BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 maart 2020 - 15:43   quote  deeplink  
Wel, veel plezier ermee dan.
Tis dus wat je wilt zien.
VVout
 VVout - vrijdag 20 maart 2020 - 16:32   quote  deeplink  
Of wat je niet wil zien.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 maart 2020 - 17:26   quote  deeplink  
Best.
Positivo
 Positivo - vrijdag 20 maart 2020 - 17:27   quote  deeplink  
Zeker weten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
Positivo
 Positivo - vrijdag 20 maart 2020 - 17:42   quote  deeplink  
1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2020 door Positivo --
Positivo
 Positivo - vrijdag 20 maart 2020 - 17:44   quote  deeplink  
Toe maar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
ar
 ar - vrijdag 20 maart 2020 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2020 - 15:26 schreef FR-Henk het volgende:
Tis maar wat je wilt zien.
Naast 2 randidioten heb je altijd nog 8 stabiele mensen.

Kortom, wat wil je zien?
Denk eerder andersom Henkert
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 20 maart 2020 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2020 - 17:55 schreef ar het volgende:

[..]

Denk eerder andersom Henkert
Dat is aan ieders eigen kijk.
Discussie daarover zinloos.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 maart 2020 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2020 - 17:44 schreef Positivo het volgende:

[..]

Hamsteraars ben altijd te laat schappen leeg als ik het zie echt zonder een keer na te denken sla ik ze KO .egoïstische hufters laten ze stikken in hun pleepapier op de IC heb je er geen klote aan.
Moet je niet bij de hamsteraars zijn maar bij de bedrijfsleiders van de supermarkten, die laten het toe. Mijn vrouw werkt bij de Etos, daar is de paracetamol en de desinfect niet uitverkocht vanwege een maximale afname van twee stuks..

Ik stoor me juist zwaar aan het feit dat R te weinig mondkapjes zijn. Er zouden op dit moment 50.000 man mondkapjes moeten maken net als dat bedrijf in Enschede dat kan 50 volledige beademingsapparaten per week maken maar wacht op toestemming van het ministerie, dan denk what the fuck ga produceren lul..
Ik riep twee weken geleden al dat er noodhospitals moeten worden opgezet, nu gaan ze pas beginnen..
Allemaal laks beleid..daar gaan we aan ten onder, echt niet omdat er ff geen schijtpapier is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 maart 2020 door RenatoBos --
VVout
 VVout - vrijdag 20 maart 2020 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2020 - 18:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Moet je niet bij de hamsteraars zijn maar bij de bedrijfsleiders van de supermarkten, die laten het toe. Mijn vrouw werkt bij de Etos, daar is de paracetamol en de desinfect niet uitverkocht vanwege een maximale afname van twee stuks..

Ik stoor me juist zwaar aan het feit dat R te weinig mondkapjes zijn. Er zouden op dit moment 50.000 man mondkapjes moeten maken net als dat bedrijf in Enschede dat kan 50 volledige beademingsapparaten per week maken maar wacht op toestemming van het ministerie, dan denk what the fuck ga produceren lul..
Ik riep twee weken geleden al dat er noodhospitals moeten worden opgezet, nu gaan ze pas beginnen..
Allemaal laks beleid..daar gaan we aan ten onder, echt niet omdat er ff geen schijtpapier is..
Ha, België koopt voor een vermogen aan mondkapje bij een leverancier die er met de noorderzon vandoor is. Profiteurs van dat niveau moet je vierendelen en amateurisme op regeringsniveau gelijk afstraffen. Waarschuwen nota bene zelf niet in te gaan op diverse media die niet te versificeren is en trappen er zelf met open ogen in.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 20 maart 2020 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2020 - 19:07 schreef VVout het volgende:

[..]

Ha, België koopt voor een vermogen aan mondkapje bij een leverancier die er met de noorderzon vandoor is. Profiteurs van dat niveau moet je vierendelen en amateurisme op regeringsniveau gelijk afstraffen. Waarschuwen nota bene zelf niet in te gaan op diverse media die niet te versificeren is en trappen er zelf met open ogen in.
Bizar he..
Positivo
 Positivo - vrijdag 20 maart 2020 - 20:17   quote  deeplink  
Poe he

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
tomson
 tomson - vrijdag 20 maart 2020 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 maart 2020 - 18:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Moet je niet bij de hamsteraars zijn maar bij de bedrijfsleiders van de supermarkten, die laten het toe. Mijn vrouw werkt bij de Etos, daar is de paracetamol en de desinfect niet uitverkocht vanwege een maximale afname van twee stuks..

Ik stoor me juist zwaar aan het feit dat R te weinig mondkapjes zijn. Er zouden op dit moment 50.000 man mondkapjes moeten maken net als dat bedrijf in Enschede dat kan 50 volledige beademingsapparaten per week maken maar wacht op toestemming van het ministerie, dan denk what the fuck ga produceren lul..
Ik riep twee weken geleden al dat er noodhospitals moeten worden opgezet, nu gaan ze pas beginnen..
Allemaal laks beleid..daar gaan we aan ten onder, echt niet omdat er ff geen schijtpapier is..
Elon Musk doet altijd zo stoer met zn raketjes, da's een steriele industrie.
En medische apparatuur is de laatste jaren 1 van de belangrijkste takken van Phillips.
Zijn maar 2 voorbeeldjes. Ik ben benieuwd en laat me graag verassen..
Positivo
 Positivo - zaterdag 21 maart 2020 - 08:38   quote  deeplink  
Printen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
VVout
 VVout - zaterdag 21 maart 2020 - 08:50   quote  deeplink  
Ik vind het ook een klote neus, maar je kent hem wel. Tsja, beroemd in eigen land is ie wel.
tomson
 tomson - zaterdag 21 maart 2020 - 10:07   quote  deeplink  
https://youtu.be/nqzGfh4OcbQ
Positivo
 Positivo - zaterdag 21 maart 2020 - 12:58   quote  deeplink  
Erger

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
tomson
 tomson - zaterdag 21 maart 2020 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2020 - 12:58 schreef Positivo het volgende:
Het wordt al minder Italië allemaal zieke oudere mensen ook erg natuurlijk en slechte gezondheidszorg even als Spanje. Wij moeten even doorbijten pluim voor Rutte geen fan meer van hem. Dit doet hij toch weer knap geen paniek , geen rare maatregelen en mensen aanspreken op hun normen en waarden.
Huh ? Ok man ..wat een onverwachtse rechtse directe hoek om dit van jou te horen.
Of heeft je linkse zoon je headliner account gekaapt hahaha
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 maart 2020 - 15:28   quote  deeplink  
Normen en waarden uit welke mond komt dit?
Ik heb jou al aangesproken op jou normen en waarden.
Je deed er niets mee, ja mij pseudo uitdagen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2020 door piet de paler --
Positivo
 Positivo - zaterdag 21 maart 2020 - 16:40   quote  deeplink  
Normen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 maart 2020 - 17:00   quote  deeplink  
vanaf het toetsenbord zijn we allemaal helden .....................he ?
Mensen slapen niet in maar hebben een doodstrijd, longproblemen zoals sars en ebola zijn verschrikkelijke manieren om dood te gaan.
Je zal wel veel meegemaakt hebben daar twijfel ik niet aan. Maar als je tussen mensen staat met een doodstrijd praat je lees ik anders.
Het leven is niet zo simpel zoals jij het omschrijft, vooral niet als het iemand is die je liefhebt of zelf aangaat.
Deze mensen sterven alleen.......besef je dat ? Zonder vrienden of geliefden
Zelfs jij zal iemand hebben waarvan je houd , en als ze die weghalen bij je en je er niet meer bij mag, geen afscheid nemen hoe voel je je dan als iemand zegt ach het zal zijn / haar tijd zijn ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2020 door piet de paler --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 21 maart 2020 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2020 - 17:00 schreef piet de paler het volgende:
vanaf het toetsenbord zijn we allemaal helden .....................he ?
Mensen slapen niet in maar hebben een doodstrijd, longproblemen zoals sars en ebola zijn verschrikkelijke manieren om dood te gaan.
Je zal wel veel meegemaakt hebben daar twijfel ik niet aan. Maar als je tussen mensen staat met een doodstrijd praat je lees ik anders.
Het leven is niet zo simpel zoals jij het omschrijft, vooral niet als het iemand is die je liefhebt of zelf aangaat.
Deze mensen sterven alleen.......besef je dat ? Zonder vrienden of geliefden
Zelfs jij zal iemand hebben waarvan je houd , en als ze die weghalen bij je en je er niet meer bij mag, geen afscheid nemen hoe voel je je dan als iemand zegt ach het zal zijn / haar tijd zijn ?
+1
en daarbij het treft ook gezonde ouderen en andere generaties...
Positivo
 Positivo - zaterdag 21 maart 2020 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2020 - 17:16 schreef CobusIII het volgende:

[..]

+1
en daarbij het treft ook gezonde ouderen en andere generaties...
Plus 1? ik zeg toch dat het vreselijk is dat mensen nu alleen moeten sterven dat staat er. Dat bedoel ik met normen en waarden de geliefden moeten bij de patiënt komen gevaar op besmetting of niet!!!!!! Nu schrijven jullie dat ik zeg dat mag niet!!! Ja ik heb veel mensen waar ik van hou en ik ga dwars door de ruiten heen om in de laatste uren erbij te zijn niemand op aarde pakt mij dat af!!! Geef mensen een pak, geef ze iets maar laat ze bij hun geliefde zijn.

Sars is verschrikkelijk en ik ben niet degene die het hier gebracht heeft lijkt wel of ik persoonlijk het virus heb gebracht,
Het is er en mensen sterven en niemand weet hoe verder.

Dan is de vraag moeten we al het leven stoppen, thuis zitten niets doen? Ik hoop na het weekend weer mensen te kunnen helpen hopelijk val ik niet uit. Dat zeg ik niets meer en niet minder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2020 door Positivo --
Positivo
 Positivo - zaterdag 21 maart 2020 - 17:41   quote  deeplink  
Echt waar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 maart 2020 - 17:56   quote  deeplink  
Ik hou wijselijk m’n mond..
Positivo
 Positivo - zaterdag 21 maart 2020 - 17:58   quote  deeplink  
Doei

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2020 door Positivo --
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 21 maart 2020 - 18:09   quote  deeplink  
Haha vroeg of laat kan ie het toch niet laten om weer iets te roepen... Maar goed. Vaarwel!
Positivo
 Positivo - zaterdag 21 maart 2020 - 18:11   quote  deeplink  
Permanentje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 21 maart 2020 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2020 - 18:11 schreef Positivo het volgende:

[..]

Permanente IP ban gevraagd bij Boudewijn ik doe wat ik zeg.
13 minuten :)
tomson
 tomson - zaterdag 21 maart 2020 - 19:13   quote  deeplink  
Happy hour
tomson
 tomson - zaterdag 21 maart 2020 - 19:21   quote  deeplink  
Januari : het is allemaal fake news !!
Februari : Doe maar normaal doe je gek genoeg, is maar griepje
1e week maart : het zijn de Chinezen die vleermuizen vreten.
3e week maart : de Elite heeft een virus losgelaten om de populatie uit te dunnen !!
Het is allemaal een complot van de deep state om ons onder de duim te houden !
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 21 maart 2020 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2020 - 19:21 schreef tomson het volgende:
Januari : het is allemaal fake news !!
Februari : Doe maar normaal doe je gek genoeg, is maar griepje
1e week maart : het zijn de Chinezen die vleermuizen vreten.
3e week maart : de Elite heeft een virus losgelaten om de populatie uit te dunnen !!
Het is allemaal een complot van de deep state om ons onder de duim te houden !
We weten allemaal dat Sjaak Swart dat virus heeft verspreid omdat ie bang was dat de neuzen geen kampioen zouden worden...
Positivo
 Positivo - zaterdag 21 maart 2020 - 19:30   quote  deeplink  
[1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2020 door Positivo --
Positivo
 Positivo - zaterdag 21 maart 2020 - 19:35   quote  deeplink  
Fake nieuws nooit gebruikt.

Mazelen en pokken zijn besmettelijker voor gezonde mensen is het ook een griep, Tenminste een huisarts die het zelf heeft gehad zei dat en waarschuwde tegen de paniek.

Beurzen staan hoog huidige politiek blijft zitten en wint populariteit.

Twee keer uitgebroken beide keren in China, President China beschuldigt het Amerikaanse leger


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 maart 2020 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2020 - 19:01 schreef MightyAce het volgende:

[..]

13 minuten :)
d:-))))))
tomson
 tomson - zaterdag 21 maart 2020 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2020 - 19:27 schreef MightyAce het volgende:

[..]

We weten allemaal dat Sjaak Swart dat virus heeft verspreid omdat ie bang was dat de neuzen geen kampioen zouden worden...
Haha
van geil
 van geil - zaterdag 21 maart 2020 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2020 - 19:27 schreef MightyAce het volgende:

[..]

We weten allemaal dat Sjaak Swart dat virus heeft verspreid omdat ie bang was dat de neuzen geen kampioen zouden worden...
:)
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 maart 2020 - 21:21   quote  deeplink  
;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 maart 2020 - 22:29   quote  deeplink  
Lol
Positivo
 Positivo - zondag 22 maart 2020 - 07:08   quote  deeplink  
Ik kan er helemaal niet om lachen Ajakkes zat in een vrije val en wordt nu gewoon tot kampioen uitgeroepen. Wij hadden de fiow AZ was onder de druk bezweken. Hopelijk komt er een match AZ-Ajaks en Feyenoord-Utrecht dan is de competitie gedaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
Positivo
 Positivo - zondag 22 maart 2020 - 07:08   quote  deeplink  
1 en 1 is drie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
Positivo
 Positivo - zondag 22 maart 2020 - 07:58   quote  deeplink  
Als 0 niet bestaat waar is de wiskunde dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
Positivo
 Positivo - zondag 22 maart 2020 - 08:22   quote  deeplink  
Ooh ja
Positivo
 Positivo - zondag 22 maart 2020 - 08:25   quote  deeplink  
ooh

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 maart 2020 - 09:00   quote  deeplink  
Boudewijn hoeft je niet een permanente ban te geven een beetje man doet het zelf..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door RenatoBos --
Positivo
 Positivo - zondag 22 maart 2020 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2020 - 09:00 schreef RenatoBos het volgende:
Boudewijn hoeft je niet een permanente ban te geven een beetje man doet het zelf..
Jij weet dondersgoed wat ik dan zou moeten doen en dat ga ik dus niet doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 maart 2020 door Positivo --
MightyAce
 MightyAce - zondag 22 maart 2020 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 maart 2020 - 17:58 schreef Positivo het volgende:
Doei
Slechtste doei ooit
Positivo
 Positivo - zondag 22 maart 2020 - 09:38   quote  deeplink  
Nee hoor ik ben weg geen ban , dan ik log niet meer in.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 maart 2020 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 maart 2020 - 09:20 schreef Positivo het volgende:

[..]

Jij weet dondersgoed wat ik dan zou moeten doen en dat ga ik dus niet doen.
Gewoon niet meer online komen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 maart 2020 - 10:02   quote  deeplink  
Geen woorden maar daden..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic









0.0126700