BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - maandag 23 maart 2020 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2020 - 14:53 schreef CobusIII het volgende:

[..]

OV ligt plat en er vliegen geen vliegtuigen meer, de reisbranche ligt plat etc, etc Er is dus wel wat meer schade dan wat jij schetst...
Aparte ervaring dat "lege" luchtruim. Ik was vanmiddag even bij de zeedijk
(Hier aan onze kant loopt echt geen mens) en ik zag ook nog maar een enkel vrachtschip.
Heb ik maar 1 keer eerder (bewust) meegemaakt, in de crisis van 2008.
pat
 pat - maandag 23 maart 2020 - 19:24   quote  deeplink  
hallo iedereen, hier even een bericht uit het overvolle ic kennende brabant.
ik merk niet veel van het hamsteren, ook merk ik niet zo veel van dat samenscholen.
ik merk dat er ineens allemaal mensen een mening presenteren als een feit en op dat feit als waarheid hun gram proberen te halen. ik merk eigenlijk ook dat dit al jaren gebeurt en dat het in mijn worden de "linkse rakkertjes" zijn die dit soort dingen roepen.

moet je je erom druk maken? nou nee, volgens mij helpt dat je eigen gemoedstoestand helemaal niet en ze zitten zichzelf af te rukken als er reactie op komt.

zeg moderator renatobos, wist niet eens dat jij dit was maar goed, ik heb een ideetje, komt ie:
is het niet gewoon mogelijk om een blokkeer knopje te maken. zo kan je bij de zoveelste absurde, domme, niet uitgedachte opmerking 1x het knopje blokkeer in drukken en dan zie je deze persoon vanzelf in de discussie niet meer verschijnen. dit zou denk ik een hoop oplossen want zeg nou eerlijk,

die taal en die rare bevindingen/meningen en zogenoemde waarheden kan ik netzo hard missen als die facebook filmpjes van dieren die kapot worden geknuppeld om maar even het punt te maken hoe erg het allemaal wel niet is. dat kan ik zonder dat beeld ook wel. deze mensen blokkeer ik en zie ik nooit meer terug. mijn forumleven wordt zo een stuk fijner zeg maar...

nou houdoe vanuit het zonnige maar toch wel koude brabant, de brandhaard van de coronabesmettingen :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2020 door pat --
piet de paler
 piet de paler - maandag 23 maart 2020 - 20:02   quote  deeplink  
Houdoe :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 maart 2020 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2020 - 11:17 schreef VVout het volgende:

[..]

Je zal er vanaf de uitbraak gewoon een week of 10 mee te maken hebben, een vrij redelijke schatting bij virussen en cijfers van China aan de hand te nemen. Vanaf dat moment zal de resistentie de overhand krijgen en kunnen we de schade opnemen, welke op persoonlijk vlak voor menig bitter zal zijn. Economisch gezien zullen we er allemaal de schouders onder moeten zetten, er valt veel te herstellen op dat gebied.

Natuurlijk moet je mensen hoop geven, maar vond het bericht schril afsteken tegenover het Italiaanse record. Mijn lichtpunt is dan ook dat ik er vanuit gaat dat we ergens half mei weer aan de slag kunnen en hoop voor iedereen dat we met minimale verliezen elkaar daar weer ondersteunen.
Goed bericht ! Hier kan ik wat mee ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 maart 2020 - 20:36   quote  deeplink  
Houdoe Pat ,en veel sterkte in het mooie Brabant !
piet de paler
 piet de paler - maandag 23 maart 2020 - 20:37   quote  deeplink  
Daar sluit ik me bij aan
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 maart 2020 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2020 - 20:37 schreef piet de paler het volgende:
Daar sluit ik me bij aan
Hoe was het bij de schapen vandaag Piet haha?
pat
 pat - maandag 23 maart 2020 - 21:17   quote  deeplink  
Dank jullie boys

Negeer/blokkeer optie?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 maart 2020 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2020 - 21:17 schreef pat het volgende:
Dank jullie boys

Negeer/blokkeer optie?
Hetzelfde advies als afstand houden is wat ik denk.
Negeren wat genegeerd moet worden !
piet de paler
 piet de paler - maandag 23 maart 2020 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2020 - 20:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoe was het bij de schapen vandaag Piet haha?
Kut ben net thuis, ze wilde niet terug naar de andere weide,
Buurman is terug
Ik ga het vieren met lamsvlees..........nu rusten man man ik ben kapot
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 maart 2020 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2020 - 21:40 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Kut ben net thuis, ze wilde niet terug naar de andere weide,
Buurman is terug
Ik ga het vieren met lamsvlees..........nu rusten man man ik ben kapot
Haha nou eetsmakkelijk dan Piet!
tomson
 tomson - maandag 23 maart 2020 - 22:28   quote  deeplink  
Nathan Rutjes op de stoeltjes van de talkshow bij 1 . Wat doen al die figuren nog in de studio ?
Kunnen ze niet gewoon skypen ofzo ? Snap de live toevoegingen op de 2e rij niet helemaal .
Gister ook al een zwaaiende thuishulp of zoiets, ze heeft 3 zinnen gehad ..
tomson
 tomson - maandag 23 maart 2020 - 22:31   quote  deeplink  
Houdoe terug @ pat !
Positivo
 Positivo - dinsdag 24 maart 2020 - 06:52   quote  deeplink  
Onder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2020 door Positivo --
Positivo
 Positivo - dinsdag 24 maart 2020 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2020 - 06:52 schreef Positivo het volgende:

[..]

Als je iemand blijft zuigen, woorden verdraaien of keihard zeggen dat ik in Djee zijn topic met ziektes heb gescholden nou dat zou ik echt nooit doen, toch wordt het zomaar even de wereld in geholpen als zijnde waarheid en uitdagen dan kan iemand zijn totale zelfbeheersing verliezen. Indien daarna iemand zijn familie voor alles wordt uitgemaakt wat je maar kan bedenken omdat diegene een andere mening heeft over politiek of zich met oude dingen bemoeien of dingen die ze niet aangaan, wat dan ook ben je aan het zuigen. Ja ik reageer heel emotioneel dat ben ik, niet mijn familie die hebben in hun linkerteen meer fatsoen dan sommige in hun hele lichaam Verder is er van mij een moderator zaak op het forum geplaatst terwijl ik al gestraft was. Verder heb ik een andere mening nog steeds. Tot 1 Juni alles verbieden is absurd en misschien totaal onverantwoord. Er zijn andere mogelijkheden wintersport , feesten , de grenzen open laten in casus China op vakantie gaan was er niet één van ook geen handen schudden was geen goede maatregel of advies toch deden de meeste dat of niet handen schudden. Er gaan steeds meer stemmen op of dit wel normaal is een lockdown. Mensen hebben straks geen werk , schulden en geen toekomst vanwege deze maatregelen. Politici en andere mensen die in het nieuws zijn beginnen een tegengeluid te geven. Ben het met je eens een blokkeer knop zou reuze handig zijn. Tot slot hij die zonder zonde is werpe de eerste steen dit slaat niet op jou nu het er is Corona wens ik iedereen in de zorg sterkte toe zij zetten hun levens op het spel. Ik wens jou veel sterkte in de strijd. Ik voer een andere strijd .Ik heb niet in een park gelopen op het strand of gehamsterd al heb ik een andere mening neem ik verantwoording voor de maatschappij. Ik zou niet meer op het forum komen maar als je weggaat komen de mensen terug die nog even willen doorgaan , wat is daar het nut van. Zijn deze mensen ons moraal kompas, zijn zij zo een goed mens.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2020 door Positivo --
Positivo
 Positivo - dinsdag 24 maart 2020 - 07:55   quote  deeplink  
Kunnen wij dit handhaven blijft de mens binnen stopt alles? Denk nu nog wel drie maanden nee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2020 door Positivo --
Positivo
 Positivo - dinsdag 24 maart 2020 - 07:56   quote  deeplink  
Hoop echt dat in April een afbuiging komt Italië staat op instorten dan komt er een domino effect en hebben we de recessie uit 80 terug

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2020 door Positivo --
MMM
 MMM - dinsdag 24 maart 2020 - 09:03   quote  deeplink  
Ik mis m'n cluppie.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 maart 2020 - 09:07   quote  deeplink  
Echt he..
pat
 pat - dinsdag 24 maart 2020 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2020 - 07:56 schreef Positivo het volgende:
Hoop echt dat in April een afbuiging komt Italië staat op instorten dan komt er een domino effect en hebben we de recessie uit 80 terug
Ik moet wel zeggen dat je steeds dichter bij een optie met een blokkeerknopje komt, echt hahaha maar goed ik zal nog even wat dieper op je problemen met de wereld ingaan en laten we het daarna dan gewoon over voetballen hebben of het gemis ervan want god wat mis ik het voetbal zeg...

Kijk positivo, je heb het over acties terwijl je niet heb nagedacht over de consequenties en daarnaast is elke tegenreactie voor jou een voedingsbodum om niet te lezen maar degene die commentaar geeft het ongelijk te bewijzen. dat samen met de sterke taal die je gebruikt levert geen reet op man.
(let op, ik heb het niet over scheldwoorden maar de manier van optypen maakt het wat mij betreft sterke taal)

Je zegt lockdown en vergelijkt met andere landen, je hebt het over baudet die een voorschrijnend inzicht zou hebben gehad en je vergelijkt het gedrag van mensen t.o.v. jou gedrag wat alles eigenlijk tegenspreekt.(door te zeggen ik ga gewoon aan het werk, spreek je werkelijk al je punten weer tegen he)
Daarnaast ram je erdoorheen als een moker op een papieren muur. Zo kom je over in elk comment dat je hebt en je bent er niet alleen door mij op gewezen dat je wat extreem bent maar ook door anderen. het is dus niet zo dat al die mensen ineens tegen jou zijn.

wat het grootste probleem bij jou is dat je de lezer geen enkele mogelijkheid geeft tot een "normale" reactie om dus tot een gezonde discussie te komen.

in mijn reactie bedoelde ik jou ook maar er zijn er meer die op deze manier reageren en om eerlijk te zijn heb ik dat zo af en toe ook weleens gedaan. Ik heb er later op terug gekeken en heb mezelf de volgende vraag gesteld:

Wat is mijn doel hier op dit forum?

nou dat is om meer met feyenoorders te delen wat ik van de gang van zaken vind om zo meer inzicht te krijgen over hoe het werkelijk is. daarvoor heb ik goede en eerlijke reacties nodig om tot zon inzicht te komen en dat gaat niet als ik bijvoorbeeld zeg:

De hele bende moet opdonderen in de top. <- dat is geen vraag maar gewoon een stelling en je kan er 2 dingen mee doen die beide niet brengen wat ik zoek.
wat ik heb gedaan is de vraag stellen zodat ik er iets op terug krijg, dus de vraag is geworden:
ik constateer ..... (vul maar in, of zie mijn topic hierover) zit ik goed met mijn mening? ik weet dat er mensen zijn die hier veel dichter op het vuur zitten dan ik dus graag hoor ik het.
en nu kan de discussie elke kant op en voelt iedereen zich gewaardeerd, ik helemaal want ik krijg veel info die ik ervoor nog niet had.

tis een heel verhaal maar refecteer eens op jezelf met je eigen voorbeelden en wordt geen igor korneev hahaha relax man, niemand kan je achter dat computerscherm pakken dus vechten heeft geen zin, open gewoon een gezonde discussie. en geloof me dat gebeurt niet van de een op de andere comment, dat heb je goed verkloot hahaha

houdoe gozert
pat
 pat - dinsdag 24 maart 2020 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2020 - 09:03 schreef MMM het volgende:
Ik mis m'n cluppie.
ik ook joh, dat het maar snel over is.
wat zou er gebeuren met de competitie?
Positivo
 Positivo - dinsdag 24 maart 2020 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2020 - 09:28 schreef pat het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat je steeds dichter bij een optie met een blokkeerknopje komt, echt hahaha maar goed ik zal nog even wat dieper op je problemen met de wereld ingaan en laten we het daarna dan gewoon over voetballen hebben of het gemis ervan want god wat mis ik het voetbal zeg...

Kijk positivo, je heb het over acties terwijl je niet heb nagedacht over de consequenties en daarnaast is elke tegenreactie voor jou een voedingsbodum om niet te lezen maar degene die commentaar geeft het ongelijk te bewijzen. dat samen met de sterke taal die je gebruikt levert geen reet op man.
(let op, ik heb het niet over scheldwoorden maar de manier van optypen maakt het wat mij betreft sterke taal)

Je zegt lockdown en vergelijkt met andere landen, je hebt het over baudet die een voorschrijnend inzicht zou hebben gehad en je vergelijkt het gedrag van mensen t.o.v. jou gedrag wat alles eigenlijk tegenspreekt.(door te zeggen ik ga gewoon aan het werk, spreek je werkelijk al je punten weer tegen he)
Daarnaast ram je erdoorheen als een moker op een papieren muur. Zo kom je over in elk comment dat je hebt en je bent er niet alleen door mij op gewezen dat je wat extreem bent maar ook door anderen. het is dus niet zo dat al die mensen ineens tegen jou zijn.

wat het grootste probleem bij jou is dat je de lezer geen enkele mogelijkheid geeft tot een "normale" reactie om dus tot een gezonde discussie te komen.

in mijn reactie bedoelde ik jou ook maar er zijn er meer die op deze manier reageren en om eerlijk te zijn heb ik dat zo af en toe ook weleens gedaan. Ik heb er later op terug gekeken en heb mezelf de volgende vraag gesteld:

Wat is mijn doel hier op dit forum?

nou dat is om meer met feyenoorders te delen wat ik van de gang van zaken vind om zo meer inzicht te krijgen over hoe het werkelijk is. daarvoor heb ik goede en eerlijke reacties nodig om tot zon inzicht te komen en dat gaat niet als ik bijvoorbeeld zeg:

De hele bende moet opdonderen in de top. <- dat is geen vraag maar gewoon een stelling en je kan er 2 dingen mee doen die beide niet brengen wat ik zoek.
wat ik heb gedaan is de vraag stellen zodat ik er iets op terug krijg, dus de vraag is geworden:
ik constateer ..... (vul maar in, of zie mijn topic hierover) zit ik goed met mijn mening? ik weet dat er mensen zijn die hier veel dichter op het vuur zitten dan ik dus graag hoor ik het.
en nu kan de discussie elke kant op en voelt iedereen zich gewaardeerd, ik helemaal want ik krijg veel info die ik ervoor nog niet had.

tis een heel verhaal maar refecteer eens op jezelf met je eigen voorbeelden en wordt geen igor korneev hahaha relax man, niemand kan je achter dat computerscherm pakken dus vechten heeft geen zin, open gewoon een gezonde discussie. en geloof me dat gebeurt niet van de een op de andere comment, dat heb je goed verkloot hahaha

houdoe gozert
Mooi comment ik ken mijn eigen tekortkomingen. Vandaar dat het hier stopt voor mij omdat er geen enkele discussie mogelijk is een ieder geeft geen duimbreed toe. Ik werk omdat ik moet werken anders had ik binnen gezeten. Ik verlang ook naar mijn cluppie niet meer naar dit forum. Nogmaals sterkte
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 maart 2020 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2020 - 09:28 schreef pat het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat je steeds dichter bij een optie met een blokkeerknopje komt, echt hahaha maar goed ik zal nog even wat dieper op je problemen met de wereld ingaan en laten we het daarna dan gewoon over voetballen hebben of het gemis ervan want god wat mis ik het voetbal zeg...

Kijk positivo, je heb het over acties terwijl je niet heb nagedacht over de consequenties en daarnaast is elke tegenreactie voor jou een voedingsbodum om niet te lezen maar degene die commentaar geeft het ongelijk te bewijzen. dat samen met de sterke taal die je gebruikt levert geen reet op man.
(let op, ik heb het niet over scheldwoorden maar de manier van optypen maakt het wat mij betreft sterke taal)

Je zegt lockdown en vergelijkt met andere landen, je hebt het over baudet die een voorschrijnend inzicht zou hebben gehad en je vergelijkt het gedrag van mensen t.o.v. jou gedrag wat alles eigenlijk tegenspreekt.(door te zeggen ik ga gewoon aan het werk, spreek je werkelijk al je punten weer tegen he)
Daarnaast ram je erdoorheen als een moker op een papieren muur. Zo kom je over in elk comment dat je hebt en je bent er niet alleen door mij op gewezen dat je wat extreem bent maar ook door anderen. het is dus niet zo dat al die mensen ineens tegen jou zijn.

wat het grootste probleem bij jou is dat je de lezer geen enkele mogelijkheid geeft tot een "normale" reactie om dus tot een gezonde discussie te komen.

in mijn reactie bedoelde ik jou ook maar er zijn er meer die op deze manier reageren en om eerlijk te zijn heb ik dat zo af en toe ook weleens gedaan. Ik heb er later op terug gekeken en heb mezelf de volgende vraag gesteld:

Wat is mijn doel hier op dit forum?

nou dat is om meer met feyenoorders te delen wat ik van de gang van zaken vind om zo meer inzicht te krijgen over hoe het werkelijk is. daarvoor heb ik goede en eerlijke reacties nodig om tot zon inzicht te komen en dat gaat niet als ik bijvoorbeeld zeg:

De hele bende moet opdonderen in de top. <- dat is geen vraag maar gewoon een stelling en je kan er 2 dingen mee doen die beide niet brengen wat ik zoek.
wat ik heb gedaan is de vraag stellen zodat ik er iets op terug krijg, dus de vraag is geworden:
ik constateer ..... (vul maar in, of zie mijn topic hierover) zit ik goed met mijn mening? ik weet dat er mensen zijn die hier veel dichter op het vuur zitten dan ik dus graag hoor ik het.
en nu kan de discussie elke kant op en voelt iedereen zich gewaardeerd, ik helemaal want ik krijg veel info die ik ervoor nog niet had.

tis een heel verhaal maar refecteer eens op jezelf met je eigen voorbeelden en wordt geen igor korneev hahaha relax man, niemand kan je achter dat computerscherm pakken dus vechten heeft geen zin, open gewoon een gezonde discussie. en geloof me dat gebeurt niet van de een op de andere comment, dat heb je goed verkloot hahaha

houdoe gozert
Kraakheldere uiteenzetting hoe een zienswijze juist niet oproept wat je juist wel zou moeten bewerkstelligen: dialoog oproepen met diversiteit aan gedachtengangen, en waar HET GELIJK geen uitgangspunt behoeft te zijn.
Een Forum kan die pretentie nooit hebben.

Vraag is daarmee eerder aan P.: Wat wil je nu eigenlijk? Wat is je doel? En heeft dat gewerkt?

Netjes pat.
En succes aan P.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 maart 2020 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2020 - 09:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kraakheldere uiteenzetting hoe een zienswijze juist niet oproept wat je juist wel zou moeten bewerkstelligen: dialoog oproepen met diversiteit aan gedachtengangen, en waar HET GELIJK geen uitgangspunt behoeft te zijn.
Een Forum kan die pretentie nooit hebben.

Vraag is daarmee eerder aan P.: Wat wil je nu eigenlijk? Wat is je doel? En heeft dat gewerkt?

Netjes pat.
En succes aan P.
P..GEEN WOORDEN MAAR DADEN..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 maart 2020 - 09:58   quote  deeplink  
Ik verlang niet meer naar dit forum, haha KWATS..
pat
 pat - dinsdag 24 maart 2020 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2020 - 09:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kraakheldere uiteenzetting hoe een zienswijze juist niet oproept wat je juist wel zou moeten bewerkstelligen: dialoog oproepen met diversiteit aan gedachtengangen, en waar HET GELIJK geen uitgangspunt behoeft te zijn.
Een Forum kan die pretentie nooit hebben.

Vraag is daarmee eerder aan P.: Wat wil je nu eigenlijk? Wat is je doel? En heeft dat gewerkt?

Netjes pat.
En succes aan P.
thanks henk.

and now for something completely different:

als alles dan toch stilligt kunnen we best speculeren over wat er nog nodig is bij ons mooie cluppie.
links en rechtsvoor?
punt naar voren ipv naar achteren?
hoe zit het met johnston, las net een intervieuw en dat klinkt heel goed maar ja ...
komt rickie idd terug voor een paar miljoen omdat roma geld nodig hebt? als dat zo is is janmaat overbodig toch?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 maart 2020 - 11:53   quote  deeplink  
Mijn bedrijf is vanaf vandaag gesloten..
pat
 pat - dinsdag 24 maart 2020 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2020 - 11:53 schreef RenatoBos het volgende:
Mijn bedrijf is vanaf vandaag gesloten..
Oh jonguh das klote, sterkte
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 maart 2020 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2020 - 14:49 schreef pat het volgende:

[..]

Oh jonguh das klote, sterkte
Is een gezond bedrijf, kan wel wat hebben, er is gewoon niks meer te doen nu Engeland verregaande beperkingen heeft ingevoerd..maar thanx..
Positivo
 Positivo - woensdag 25 maart 2020 - 03:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2020 - 09:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kraakheldere uiteenzetting hoe een zienswijze juist niet oproept wat je juist wel zou moeten bewerkstelligen: dialoog oproepen met diversiteit aan gedachtengangen, en waar HET GELIJK geen uitgangspunt behoeft te zijn.
Een Forum kan die pretentie nooit hebben.

Vraag is daarmee eerder aan P.: Wat wil je nu eigenlijk? Wat is je doel? En heeft dat gewerkt?

Netjes pat.
En succes aan P.
Na de ontwikkelingen van gisteren wil ik toch nog op een normale manier even reageren. Ik heb een manier van communiceren die leidt tot irritatie en het niet serieus nemen van mijn post. Ook met het Corona virus werd ik nog net niet gelyncht.
Mijn punten waren niet panikeren, China is de verspreider, De Elite verdiend aan het virus en fnuikend voor kleine ondernemingen, Rutte heeft het niet goed aangepakt.

Gisteren is mij wederom duidelijk geworden dat ik mijn verstand nooit moet los laten. China is weer na een lockdown pr aan het maken in Europa. Op de staatstelevisie wordt breed uitgemeten hoe Chinese, en Russische teams en Cubaanse teams Europa redden. Landen als Italië , Hongarije, Servië , Bulgarije buiten Iran, Libië , Syrië etc danken China en zijn boos op de EU en natuurlijk Amerika dat deze hen niet helpt.

Dit lokte een column uit van de intellectueel des vaderlands de heer G Mak om Amerika maar aan de kant te schuiven en de Russen en Chinezen in de armen te sluiten. Hardop vroeg hij zich af of hun manier van besturen ook Europees moest worden. De heer Mak pleitte indirect voor het onderdrukken van burgers, het ontkennen van problemen en het vermoorden van de oppositie want dat gebeurd in die landen tot zo ver China, Rusland en flapdrol Mak.

De beurzen zijn opgeveerd en staan inmiddels weer skyhigh Warren Buffet behoort na even te zijn weggeweest weer tot de rijkste mensen ter wereld. Hieruit blijkt dat men er vertrouwen in heeft dat het virus op korte termijn zal indampen.

De EU en de regering. Na nieuwe maatregelen met vier man als haantjes voor de camera ijdelheid en Juno bleef er totale verwarring over. Tot 1 Juni binnen blijven, alles dicht en hooguit drie man in je huis. Mijn reactie dat kan nooit de economie gaat eraan en de mens want dit is niet haalbaar 2,5 maand. Wat blijkt tijdens een van de belangrijkste crises in de laatste 20 jaar is er totaal verkeerd gecommuniceerd vanwege het moment pakken en is het volk en bedrijfsleven in totale paniek gebracht hetgeen ik ervaren heb op mijn werk. Te gek voor woorden en onaanvaardbaar.

Rutte en de EU hebben keihard gefaald en Rusland het land zonder besmettingen, omdat ze glashard liegen en China de besmettingshaard( waar je omgekeerde wereld niet naar binnen mag )doen nu aan landje pik, omdat de EU nog verdeelder en machtelozer is dan ons kabinet. Pleit allang voor opheffing voegt niets toe en kost ons geld , pensioenen en meer.

Misschien ben ik wel direct en stijlloos, maar gelukkig behoor ik niet bij de groep journalisten, talkshow host Jinek op 1 en co, die iedere uitglijder van een anders denkende tot staatsverraad bestempelen en politici , tv toppers als de alwetende Johan Derksen, die zonder enige kritische overdenking de datum 1 Juni voor zoete koek slikte en zelfs al publiekelijk verdedigde. Nogmaals succes in Brabant er is nog een hoop te doen voor de getroffenen. Van je cluppie genieten kan hopelijk heel snel al zij het zonder publiek wat natuurlijk wel verstandig is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2020 door Positivo --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 maart 2020 - 11:03   quote  deeplink  
Verdiep je eerst want je lult onzin. Amerika heeft wel degelijk hulp aangeboden en Rusland zit vol besmettingen..
MightyAce
 MightyAce - woensdag 25 maart 2020 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 11:03 schreef RenatoBos het volgende:
Verdiep je eerst want je lult onzin. Amerika heeft wel degelijk hulp aangeboden en Rusland zit vol besmettingen..
Rusland is immuun, net als Noord-Korea
CobusIII
 CobusIII - woensdag 25 maart 2020 - 11:21   quote  deeplink  
Duitsland stelt ziekenhuisbedden in hun ziekenhuis beschikbaar voor patienten uit bijvoorbeeld Frankrijk....
CobusIII
 CobusIII - woensdag 25 maart 2020 - 11:34   quote  deeplink  
Sommige mensen hebben een enorm ego en vertekend zelfbeeld. Ze voelen zich tekort gedaan door de maatschappij en hebben geen positie in deze maatschappij die bij hun zelfbeeld past. Dat frustreert. Ze gaan dan de maatschappij en mensen de schuld geven van hun eigen tekortkomingen. Soms leidt het tot haat jegens anderen, vooral tegen mensen die wel succesvol zijn of vrede hebben met hun bestaan. Hoe kunnen die nitwits het wel voor elkaar hebben en ik niet, vragen ze zich af.
Het is een triest en leeg bestaan om geen liefde te voelen of te kunnen geven. Dan maar de boel platbranden. Deze mensen zien een crisis of een oorlog vaak ook als een kans om in de nieuwe situatie zich alsnog een positie te verschaffen. Dat is ijdele hoop.
Fart
 Fart - woensdag 25 maart 2020 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 11:34 schreef CobusIII het volgende:
[...] Dan maar de boel platbranden. [...]
Ja, eens.
Ik stem voor.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 25 maart 2020 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 11:54 schreef Fart het volgende:

[..]

Ja, eens.
Ik stem voor.
Ja Fart, gooi het er maar uit...Wat had jij als positie gewild? En wat houd je tegen? Kan ik ergens mee helpen?
Fart
 Fart - woensdag 25 maart 2020 - 12:06   quote  deeplink  
Phoe goeie vraag Cobus.

Als ik echt mag kiezen dan zou ik graag vooraan willen zitten, naast de executeur.
Wil het beste zicht voor een goeie fik.

Wat mij tegen houdt is dat het waarschijnlijk onwijs dure plekken zijn, want iedereen wil daar zitten.
En een goeie fik zie je ook vanaf de 3de of 4de rij, dus vraag ik mij af of ik dat geld er wel aan uit wil geven.

Als jij er voor kan zorgen dat ik voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten, dan waardeer ik je hulp enorm!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 maart 2020 - 12:14   quote  deeplink  
Die P. Heeft erg veel aannames en complottheorieën.
Dat kan.
Ik vind het volslagen onzin.
Rutte, het gele gevaar, Baudet ziet het goed.

Wordt tijd dat voetbal weer begint.
Positivo
 Positivo - woensdag 25 maart 2020 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 11:34 schreef CobusIII het volgende:
Sommige mensen hebben een enorm ego en vertekend zelfbeeld. Ze voelen zich tekort gedaan door de maatschappij en hebben geen positie in deze maatschappij die bij hun zelfbeeld past. Dat frustreert. Ze gaan dan de maatschappij en mensen de schuld geven van hun eigen tekortkomingen. Soms leidt het tot haat jegens anderen, vooral tegen mensen die wel succesvol zijn of vrede hebben met hun bestaan. Hoe kunnen die nitwits het wel voor elkaar hebben en ik niet, vragen ze zich af.
Het is een triest en leeg bestaan om geen liefde te voelen of te kunnen geven. Dan maar de boel platbranden. Deze mensen zien een crisis of een oorlog vaak ook als een kans om in de nieuwe situatie zich alsnog een positie te verschaffen. Dat is ijdele hoop.
Dat is de reden dat ik van het forum af ben. Jaloerse gekkies die niet kunnen lezen. Ik niet succesvol of gelukkig man ga naar de Lidl haal je boodschappen en wacht op je uitkering fijn leven verder met zijn allen toedeloe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2020 door Positivo --
pat
 pat - woensdag 25 maart 2020 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 12:35 schreef Positivo het volgende:

[..]

Dat is de reden dat ik van het forum af ben. Jaloerse gekkies die niet kunnen lezen. Ik niet succesvol of gelukkig man ga naar de Lidl haal je boodschappen en wacht op je uitkering fijn leven verder met zijn allen toedeloe
het blijkt dat mijn analyse niet is ontvangen als ik had gehoopt.
je bent een persoon die in alles gelijk wilt hebben terwijl je je berust op onwaarheden en complotgedachtes. dat ik niet trek jongen.

je hebt geen gelijk,
je trekt bijna alles in vergelijkingen die je niet kan maken,
Je hebt het over dingen die niet intressant zijn maar vooral wat jij zegt:
ik ga lekker aan het werk.

het intresseert me echt geen kont wat jij denkt, je vergelijkingen en zogenoemde waarheden horen thuis bij een aflevering van kuifje maar geloof mij, als ik jou zie hoesten, proesten op een ladder ramen te lappen (dat schijn je te doen) dan schop ik die ladder onder je kont vandaan en ga ik met handschoenen en mondkapje nog even vrolijk verder.

bij jou helpt maar 1 ding, jij moet heel rap stoppen met drugs gebruiken en als je dat niet doet moet je jezelf laten onderzoeken. jij bent de linkse rakker die recalcitrant probeert over te komen vanachter je computerscherm.

oh wat zou ik graag een blokkeer knopje hebben voor deze infantiele idioot

zoals reantobos al meerdere keren hebt gezegt nadat je weer zei dat je hier niet meer zou terugkomen:

GEEN WOORDEN MAAR DADEN
vrij vertaald zegt hij, oppleuren en niet meer terugkomen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2020 door pat --
Positivo
 Positivo - woensdag 25 maart 2020 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 13:21 schreef pat het volgende:

[..]

het blijkt dat mijn analyse niet is ontvangen als ik had gehoopt.
je bent een persoon die in alles gelijk wilt hebben terwijl je je berust op onwaarheden en complotgedachtes. dat ik niet trek jongen.

je hebt geen gelijk,
je trekt bijna alles in vergelijkingen die je niet kan maken,
Je hebt het over dingen die niet intressant zijn maar vooral wat jij zegt:
ik ga lekker aan het werk.

het intresseert me echt geen kont wat jij denkt, je vergelijkingen en zogenoemde waarheden horen thuis bij een aflevering van kuifje maar geloof mij, als ik jou zie hoesten, proesten op een ladder ramen te lappen (dat schijn je te doen) dan schop ik die ladder onder je kont vandaan en ga ik met handschoenen en mondkapje nog even vrolijk verder.

bij jou helpt maar 1 ding, jij moet heel rap stoppen met drugs gebruiken en als je dat niet doet moet je jezelf laten onderzoeken. jij bent de linkse rakker die recalcitrant probeert over te komen vanachter je computerscherm.

oh wat zou ik graag een blokkeer knopje hebben voor deze infantiele idioot

zoals reantobos al meerdere keren hebt gezegt nadat je weer zei dat je hier niet meer zou terugkomen:

GEEN WOORDEN MAAR DADEN
vrij vertaald zegt hij, oppleuren en niet meer terugkomen
Man dit zijn mijn woorden niet dit is een column van de heer G. Mak NRC en VARA te Amsterdam en op Geen Stijl kun je de beelden zien van Russen, Chinezen in Europa. Verder staat op de NOS een analyse dat Putin liegt tussen zijn tanden, dat verpleegkundigen de noodklok luiden gewoon op internet.

Denk je dat ik het allemaal uit mijn duim zuig, dan zit ik in een instelling voor gestoorden. Hier heb je alle bronnen. De beurs kan je ook checken de huidige stand en Warren Buffet is ook verifierbaar.

Misschien had bronvermelding handig geweest maar heb ook andere dingen te doen.

I.p.v. mij in de fik steken of weet ik veel wat, had de vraag ook kunnen zijn hoe kom je eraan? Nee gelijk vol erin met zijn allen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2020 door Positivo --
pat
 pat - woensdag 25 maart 2020 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 13:27 schreef Positivo het volgende:

[..]

Man dit zijn mijn woorden niet dit is een column van de heer G. Mak te Amsterdam en op geen stijl kun je de beelden zien van Russen, Chinezen in Europa. Verder staat op de NS een analyse dat Putin liegt tussen zijn tanden, dat verpleegkundigen de noodklok luiden.

Denk je dat ik het allemaal uit mijn duim zuig hier heb je alle bronnen. De beurs kan je ook checken de huidige stand en Warren Buffet is ook verifierbaar.

Misschien had bronvermelding handig geweest maar heb ook andere dingen te doen.
je wilt ook maar gelijk hebben he?
je bent niet goed man

ik quote je hierin:
Op woensdag 25 maart 2020 - 12:35 schreef Positivo het volgende:

[..]

Dat is de reden dat ik van het forum af ben. Jaloerse gekkies die niet kunnen lezen. Ik niet succesvol of gelukkig man ga naar de Lidl haal je boodschappen en wacht op je uitkering fijn leven verder met zijn allen toedeloe
piet de paler
 piet de paler - woensdag 25 maart 2020 - 13:36   quote  deeplink  
Beeeeeeeeee beeeeeeee zij het lammetje, en zoog aan mijn vingers.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 maart 2020 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 13:27 schreef Positivo het volgende:

[..]

Man dit zijn mijn woorden niet dit is een column van de heer G. Mak NRC en VARA te Amsterdam en op Geen Stijl kun je de beelden zien van Russen, Chinezen in Europa. Verder staat op de NOS een analyse dat Putin liegt tussen zijn tanden, dat verpleegkundigen de noodklok luiden gewoon op internet.

Denk je dat ik het allemaal uit mijn duim zuig, dan zit ik in een instelling voor gestoorden. Hier heb je alle bronnen. De beurs kan je ook checken de huidige stand en Warren Buffet is ook verifierbaar.

Misschien had bronvermelding handig geweest maar heb ook andere dingen te doen.

I.p.v. mij in de fik steken of weet ik veel wat, had de vraag ook kunnen zijn hoe kom je eraan? Nee gelijk vol erin met zijn allen.
Joh, a priori ga je alles wat on left side beweegt als staatsgevaarlijk neerzetten.
Ik lees geen enkel steekhoudend argument.
Hoeft ook niet.

Ik vind het onzin en ik vind je een goedgelovig mensje dat zijn kelderaan het volhamsteren is.

En niet weggaan van dit Forum. Want vermaak is belangrijk.
Ik vind jou wel lachen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 maart 2020 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 12:35 schreef Positivo het volgende:

[..]

Dat is de reden dat ik van het forum af ben. Jaloerse gekkies die niet kunnen lezen. Ik niet succesvol of gelukkig man ga naar de Lidl haal je boodschappen en wacht op je uitkering fijn leven verder met zijn allen toedeloe
Als je elke keer weer terugglijdt komen maak je jezelf meer en meer ongeloofwaardiger joh, doe nou eens wat je zegt..
Positivo
 Positivo - woensdag 25 maart 2020 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 13:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Joh, a priori ga je alles wat on left side beweegt als staatsgevaarlijk neerzetten.
Ik lees geen enkel steekhoudend argument.
Hoeft ook niet.

Ik vind het onzin en ik vind je een goedgelovig mensje dat zijn kelderaan het volhamsteren is.

En niet weggaan van dit Forum. Want vermaak is belangrijk.
Ik vind jou wel lachen.
Het coronavirus herschrijft nu al de geschiedenis van onze jonge 21ste eeuw. ‘In Europa is het gebrek aan solidariteit tussen de lidstaten soms nog schokkend’, zegt schrijver Geert Mak. ‘En China is nu plots genereuzer dan de VS, die het grote rampgebied dreigen te worden.’
Maarten Rabaey 23 maart 2020, 08:01
Kan een onvoorspelbare crisis als deze het concrete einde inluiden van regeringen – en zélfs politieke systemen – als deze pandemie lang zou aanhouden?

“Ja, de geschiedenis leert dat toch wel. Dat is zelfs heel vaak gebeurd. Als je heel goed kijkt naar de grote veranderingen in de middeleeuwen – hoe een oorlog begon of een opstand ontstond – dan zie je dat daar dikwijls een paar jaar hongersnood aan voorafging, of een epidemie zoals de pest. Er waren altijd heel ontregelende gebeurtenissen, kortom. Ik denk dat nu voor een aantal leiders het uur van de waarheid aanbreekt. Nu moeten ze laten zien wat ze kunnen. Dit geldt evengoed voor regimes en staatssystemen. Een situatie zoals nu versterkt en verhevigt bovendien veranderingen die al gaande waren.”

In Europa lijkt het nu ieder voor zich. De grenzen zijn dicht. Regeringsleiders en de Commissie overleggen wel via video, maar humanitaire steun voor elkaar ontbreekt. Wat zegt dit over de EU vandaag?

“De gezondheidszorg is nog steeds een nationale zaak, het is geen taak voor de EU. We zien nu hoe alle systemen verschillend reageren. Iedereen pakt dit aan op zijn eigen manier. Je ziet ook dat in tijden van nood iedereen nog clustert rond zijn eigen familie, stad en omgeving. We zien hoe emotioneel de nationale eenheid nog altijd is. Europa heeft dat wijgevoel nog altijd niet kunnen bereiken. Als het erop aankomt is het gebrek aan solidariteit tussen de lidstaten soms nog schokkend, net zoals we zagen tijdens de migratiecrisis.”

“Aan de andere kant zien we dat er op economisch en financieel terrein wel enorm veel gezamenlijk is opgezet, in een noodvaart. Ook dat is Europa. De EU en de eurozone hebben veel geleerd van de vorige crisissen. De lijnen zijn nu ongekend kort. Er was in 2012 drie jaar eurocrisis nodig voor toenmalig ECB-voorzitter Mario Draghi ‘whatever it takes’ in de mond nam. Nu zegt zijn opvolgster Christine Lagarde hetzelfde binnen drie dagen.”

Geert Mak: 'Als het erop aankomt is het gebrek aan solidariteit tussen de lidstaten soms nog schokkend, net zoals we zagen tijdens de migratiecrisis.'
Vele rechten van vrij grensverkeer zijn intussen opgeschort. Komen ze na deze crisis zomaar terug of is er dan geen Schengenruimte meer?

“Er spelen zich nu natuurlijk bizarre taferelen af. Zelfs tussen België en Nederland worden antieke grensposten heropgericht. Burgerlijke vrijheden worden nu ook enorm beperkt in landen als Frankrijk, Italië, Spanje, en zelfs in de Lage Landen. In oorlogstoestanden gebeuren de raarste dingen op het gebied van burgerrechten, maar dat veert in democratieën meestal heel snel terug. Tegelijk zie je dat bepaalde regimes deze crisis misbruiken om hun totalitaire systeem te verstevigen. De Hongaarse premier Viktor Orbán plaatste bijvoorbeeld een groot aantal bedrijven onder een militair regime.”

Intussen levert China hulp aan Italië, maar leert het de wereld ook hoe het een bevolking kan controleren. Dreigt deze autoritaire greep over het individu een exportmodel te worden, of is een democratie sterker in een crisis omdat de bevolking haar overheid méér vertrouwt?

“Dat weten we nog niet. Dit kan ook een vertrouwenscrisis worden. Ik zie wel dat er in veel landen – elk op een eigen manier – nu nog een groot vertrouwen is in de aanpak van de overheden. Maar de culturele verschillen zijn groot. In China heeft altijd al een heel sterke collectieve cultuur bestaan. Ook de houding van de burgers tegenover de staat verschilt sterk, bijvoorbeeld in noordelijk en zuidelijk Europa. De problemen in Italië hebben ook te maken met de wantrouwige houding naar de staat. Dit wreekt zich nu op een gruwelijke manier. Wij zijn behoorlijk gezagsgetrouw als het erop aankomt. Tenzij deze crisis heel lang gaat duren verwacht ik dat het hele systeem van de controlemaatregelen tijdelijk is.”

“Dat kunnen we niet zeggen over de opkomst van China. Opeens zie je dat de VS wegzakken in de machtsverhoudingen op wereldniveau. De Amerikanen zijn enkel met zichzelf bezig terwijl China grote sier maakt. Je ziet een heel duidelijke kanteling plaatsvinden op dat vlak. China doet nu dingen die de VS tot voor kort deden. De VS bleven in de wereld veel gezag en vertrouwen behouden, ondanks de rare strapatsen die ze soms uithaalden, omdat ze heel snel en slim genereus konden zijn. Dat doen de Chinezen nu! Plots zijn zij internationaal heel genereus terwijl de VS in chaos dreigen weg te zakken.”

Welke wonden zijn er in deze crisis geslagen tussen de EU en de VS?

“De wonden waren al heel diep. Dit bevestigt alleen maar dat Europa op zichzelf is aangewezen. Eigenlijk is Europa nog heel vriendelijk. Als je kijkt naar de reële bedreigingen zou het veel realistischer zijn geweest dat de EU de grens had gesloten voor de VS. Met pijn in het hart zie ik hoe daar door de chaotische aanpak, de volstrekt incompetente federale leiding, en het feit dat veel Amerikanen geen medische dekking hebben, veel mensen gedwongen worden om rond te lopen met de coronasymptomen. De VS worden het grote rampgebied, ben ik bang. Het aantal doden daar zal heel snel gaan stijgen. De armste mensen zullen het zwaarst getroffen worden. Het zal hartbrekend worden.”

Botst het trumpisme – en in bredere zin het populisme – hier op zijn limieten?

“Het zorgsysteem was al problematisch. Maar normaal kunnen Amerikanen ongelooflijk goed improviseren en noodmaatregelen nemen. Er is nu een incompetente president die de voorbije jaren alle adults in the room de deur heeft gewezen. Zijn huidige regering bestaat uit B- en C-figuren. Zijn adviseurs uit de ambtenarij zijn misschien wel goed, maar hun lokale bureaus zijn door besparingen half gesloopt. Dat wordt een héle nare erfenis”.

Geert Mak: 'Voor een aantal leiders en staatssystemen breekt nu het uur van de waarheid aan.' ©Thomas Sweertvaegher
Plots blijkt ook het just-in-time-principe van de geglobaliseerde economie uiterst kwetsbaar en herontdekt men de nood aan strategische voorraden.

“We zien nu de beide kanten van de globalisering, de zwakke en de sterke – ook in Europa. Iedereen beseft dat het te riskant is als je van een paar producenten afhankelijk bent. Tegelijk blijft het voordeel van de globalisering de coördinatie. Zo werken we wel goed samen op financieel en academisch gebied.”

“Maar deze pandemie zal zeker voor herbezinning zorgen. Naast de globalisering gaat immers ook het op één na grootste dogma van de voorbije decennia aan het wankelen, de vrije markt. Je ziet nu een hele reeks vitale beroepen die vrij mogen bewegen, zoals verplegers. Het zijn grotendeels dezelfde sectoren die het voorbije jaar zijn afgeknepen door besparingen. Eigenlijk zien we nu dat de vrije markt een schijnwerkelijkheid is geweest. Men vond het bijvoorbeeld ook niet rendabel om vaccins tegen coronavirussen te ontwikkelen terwijl alle virologen zo’n pandemie zagen aankomen. Naast een renationalisering zullen we nu een veel grotere aandacht en eerherstel voor de publieke zaak zien, denk ik.”

Kunnen onze democratieën dat bolwerken als de welvaart zou wegvallen door een coronarecessie?

“De publieke zaak hangt heel sterk af van het soort leiders. Dit is ook een examen voor hen. EU-politici als Ursula von der Leyen en Charles Michel kunnen groeien of wegzakken in hun rol. Politici als Trump en de Britse premier Boris Johnson krijgen het zeker zwaar. Ze draaiden altijd op bluf en pr. Ze hadden weinig inhoud. Nu moeten ze plots iets kunnen laten zien.”
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 maart 2020 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 12:35 schreef Positivo het volgende:

[..]

Dat is de reden dat ik van het forum af ben. Jaloerse gekkies die niet kunnen lezen. Ik niet succesvol of gelukkig man ga naar de Lidl haal je boodschappen en wacht op je uitkering fijn leven verder met zijn allen toedeloe
Je bent niet te lezen. Je interpunctie is ruk, je zinnen onleesbaar.
Beperk je tot korte stukjes die over voetbal gaan.
Dat overzie je nog.

En vind jij Erik ten Hag ook zo erg links met zn kraaloogjes? En is ie staatsgevaarlijk, denk je?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 maart 2020 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 14:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je bent niet te lezen. Je interpunctie is ruk, je zinnen onleesbaar.
Beperk je tot korte stukjes die over voetbal gaan.
Dat overzie je nog.

En vind jij Erik ten Hag ook zo erg links met zn kraaloogjes? En is ie staatsgevaarlijk, denk je?
Daarnaast vind ie zichzelf geweldig, stoer enz, alleen hij deugd, erg saai om te lezen ook..
Plus dat ie elke keer verkondigd weg te blijven om vervolgens elk half uur te kijken of ie weer ergens onzinnig op kan reageren..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2020 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 maart 2020 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 17:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daarnaast vind ie zichzelf geweldig, stoer enz, alleen hij deugd, erg saai om te lezen ook..
Plus dat ie elke keer verkondigd weg te blijven om vervolgens elk half uur te kijken of ie weer ergens onzinnig op kan reageren..
Laat gaan Renaat. Ieder heeft recht op de zinloosheid van z'n bestaan.
Hij wordt er niet beter van. Tis zijn complot. Zijn wereld.
Ik vind het wel lief.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 maart 2020 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2020 - 17:47 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Laat gaan Renaat. Ieder heeft recht op de zinloosheid van z'n bestaan.
Hij wordt er niet beter van. Tis zijn complot. Zijn wereld.
Ik vind het wel lief.
Heb er ook geen moeite mee hoor, zeg alleen zoals ik het zie, vind het apart dat iemand zo in zijn eigen leugens gelooft..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5992
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic









0.0127739