BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - vrijdag 19 juni 2020 - 12:39   quote  deeplink  
Nou even on topic,ik heb gisteravond een prima Gillessen gezien tegen een zeer goed Real.
AkaS
 AkaS - vrijdag 19 juni 2020 - 13:07   quote  deeplink  
Prima keeper, meer dan prima zelfs.

Laten we niet vergeten dat naast het geweldigekeeperswerk van Onana, hij bij tijd en wijlen ook gigantische mazzel heeft gehad. En grote blunders heeft gemaakt!

Wat blunders betreft.... De Ligt kan er ook op een paar terugkijken. Snap daarom niet dat Per Schuurs niet gewoon dezelfde kansen krijgt. Heeft in de basis alles om een goede Ajax CV te worden!
p111
 p111 - vrijdag 19 juni 2020 - 14:08   quote  deeplink  
Klopt,als we aankomende oefencampagne gebruiken dan kan je Schuurs lekker laten spelen,hopelijk is hij hard genoeg met 1 tegen 1 daar heb ik nog mijn twijfels over

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2020 door p111 --
Eide
 Eide - vrijdag 19 juni 2020 - 16:07   quote  deeplink  
Er is centraal achterin nu best veel competitie. Blind is een zekerheidje, maar Botman, Alvarez, Schuurs en Veltman zijn allen opties voor die andere positie. Mocht Tagliafico vertrekken zal Blind misschien naar links opschuiven en komen er nog meer mogelijkheden.

Ik ben benieuwd wat Ajax van plan is met Familia-Castillo. Ik ben fan geworden van die jongen, maar ik heb nog niets gehoord over zijn eventuele toekomst bij Ajax.
Pietje
 Pietje - vrijdag 19 juni 2020 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2020 - 12:13 schreef AkaS het volgende:
Lieve Piet,

Dankjewel voor je reactie en ook dat je steeds aangeeft niet de discussie te willen omdat we die al eerder voerden...Een beetje stereotype (s)linkse actie van je aangezien je het zelf heel opzichtig uitlokte
Ik had je van repliek gediend, echter, mijn bericht is verwijderd door Boudewijn. Ik heb hem daarover een PB gestuurd. Het riekt naar voorkeur :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2020 door Pietje --
p111
 p111 - vrijdag 19 juni 2020 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2020 - 16:07 schreef Eide het volgende:
Er is centraal achterin nu best veel competitie. Blind is een zekerheidje, maar Botman, Alvarez, Schuurs en Veltman zijn allen opties voor die andere positie. Mocht Tagliafico vertrekken zal Blind misschien naar links opschuiven en komen er nog meer mogelijkheden.

Ik ben benieuwd wat Ajax van plan is met Familia-Castillo. Ik ben fan geworden van die jongen, maar ik heb nog niets gehoord over zijn eventuele toekomst bij Ajax.
Klopt,Castillo deed het bij Jong Ajax prima dus ik ben benieuwd.
Eide
 Eide - vrijdag 19 juni 2020 - 23:17   quote  deeplink  
Juan Familia-Castillo keert terug naar Chelsea. Ajax heeft de optie tot koop niet gelicht. Zolang er geen speler verkocht worden zal Ajax naar verluid ook niemand verder aantrekken.
AkaS
 AkaS - zaterdag 20 juni 2020 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2020 - 16:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik had je van repliek gediend, echter, mijn bericht is verwijderd door Boudewijn. Ik heb hem daarover een PB gestuurd. Het riekt naar voorkeur :(
Hahaha, ik had ook nog een heel stuk tekst, maar op een of andere manier werd dat niet weergegeven daarom 3 , 4 pogingen van mij met Lieve Piet...

Anyway Pietje, ik weet zeker dat je een goede vent bent. ;-)

Maar we moeten echt wakker worden en de realiteit onder ogen zien. Zag weer op FACEBOOK een steekpartij voorbij komen en driemaal raden welke afkomst de dader had en welke het slachtoffer?
AkaS
 AkaS - zaterdag 20 juni 2020 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2020 - 23:17 schreef Eide het volgende:
Juan Familia-Castillo keert terug naar Chelsea. Ajax heeft de optie tot koop niet gelicht. Zolang er geen speler verkocht worden zal Ajax naar verluid ook niemand verder aantrekken.
jammer, bij manchester united zit ook een NL speler uit de Ajax jeugd...rechtsback en of rcv kan wellicht een optie, zijn..
p111
 p111 - zaterdag 20 juni 2020 - 09:42   quote  deeplink  
Nou Castillo dus voorlopig ook niet bij Ajax ,jammer we wachten maar af
Eide
 Eide - zaterdag 20 juni 2020 - 09:56   quote  deeplink  
Aan de andere kant: misschien is het ook een signaal van Ajax naar jongens die in de eigen opleiding.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 20 juni 2020 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2020 - 00:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha, ik had ook nog een heel stuk tekst, maar op een of andere manier werd dat niet weergegeven daarom 3 , 4 pogingen van mij met Lieve Piet...

Anyway Pietje, ik weet zeker dat je een goede vent bent. ;-)

Maar we moeten echt wakker worden en de realiteit onder ogen zien. Zag weer op FACEBOOK een steekpartij voorbij komen en driemaal raden welke afkomst de dader had en welke het slachtoffer?
vond de verdachte anders aardig blank eruit zien...en dit is wat ze erover zeggen.

De verdachte is volgens taxichauffeur Bonne een verwarde man. “Je hoort steeds vaker dat mensen met dit soort problemen op straat worden gezet. Terwijl ze wel echt hulp nodig hebben. Als je dat niet krijgt, gebeuren er nare dingen zoals dit.”

denk eerder dat de zorg voor bepaalde mensen beter moet waar ze de laatste jaren erg in te kort schieten...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2020 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2020 - 11:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond de verdachte anders aardig blank eruit zien...en dit is wat ze erover zeggen.

De verdachte is volgens taxichauffeur Bonne een verwarde man. “Je hoort steeds vaker dat mensen met dit soort problemen op straat worden gezet. Terwijl ze wel echt hulp nodig hebben. Als je dat niet krijgt, gebeuren er nare dingen zoals dit.”

denk eerder dat de zorg voor bepaalde mensen beter moet waar ze de laatste jaren erg in te kort schieten...
Aardig blank? Komt uit IRAN las ik net.. Verwarde man? Schijnt politiek te zijn. Zo zie je maar weer wat voor geruchten er rond gaan.
Valt wel op dat ze 9 van de 10 keer verward zijn.
p111
 p111 - zaterdag 20 juni 2020 - 18:43   quote  deeplink  
Gregory van der Wiel kwam tussen 2008 en 2012 voor de hoofdmacht van Ajax uit en maakte daarna een transfer naar Paris Saint-Germain. De in februari 32 jaar geworden verdediger zit momenteel zonder club en staat open voor een rentree bij de club waarmee hij twee landstitels en een TOTO KNVB Beker won.
Ik doe momenteel niets en woon in Amsterdam. Ik zou niets liever willen dan weer bij Ajax spelen, ik zou het zelfs gratis doen.”
Wat mij betreft net 32 geworden ma hij wel bij Ajax aansluiten voor een klein contractje,hij wil nog gratis ook ,die kan echt nog wel voetballen hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2020 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 juni 2020 - 19:05   quote  deeplink  
Dat Nederlands elftal is ook een lachertje met zijn statement! Hoe moeilijk is het gewoon GENOEG IS GENOEG te schrijven ipv alles naar het Engels te verkrachten!! Daarnaast wel gewoon in Dubai willen voetballen straks waar werknemers als slaven aan het stadion moeten werken, maar daar durven de heren hun mond niet over open te trekken, want daar verdienen ze geld mee!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 juni 2020 - 19:07   quote  deeplink  
En o ja, Groen-Slinks is gewoon KUT!!
Pietje
 Pietje - zaterdag 20 juni 2020 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2020 - 19:07 schreef Ajax Warrior het volgende:
En o ja, Groen-Slinks is gewoon KUT!!
Laat ik dat nou van Geertje Gilders vinden!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2020 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 20 juni 2020 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2020 - 19:07 schreef Ajax Warrior het volgende:
En o ja, Groen-Slinks is gewoon KUT!!
en zo heeft iedereen zijn voorkeur.. overigens ben ik geen groenlinks..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 20 juni 2020 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2020 - 13:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Aardig blank? Komt uit IRAN las ik net.. Verwarde man? Schijnt politiek te zijn. Zo zie je maar weer wat voor geruchten er rond gaan.
Valt wel op dat ze 9 van de 10 keer verward zijn.
tjah, dit komt gewoon uit de mond van de taximan die heeft ingegrepen..
Eide
 Eide - zaterdag 20 juni 2020 - 22:48   quote  deeplink  
-dubbel-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2020 door Eide --
Eide
 Eide - zaterdag 20 juni 2020 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2020 - 18:43 schreef p111 het volgende:
Gregory van der Wiel kwam tussen 2008 en 2012 voor de hoofdmacht van Ajax uit en maakte daarna een transfer naar Paris Saint-Germain. De in februari 32 jaar geworden verdediger zit momenteel zonder club en staat open voor een rentree bij de club waarmee hij twee landstitels en een TOTO KNVB Beker won.
Ik doe momenteel niets en woon in Amsterdam. Ik zou niets liever willen dan weer bij Ajax spelen, ik zou het zelfs gratis doen.”
Wat mij betreft net 32 geworden ma hij wel bij Ajax aansluiten voor een klein contractje,hij wil nog gratis ook ,die kan echt nog wel voetballen hoor.
Ik zou niet weten van Van der Wiel op dit moment aan Ajax kan toevoegen. Hij is geen topspeler die terugkeert. Hij speelt niet op ene positie waar we problemen hebben (Dest, Mazraoui, Timber en Veltman). Dit vind ik nu typisch een speler die bij een terugkeer letterlijk de jeugd in de weg zit.
p111
 p111 - zaterdag 20 juni 2020 - 23:41   quote  deeplink  
Ik zeg dit eigenlijk vragend omdat ik de rechtsbackpositie nog steeds de zwakke kant vind.Mazra is in mijn ogen een middenvelder ik vind hem verdedigend niet sterk.Dest wil weg en al op deze leeftijd,dan ben ik er ook klaar mee ga dan maar.Veltman blijf ik een wisselvalige speler vinden die ook de leeftijd heeft om nog een keer een transfer te maken.Timber is er in mijn ogen nog niet klaar voor,dus een gratis presentje met 42 interlands achter zijn naam nog niet zo slecht toch.
Eide
 Eide - zondag 21 juni 2020 - 00:11   quote  deeplink  
Misschien ook wel hoor, maar ik vind dat Greg door het bankzitten bij PSG is genekt. Na zijn vertrek bij Ajax is hij nooit meer de oude geweest. Maar misschien is hij voor de breedte nog wel okay en heb je helemaal gelijk.
AkaS
 AkaS - zondag 21 juni 2020 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2020 - 11:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vond de verdachte anders aardig blank eruit zien...en dit is wat ze erover zeggen.

De verdachte is volgens taxichauffeur Bonne een verwarde man. “Je hoort steeds vaker dat mensen met dit soort problemen op straat worden gezet. Terwijl ze wel echt hulp nodig hebben. Als je dat niet krijgt, gebeuren er nare dingen zoals dit.”

denk eerder dat de zorg voor bepaalde mensen beter moet waar ze de laatste jaren erg in te kort schieten...
De man had een overduidelijk Islamitisch uiterlijk.

En is vermoedelijk een van die mensen die door links Nederland destijds zo zielig in beeld werden gebracht. En dat je wel een zeer harteloze racist moet zijn als je deze mensen niet in onze samenleving wilt opnemen!

We gaan ten onder en de enige die echt verward zijn, zijn types als Jesse Klaver en de enorme uilskuikens die op dit soort landverraders stemmen!

Racisme ben ik zwaar op tegen, maar dit soort buitenlanders, medelanders en hoe je ze ook wilt noemen moeten echt per direct uitgezet worden.

Eilandje ver weg kopen, shithole van een gevangenis bouwen en daar al dat vergif storten!
AkaS
 AkaS - zondag 21 juni 2020 - 01:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2020 - 19:07 schreef Ajax Warrior het volgende:
En o ja, Groen-Slinks is gewoon KUT!!
en zo zie ik dat ook!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 juni 2020 - 04:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2020 - 21:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en zo heeft iedereen zijn voorkeur.. overigens ben ik geen groenlinks..
Neem het links nog steeds kwalijk dat ze Pim geruimd hebben.
Gelijk de democratie de nek omgedraaid. Antifa misschien net zo gevaarlijk als extreem rechts (wat ik beide afkeur trouwens).
Nederland is van ons(iedereen). Vind het kwalijk dat bepaalde groepen niet mee willen doen om er echt iets van te maken. Genoeg politiek nu.

Greg mee laten trainen kan geen kwaad lijkt me.
AkaS
 AkaS - zondag 21 juni 2020 - 10:30   quote  deeplink  
Greg... is volgens mij verleden tijd. Maar een paar proeftrainingen kunnen geen kwaad. Toch denk ik dat een 32jarige rechtsback niet past in de Ajax plannen.

Ben wel ontzettend benieuwd waarom Ajax de optie tot koop niet heeft gelicht van Castillo. Met een zo goed verkochte Tagliafico ligt daar een vacature die ingevuld moet worden... Dus zou een aankoop aanstaande moeten zijn.... Tenzij ze Blind daar willen maar dat lijkt me erg dunnetjes..

Dus aanloop naar aankoop.

Zou Traore in potentie hoger ingeschat worden dan Brobbey?
p111
 p111 - zondag 21 juni 2020 - 11:33   quote  deeplink  
Misschien was Castillo te duur
nummer10
 nummer10 - zondag 21 juni 2020 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2020 - 10:30 schreef AkaS het volgende:
Greg... is volgens mij verleden tijd. Maar een paar proeftrainingen kunnen geen kwaad. Toch denk ik dat een 32jarige rechtsback niet past in de Ajax plannen.

Ben wel ontzettend benieuwd waarom Ajax de optie tot koop niet heeft gelicht van Castillo. Met een zo goed verkochte Tagliafico ligt daar een vacature die ingevuld moet worden... Dus zou een aankoop aanstaande moeten zijn.... Tenzij ze Blind daar willen maar dat lijkt me erg dunnetjes..

Dus aanloop naar aankoop.

Zou Traore in potentie hoger ingeschat worden dan Brobbey?
blind op lb vind ik niks... maar met martinez die eigenlijk als opvolger is gekocht van taqi, met mazz en een blind die er met uitzondering kunnen spelen heb je dus al 3 spelers daar.. maar goed dat ze castillo niet kopen vind ik dan wel weer vreemd..
Eide
 Eide - zondag 21 juni 2020 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2020 - 11:33 schreef p111 het volgende:
Misschien was Castillo te duur
Nee, het verhaal schijnt echt te zijn dat Ajax niet voornemens is deze transferperiode mensen aan te trekken als er niemand vertrekt. Vergeet niet dat de transferperiode waarschijnlijk in twee delen wordt opgedeeld. Castillo is schijnbaar wel een optie, maar niet voordat er duidelijkheid is over Nico.
Eide
 Eide - zondag 21 juni 2020 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2020 - 10:30 schreef AkaS het volgende:

Zou Traore in potentie hoger ingeschat worden dan Brobbey?
Traore zit sowieso hoger in de pikorde. Zowel bij Jong Ajax als bij Ajax 1 trouwens. Vorig seizoen was Traore spits #3 achter KJH en Tadic en Brobbey was #4. Misschien is hij dit seizoen wel de #2. Geen idee hoe men aankomend seizoen KJH ziet.
Eide
 Eide - maandag 22 juni 2020 - 16:10   quote  deeplink  
EbHliZhXgAIfHYU?format=jpg&name=large
Eide
 Eide - maandag 22 juni 2020 - 16:11   quote  deeplink  
Over opvallend transfernieuws gesproken zeg. Stekelenburg terug naar Ajax, ik neem aan als 2e keeper.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 22 juni 2020 - 17:06   quote  deeplink  
Zeer opvallend. Er wordt aangevuld dat het de bedoeling is dat Kotarski wordt verhuurd. Wellicht dat Heerenveen een optie is, gezien zij nog geen keeper hebben.

Met het hoogstwaarschijnlijke vertrek van Onana gok ik dat Scherpen wordt doorgeschoven als eerste keeper en Stekelenburg voor de ervaring de tweede keeper zal worden.
Eide
 Eide - maandag 22 juni 2020 - 19:01   quote  deeplink  
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn, zeker als Kotarski inderdaad verhuurd moet worden.
remco k
 remco k - maandag 22 juni 2020 - 19:17   quote  deeplink  
Ik de k dat Stekelenburg inderdaad als tweede man is gehaald. Maar dat Scherpen echt nog niet klaar is voor het grote werk. Die zal nog wel een jaartje jong draaien.
Eide
 Eide - maandag 22 juni 2020 - 19:18   quote  deeplink  
Stekelenburg terug bij Ajax: ‘Ik hoopte maar op één club’

Maarten Stekelenburg staat weer onder contract bij Ajax. De keeper tekent een contract voor één seizoen bij de Amsterdammers, waar hij van 2002 tot en met 2011 onder contract stond. Stekelenburg kwam in totaal in 282 wedstrijden uit voor Ajax en verdiende daarmee een transfer naar AS Roma. Later kwam hij ook nog uit voor Fulham, Monaco, Southampton en Everton.

“Maarten Stekelenburg is niet alleen een bekende naam, maar ook een keeper die we hier goed kunnen gebruiken,” zegt Marc Overmars over de 58-voudig international. “Bruno Varela is terug naar Portugal. Het is de bedoeling dat Dominik Kotarski wordt verhuurd, zodat hij veel wedstrijden op het hoogste niveau kan keepen. Wij hebben veel vertrouwen in hem. Maarten weet door de gesprekken die we voerden waar hij aan toe is en wordt vanaf augustus 1 van de 3 keepers in de A-selectie. Ik denk dat hij kwaliteit toevoegt op het veld en gezien zijn leeftijd en ervaring ook gaat zorgen voor een nog betere balans in onze selectie.”

Stekelenburg zegt verheugd te zijn terug te keren bij de club waar hij al in de jeugdopleiding uitkwam. “Als gezin wilden wij sowieso dit jaar terug naar Nederland en ik hoopte daarbij eigenlijk maar op één club. Na goede gesprekken met Marc Overmars en Erik ten Hag was het voor mij daarom snel duidelijk. Ik heb er veel zin in en kijk er dan ook erg naar uit. Bij Everton maak ik het seizoen in Engeland af, daarvoor heb ik recent mijn aflopende contract met een paar weken verlengd. Daarna keer ik zo spoedig mogelijk terug naar Amsterdam zodat ik bij Ajax in augustus kan starten.”

Stekelenburg werd bij Ajax drie keer landskampioen (2002, 2004 en 2011).

Bron
Eide
 Eide - maandag 22 juni 2020 - 19:18   quote  deeplink  
Drie selectiekeepers, dus Onana, Scherpen en Stekelenburg.
p111
 p111 - maandag 22 juni 2020 - 19:41   quote  deeplink  
Ik denk als Onana weg gaat Steek nog 1 jaar eerste keeper word,en volgend jaar die lange of Kotarsi door schuift.
p111
 p111 - maandag 22 juni 2020 - 19:42   quote  deeplink  
Prima zaak Steek weer terug.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 juni 2020 - 20:53   quote  deeplink  
welnee steek is geen ajax 1 materiaal, prima als invaller en als 3de keeper om scherpen zijn niveau nog verder omhoog tekrijgen. steek is als je het mij vraagt gewoon gehaald als mentor netzoals klaasjan dat dit jaar in gaat vullen grotendeels.
remco k
 remco k - maandag 22 juni 2020 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2020 - 20:53 schreef nummer10 het volgende:
welnee steek is geen ajax 1 materiaal, prima als invaller en als 3de keeper om scherpen zijn niveau nog verder omhoog tekrijgen. steek is als je het mij vraagt gewoon gehaald als mentor netzoals klaasjan dat dit jaar in gaat vullen grotendeels.
Lijkt mij ook. Als invaller prima. Maar als Onana vertrekt za men echt nog wel iemand gaan halen
Eide
 Eide - maandag 22 juni 2020 - 22:34   quote  deeplink  
Overmars: 'Ajax hoeft niet per se vervanger van Ziyech te halen'

Ajax is niet van plan om voor komend seizoen hoe dan ook een opvolger te halen van Hakim Ziyech. Directeur spelerszaken Marc Overmars denkt dat de huidige selectie het vertrek van de middenvelder naar Chelsea kan opvangen.

"We hoeven niet per se een vervanger voor Hakim te halen. We kunnen dat intern oplossen of anders spelen en iemand als Antony zit ook in de buurt van Ziyech", zei Overmars maandag in gesprek met Ajax TV.

Antony komt deze zomer voor bijna 16 miljoen euro over van São Paulo uit zijn vaderland Brazilië. Het twintigjarige talent kan op alle posities in de aanval uit de voeten en is ook inzetbaar als aanvallende middenvelder.

"Linkspoot, met een goede steekpass. Hij is onze eerste grote aankoop van het seizoen, nog voor de coronasituatie. Zijn situatie is een beetje vergelijkbaar met David Neres, hij zal moeten wennen aan Nederland", aldus Overmars.

'Sluit niet uit dat Onana nog een jaartje blijft'
Ajax raakt mogelijk naast Ziyech nog een aantal sterkhouders kwijt. Zo hebben André Onana en Nicolás Tagliafico al te kennen gegeven te hopen op een transfer en staan ook Donny van de Beek en Sergiño Dest niet onwelwillend tegenover een overgang.

"André voldoet eigenlijk aan onze normen. Hij heeft prijzen gewonnen, is beter geworden en hij is klaar voor de volgende stap. Maar ik sluit echt niet uit dat hij nog een jaartje blijft", vertelde Overmars, die ook inging op de situatie van Tagliafico.

"Nico komt natuurlijk op een leeftijd dat ik snap dat je graag nog een keer een stap wil maken. Als die kans er dan is, dan mag je die niet ontnemen als de voorwaarden voor alle partijen goed zijn."

Bron
Eide
 Eide - maandag 22 juni 2020 - 22:36   quote  deeplink  
Kortom; er lijkt toch een serieuze afspraak met Nico te zijn over een eventueel vertrek. Onana mag alleen weg voor veel geld.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 juni 2020 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2020 - 21:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Als invaller prima. Maar als Onana vertrekt za men echt nog wel iemand gaan halen
precies lijkt me echt wel een perfecte leermeester voor nederlandse talenten bij ajax. jaartje reserver of 2 (misschien beker ?) en daarna kan die samen met huntelaar mooi aansluiten als trainer, dan heb je 2 goede binnen lijkt mij.
nummer10
 nummer10 - maandag 22 juni 2020 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 juni 2020 - 22:36 schreef Eide het volgende:
Kortom; er lijkt toch een serieuze afspraak met Nico te zijn over een eventueel vertrek. Onana mag alleen weg voor veel geld.
mits ajax dus het juiste bedrag ontvangt, ik zie overigens onana en vd beek echt nog blijven, puur omdat clubs niet zoveel willen betalen en met het oog op het ek en dus gewoon zeker in de basis willen spelen bij hun club.
p111
 p111 - dinsdag 23 juni 2020 - 09:23   quote  deeplink  
Ajax gaat er dus van uit dat Onana blijft en Steek tweede keeper word.Mocht Onana toch weg gaan,dan kan je van mij aannemen dat Ajax echt niet nog een keeper koopt maar dat Steek 1 jaar eerste keeper word.Hij is echt niet goedkoop en voor de eredivisie nog goed genoeg.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 juni 2020 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2020 - 09:23 schreef p111 het volgende:
Ajax gaat er dus van uit dat Onana blijft en Steek tweede keeper word.Mocht Onana toch weg gaan,dan kan je van mij aannemen dat Ajax echt niet nog een keeper koopt maar dat Steek 1 jaar eerste keeper word.Hij is echt niet goedkoop en voor de eredivisie nog goed genoeg.
3 jaar niet gespeeld las ik net, dan word je echt geen 1ste keeper bij ajax.. daarvoor volgens mij ook amper nog gespeeld..
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 23 juni 2020 - 14:19   quote  deeplink  
Mogelijk dat Onana alsnog blijft ? Zou erg prettig zijn, lijkt mij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 juni 2020 door Onze Ajax --
Eide
 Eide - dinsdag 23 juni 2020 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 juni 2020 - 10:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

3 jaar niet gespeeld las ik net, dan word je echt geen 1ste keeper bij ajax.. daarvoor volgens mij ook amper nog gespeeld..
Was 2017/18 nog basisspeler. 2018/19 en 2019/20 reservekeeper met slechts 2 potjes.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0090899