef tomson het volgende:

[..]

Kijk naar de luchtfietserij waar sommige bestuurders van de Premier league aan
denken. De complete competitie samen in quarantaine, om de hele competitie
in een noodgang ( wedstrijd om de 3e dag) uit te spelen..
Gaat om heel veel tv geld, misschien krijgen we na de corona ellende weer een beetje gelijkheid in de competities,
In plaats van kopen kopen .
En ploft de Engelse, Italiaanse, en Spaanse luchtbel
tomson
 tomson - donderdag 02 april 2020 - 13:16   quote  deeplink  
Maak eens een rekensommetje.. alle elftallen plus technische/ medische staf, tv ploegen, security . De gezondheidszorg ligt op zn reet, hoe kun je dit verantwoorden ?
VVout
 VVout - donderdag 02 april 2020 - 13:46   quote  deeplink  
In juni kijken hoe ver je werkelijk staat, tot dan helemaal niets. Als er nog twijfels zijn over de risico's gewoon een nieuw seizoen beginnen, net zo als we allemaal waarschijnlijk een verloren jaar gaan hebben.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 02 april 2020 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2020 - 13:16 schreef tomson het volgende:
Maak eens een rekensommetje.. alle elftallen plus technische/ medische staf, tv ploegen, security . De gezondheidszorg ligt op zn reet, hoe kun je dit verantwoorden ?
Rustigggggggggggggggg zonder publiek in een veiligere tijd.
tomson
 tomson - donderdag 02 april 2020 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2020 - 13:49 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Rustigggggggggggggggg zonder publiek in een veiligere tijd.
Ze willen dit zsm he.. klinkt gewoon niet realistisch, toen wij al "op slot" hingen
toen gaven de stereophonics nog een concert in Wales en zei Boris Johnson business as usual. Ze lopen daar nog veel verder achter de feiten aan als je het mij vraagt.
tomson
 tomson - donderdag 02 april 2020 - 14:46   quote  deeplink  
We hebben sport dit weekend !

https://www.metronieuws.nl/sport/2020/04/profrenners-rijden-finale-virtuele-ronde-van-vlaanderen?utm_source=facebook+&utm_medium=social+&utm_campaign=seeding-metro
VVout
 VVout - donderdag 02 april 2020 - 16:54   quote  deeplink  
Haha, leuke opzet dit.
R()b
 R()b - donderdag 02 april 2020 - 19:19   quote  deeplink  
Bekerfinale een weekje voor de J.C schaal spelen?
tomson
 tomson - donderdag 02 april 2020 - 19:37   quote  deeplink  
*gestolen*

Het seizoen nietig verklaren en Jaap Stam is nooit trainer van Feyenoord geweest. #omdenken
van geil
 van geil - donderdag 02 april 2020 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2020 - 19:37 schreef tomson het volgende:
*gestolen*

Het seizoen nietig verklaren en Jaap Stam is nooit trainer van Feyenoord geweest. #omdenken
Kampioen dus
Alexi
 Alexi - donderdag 02 april 2020 - 21:35   quote  deeplink  
Juni is wel een heel positief, en ja dat is een dubbelzinnige uitspraak.., uitgangspunt aangezien we middenin de pandemie zitten... 020 en een aantal meelopers verklaren de competitie dood.
Alexi
 Alexi - donderdag 02 april 2020 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 april 2020 - 12:22 schreef RenatoBos het volgende:
[ filmpje ]
Dit is gewoon TOP!!
Positivo
 Positivo - vrijdag 03 april 2020 - 02:34   quote  deeplink  
Wat een liefde voor de samenleving van onze vrienden uit Noord Holland en Eindhoven. Staken per direct het is niet langer verantwoord tegenover de maatschappij en de voetballers zijn bang, Zie aankoop Promes die lekker loopt te pielen op een pleintje,

In een tijd waarin mensen alles opofferen om het Corona virus de wereld uit te helpen, nu een maatschappelijk statement uit de Hoofdstad en Alkmaar waar PSV zich achterschaarde zonder overleg en het passeren van de KNVB.

Waarom niet meer voetballen? AZ krijgt voorronde CL en PSV zal opgelucht adem halen, dat alle kritiek op het wanbeleid van Gerbrands en de Jong verstomd.

Ajaks heeft genoeg geld en doet het niet uit economische overwegingen aldus het statement en wil kleinere clubs geld doneren prachtig.

Al een tijdje is in Amsterdam ide koek op alle wedstrijden gingen verloren op een zware na not , de chemie is uit de groep en ze spelen niet meer in de beker en Europees. Er lopen veel miskopen rond en Ziyech vertrekt naar Chelsea. De supertoppers verdienen een godsvermogen en leveren niet. Met al het geld op de bank stevent Ajaks af op een uitgeholde selectie en een recordverlies.

Nu een maatschappelijk statement , een dictaat voor de rest van voetballend Nederland omdat ze altijd maatschappelijk betrokken zijn geweest. Gek van een directeur van een beursgenoteerde onderneming , die gebonden is aan regels met betrekking tot het uitbrengen van nieuws. Ter bescherming van de aandeelhouders.

Het komt goed uit om nu al te stoppen en niet afwachten hoe de maatregelen tegen het virus zich in April en eventueel Mei ontwikkelen als je slechts op doelsaldo boven aanstaat en de waarde van de overige spelers ziet verdampen. Zullen wij als ondernemers, burgers , vrienden en familie nu ook al stoppen en de balans op maken voor 2020? Die luxe hebben wij niet en iemand moet de maatschappij besturen, in stand houden en verzorgen.

Nu stoppen ja ook uit sportief oogpunt zou je nu zo snel mogelijk willen stoppen. Kan je de selectieversterken en spelers kopen, dat komt niet goed uit als je de competitie uit moet spelen.

Hoe zou het zijn geweest als ze tweede op doelsaldo staan , AZ vierde en PSV een topseizoen had? Of als de clubs Europees, waar je een vermogen kan verdienden nog meededen?
Waarschijnlijk hadden de clubs een ander standpunt gehad.

Dit is een vreemde uit “morele”bezwaren ontstaan gebaar naar alle medeclubjes, sponsoren , de UEFA en voetbal liefhebbend Nederland met een seizoenskaart die niet geraadpleegd worden of gecompenseerd, die na alle ontberingen , verdriet en ellende snakken naar voetbal of iets anders wat de mens plezier geeft.

Gelukkig luistert de KNVB naar de politiek en naar de UEFA die al gewaarschuwd heeft tegen de betrokken clubs op te treden. Juist nu dit statement zonder andere clubs naar buiten brengen getuigt van totale arrogantie en eigenbelang terwijl juist opgeroepen wordt tot solidariteit en naaste liefde. Misschien is het ook beter om te stoppen maar dat beslis je wel met zijn allen. Niet met zijn drietjes vind de reactie van Koevermans heel verstandig en als we stoppen is dat een besluit van iedereen niet van drie musketiers.

Dit lijkt mij een waardig moreel kompas en kleine clubs kan je ook helpen zonder voorwaarden naaste liefde heet dat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 april 2020 door Positivo --
R()b
 R()b - vrijdag 03 april 2020 - 16:51   quote  deeplink  
UEFA deelt een pakje slaag uit.
VVout
 VVout - vrijdag 03 april 2020 - 17:07   quote  deeplink  
De CSR en de meeste aanvoerders van de clubs in de ere divisie en eerste divisie willen mits het veilig kan de competitie gewoon uitspelen. Wat we hier te horen krijgen is dat mensen die voor hun beurt praten op hun vingers getikt worden en zoals Koevermans al uitspreekt niet eerst onderling wordt overlegt en met een gezamelijke oplossing te komen. De UEFA is net z'n orgaan, lekker in de media gaan ventileren voordat men met de bond in desbetreffende landen contact op neemt. Is volledig onnodig dus, omdat we gewoon nog van uitspelen uit gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 april 2020 door VVout --
Positivo
 Positivo - vrijdag 03 april 2020 - 18:13   quote  deeplink  
Precies mensen in de zorg lopen risico , mensen in de bouw en andere sectoren hebben het zwaar overal wordt opgeroepen tot saamhorigheid, dit is eigenbelang. De Telegraaf is al bezig de UEFA af te maken de snor gaat ook moralistisch doen. Gezonde voetballers met 5 miljoen salaris kunnen zich best fit houden en spelen is voor iedereen gelijk. Ik denk aan al die mensen die straks niets meer hebben ja de crises hakt erin. Maar deze overbetaalde spelers en directeuren hebben het niet zo zwaar dit aangrijpen vind ik echt niet kunnen. De UEFA kleineren en hun sponsors waar Ajax alles aan te danken heeft met bevriende sponsors kan niet. Als de heren hun zin krijgen vrijwilligers werk bij verpleeghuizen of mee draaien in de zorg. Hopelijk verandert dit transfersommen van 150 miljoen voor een 18 jarige of 25 miljoen salaris stel dat aan de kaak. Voetbal is door arbeiders opgericht voor het volk dus dat.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 april 2020 - 18:36   quote  deeplink  
Dit bericht bevat zo veel onzin dat zelfs de Speld het weigert te plaatsen
Positivo
 Positivo - vrijdag 03 april 2020 - 18:40   quote  deeplink  
Als het onzin is en dat mag en kan jij vinden zeg mij dan waar ik de plank mis sla?
Positivo
 Positivo - vrijdag 03 april 2020 - 18:52   quote  deeplink  
De UEFA zegt als de pandemie niet weg is dan stoppen wij. Ajax staat niet boven de KNVB of UEFA of andere Europese clubs. Uitvoetballen in juni wat is daar mis mee? Wachten op het nieuwe seizoen zonder dat er een vaccin is? Is dat niet hetzelfde of anders? Wat maakt het uit stop met voetballen mij een zorg maar dan is er geen kampioen geen bekerwinnaar en geen degradant. Het feit dat voetballers louche zaakwaarnemers artiesten ea zoveel verdienen is ook volstrekt onaanvaardbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 april 2020 door Positivo --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 april 2020 - 18:53   quote  deeplink  
Alles tussen dit en dus dat.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 april 2020 - 18:54   quote  deeplink  
Ik hou wijselijk m’n mond, tomtomtidom..
Positivo
 Positivo - vrijdag 03 april 2020 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2020 - 18:53 schreef Stylzz het volgende:
Alles tussen dit en dus dat.
Daar kan het ik niets mee jammer dat je niet met argumenten mijn ongelijk kan aangeven. Dan heb je een gezonde constructieve conversatie.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 april 2020 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2020 - 18:54 schreef RenatoBos het volgende:
Ik hou wijselijk m’n mond, tomtomtidom..
Ja ik sluit bij je aan
Positivo
 Positivo - vrijdag 03 april 2020 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2020 - 18:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja ik sluit bij je aan
Geen argumenten dus nou dan houdt het op.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 april 2020 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2020 - 18:54 schreef Positivo het volgende:

[..]

Daar kan het ik niets mee jammer dat je niet met argumenten mijn ongelijk kan aangeven. Dan heb je een gezonde constructieve conversatie.
Goed 1 voorbeeld. En dan laat ik fitheid buiten beschouwing.
Mochten ze in juni starten en t programma versneld afwerken, zal dit zonder publiek zijn.
Das prima. Alleen als in die periode 1 speler of staflid besmet raakt, moet je de hele selectie plus staf meteen in quarantaine plaatsen.
Gevolg dat team kan niet verder spelen. Competitie dus ook niet verder, want anders competitie vervalsing. Die kans is overigens niet klein, maar heel realistisch.

En dan nog maar even buiten beschouwing laten dat waarschijnlijk in juni de maatregelen nog niet versoepeld zijn, want we zijn er nog lang niet.

Even stukje weggehaald want ik mag daar toch niets over zeggen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 april 2020 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 april 2020 - 19:05   quote  deeplink  
Overigens willen de clubs ook dat de competitie stopt. Zonder kampioen of degradant
Hoe de rest ingevuld wordt doet er niet toe.
Positivo
 Positivo - vrijdag 03 april 2020 - 19:07   quote  deeplink  
Precies daar kan ik wat mee. Niemand weet of het virus dan de wereld uit is echt niemand. Het zou kunnen zijn dat dit wel het geval is en je met publiek de competitie uit kunt spelen. De eerste uitbraak is ook gestopt en jaren hebben we er niets meer van gehoord tot nu. De gekke koeien ziekte overdraagbaar op mens is ook gestopt. Daarom moet je niet voor je beurt praten maar gezamenlijk. Het zal een heel triest beeld zijn als het virus niet gestopt kan worden denk ik. Dus afwachten wat de ontwikkelingen zijn en niet in je eentje ten strijde trekken. Ik volg ook de experts andere niet hoorde dat Rotterdam momenteel bomvol is met mensen die even lekker vooral zichzelf willen vermaken ondanks alle verzoeken van de regering te gek voor woorden.
Positivo
 Positivo - vrijdag 03 april 2020 - 19:07   quote  deeplink  
Precies daar kan ik wat mee. Niemand weet of het virus dan de wereld uit is echt niemand. Het zou kunnen zijn dat dit wel het geval is en je met publiek de competitie uit kunt spelen. De eerste uitbraak is ook gestopt en jaren hebben we er niets meer van gehoord tot nu. De gekke koeien ziekte overdraagbaar op mens is ook gestopt. Daarom moet je niet voor je beurt praten maar gezamenlijk. Het zal een heel triest beeld zijn als het virus niet gestopt kan worden denk ik. Dus afwachten wat de ontwikkelingen zijn en niet in je eentje ten strijde trekken. Ik volg ook de experts andere niet hoorde dat Rotterdam momenteel bomvol is met mensen die even lekker vooral zichzelf willen vermaken ondanks alle verzoeken van de regering te gek voor woorden.
VVout
 VVout - vrijdag 03 april 2020 - 20:38   quote  deeplink  
Heb genoeg om het weekenden door te komen. Mij zien ze niet voor maandag in wat voor winkel dan ook. Heb houtskool voor de BBQ en een tuin. Zondag richting de 20 graden zag ik, laat ze maar aan prutsen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 april 2020 - 21:04   quote  deeplink  
Hmmmmmz goed plan
Positivo
 Positivo - vrijdag 03 april 2020 - 21:37   quote  deeplink  
Laat die topspelers salaris inleveren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 april 2020 door Positivo --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 april 2020 - 21:51   quote  deeplink  
Leerlingen van een middelbare school in Naaldwijk zijn donderdag getuige geweest van een mishandeling van hun docent. De juf gaf les via 'Teams', een online videoverbinding, toen ze werd mishandeld door haar partner.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 april 2020 - 21:51   quote  deeplink  
Pfffff
Positivo
 Positivo - vrijdag 03 april 2020 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2020 - 21:51 schreef RenatoBos het volgende:
Pfffff
Echt de ware aard van mensen komt naar boven.

Ik ga lekker slapen en lees geen krant of internet, al denk ik die ouders hebben het zien gebeuren hun kids ook . Nu gebruik ik misschien ongepast taalgebruik, maar sla zoon vent in elkaar stuk stront meer is het niet heb dingen onder mijn schoen die waardevoller zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 april 2020 door Positivo --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic









0.0139591