BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris van Dijk topic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 mei 2020 - 15:08   quote  deeplink  
Joris van Dijk is door Feyenoord aangetrokken als nieuwe commercieel directeur. De 46-jarige Hagenaar is nu nog algemeen directeur van Madurodam. Onder zijn leiding vernieuwde het attractiepark de afgelopen tien jaar het productaanbod, werd de fysieke uitbreiding van het park mogelijk gemaakt en groeiden omzet, winst en gasttevredenheid.

4zdugwe41gfrk.jpeg

Van Dijk, die op 1 juli in De Kuip begint, vult de vacature in die was ontstaan nadat de toenmalige commercieel directeur Mark Koevermans november vorig jaar werd benoemd tot algemeen directeur van Feyenoord. ‘Ik ben blij dat Joris in deze uitdagende tijden ons directieteam komt versterken,’ aldus Koevermans over zijn nieuwe collega.

Koevermans: ‘Hij heeft in zijn huidige functie, maar ook voor die tijd als onder meer directeur marketing & sales bij de Staatsloterij, blijk gegeven van een extreme resultaatgerichtheid. Bovendien beschikt hij over een flinke dosis ondernemerszin en de energie en het enthousiasme om met alle collega’s Feyenoord eerst door deze uitdagende tijden te loodsen en vervolgens ook weer te laten groeien.’

Van Dijk zelf over zijn komst naar Feyenoord: ‘Als algemeen directeur van Madurodam heb ik het nog steeds geweldig naar mijn zin. Maar als Feyenoord zich meldt, is het natuurlijk moeilijk of in mijn geval onmogelijk om ‘nee’ te zeggen. Het zijn uitdagende tijden voor het voetbal, maar wie me kent weet dat ik daar nooit voor weg loop. Sterker, daar krijg ik alleen maar meer energie van. We zullen zeker op commercieel gebied nu en de komende jaren inventief, vernieuwend en creatief moeten zijn, om zo de (financiële) voorwaarden te creëren dat het voetbal optimaal kan renderen. Dat moet lukken, dat gaat lukken. Daarvan ben ik overtuigd.’

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2020 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 mei 2020 - 15:08   quote  deeplink  
Welkom en succes
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 mei 2020 - 16:25   quote  deeplink  
Ik zal wel zeiken. Maar in een tijd van finacieele problemen een topsalaris meneertje aannemen en een speler afwijzen om zijn loon eis.

Tralalalalalalalalalal
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 mei 2020 - 16:36   quote  deeplink  
Dat is inderdaad zeiken Piet
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 mei 2020 - 16:43   quote  deeplink  
Hahahahah O.K welkom Joris
CobusIII
 CobusIII - donderdag 14 mei 2020 - 18:51   quote  deeplink  
Liam kelly, Jordy Clasie, achabar zullen wel terugkeren nu....
CobusIII
 CobusIII - donderdag 14 mei 2020 - 18:52   quote  deeplink  
Misschien komt Messi nu ook wel...
van geil
 van geil - donderdag 14 mei 2020 - 22:11   quote  deeplink  
Veel geleden , lijkt wel 55.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 15 mei 2020 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2020 - 22:11 schreef van geil het volgende:
Veel geleden , lijkt wel 55.
Al die zaken borrels, het afwerken van stagiares , en kantoor vrouwtjes gaat niet in je koude kleren zitten
van geil
 van geil - zondag 17 mei 2020 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2020 - 10:55 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Al die zaken borrels, het afwerken van stagiares , en kantoor vrouwtjes gaat niet in je koude kleren zitten
Druk druk druk.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 17 mei 2020 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2020 - 10:55 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Al die zaken borrels, het afwerken van stagiares , en kantoor vrouwtjes gaat niet in je koude kleren zitten
It's a dirty job, but someone has to do it...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Joris van Dijk topic









0.0058951